Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
-
- Posts: 3520
- Joined: 05/05/2005 08:25
#2026 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kako je moguće da mi za tunel Hranjen koji je dužine 6km i ima jednu cijev plaćamo 81M KM, a Slovenci za tunel Karavanke dužine 3.5km x 2. tj 7km cijevi plaćaju 86M€?!
Zašto mi plaćamo više 3.6M KM po kilometru ili na ukupnu dužinu tunela cijena izgradnje je veća za 21M KM?
Zašto mi plaćamo više 3.6M KM po kilometru ili na ukupnu dužinu tunela cijena izgradnje je veća za 21M KM?
- mk ultra
- Posts: 19630
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#2027 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
I hranjen ce imati 2 cijevi, s tim da je jedna servisna
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#2028 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Na to dodati damk ultra wrote:I hranjen ce imati 2 cijevi, s tim da je jedna servisna
TUNEL HRANJEN 5,5km sa servisnim tunelom KM (ili Bam ako je lakše) 82 mil ili €41,9 mil
Karavanke nesu 3,5km x 2 nego druga cijev na postojeći tunel od oko 8km za koje je projektna dokumentacija predviđala cijenu od €89,3 mil ali najniža ponuda je bila €99,8 mil.(cengez) koja je bila odbijena i sada se odlučuje između ove dvije ponude – €115,02 Mil. (Avax Grčka ) – €120,98 Mil. (Slo-Tur)
Da se bude precizni.
- King Theoden
- Posts: 14454
- Joined: 21/11/2018 13:15
#2029 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
A šta to na boranju rupe u brdu toliko košta?
ili uopšte u gradnji autoputa.
ili uopšte u gradnji autoputa.
- drug_profi
- Posts: 50695
- Joined: 16/07/2012 16:00
#2030 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Treba milijardu i sto miliona dobiti ostvariti da bi iz poreza na dobit vratili 110 miliona zavaljenih iz budzeta.
A da bi imali toliku dobit trebali bi imati bar 5-6 milijardi maraka projekata.
A ako pratimo priču računamo samo one projekte koji nisu finansirani iz budzete BiH, dakle 5-6 milijardi urađenih u inostranstvu.
pri tom vlasnici EA postaju milijarderi... u eurima...
A da bi imali toliku dobit trebali bi imati bar 5-6 milijardi maraka projekata.
A ako pratimo priču računamo samo one projekte koji nisu finansirani iz budzete BiH, dakle 5-6 milijardi urađenih u inostranstvu.
pri tom vlasnici EA postaju milijarderi... u eurima...
- Laertes
- Posts: 4269
- Joined: 08/01/2015 18:25
#2031 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Topli obrok i regresDino34 wrote:A šta to na boranju rupe u brdu toliko košta?
ili uopšte u gradnji autoputa.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#2032 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Mislim da to i jeste krajni cilj, a cestogradnja je samo sredstvo kojim će doći do njega...drug_profi wrote:Treba milijardu i sto miliona dobiti ostvariti da bi iz poreza na dobit vratili 110 miliona zavaljenih iz budzeta.
A da bi imali toliku dobit trebali bi imati bar 5-6 milijardi maraka projekata.
A ako pratimo priču računamo samo one projekte koji nisu finansirani iz budzete BiH, dakle 5-6 milijardi urađenih u inostranstvu.
pri tom vlasnici EA postaju milijarderi... u eurima...
- King Theoden
- Posts: 14454
- Joined: 21/11/2018 13:15
#2033 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ja ozbiljno pitam.Laertes wrote:Topli obrok i regres
Koji su to faktori koji određuju da će cijena kilometra autoputa biti oko 20 miliona, a cijena tunela oko 15 miliona po kilometru?
Kada se tek počelo govoriti o koridoru Vc, bila je skroz druga cijena.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#2034 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Onda je možda bolje ne pisati na ovom forumu jer vidim ovdje se neki natječu ko će veću glupost izvaliti.
U BiH tunel od 5,5km sa servisnom tunelom, znači dupla cijev, košta €41mil je kriminal, bla, bla, bla
dok u Slovenij tunel od 8km jedna cijev (zasto jedna cijev JER JE VEĆ IZGRAĐENA DRUGA SA SVIM SIGURNOSNIM ZAHTJEVIMA) koji je trebao koštati €89mil ali će koštati €115 Mil. – €121 Mil je uredu ili je i ovo namještaljka za EA?
