Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

User avatar
Haris.ba
Posts: 25376
Joined: 08/09/2005 20:08

#5301 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

Bolje da su pola milijarde koliko ce tunel na kraju biti podjelili gradjanima.
User avatar
drug_profi
Posts: 51156
Joined: 16/07/2012 16:00

#5302 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ovaj tunel apsolutno nema veze ni sa kakvim razumom.
Prosto je misterija kako je on najednom iskočio kao projekat, bez tendera, bez rasprave, bez ispiranja po medijima.
Onih prvih 70-80 miliona je navodno trebalo da bude dosta za cijeli posao, ali tu se najmanje 30% prelilo na neke druge namjene.
intro
Posts: 85
Joined: 16/03/2009 17:49

#5303 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by intro »

Počeli su nešto raditi kod Lukavca, skidaju asfalt, teško za povjerovati. Još kad bi ga odradili do Puračiča da se ne mora slalom voziti oko rupa.
User avatar
Kiki_Musampa
Posts: 1630
Joined: 11/06/2011 07:36

#5304 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Kiki_Musampa »

intro wrote: 17/05/2024 07:26 Počeli su nešto raditi kod Lukavca, skidaju asfalt, teško za povjerovati. Još kad bi ga odradili do Puračiča da se ne mora slalom voziti oko rupa.
Daleko najnesposobniji narod na tlu Europe. Kada samo vidim da trotoar u Par selu ulazi u drugu godinu, mi se nemamo čemu nadati. Od Junuzovića to Puračića je vjerovatno najgori dio puta u TK,a najfrekventniji :run:
User avatar
Laertes
Posts: 4292
Joined: 08/01/2015 18:25

#5305 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Laertes »

intro wrote: 17/05/2024 07:26 Počeli su nešto raditi kod Lukavca, skidaju asfalt, teško za povjerovati. Još kad bi ga odradili do Puračiča da se ne mora slalom voziti oko rupa.
Taj slalom ni Bojan Križaj ne bi mogao odraditi. :mrgreen:
User avatar
EmirTr
Posts: 200
Joined: 19/09/2020 09:16

#5306 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by EmirTr »

Pred ljetnu sezonu prošao sam opet relacijom Stolac - Neum, da vidimo da li je obilaznica kojom se zaobilazi Stolac korisna i da li je nakon par godina magistralna cesta Stolac - Neum još uvijek u dobrom stanju:

DebelinJoe
Posts: 1757
Joined: 03/03/2021 20:06

#5307 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

https://www.biznisinfo.ba/sjajne-vijest ... zyK2AyJbFI


Image

Strategija izgradnje cesta u FBiH u najkraćem:

- Povezati Orašje preko Žepča sa Grudama.
Sve lijevo i desno od linije Orašje, Žepče, Grude - NE POSTOJI.

U planovima FBiH za izgradnju cesta Cazinska Krajina, Bugojno, Travnik, Goražde, Kladanj - NE POSTOJE.

pas mater...
User avatar
mk ultra
Posts: 19831
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5308 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Forto pravi put za Plužine 💚
User avatar
Optimus09
Posts: 3128
Joined: 27/11/2017 06:48
Location: Berlin

#5309 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Optimus09 »

Tuzla-Mostar pa nek izginemo :D
DebelinJoe
Posts: 1757
Joined: 03/03/2021 20:06

#5310 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

Optimus09 wrote: 20/05/2024 20:30 Tuzla-Mostar pa nek izginemo :D
U Livnu na vlasti onaj drugi HDZ pa ih Čović namjerno zaboravio kad je crtao planove za gradnju puteva.
neki
Posts: 6769
Joined: 17/02/2005 07:57

#5311 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

DebelinJoe wrote: 20/05/2024 19:47 https://www.biznisinfo.ba/sjajne-vijest ... zyK2AyJbFI


Image

Strategija izgradnje cesta u FBiH u najkraćem:

- Povezati Orašje preko Žepča sa Grudama.
Sve lijevo i desno od linije Orašje, Žepče, Grude - NE POSTOJI.

