Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#701 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Javna rasprava u postupku izdavanja okolišne dozvole za izgradnju Obilaznice Goražda
Federalno ministarstvo okoliša i turizma u skladu sa čl. 61. i 62. Zakona o zaštiti okoliša (“Službene novine Federacije BiH” br. 33/03 i 38/09) obavještava i poziva zainteresovane stanovnike općine Goražde, sve zainteresirane subjekte i nevladine organizacije da uzmu učešće u javnoj raspravi o ocjeni Studije o procjeni utjecaja na okoliš, Plana upravljanja okolišem i Plana upravljanja otpadom u postupku izdavanja okolišne dozvole za izgradnju Obilaznice Goražda, investitoru – JP Ceste Federacije BiH.


Image

Javna rasprava će se održati u sali gradskog Vijeća u zgradi Grada Goražde, ul. Maršala Tita br. 2, dana 24. 01. 2018. godine (srijeda) sa početkom u 11.00 sati.

Dnevni red:

1. Prezentacija zakonskog temelja u postupku izdavanja okolišne dozvole (predstavnik Federalnog ministarstva okoliša i turizma).

2. Prezentacija Studije o procjeni utjecaja na okoliš, Plana upravljanja okolišem i Plana upravljanja otpadom (predstavnik konsultanta – SENDO d.o.o. Sarajevo i investitor).

3. Pitanja, diskusija, odgovori i objašnjenja.

Dokumentacija za izdavanje okolišne dozvole dostupna je na uvid u prostorijama Federalnog ministarstva okoliša i turizma - Sektor za okolišne dozvole, ul. Marka Marulića br. 2 Sarajevo, soba 108/109 i na web stranici ministarstva, kao i na web stranici JP Ceste FBiH.
JP Ceste FBiH
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#702 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Most Bratunac - Ljubovija - 19. 11. 2017.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#703 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#704 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstruisana regionalna cesta R453 u Srebrenici - 25. 12. 2017.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#705 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Stolac – Neum: U januaru potpis ugovora sa izvođačima radova
Image

zgradnja magistralne ceste Stolac-Neum, kojom bi se izbjegao prelazak dva granična prelaza između BiH i Hrvatske prilikom odlaska u jedini bh. grad na Jadranskom moru, trebala bi u cijelosti biti okončana 2022. godine, saopćeno nam je iz Javnog preduzeća Ceste FBiH.

Već nekoliko godina govori se o izgradnji ove putne komunikacije, kolokvijalno poznate kao put preko Svitave. Značaj ove ceste je posebno došao do izražaja nakon ulaska Hrvatske u EU, kada je prestao da važi sporazum, kojeg smo imali sa našim zapadnim susjedima, o prelasku granice sa ličnom kartom. Međutim, iako su prvi radovi pokrenuti sada već daleke 1984. godine, ona još uvijek nije završena.

Prema pojašnjenju Cesta FBiH, planirani period realizacije ovog projekta je bio četiri godine, odnsono od 2017. do 2022. godine, a prošle godine su trebali početi radovi na dionici Kiševo-Broćanac.

"Međutim, zbog kašnjenja efektivnosti kredita, početak implementacije Programa je pomjeren za 2018. godinu", navode u Cestama FBiH.

Do sada je na ovoj magistralnoj cesti, projektovanoj za brzine od 80 kilometara na sat, postavljen nosivi sloj asfalta samo na dionici Stari Neum – Kiševo – Babin Do u dužini od oko 5,5 kilometara. Da bi ovaj dio dionice bio u potpunosti završen, potrebno je postaviti i završni habajući sloj asfalta te saobraćajnu signalizaciju.

Osim toga, pribavljene su građevinske dozvole i završen je postupak eksproprijacije za dionicu Stari Neum – Kiševo – Broćanac, u dužini od oko 11,5 kilometara, a urađeni su projektna dokumentacija i elaborat eksprorpijacije za cjelokupnu dionicu od Stoca do Neuma, koja će biti duga oko 48 kilometara.