Nema šta sve eksperti u kafani
U BiH tunel od 5,5km sa servisnom tunelom, znači dupla cijev, košta €41mil je kriminal, bla, bla, bla
dok u Slovenij tunel od 8km jedna cijev (zasto jedna cijev JER JE VEĆ IZGRAĐENA DRUGA SA SVIM SIGURNOSNIM ZAHTJEVIMA) koji je trebao koštati €89mil ali će koštati €115 Mil. – €121 Mil je uredu ili je i ovo namještaljka za EA?
Nema šta sve eksperti u kafani
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#2035 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Meni cijena navedena za Hranjen uopšte nije sporna, čak i izgleda jeftino u poređenju s nekim drugim stvarima koje su se radile.tec wrote:Onda je možda bolje ne pisati na ovom forumu jer vidim ovdje se neki natječu ko će veću glupost izvaliti.
U BiH tunel od 5,5km sa servisnom tunelom, znači dupla cijev, košta €41mil je kriminal, bla, bla, bla
dok u Slovenij tunel od 8km jedna cijev (zasto jedna cijev JER JE VEĆ IZGRAĐENA DRUGA SA SVIM SIGURNOSNIM ZAHTJEVIMA) koji je trebao koštati €89mil ali će koštati €115 Mil. – €121 Mil je uredu ili je i ovo namještaljka za EA?
Nema šta sve eksperti u kafani
Problem je razlog zbog kog se gradi i izvor sredstava.
-
- Posts: 1622
- Joined: 25/08/2008 19:33
#2036 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Topli obrok i regres jesu jedan od stavki, jer je razlicit za Slo i BiH.Laertes wrote:Topli obrok i regresDino34 wrote:A šta to na boranju rupe u brdu toliko košta?
ili uopšte u gradnji autoputa.
No utice i kvaliteta stijene koju se busi. A ta kvaliteta stijene za sobom povlaci koliki se moze raditi korak tj., Da li u jednom koraku miniraju 1m, 2m, 3m, 4m, ili koliko, sto je bolje stijena ti mogu vise. Dalje zavisi i koja metoda obloge se koristi, odnosno dali se i koliko cesto buse ankeri i koje duzine, ako je losija stijena onda ucestalo, ili cak i ne vrijedi busiti ankere pa se radi podgrada, i sporiji napredak i milion stvari. Nadalje, zavisi i od duzine, nije jedinicna cijena kilometra ista ako je tunel 5 km i 7 km. Zavisi i od toga koliki je profil cijevi, kakva je konfiguracija tunela i da li i kolika ventilacija treba, kakva je oprema ugradjena. Ako mislis na karavnke tunel, koliko ja znam da tu ide i pristupni zasjek, most, vijadukt i sva cuda, a ne samo goli tunel, mozda se varam, ali tako sam iz razgovora s projektantom tog tunela shvatio, mislim druge cijevi.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#2037 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nisam ni na tebe mislio, sve što se događa u zadnjih 5 godina smrdi ali to je priča za genijalce koji nastavljaju glasati sda/hdz, a pogotovo prioriteti i lokaliteti.Alfons Kauders wrote:Meni cijena navedena za Hranjen uopšte nije sporna, čak i izgleda jeftino u poređenju s nekim drugim stvarima koje su se radile.tec wrote:Onda je možda bolje ne pisati na ovom forumu jer vidim ovdje se neki natječu ko će veću glupost izvaliti.
U BiH tunel od 5,5km sa servisnom tunelom, znači dupla cijev, košta €41mil je kriminal, bla, bla, bla
dok u Slovenij tunel od 8km jedna cijev (zasto jedna cijev JER JE VEĆ IZGRAĐENA DRUGA SA SVIM SIGURNOSNIM ZAHTJEVIMA) koji je trebao koštati €89mil ali će koštati €115 Mil. – €121 Mil je uredu ili je i ovo namještaljka za EA?
