Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#976 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Nivelacija »

Ko je finansijer ovog projekta?
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#977 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Nivelacija wrote:Ko je finansijer ovog projekta?
Brčko Distrikt se zadužio 28,5 miliona eura kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) kako bi realizovao ovaj projekat.
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#978 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Gray »

kakavdanakneiskustvu wrote:nema patrole ,prolazio sam sinoc i juce tuda,mislim isao sam okolo,ali znam da ne provjeravju,jos bi i to trebali raditi


Jučer sam prolazio ovim putem, i nije toliko strašno koliko sam mislio, ali je daleko od idealnog.

U Nemili gdje je skretanje za obilaznicu je stajala policija, tako da bi vjerovatno zaustavili nekoga ko bi krenuo pravo i nastavio prema tunelu i išao na put za lokalno stanovništvo.

Oko 15 minuta traje da se obiđe tunel od skretanja u Nemili pa do dolaska sa druge strane tunela (tj. do prolaska kroz onaj mali tunel). Prije toga je na mostu za lokalno stanovništvo stajala policija i vidio sam da su zaustavili dva auta koja su tu skrenula da bi se uključili na M17 odmah iza tunela.

Prvi dio obilaznice je ok, vozilo se oko 50-60 km/h, još su ispred mene bila dva kamiona, ali ima dosta uspona i nizbrdica, tako da bi mogao biti problem ako padne veći snijeg. Cesta je manje više ok, na početku obilaznice je bio jedan ogroman krater, koji mislim da bi odvalio pola auta da brzo naletiš na njega.

Dugo se vozi pored Bosne, i bilo je oitprilike OK do Tetova, gdje usporava na oko 30-40 km/h i onda iza Konzuma u Tetovu je nastala kolona, u kojoj sam bio još 15-ak minuta.

Sve u svemu, trebalo mi je tačno 42 minute kako sam sišao sa M17 u Nemili dok sam se ponovo vratio na M17. Ovo je bilo između 4 i 5 popodne, ali nije bila neka velika gužva.

Mislim da je najveći dio problema to što se mora ići kroz Tetovo, da bi puno bolje bilo da puste da se odmah poslije tunela uključi na M17, tj. da smjer iz Doboja ide kao sada ali da se iza tunela pređe preko mosta za lokalno stanovništvo i izađe na M17, a iz pravca Zenice kada se zatvori da se siđe sa prije tunela i ide okolo i uključi odmah poslije tunela. Tu bi se nekih par stotina metara oba smjera morala mimoilaziti, ali možda tu samo da prošire malo cestu ako treba, jer bi se tako gubilo samo 10-15 minuta, a ovako se iz pravca doboja gubi minimalno pola sata.

ovako nekako:

Image
User avatar
van Basten
Posts: 7546
Joined: 21/09/2006 02:59

#979 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by van Basten »

https://www.klix.ba/vijesti/bih/fuad-ka ... /181128062
Fuad se očešao o možda i glavni razlog ovog cirkusa sa obilaznicom... zaboli neka stvar škripara iz UZP dijela BiH kako ćemo se mi truckati najprometnijom cestom u državi. On je svoj kamenjar uvezao kao da je New York, a nas ko ....
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#980 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Fuad Kasumović o radovima u Vranduku: Ceste FBiH se stavljaju iznad države, podržat ću mještane
Image

Još uvijek nije riješeno odvijanje saobraćaja obilaznicom magistralnog puta M-17 kroz centar Zenice. Mještani će svoje zahtjeve nadležnim institucijama uputiti nakon radnog sastanka koji će biti održan sutra, a podršku će im u njihovim namjerama pružiti i gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović.

Radovi na tunelu Vranduk i dva mosta trajat će 18 mjeseci, a sav saobraćaj iz Doboja ka Sarajevu odvija se kroz Zenicu. Osim što su ugroženi pješaci u mjesnim zajednicama kroz koje prolazi obilaznica, svakodnevne probleme i gužve u odvijanju saobraćaja u centru Zenice stvaraju i kamioni s prikolicama koji saobraćaju putevima koji nisu napravljeni za svakodnevno opterećenje.