"Na temelju kompletirane projektne dokumentacije, projekat je uvršten u Program modernizacije magistralnih cesta u FBiH koji je, putem Ministarstva prometa i komunikacija FBiH, upućen u proceduru odobravanja kreditnog zaduženja kod međunarodnih finansijskih institucija. Predviđeno je finansiranje kreditom Evropske investicijske banke i Svjetske banke i to tri dionice: dovršetak radova na dionici Kiševo – Broćanac, za šta su predviđena sredstva u iznosu 6,61 milion eura (oko 13 miliona KM), izgradnja dionice Broćanac – Cerovica, za šta su predviđena sredstva u iznosu 21,46 milion eura (oko 43 miliona KM) i izgradnja dionice Cerovica - Drenovac, za šta su predviđena sredstva u iznosu 12,79 miliona eura (oko 25 miliona KM)", navode iz Cesta FBiH.

Iako je ranije najavljivano da bi u novembru prošle godine trebalo da budu potpisani ugovori o izgradnji dionice Kiševo – Broćanac, to se nije dogodilo. Inače, ova dionica je podijeljena na dva dijela, odnosno LOT-a.

"Postupak donošenja Odluke o izboru najpovoljnijih ponuda je nešto duže trajao zbog složenosti postupka evaluacije i usaglašavanja sa bankama, a vjerovatno je sve dodatno bilo usporeno i zbog kašnjenja efektivnosti kredita koji je to postao 7. oktobra 2017. Odabrani su izvođači radova na dionici Kiševo - Broćanac (LOT 1 i LOT 2) i u toku je priprema pregovora o ugovoru i ugovora za potpisivanje. Također je u toku i evaluacija ponuda za nadzor nad izvođenjem radova. Komisija JPCFBiH je izvršila ocjenu pristiglih ponuda i Izvještaj je poslan na odobrenje bankama EIB-u i Svjetskoj banci u decembru 2017. godine. Nakon odobrenja, otvoriće se finansijske ponude i izvršiti konačan izbor nadzora. Očekujemo da ugovori za izvođenje radova i nadzor nad izvođenjem na LOT-u 1 i LOT-u 2 budu potpisani do kraja januara 2018. godine", pojasnili su iz Cesta Federacije.

Što se tiče ostatka ove buduće magistralne ceste, u toku su pripreme za raspisivanje tendera za dionicu Prapratnica - Hutovo, dugu oko 2,5 kilometara, na kojoj će se nalaziti i tunel Žaba, dužine blizu jedan kilometar. Ovaj tender bi trebao biti raspisan do kraja januara. Istovremeno, intenziviraju se pripreme za eksproprijaciju zemljišta na području općine Stolac.

Procjene govore da bi izgradnja cijele ceste od Stoca do Neuma mogla koštati 87 miliona maraka
Akta
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#706 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Bogtemolovo 87 miliona kosta i razvlaci se 40 godina. Vitalna cesta za povezivanje teritorija.
Umjesto da sad izdvoje te pare, i naprave cestu za godinu dana, i ovo ce razvuci do pitajbogakada.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#707 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Jos je smjesnija duzina te ceste. Ali hebiga, niko nema interesa. Iskreno, cini mi se da same Neumljane BiH uopste ne zanima. Grad je etnicki cist, i ljudi se smatraju vecim Hrvatima od bilo kog Hrvata, pa ih i ne zanima put za BiH odakle im samo dolaze kupaci ljeti. A ti ce doci bilo kuda.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#708 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Dope_Man wrote:Jos je smjesnija duzina te ceste. Ali hebiga, niko nema interesa. Iskreno, cini mi se da same Neumljane BiH uopste ne zanima. Grad je etnicki cist, i ljudi se smatraju vecim Hrvatima od bilo kog Hrvata, pa ih i ne zanima put za BiH odakle im samo dolaze kupaci ljeti. A ti ce doci bilo kuda.
Meni se čini da Neumljane jedino i zanima, ali ne zanima ostale.
Koliko sam uhvatio idući dole i družeći se sa ljudima, a vjeruj da su poprilično normalniji od toga kolike su naše predrasude, njima je cesta sa zaleđem, komunikacija sa Čapljinom i Mostarom životna potreba. Ali iz nekog razloga HNK i FBiH ne žele tu cestu staviti u prioritet.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#709 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Bilo bi mi drago da je tako, ali price koje sam cuo od raje koja ljetuje u Neumu, pa i ovdje na forumu procitao, me nisu uvjerile. Mada licnog iskustva nemam, u najboljem slucaju samo prodjem kroz grad bez zaustavljanja na svom putu prema Peljescu il gdje vec idem.

