Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#726 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

shake69 wrote: Zna li neko ima li opcije da se nakon prvih 5-10 km napravi neki prikljucak negdje na postojece ceste i smanji ta cestovna muka jer tamo nikad nisam vozio buduci da ce i ova gradnja biti garant 10 godina?
Da, kao što možeš vidjeti na linku ispod, prva dionica nove magistralne ceste Kiševo - Babin Do je izgrađena nekad 2010. godine i spojena je na staru cestu.

https://www.google.lv/maps/@42.9463936, ... a=!3m1!1e3
User avatar
Logovan
Posts: 94405
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#727 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Logovan »

drugi profil wrote:Kako mene ovo raduje. U Neum normalnom cestom, a ne avanturom.
Ma mislim da nema onoga koji se ne raduje. :D :thumbup:
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#728 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Danas na prijevoju Karaula vidjeh i kontejnere (za ljudstvo) i jednu mašinu uz nedovršeni dio nove trase, vjerovatno i tamo planiraju radove.

Šteta što od Kladnja pa sve do Tuzle ostaje ona patnja od ceste...
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#729 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ima li neko tačan itinerer kuda će ići ta cesta od Babinog Dola prema Stocu? Nešto mi ovaj komad što je u izgradnji ode daleko od postojećeg puta, suviše pema granici sa RH.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#730 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drugi profil wrote:Ima li neko tačan itinerer kuda će ići ta cesta od Babinog Dola prema Stocu? Nešto mi ovaj komad što je u izgradnji ode daleko od postojećeg puta, suviše pema granici sa RH.
Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#731 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Logično, zaobilazi plodnu zemlju i ide ispod brda, vjerovatno sa blagim usponom zatim tunel i eto te u Hutovo.
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#732 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Šta se dešava s osvjetljenjem i signalizacijom u novom tunelu Karaula, u pola tunela je već desetak dana mrkli mrak?
The BEN10
Posts: 7570
Joined: 19/09/2011 09:03

#733 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

escobar__ wrote:Danas na prijevoju Karaula vidjeh i kontejnere (za ljudstvo) i jednu mašinu uz nedovršeni dio nove trase, vjerovatno i tamo planiraju radove.

Šteta što od Kladnja pa sve do Tuzle ostaje ona patnja od ceste...
Da, bilo je nekad priče da će se raditi dijelovi puta oko Kladnja, ima i projekat urađen na tu temu, ali avaj...
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 7&page=173
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#734 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Vijeće ministara dalo saglasnost za gradnju graničnog prijelaza Bratunac – Ljubovija
Image

Vijeće ministara BiH dalo je saglasnost Upravi za indirektno oporezivanje BiH za potpisivanje Ugovora o pravu građenja s Vladom Republike Srpske u cilju izgradnje graničnog prijelaza Bratunac – Ljubovija uz obavezu dostavljanja Vijeću ministara BiH kompletne prateće dokumentacije.

Ovim ugovorom Uprava za indirektno oporezivanje dobija pravo građenja bez naknade na graničnom prijelazu Bratunac – Ljubovija na period dok postoji njena potreba za objektima na zajedničkom graničnom prijelazu Bosne i Hercegovine i Republike Srbije.

Na ovaj način riješeno je jedno od važnih pitanja za nastavak realizacije ovog projekta koji od početka ima bezuvjetnu podršku Vijeća ministara BiH.

U prilog tome ide činjenica da je Vijeće ministara BiH osiguralo 11 miliona KM za izgradnju ovog graničnog prijelaza, a prethodno je sa Vladom Republike Srbije potpisan Sporazum o izgradnji međudržavnog mosta preko rijeke Drine s pratećim putnim objektima na lokaciji Bratunac – Ljubovija.

Vijeće ministara još jednom iskazuje opredjeljenje za potpuno provođenje sporazuma o graničnim prijelazima i pograničnom saobraćaju s Republikom Srbijom te će Ministarstvo sigurnosti BiH ponovo od nadležnih organa Republike Srbije zatražiti da imenuju predstavnike u zajedničku komisiju za provođenje ovih sporazuma.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#735 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Počeli radovi na izgradnji saobraćajnice Neum - Stolac
Image

Federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, jučer je, zajedno s direktorom JP Cesta Federacije Ljubom Pravdićem i predstavnicima izvođača, obišao gradilište, te izrazio zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova.

