Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Logovan
Posts: 94170
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#4376 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Logovan »

Hoce li stavljati kamere na novu cestu Stolac - Neum? :D
User avatar
Haris.ba
Posts: 24409
Joined: 08/09/2005 20:08

#4377 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

almirkoba wrote: 10/09/2022 09:16 Ja sam se lično nadao da će ići od šićkog broda prema lukavcu novi asfalt u komplet dionici a izgleda samo djelimično.

To prema doboju treba da ide ali je to tako predizborno, vidi se iza ove priče političara koliko lupaju gluposti..

Ono što bi istakao je ideja kružnog toka poslije šićke petelje za lukavac

Image
Image

Zamisao je da se tu olakšta izlaz sa starog puta i da se u lukavac napravi novi ulaz, do centra za ccc 5-10min i bez prelaska pruge i sl

Inače ideja je načelnika iz lukavca, po meni bi bilo bolje i jeftinije raditi jedan kružni 500m bliže šićkoj petlji od ovog trenutnog, ali je to već teritorija opštine tuzla, a ovi nemaju interesa za takvo nešto...

Pored ovog KT planiran je i na ulazu u lukavac gdje su sada semafori da se zamijeni sa KT.
Cuj kruzni u nivou tu. E, svasta.

Isto i na ulazu u Lukavac.

Glupo je usporavati saobracaj tu.



http://demo.paragraf.rs/demo/combined/O ... 9_s176.gif
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#4378 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Logovan wrote: 10/09/2022 18:28 Hoce li stavljati kamere na novu cestu Stolac - Neum? :D
Čuće se. Mora se najaviti.
User avatar
studeni76
Posts: 5381
Joined: 03/06/2009 14:12

#4379 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

Haris.ba wrote: 10/09/2022 22:44
almirkoba wrote: 10/09/2022 09:16 Ja sam se lično nadao da će ići od šićkog broda prema lukavcu novi asfalt u komplet dionici a izgleda samo djelimično.

To prema doboju treba da ide ali je to tako predizborno, vidi se iza ove priče političara koliko lupaju gluposti..

Ono što bi istakao je ideja kružnog toka poslije šićke petelje za lukavac

Image
Image

Zamisao je da se tu olakšta izlaz sa starog puta i da se u lukavac napravi novi ulaz, do centra za ccc 5-10min i bez prelaska pruge i sl

Inače ideja je načelnika iz lukavca, po meni bi bilo bolje i jeftinije raditi jedan kružni 500m bliže šićkoj petlji od ovog trenutnog, ali je to već teritorija opštine tuzla, a ovi nemaju interesa za takvo nešto...

Pored ovog KT planiran je i na ulazu u lukavac gdje su sada semafori da se zamijeni sa KT.
Cuj kruzni u nivou tu. E, svasta.

Isto i na ulazu u Lukavac.

Glupo je usporavati saobracaj tu.



http://demo.paragraf.rs/demo/combined/O ... 9_s176.gif
Zapadni ulaz u TZ je frekventniji i ima 2 KTa. I saobraćaj je prilično dobar, malo zeza izlaz iz TZ al to je do onog lošeg KT kod TE Tuzla.
Ovi u Lukavcu bi trebali biti OK, bolji nego sadašnji semafor svakako.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24409
Joined: 08/09/2005 20:08

#4380 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

studeni76 wrote: 11/09/2022 22:46 Zapadni ulaz u TZ je frekventniji i ima 2 KTa. I saobraćaj je prilično dobar, malo zeza izlaz iz TZ al to je do onog lošeg KT kod TE Tuzla.
Ovi u Lukavcu bi trebali biti OK, bolji nego sadašnji semafor svakako.
Pa je li se prica o brzoj cesti ili o klasicnoj gradskoj magistrali? Ja cuo novum "pola brze ceste", pa tako i razmisljao.

Ovo je sasvim ok, ako produze dvije trake do Lukavca. To i jeste postala klasicna gradska magistrala. A Lukavac je urbanisticki ko Ilidza Sarajevu. I Ilidza je dugo vremena imala obicnu cestu do Sarajeva.