A HDZ ima prakticno apsolutnu vlast u tom dijelu BiH, da im je u interesu sigurno su mogli do sada progurati tu cestu, ako nista po 5 kilometara godisnja i davno bi bila zavrsena. Ali kako rekoh ocito niko nema interesa tu.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#710 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Dope_Man wrote:Bilo bi mi drago da je tako, ali price koje sam cuo od raje koja ljetuje u Neumu, pa i ovdje na forumu procitao, me nisu uvjerile. Mada licnog iskustva nemam, u najboljem slucaju samo prodjem kroz grad bez zaustavljanja na svom putu prema Peljescu il gdje vec idem.

A HDZ ima prakticno apsolutnu vlast u tom dijelu BiH, da im je u interesu sigurno su mogli do sada progurati tu cestu, ako nista po 5 kilometara godisnja i davno bi bila zavrsena. Ali kako rekoh ocito niko nema interesa tu.
Eto sam si ubo gdje je problem. Ponavljam, Neumljanima ta cesta treba jer im treba brza veza do Čapljine i Mostara. Ne samo da im treba, već mnogi svaki dan idu Svitavom. Zatim bolnice, škole, trgovina, robe, sve što im treba moraju voziti preko Svitave.
Drugo, i oni su svjesni šta bi im za turizam tokom godine značila takva cesta. Mnogo više gostiju vikendima, veće zarade.

Općina Neum je čak iz svog skromnog budžeta ulagala novac u sanaciju onog užasa od ceste. Toliko im je nebitno.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#711 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Pušten u promet most u Krepšiću
Image

Most u Krepšiću, na magistralnoj cesti Brčko – Banja Luka, koji je uništen u poplavama 2014. godine i nedavno ponovno izgrađen, danas je svečano pušten u promet. Izgrađen je u zadatom roku, a vrijednost radova je oko 700.000 maraka. Financirali su ga Vlada Brčko distrikta i Republike Srpske, a izvođač je bilo Javno poduzeće „Putevi Brčko“.

Direktor poduzeća, Miroslav Miškić, iskoristio je ovu prigodu da se pohvali kako je to poduzeće malo, ali spremno za velike domete.

„Davno je rečeno da mostovi spajaju ljude. Nadam se da će i u distriktu Brčko progres i linija razvoja prevladati liniju nesporazuma i da ćemo se u budućnosti takmičiti po broju izgrađenih kolimetara puteva i mostova, a ne po broju neriješenih problema i prouzročenih nesporazuma“, poručuje Miškić.

Gradonačelnik Siniša Milić pohvalio je činjenicu da je most izgrađen u roku, da nije bilo kašnjenja, i da ga je izgradilo domaće poduzeće.

„U predviđenom roku od 90 dana radovi su završeni pa mi danas otvaramo ovaj most. Možda u svojoj prostornoj veličini i sa iznosom sredstava koja su za njega utrošena nije krupan kapitalni projekat, ali, budući da se nalazi na najfrekventnijoj prometnici koja prolazi kroz distrikt Brčko, smatram da je riječ o izuzetno važnom projektu“, kaže gradonačelnik Milić.

Stanovnici mjesne zajednice Krepšić su zadovoljni što je konačno završen i taj most, te se nadaju kako u budućnosti neće trpiti štetu kakvu su imali u pomenutim poplavama.

