Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3301 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

mistek wrote: 13/09/2020 00:10 Apsolutno ni 1% nije problem iz Sarajeva voziti za more, gdje bilo.
Najgora opcija je ako se ide u Neum, postojećim putem je 210km, a preko Foče i Gacka 260km i 1h razlike.
Do Makarske, trenutno najkraća relacija koja koristi Crnaju jeste 204km, a preko Kupresa je 266km, ali svega 40min razlike.

I gdje god ideš, gore-dole, manji je problem. Primjera radi, do Splita je preko Jablanice i Prozora trebalo skoro 4h (243km), a preko Kupresa treba 20-ak minuta više i 296km.

Fakat ne kontam kakve razlike i 20 sati spominje Alfons? Dakle, iz Sarajeva, do bilo kojeg mjesta na moru, a u slučaju neprohodnosti puta Konjic-Jablanica, put je duži za maksimalno 1h. I to je najgora opcija. I apsolutno nije nikakav problem rekonstrukcija s ovog aspekta.

Problem je komunikacija Sarajevo-Mostar, komunikacija Konjic-Jablanica, koja nije beznačajna. Put Sarajevo-Mostar od 110-120 minuta postaje put 220-240 minuta i tu je stvarni problem.
Samo bih naglasio dvije stvari:

1. Nismo svi u Sarajevu
2. Ne idemo svi u Makarsku
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3302 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija tunela Vranduk II [M17] - 11. 09. 2020. @ Mamkić (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3303 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

drug_profi wrote: 12/09/2020 20:43
Gray wrote: 12/09/2020 12:26


Ne znam gdje ti je vikendica i odakle ideš, ali vala nije toliko strasno kako predstavljaš. Imam ja stan u Herceg Novom i desetine puta sam išao preko Stoca, Ljubinja, Trebinja i jeste los put ali nije vala za plakati, normalno se vozi 80-90, na nekim mjestima i više, plus sto sada rade rekonstrukciju puta Ljubinje Trebinje, a onda će i Stolac Ljubinje. Plus sto se moze ići Stolac Bileća Trebinje koji je sasvim dobar put. Dakle samo kažem ima opcija :)
Pa nije taj dio dole problem. Problem je kako od Konjica doci do Jablanice.
Tačno. I ja ponekad idem tim putem, ali da bih išao njime moram proći Mostar i skrenuti za Stolac...
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3304 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Raspisan međunarodni tender za sanaciju tenela Čaklovići i izgradnju obilaznice Donji Vakuf
Image

EBRD i Ceste FBiH su raspisale tender u dva lota za sanaciju tenela Čaklovići i za prvu fazu izgradnje obilaznice Donji Vakuf.

Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji, radovi se u cjlosti finansiraju iz kredita EBRD-a.

- Ugovori će biti predmetom pravila i politika nabavke EBRD-a i otvoreni su za učešće za firme iz svih zemalja, ukoliko nije drugačije određeno tenderskim dokumentima - dodaje se.

Datum zatvaranja tender ponude je 5. novembra.

Za više informacija pogledajte OVDJE.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3305 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Plan Obilaznice Donjeg Vakufa - 13. 09. 2020. @ Namibija (Skyscrapercity forum)

Image
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3306 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Sad i Čaklovići? Nije im dosta što su raskopali sve od Šićkog do Save i od Stupara do Sarajeva, već de da i na istoku napravimo zastoj... Još malo pa će od Tuzle do Kalesije trebati dva sata... :-)
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3307 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja magistralne ceste M17.3 [Hutovo - Cerovica - Stolovi] [9,85 km] @ Namibija (Skyscrapercity forum)

11. 09. 2020.
Image

28. 08. 2020.
Image

06. 09. 2020.
Image

11. 09. 2020.
Image
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3308 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote: 13/09/2020 13:24 Sad i Čaklovići? Nije im dosta što su raskopali sve od Šićkog do Save i od Stupara do Sarajeva, već de da i na istoku napravimo zastoj... Još malo pa će od Tuzle do Kalesije trebati dva sata... :-)
Tek je tender raspisan za Čakloviće, potrajat će još vremena dok ne započne sanacija tog tunela.

