Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
- Laertes
- Posts: 4253
- Joined: 08/01/2015 18:25
-
- Posts: 646
- Joined: 15/01/2018 16:00
#852 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nisam stručan za ovu oblast, ali znam da se kuća ne pravi bez projekta (mislim može, ali je to onda ona oblast ilegalne gradnje koja nije strana vladajućim strukturama). Ako netko zna odgovore, mene interesiraju odgovori na ovo boldirano i uvećano. Kako znaju koliko će nešto koštati kad nemaju projekta i povrh svega objekat koji će se napraviti nije stalni objekat, već kakav?So What! wrote:KlixOd Sarajeva do Goražda za 45 minuta: Potpisan ugovor o gradnji tunela Hranjen
Direktori JP Autoceste FBiH i kompanije Euro –Asfalt.d.o.o. Sarajevo, Adnan Terzić i Hamed Ramić, potpisali su danas u Goraždu ugovor o gradnji tunela Hranjen vrijedan 81.899.833 KM.
Ovaj najzahtjevniji i ujedno najznačajniji dio projekta izgradnje brze ceste Sarajevo-Goražde, povjeren je kompaniji Euro- Asfalt koja je odabrana za izvođača radova u otvorenom postupku.
Ugovor se odnosi na prvu fazu projekta izgradnje brze ceste Sarajevo-Goražde, probijanje glavne i servisne cijevi i izrada primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen. Ugovorom je preciziran rok za izgradnju tunela od 36 mjeseci, a radovi bi trebali početi vrlo brzo.
"Drago mi je da smo konačno došli u poziciju da potpišemo ugovor i time ozvaničimo početak realizacije jednog dijela ozbiljnog projekta koji puno znači za građane ovog kantona, znači za Federaciju, za povezivanje ali i za JP Autoceste jer je ovo prvi projekat brze ceste koji mi započinjemo. Za nas je ova faza činom potpisivanja završena mi idemo dalje, objekat koji će se napraviti nije stalni objekat, on se treba dovršiti u zanatskom smislu i treba izgraditi brzu cestu i tek tada ćemo moći reći da imamo spojeno Sarajevo sa Goraždem. Dok smo ugovarali čekali procedure , našli smo i Vlada FBIH treba da se odredi o potencijalnom finansijeru koji je izrazio želju da finansira ostatak izgradnje, tako da ćemo, dok se izvođač pripremi imati zaokruženu finansijsku konstrukciju. Procedura je vrlo jasna, mi smo danas potpisali ugovor, izabrana kompanija u roku 15 dana treba da donese bankovne garancije za dobro izvršenje posla, za avans i nakon što dobijemo te garancije mi izvođača uvodimo u posao. Izvođač radi i glavni projekat koji se kasnije revidira. Ja očekujem da će organizacija gradilišta i potrebna geotehnička ispitivanja da bi se kompletan glavni projekat završio započeti najdalje u roku od mjesec dana" , rekao je Terzić.
Vlada FBiH osigurala 70 miliona KM
Sredstva u iznosu od 70 miliona osigurana su Odlukom Vlade Federacije BiH iz akumuliranih dobiti BH Telecoma, dok su ostatak vlastita sredstava JP Autoceste FBiH. Premijer Vlade FBIH Fadil Novalić istakao je danas da će se pokazati kako je ovo najznačajniji prijekat u mandatu.
"Ovdje je potpisan ugovor o gradnji tunela Hranjen koji je dio brze ceste Sarajevo- Goražde. Prvi put je pomenut u Dejtonskom sporazumu i vrlo veliki dio Dejtonskog procesa je zauzelo pitanje Goražda i komunikacije koja je doduše tad bila određena da ide preko Grebka i preko Bjelašnice. Danas 22, 23 godine nakon toga ne razmišljamo na taj način već smo svjesni da je najbliža komunikacija tunel Hranjen. To nije običan projekat, ovaj put je vjekovima prije nas predstavljao bolju komunikaciju Goražda i Sarajeva. Finansijer je Vlada FBIH, ali moramo naglasiti da je to dio akulmulirane dobiti BH Telekoma i pošto tuneli po svojoj naravi imaju dugi životni vijek mi bi željeli da taj tunel nazovemo tunel BH Telekoma aludirajući time i na vrlo dugi životni vijek BH Telekoma. U tom smislu ja čestitam Goraždacima koji od ovog projekat najviše dobivaju, ali i cijeloj BIH jer je na određen način Gorazde naša "slaba tačka". to je naša emocionalna veza grad na Drini", izjavio je Novalić.