Prvi čovjek Zenice Fuad Kasumović u razgovoru za Klix.ba je kazao da ih iz Cesta FBiH nijednim aktom nisu informisali o radovima i preusmjeravanju saobraćaja.

Image

"Uprava Cesta Federacije BiH je veoma bezobrazna i neorganizovana, nas nisu nijednim aktom informisali niti bilo što. Vjerovatno im se žurilo da operu pare, jer kada vidim ko je direktor i izvođač radova, ali bez plana da se krene raditi 18 mjeseci i bez neke adekvatne alternative... Već su nam kružne tokove u gradu uništili kamioni. Gradska uprava razmišlja da podrži građane da se sve to blokira. Ne može se život odvijati u Hercegovini, a meni i Zenici praviti problem", izjavio je Kasumović.

Dodao je da nikada nisu sjeli s predstavnicima, obišli teren, napravili plan i sporazum, ali da on kao gradonačelnik podržava mjesne zajednice u ostvarenju svojih prava.

"Apsolutno ih podržavam. Grad nam je blokiran. Magistralu smo platili 50 miliona i oni je uništavaju. Morali su s nama sjesti, dogovoriti sve. Nije mi jasno da je to bilo toliko bitno da se nije mogla sačekati godina ili dvije pa da se završi Koridor 5C i da se sve odvija obilaznicom autoputa", dodao je Kasumović.

Prema njegovim riječima sa Cestama FBiH imaju veoma neozbiljan odnos već godinama, dok s Autocestama FBiH imaju "zdrav" odnos.

Image

"Dvije godine nije riješeno osvjetljenje na petlji u Blatuši, a stavljaju se iznad građana. Autoceste kada rade, održimo sastanke, obiđemo teren, napravimo prijateljsko okruženje, potpišemo sporazum da će sve što se uništi vratiti u prvobitno stanje, a Ceste FBiH se stavljaju kao da su iznad države", zaključio je gradonačelnik Zenice.

Na sastanku koji će biti održan 30. novembra predstavnici mjesnih zajednica zatražit će od Cesta FBiH preusmjeravanje saobraćaja van njihovih naselja nekim drugim alternativnim pravcima u roku od sedam dana, a ako im se ne izađe ususret najavili su rigorozne mjere.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#981 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Ministar na odlasku obišao gradilište ceste prema Neumu
Naime, Lasić je s direktorom JP Cesta Federacije Ljubom Pravdićem održao radni sastanak u Neumu.

Image

Federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić iskazao je zadovoljstvo napretkom projekta na magistralnoj cesti Neum – Stolac.

Naime, Lasić je s direktorom JP Cesta Federacije Ljubom Pravdićem održao radni sastanak u Općini Neum, s načelnikom Matuškom i njegovim suradnicima, te predsjednikom Općinskog vijeća.

''Ono što je neophodno reći jeste da su osigurana sva kreditna sredstva za cjelokupni projekt, te potpisani sporazumi između Bosne i Hercegovine i Svjetske Banke, EIB-a i EBRD-a. Cesta Stolac – Neum dio je programa u vrijednosti od 173 milijua EUR pripremljenog u suradnji s međunarodnim financijskim institucijama koje će ga i kreditirati gdje je Svjetska banka (WB) osigurala 58 milijuna EUR, Europska investicijska banka (EIB) 50 milijuna EUR i Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) 65 milijuna EUR'', navodi se u priopćenju.

Image

Načelnik Matuško i njegovi suradnici su iznijeli stanje i napredak vezan uz eksproprijaciju na slijedećim dionicama, koje nisu izvlaštene. Od ukupnog projekta, ostalo je manje od 12 km neizvlaštenog zemljišta, te općina ulaže maksimalne napore kako bi se ovaj postupak što prije okončao.

Nakon što su u veljači 2018. godine potpisani ugovori za izvođenje radova na magistralnoj cesti M17.3 Neum – Stolac, dionica Stari Neum – Kiševo – Broćanac, te odabran nadzor na navedene dionice i s nadzorom potpisan ugovor krajem ožujka 2018. godine, započeti su radovi i izgradnja na ovoj dionici.

