Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Grean
Posts: 9334
Joined: 30/11/2013 19:47

#3601 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Grean »

To je posebna prica, ides i kontas neko slucajno izbriso' dio clanka prije nego je pritisnuo enter.
User avatar
mk ultra
Posts: 19445
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3602 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Sabotirao neko 45minuta :(
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3603 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Grean wrote: 11/02/2021 16:21
escobar__ wrote: 11/02/2021 16:11 Kakva li je ovo nova šema s produžavanjem "brze ceste" Sarajevo - Goražde?
I ja upravo procitah pa se pitam.

Kad sam vidio 5 km duze prvo je bio uputnik a kad sam procitao da je 5 km duze na dionici koja ne prvobitno planirana da bude 13 km onda je bio veliki upitnik. Sta se neplanirano mora desiti da moras produziti za vise od trecine od planirane dionice.
Od ranije je spominjano, s obzirom da bi ova cesta zavrsavala u pola grada Gorazda, ovaj projekat sa sobom vuce zapadnu obilaznicu oko Gorazda do spoja sjeverno iznad grada koja ukljucuje tunel Obarak koji bi trebao biti dug nekih 1,7 kilometara. Tako da je tih pet kilometara ustvari najvjerovatnije taj spoj do M-20.

A novinari kao novinari, pali gotovo sve ispite kada je istrazivanje ove teme u pitanju i ne zele da postavljaju prava pitanja. Da se jedan malo bolje informise, i kao onaj sa N1 pita Terzica nesto malo izvan okvira na koje su navikli ti ljudi, cesce bi dobivali odgovore na fazon "Pa sta sad?" i mozda bi malo nalozili vise raju na javni revolt protiv volova u toj organizaciji.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3604 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Zaboravio sam reci, raja koja redovno putuje prema jugu, nadam se da ce uspjeti izdrzati ovu rekonstrukciju tunela Crnaja.

User avatar
mk ultra
Posts: 19445
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3605 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Ja sam jucer prolazio i nije bilo guzve (sacekam 1 interval i to je to, sva vozila prođu 1 semafor)
Vikend, petak... sve je moguce, ali generalno mislim da nece biti ogromnih guzvi kao na vranduku, kraci je interval dosta i dosta je kraca dionica koja se zatvara
Idem opet naredne sedmice pa cemo vidjeti :-D
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#3606 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ljeti ce to biti sasvim druga prica. Kako sam cuo, plan je da se tokom sezone obustave radovi i pusti promet u oba smjera?
User avatar
perfect_guy
Posts: 6508
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#3607 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by perfect_guy »

valjda juni-septembar, da je takav plan
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3608 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Cesta Neum-Stolac biće gotova u januaru 2022.
Image

Izgradnja magistralne ceste Neum – Stolac, trebalo bi da bude završena početkom 2022. godine, kazali su iz JP Ceste Federacije BiH. Dodaju kako je vrijednost projekta 72 milijuna KM.

Kada je riječ o izgradnji magistralne ceste Neum – Stolac okončani su radovi na dionici Stari Neum – Kiševo – Broćanac, dužine 12 kilometara, kao i na poddionici Prapratnica – Hutovo u dužini od 2,5 kilometra, uključujući i tunel Žaba 975 metara.

U toku su radovi na poddionici Stolovi – Drenovac, ukupne dužine 8,95 km. Radovi su započeli u oktobru 2019. godine, a trenutno su u fazi izvođenja gornjeg stroja ceste. Asfaltirano je 6,2 km od ukupno 8,95 km. Preostali radovi su privremeno obustavljeni zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta. Očekivani završetak svih radova na ovoj poddionici je april ove godine.

Dodaju kako su u toku radovi i na poddionici Broćanac – Prapratnica u dužini od tri kilometra, uključujući i radove na raskrisnicama Babin Do i Oskrušnica. Radovi su započeli u maju 2020. godine, a očekivani završetak svih radova na ovoj poddionici je 1. avgust 2021. godine.

U toku su radovi i na poddionici Hutovo – Cerovica (LOT 5), ukupne dužine pet kilometara i poddionici Cerovica – Stolovi (LOT 6), ukupne dužine 4,95km. Radovi su započeli u oktobry 2020. godine i trenutno se izvode zemljani radovi. Predviđeni rok završetka kompletnih radova na ovim poddionicama je januar 2022. godine, kazali su u JP Ceste FBiH.