„Ovdašnji mještani su imali ogromnih problema, ali evo zahvaljujući razumijevanju vlada Brčko distrikta i Republike Srpske, on je u nekakvom optimalnom roku i završen. Nadam se da ćemo sada biti zaštićeni i da više nećemo imati takvih muka. Svaka kiša kada počne mi sa strahom gledamo u nebo i most. Sada vjerojatno nećemo više to gledati jer nas je ovaj most zaštitio“, izjavio je predsjednik mjesne zajednice „Krepšić 2“, Milan Maksimović.

Čim vrijeme dozvoli krenut će se u uklanjanje dosadašnje obilaznice kojom se promet odvijao dok nije bilo mosta i pročišćavanje samoga kanala, ali to ničim neće ometati odvijanje prometa preko novoga mosta, poručeno je iz J.P. „Putevi Brčko“.
Image

Image

Image
Radio Brčko
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#712 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

U Sarajevu potpisan ugovor za izgradnju magistralne ceste Neum - Stolac
Image

Predstavnici JP Ceste FBiH su, zajedno sa federalnim ministrom prometa i komunikacija Denisom Lasićem, potpisali danas dva ugovora za izgradnju magistralne ceste Neum - Stolac, čime je praktično započet program modernizacije magistralnih cesta u Federaciji BiH.

Ugovori će se finansirati iz kreditnih sredstava Svjetske banke (WB) i Evropske investicijske banke (EIB). Planirani početak radova je februar 2018. godine dok ukupna vrijednost radova na ovoj dionici iznosi 11,9 miliona KM.

"Zbog proceduralnih razloga, odobrenja kredita od sve tri međunarodne kreditne institucije, nismo bili u prilici da prije završimo ovaj postupak. Sada je on konačno završen", poručeno je trijumfalno prilikom svečanog čina potpisivanja ugovora.

Predmetna dionica podijeljena je na dva lota za koje su danas potpisani sljedeći ugovori i to za:

- LOT 1: Asfaltiranje dionice Stari Neum – Babin Do (L= 5,3 km), izgradnja ceste Babin Do – Oštrovac (L= 1,7 km), izgradnja tunela Oštrovac (L=190 m) i potputnjaka Oskorušnica (L=10m). Izvođač radova je INTEGRAL INŽINJERING a.d. Laktaši. Vrijednost radova je 6.027.207,03 KM.

- LOT 2: Izgradnja ceste na dionici Oštrovac – Broćanac (L= 5 km). Na predmetnoj dionici izvode se radovi na izgradnji trase ceste i tri potputnjaka dimenzija 3,5x5 m. Izvođač radova je JV HP INVESTING d.o.o. Mostar i PUTOVI d.o.o. Grude. Vrijednost radova je 5.924.253,83 KM.

"Ovim počinje program modernizacije cesta u Federaciji BiH. U narednih petnaestak dana očekujemo potpis još jednog velikog ugovora na magistralnoj cesti M-18, nastavak izgradnje tunela Karaula", istaknuto je na današnjem skupu.

Dodali su da imaju ponude za pet mostova koji su također u planu modernizacije cesta.

"Svjetska banka i Evropska investicijska banka su odobrile tender za nastavak izgradnje tunela Žaba, sa 2,5 kilometra pristupne ceste. Očekujemo do sredine petog mjeseca potpis ugovora", poručili su iz Cesta FBiH.

Potpisivanju ugovora su prisustvovali Federalni ministar prometa i komunikacija te predstavnici investitora i izvođača radova.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#713 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Kako će izgledati novi Zeleni most?
Image

Predviđen je most širine 14 metara, normalnog poprečnog profila sa dvije kolovozne trake (1+1) sa zaštitnim pojasom, 2 biciklističke trake (1+1) sa zaštitniim pojasom i 2 pješačke staze (1+1)

Ukupna širina 2x4m + 2×1,25m + 2×1,75m = 14 m

Ukupna dužina mosta je 80 metara.