Na kraju krajeva, ja zaista ne vidim čemu tolika panika što se tuneli rekonstruišu.

Panika bi tek nastala kada bi se u nekom u dotrajalih tunela širom Bosne i Hercegovine obrušio komad i usmrtio nekoga.

Tuneli Vranduk II i Ormanica su završeni, radi se trenutno na tunelu Vinac, a priprema se za tunel Crnaja, dok je za Čakloviće tek tender raspisan.

Kao što rekoh, pola navedenih radova će se okončati dok i Čaklovići dođu na red, te zaista ne vidim u čemu je problem da se rekonstruišu tuneli.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3309 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Porodice Foht wrote: 13/09/2020 08:06
So What! wrote: 13/09/2020 02:06
Porodice Foht wrote: 12/09/2020 10:53 Hoce li i taj tunel Zaba pustiti u promet pred izbore, nema druge cim se ovoliko odugovlaci. Kako napreduje na strani od Stoca?
Dobio je podugačak rok, čiji će se završetak poklopiti sa terminom pred izbore. Uz malo volje, sigurno su ga mogli pustiti u toku sezone, jer konsultant iz firme za nadzor je izjavio da je stijena toliko čvrsta, pa je izgradnja ove magistralne ceste poprilično lagan posao i ide brzo.

Ova tri kilometra između tunela (Prapratnica - Broćanac) su uveliko u izgradnji, a u sklopu tog tendera, moraju se srediti tj. finalizirati i dvije raskrsnice na ovom već izgrađenom dijelu, pa tu očekujem već naslove da su prethodni radovi toliko loše izvedeni, da se već mora sanirati i slične gluposti.

Sa stolačke strane, dionica Stolovi - Drenovac je ušla u neku posljednju fazu i u januaru bi trebala biti puštena u promet, a počela je izgradnja i posljednjeg dinice Hutovo - Cerovica - Stolovi, na satelitskim snimcima se primjeti da se raščišćava trasa, i eto do kraja 2021. godine bi sve trebalo biti završeno, ako se ispoštuju rokovi.
:thumbup: Vrlo dobro.
A evo objašnjeno i na satelitskom snimku:

Image
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2793
Joined: 14/01/2019 04:56

#3310 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Porodice Foht »

So What! wrote: 13/09/2020 14:40
Porodice Foht wrote: 13/09/2020 08:06
So What! wrote: 13/09/2020 02:06

Dobio je podugačak rok, čiji će se završetak poklopiti sa terminom pred izbore. Uz malo volje, sigurno su ga mogli pustiti u toku sezone, jer konsultant iz firme za nadzor je izjavio da je stijena toliko čvrsta, pa je izgradnja ove magistralne ceste poprilično lagan posao i ide brzo.

Ova tri kilometra između tunela (Prapratnica - Broćanac) su uveliko u izgradnji, a u sklopu tog tendera, moraju se srediti tj. finalizirati i dvije raskrsnice na ovom već izgrađenom dijelu, pa tu očekujem već naslove da su prethodni radovi toliko loše izvedeni, da se već mora sanirati i slične gluposti.