U planovima FBiH za izgradnju cesta Cazinska Krajina, Bugojno, Travnik, Goražde, Kladanj - NE POSTOJE.

pas mater...
Jes baš tako...i onaj tunel hranjen od 400 miliona KM je na trasi Žepče-Grude :-)
User avatar
Haris.ba
Posts: 25376
Joined: 08/09/2005 20:08

#5312 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

neki wrote: 20/05/2024 21:05 Jes baš tako...i onaj tunel hranjen od 400 miliona KM je na trasi Žepče-Grude
Mislis na gljivarnik?
User avatar
escobar__
Posts: 8921
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#5313 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

mk ultra wrote: 20/05/2024 20:28 Forto pravi put za Plužine 💚
To nedonošče za primarni cilj ima povezivanje Bosne sa srbijanskom gubernijom.
neki
Posts: 6769
Joined: 17/02/2005 07:57

#5314 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

Haris.ba wrote: 20/05/2024 21:06
neki wrote: 20/05/2024 21:05 Jes baš tako...i onaj tunel hranjen od 400 miliona KM je na trasi Žepče-Grude
Mislis na gljivarnik?
Nije hdz kriv bošnjačkoj inteligenciji što je odlučila sav svoj, višegodišnji, dio novca za izgradnju puteva slupati u jedan jedini, neprosperitetan projekat..
User avatar
EmirTr
Posts: 200
Joined: 19/09/2020 09:16

#5315 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by EmirTr »

mk ultra wrote: 20/05/2024 20:28 Forto pravi put za Plužine 💚
Dr Arsla
Posts: 1214
Joined: 05/01/2013 16:16

#5316 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dr Arsla »

neki wrote: 20/05/2024 21:12
Haris.ba wrote: 20/05/2024 21:06
neki wrote: 20/05/2024 21:05 Jes baš tako...i onaj tunel hranjen od 400 miliona KM je na trasi Žepče-Grude
Mislis na gljivarnik?
Nije hdz kriv bošnjačkoj inteligenciji što je odlučila sav svoj, višegodišnji, dio novca za izgradnju puteva slupati u jedan jedini, neprosperitetan projekat..
To će u konačnici biti najskuplja bušotina vode na svijetu
HelaS
Posts: 5980
Joined: 22/09/2018 13:21

#5317 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by HelaS »

mk ultra wrote: 20/05/2024 20:28 Forto pravi put za Plužine 💚
Odgovor na tvoje ruganje je da je "put za Plužine", put za Albaniju, i nazad, koji je jako potreban svim stranama.
User avatar
mk ultra
Posts: 19831
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5318 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

HelaS wrote: 20/05/2024 21:39
mk ultra wrote: 20/05/2024 20:28 Forto pravi put za Plužine 💚
Odgovor na tvoje ruganje je da je "put za Plužine", put za Albaniju, i nazad, koji je jako potreban svim stranama.
Pa eto neka ga naprave do 2028
A neće
Jbt ljudi putuju zajebavaju se, odes od Zagreba u Minken autocestom za 6h
Mi toliko idemo do Biaća, da ne kazem negdje dalje

Tako da, cekamo opet neimenovane forumase da nam kazu da ide po planu

Evo ne mora nista drugo biti referenca, Hrvatska. Sve ceste juznije od Zagreba su jednake tezine kao ove po BiH.
Al sve i da nisu, nema sta se ne moze napraviti kad hoces.
HelaS
Posts: 5980
Joined: 22/09/2018 13:21

#5319 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by HelaS »

mk ultra wrote: 20/05/2024 21:51
HelaS wrote: 20/05/2024 21:39
mk ultra wrote: 20/05/2024 20:28 Forto pravi put za Plužine 💚
Odgovor na tvoje ruganje je da je "put za Plužine", put za Albaniju, i nazad, koji je jako potreban svim stranama.
Pa eto neka ga naprave do 2028
A neće
Jbt ljudi putuju zajebavaju se, odes od Zagreba u Minken autocestom za 6h
Mi toliko idemo do Biaća, da ne kazem negdje dalje