Samo, sta onda sa "pola brze ceste"?
User avatar
studeni76
Posts: 5381
Joined: 03/06/2009 14:12

#4381 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

Ma pusti Delica, prenese njega tako ponekad
almirkoba
Posts: 94
Joined: 07/12/2016 11:47

#4382 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by almirkoba »

studeni76 wrote: 11/09/2022 22:46
Haris.ba wrote: 10/09/2022 22:44

Cuj kruzni u nivou tu. E, svasta.

Isto i na ulazu u Lukavac.

Glupo je usporavati saobracaj tu.



http://demo.paragraf.rs/demo/combined/O ... 9_s176.gif
Zapadni ulaz u TZ je frekventniji i ima 2 KTa. I saobraćaj je prilično dobar, malo zeza izlaz iz TZ al to je do onog lošeg KT kod TE Tuzla.
Ovi u Lukavcu bi trebali biti OK, bolji nego sadašnji semafor svakako.
Ja se baš nebi složio da je saobraćj u tz poprilično dobar, dodavanje novih semafora je ubilo protok (što bi kod mene komšija rekao sigurno trošim 1l više), šta se tu ima hvaliti komplet tranzit ide kroz tuzlu.

Ova postojeća cesta tuzla-lukavac će za 10-20g biti gradska i tom pravcu treba ići sa dodavanjem kružnih tokova, poslovna zona se širi i još više će se proširiti prema drugoj strani iza jale koja je trenutno pusta.

Na toj strani koja je prazna, planirana je autocesta prema žepču , na tom dijelu se i tuzla spaja na autoput(produžetkom južne magistrale) a imate spajanje i postojeće brze ceste prema živinicama i ove sada najave prema brzoj cesti prema doboju

Znači jedno ozbiljno čvorište u TK

Na ovu sada gore priču, dodavanje KT prije i poslije petlje bi se olakšao izlaz iz dva prigradska naselja i po meni ima smisla.
merk030
Posts: 669
Joined: 30/06/2018 18:31

#4383 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by merk030 »

Zna li neko ima li čekanja na Komaru ?
User avatar
EmirTr
Posts: 189
Joined: 19/09/2020 09:16

#4384 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by EmirTr »

Dok se još uvijek uglavnom pričaju bajke o brzoj cesti Lašva - Travnik - Jajce, dotle je na magistralnom putu M-5 od Travnika do Viteza ogroman broj neriješenih problema.
User avatar
Ironmen
Posts: 5975
Joined: 29/07/2015 17:36

#4385 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Ironmen »

Haris.ba wrote: 10/09/2022 22:44
almirkoba wrote: 10/09/2022 09:16 Ja sam se lično nadao da će ići od šićkog broda prema lukavcu novi asfalt u komplet dionici a izgleda samo djelimično.

To prema doboju treba da ide ali je to tako predizborno, vidi se iza ove priče političara koliko lupaju gluposti..

Ono što bi istakao je ideja kružnog toka poslije šićke petelje za lukavac

Image
Image

Zamisao je da se tu olakšta izlaz sa starog puta i da se u lukavac napravi novi ulaz, do centra za ccc 5-10min i bez prelaska pruge i sl

Inače ideja je načelnika iz lukavca, po meni bi bilo bolje i jeftinije raditi jedan kružni 500m bliže šićkoj petlji od ovog trenutnog, ali je to već teritorija opštine tuzla, a ovi nemaju interesa za takvo nešto...

Pored ovog KT planiran je i na ulazu u lukavac gdje su sada semafori da se zamijeni sa KT.
Cuj kruzni u nivou tu. E, svasta.

Isto i na ulazu u Lukavac.

Glupo je usporavati saobracaj tu.



http://demo.paragraf.rs/demo/combined/O ... 9_s176.gif
Imali sta u plani da se sredi onaj ulazu u Tuzlu od petlje pa prema ulazu, dva tri ostra presjecanja asfalta ima, staji onako vec 10 godina mozda i vise, ne znam sta je problem da se uradi 100 - 200 metara novog asfalta sa novim bankinama i malo da se modernizuje autobosko stajaliste, bas izgleda nakaradno a sami ulaz grada.
User avatar
howdy
Posts: 3544
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#4386 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by howdy »

Haris.ba wrote: 10/09/2022 22:44
almirkoba wrote: 10/09/2022 09:16 Ja sam se lično nadao da će ići od šićkog broda prema lukavcu novi asfalt u komplet dionici a izgleda samo djelimično.