Gradnja tunela Hranjen historijski je projekat za Goražde koje godinama čeka na ispunjenje obećanja o gradnji brze ceste koja će, sada je već izvjesno, cestovnu udaljenost od glavnog grada BIH, smanjiti sa sadašnjih 95,6 na 56 kilometara. Tako bi vožnja između Sarajeva i Goražda brzom cestom trajala svega 45 minuta.
Veliki događaj za Goražde
"Za BPK Goražde ovo je jedan veliki čin i veliki događaj. Jedna generacija je počev od 2015.godine skromno rekla da će nastojati zagovarati uspostavu cestovnog povezivanja Sarajeva sa Goraždem na jedan kvalitetniji način i do danas smo prešli ogroman put, od samog početka smo znali da je potrebna politička odluka, potrebne procedure i finansije i to je jedan okvir u koji smo paralelno najmanje dvije godine procese "gurali" iz ovog kantona. Moram istaći da smo u tom procesu imali dobru saradnju sa Kantonom Sarajevo i Federalnim ministarstvom za izbjegla i raseljena lica, na način da smo prvi put imali projetnu dokumentaciju koju smo mogli staviti na sto višim nivoima vlasti", kazao je između ostalog Emir Oković, premijer BPK Goražde.
Ministar komunikacija i prometa BIH BiH Ismir Jusko koji je prisustvovao potpisivanju ugovora izrazio je zadovoljstvo te sam čin ocjenio veoma pozitivnim.
"Stvarno mi je drago što sma danas prisustvovao ovom svečanom činu jer za one koji znaju koliko strateški tunel Hranjen mjenja kompletnu transportnu infrastrukturu između koridira Vc i glavnog grada i istočnog dijela naše države. Ovo nije samo za Goržde, ovo je povezivanje kompletne regije", izjavio je Jusko.
Tunel Hranjen će biti dug 5,8 kilometara, a sastojat će se od dvije cijevi. Jedna će biti namijenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.
Ukupna vrijednost izgradnje brze ceste iznosi 200 miliona maraka, što znači da za konačan završetak radova nedostaje oko 120 miliona. Federalni premijer Novalić izjavio je danas kako za Vladu FBiH u budućem sazivu postoje ranije utvrđeni prioriteti i da odstupanja neće biti.
-
- Posts: 9022
- Joined: 19/06/2013 17:54
- Location: Kod Sirogojna na sijelu.
#853 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Koji pet metara???Alfons Kauders wrote:
Ne znam kako vam nije mrsko razglabati o mentalitetu i davati prijedloge kad ne poznajete stanje na terenu.
Put iza skretanja za Banovice je FBiH, ne opstinski. Nema nikakve veze sa Zivinicama, a divlje gradnje na njemu ima duz cijele trase. Pa Hilmo Selimovic je na po Nisica napravio vikendicu sa zidom visokim 5 metara, zaklonio pogled na dugacku krivinu gdje se pretice...
Svaki dan prolazim dijelom tog puta i prvi put čujem da ograda njegove vikendice zaklanja krivinu na Nišićima?
Niđe veze priča. :fecepalm:
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#854 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
200 metara juzno od parkinga Bijambare.Škobo Habu wrote:Koji pet metara???Alfons Kauders wrote:
Ne znam kako vam nije mrsko razglabati o mentalitetu i davati prijedloge kad ne poznajete stanje na terenu.
Put iza skretanja za Banovice je FBiH, ne opstinski. Nema nikakve veze sa Zivinicama, a divlje gradnje na njemu ima duz cijele trase. Pa Hilmo Selimovic je na po Nisica napravio vikendicu sa zidom visokim 5 metara, zaklonio pogled na dugacku krivinu gdje se pretice...
