Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Serem vam se na sve planove, studije, idejna rješenja, nacrte, tlocrte, bokocrte, i crvenim i zelenim.
Nek ste spojili zviroviće i bijaču hohštpaleri, za lijekova vam trebalo.
Najveci, najmnogoljudniji i najjači kanton ko srednji vijek.
9km patnje, 1 sat
od benzinske petrol na Husinu do skretanja za Banoviće
Serem vam se na sve planove, studije, idejna rješenja, nacrte, tlocrte, bokocrte, i crvenim i zelenim.
Nek ste spojili zviroviće i bijaču hohštpaleri, za lijekova vam trebalo.
Najveci, najmnogoljudniji i najjači kanton ko srednji vijek.
9km patnje, 1 sat
od benzinske petrol na Husinu do skretanja za Banoviće
3h Tz-Sa. Minimum
120km.
Ovo između Živinica i Srebrenika i Kalesije i Gračanice je postalo katastrofa al doslovno.
Samo radare postavljaju, sad sjede u civilnim autima u Srebreniku i snimaju iz njive.
Spuštaju ograničenja brzine na ionako spor prosjek.
I što se radi sanacija to je za degeneka. Sad čiste kanale i skidaju bankine, onu travu sa ivice kolovoza. Naravno opet kolone, opet zastoji.
Anarhija, nikog nije briga za puteve osim ovih što muljaju i što se rastaljuju.
Imal kontrole? Imal inspekcija? Imal istraga.........
Ima al u q....!
Tuzla me podsjeca na Sarajevo prije Zapadnog prilaza i Stupske petlje. Kao kraj da pomogne tranzit rjesenje je bio autoput.
Nisu rijeseni saobracajni problemi svi, ali je izbjegnut kolaps.
Znaci da sutra krenu praviti ceste, trebalo bi nekih 20ak godina minimalno. Bolje nista ne radit. Svakako pare trebaju sa federalnog nivoa za zavrsetak prve transferzale u Sarajevu.
U Zenici Fudo sredjuje Nemiloj izlaz sa autoputa, a u Tuzli...
Posljedica rada balija koji od kraja rata harače ovaj narod i državu, a sve koji dignu glas protiv etiketiraju kao izdajnika Bosne i bošnjačkog naroda.
Hrpa kriminalnih govana koji ni sa pet doživotnih robija ne ni otplatili dug koji su stvorili jebavanjem ovog naroda u zdrav mozak, okot im jebem.
nj0be wrote: ↑05/05/2021 09:18
Trebam u Neum pa me zanima da li mogu koristiti cestu Stolac - Neum, odnosno njene novoizgrađene dijelove ili je trenutno zabranjeno za saobraćaj?Onda bih produžio prema Čapljini i skretao lijevo prije granice na Svitavu?
Nema ti nikakvog smisla ici preko Stoca i Hutova da bi dosao na magistralu kod Capljine. Daleko bolje, kraca i brza opcija je direktno magistrala Mostar - Capljina i dalje.
A taj put ne znam sad, najesen je nakon Stoca na jednom dijelu prelazio u makadam jer su radili prosirenje i sta vec.
Nije kolega to pitao, nisi ga skontao, dilema je bila stolac-hutovo-neum ili čapljina-hutovo-neum.
Uglavnom, po priči Stolačkih lokalaca, dok se potpuno ne završi Stolac-Neum, ne ići tu,
bolje Čapljina-Svitava-Hutovo-Neum, ja sam tu vozio za 1.maj, ovo što je završeno je "mrak"
Serem vam se na sve planove, studije, idejna rješenja, nacrte, tlocrte, bokocrte, i crvenim i zelenim.
Nek ste spojili zviroviće i bijaču hohštpaleri, za lijekova vam trebalo.
Najveci, najmnogoljudniji i najjači kanton ko srednji vijek.
Koliko mogu prepoznati, radi se o koloni iz pravca Banovića na uključenju na magistralni put Tuzla-Sarajevo.
