Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
- Haris.ba
- Posts: 25376
- Joined: 08/09/2005 20:08
#5301 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Bolje da su pola milijarde koliko ce tunel na kraju biti podjelili gradjanima.
- drug_profi
- Posts: 51156
- Joined: 16/07/2012 16:00
#5302 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ovaj tunel apsolutno nema veze ni sa kakvim razumom.
Prosto je misterija kako je on najednom iskočio kao projekat, bez tendera, bez rasprave, bez ispiranja po medijima.
Onih prvih 70-80 miliona je navodno trebalo da bude dosta za cijeli posao, ali tu se najmanje 30% prelilo na neke druge namjene.
Prosto je misterija kako je on najednom iskočio kao projekat, bez tendera, bez rasprave, bez ispiranja po medijima.
Onih prvih 70-80 miliona je navodno trebalo da bude dosta za cijeli posao, ali tu se najmanje 30% prelilo na neke druge namjene.
-
- Posts: 85
- Joined: 16/03/2009 17:49
#5303 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Počeli su nešto raditi kod Lukavca, skidaju asfalt, teško za povjerovati. Još kad bi ga odradili do Puračiča da se ne mora slalom voziti oko rupa.
- Kiki_Musampa
- Posts: 1630
- Joined: 11/06/2011 07:36
#5304 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Daleko najnesposobniji narod na tlu Europe. Kada samo vidim da trotoar u Par selu ulazi u drugu godinu, mi se nemamo čemu nadati. Od Junuzovića to Puračića je vjerovatno najgori dio puta u TK,a najfrekventniji
- Laertes
- Posts: 4292
- Joined: 08/01/2015 18:25
- EmirTr
- Posts: 200
- Joined: 19/09/2020 09:16
#5306 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Pred ljetnu sezonu prošao sam opet relacijom Stolac - Neum, da vidimo da li je obilaznica kojom se zaobilazi Stolac korisna i da li je nakon par godina magistralna cesta Stolac - Neum još uvijek u dobrom stanju:
-
- Posts: 1757
- Joined: 03/03/2021 20:06
#5307 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
https://www.biznisinfo.ba/sjajne-vijest ... zyK2AyJbFI
Strategija izgradnje cesta u FBiH u najkraćem:
- Povezati Orašje preko Žepča sa Grudama.
Sve lijevo i desno od linije Orašje, Žepče, Grude - NE POSTOJI.
U planovima FBiH za izgradnju cesta Cazinska Krajina, Bugojno, Travnik, Goražde, Kladanj - NE POSTOJE.
pas mater...
Strategija izgradnje cesta u FBiH u najkraćem:
- Povezati Orašje preko Žepča sa Grudama.
Sve lijevo i desno od linije Orašje, Žepče, Grude - NE POSTOJI.
U planovima FBiH za izgradnju cesta Cazinska Krajina, Bugojno, Travnik, Goražde, Kladanj - NE POSTOJE.
pas mater...
- mk ultra
- Posts: 19831
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5308 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Forto pravi put za Plužine
- Optimus09
- Posts: 3128
- Joined: 27/11/2017 06:48
- Location: Berlin
#5309 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Tuzla-Mostar pa nek izginemo
-
- Posts: 1757
- Joined: 03/03/2021 20:06
-
- Posts: 6769
- Joined: 17/02/2005 07:57
#5311 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Jes baš tako...i onaj tunel hranjen od 400 miliona KM je na trasi Žepče-GrudeDebelinJoe wrote: ↑20/05/2024 19:47 https://www.biznisinfo.ba/sjajne-vijest ... zyK2AyJbFI
Strategija izgradnje cesta u FBiH u najkraćem:
- Povezati Orašje preko Žepča sa Grudama.
Sve lijevo i desno od linije Orašje, Žepče, Grude - NE POSTOJI.
U planovima FBiH za izgradnju cesta Cazinska Krajina, Bugojno, Travnik, Goražde, Kladanj - NE POSTOJE.
pas mater...
- Haris.ba
- Posts: 25376
- Joined: 08/09/2005 20:08
- escobar__
- Posts: 8921
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
-
- Posts: 6769
- Joined: 17/02/2005 07:57
#5314 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nije hdz kriv bošnjačkoj inteligenciji što je odlučila sav svoj, višegodišnji, dio novca za izgradnju puteva slupati u jedan jedini, neprosperitetan projekat..