Ministarstvo navodi kako izgradnja ceste Neum-Stolac trenutno se odvija kroz nekoliko lotova:

I faza radova obuhvaća izgradnju ceste od Starog Neuma do Broćanca u dužini od 12,025 km .Ova dionica je podijeljena na dva lota:

Lot 1. je asvaltiranje dionice ceste Stari Neum – Babin do L=5,3km , izgradnja dionice ceste Babin do – Oštrovac u dužini L=1,7 km i izgradnja tunela Oštrovac u dužini L=190m kao i potputnjaka Oskrušnica dužine L=10m. Izvođač radova je Integral Laktaši a.d. Laktaši, a ugovorena vrijednost je 6 milijuna KM. Trenutno završava se ugradnja tampona i priprema za asfaltiranje. Radovi na izgradnji zidova i potputnjaka su u toku. Radovi u tunelu Oštrovac. Izvodi se trenutno betoniranje sekundarne obloge. Ukupan fizički napredak na ovom lotu je 62%.

Lot 2. je dionica Oštrovac – Broćanac je dužine 5 km, te se na njoj izvode radovi na izgradnji trase ceste i tri potputnjaka dimenzija 3,5x5 m. Odabrani izvođač za radove je konzorcij HP Investing d.o.o. Mostar i Putovi d.o.o. Grude. Rok završetka je 300 dana, a vrijednost radova je cca. 5,9 mil KM. Ukupan fizički napredak na ovom lotu je 80%.

Lot 4. Je izgradnja tunela Žaba, dužine 975 metara, te trasa ceste ispred i iza tunela. Izvođač radova je JV Euroasfalt d.o.o. Sarajevo i HP Investing d.o.o. Mostar. Rok završetka radova je 24 mjeseca, a ugovorena vrijednost radova je cca. 23 mil KM.

Lot 7. je dionica Stolovi – Drenovac, dužina dionice je 8,75 km, a u tijeku je evaluacija ponuda.
Bljesak.info
User avatar
thekupus
Posts: 6810
Joined: 25/06/2011 22:38

#982 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by thekupus »

173 000 000 EURA? WTF? Pa ne grade po 3 trake u svakom smjeru
mijonja
Posts: 124
Joined: 28/10/2015 14:11

#983 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mijonja »

To je ukupno zaduženje za izgradnju i rekonstrukciju magistralnih cesta u FBiH, ne samo za ovu...
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#984 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

thekupus wrote:173 000 000 EURA? WTF? Pa ne grade po 3 trake u svakom smjeru
Kolega je već rekao, da je 173 miliona € predviđeno za čitav projekat rekonstrukcije magistralnih pravaca u FBiH, uključujući i radove na trećem LOT-u preko Karaule.

Što se tiče dužine same rekonstrukcije magistralne ceste M17.3 između Stolca i Neuma, ona iznosi 32,9 km i podijeljena je na sedam LOT-ova.

Na tri se izvode radovi, za jedan se završava tender, a preostala tri čekamo. Radovi se izvode na tri najzahtjevnija LOT-a, dok su preostala četiri nešto lakša i većinom će se odnositi na proširenje trenutne saobraćajnice.

Inače ukupna dužina ovog magistralnog pravca između Stolca i Neuma iznosi 48,8 kilometara. Nekih 10 km je izgrađeno prije rata od Stolca do Drenovice, i još 5,8 kilometara je urađeno prije nekoliko godina na dionici Stari Neum - Kiševo - Babin Do.

Trenutni radovi su ujedno i ključni, jer se izvode preko prijevoja Žaba, te uključuju dva tunela Oštrovac (L=190m) i Žaba (L=975m).

Inače planina Velika Žaba je prirodna barijera između Neuma i ostatka Hercegovine.