Nema šta sve eksperti u kafani
Problem je razlog zbog kog se gradi i izvor sredstava.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#2038 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Meni se čini da su prioriteti sad jasniji nego ikad - bogaćenje pojedinaca i razvoj njihovih firmi. Tako je možda i poštenije, da znamo na čemu smo i da se ne zavaravamo da se nešto radi za državu, građane i privredu, ili da tražimo ekonomsku logiku po kojoj je Hranjen prioritet, a Lašva i Karaula nisu.tec wrote: Nisam ni na tebe mislio, sve što se događa u zadnjih 5 godina smrdi ali to je priča za genijalce koji nastavljaju glasati sda/hdz, a pogotovo prioriteti i lokaliteti.
Pet godina se lobiralo za nove zakone i veće poreze, pet godina se aminovalo probijanje rokova i otvorena pljačka, i sad konačno vidimo za koga i za šta se sve to radilo - za građevinsku mafiju kojoj nije u interesu da se ti projekti ikad završe.
- atmel
- Posts: 1673
- Joined: 02/02/2005 20:05
- Location: planet zemlja
#2039 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Prođe nam život čekajući nove kilometre autoputa i nove TE Blokove. Prvo Haris i njegovi Azerbejdžanci, sad Kinezi i Turci. Ko je sledeći...Ne živimo po 400 godina, da možemo čekati.Alfons Kauders wrote:Meni se čini da su prioriteti sad jasniji nego ikad - bogaćenje pojedinaca i razvoj njihovih firmi. Tako je možda i poštenije, da znamo na čemu smo i da se ne zavaravamo da se nešto radi za državu, građane i privredu, ili da tražimo ekonomsku logiku po kojoj je Hranjen prioritet, a Lašva i Karaula nisu.tec wrote: Nisam ni na tebe mislio, sve što se događa u zadnjih 5 godina smrdi ali to je priča za genijalce koji nastavljaju glasati sda/hdz, a pogotovo prioriteti i lokaliteti.
Pet godina se lobiralo za nove zakone i veće poreze, pet godina se aminovalo probijanje rokova i otvorena pljačka, i sad konačno vidimo za koga i za šta se sve to radilo - za građevinsku mafiju kojoj nije u interesu da se ti projekti ikad završe.
-
- Posts: 9515
- Joined: 20/12/2018 16:11
#2040 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Pri tome treba naglasiti da je 41 milion eura za tunel u gorazdu ustvari samo za prvu fazu, tj probijanje tunela. A bog zna koliko ce jos kostati ostalo.Alfons Kauders wrote:Meni cijena navedena za Hranjen uopšte nije sporna, čak i izgleda jeftino u poređenju s nekim drugim stvarima koje su se radile.tec wrote:Onda je možda bolje ne pisati na ovom forumu jer vidim ovdje se neki natječu ko će veću glupost izvaliti.
U BiH tunel od 5,5km sa servisnom tunelom, znači dupla cijev, košta €41mil je kriminal, bla, bla, bla
dok u Slovenij tunel od 8km jedna cijev (zasto jedna cijev JER JE VEĆ IZGRAĐENA DRUGA SA SVIM SIGURNOSNIM ZAHTJEVIMA) koji je trebao koštati €89mil ali će koštati €115 Mil. – €121 Mil je uredu ili je i ovo namještaljka za EA?
Nema šta sve eksperti u kafani
Problem je razlog zbog kog se gradi i izvor sredstava.
Mudro se o tome suti, jer EA treba reference za probijanje tunela, ostalo njima ne treba. A i narodu lakse podvaliti ovu cifru, poredi malo sa slovencima, hrvatima i eto vidite koliko jeftino smo prosli.
Sumnjam da su za karavanke radpisali tender samo za probijanje rupe a da su za ostalo rekli "otompotom" i da je tolika cifra izasla.
PS da budemo jasni, cifra za tunel u gorazdu mi uopce ne smeta, smatram da je ok, niti se moze tek tako porediti sa drugim tunelima. Glupost je praviti poredjenja.