Sa stolačke strane, dionica Stolovi - Drenovac je ušla u neku posljednju fazu i u januaru bi trebala biti puštena u promet, a počela je izgradnja i posljednjeg dinice Hutovo - Cerovica - Stolovi, na satelitskim snimcima se primjeti da se raščišćava trasa, i eto do kraja 2021. godine bi sve trebalo biti završeno, ako se ispoštuju rokovi.
:thumbup: Vrlo dobro.
A evo objašnjeno i na satelitskom snimku:

Image
:thumbup: Kako Brocanac-Prapratnica da ostave poslije otvaranja tunela Zaba? Malo nelogicno ako se zna da su poceli napadati trasu iz pravca Neuma.
Forumerrer
Posts: 830
Joined: 14/06/2014 17:27

#3311 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Forumerrer »

So What! wrote: 13/09/2020 13:33 Na kraju krajeva, ja zaista ne vidim čemu tolika panika što se tuneli rekonstruišu.
Nikome nije problem sto se rekonstruisu, ali zar stvarno treba 2 godine da se jedan Vranduk rekonstruise? Prolazio sam nekoliko puta kroz Vranduk i nikad nisam vidio vise od 20 radnika na gradilistu.

Ista prica i za AC, zasto je odjednom povecan rok sa 18 na 30 mjeseci za tunel Ivan?
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3312 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Porodice Foht wrote: 13/09/2020 16:38 :thumbup: Kako Brocanac-Prapratnica da ostave poslije otvaranja tunela Zaba? Malo nelogicno ako se zna da su poceli napadati trasu iz pravca Neuma.
Nešto su odugovlačili s tim tenderom, a prije toga su raspisali tender za tunel Žaba, zato što se znalo da će za isti biti potrebno više vremena. U međuvremenu smo imali neki zastoj s ovim tenderom, tako da je njegova izgradnja počela tek u aprilu ove godine, a rok za izgradnju je 14 mjeseci.

Tunel će se moći koristit, samo će se jedan period voziti ponovo starom trasom između tunela i Broćanaca, ali ovo je svakako gotovo do početka sezone sljedeće godine, kada će eto u izgradnji biti još tih 10 kilometara između Hutova i Stolova.
baglama
Posts: 983
Joined: 13/11/2010 16:09

#3313 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by baglama »

Evo samo za onog SDA trolejbusa,sto bi rekli piskicu-kakicu, kako foooooodil i njegova vlada ne znaju jesu li posli ili dosli.
Vjerovatno su izabrali gdje mogu ukrasti vise para sa manje truda.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/ipak-po ... /200913035
:run:
User avatar
Dope_Man
Posts: 7753
Joined: 03/06/2016 16:31

#3314 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

So What! wrote: 13/09/2020 03:19 Mnogo je dionica ključnih u državi, evo sve do rekonstrukcije tunela Vranduk, ljudi nisu shvatali značaj tog tunela i te dionice, pa je nekom i to ključna dionica.
Ne znam bas da li je iko smatrao da je bilo koji dio M17 beznacajan, a na to bi bez problema mogli dodati i M18 i M5
User avatar
Dope_Man
Posts: 7753
Joined: 03/06/2016 16:31

#3315 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Alfons Kauders wrote: 13/09/2020 13:17
Samo bih naglasio dvije stvari:

1. Nismo svi u Sarajevu
2. Ne idemo svi u Makarsku
Covjece, ti si napravio problem konkretno oko Makarske. Nebitno apsolutno gdje ides, ali rekao si da moras proci Makarsku. Ako se ne varam po ranijim nekim postovima tvoja pocetna tacka je Tuzla. Prema tome, tebi je bukvalno i sa, a i bez Crnaje, bolje ici na Kupres neko se zahebavati prema Jablanici, bez obzira da li nakon toga isao na Blidinje ili preko Mostara.