To prema doboju treba da ide ali je to tako predizborno, vidi se iza ove priče političara koliko lupaju gluposti..

Ono što bi istakao je ideja kružnog toka poslije šićke petelje za lukavac

Image
Image

Zamisao je da se tu olakšta izlaz sa starog puta i da se u lukavac napravi novi ulaz, do centra za ccc 5-10min i bez prelaska pruge i sl

Inače ideja je načelnika iz lukavca, po meni bi bilo bolje i jeftinije raditi jedan kružni 500m bliže šićkoj petlji od ovog trenutnog, ali je to već teritorija opštine tuzla, a ovi nemaju interesa za takvo nešto...

Pored ovog KT planiran je i na ulazu u lukavac gdje su sada semafori da se zamijeni sa KT.
Cuj kruzni u nivou tu. E, svasta.

Isto i na ulazu u Lukavac.

Glupo je usporavati saobracaj tu.



http://demo.paragraf.rs/demo/combined/O ... 9_s176.gif
kakvo usporavanje? jesi li ti kad bio na semaforima kod Lukavca?
User avatar
Haris.ba
Posts: 24409
Joined: 08/09/2005 20:08

#4387 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

howdy wrote: 09/10/2022 07:45 kakvo usporavanje? jesi li ti kad bio na semaforima kod Lukavca?
Je li krenula izgradnja pola brze ceste?
User avatar
howdy
Posts: 3544
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#4388 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by howdy »

Haris.ba wrote: 09/10/2022 08:28
howdy wrote: 09/10/2022 07:45 kakvo usporavanje? jesi li ti kad bio na semaforima kod Lukavca?
Je li krenula izgradnja pola brze ceste?
Kako vec upitah, kakvo usporavanje?
costacurta
Posts: 3504
Joined: 05/05/2005 08:25

#4389 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Ironmen wrote: 09/10/2022 07:33
Haris.ba wrote: 10/09/2022 22:44

Cuj kruzni u nivou tu. E, svasta.

Isto i na ulazu u Lukavac.

Glupo je usporavati saobracaj tu.



http://demo.paragraf.rs/demo/combined/O ... 9_s176.gif
Imali sta u plani da se sredi onaj ulazu u Tuzlu od petlje pa prema ulazu, dva tri ostra presjecanja asfalta ima, staji onako vec 10 godina mozda i vise, ne znam sta je problem da se uradi 100 - 200 metara novog asfalta sa novim bankinama i malo da se modernizuje autobosko stajaliste, bas izgleda nakaradno a sami ulaz grada.
Haj to,
Ima onaj otpad desno kad izlaziš iz Tz, lik skoro na kolovozu rastavlja auta i slaže dijelove, a prekoputa na autobusku se zaustavljaju mušterije. Neviđeno :cry:
User avatar
Ironmen
Posts: 5975
Joined: 29/07/2015 17:36

#4390 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Ironmen »

costacurta wrote: 09/10/2022 23:48
Ironmen wrote: 09/10/2022 07:33

Imali sta u plani da se sredi onaj ulazu u Tuzlu od petlje pa prema ulazu, dva tri ostra presjecanja asfalta ima, staji onako vec 10 godina mozda i vise, ne znam sta je problem da se uradi 100 - 200 metara novog asfalta sa novim bankinama i malo da se modernizuje autobosko stajaliste, bas izgleda nakaradno a sami ulaz grada.
Haj to,
Ima onaj otpad desno kad izlaziš iz Tz, lik skoro na kolovozu rastavlja auta i slaže dijelove, a prekoputa na autobusku se zaustavljaju mušterije. Neviđeno :cry:
Da katastrofa ziva jos na samom ulazu u grad jbt a kao Tuzla turisticka atrakcija, na samom ulazu Cernobil te doceka, al najveca je ironija sto za ono ne treba puno para da se sredi i da lici na nesto radi se nekih 150-200 metara.
costacurta
Posts: 3504
Joined: 05/05/2005 08:25