- EmirTr
- Posts: 200
- Joined: 19/09/2020 09:16
-
- Posts: 1214
- Joined: 05/01/2013 16:16
#5316 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
-
- Posts: 5980
- Joined: 22/09/2018 13:21
- mk ultra
- Posts: 19831
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5318 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Pa eto neka ga naprave do 2028
A neće
Jbt ljudi putuju zajebavaju se, odes od Zagreba u Minken autocestom za 6h
Mi toliko idemo do Biaća, da ne kazem negdje dalje
Tako da, cekamo opet neimenovane forumase da nam kazu da ide po planu
Evo ne mora nista drugo biti referenca, Hrvatska. Sve ceste juznije od Zagreba su jednake tezine kao ove po BiH.
Al sve i da nisu, nema sta se ne moze napraviti kad hoces.
-
- Posts: 5980
- Joined: 22/09/2018 13:21
#5319 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ovaj magistralni put nije samo dionica od Broda do Šćepan Polja, već i put od Sarajeva do Broda, i još da ima sposobnosti i novca, tunel ispod Rogoja, sa njegovim znatnim proširenjem. Ovim putem za Albaniju i Crnu Goru znatno bi bilo jeftinije voziti prema Zapadnim državama, jer bi se u Sarajevu vezao za AP, i dalje.... Niti je jednostavno, niti jeftino, a vrlo značajno.mk ultra wrote: ↑20/05/2024 21:51Pa eto neka ga naprave do 2028
A neće
Jbt ljudi putuju zajebavaju se, odes od Zagreba u Minken autocestom za 6h
Mi toliko idemo do Biaća, da ne kazem negdje dalje
Tako da, cekamo opet neimenovane forumase da nam kazu da ide po planu
Evo ne mora nista drugo biti referenca, Hrvatska. Sve ceste juznije od Zagreba su jednake tezine kao ove po BiH.
Al sve i da nisu, nema sta se ne moze napraviti kad hoces.
- mk ultra
- Posts: 19831
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5320 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
daj bogati 50km ceste, o čemu pričamoHelaS wrote: ↑20/05/2024 21:58Ovaj magistralni put nije samo dionica od Broda do Šćepan Polja, već i put od Sarajeva do Broda, i još da ima sposobnosti i novca, tunel ispod Rogoja, sa njegovim znatnim proširenjem. Ovim putem za Albaniju i Crnu Goru znatno bi bilo jeftinije voziti prema Zapadnim državama, jer bi se u Sarajevu vezao za AP, i dalje.... Niti je jednostavno, niti jeftino, a vrlo značajno.mk ultra wrote: ↑20/05/2024 21:51Pa eto neka ga naprave do 2028
A neće
Jbt ljudi putuju zajebavaju se, odes od Zagreba u Minken autocestom za 6h
Mi toliko idemo do Biaća, da ne kazem negdje dalje
Tako da, cekamo opet neimenovane forumase da nam kazu da ide po planu
Evo ne mora nista drugo biti referenca, Hrvatska. Sve ceste juznije od Zagreba su jednake tezine kao ove po BiH.
Al sve i da nisu, nema sta se ne moze napraviti kad hoces.
-
- Posts: 1757
- Joined: 03/03/2021 20:06
#5321 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Taj tunel neće biti izgrađen nikad, a ni tada.neki wrote: ↑20/05/2024 21:05Jes baš tako...i onaj tunel hranjen od 400 miliona KM je na trasi Žepče-GrudeDebelinJoe wrote: ↑20/05/2024 19:47 https://www.biznisinfo.ba/sjajne-vijest ... zyK2AyJbFI
Strategija izgradnje cesta u FBiH u najkraćem:
- Povezati Orašje preko Žepča sa Grudama.
Sve lijevo i desno od linije Orašje, Žepče, Grude - NE POSTOJI.
U planovima FBiH za izgradnju cesta Cazinska Krajina, Bugojno, Travnik, Goražde, Kladanj - NE POSTOJE.
pas mater...
Sve i da fantomski tunel bude izgrađen nikada neće biti izgrađene pristupne ceste. Tunel Hranjen ne postoji u bilo kakvim planovima niti dokumentima JP Ceste FBiH.
A evo dokaza.