Zatvaranje Crnaje jeste ogroman problem zbog poveznice Mostar - Sarajevo
(i dalje na sve sto se krece u/iz Mostara a nalazi se sjeverno od sarajeva). Ali za odlazak bilo gdje na Hrvatsku obalu, ili u Crnu Goru iz Sarajeva i bilo kojeg grada sjevernije, apsolutno je nebitna Crnaja, odnosno razlika je jako mala da se ide preko Kupresa, ili preko Tjentista, ovisno o lokaciji. Kako god, nijedan put od 400 km se ne pretvara ni u 500, a kamoli 800, zbog tog. Da je problem - jeste zbog podebljanog. Ali zbog Jadrana nije toliki.
Last edited by Dope_Man on 13/09/2020 21:17, edited 1 time in total.
User avatar
escobar__
Posts: 8850
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3316 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Prethodnih sedmica su na cesti Tuzla - Sarajevo (kroz Živinice, gdje je prethodno bila isprekidana linija) iscrtali dvostruku punu liniju - onemogućili preticanje, te skretanja na i sa divljih priključaka kojih je na tom dijelu solidan broj. Ipak, čini se da su ipak podlegli pritisku seoskih adeta i danas gledam prefarbali su dvostruku punu crnom bojom, a onda ponovo iscrtali isprekidanu liniju kako bi papci rahat mogli skretat na njive, u dvorišta i divlje priključke preko travnate površine, tucanika i sl., a bez bojazni da popiju kaznu. :lol: :D
izvrsni direktor
Posts: 9024
Joined: 20/12/2018 16:11

#3317 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by izvrsni direktor »

escobar__ wrote: 13/09/2020 21:16 Prethodnih sedmica su na cesti Tuzla - Sarajevo (kroz Živinice, gdje je prethodno bila isprekidana linija) iscrtali dvostruku punu liniju - onemogućili preticanje, te skretanja na i sa divljih priključaka kojih je na tom dijelu solidan broj. Ipak, čini se da su ipak podlegli pritisku seoskih adeta i danas gledam prefarbali su dvostruku punu crnom bojom, a onda ponovo iscrtali isprekidanu liniju kako bi papci rahat mogli skretat na njive, u dvorišta i divlje priključke preko travnate površine, tucanika i sl., a bez bojazni da popiju kaznu. :lol: :D
Lokalni izbori su mogucnost da i zadnji supak dobije sta pozeli.
costacurta
Posts: 3502
Joined: 05/05/2005 08:25

#3318 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

escobar__ wrote: 13/09/2020 21:16 Prethodnih sedmica su na cesti Tuzla - Sarajevo (kroz Živinice, gdje je prethodno bila isprekidana linija) iscrtali dvostruku punu liniju - onemogućili preticanje, te skretanja na i sa divljih priključaka kojih je na tom dijelu solidan broj. Ipak, čini se da su ipak podlegli pritisku seoskih adeta i danas gledam prefarbali su dvostruku punu crnom bojom, a onda ponovo iscrtali isprekidanu liniju kako bi papci rahat mogli skretat na njive, u dvorišta i divlje priključke preko travnate površine, tucanika i sl., a bez bojazni da popiju kaznu. :lol: :D
Ono što su uradili od Sićkog do Čanića je horor. Pa niti jednu frekventniju raskrsnicu nisu proširili, ne samo to nego su i i kod Mana, skretanje za Plane suzili, bilo da skreće neko ispred tebe lijevo ili desno moraš stati jer lijevo skretanje dolaze auta iz suprotnog pravca a desno izdigli su asfalt iznad nivoa priključne ceste. Također prije skretanje za Garden i Bingo, pa u Dobrnji, Mramor Nipex, Ljepunice. Zar nije bilo mjesta da se proširi malo?
Posuli kamenje kao bankinu, eno sve već na cesti ako slučajno voziš iza kamiona nek ti Alah, Isus il Marija pripazi na šofer šajbu. A linija još nema a biće vrlovjerovatno ko i u Živinicama. Treba napomenuti da "rekonstrukcija" ove dionice traje od aprila mjeseca :roll:
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3319 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Dope_Man wrote: 13/09/2020 20:52Ne znam bas da li je iko smatrao da je bilo koji dio M17 beznacajan, a na to bi bez problema mogli dodati i M18 i M5
Mislio sam konkretno na taj dio između Žepča i Zenice koji gotovo da nema nikakvu alternativu u vidu neke regionalne ceste ili malo bolje lokalne ceste.
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#3320 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Dope_Man wrote: 13/09/2020 21:14
Alfons Kauders wrote: 13/09/2020 13:17
Samo bih naglasio dvije stvari:

