Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Karikaturist
Posts: 3832
Joined: 20/12/2020 10:03

#5226 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Karikaturist »

Jugoslavija nije mogla vise a ovi trenutni ne mogu ni to sto su oni napravili da odrzavaju..
User avatar
mk ultra
Posts: 19544
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5227 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Karikaturist wrote: 13/03/2024 15:15 Jugoslavija nije mogla vise a ovi trenutni ne mogu ni to sto su oni napravili da odrzavaju..
FBIH ima korektne putove, korektno održavane.
BAK-eV
Posts: 1857
Joined: 17/10/2012 18:53

#5228 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BAK-eV »

Karikaturist wrote: 13/03/2024 15:15 Jugoslavija nije mogla vise a ovi trenutni ne mogu ni to sto su oni napravili da odrzavaju..
Jest, kad bi lagali.

Ipak je napravljeno 250 km autoputa, dosta zaobilaznica i sl.

Pa kazu da su samo u Konjicu su napravljena 3 mosta, nakon 40 godina cekanja.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#5229 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Karikaturist wrote: 13/03/2024 15:15 Jugoslavija nije mogla vise a ovi trenutni ne mogu ni to sto su oni napravili da odrzavaju..
Mogla je, ali znali su da graditi bilo kakav autoput viseg ranga po BiH i Crnoj Gori je ozbiljan posao i jednostavno nisu htjeli. Upitno je da li su i znali, jer kao sto rekoh planinske autoputeve su po Sloveniji tek poceli graditi krajem osamdesetih godina.

Ovi danasnji, pored toga sto odrzavaju te puteve (svako malo imamo protest jer obnavljaju neki tunel ili most), grade ono sto Jugoslavija nije htjela, a to su autoputevi.

Samo sto ovi danasnji, pored svega sto imaju na raspolaganju, podmecu nogu jedni drugima zbog sitnih interesa, pa vezu izmedju brze ceste do Mostarskog i autoputa kod Vlakova, grade deset godina jer vazda neki lokalni ceribasa pravi problem.
neki
Posts: 6702
Joined: 17/02/2005 07:57

#5230 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

Čekamo još da neko uleti s floskulom "ovi ne mogu ni okrečit što je tito napravio"..
Karikaturist
Posts: 3832
Joined: 20/12/2020 10:03

#5231 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Karikaturist »

Eto tebe sto bi neko drugi..
User avatar
Laertes
Posts: 4257
Joined: 08/01/2015 18:25

#5232 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Laertes »

BAK-eV wrote: 13/03/2024 15:09
So What! wrote: 13/03/2024 14:56 Uz svo duzno postovanje Jugoslaviji, ali da je autoput po BiH bilo praviti lahko, napravili bi ga. I autoput Bratstva i Jedinstva nikada nije zavrsen u potpunosti, izgradjene su lakse dionice. Jugoslavija jednostavno nije tu pratila neke evropske trendove.

Oko autoputa prema Hercegovini, napatili bi se, pored sve organizovanosti i lakse administracije, pravili bi ga 60-70% dinamikom koju mi imamo, jer nigdje u SFRJ nije izgradjen autoput na takvom terenu.

Mozda najveca stvar, koju jedan prosjecan Bosnjo zamjera toj drzavi su ulozene milijarde u vojne objekte, a npr. nedovrsetak pojedinih projekata putne infrastrukture, poput magistralne ceste M5 ili gradskog autoputa.

Ja tvrdim da tu imam raznoraznih nijansi koje treba razumiti i da situacija nije tako crna i bijela. Ko zna kakve je obavjestajne podatke tada imao drzavni vrh, a mozda i nije.

Prica da BiH zbog svoje geografije, nije dobivala jacu civilnu infrastrukturu jer je bila pripremana da bude bastion u slucaju napada, meni malo baca na pricu o bunkerima po Albaniji. Ta zemlja se izolovala i novac koji su mogli potrositi da budu moderna zemlja, potrosili su na silne bunkere i vojne objekte jer su zivjeli u strahu od invazije koja se nikada nije desila. Nakon pada komunizma, niko nikada nije pronasao ijedan dokument ili plan da je neko planirao izvrsiti invaziju na tu zemlju.