Podaci o dionicama:

Babin Do - Oštrovac

Dužina: 5,3 km
Cijena: 3 miliona €
Početak radova: Februar 2018.
Rok za završetak radova: Decembar 2018. (10 mjeseci)

Oštrovac - Broćanac

Dužina: 5 km
Cijena: 2,8 miliona €
Početak radova: Februar 2018.
Rok za završetak radova: Decembar 2018. (10 mjeseci)

Broćanac - Hutovo (tunel Žaba)

Dužina: 2,625 km
Cijena: 11,5 miliona €
Početak radova: Septembar 2018.
Rok za završetak radova: Septembar 2020. (24 mjeseca)

Stolovi - Drenovac

Dužina: 8,8 km
Cijena: 7,5 miliona €
Početak radova: Trenutno se vrši odabir izvođača.
Rok za završetak radova: 16 mjeseci
Last edited by So What! on 05/12/2018 17:48, edited 1 time in total.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#985 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Po kilometraži mi ova dionica Stolovi-Drenovac izgleda kao zadnja. Ne mogu da nađem na mapi gdje su ova mjesta da bih bio siguran.
Znaš li ti jel to konačna dionica na putu Stolac-Neum?
I šta je sa Dionicom Cerovica - do negdje ?
Pretpostavljam da je Hutovo-Broćanac u stvari pomenuti tunel Žaba od skoro kilometar.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#986 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote:Po kilometraži mi ova dionica Stolovi-Drenovac izgleda kao zadnja. Ne mogu da nađem na mapi gdje su ova mjesta da bih bio siguran.
Znaš li ti jel to konačna dionica na putu Stolac-Neum?
I šta je sa Dionicom Cerovica - do negdje ?
Pretpostavljam da je Hutovo-Broćanac u stvari pomenuti tunel Žaba od skoro kilometar.
Da, Stolovi - Drenovac je finalni, sedmi LOT na rekonstrukciji ove ceste.

I da, Broćanac - Hutovo je tunel Žaba.

Evo mapa, sa nekim preciznijim detaljima:

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#987 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Proširenje magistralnog puta M-5 Gromiljak-Blažuj
Image

Općinsko vijeće Kiseljak je na 17. sjednici usvojilo Odluku kojom se utvrđuje da je od javnog interesa izgradnja trake za spora vozila na M5, dionica Gromiljak-Blažuj, poddionica Han Ploča-Rakovica.

U obrazloženju Odluke navodi se slijedeće; - JP Ceste F BiH d.o.o. Sarajevo obratile su se Općinskom vijeću Kiseljak, putem Službe za imovinsko-pravne, geodetske poslove i katastar nekretnina Općine Kiseljak, sa zahtjevom kojim traži utvrđivanje javnog interesa za izgradnja trake za spora vozila na M5, dionica Gromiljak-Blažuj, poddionica Han Ploča-Rakovica.

Podnositelj zahtjeva je uz zahtjev priložio Rješenje o Urbanističkoj suglasnosti i plan parcelacije za urbanističku suglasnost R1:1000, spisak parcela za utvrđivanje javnog interesa Han Ploča – Kobiljača, općina Kiseljak, KO Draževići i KO Kuliješ, katastarskoknjižnje uloške za KO Draževići, zemljišnoknjižne uloške za KO Draževiće, katastarskoknjižnje uloške za KO Kuliješ, zemljišnoknjižne uloške za KO Kuliješ.

Razmatrajući Prijedlog i priloženu dokumentaciju, Općinsko vijeće Kiseljak je utvrdilo kako je od javnog interesa izgradnja trake za spora vozila na M5, dionica Gromiljak-Blažuj, poddionica Han Ploča-Rakovica.

Odlukom Vlade Federacije BiH od 8. 8. 2007. godine glavna cesta R-442 Kaonik-Busovača-Kiseljak-Blažuj razvrtava se u javnu cestu kategorije magistralne ceste sa oznakom M-5. Među elementima ovog nekada reginalnog puta ne odgovaraju standardi koji se propisuju za magistralne puteve, naročito u pogledu horizontalnih krivina a također i uzdužnih nagiba. Sve navedeno dobar je razlog za značajnu rekonstrukciju ove dionice magistralnog puta M-5.

Urađeno je idejno rješenje a potom i glavni projekat rekonstrukcije navedene ceste i to za dionicu Lepenica-Šamin Gaj ukupne dužine cca 7.0 km koja je odabarna kao prioritet.

Investitor navedenih projekata je JP Direkcija Cesta FBiH.

Početak dionice na općini Kiseljak je na raskržju sa R443a (odvajanje za Lepenicu) a kraj dionice je u naselju Šamin Gaj.