Tako da, cekamo opet neimenovane forumase da nam kazu da ide po planu

Evo ne mora nista drugo biti referenca, Hrvatska. Sve ceste juznije od Zagreba su jednake tezine kao ove po BiH.
Al sve i da nisu, nema sta se ne moze napraviti kad hoces.
Ovaj magistralni put nije samo dionica od Broda do Šćepan Polja, već i put od Sarajeva do Broda, i još da ima sposobnosti i novca, tunel ispod Rogoja, sa njegovim znatnim proširenjem. Ovim putem za Albaniju i Crnu Goru znatno bi bilo jeftinije voziti prema Zapadnim državama, jer bi se u Sarajevu vezao za AP, i dalje.... Niti je jednostavno, niti jeftino, a vrlo značajno.
User avatar
mk ultra
Posts: 19831
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5320 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

HelaS wrote: 20/05/2024 21:58
mk ultra wrote: 20/05/2024 21:51
HelaS wrote: 20/05/2024 21:39

Odgovor na tvoje ruganje je da je "put za Plužine", put za Albaniju, i nazad, koji je jako potreban svim stranama.
Pa eto neka ga naprave do 2028
A neće
Jbt ljudi putuju zajebavaju se, odes od Zagreba u Minken autocestom za 6h
Mi toliko idemo do Biaća, da ne kazem negdje dalje

Tako da, cekamo opet neimenovane forumase da nam kazu da ide po planu

Evo ne mora nista drugo biti referenca, Hrvatska. Sve ceste juznije od Zagreba su jednake tezine kao ove po BiH.
Al sve i da nisu, nema sta se ne moze napraviti kad hoces.
Ovaj magistralni put nije samo dionica od Broda do Šćepan Polja, već i put od Sarajeva do Broda, i još da ima sposobnosti i novca, tunel ispod Rogoja, sa njegovim znatnim proširenjem. Ovim putem za Albaniju i Crnu Goru znatno bi bilo jeftinije voziti prema Zapadnim državama, jer bi se u Sarajevu vezao za AP, i dalje.... Niti je jednostavno, niti jeftino, a vrlo značajno.
daj bogati 50km ceste, o čemu pričamo
DebelinJoe
Posts: 1757
Joined: 03/03/2021 20:06

#5321 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

neki wrote: 20/05/2024 21:05
DebelinJoe wrote: 20/05/2024 19:47 https://www.biznisinfo.ba/sjajne-vijest ... zyK2AyJbFI


Image

Strategija izgradnje cesta u FBiH u najkraćem:

- Povezati Orašje preko Žepča sa Grudama.
Sve lijevo i desno od linije Orašje, Žepče, Grude - NE POSTOJI.

U planovima FBiH za izgradnju cesta Cazinska Krajina, Bugojno, Travnik, Goražde, Kladanj - NE POSTOJE.

pas mater...
Jes baš tako...i onaj tunel hranjen od 400 miliona KM je na trasi Žepče-Grude :-)
Taj tunel neće biti izgrađen nikad, a ni tada.

Sve i da fantomski tunel bude izgrađen nikada neće biti izgrađene pristupne ceste. Tunel Hranjen ne postoji u bilo kakvim planovima niti dokumentima JP Ceste FBiH.

A evo dokaza.

Image

Tunel Hranjen bio je samo način bošnjačke komponente Novalićeve vlade da još malo opljačka vlastitu državu i javne pare. Hrvatska komponenta koja upravlja JP Ceste FBiH niti zna gdje je Prača niti je taj dio države zanima.
HelaS
Posts: 5980
Joined: 22/09/2018 13:21

#5322 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by HelaS »

mk ultra wrote: 20/05/2024 22:08
HelaS wrote: 20/05/2024 21:58
mk ultra wrote: 20/05/2024 21:51

Pa eto neka ga naprave do 2028
A neće
Jbt ljudi putuju zajebavaju se, odes od Zagreba u Minken autocestom za 6h
Mi toliko idemo do Biaća, da ne kazem negdje dalje