Prije par godina rađena je kofol rekonstrukcija tog priključka, ali promjene su uglavnom bile kozmetičke prirode, prvenstveno što se u blizini samog priključka nalazi benzinska pumpa. Saglasnost za benzinsku na nemjestu je dala Federalna direkcija
Serem vam se na sve planove, studije, idejna rješenja, nacrte, tlocrte, bokocrte, i crvenim i zelenim.
Nek ste spojili zviroviće i bijaču hohštpaleri, za lijekova vam trebalo.
Najveci, najmnogoljudniji i najjači kanton ko srednji vijek.
Koliko mogu prepoznati, radi se o koloni iz pravca Banovića na uključenju na magistralni put Tuzla-Sarajevo.
Prije par godina rađena je kofol rekonstrukcija tog priključka, ali promjene su uglavnom bile kozmetičke prirode, prvenstveno što se u blizini samog priključka nalazi benzinska pumpa. Saglasnost za benzinsku na nemjestu je dala Federalna direkcija
Drug,
Pare stoje na računu za izgradnju dionice Šićki-Đurđevik. Kako koja garnitura govana zasjedne na vlast samo sere o ovom problemu. Majku im nesposobnu neka krenu više sa izgradnjom. Jbo im planovi i idejna rješenja majku prokletu.
Od 1967. urađeno je tek par proširenja nekih raskrsnica na ovom potezu (i inače na M17), jedna od njih je onaj "uložak" na Husinu zbog kojeg bi u normalnoj državi neko morao na robiju gdje se stvara prvi čep.
Drugo proširenje i rekonstrukcija iliti semaforizacija je one raskrsnice kod Aluplasta gdje se pravi drugi čep, pogotovo sa Dubrava sa aerodroma i prema Loznici kolona kilometar.
Treći čep se pravi kilometar dalje postavljanjem novog semafora na raskrsnicu za Ciljuge, a onda 4. čep i kulminacija haosa je na ovoj raskrsnici na kojoj je snimak napravljen. Iz pravca Banovića bezbijedno se uključiti ovdje je izvodivo jedino u 2 ujutro.
I onda putešestvije od Šićkog do Đurđevika nerijetko traje 45min, ako si qurate sreće pa te zapadne vožnja iza kakvog traktora, motokultivatora, pa pružni prelaz na Malinama preko kojeg kad prelaziš jadna ti majka, pa kamikaze koje izlijeću iz dvorišta, pa klizišta, pa neravnine, kolotrazi........
Kad vozim iz Tuzle za Sarajevo i obratno obično idem preko Krojčice, pa Dubrave, Ciljuge i magistralna dalje za Sarajevo, dionica Šićki Brod - Živinice je katastrofa živa.
Pogledao ''magistralu'' od Stoca prema Hutovu. Pa sta je ono, ljudi? Izlaz iz Stoca gori nego na Mihrivodama u Sarajevu. Zna li neko, dok se zaobilaznica ne izgradi, a to je Big te pita, moze li se ondje neki tranzit kroz Stolac privremeno napraviti jer su krizanja dva auta kriticna na vise mjestana izlazu iz grada? Zamislite da krenu kolone za vikend prema Neumu u julu i augustu, pa Doljani ce biti Orasje kakva bi to patnja bila.
Ja proslu subotu prosao u pravcu Mostara, ni jedan radnik nema u tunelu. U nedjelju se vracam, ni jedan radnik u tunelu
Jedino bili oni sa zastavicama da regulisu saobracaj, katastrofa.
Ja proslu subotu prosao u pravcu Mostara, ni jedan radnik nema u tunelu. U nedjelju se vracam, ni jedan radnik u tunelu
Jedino bili oni sa zastavicama da regulisu saobracaj, katastrofa.