Svaki dan prolazim dijelom tog puta i prvi put čujem da ograda njegove vikendice zaklanja krivinu na Nišićima?
Niđe veze priča. :fecepalm:
Uglavnom, zaklanja. Mozda nisi vozio dok nije bila tu, ali bilo je neuporedivo preglednije.
-
- Posts: 9022
- Joined: 19/06/2013 17:54
- Location: Kod Sirogojna na sijelu.
#855 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Čuj 200 metara? Šta si ti po zanimanju? Geometar?Alfons Kauders wrote:
200 metara juzno od parkinga Bijambare.
Uglavnom, zaklanja. Mozda nisi vozio dok nije bila tu, ali bilo je neuporedivo preglednije.
Kao prvo, traka za preticanje jeste pravac od prodavnice "Seljačka posla" do mjesta gda je prošle godine izgorio renault, tačnije zapalio se u vožnji, i na tom mjestu možeš vidjeti još uvijek spaljene jele i borove.
Kao drugo, nije tačno da zid vikendice zaklanja bilo šta, jer je zid od magistralnog puta barem tri metra udaljen.
Kao treće, zid je već odavno podignut, ima tome bar 10 godina, i uopšte ničim ne zaklanja vidik od pravca Bijambara.
Govori ti neko ko se vozi svakodnevno tim putem 7 dana u nedelji.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#856 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nisam geometar, ali ima Google Maps - ako laze on, lazem i ja.Škobo Habu wrote:Čuj 200 metara? Šta si ti po zanimanju? Geometar?Alfons Kauders wrote:
200 metara juzno od parkinga Bijambare.
Uglavnom, zaklanja. Mozda nisi vozio dok nije bila tu, ali bilo je neuporedivo preglednije.
Kao prvo, traka za preticanje jeste pravac od prodavnice "Seljačka posla" do mjesta gda je prošle godine izgorio renault, tačnije zapalio se u vožnji, i na tom mjestu možeš vidjeti još uvijek spaljene jele i borove.
Kao drugo, nije tačno da zid vikendice zaklanja bilo šta, jer je zid od magistralnog puta barem tri metra udaljen.
Kao treće, zid je već odavno podignut, ima tome bar 10 godina, i uopšte ničim ne zaklanja vidik od pravca Bijambara.
Govori ti neko ko se vozi svakodnevno tim putem 7 dana u nedelji.
Zaklanja pogled na cestu i tacka. To sto zaklanja dio gdje nije isprekidana linija me ne zanima - jer opet zaklanja pogled na cestu.
"Barem tri metra" udaljen zid visok barem cetiri metra... na magistrali, na planini? To je tebi normalno svega ti?
-
- Posts: 11043
- Joined: 05/12/2013 16:06
#857 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
I meni djeluje da bi bilo puno preglednije bez tog zida. Nije sad ubistvo ni ovako.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#858 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Bojim se da ovaj Hranjen ne ostane kao "rupa u planini" u kojoj će se naposlijetku uzgajati gljive i sl.
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#859 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma ja mislim da ce nakon izbora malo se usutiti oko toga, onda ce izaci sa nekom pricom o raznim problemima zbog kojih ne moze da se jos zapocne.. tako da posluzi bar za jos jedne izbore prije nego uopste dodju masine do brda.
-
- Posts: 7567
- Joined: 19/09/2011 09:03
#860 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Upravo.Dope_Man wrote:Ma ja mislim da ce nakon izbora malo se usutiti oko toga, onda ce izaci sa nekom pricom o raznim problemima zbog kojih ne moze da se jos zapocne.. tako da posluzi bar za jos jedne izbore prije nego uopste dodju masine do brda.
Nestvarna je logika po kojoj se sredstvima BH Telecoma gradi taj put.
Zavatoni wrote:I još...isisali su čisti keš iz BH Telecoma na račun akumulirane dobiti za ovaj projekat....i time ih stavili u finansijski zeznutu situaciju pred ulaganja u mobilnu mrežu (4G) gdje BH Telecom mora ići u narednom periodu...
-
- Posts: 124
- Joined: 28/10/2015 14:11
#861 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Hm, pošto dobar dio trase za Goražde prolazi kroz RS, koliko treba voziti od Sarajeva pa do Hrenovice, odnosno entitetske granice? U kakvom je stanju put od Pala prema Hrenovici?