#4391 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Ironmen wrote: 10/10/2022 08:09
costacurta wrote: 09/10/2022 23:48

Haj to,
Ima onaj otpad desno kad izlaziš iz Tz, lik skoro na kolovozu rastavlja auta i slaže dijelove, a prekoputa na autobusku se zaustavljaju mušterije. Neviđeno :cry:
Da katastrofa ziva jos na samom ulazu u grad jbt a kao Tuzla turisticka atrakcija, na samom ulazu Cernobil te doceka, al najveca je ironija sto za ono ne treba puno para da se sredi i da lici na nesto radi se nekih 150-200 metara.
Priča se u raji da su vlasnika neke od parcela na početku gradnje htjeli da ispale za eksproprijaciju. Ovaj ih tužio i dobio. Sad "legenda kaže" da lik ne da mašinama u dvorište kad bi mu plaćali zlatnim polugama :izet:
User avatar
Ironmen
Posts: 5975
Joined: 29/07/2015 17:36

#4392 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Ironmen »

costacurta wrote: 10/10/2022 08:54
Ironmen wrote: 10/10/2022 08:09

Da katastrofa ziva jos na samom ulazu u grad jbt a kao Tuzla turisticka atrakcija, na samom ulazu Cernobil te doceka, al najveca je ironija sto za ono ne treba puno para da se sredi i da lici na nesto radi se nekih 150-200 metara.
Priča se u raji da su vlasnika neke od parcela na početku gradnje htjeli da ispale za eksproprijaciju. Ovaj ih tužio i dobio. Sad "legenda kaže" da lik ne da mašinama u dvorište kad bi mu plaćali zlatnim polugama :izet:
Ma ok to sve na stranu ali moze se makar srediti cesta i oni krateri na ulazu, presjeci od kopanja i stajaliste za autobus da to lici na grad a ne na Cernobil.
costacurta
Posts: 3504
Joined: 05/05/2005 08:25

#4393 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Ironmen wrote: 10/10/2022 09:04
costacurta wrote: 10/10/2022 08:54

Priča se u raji da su vlasnika neke od parcela na početku gradnje htjeli da ispale za eksproprijaciju. Ovaj ih tužio i dobio. Sad "legenda kaže" da lik ne da mašinama u dvorište kad bi mu plaćali zlatnim polugama :izet:
Ma ok to sve na stranu ali moze se makar srediti cesta i oni krateri na ulazu, presjeci od kopanja i stajaliste za autobus da to lici na grad a ne na Cernobil.
Da se ja pitam ja bih za preskočio ali gradskim ocima kojima je radijus kretanja Zgrada Općštine-Tenis-Slatina-Brčanska ovo ne prestavlja problem, dapache, ako njih pitaš ovo je još jedna u nizu turističkih ponuda i atrakcija grada. Kilometar niže je "kruzni" za Lipnicu. E to je tek cirkus, lik je istresao kamion kamena na trasi desne izlazne trake i ogradio žicom unutar koje je smjestio havarisana auta. A sa lijeve strane ulaz u TE tj most koji nikad nije napravljen :lol:
Qurton sve
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4394 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Evo jedna lijepa vijest ...

Potpisan Ugovor za izgradnju trake za spora vozila na dionici Čevljanovići – Nišići
U okviru Projekta sanacije šteta nakon poplava i modernizacije cesta u FBiH, danas je u Sarajevu potpisan Ugovor za izvođenje radova na rekonstrukciji kosina i izgradnji trake za spora vozila na dionici Čevljanovići – Nišići, na magistralnoj cesti M18 Olovo – Semizovac.

Image

Ugovor su potpisali direktor JP Ceste Federacije BiH, Ljubo Pravdić i predstavnici izvođača, kompanije Strabag AG Austrija.