Image

Most je oslonjen na 2 obalna i 1 riječni stub koji su preko naglavne grede oslonjeni na šipove.

Riječni stub je dizajniran da simbolizuje inicijal mosta “Z” – Zeleni most, gledajući sa obe obale.

Image

Idejni projekat za izgradnju mosta preko rijeke Vrbas sa pristupnom saobraćajnicom u Ulici Gavrila Principa i rekonstrukcije Ulice Branka Morače do spoja sa Kozarskom ulicom radilo je preduzeće INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka.

Image

U idejnom rješenju vrijednost radova je procijenjena na skoro 2 miliona KM, gradio bi se skoro pola godine.
BanjaLuka.net
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#714 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Objavljen tender za izgradnju tunela Žaba na cesti Neum-Stolac
Image

JP Ceste FBiH objavilo je poziv za dostavu ponuda za gradnju tunela Žaba (Hutovo) dužine 975 metara na cesti Neum-Stolac, kao i dvije ceste dužine po 525 m i 1.125 metara.

Radovi na tunelu Žaba dio su Projekta modernizacije cesta u FBiH, koji finansiraju međunarodne kreditne institucije sa 173 miliona eura.

Kako se navodi u tenderu, Federacija Bosna i Hercegovina je primila kredite za finansiranje kod Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) i Europske Investicijske Banke (EIB) za troškove Projekta modernizacije cestovnog sektora u Federaciji BiH i namjerava koristiti dio sredstava za plaćanja po ugovorima za Izgradnju tunela Žaba (Hutovo) L=975 m1 i cesta P 142 - P 164 L=525 m1; P 204 - P 250 L=1.125 m1.

Ovaj ugovor će biti zajednički finansiran od strane Evropske Investicijske banke i Svjetske banke. Proces nadmetanja će biti vođen prema pravilima i procedurama Svjetske banke kao Međunarodno konkurentno nadmetanje (ICB).

Predviđeni period za izgradnju je 730 dana.

Ponude se dostavljaju do 13. marta 2018. godine u 12 časova, kada će biti i javno otvorene.

Nadmetanje će se provoditi kroz procedure Međunarodnog konkurentnog nadmetanja kao što je definirano u smjernicama Svjetske banke, dok elektronsko nadmetanje neće biti dozvoljeno.

Sve ponude moraju biti propraćene garancijom o osiguranu ponude od 200.000 KM ili ekvivalentno u slobodno konvertibilnoj valuti.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#715 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Potpisan ugovor za završetak dionice Kladanj-Podpaklenik vrijedan blizu 10 miliona KM
Image

Potpisan je ugovor o završetku radova na putnoj dionici dugoj 1.900 metara, Kladanj-Podpaklenik, s planinskim prijevojem Karaula, na Magistralnoj cesti M-18. Ujedno je potpisan ugovor o nadzoru nad radovima.

U sjedištu Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH u Sarajevu, dva ugovora postignuta su između tog preduzeća i kompanija najboljih ponuđača. Prvi je potpisan s konzorcijem u sastavu Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo i Građevinskim preduzećem ŽGP d.d. Sarajevo, a drugi s konzorcijem u sastavu Trasa d.o.o. Sarajevo i DESIGN&QC d.o.o. Sarajevo.

Vrijednost prvog ugovora je 9.974.910,86 KM, rok za završetak radova godina dana, dok drugi vrijedi 877.386,48 KM i rok je nešto duži od godine. Realizacija oba će biti finansirana kreditnim novcem Evropske investicijske banke.

Direktor preduzeća Ceste Federacije BiH Ljubo Pravdić nakon potpisivnje je novinarima izjavio da je ovo treći ugovor u sedam dana, potpisan u Programu modernizacije cesta te najavio nastavak aktivnosti i mnoge tendere. Izrazio je nadu da će za godinu dana biti završeno sve što je predviđeno za modernizaciju prijevoja Karaula.