Također se vode aktivnosti oko izgradnje obilaznice oko Stoca, gdje zajedno s općinom tražimo rješenje za trasu buduće obilaznice.

Podsjećanja radi, u aprilu 2018. godine počela je izgradnja magistralne ceste Neum – Stolac.
Akta
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#3609 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Radujem se ovoj cesti, a Neum će tek da profitira od ovoga.
User avatar
moon_walker_90
Posts: 2353
Joined: 21/12/2012 18:16
Location: Ćućurak

#3610 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by moon_walker_90 »

I meni je zaista drago za bilo koji metar ceste koji se odradi u bilo kojem dijelu zemlje, al uvijek ostaje zal za Tuzlanskim kantonom i Unskosanskim kojima je zaista potrebno ovakvih stvari. I naravno put Lasva-Travnik-Jajce direktno bez Donjeg Vakufa.
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#3611 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

moon_walker_90 wrote: 17/02/2021 11:54 I meni je zaista drago za bilo koji metar ceste koji se odradi u bilo kojem dijelu zemlje, al uvijek ostaje zal za Tuzlanskim kantonom i Unskosanskim kojima je zaista potrebno ovakvih stvari. I naravno put Lasva-Travnik-Jajce direktno bez Donjeg Vakufa.
Gdje god bi se napravila dobra cesta, odmah bi za godinu pocele da se prave kuce oko nje, restorani, parkinzi, divlji priključci i eto te za deceniju opet na ograničenjima 50.

ova dole Neumska kroz bezvodni krš i pustinju možda se odupre duže.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3612 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote: 17/02/2021 12:15
moon_walker_90 wrote: 17/02/2021 11:54 I meni je zaista drago za bilo koji metar ceste koji se odradi u bilo kojem dijelu zemlje, al uvijek ostaje zal za Tuzlanskim kantonom i Unskosanskim kojima je zaista potrebno ovakvih stvari. I naravno put Lasva-Travnik-Jajce direktno bez Donjeg Vakufa.
Gdje god bi se napravila dobra cesta, odmah bi za godinu pocele da se prave kuce oko nje, restorani, parkinzi, divlji priključci i eto te za deceniju opet na ograničenjima 50.

ova dole Neumska kroz bezvodni krš i pustinju možda se odupre duže.
Bice vikendica po onom krsu, ko sto gledam, pa makar kisnicu sakupljali.
User avatar
vjeshalica
Posts: 17152
Joined: 31/03/2019 14:56

#3613 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by vjeshalica »

escobar__ wrote: 11/02/2021 16:23 A jesi vidio članka? Cesta će bit produžena i to je to. Zašto, kako, koliko para ostaje misterija. :D
Vladina (VFBiH) Odluka,o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju prve faze brze ceste s ciljem cestovnog povezivanja Sarajeva i Goražda i početak realizacije projekta, V. broj 1598/2017, od 07.12.2017.god., bazirana je na tada raspoloživoj tehničkoj dokumentaciji (IPSA 2017.): Idejni projekt cestovnog povezivanja Goražda sa pravcem 3 SEETO mreže Sarajevo- Vardište, dužine 13,7 km.

Po ranijem rješenju u projektu je završetak ceste u Goraždu bio usmjeren direktno u gradsko jezgro a to, s obzirom na rang saobraćajnice i njenu buduću namjenu (kao dio pravca koji bi trebao imati ulogu međudržavnog povezivanja), nije prihvatljivo. Sagledavajući širi društveni značaj i saobraćajnu funkciju ovog cestovnog pravca, JPAC kao implementator Odluke je u koordinaciji sa Gradskom upravom Goražda i Vladom BPK pokrenuo inicijativu da se umjesto „slijepog“ završetka brze ceste u gradskoj ulici koja vodi u inače zagušeni gradski centar, predvidi tzv. sjeverna obilaznica Goražda koja brzu cestu dovodi na ranije planirani cestovni čvor na istočnom rubu Goražda, na magistralnu cestu M-20, u Donjoj Sopotnici. To omogućuje punu saobraćajnu povezanost Goražda na strategijskom (državnom - BiH), regionalnom (Federacija BiH) i lokalnom (Bosansko-podrinjski kanton) nivou. Nakon preliminarnog istraživanja i projektovanja, utvrđeno je nužno produženje trase brze ceste u urbanom području Goražda od 4,7 km.
Vlada FBiH je prihvatila ovu inicijativu i svojom odlukom utvrdila federalni značaj, odnosno javni interes za ovaj nastavak brze ceste (ujedno i gradsku obilaznicu), čime su se stekli uslovi za organizovano planiranje, projektovanje i građenje cjelokupne funkcionalne i kvalitetne dionice brze ceste ( u prvoj fazi kao tzv. "poluprofil" sa jednim kolovozom.
User avatar
BarbaDue
Posts: 63351
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#3614 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