Isto kao sto niko nikada nije uspio dokazati da je neko planirao invaziju na Jugoslaviju. Ta silna vojna infrastruktura pokazala se bezvrijednom 1999. godine nakon NATO invazije, koja je bila zracna, niko nije ni pokusavao kopneno da napadne tadasnje ostatke Jugoslavije.

Tako da mislim da mozemo debatirati, da li je taj novac bio racionalno utrosen u to vrijeme ili nije. Istina politicka klima tokom Hladnog rata se stalno mijenjala i niko ziv nije mogao znati sta ce se desiti na kraju sa zemljom koja nije ni tamo ni ovamo.

Sumarno, moze se reci da je BiH za vrijeme u SFRJ zakoracila u 21. vijek kada je putna infrastruktura u pitanju, ali da je u sustini dobila neki minimum u tom svemu.
Realno, tako je bilo ali to nije sve.

Cinjenica je,da su kako onda tako i danas Srbi i Hrvati kocili razvoj Bosne.
Uz to dolazi inas bosanski javasluk i lopovluk ali i neki refleks nize vrijednosti i nedosatatk odlucnosti.

Zasto Njiva sa NIP ne lupi sakom o stol i kaze da ce sve biti napravljeno za 3 godine plus AP Tuzla-Brcko i brza cesta Bihac-SA.

Nedostaje i odlucnost AP Sarajevo-Podgorica, koji je po meni vazniji od bilo svega.

Na kraju je poteban i AP Neum-Pocitelj i luka u Neumu ali to je druga tema.
Baš bih volio čuti objašnjenje ovog da je važnije od svega.
BAK-eV
Posts: 1857
Joined: 17/10/2012 18:53

#5233 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BAK-eV »

Laertes wrote: 13/03/2024 15:54
BAK-eV wrote: 13/03/2024 15:09
So What! wrote: 13/03/2024 14:56 Uz svo duzno postovanje Jugoslaviji, ali da je autoput po BiH bilo praviti lahko, napravili bi ga. I autoput Bratstva i Jedinstva nikada nije zavrsen u potpunosti, izgradjene su lakse dionice. Jugoslavija jednostavno nije tu pratila neke evropske trendove.

Oko autoputa prema Hercegovini, napatili bi se, pored sve organizovanosti i lakse administracije, pravili bi ga 60-70% dinamikom koju mi imamo, jer nigdje u SFRJ nije izgradjen autoput na takvom terenu.

Mozda najveca stvar, koju jedan prosjecan Bosnjo zamjera toj drzavi su ulozene milijarde u vojne objekte, a npr. nedovrsetak pojedinih projekata putne infrastrukture, poput magistralne ceste M5 ili gradskog autoputa.

Ja tvrdim da tu imam raznoraznih nijansi koje treba razumiti i da situacija nije tako crna i bijela. Ko zna kakve je obavjestajne podatke tada imao drzavni vrh, a mozda i nije.

Prica da BiH zbog svoje geografije, nije dobivala jacu civilnu infrastrukturu jer je bila pripremana da bude bastion u slucaju napada, meni malo baca na pricu o bunkerima po Albaniji. Ta zemlja se izolovala i novac koji su mogli potrositi da budu moderna zemlja, potrosili su na silne bunkere i vojne objekte jer su zivjeli u strahu od invazije koja se nikada nije desila. Nakon pada komunizma, niko nikada nije pronasao ijedan dokument ili plan da je neko planirao izvrsiti invaziju na tu zemlju.

Isto kao sto niko nikada nije uspio dokazati da je neko planirao invaziju na Jugoslaviju. Ta silna vojna infrastruktura pokazala se bezvrijednom 1999. godine nakon NATO invazije, koja je bila zracna, niko nije ni pokusavao kopneno da napadne tadasnje ostatke Jugoslavije.

Tako da mislim da mozemo debatirati, da li je taj novac bio racionalno utrosen u to vrijeme ili nije. Istina politicka klima tokom Hladnog rata se stalno mijenjala i niko ziv nije mogao znati sta ce se desiti na kraju sa zemljom koja nije ni tamo ni ovamo.

Sumarno, moze se reci da je BiH za vrijeme u SFRJ zakoracila u 21. vijek kada je putna infrastruktura u pitanju, ali da je u sustini dobila neki minimum u tom svemu.
Realno, tako je bilo ali to nije sve.