Direktor Euro-Asfalta d.o.o. Sarajevo Enver Ajanović najavio je za kraj februara početak glavnih radova definiranih ugovorom koji je potpisan danas, a okončanje možda i prije zacrtanog roka od jedne godine, mada je projekt zahtjevan. Ugovor će kompaniji osigurati kontinuitet kako bi mogla angažirati sve kapacitete i završiti posao na vrijeme, rekao je.

Današnji ugovori potpisani su u realizaciji treće faze radova na poddionici Kladanj-Podpaklenik na cestovnom pravcu M-18 Šićki Brod - Semizovac, izgrađenom prije 45 godina. Ta poddionica, s planinskim prijevojem Karaula, u zimskim uvjetima je vrlo zahtjevna za vožnju zbog poledice i snijega.

U prvoj fazi su izgrađeni mostovi M11 (L=140 m) i trasa ispred i iza tunela (L=1.195 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno s tunelom, iznosi 2.055 m. Radovi su završeni 2014. godine, a izvođač je bio Hering, Široki Brijeg.

U drugoj fazi su izgrađeni tunel Karaula (L=902 M) i trasa ispred i iza tunela (L=1.195 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno s tunelom je 2.055 m. Radovi su završeni septembra 2016., a izvođač je bio Strabag AG, Austrija.

Treća faza znači kompletiranje dionice u jednu cjelinu i radovi će podrazumijevati izgradnju dodatnog dijela trase (L=1.506 m) te mostova M13 (L=280 m) i M14 (L=120 m).
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#716 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Bugojno dobija novi most i obilaznicu - Vrijednost radova oko 3,3 mil KM
Image

Bugojno se sprema za realizaciju dva velika infrastrukturna projekta – izgradnja mosta i obilaznice. Kako je potvrđeno za eKapiju iz Cesta FBiH, riječ je o investicijama vrijednim oko 3,3 mil KM.

- U pitanju su dva odvojena projekta. Izgradnja novog mosta je vrijedna oko milion maraka, dok je za obilaznicu predviđeno oko 2,3 mil KM – istakli su iz Cesta FBiH.

Postojeći most, koji se nalazi na ulazu u Bugojno iz pravca Novog Travnika, poprilično je dotrajao, konstrukcija je oštećena, ima nedovoljnu širinu i nosivost, te je projektom predviđeno da se most potpuno sruši i na istoj lokaciji izgradi novi AB most u skladu sa važećim normama i standardima. Novi most će imati dvije saobraćajne trake i biće dugačak oko 66 m i širok 9,3 m.

- Postupak izbora izvođača radova za izgradnju mosta je u toku i potisivanje ugovora se očekuje u aprilu. Za vrijeme izvođenja radova promet će se odvijati privremenom devijacijom koja će se izgraditi neposredno uz most. Rok završetka radova je 180 dana, što znači da će novi most biti završen do kraja ove godine – kažu nam iz Cesta FBiH.

Dodaju da je za izgradnju obilaznice, duge oko 1,6 km, pribavljena urbanistička suglasnost, te da su u toku pripreme za eksproprijaciju.

- Izgradnja obilaznice oko Bugojna, projektovana je sjeveroistočno od grada i spaja cestu M-16.4 iz pravca Novog Travnika sa cestom M-15 iz pravca Donjeg Vakufa, čime se omogućava izmještanje prometnog tranzitnog saobraćaja iz užeg gradskog područja.

Početak izgradnje obilaznice planiran je u 2019. godini.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#717 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Naslovnica wrote:Moj veliki naklon i kapa dole za građevinare, armirače, rudare, vozače i ostale radnike angažovane na izgradnji dionice Klopče-Donja Graćanica.
Na jednoj od slika (br.2) uslikane s mosta Drivuša (koji je u sklopu ugovora Klopče - Donja Gračanica) vidi se i dionica Drivuša - Klopče.