Projektom izgradnje je planirana kružna raskrsnica (odvajanje za Lepenicu, gdje dalje ide izlazu ka autoputu) sa jednom kružnom trakom, proširenje prometne trake sa ljeve i desne strane (širina prometne trake 3 m), te znatno proširenje serpentina na Kobiljači kako bi se smanjio nagib i povećala sigurnost u prometu.

Također ističemo kako tek slijedi postupak eksproprijacije parcela za izgradnju trake za spora vozila na M5, dionica Gromiljak-Blažuj, poddionica Han Ploča-Rakovica te kako je riječ o javnom interesu od velikog značaja jer se radi o velikoj prometnici koja ovim projektom obuhvaća 110 parcela.
SA-C
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#988 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

So What! wrote:
Da, Stolovi - Drenovac je finalni, sedmi LOT na rekonstrukciji ove ceste.

I da, Broćanac - Hutovo je tunel Žaba.
Faktički završetkom tunela Žaba imaćemo cijelu magistralu u punom profilu?
A u ljeto 2020. vjerovatno će biti gotovo sve osim tunela. Možda i sa njim požure, ali nezgodno je jer je izborna godina pa će to ići uz presjecanje vrpci u preizbornoj.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#989 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote:
So What! wrote:
Da, Stolovi - Drenovac je finalni, sedmi LOT na rekonstrukciji ove ceste.

I da, Broćanac - Hutovo je tunel Žaba.
Faktički završetkom tunela Žaba imaćemo cijelu magistralu u punom profilu?
A u ljeto 2020. vjerovatno će biti gotovo sve osim tunela. Možda i sa njim požure, ali nezgodno je jer je izborna godina pa će to ići uz presjecanje vrpci u preizbornoj.
Vjerovatno se i ide na to da se ovo otvori u vrijeme lokalnih izbora 2020. godine, jer realno ovo je idealna prilika da lokalne zajednice na ovom području dobiju poene, iako se realno radi o entitetskom projektu.

U svakom slučaju, tunel Karaula je u predizborne svrhe otvoren, iako treća pod-dionica nije bila završena, pa tako i ovdje, sve što mogu pustiti i privremenim priključcima, biće svečano i otvarano.

Kao što rekoh, sedam tendera obuhvata ovu rekonstrukciju, za sada se izvode radovi na tri završena, jedan je u proceduri i tri se čekaju.

Za ta tri još uvijek nema nekih informacija, a kako to obično biva kod nas, nikad se ne zna ko to sve može da zakoči.

Najiskrenije se nadam da će i za ta tri LOT-a, ubrzo biti raspisani tenderi, jer odlično bi bilo kada bi nakon više od 40 godina, ova saobraćajnica napokon bila dovedena u red.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#990 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

A po kom osnovu im je bitno da ga otvaraju pred izbore? Osim što su navikli tako, kakva je realno korist toga? Koje lokalne zajednice? Pa u tim opštinama se zna pobjednik, taman da isti dan ranije minira sve prilazne puteve opštini. :D Drugo je kad Dodo tim razvaljuje SDS ili kad ovi kod nas po Sarajevu kupe sitne poene. Dole, realne borbe oko izbora i nema i ovdje mogu da rade šta hoće, zezaju se s ovim putem koliko im je ćejf. Apsolutno sam skeptik u pogledu toga da će ga završiti sa 2020. :)
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#991 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

mistek wrote:A po kom osnovu im je bitno da ga otvaraju pred izbore? Osim što su navikli tako, kakva je realno korist toga? Koje lokalne zajednice? Pa u tim opštinama se zna pobjednik, taman da isti dan ranije minira sve prilazne puteve opštini. :D Drugo je kad Dodo tim razvaljuje SDS ili kad ovi kod nas po Sarajevu kupe sitne poene. Dole, realne borbe oko izbora i nema i ovdje mogu da rade šta hoće, zezaju se s ovim putem koliko im je ćejf. Apsolutno sam skeptik u pogledu toga da će ga završiti sa 2020. :)
Postavio sam vijest iznad da je načelnik Neuma imao čast da prvi pritisne taster za miniranje na tunelu Žaba, znači već se polahko eksponira, što naravno i treba u ovom slučaju je potrebna podrška lokalne zajednice.