1. Nismo svi u Sarajevu
2. Ne idemo svi u Makarsku
Covjece, ti si napravio problem konkretno oko Makarske. Nebitno apsolutno gdje ides, ali rekao si da moras proci Makarsku. Ako se ne varam po ranijim nekim postovima tvoja pocetna tacka je Tuzla. Prema tome, tebi je bukvalno i sa, a i bez Crnaje, bolje ici na Kupres neko se zahebavati prema Jablanici, bez obzira da li nakon toga isao na Blidinje ili preko Mostara.

Zatvaranje Crnaje jeste ogroman problem zbog poveznice Mostar - Sarajevo
(i dalje na sve sto se krece u/iz Mostara a nalazi se sjeverno od sarajeva). Ali za odlazak bilo gdje na Hrvatsku obalu, ili u Crnu Goru iz Sarajeva i bilo kojeg grada sjevernije, apsolutno je nebitna Crnaja, odnosno razlika je jako mala da se ide preko Kupresa, ili preko Tjentista, ovisno o lokaciji. Kako god, nijedan put od 400 km se ne pretvara ni u 500, a kamoli 800, zbog tog. Da je problem - jeste zbog podebljanog. Ali zbog Jadrana nije toliki.
Ni meni nije apsolutno jasno šta čovjek hoće. I ko biva još "samo bih naglasio" :D
Jedino ako si u Konjicu, onda jeste jebenije :D Sve drugo ostaje u okviru ovih gore vremenskih intervala koje sam obrazložio.

Apsolutno ni iz jedne općine u BiH, osim općine Konjic, nećeš ići na more (bilo kakvo) preko Crnaje, osim ako ne ideš na relaciji Split-Slano. Dakle, ako ti vikendica nije u okviru ove relacije, i ako nisi iz Konjica, fakat ne vidim smisao kuknjave oko toga.

I pošto će sljedeći post vjerovatno biti u smislu "Ma ne smeta vama 2 godine obnove tunela, neka vas kradu", onda opet da ponovim - besmisleno je ovo rješenje, ali ne zbog odlaska na more, nego zbog strašnog ataka na komunikaciju Sarajevo-Mostar (i kad kažem Sarajevo, mislim i na Tuzlu, i na sve što mora proći pored Sarajeva, a kad kažem Mostar, mislim na sve oko Mostara). Oko Zenice su kako tako postojali alternativni pravci kojih ovdje neće biti. Sve ispod 60 minuta čekanja će biti premija.
baglama
Posts: 983
Joined: 13/11/2010 16:09

#3321 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by baglama »

mistek wrote: 14/09/2020 01:52
Dope_Man wrote: 13/09/2020 21:14
Alfons Kauders wrote: 13/09/2020 13:17
Samo bih naglasio dvije stvari:

1. Nismo svi u Sarajevu
2. Ne idemo svi u Makarsku
Covjece, ti si napravio problem konkretno oko Makarske. Nebitno apsolutno gdje ides, ali rekao si da moras proci Makarsku. Ako se ne varam po ranijim nekim postovima tvoja pocetna tacka je Tuzla. Prema tome, tebi je bukvalno i sa, a i bez Crnaje, bolje ici na Kupres neko se zahebavati prema Jablanici, bez obzira da li nakon toga isao na Blidinje ili preko Mostara.