Rok za završetak radova je juli/ srpanj 2023. godine, a vrijednost ugovora 5.517.712,40 KM.

Ugovor će se finansirati iz kreditnih sredstava Međunarodne banke za obnovu i razvoj (EBRD).
JP Ceste FBiH
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#4395 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

S obzirom na iznos i rok, ne vidim puno razloga za slavlje. Za pet miliona mogu nabaciti novi asfalt i eventualno proširiti onaj dio gdje se penje od vijadukta ka Nišićima, gdje ima prostora za još jednu traku. Radijusi krivina ostaju isti, kao i ograničenje. Dabogda da tu dobijemo kilometar treće trake. Prije će biti da će se mjeriti u stotinama metara.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4396 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote: 14/10/2022 13:26 S obzirom na iznos i rok, ne vidim puno razloga za slavlje. Za pet miliona mogu nabaciti novi asfalt i eventualno proširiti onaj dio gdje se penje od vijadukta ka Nišićima, gdje ima prostora za još jednu traku. Radijusi krivina ostaju isti, kao i ograničenje. Dabogda da tu dobijemo kilometar treće trake. Prije će biti da će se mjeriti u stotinama metara.
Nazalost ne mogu da pronadjem nigdje projekat ove rekonstrukcije, ali nisam pesimistican kao ti, na Nisicima je potrebna treca traka, tunel bi bio najbolja opcija, ali visinska razliak sprijecava tako nesto.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4397 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Ovi nastavljaju da uplacuju minijaturne iznose za projekat za koji se od starta znalo da kosta veoma mnogo i time se javno hvale.

Vjerovatno zahvaljujuci ovakvim vijestima, SDA je odnijela vecinu glasova u BPK.

Za projekat izgradnje pristupne ceste tunela Hranjen izdvojeno 8,5 miliona maraka
Image

Premijerka BPK Goražde Aida Obuća danas je sa predstavnicima federalnog ministarstva prometa i komunikacija potpisala ugovor vrijedan 8,5 miliona maraka s ciljem izgradnje brze ceste Prača - Sarajevo.

Prema riječima premijerke BPK Goražde potpisan je ključni ugovor za intenziviranje procesa spajanja BPK Goražde sa Kantonom Sarajevo.

"Zahvaljujući sinergiji djelovanja Vlade BPK Goražde i Vlade FBiH danas je u Sarajevu potpisan ključni ugovor za realizaciju izgradnje pristupne ceste tunela Hranjen iz pravca našeg kantona. Zahvaljujem se Vladi FBiH na čelu sa premijerom Novalićem što je uz već izdvojena sredstva za izgradnju tunela Hranjen, ovim činom dodatno podržala ovaj proces od ključnog značaja za naš kanton", izjavila je Aida Obuća, premijerka ovog kantona.

Podsjećanja radi, projekat podrazumijeva provođenje procesa eksproprijacije te izgradnju pristupnih cesta sa obje strane tunela Hranjen, a odlukom Vlade FBiH je definisano da će implementatori biti kantonalno Ministarstvo privrede i JP Autoceste FBiH.

Vlada Federacije BIH je i krajem septembra ove godine izdvojila 13 miliona KM za izgradnju brze ceste od Sarajeva do Goražda. Tada je saopćeno da je novac namijenjen za eksproprijaciju, izgradnju, nadzor i tehničku konsultaciju i da će se prenositi u tranšama, nakon što Ministarstvo saobraćaja i komunikacija FBiH dostavi dokaze o izvedenim radovima ili uslugama. Također, implementator projekt Autoceste FBIH bit će u obavezi kvartalno izvještavati ministarstvo o realizaciji projekta.

Podsjetimo i da je kompanija Euro-asfalt u julu ove godine dobila posao za nastavak gradnje tunela Hranjen, a ugovor je vrijedan 39,3 miliona KM, kako su tada saopćili iz Autocesta FBiH.

Vlast je prije tri godine obećala da će 2022. biti završena izgradnja nove saobraćajnice od Sarajeva do Goražda, međutim podsjetimo i da je gradnja tunela Hranjen bila obustavljena prošle godine kada se pokazalo da je najveći dio novca, preciznije 97 posto od ukupno 81 milion koliko je trebala koštati gradnja tunela, potrošeno za urađenih svega 35 posto projekta.