Image

Image

Image
Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#718 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Kružna raskrsnica i treća traka na putu Banja Luka-Laktaši– Gradiška
Image

Na sastanku u Laktašima Nenad Nešić, v. d. direktora Javnog preduzeća ”Putevi Republike Srpske” i načelnik i zamjenik načelnika opštine Ranko Karapetrović i Miroslav Kodžoman ukazali su na problem velikih saobraćajnih gužvi sa kojima se ova opština susreće, posebno izraženog nakon puštanja dijela autoputa Prnjavor-Doboj usljed povećane frekvencije saobraćaja.

Kako bi bio riješen ovaj problem opština Laktaši je pokrenula izradu projektne dokumentacije za izgradnju kružne raskrsnice i treće trake na magistralnom putu M16, Banja Luka-Laktaši – Gradiška, koji je u završnoj fazi, nakon čega će se pristupiti rješavanju imovinsko-pravnih odnosa.

“Nenad Nešić, v. d. direktora Javnog preduzeća ”Putevi Republike Srpske” je izrazio spremnost da se aktivno uključi u rješavanje ovog problema sa svim kapacitetima Javnog preduzeća „Putevi Republike Srpske“, kako bi se rasteretio saobraćaj u Opštini Laktaši i na magistralnom putu, te povećao kvalitet saobraćaja i bezbjednost svih učesnika u saobraćaju”, navedeno je u saopštenju JP “Putevi RS”.
banjaluka.net
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#719 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Cesta od 87 miliona KM: Koliko je još ostalo do spajanja Stoca i Neuma
Image

Povezivanje Stoca i Neuma projekat je o kojem se posljednjih godina govori u kontekstu spajanja jedinog bh. grada na Jadranskom moru sa unutrašnošću zemlje.

Istovremeno, zbog dugog trajanja priprema za projekat pojedini parlamentarci, političari ali i građani počeli su spekulisati da se radi o svojevrsnoj opstrukciji ovog projekta.

Direktor Cesta FBiH Ljubo Pravdić to opovrgava ističući da smatra da projekat nije opstruiran i da je stvarni problem u proteklom periodu bio nedostatak financijskih sredstava. Navodi i da su "sva do sada osigurana sredstva od strane Vlade FBiH i JPCFBiH za projekat namjenski i blagovremeno utrošena".

"Izgradnja ceste Neum-Stolac je veoma složen i skup projekat, na kojem su se kroz duži niz godina provodile razne aktivnosti, u ovisnosti od osiguranih sredstava, kako bi se projekat pripremio za kandidiranje i odobravanje kod međunarodnih financijskih institucija. Na temelju pripremljene projektne dokumentacije projekat je uvršten u Program modernizacije magistralnih cesta FBiH, koji je putem resornog ministarstva upućen u proceduru odobravanja kreditnog zaduženja kod međunarodnih financijskih institucija", naveli su iz Cesta FBiH.

Ističu da je Program modernizacije prihvaćen i odobreno je kreditno zaduženje kojim je predviđeno da se projekat izgradnje ceste Neum-Stolac financira kreditom Evropske investicijske banke i Svjetske banke.

U pitanju su tri dionice, od kojih u prvu spada dovršetak radova na dionici Stari Neum-Kiševo-Broćanac i za to su predviđena sredstva u iznosu od 12,9 miliona KM. Zatim, tu je i izgradnja dionice Broćanac-Cerovica za šta su predviđena sredstva u iznosu od 41,9 miliona KM. Za dionicu Cerovica-Drenovac predviđena sredstva su u iznosu od 25 miliona KM.

Postupak odobravanja kredita je spor, pa je tako Program modernizacije kandidiran 2014. godine, kredit odobren 2016. godine a efektivan je postao 7. oktobra 2017. godine dok bi sredstva za eksproprijaciju osigurala Vlada FBiH.