Tijekom obilaska gradilišta ministar Lasić je istakao da je početak ovih radova od izuzetnog značaja za Neum i da će izgradnja nove magistralne ceste Neum – Stolac uvelike olakšati prometnu komunikaciju Neuma sa ostatkom Bosne i Hercegovine. Ovo je projekt od strateškog značaja za Federaciju BiH, Županiju Hercegovačko-neretvansku, a pogotovo za sve stanovnike Neuma i okolnih mjesta jer će se završetkom ovih 12 kilometara značajno relaksirati pritisak na postojeće prometnice, pogotovo u ljetnim mjesecima.

Nakon što su u veljači 2018. godine potpisani ugovori za izvođenje radova na magistralnoj cesti M17.3 Neum – Stolac, dionica Stari Neum – Kiševo – Broćanac, te odabran nadzor na navedene dionice i s nadzorom potpisan ugovor krajem ožujka 2018. godine, započeti su radovi i izgradnja na ovoj dionici.

Ovi ugovori predstavljaju zvanični početak Programa modernizacije magistralnih cesta u FBiH koji se financira iz međunarodnih kredita. Izgradnja ceste Neum - Stolac je veoma kompleksan i financijski zahtjevan projekt na kojem su se, kroz duži niz godina, provodile razne aktivnosti kako bi se projekt pripremio za kandidiranje i odobravanje kod međunarodnih finansijskih institucija.

Program modernizacije cesta obuhvaća projekte izgradnje cesta, izgradnju obilaznica oko gradova, izgradnju traka za spora vozila na prijevojima, rekonstrukciju i sanaciju tunela i mostova, rekonstrukciju cesta i sanaciju opasnih mjesta, korekciju osovina, rekonstrukciju crnih točaka, sanaciju šteta od poplava te pružanje konzultantskih usluga. Program u vrijednosti od 173 mil. EUR pripremljen je u suradnji sa međunarodnim financijskim institucijama koje će ga i kreditirati gdje je Svjetska banka (WB) osigurala 58 miliona EUR, Europska investicijska banka (EIB) 50 mil. EUR i Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) 65 mil. EUR.

Image

Stoga je u proteklom periodu pripremljena kompletna projektna investicijsko-tehnička dokumentacija na razini glavnog projekta, pripremljen elaborat eksproprijacije za cijeli projekt, proveden postupak eksproprijacije i pribavljena građevinska dozvola za dionicu Stari Neum – Kiševo - Broćanac (L= cca 11,5 km). Programom utroška sredstava „Granta Vlade Federacije Bosne i Hercegovine za projekat izgradnje ceste Neum – Stolac“ izvedeni su radovi na nivou BNS-a na dionici Stari Neum – Kiševo - Babin Do (L= cca 5,30 km). Ove aktivnosti su finasirane iz vlastitih sredstava JP Ceste FBiH i sredstava koje je osigurala Vlada FBiH.

Dionica Stari Neum – Kiševo – Broćanac će biti financirana iz kreditnih sredstava Europske investicijske banke i Svjetske banke, a ukupna vrijednost radova je cca. 12 milijuna maraka.

Dionica je podijeljena je na dva lota – ugovora i to:

- LOT 1: Asfaltiranje dionice Stari Neum – Babin Do (L= 5,3 km), izgradnja ceste Babin Do – Oštrovac (L= 1,7 km), izgradnja tunela Oštrovac (L=190 m) i potputnjaka Oskorušnica (L=10m). Izvođač radova je INTEGRAL INŽINJERING a.d. Laktaši. Vrijednost radova je 6.027.207,03 KM.

- LOT 2: Izgradnja ceste na dionici Oštrovac – Broćanac (L= 5 km). Na predmetnoj dionici izvode se radovi na izgradnji trase ceste i tri potputnjaka dimenzija 3,5x5 m. Izvođač radova je JV HP INVESTING d.o.o. Mostar i PUTOVI d.o.o. Grude. Vrijednost radova je 5.924.253,83 KM.
Akta
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#736 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

https://www.klix.ba/biznis/privreda/otv ... /180405073

Kaže čovjek koji se bavio tenderima cijeli život: ne može ti tender pasti ako si ga napravio kako treba, tj. ako nećeš da ti padne.
A ovaj ima da prestigne onaj počiteljski po padovima.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#737 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drugi profil wrote:https://www.klix.ba/biznis/privreda/otv ... /180405073

Kaže čovjek koji se bavio tenderima cijeli život: ne može ti tender pasti ako si ga napravio kako treba, tj. ako nećeš da ti padne.
A ovaj ima da prestigne onaj počiteljski po padovima.
Šteta Bgmi ako je tako, pogotovo jer se Vlada nije morala zaduživati za ovaj projekt ... :roll:
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#738 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Otvoren tender za šest kilometara dug tunel između Sarajeva i Goražda
Image

JP Autoceste Federacije BiH raspisalo je u srijedu tender za izvođenje radova na budućem tunelu Hranjen između Sarajeva, odnosno Hrenovice i Goražda.