Cinjenica je,da su kako onda tako i danas Srbi i Hrvati kocili razvoj Bosne.
Uz to dolazi inas bosanski javasluk i lopovluk ali i neki refleks nize vrijednosti i nedosatatk odlucnosti.

Zasto Njiva sa NIP ne lupi sakom o stol i kaze da ce sve biti napravljeno za 3 godine plus AP Tuzla-Brcko i brza cesta Bihac-SA.

Nedostaje i odlucnost AP Sarajevo-Podgorica, koji je po meni vazniji od bilo svega.

Na kraju je poteban i AP Neum-Pocitelj i luka u Neumu ali to je druga tema.
Baš bih volio čuti objašnjenje ovog da je važnije od svega.
Bosna treba da iskoristi svoju starteku prednost za drzave juzno od nas!
To smo totalno zapustili i ostavili neiskoristeno.

Mi smo kao neka vrata tj. preko nas ide najkraca ruta prema EU za CG, Albaniju, Kosovo i jedan dio Grcke.

Preduslov je AP Podgorica-Niksic-Foca-Sarajevo. Ovim se otvara i starteska perspektiva za jacanje saradnje na istok i jugoistok Evrope a mi kulturno i spadamo vise u taj region nego na zapad.

Uz to treba da se oslobodimo trenutne 100% zavisnosti o hrvatskim lukama.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#5234 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:10 Uz to treba da se oslobodimo trenutne 100% zavisnosti o hrvatskim lukama.
A sta bi mi to uvozili preko neke druge luke, a da bi bilo jeftinije?

Autoput planira svakako FBiH samo preko Stoca i Trebinja. A, Crna Gora isto, s time da nece nista raditi dok ne zavrsi svoj A1.

Niko ne planira neku drugu strasu autoputa.
BAK-eV
Posts: 1857
Joined: 17/10/2012 18:53

#5235 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BAK-eV »

Haris.ba wrote: 13/03/2024 16:16
BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:10 Uz to treba da se oslobodimo trenutne 100% zavisnosti o hrvatskim lukama.
A sta bi mi to uvozili preko neke druge luke, a da bi bilo jeftinije?

Autoput planira svakako FBiH samo preko Stoca i Trebinja. A, Crna Gora isto, s time da nece nista raditi dok ne zavrsi svoj A1.

Niko ne planira neku drugu strasu autoputa.
Pa mozda oruzje recimo.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#5236 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:20 Pa mozda oruzje recimo.
Kakvo bolan oruzje? Hrvatska i Crna Gora su u Nato. Ako Amerika kaze nema oruzja - nema. Ako kaze ima - ima.
BAK-eV
Posts: 1857
Joined: 17/10/2012 18:53

#5237 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BAK-eV »

Haris.ba wrote: 13/03/2024 16:22
BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:20 Pa mozda oruzje recimo.
Kakvo bolan oruzje? Hrvatska i Crna Gora su u Nato. Ako Amerika kaze nema oruzja - nema. Ako kaze ima - ima.
Danas je tako!
Ali sutra......?
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#5238 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:24
Haris.ba wrote: 13/03/2024 16:22
BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:20 Pa mozda oruzje recimo.
Kakvo bolan oruzje? Hrvatska i Crna Gora su u Nato. Ako Amerika kaze nema oruzja - nema. Ako kaze ima - ima.
Danas je tako!
Ali sutra......?
Kada se raspadne Nato, onda cemo mastati.
BAK-eV
Posts: 1857
Joined: 17/10/2012 18:53

#5239 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BAK-eV »

Haris.ba wrote: 13/03/2024 16:30
BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:24
Haris.ba wrote: 13/03/2024 16:22

Kakvo bolan oruzje? Hrvatska i Crna Gora su u Nato. Ako Amerika kaze nema oruzja - nema. Ako kaze ima - ima.
Danas je tako!
Ali sutra......?
Kada se raspadne Nato, onda cemo mastati.
Ima i drugih scenarija...
Ali takvima kao ti ne vrijedi objasnjavati.

Ti si YU zamjenio sa EU a JNA sa NATO.
Uzivaj!
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#5240 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:36 Ima i drugih scenarija...
Ali takvima kao ti ne vrijedi objasnjavati.