"U proteklom periodu je pripremljena kompletna projektna dokumentacija na nivou glavnog projekta, pripremljen je elaborat eksproprijacije za cijeli projekat, proveden postupak eksproprijacije i pribavljena građevinska dozvola za dionicu Stari Neum-Kiševo-Broćanac. Radovi su izvedeni na nivou BNS-a na dionici Stari Neum-Kiševo-Babin Do. Sve ove aktivnosti su financirane iz vlastitih sredstava Javnog preduzeća Ceste FBiH i sredstava koje je osigurala Vlada FBiH", pojašnjavaju iz Cesta FBiH.

Krajem januara u JP Ceste FBiH potpisani su ugovori za izvođenje radova na magistralnoj cesti M17.3 Neum – Stolac, dionica Stari Neum – Broćanac.

Ta dionica za koju se potpisuje ugovor podijeljena je na dva lota - ugovora i to: LOT 1: Asfaltiranje dionice Stari Neum – Babin Do (L= 5,3 km), izgradnja ceste Babin Do – Oštrovac (L= 1,7 km), izgradnja tunela Oštrovac (L=190 m) i potputnjaka Oskorušnica (L=10m), te LOT 2: Izgradnja ceste na dionici Oštrovac – Broćanac (L= 5 km). Ugovori su dodijeljni firmama Integral Inžinjering, HP Investing i Putovi iz Gruda.

U Cestama FBiH očekuju da radovi počnu polovinom februara 2018. godine te navode da je "pripremljen i tender za radove na LOT-u 4, potez Prapratnica-Hutovo, uključujući i tunel Žaba".

"Planirani period implementacije ovog projekta je četiri godine, tako da je očekivani završetak radova na ovoj cesti 2022. godine", zaključuju iz Cesta FBiH.

Procjene govore da bi izgradnja cijele ceste od Stoca do Neuma mogla koštati 87 miliona maraka.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#720 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i buduća veza M17 sa vangradskom dionicom glavne gradske magistrale u Zenici - 19. 02. 2018. @ fordi (SSC)

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#721 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#722 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Kako mene ovo raduje. U Neum normalnom cestom, a ne avanturom.
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#723 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Raduje i mene ali sam skeptik po pitanju izgradnje, a opet poučen prethodnim iskustvima i najavama. Sumnjam da će ova cesta ugledat svjetlo dana barem do 2030. ako i tada...
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#724 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

escobar__ wrote:Raduje i mene ali sam skeptik po pitanju izgradnje, a opet poučen prethodnim iskustvima i najavama. Sumnjam da će ova cesta ugledat svjetlo dana barem do 2030. ako i tada...
Do sada je sve išlo na ho ruk, finansiralo se iz ličnih sredstava i zaista ne bi nikad završili taj put tim tempom.

Ovaj puta smo digli poprilično veliki kredit, kojeg nismo mogli dobiti bez akciza i finansirali smo dvije trećine ovog puta.

Sam rok izgradnje tunela Žaba je iz nekog razloga tri godine, i plus za dvije dionice iz tunela prema Stocu, tender još nije rapsisan, ali uz najoptimističnija predviđanja, ovaj put će biti u funkciji 2022. godine.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#725 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by shake69 »

So What! wrote:
escobar__ wrote:Raduje i mene ali sam skeptik po pitanju izgradnje, a opet poučen prethodnim iskustvima i najavama. Sumnjam da će ova cesta ugledat svjetlo dana barem do 2030. ako i tada...
Do sada je sve išlo na ho ruk, finansiralo se iz ličnih sredstava i zaista ne bi nikad završili taj put tim tempom.

Ovaj puta smo digli poprilično veliki kredit, kojeg nismo mogli dobiti bez akciza i finansirali smo dvije trećine ovog puta.

Sam rok izgradnje tunela Žaba je iz nekog razloga tri godine, i plus za dvije dionice iz tunela prema Stocu, tender još nije rapsisan, ali uz najoptimističnija predviđanja, ovaj put će biti u funkciji 2022. godine.
Zna li neko ima li opcije da se nakon prvih 5-10 km napravi neki prikljucak negdje na postojece ceste i smanji ta cestovna muka jer tamo nikad nisam vozio buduci da ce i ova gradnja biti garant 10 godina?
Post Reply