Zatvaranje Crnaje jeste ogroman problem zbog poveznice Mostar - Sarajevo
(i dalje na sve sto se krece u/iz Mostara a nalazi se sjeverno od sarajeva). Ali za odlazak bilo gdje na Hrvatsku obalu, ili u Crnu Goru iz Sarajeva i bilo kojeg grada sjevernije, apsolutno je nebitna Crnaja, odnosno razlika je jako mala da se ide preko Kupresa, ili preko Tjentista, ovisno o lokaciji. Kako god, nijedan put od 400 km se ne pretvara ni u 500, a kamoli 800, zbog tog. Da je problem - jeste zbog podebljanog. Ali zbog Jadrana nije toliki.
Ni meni nije apsolutno jasno šta čovjek hoće. I ko biva još "samo bih naglasio" :D
Jedino ako si u Konjicu, onda jeste jebenije :D Sve drugo ostaje u okviru ovih gore vremenskih intervala koje sam obrazložio.

Apsolutno ni iz jedne općine u BiH, osim općine Konjic, nećeš ići na more (bilo kakvo) preko Crnaje, osim ako ne ideš na relaciji Split-Slano. Dakle, ako ti vikendica nije u okviru ove relacije, i ako nisi iz Konjica, fakat ne vidim smisao kuknjave oko toga.

I pošto će sljedeći post vjerovatno biti u smislu "Ma ne smeta vama 2 godine obnove tunela, neka vas kradu", onda opet da ponovim - besmisleno je ovo rješenje, ali ne zbog odlaska na more, nego zbog strašnog ataka na komunikaciju Sarajevo-Mostar (i kad kažem Sarajevo, mislim i na Tuzlu, i na sve što mora proći pored Sarajeva, a kad kažem Mostar, mislim na sve oko Mostara). Oko Zenice su kako tako postojali alternativni pravci kojih ovdje neće biti. Sve ispod 60 minuta čekanja će biti premija.
Da li je itko od Vas pomislio, da covjek, mozda mora uzeti trajekt u makarskoj, da bi dosao tamo gdje posjeduje nesto.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3322 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Dope_Man wrote: 13/09/2020 21:14
Alfons Kauders wrote: 13/09/2020 13:17
Samo bih naglasio dvije stvari:

1. Nismo svi u Sarajevu
2. Ne idemo svi u Makarsku
Covjece, ti si napravio problem konkretno oko Makarske. Nebitno apsolutno gdje ides, ali rekao si da moras proci Makarsku. Ako se ne varam po ranijim nekim postovima tvoja pocetna tacka je Tuzla. Prema tome, tebi je bukvalno i sa, a i bez Crnaje, bolje ici na Kupres neko se zahebavati prema Jablanici, bez obzira da li nakon toga isao na Blidinje ili preko Mostara.

Zatvaranje Crnaje jeste ogroman problem zbog poveznice Mostar - Sarajevo
(i dalje na sve sto se krece u/iz Mostara a nalazi se sjeverno od sarajeva). Ali za odlazak bilo gdje na Hrvatsku obalu, ili u Crnu Goru iz Sarajeva i bilo kojeg grada sjevernije, apsolutno je nebitna Crnaja, odnosno razlika je jako mala da se ide preko Kupresa, ili preko Tjentista, ovisno o lokaciji. Kako god, nijedan put od 400 km se ne pretvara ni u 500, a kamoli 800, zbog tog. Da je problem - jeste zbog podebljanog. Ali zbog Jadrana nije toliki.
Ok Google Maps me slagao jer cifre koje sam naveo su s njega.

Dakle, prava adresa za tvoj odgovor je 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043. Javi im.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3323 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 13/09/2020 13:33
Alfons Kauders wrote: 13/09/2020 13:24 Sad i Čaklovići? Nije im dosta što su raskopali sve od Šićkog do Save i od Stupara do Sarajeva, već de da i na istoku napravimo zastoj... Još malo pa će od Tuzle do Kalesije trebati dva sata... :-)
Tek je tender raspisan za Čakloviće, potrajat će još vremena dok ne započne sanacija tog tunela.

Na kraju krajeva, ja zaista ne vidim čemu tolika panika što se tuneli rekonstruišu.

Panika bi tek nastala kada bi se u nekom u dotrajalih tunela širom Bosne i Hercegovine obrušio komad i usmrtio nekoga.