Ti si YU zamjenio sa EU a JNA sa NATO.
Uzivaj!
Jest. Doci ce neko oruzje preko CG i entiteta RS. :-)
User avatar
Athlon64
Posts: 2735
Joined: 24/11/2022 17:51

#5241 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Athlon64 »

Haris.ba wrote: 13/03/2024 16:40
BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:36 Ima i drugih scenarija...
Ali takvima kao ti ne vrijedi objasnjavati.

Ti si YU zamjenio sa EU a JNA sa NATO.
Uzivaj!
Jest. Doci ce neko oruzje preko CG i entiteta RS. :-)
Kako usko razmišljanje, jesil ikad čuo za općinu Čajniče u kojoj je zatvoren zadnji bankomat?

A CG svakako cijeni € samo.
User avatar
Athlon64
Posts: 2735
Joined: 24/11/2022 17:51

#5242 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Athlon64 »

Karikaturist wrote: 13/03/2024 15:15 Jugoslavija nije mogla vise a ovi trenutni ne mogu ni to sto su oni napravili da odrzavaju..
Imal još koja šuplja.

Znaš li ti koliko je mostova bilo porušeno ili teško oštećeno, tuneli također solidno oštećeni.

Sve to je valjalo ponovo praviti/renovirati.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#5243 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

Athlon64 wrote: 13/03/2024 18:32
Haris.ba wrote: 13/03/2024 16:40
BAK-eV wrote: 13/03/2024 16:36 Ima i drugih scenarija...
Ali takvima kao ti ne vrijedi objasnjavati.

Ti si YU zamjenio sa EU a JNA sa NATO.
Uzivaj!
Jest. Doci ce neko oruzje preko CG i entiteta RS. :-)
Kako usko razmišljanje, jesil ikad čuo za općinu Čajniče u kojoj je zatvoren zadnji bankomat?

A CG svakako cijeni € samo.
Ne znam odakle se vade ove fantazije. Nikakvog autoputa nema preko Cajnica. Da je da Crnogorci naprave normalnu magistralu to bi bilo dobro.

Image
costacurta
Posts: 3515
Joined: 05/05/2005 08:25

#5244 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Svečano otvaranje kružnog toka "Crvenih 7" najavljeno je za petak u 14 sati.
:lol:
Smejem se a plače mi se.
I to dočekasmo, od 2. oktobra rade. Iako su trebali završiti, kako su sami sebi postavili rok, 2. februara stručnjaci su probili rok 40 dana i još imaju obraza da "svečano otvaraju"!?
:lol:
sumirprimus
Posts: 81697
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#5245 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sumirprimus »

costacurta wrote: 15/03/2024 00:42
Svečano otvaranje kružnog toka "Crvenih 7" najavljeno je za petak u 14 sati.
:lol:
Smejem se a plače mi se.
I to dočekasmo, od 2. oktobra rade. Iako su trebali završiti, kako su sami sebi postavili rok, 2. februara stručnjaci su probili rok 40 dana i još imaju obraza da "svečano otvaraju"!?
:lol:
eh eto, pročepilo, obidji krug slobodno :lol:
zippoo87
Posts: 15658
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#5246 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by zippoo87 »

Slatka u Tuzli...procepio kruzni 😂
Onako sa slika,fino izgleda
doktor78
Posts: 3017
Joined: 14/09/2006 11:02

#5247 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by doktor78 »

Još riješiti Brčansku i Slatinu na ovaj način...
User avatar
jasko_ba
Posts: 7808
Joined: 13/11/2006 17:47

#5248 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by jasko_ba »

Za lijeka mu trebalo ko je smislio ovo danas :roll: dva sata u koloni u pm. Kompletan saobracaj presmjerili na onu dionicu, a znas za podvoznjak u Topcic polju zbog kojeg uvijek nastane zastoj. I to godinama ponavljaju idioti
https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/bih ... lno-941712
User avatar
mk ultra
Posts: 19544
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5249 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Silna Nemila :shock:

Ne znam koji ce im djavo prikljucak na autocestu direktni
Maglaj ga nema
User avatar
escobar__
Posts: 8885
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#5250 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Mora svako selo imat pristup AC.
Post Reply