Kako je prošle godine rekao premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić, riječ je o tunelu koji će ležati na novoj trasi moderne ceste između glavnog grada BiH i Goražda. Putovanje između dva grada trebalo bi trajati svega 50 minuta, a najveća zasluga išla bi upravo tunelu Hranjen kojim će se zaobići planinski prevoji.

Tunel će biti dugačak šest kilometara i nalazit će se ispod planinskog masiva Hranjen. Kako je kazano u tenderu, tunel će imati glavnu cijev za dvosmjerni saobraćaj i jednu servisnu cijev. Radovi obuhvataju prilaz portalima, izradu privremenih portala i probijanje (podzemni iskop) glavne i servisne cijevi s izradom primarne podgrade.

Sama trasa ceste planirana je prostornim planom BPK i podrazumijeva izgradnju nove dionice puta u ukupnoj dužini od 13,7 kilometara (Goražde-Hranjen-Hrenovica) te se dalje nastavlja na postojeći magistralni put M5. Ovaj projekt podrazumijeva skraćivanje aktuelnih putnih pravaca prema Goraždu za blizu 40 kilometara.

Rok za završetak radova je 36 mjeseci, a procijenjena vrijednost prve faze izgradnje je 70.000.000 konvertibilnih maraka. Rok za predavanje ponuda je 21. maj 2018. u 10:30 sati.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#739 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Počeli radovi na izgradnji ceste Neum–Stolac, projekt od strateškog značaja za FBiH
Image

Četiri desetljeća priča se o gradnji ceste Neum – Stolac, a ovih dana građevinske mašine ponovo su se pojavile u zaleđu jedinog našeg grada na moru.

Federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, jučer je, zajedno s direktorom JP Ceste Federacije Ljubom Pravdićem i predstavnicima izvođača, obišao gradilište, te izrazio zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova.

Tokom obilaska gradilišta ministar Lasić je istakao da je početak ovih radova od izuzetnog značaja za Neum i da će izgradnja nove magistralne ceste Neum – Stolac uvelike olakšati komunikaciju Neuma sa ostatkom Bosne i Hercegovine.

"Ovo je projekt od strateškog značaja za Federaciju BiH, Hercegovačko-neretvanski kanton, a pogotovo za sve stanovnike Neuma i okolnih mjesta jer će se završetkom ovih dvanaest kilometara značajno relaksirati pritisak na postojeće saobraćajnice, pogotovo u ljetnim mjesecima", kazao je Lasić.

Nakon što su u februaru 2018. godine potpisani ugovori za izvođenje radova na magistralnoj cesti M17.3 Neum–Stolac, dionica Stari Neum–Kiševo–Broćanac, te odabran nadzor za navedene dionice i s nadzorom potpisan ugovor krajem marta 2018. godine, krenuli su radovi i izgradnja na ovoj dionici.

"Ovi ugovori predstavljaju zvanični početak Programa modernizacije magistralnih cesta u FBiH koji se finansira iz međunarodnih kredita. Izgradnja ceste Neum - Stolac je veoma kompleksan i financijski zahtjevan projekt na kojem su se, kroz duži niz godina, provodile razne aktivnosti kako bi se projekt pripremio za kandidiranje i odobravanje kod međunarodnih finansijskih institucija", kažu iz Federalnog ministarstva prometa i komunikacija.

Program modernizacije cesta obuhvaća projekte izgradnje cesta, izgradnju obilaznica oko gradova, izgradnju traka za spora vozila na prijevojima, rekonstrukciju i sanaciju tunela i mostova, rekonstrukciju cesta i sanaciju opasnih mjesta, korekciju osovina, rekonstrukciju crnih tačaka, sanaciju šteta od poplava te pružanje konzultantskih usluga.

Program u vrijednosti od 173 miliona eura pripremljen je u saradnji sa međunarodnim financijskim institucijama koje će ga i kreditirati gdje je Svjetska banka (WB) osigurala 58 miliona eura, Evropska investicijska banka (EIB) 50 miliona i Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) 65 miliona eura.