Kao razlog propusta u gradnji pomenute su razlike između predviđenih i stvarnih geoloških uslova na području na kojem se tunel gradi. Ocijenjeno je da je to za posljedicu imalo razliku između ugovorene i realizovane dužine iskopa i gradnje.

U aprilu ove godine iz Autocesta FBIH za Klix.ba odgovorili su da bi gradnja tunela mogla koštati više od 200 miliona KM. Tada je najavljeno i mogućnost kreditnog zaduženja za okončanje projekta.

Ugovor o gradnji tunela Hranjen potpisan je u septembru 2018.godine , a kompanija Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo ovaj posao je trebala okončati za 36 mjeseci kako je precizirano ugovorom.
Klix
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#4398 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 14/10/2022 15:46
Alfons Kauders wrote: 14/10/2022 13:26 S obzirom na iznos i rok, ne vidim puno razloga za slavlje. Za pet miliona mogu nabaciti novi asfalt i eventualno proširiti onaj dio gdje se penje od vijadukta ka Nišićima, gdje ima prostora za još jednu traku. Radijusi krivina ostaju isti, kao i ograničenje. Dabogda da tu dobijemo kilometar treće trake. Prije će biti da će se mjeriti u stotinama metara.
Nazalost ne mogu da pronadjem nigdje projekat ove rekonstrukcije, ali nisam pesimistican kao ti, na Nisicima je potrebna treca traka, tunel bi bio najbolja opcija, ali visinska razliak sprijecava tako nesto.
Ni ja nisam vidio projekt, ali pošto taj dio puta znam napamet, bojim se da treća traka neće ići cijelom dužinom uspona (oko 4.5km) već samo na jednom potezu gdje ima prostora. Da je u pitanju veća cifra i duži rok, očekivao bih više. Da je rok 18 mjeseci i da je veći iznos u pitanju, očekivao bih peglanje krivina i veće intervencije. Za 5 miliona i pola godine, očekujem kilometar treće trake u najboljem slučaju.

Da, tuneli gore ne pomažu jer je visoravan. Možda bi jedan tunel od par stotina metara istočno od Bakića imao smisla, da se ispravi trasa i uštede oko 2 kilometra... Ali popeti se mora i tu pomaže samo treća traka.
nles
Posts: 1671
Joined: 09/06/2021 18:29
Location: FORGET? HELL!

#4399 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by nles »

Alfons Kauders wrote: 15/10/2022 08:50
So What! wrote: 14/10/2022 15:46

Nazalost ne mogu da pronadjem nigdje projekat ove rekonstrukcije, ali nisam pesimistican kao ti, na Nisicima je potrebna treca traka, tunel bi bio najbolja opcija, ali visinska razliak sprijecava tako nesto.
Ni ja nisam vidio projekt, ali pošto taj dio puta znam napamet, bojim se da treća traka neće ići cijelom dužinom uspona (oko 4.5km) već samo na jednom potezu gdje ima prostora. Da je u pitanju veća cifra i duži rok, očekivao bih više. Da je rok 18 mjeseci i da je veći iznos u pitanju, očekivao bih peglanje krivina i veće intervencije. Za 5 miliona i pola godine, očekujem kilometar treće trake u najboljem slučaju.

Da, tuneli gore ne pomažu jer je visoravan. Možda bi jedan tunel od par stotina metara istočno od Bakića imao smisla, da se ispravi trasa i uštede oko 2 kilometra... Ali popeti se mora i tu pomaže samo treća traka.
Postoji li (po tvom misljenju) ikakva realna mogucnost zaobilaska Olova, tj. izmjestanja magistralnog puta iz naselja?
User avatar
mk ultra
Posts: 19242
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#4400 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

generalni nivo ceste / manjak brda je dolinom krivaje i dalje na banoviće
i iskreno me čudi zašto to nije glavni pravac Olovo - Tuzla.
Post Reply