Moj protu-argument bi bio, iz istog razloga iz kojeg se Coca-Cola i dalje masivno reklamira, iako svi znamo za nju. Dakle da se učvrsti pozicija, jer i Karaula je otvarna pred lokalne izbore, a svi su imali priliku da se tamo uslikaju i promovišu od Izetbegovića preko Novalića do načelnika lokalnih opština.

Što se tiče zezanja sa ovim putem, tu si donekle i upravu, s tim da su se ovaj puta zaista napravili krupni koraci ka njegovoj realizaciji.

Put je započela bivša država i nikada ga nije ni završila. Ruku na srce, Neum je tada bio povezan sa ostatkom Jadrana, preko Jadranske magistrale, tako da riječ izolacija je tada bila smiješna i ovaj put i nije bio neki realni prioritet.

Novo državno uređenje dovodi Neum u nezgodnu poziciju, a prvi ozbiljniji koraci su poduzeti prije nekih 7-8 godina, kada je urađena dionica Stari Neum - Kiševo - Babin Do na ulazu u Neum.

Izgradnja je zatim nastavljena od Babinog Dola prema Broćancu i tu je sve stalo zbog milion nekih razloga, a radovi koji su na ovoj cesti započeti ove godine, uključuju i asfaltiranje tih započetih dijelova prije šest godina.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#992 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja treće pod-dionice rekonstrukcije magistralne ceste M-18 na prijevoju Karaula - Decembar @ JP Ceste FBiH

Image

Image

Image
doktor78
Posts: 3017
Joined: 14/09/2006 11:02

#993 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by doktor78 »

Kad je planiran zavrsetak ove patnje na Karauli?
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#994 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

doktor78 wrote:Kad je planiran zavrsetak ove patnje na Karauli?
Image

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#995 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Moze li biti gotovo za 3 mjeseca?
Teško čini mi se.
User avatar
Logovan
Posts: 94396
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#996 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Logovan »

drug_profi wrote:Moze li biti gotovo za 3 mjeseca?
Teško čini mi se.
Ma nema šanse.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#997 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by shake69 »

Logovan wrote:
drug_profi wrote:Moze li biti gotovo za 3 mjeseca?
Teško čini mi se.
Ma nema šanse.
Pa ovo je bio najsporiji dio posla i ako im je stalo moglo bi se to zavrsiti do marta ukoliko bas zima ne bude jaka.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#998 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Za promet u toku rekonstrukcije tunela Ormanica biće pronađeno rješenje
Image

Vlada Tuzlanskog kantona organizirala je već drugi sastanak na kojem je razgovarano o traženju mogućih rješenja za rekonstrukciju tunela Ormanica, a koje ne bi izazvale veće štete za privredu Tuzlanskog kantona i Federacije BiH.

Među sudionicima sastanka kojeg je iniciralo Udruženje poslodavaca TK, bili su predstavnici JP Ceste Federacije BiH, izvođači radova, privrednici, predstavnici Kantonalne privredne komore Tuzla.

Dogovoreno je da se unaprijedi projekt u smislu traženja alternativnih pravaca za transport ljudi i roba u vrijeme rekonstrukcije tunela na kojem nije bilo nikakvih popravki još od 1968. godine, kada je sagrađen i stavljen u promet.

Za rekonstrukciju tunela Ormanica koji uključuje i hidroizolaciju, projektom je predviđeno pet mjeseci. Mjesec pripremnih radova je istekao i početak izvođenja radova je zaustavljen do daljnjeg. Urađeno je to na zahtjev izvođača radova, ali bi se za to vrijeme trebalo naći i adekvatno rješenje koje bi zadovoljilo zahtjeve privrednika iz Tuzlanskog kantona.

"Dogovoreno je da se privremeni prekid radova nastavi. Svakako je vjerovatno planirano da će to biti zbog predstojeće zimske sezone do 15. marta iduće godine. Dogovorili smo se da ćemo obraditi dodatnih četiri do pet varijanti, te da ćemo u narednih desetak dana, prije predstojećih praznika održati još jedan ovako konstruktivan sastanak na kojem ćemo prezentirati ta rješenja i, nadam se zajedno, iznaći ono koje je najpovoljnije za sve", izjavio je Dedo Pjanić, izvršni direktor u JP Ceste Federacije BiH.