Znam da je RS završio tunel Stambolčić, ali mislim da je malo vjeovatno da ce vlast u RS ulagati u svoj dio magistrale...
Znam da je RS završio tunel Stambolčić, ali mislim da je malo vjeovatno da ce vlast u RS ulagati u svoj dio magistrale...
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#862 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Eto ispod klipa koji je postavljen par stranica ranije za dio tog puta. Sto se tice duzine, licno nisam nikad isao dalje od Pala u tom pravcu, ali po svemu sto raja govori Sarajevo-Praca je nekih 40tak minuta normalne voznje. Do Hrenovice jos desetak. Gledano duziniu trase (ima mapa stranicu-dvije unazad sa otprilike ucrtanom trasom), i cinjenicu da to nije brza cesta iako je tako uporno zovu, od Hrenovice do Gorazda ce trebati jos minimalno 20 minuta, i to u najboljem slucaju. Sto znaci nikako ispod sat vremena nece trajati voznja do GZ, a kamoli 45 min sto uporno ponavljaju, osim ako ne racunaju da si u Gorazdu cim zakoracis u BPK (odmah nakon Prace).mijonja wrote:Hm, pošto dobar dio trase za Goražde prolazi kroz RS, koliko treba voziti od Sarajeva pa do Hrenovice, odnosno entitetske granice? U kakvom je stanju put od Pala prema Hrenovici?
Znam da je RS završio tunel Stambolčić, ali mislim da je malo vjeovatno da ce vlast u RS ulagati u svoj dio magistrale...
Da se gradi prava brza cesta sve od Sarajeva do Gorazda, onda bi i mogli govoriti o toj minutazi, ali ovako nikako.
mk ultra wrote:
Eto prije 5 godina snimak, otprilike je malo gore na sedmoj minuti, ove ostale sve rupe i neravnine su tu ili i vece
Zadnji put sam prolazio prije mjesec otprilike
Svoj auto ne bih tamo vozio
Od Famosa pa dalje
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#864 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znam za ovaj snimak, postavljao sam ga prije na ovoj temi, ja mislim.mk ultra wrote:
Eto prije 5 godina snimak, otprilike je malo gore na sedmoj minuti, ove ostale sve rupe i neravnine su tu ili i vece
Zadnji put sam prolazio prije mjesec otprilike
Svoj auto ne bih tamo vozio
Od Famosa pa dalje
Meni je ovo uredu, a dogovor s RS-om uvijek može pasti, jer uvijek postoje ta neka potkusurivanja međuentitetska.
Od njih je meni dovoljno za sada što su probili taj tunel, znači da ipak imaju neki interes jer tuneli nisu jeftini.
Rekonstrukcija kolovoza je daleko jeftinija i kada bi se izgradio taj dio Hrenovica - Hranjen - Goražde, opet bi bilo barem za mene, sasvim dovoljno ovo što ima preko Pala.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#865 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Obilaznica oko Brčkog biće gotova u maju 2019.
eKapija
Obilaznica oko Brčkog trebalo bi da bude završena u roku, tj. do sredine maja 2019. godine, rečeno je juče priliskom obilaska gradilišta, a koje je upriličila Vlada Brčko distrikta i JP Putevi Brčko.
- Ostaje nam rješavanje još nekih sitnih problema, a jedan od njih je osiguranje priključenja na obilaznicu u istočnom dijelu Distrikta, odnosno sela od Gredica do Potočara koja nemaju vezu s obilaznicom, i ostaje nam da po završetku ovoga projekta krenemo u rješavanje i tog problema - kazao je gradonačelnik Siniša Milić.
Direktor JP Putevi Brčko Miroslav Miškić kazao je da je prvi sloj asfalta završen i da su radovi na ostalim slojevima u toku.