"U proteklom periodu pripremljena je kompletna projektna investicijsko-tehnička dokumentacija na nivou glavnog projekta, pripremljen elaborat eksproprijacije za cijeli projekt, proveden postupak eksproprijacije i pribavljena građevinska dozvola za dionicu Stari Neum–Kiševo–Broćanac dužine od 11,5 kilometara. Programom utroška sredstava 'Granta Vlade Federacije Bosne i Hercegovine za projekat izgradnje ceste Neum–Stolac' izvedeni su radovi na nivou BNS-a na dionici Stari Neum–Kiševo–Babin Do dužine od 5,30 kilometara. Ove aktivnosti su finasirane iz vlastitih sredstava JP Ceste FBiH i sredstava koje je osigurala Vlada FBiH", kažu u ministarstvu.

Dionica Stari Neum–Kiševo–Broćanac će biti finansirana iz kreditnih sredstava Europske investicijske banke i Svjetske banke, a ukupna vrijednost radova je otprilike dvanaest miliona maraka.

Dionica je podijeljena je na dva lota. LOT 1 koji obuhvata asfaltiranje dionice Stari Neum–Babin Do dužine 5,3 kilometra, izgradnju ceste Babin Do– Oštrovac dužine 1,7 km, izgradnju tunela Oštrovac dužine 90 metara i potputnjaka Oskorušnica dužine deset. Izvođač radova je Integral inžinjering a.d. Laktaši. Vrijednost radova je 6.027.207,03 KM.

LOT 2 se sastoji od izgradnja ceste na dionici Oštrovac–Broćanac u dužini od pet kilometara. Na predmetnoj dionici izvode se radovi na izgradnji trase ceste i tri potputnjaka dimenzija 3,5x5 m. Izvođač radova je JV HP Investing d.o.o. Mostar i Putovi d.o.o. Grude. Vrijednost radova je 5.924.253,83 KM.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#740 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Pogledajte kako će izgledati tunel Hranjen koji skraćuje put od Goražda do Sarajeva na 45 minuta


Izgradnja tunela Hranjen, na putu između Sarajeva i Goražda, koji ide preko Pala, glavna je tema današnjeg sastanka delegacije Vlade Bosanskopodrinjskog kantona, predvođene premijerom Emirom Okovićem, s direktorom JP Autoceste FBiH Adnanom Terzićem.

Tunel Hranjen će biti dug šest kilometara, a sastojat će se od dvije cijevi. Jedna će biti namijenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna.

Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu. U tim slučajevima će se korisiti za prolazak vatrogasnih i vozila Hitne pomoći te za evakuaciju ljudi iz saobraćajne cijevi.

Prezentaciju upriličenu u zgradi Vlade BPK Goražde je predstavio izvršni direktor za projektovanje i građenje Jasmin Bučo koji je predstavnike kantonalnih izvršnih i zakonodavnih vlasti uputio u detalje ovog projekta od izuzetnog značaja za žitelje ovog kraja, ali i cijele Federacije.

Image

Kako je pojašnjeno, projekt izgradnje brze ceste u poluprofilu vrijedan je 190 miliona KM i podijeljen je u dvije faze. Prvi lot prve faze je izgradnja 70 miliona KM vrijednog tunela Hranjen, dužine 5,8 kilometara, za šta je JP Autoceste FBiH raspisalo tender koji je u toku. Po okončanju, tunel Hranjen bit će najduži cestovni tunel u Bosni i Hercegovini. Novac za prvi lot prve faze bit će osiguran iz budžeta Vlade FBiH za 2018. godinu.

Radovi drugog lota prve faze će uključivati sekundarnu oblogu i opremanje tunela i izradu brze ceste u poluprofilu koja će jednoiposatnu razdaljinu između Sarajeva i Goražda skratiti na 45 minuta. Vrijednost radova u drugoj fazi iznosi 120 miliona KM, a sredstva će biti naknadno osigurana.

Po okončanju ovih radova prve faze ostaje i druga faza, kompletiranje brze ceste na puni profil.

U delegaciji su, uz premijera Okovića, domaćine predstavljali ministri iz kantonalne vlade i rukovodstvo Skupštine. Sastanku je prisustvovao i premijer KS Adem Zolj.

Rok za izgradnju tunela Hranjen je 36 mjeseci. Izgradnjom tunela će se cestovna udaljenost između grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#741 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Ugrađeno prvih 1000 tona asfalta na Brčanskoj obilaznici
Danas su rukovodstvo Preduzeća i gradonačelnik Siniša Milić obišli radove na obilaznici.