Tunel Hranjen bio je samo način bošnjačke komponente Novalićeve vlade da još malo opljačka vlastitu državu i javne pare. Hrvatska komponenta koja upravlja JP Ceste FBiH niti zna gdje je Prača niti je taj dio države zanima.
-
- Posts: 5980
- Joined: 22/09/2018 13:21
#5322 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ja pričam o trenutna 93 km, koja se mogu skratiti na 80-tak, vrlo značajne ceste. Takvom cestom od granice BiH do spoja sa AP u Sarajevu, trebalo bi jedan sat vožnje. Od granice u CG do Podgorice još 2 sata i pola sata do Hani Hotit granice, jedan sat do Tirane, što znači Tirana-Sarajevo 4,5-5 sati normalne vožnje.mk ultra wrote: ↑20/05/2024 22:08daj bogati 50km ceste, o čemu pričamoHelaS wrote: ↑20/05/2024 21:58Ovaj magistralni put nije samo dionica od Broda do Šćepan Polja, već i put od Sarajeva do Broda, i još da ima sposobnosti i novca, tunel ispod Rogoja, sa njegovim znatnim proširenjem. Ovim putem za Albaniju i Crnu Goru znatno bi bilo jeftinije voziti prema Zapadnim državama, jer bi se u Sarajevu vezao za AP, i dalje.... Niti je jednostavno, niti jeftino, a vrlo značajno.mk ultra wrote: ↑20/05/2024 21:51
Pa eto neka ga naprave do 2028
A neće
Jbt ljudi putuju zajebavaju se, odes od Zagreba u Minken autocestom za 6h
Mi toliko idemo do Biaća, da ne kazem negdje dalje
Tako da, cekamo opet neimenovane forumase da nam kazu da ide po planu
Evo ne mora nista drugo biti referenca, Hrvatska. Sve ceste juznije od Zagreba su jednake tezine kao ove po BiH.
Al sve i da nisu, nema sta se ne moze napraviti kad hoces.
-
- Posts: 6769
- Joined: 17/02/2005 07:57
#5323 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Naravno da ne postoji kad taj projekat ne implementira JP ceste FBIH nego JP autoceste FBiH.DebelinJoe wrote: ↑20/05/2024 22:17 Tunel Hranjen ne postoji u bilo kakvim planovima niti dokumentima JP Ceste FBiH.
A evo dokaza.
Uostalom, kao i cestu na trasi za koju si postavio mapu u prvom postu, ni nju nećeš naći među dokumentima JP ceste fbih
- mk ultra
- Posts: 19831
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5324 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Realno los put pocinje ulaskom u srpski dio trnovaHelaS wrote: ↑20/05/2024 22:18Ja pričam o trenutna 93 km, koja se mogu skratiti na 80-tak, vrlo značajne ceste. Takvom cestom od granice BiH do spoja sa AP u Sarajevu, trebalo bi jedan sat vožnje. Od granice u CG do Podgorice još 2 sata i pola sata do Hani Hotit granice, jedan sat do Tirane, što znači Tirana-Sarajevo 4,5-5 sati normalne vožnje.mk ultra wrote: ↑20/05/2024 22:08daj bogati 50km ceste, o čemu pričamoHelaS wrote: ↑20/05/2024 21:58
Ovaj magistralni put nije samo dionica od Broda do Šćepan Polja, već i put od Sarajeva do Broda, i još da ima sposobnosti i novca, tunel ispod Rogoja, sa njegovim znatnim proširenjem. Ovim putem za Albaniju i Crnu Goru znatno bi bilo jeftinije voziti prema Zapadnim državama, jer bi se u Sarajevu vezao za AP, i dalje.... Niti je jednostavno, niti jeftino, a vrlo značajno.
Dakle
Funkcionalna magistrala sa prosirenjima za pretjecanje i par tunela
Ne autocesta
To se moze slupati za 3-4godine da ima volje
Nema
Kraj price
- BarbaDue
- Posts: 63443
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#5325 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ne bi volio da upadnete u zamku i Goražde poistovjećujete sa nesposobnom graditeljima i lopovskim finansijerima tunela Hranjen. Koliko god vi mislili da ne, Goraždu treba brža i sigurnija komunikacija sa ostatkom Bosne. Druga je stvar što je na Hranjenu napravljena prevara stoljeća, za tako što Goraždani nisu krivi.
P.S. ako mislite drugačije, nije problem eto nas sviju u Sarajevo!