:thumbup: kreće se kreće :bih:
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#3615 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ma daj starom coeku da moze na more za dva-tri sata stic... sevap je. Nema se vise para za konak.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3616 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Zasjedao Odbor za praćenje realizacije projekta brze ceste Goražde - Sarajevo
Image

Izmjene Odluke Vlade FBiH o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju prve faze brze ceste s ciljem cestovnog povezivanja Sarajeva i Goražda, prezentirane su danas na sastanku Odbora za praćenje realizacije ovog projekta kojem su prisustvovali i predstavnici JP Autoceste FBiH.

Federalna Vlada odluku je usvojila na zahtjev JP Autoceste FBiH, a izmjena se odnosi na dužinu dionice koja sada umjesto ranije planiranih 13,7 km iznosi 18,4 km.

Predsjednica Odbora za praćenje realizacije projekta, premijerka BPK-a Aida Obuća, naglasila je da su izmjene zajedno inicirali Grad Goražde, BPK i JP Autoceste FBiH, što je Vlada FBiH podržala.

"Utvrdilo se da je prethodnim projektom bilo previđeno da cesta završava u nekoj slijepoj ulici i ne povezuje se s magistralnim putem M-20, zbog čega je traženo novo riješenje koje je iziskivalo dodatnih 4,7 km. Sada će se u skladu s pravilima struke izmjestiti saobraćaj iz užeg gradskog jezgra i raditi jedna zaobilaznica iznad grada te planirati još jedan tunel dužine 1.280 metara i u konačnici se spojiti na M - 20 što je tzv. sjeverna zaobilaznica oko Goražda i spajanje s putnim pravcem u Donjoj Sopotnici. To je bitno jer profil te ceste nije odgovarao prvobitnom rješenju", pojasnila je Obuća.

Dodala je da je je struka danas potvrdila da je novo riješenje bolje te da omogućuje punu saobraćajnu strategijsku povezanost Goražda na svim nivoima.

"Novo rješenje koje je podrazmujevalo nužno produženje trase brze ceste u urbanom dijelu Goražda za 4,7 km usklađeno je s državnom i federalnom strategijom i što je još značajnije, sav saobraćaj se više neće fokusirati u uže gradsko jezgro, već ćemo imati saobraćaj po evropskim standardima", istakla je ona.

Pojasnila je da je riječ o idejnim rješenjima vezanim za drugi LOT projekta koji se odnosi na projektovanje i izgradnju saobraćajnice brze ceste, sada u ukupnoj dužini od 18,4 km.

"Do polovine ove godine će se uraditi glavni projekat za 13,7 km što je prethodno bilo definirano odlukom Vlade FBiH o utvrđivanju javnog interesa, a do kraja godine u skladu s procedurama trebao bi biti završen projekat za cijelu dužinu od 18,4 km. Ohrabriuje da se paralelno izvode aktivnosti i na radovima na tunelu Hranjen i na projektovanju za nastavak ove saobraćajnice kojom će se zaokružiti kompletna putna komunikacija Sarajeva s Goraždem", istakla je Obuća.

Naglasila je da je i Vlada FBiH prepoznala značaj ovog projekta.

"Vlada FBiH ga u biti i finansira iz budžeta Federacije BiH. Sredstva su planirana na kodu federalnog ministarstva prometa i komunikacija i do sada koliko mi je poznato nije bilo nikakvih smetnji kada je u pitanju finansiranje. I za projektovanje je već izdvojeno 1.200.000 KM", napomenula je.

Naglasila je da su u toku radovi na prvom LOT-u odnosno probijanju tunela Hranjen.