Ja sam jucer i danas prolazio, brzo sam prosao i bilo je radova
Samo jesu dobro raskopali ono...i kiša je i dalje tu
Neki dan, nakon dugo vremena (10-ak godina) prođoh cijelim putem Bihać-Sarajevo i fakat mi je frapantno da u Bihaću nisu još uvijek skontali, pa makar nekakav projekat, zaobilaznice i lakšeg tranzita, ulaska u grad i sl. I druga stvar, onaj put spuštanje od MG do jezera, pa uz jezero do Jajca je baš propao, meščini nije prije par godina bio onako loš, ili sam ja imao želudac za sve to malo stabilniji Sad je to entitetskih nadležnosti radi teško izvodivo, ali mi se čini da bi put koji se nakon onog autokampa ne spušta prema jezeru (hotelu/motelu) nego ide obodom onog brda bio idealan ondje. Nemam pojma gdje bi se priključio prema Mrkonjiću
Kad bi se nekim čudom udostojili da otkoče i urade brzu cestu Lašva-Travnik, pa onda još većim čudom da spoje Turbe i Jajce dolinom Rike, čini mi se da bi ostale još korekcije ovog tipa da put za Krajinu bude dobar
Porodice Foht wrote: ↑21/05/2021 16:55
Pogledao ''magistralu'' od Stoca prema Hutovu. Pa sta je ono, ljudi? Izlaz iz Stoca gori nego na Mihrivodama u Sarajevu. Zna li neko, dok se zaobilaznica ne izgradi, a to je Big te pita, moze li se ondje neki tranzit kroz Stolac privremeno napraviti jer su krizanja dva auta kriticna na vise mjestana izlazu iz grada? Zamislite da krenu kolone za vikend prema Neumu u julu i augustu, pa Doljani ce biti Orasje kakva bi to patnja bila.
Vidjao sam negdje plan. Iz pravca Radimlje prije ulaska u Stolac ima cesta koju treba produziti da bi se spojila sa tom novom cestom. Ocito negdje zapelo.
Steta sto nisu planirali produziti autoput do petlje Stolac. Pa onda sa petlje praviti spoj.
Porodice Foht wrote: ↑21/05/2021 16:55
Pogledao ''magistralu'' od Stoca prema Hutovu. Pa sta je ono, ljudi? Izlaz iz Stoca gori nego na Mihrivodama u Sarajevu. Zna li neko, dok se zaobilaznica ne izgradi, a to je Big te pita, moze li se ondje neki tranzit kroz Stolac privremeno napraviti jer su krizanja dva auta kriticna na vise mjestana izlazu iz grada? Zamislite da krenu kolone za vikend prema Neumu u julu i augustu, pa Doljani ce biti Orasje kakva bi to patnja bila.
Vidjao sam negdje plan. Iz pravca Radimlje prije ulaska u Stolac ima cesta koju treba produziti da bi se spojila sa tom novom cestom. Ocito negdje zapelo.
Steta sto nisu planirali produziti autoput do petlje Stolac. Pa onda sa petlje praviti spoj.
To je ulaz u staru željezaru. Kroz nju će ići put, i zaobići će ulaz u Stolac. Kači se tamo na drugu stranu, kod gradskog stadiona.
Ja proslu subotu prosao u pravcu Mostara, ni jedan radnik nema u tunelu. U nedjelju se vracam, ni jedan radnik u tunelu
Jedino bili oni sa zastavicama da regulisu saobracaj, katastrofa.
Ja sam jucer i danas prolazio, brzo sam prosao i bilo je radova
Samo jesu dobro raskopali ono...i kiša je i dalje tu
Evo ja opet 22.5 prolazio nekad oko 14h, nema ni jednog radnika u tunelu.
Imaju oni sa zastavicama i par nekih u markacijama ispred tunela, sve u svemu vise onih sto valjaju parfeme i naocale nego radnika.
Al dobro valjda subota neradni dan.
al je nebitan, jer opet dalje dionica od Stoca do Bune je kaš i bog, alah, buda i isus znaju kad će se rekonstruisat i ukupno lošeg puta Cerovica - Stolac - Buna ima 47 km klikni na rutu
a preko Svitave se brzo, za samo 17 km, dolazi do magistrale prije Doljana, klikni na rutu
znači preko Stoca ima 30 kilometara !!!!! više lošeg puta koji vapi za rekonstrukciju
pogotovo, što će poslije izgradnje dionice auto puta magistrala M-17 od Bune do Doljana bit rasterećena i odlična za vožnju
tako da ostaje samo 17 km lošeg puta preko Svitave da se dođe do Neuma !!