Tuneli Vranduk II i Ormanica su završeni, radi se trenutno na tunelu Vinac, a priprema se za tunel Crnaja, dok je za Čakloviće tek tender raspisan.

Kao što rekoh, pola navedenih radova će se okončati dok i Čaklovići dođu na red, te zaista ne vidim u čemu je problem da se rekonstruišu tuneli.
Nije meni problem što rade tunele, već što to rade kilavo i loše planiraju (Vranduk, Crnaja, Ormanica su dokazi toga). Kamo sreće da sve rekonstruišu, samo eto ne kontam zašto godinama ne rade ništa, pa se onda dignu zatvarati sve odjednom. Put ka Sarajevu je usporen 15-30 minuta ovisno o frekvenciji saobraćaja. Ka Savi isto ako ne i gore. Na masi tih gradilišta se danima ne radi ništa - u zadnjih par sedmica sam četiri puta prošao onim mostom kod Srednjeg koji rekonstruišu, nikad nisam vidio da se izvode radovi (i to nisam išao nedjeljom već radnim danima, u po dana).

Treba to raditi, ali treba se bolje organizovati, a ne sastrugati asfalt haman do Save i onda pola godine pomalo nešto raditi, ili zatvarati mostove do Sarajeva na kojim se radi 15 sati sedmično ako i toliko...
User avatar
Dope_Man
Posts: 7753
Joined: 03/06/2016 16:31

#3324 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

baglama wrote: 14/09/2020 04:02
mistek wrote: 14/09/2020 01:52
Ni meni nije apsolutno jasno šta čovjek hoće. I ko biva još "samo bih naglasio" :D
Jedino ako si u Konjicu, onda jeste jebenije :D Sve drugo ostaje u okviru ovih gore vremenskih intervala koje sam obrazložio.

Apsolutno ni iz jedne općine u BiH, osim općine Konjic, nećeš ići na more (bilo kakvo) preko Crnaje, osim ako ne ideš na relaciji Split-Slano. Dakle, ako ti vikendica nije u okviru ove relacije, i ako nisi iz Konjica, fakat ne vidim smisao kuknjave oko toga.

I pošto će sljedeći post vjerovatno biti u smislu "Ma ne smeta vama 2 godine obnove tunela, neka vas kradu", onda opet da ponovim - besmisleno je ovo rješenje, ali ne zbog odlaska na more, nego zbog strašnog ataka na komunikaciju Sarajevo-Mostar (i kad kažem Sarajevo, mislim i na Tuzlu, i na sve što mora proći pored Sarajeva, a kad kažem Mostar, mislim na sve oko Mostara). Oko Zenice su kako tako postojali alternativni pravci kojih ovdje neće biti. Sve ispod 60 minuta čekanja će biti premija.
Da li je itko od Vas pomislio, da covjek, mozda mora uzeti trajekt u makarskoj, da bi dosao tamo gdje posjeduje nesto.
Kako sam i napisao u prvom postu - Ako vec mora doci do Makarske Crnaja jednostavno nije toliko bitna. Odakle god iz BiH da se ide bilo gdje na Jadran vrijeme putovanja se ne mijenja za toliko koliko je zakukano. Kako i @mistek rece jedino iz Konjica je problem jer valja gore u Sarajevo, pa onda rute traziti. A iz Sarajeva nije tolika razlika da li isao preko Jablanice ili preko Kupresa. Iz svih sjevernijih gradova ta razlika samo postaje jos manje bitna jer su blizi Kupresu.
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#3325 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Uzmimo da čovjek hoće u Neum. 50km je razlika preko Mostara ili preko Tjentišta.
Kako gmaps kaže 60 minuta vožnje. Nije malo. ali nije ni neka tragedija. Lošiji put dakako. Bez dileme.
Jednom nije problem. Ali ako trebaš više puta ići, onda je stvarno jebada.
Post Reply