"Zaključno s 15. februarom, ukupno sa obje strane iskopano je i podgrađeno 1.558 metara glavne tunelske cijevi i 1.442 servisne tunelske cijevi te četiri pješačke poprečne veze, poprečne veze za prolaz interventnih vozila i dvije parkirne niše. Na sjevernom portalu iz pravca Prače su se pojavili određeni problemi zbog pojave podzemnih voda i većeg vodostaja rijeke Čemernice što je bilo i očekivano zbog poplava i povećanja vodostaja svih rijeka. Trenutno su privremeno obustavljeni radovi kako bi se sanirala voda u tunelu, ali su radovi na južnom portalu nastavljeni i oni teku planiranim intenzitetom", precizirala je Obuća.

Podsjetila je da je izvođač radova, kompanija "Euroasfalt" početkom decembra prošle godine angažirao 30 stranih radnika s rukovodećim kadrom na poslovima iskopa i ugradnje primarne tunelske podgrade, a za rukovodioca projekta angažirao je tunelskog inžinjera s velikim iskustvom na sličnim projektima što značajno poboljšava organizaciju rada na ovom projektu.

"Radovi napreduju dva plus dva metra odnosno četiri dnevno, što znači da se intenzitet povećao u odnosu na prethodni period što nam je bila intencija. Kao Odbor smo tražili da se poveća dnevni iskop tunela tako da je izvođač do pojave ovih problema s vodom to uspio s obje strane. Očekuje se da se do kraja ove sedmice taj problem s vodom riješi i da se nastave radovi i na sjevernoj strani", kazala je premijerka BPK-a Aida Obuća.
Akta
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3617 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

E sad, je li ovo više za temu autoputevi ili magistralni? :)
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3618 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote: 18/02/2021 09:47 E sad, je li ovo više za temu autoputevi ili magistralni? :)
Magistralni, jer ovo je magistralna cesta, kako god je zvali ovi sto je prave.
User avatar
BarbaDue
Posts: 63351
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#3619 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

Gdje brze ceste spadaju, ako će biti brza cesta?
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#3620 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Spadale bi pod autoceste jer su njima slicnije.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3621 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

BarbaDue wrote: 18/02/2021 11:02 Gdje brze ceste spadaju, ako će biti brza cesta?
drug_profi wrote: 18/02/2021 11:09 Spadale bi pod autoceste jer su njima slicnije.
Ovo nije brza cesta, kako god je predstavljali. Prema renderu ima format magistrale, samo sto izgleda magistrala na kojoj nema divljih prikljucaka nam je postala brza cesta.

Nekada u buducnosti, navodno ce se prosiriti na 2x2 brzu cestu, ali to se moze najaviti za bilo koju magistralu u drzavi.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3622 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

@konjz (Skyscrapercity forum)

Projekat sjeverne obilaznice Goražda

Image

Image

Dijagram dinamike izgradnje tunela Hranjen

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#3623 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Helem kasne 2 kilometra vec...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3624 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote: 19/02/2021 09:25 Helem kasne 2 kilometra vec...
I to uveliko, sada su na kilometar i po, a jos cetiri ostala.

A ako su ovo pronasli na prvom kilometru, sta li ce biti kada udju u srediste Hranjena.

Image
Dr Arsla
Posts: 1181
Joined: 05/01/2013 16:16

#3625 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dr Arsla »

So What! wrote: 18/02/2021 09:09 Zasjedao Odbor za praćenje realizacije projekta brze ceste Goražde - Sarajevo
Image

Izmjene Odluke Vlade FBiH o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju prve faze brze ceste s ciljem cestovnog povezivanja Sarajeva i Goražda, prezentirane su danas na sastanku Odbora za praćenje realizacije ovog projekta kojem su prisustvovali i predstavnici JP Autoceste FBiH.

Federalna Vlada odluku je usvojila na zahtjev JP Autoceste FBiH, a izmjena se odnosi na dužinu dionice koja sada umjesto ranije planiranih 13,7 km iznosi 18,4 km.

Predsjednica Odbora za praćenje realizacije projekta, premijerka BPK-a Aida Obuća, naglasila je da su izmjene zajedno inicirali Grad Goražde, BPK i JP Autoceste FBiH, što je Vlada FBiH podržala.