Tako da, cekamo opet neimenovane forumase da nam kazu da ide po planu

Evo ne mora nista drugo biti referenca, Hrvatska. Sve ceste juznije od Zagreba su jednake tezine kao ove po BiH.
Al sve i da nisu, nema sta se ne moze napraviti kad hoces.
Ovaj magistralni put nije samo dionica od Broda do Šćepan Polja, već i put od Sarajeva do Broda, i još da ima sposobnosti i novca, tunel ispod Rogoja, sa njegovim znatnim proširenjem. Ovim putem za Albaniju i Crnu Goru znatno bi bilo jeftinije voziti prema Zapadnim državama, jer bi se u Sarajevu vezao za AP, i dalje.... Niti je jednostavno, niti jeftino, a vrlo značajno.
daj bogati 50km ceste, o čemu pričamo
Ja pričam o trenutna 93 km, koja se mogu skratiti na 80-tak, vrlo značajne ceste. Takvom cestom od granice BiH do spoja sa AP u Sarajevu, trebalo bi jedan sat vožnje. Od granice u CG do Podgorice još 2 sata i pola sata do Hani Hotit granice, jedan sat do Tirane, što znači Tirana-Sarajevo 4,5-5 sati normalne vožnje.

Image
neki
Posts: 6769
Joined: 17/02/2005 07:57

#5323 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

DebelinJoe wrote: 20/05/2024 22:17 Tunel Hranjen ne postoji u bilo kakvim planovima niti dokumentima JP Ceste FBiH.

A evo dokaza.

Image
Naravno da ne postoji kad taj projekat ne implementira JP ceste FBIH nego JP autoceste FBiH.
Uostalom, kao i cestu na trasi za koju si postavio mapu u prvom postu, ni nju nećeš naći među dokumentima JP ceste fbih
User avatar
mk ultra
Posts: 19831
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5324 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

HelaS wrote: 20/05/2024 22:18
mk ultra wrote: 20/05/2024 22:08
HelaS wrote: 20/05/2024 21:58

Ovaj magistralni put nije samo dionica od Broda do Šćepan Polja, već i put od Sarajeva do Broda, i još da ima sposobnosti i novca, tunel ispod Rogoja, sa njegovim znatnim proširenjem. Ovim putem za Albaniju i Crnu Goru znatno bi bilo jeftinije voziti prema Zapadnim državama, jer bi se u Sarajevu vezao za AP, i dalje.... Niti je jednostavno, niti jeftino, a vrlo značajno.
daj bogati 50km ceste, o čemu pričamo
Ja pričam o trenutna 93 km, koja se mogu skratiti na 80-tak, vrlo značajne ceste. Takvom cestom od granice BiH do spoja sa AP u Sarajevu, trebalo bi jedan sat vožnje. Od granice u CG do Podgorice još 2 sata i pola sata do Hani Hotit granice, jedan sat do Tirane, što znači Tirana-Sarajevo 4,5-5 sati normalne vožnje.

Image
Realno los put pocinje ulaskom u srpski dio trnova

Dakle
Funkcionalna magistrala sa prosirenjima za pretjecanje i par tunela

Ne autocesta

To se moze slupati za 3-4godine da ima volje
Nema

Kraj price
User avatar
BarbaDue
Posts: 63443
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#5325 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

neki wrote: 20/05/2024 21:12
Haris.ba wrote: 20/05/2024 21:06
neki wrote: 20/05/2024 21:05 Jes baš tako...i onaj tunel hranjen od 400 miliona KM je na trasi Žepče-Grude
Mislis na gljivarnik?
Nije hdz kriv bošnjačkoj inteligenciji što je odlučila sav svoj, višegodišnji, dio novca za izgradnju puteva slupati u jedan jedini, neprosperitetan projekat..
Ne bi volio da upadnete u zamku i Goražde poistovjećujete sa nesposobnom graditeljima i lopovskim finansijerima tunela Hranjen. Koliko god vi mislili da ne, Goraždu treba brža i sigurnija komunikacija sa ostatkom Bosne. Druga je stvar što je na Hranjenu napravljena prevara stoljeća, za tako što Goraždani nisu krivi.

P.S. ako mislite drugačije, nije problem eto nas sviju u Sarajevo!
Post Reply