Radi se o probnoj dionici na poziciji polaganja bitonosivog sloja asfalta BNS 32, debljine 9 centimetara. Probna dionica je dužine 400 metara, a ugrađeno je oko 1000 tona asfalta. Probne dionice su na stacionaži od kilometra 15+560 do kilometra 15+960, kao i probna dionica na stacionaži od kilometra 1+200 do kilometra 1+520.

Nakon dobijenih rezultata sa probne dionice (do kraja sedmice) trebalo bi biti nastavljeno asfaltiranje prvog sloja na trasi i raskrsnicama.
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
thekupus
Posts: 6812
Joined: 25/06/2011 22:38

#742 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by thekupus »

Znaci defitivno se povlaci fizicka linija razgranicenja u Brckom :sad: :sad:
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#743 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by shake69 »

thekupus wrote:Znaci defitivno se povlaci fizicka linija razgranicenja u Brckom :sad: :sad:
Pojasni, nije mi jasno ovo! Linija razgranicenja nakon rata?
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#744 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

shake69 wrote:
thekupus wrote:Znaci defitivno se povlaci fizicka linija razgranicenja u Brckom :sad: :sad:
Pojasni, nije mi jasno ovo! Linija razgranicenja nakon rata?
Činjenica je da su bošnjački, a i hrvatski političari gore u Brčko Distriktu mogli navijati, da ova obilaznica zagazi malo i preko nekadašnje entiteske linije, čisto radi nekog integriteta.

S druge strane to bi bilo bespotrebno trošenje novca na ionako skup projekat, a s druge strane put kao put uistinu zaokružuje Brčko kao grad i po ovome i ne izgleda toliko kao neko zapišavanje teritorije.

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#745 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

JP Ceste FBiH je lansiralo odličan YouTube kanal u saradnji sa Dron.ba, gdje su postavljeni snimci dronom nekih od najvažnijih saobraćajnih pravaca u Bosni i Hercegovini.









User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#746 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja treće dionice magistralne ceste M-18 na prijevoju Karaula (Februar - Maj)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#747 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#748 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja magistralne ceste M17.3 [Neum - Stolac] [Stari Neum - Broćanac] (Februar - Maj)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#749 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#750 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Traži se konsultant nadzora nad probijanjem tunela Hranjen, posao od 3 mil. KM
Image

Javno preduzeće “Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine” objavilo je poziv za Nabavku konsultantskih usluga nadzora nad izgradnjom tačnij probijanjem tunela Hranjen.

Procijenjena vrijednost nabavke je 3.000.000,00 KM bez PDV-a, saznaje Akta.ba.

Predmet nabavke su konsultantske usluge koje obuhvataju izvršenja zadataka Inžinjera u kontroli provođenja FIDIC ugovora o projektovanju i građenju, izvršenje revizije tehničke dokumentacije te usluge stručno-tehničkog nadzora radova na probijanju glavne i servisne cijevi i izradi primarne podgrade cestovnog tunela „Hranjen“ koji će se voditi u skladu sa uslovima FIDIC ugovora “Uslovi ugovaranja za postrojenje i projektovanje - izgradnju“

Rok za uzvršenje usluga je 36 mjeseci od uvođenja Izvođača radova u posao.

Nakon toga ostaje obaveza posmatranja građevine u garantnom roku od 24 mjeseca, od datuma izdavanja Potvrde o preuzimanju radova, radi nadziranja otklanjanja eventulanih nedostataka.

Podsjećamo da se za potrebe buduće brze ceste Hrenovica - Hranjen - Goražde gradi tunel kroz planinski masiv Hranjen, dužine oko 6 km.

Tunel ima glavnu cijev za dvosmjerni saobraćaj površine svijetlog profila 55,20 m2, površina iskopnog profila oko 95 m2 i servisnu cijev površine 25,20 m2, površina iskopnog profila oko 35 m2, maksimalni uzdužni nagib nivelete je 1,5 posto.

Radovi obuhvataju prilaz portalima, izradu privremenih portala i probijanje (podzemni iskop) glavne i servisne cijevi sa izradom primarne podgrade po Novoj austrijskoj metodi (NATM).

S obzirom na model realizacije ovog projekta "projektuj-izgradi“, Konsultant mora da ispuni višestruku ulogu, sve obaveze Inžinjera koje proističu iz FIDIC ugovora “Uslovi ugovaranja za postrojenje i projektovanje - izgradnju“ – "Žuta knjiga", prvo izdanje 1999, obaveze revizije tehničke dokumentacije i sve obaveze nadzora u skladu sa važećom domaćom regulativom.
Akta
Post Reply