"Utvrdilo se da je prethodnim projektom bilo previđeno da cesta završava u nekoj slijepoj ulici i ne povezuje se s magistralnim putem M-20, zbog čega je traženo novo riješenje koje je iziskivalo dodatnih 4,7 km. Sada će se u skladu s pravilima struke izmjestiti saobraćaj iz užeg gradskog jezgra i raditi jedna zaobilaznica iznad grada te planirati još jedan tunel dužine 1.280 metara i u konačnici se spojiti na M - 20 što je tzv. sjeverna zaobilaznica oko Goražda i spajanje s putnim pravcem u Donjoj Sopotnici. To je bitno jer profil te ceste nije odgovarao prvobitnom rješenju", pojasnila je Obuća.

Dodala je da je je struka danas potvrdila da je novo riješenje bolje te da omogućuje punu saobraćajnu strategijsku povezanost Goražda na svim nivoima.

"Novo rješenje koje je podrazmujevalo nužno produženje trase brze ceste u urbanom dijelu Goražda za 4,7 km usklađeno je s državnom i federalnom strategijom i što je još značajnije, sav saobraćaj se više neće fokusirati u uže gradsko jezgro, već ćemo imati saobraćaj po evropskim standardima", istakla je ona.

Pojasnila je da je riječ o idejnim rješenjima vezanim za drugi LOT projekta koji se odnosi na projektovanje i izgradnju saobraćajnice brze ceste, sada u ukupnoj dužini od 18,4 km.

"Do polovine ove godine će se uraditi glavni projekat za 13,7 km što je prethodno bilo definirano odlukom Vlade FBiH o utvrđivanju javnog interesa, a do kraja godine u skladu s procedurama trebao bi biti završen projekat za cijelu dužinu od 18,4 km. Ohrabriuje da se paralelno izvode aktivnosti i na radovima na tunelu Hranjen i na projektovanju za nastavak ove saobraćajnice kojom će se zaokružiti kompletna putna komunikacija Sarajeva s Goraždem", istakla je Obuća.

Naglasila je da je i Vlada FBiH prepoznala značaj ovog projekta.

"Vlada FBiH ga u biti i finansira iz budžeta Federacije BiH. Sredstva su planirana na kodu federalnog ministarstva prometa i komunikacija i do sada koliko mi je poznato nije bilo nikakvih smetnji kada je u pitanju finansiranje. I za projektovanje je već izdvojeno 1.200.000 KM", napomenula je.

Naglasila je da su u toku radovi na prvom LOT-u odnosno probijanju tunela Hranjen.

"Zaključno s 15. februarom, ukupno sa obje strane iskopano je i podgrađeno 1.558 metara glavne tunelske cijevi i 1.442 servisne tunelske cijevi te četiri pješačke poprečne veze, poprečne veze za prolaz interventnih vozila i dvije parkirne niše. Na sjevernom portalu iz pravca Prače su se pojavili određeni problemi zbog pojave podzemnih voda i većeg vodostaja rijeke Čemernice što je bilo i očekivano zbog poplava i povećanja vodostaja svih rijeka. Trenutno su privremeno obustavljeni radovi kako bi se sanirala voda u tunelu, ali su radovi na južnom portalu nastavljeni i oni teku planiranim intenzitetom", precizirala je Obuća.

Podsjetila je da je izvođač radova, kompanija "Euroasfalt" početkom decembra prošle godine angažirao 30 stranih radnika s rukovodećim kadrom na poslovima iskopa i ugradnje primarne tunelske podgrade, a za rukovodioca projekta angažirao je tunelskog inžinjera s velikim iskustvom na sličnim projektima što značajno poboljšava organizaciju rada na ovom projektu.

"Radovi napreduju dva plus dva metra odnosno četiri dnevno, što znači da se intenzitet povećao u odnosu na prethodni period što nam je bila intencija. Kao Odbor smo tražili da se poveća dnevni iskop tunela tako da je izvođač do pojave ovih problema s vodom to uspio s obje strane. Očekuje se da se do kraja ove sedmice taj problem s vodom riješi i da se nastave radovi i na sjevernoj strani", kazala je premijerka BPK-a Aida Obuća.
Akta
I naravno niko neće odgovarati što je napravljena kardinalna greška u prethodnom projektu i cesta trebala završavati u nekoj slijepoj ulici. Sad što su dodatni troškovi nastali, nikom ništa. Pojeo vuk magarca, idemo dalje. Ojhaaaaaaaa, samo nek je veselo :lol: Pišaj po sirotinjiiiiiiiiiiiiiiiiii
Post Reply