Upravo je Udruženje poslodavaca Tuzlanskog kantona upozorilo da bi potpunim zatvaranjem tunela na putu Tuzla - Orašje dovelo do kolapsa privrede. Mišljenja su da se može postići kvalitetnije rješenje od ponuđena dva alternativna pravca, za teretni promet preko Gradačca, a za putnička vozila preko Bosanske Bijele. Usmjeravanje kamiona na ponuđeni alternativni pravac značajno bi povećalo troškove transporta.

"Privreda Tuzlanskog kantona je izvozno orjentisana i upravo su najveći transportni kapaciteti u BiH locirani na području ovog kantona, te bi u tom smislu velike direktne štete trpila privreda TK, a one indirektne odnose se na mogući gubitak tržišta na duži rok što je iz aspekta privrede TK apsolutno neprihvatljivo na način kako je predloženo. Očekujemo da ćemo u kontaktu sa Cestama FBiH iznaći najpovoljnija rješenja", kazao je Ramiz Karić iz Udruženja poslodavaca TK.

Privreda Tuzlanskog kantona, prema riječima predsjednika KPK Tuzla Nedreta Kikanovića, za devet mjeseci je ostvarila izvoz od jedne milijarde i 280 miliona KM, a od toga 850 miliona KM upravo putnim pravcem kroz ovaj tunel.

"To je ogroman iznos. U prošlom mjesecu 7.500 uvoza bilo je preko GP Orašje i robe koja je stigla na carinski terminal u Tuzlu, kao i 3.500 izvoza sa TK koji je prešao GP Orašje. Sve to je dakle prošlo kroz tunel Ormanica", kazao je Kikanović.

Mjeđu mogućim rješenjima koja su ponuđena jeste i gradnja paralelnog tunela kojim bi se osigurao jednosmjeran i brži saobraćaj.

"Mislim da je to opcija koju treba sagledati i dati neke globalne okvire, mada iskustveno mislim da je nije očekivati da je za realizaciju ovog projketa to najbolja alternativa", naveo je Pjanić.

Ovo je već drugi sastanak od septembra kojeg je organizirala Vlada Tuzlanskog kantona, a zajedničko rješenje će biti postignuto.

"Optimista sam i vidim rješenje. Za desetak dana će nam struka sa federalnog nivoa reći koji su to najbolji alternativni pravci kako bi izašli iz problema kada je riječ o rekonstrukciji tunela Ormanica", kazao je ministar za trgovinu, turizam i saobraćaj TK Mirsad Gluhić.

Tunel Ormanica sagrađen je 1968. godine i od tada na ovom objektu nije bilo nikakve rekonstrukciju. Iz Cesta Federacije BiH podsjećaju da je evropska norma, obnova ovakvih objekata svakih dvadeset godina.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#999 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote:Moze li biti gotovo za 3 mjeseca?
Teško čini mi se.
Za tri mjeseca teško, jer betoniranje raspona na drugom mostu još uvijek nije završeno. Iako je uglavnom najteži dio posla već završen.

Mislim da u periodu finalizacije ove dionice, privremeni priključak prema tunelu će biti zatvoren, a vozači preusmjeravani prema staroj trasi koja ide preko prijevoja Karaula.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#1000 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
drug_profi wrote:Moze li biti gotovo za 3 mjeseca?
Teško čini mi se.
Za tri mjeseca teško, jer betoniranje raspona na drugom mostu još uvijek nije završeno. Iako je uglavnom najteži dio posla već završen.

Mislim da u periodu finalizacije ove dionice, privremeni priključak prema tunelu će biti zatvoren, a vozači preusmjeravani prema staroj trasi koja ide preko prijevoja Karaula.
Znači planirali su da u januaru i februaru preusmjere saobraćaj na stari prijevoj koji se ne održava već par godina? :lol: I još bi da u isto vrijeme zatvore Ormanicu? :lol:

Dobro, reci ti nama, ima li kod nas iko da radi u cestogradnji, a da pri tom nije totalni imbecil?
Post Reply