- Financijski gledano stanje urađenih poslova je na razini od 20 mil EUR i ugrađeno je dosta materijala. Od 25.000 kubika betona ugrađene su 24.000. Prvi sloj asfalta je završen, drugi sloj je urađen više od pola, a treći sloj smo uradili kao probnu dionicu na 3 km. U fokusu su radovi na mostovima, izolacije, odvodnje, postavljanje ograda i pored njih možda najveći posao koji je preostao jeste postavljanje zaštitnih ograda niz čitavu dužinu puta. Ostala je i saobraćajna signalizacija. Biće postavljeno oko 130 znakova i ploči - kazao je Miškić, a prenosi sajt Vlade Brčko distrikta.
Vlada Brčko distrikta BiH zajedno sa JP Putevi Brčko realizuje projekt obilaznice oko Brčko distrikta BiH na dijelu od naselja Gredice do naselja Gorice u dužini od 18,68 km. Cilj projekta je izmještanje tranzitnog prometa s postojeće magistralne ceste koja prolazi kroz centar grada.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#866 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Izgradnja Brčanske obilaznice [M14.1] - 27. 09. 2018.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#868 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Prosli izbori, na Karauli odma usporili radove. Cini se da preko zime ne namjeravaju puno raditi, a mozda ni poslije nje. Valja nam sacekat 2022.
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#869 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ima izbora i 2020te.. istina lokalni pa je pitanje koliko vrijedi forsirati se za njih, ali vjerovatno hoce bar maloAlfons Kauders wrote:Prosli izbori, na Karauli odma usporili radove. Cini se da preko zime ne namjeravaju puno raditi, a mozda ni poslije nje. Valja nam sacekat 2022.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#870 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Već je grade osmu godinu, može se to razvući i na 10 ili 12.
Ukupno ni 4 kilometra asfalta, a invalidi ko fol prave već osam godina. Jebem ti sunce, još malo pa će ispast da im za 4000 metara treba 4000 dana.
Ukupno ni 4 kilometra asfalta, a invalidi ko fol prave već osam godina. Jebem ti sunce, još malo pa će ispast da im za 4000 metara treba 4000 dana.
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#871 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nije valjda opet ista prica? Pa negdje sam procitao da do februara treba biti sve zavrseno...Alfons Kauders wrote:Prosli izbori, na Karauli odma usporili radove. Cini se da preko zime ne namjeravaju puno raditi, a mozda ni poslije nje. Valja nam sacekat 2022.
-
- Posts: 7567
- Joined: 19/09/2011 09:03
#872 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
U vražiju mater, znači ponovo usporili.shake69 wrote:Nije valjda opet ista prica? Pa negdje sam procitao da do februara treba biti sve zavrseno...Alfons Kauders wrote:Prosli izbori, na Karauli odma usporili radove. Cini se da preko zime ne namjeravaju puno raditi, a mozda ni poslije nje. Valja nam sacekat 2022.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#873 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Možda i hoće, ali ne februara 2019.shake69 wrote:Nije valjda opet ista prica? Pa negdje sam procitao da do februara treba biti sve zavrseno...Alfons Kauders wrote:Prosli izbori, na Karauli odma usporili radove. Cini se da preko zime ne namjeravaju puno raditi, a mozda ni poslije nje. Valja nam sacekat 2022.
2020 pred izbore bi mogla bit taman.
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#874 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma nece valjda one mostice koji su prakticno 60-70% gotovi ostaviti godinu dana! Da vidimo i to cudo pored tuzlanskog aerodroma.Alfons Kauders wrote:Možda i hoće, ali ne februara 2019.shake69 wrote:Nije valjda opet ista prica? Pa negdje sam procitao da do februara treba biti sve zavrseno...Alfons Kauders wrote:Prosli izbori, na Karauli odma usporili radove. Cini se da preko zime ne namjeravaju puno raditi, a mozda ni poslije nje. Valja nam sacekat 2022.
2020 pred izbore bi mogla bit taman.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#875 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Februar 2019. jeste rok i do sada se radilo onako solidnim tempom.
S obzirom da znamo s kim imamo posla, teorija o otvaranju te pod-dionice u izbornoj godini i ne zvuči tako besmisleno.
S obzirom da znamo s kim imamo posla, teorija o otvaranju te pod-dionice u izbornoj godini i ne zvuči tako besmisleno.
Last edited by So What! on 17/10/2018 19:42, edited 1 time in total.