Ali mi smeta kriminal i pozadina svega iza ovog probijanja tunela. A pogotovo mi smeta kad to neko opravdava i spominje cijenu kostanja i poredi sa nekim tunelom u EU
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#2041 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Proći će i ostatak života, jer mafijaši pare uzimaju dok se gradi, a ne kad se nešto izgradi. Zato će se i dalje graditi gluposti koje ne vode nikud, da bi ih poslije morali spajati. Zato će se 1200 metara magistrale na Karauli s dva mosta od po sto metara graditi dvije godine. Zato će se za koju godinu uzeti još par stotina miliona eura kredita, bez da se išta izgradi, i zato se o ovim temama više ne može ozbiljno ni razgovarati - ja navratim na forum samo da se nasmijem.atmel wrote:Prođe nam život čekajući nove kilometre autoputa i nove TE Blokove. Prvo Haris i njegovi Azerbejdžanci, sad Kinezi i Turci. Ko je sledeći...Ne živimo po 400 godina, da možemo čekati.Alfons Kauders wrote:
Meni se čini da su prioriteti sad jasniji nego ikad - bogaćenje pojedinaca i razvoj njihovih firmi. Tako je možda i poštenije, da znamo na čemu smo i da se ne zavaravamo da se nešto radi za državu, građane i privredu, ili da tražimo ekonomsku logiku po kojoj je Hranjen prioritet, a Lašva i Karaula nisu.
Pet godina se lobiralo za nove zakone i veće poreze, pet godina se aminovalo probijanje rokova i otvorena pljačka, i sad konačno vidimo za koga i za šta se sve to radilo - za građevinsku mafiju kojoj nije u interesu da se ti projekti ikad završe.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#2042 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da, i to kriminal koji se prezentira kao razvojni projekt. Državnim parama kupujemo reference privatnoj firmi, kako bi ta građevinska mafija mogli ubosti još koji tender i zaraditi još koju desetinu miliona preko naše grbače.izvrsni direktor wrote:Pri tome treba naglasiti da je 41 milion eura za tunel u gorazdu ustvari samo za prvu fazu, tj probijanje tunela. A bog zna koliko ce jos kostati ostalo.Alfons Kauders wrote:
Meni cijena navedena za Hranjen uopšte nije sporna, čak i izgleda jeftino u poređenju s nekim drugim stvarima koje su se radile.
Problem je razlog zbog kog se gradi i izvor sredstava.
Mudro se o tome suti, jer EA treba reference za probijanje tunela, ostalo njima ne treba. A i narodu lakse podvaliti ovu cifru, poredi malo sa slovencima, hrvatima i eto vidite koliko jeftino smo prosli.
Sumnjam da su za karavanke radpisali tender samo za probijanje rupe a da su za ostalo rekli "otompotom" i da je tolika cifra izasla.
PS da budemo jasni, cifra za tunel u gorazdu mi uopce ne smeta, smatram da je ok, niti se moze tek tako porediti sa drugim tunelima. Glupost je praviti poredjenja.
Ali mi smeta kriminal i pozadina svega iza ovog probijanja tunela. A pogotovo mi smeta kad to neko opravdava i spominje cijenu kostanja i poredi sa nekim tunelom u EU
Za Hranjen bi barem desetak ljudi trebalo na dugogodišnju robiju. Umjesto toga, raja ga slavi kao neki ozbiljan projekt. Naš narod je glup ko kurac.
- mk ultra
- Posts: 19630
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#2043 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
davno smo mi ovdje pisali da je ovaj tunel samo cijev u zemlji, nikakve logike što se cestovnog povezivanja tiče...
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#2044 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nije samo cijev u zemlji, već način da €41 milion, odnosno dobit koju će BH Telecom ostvariti u narednih 14-18 mjeseci, prebacimo na račun Euroasfalta...mk ultra wrote:davno smo mi ovdje pisali da je ovaj tunel samo cijev u zemlji, nikakve logike što se cestovnog povezivanja tiče...
Sve to kako bi Euroasfalt za 5-6 godina mogao dobiti ugovore teške preko €400 miliona (Prenj i Mostar Sjever).
Tunel Hranjen neće biti samo cijev u zemlji, već najveći spomenik korupciji u BiH i šire.
-
- Posts: 1674
- Joined: 08/06/2006 13:04
- Location: na mjestu ...
#2045 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Tek onako usput..vijadukt na Tari se pravio dvije godine..1938-1940 ..i dan danas je remek djelo. Sve se moze kada se hoce.
- Porodice Foht
- Posts: 2841
- Joined: 14/01/2019 04:56
#2046 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kontam tu pricu, ali da je posao dobio Strabag, da li bi ti bilo godra? Meni nekako svejedno jer korupciju obudyati ne moyes. Osim toga, racunam ako se taj tunel napravi nema sanse da se Gorazde bar za 10 godina ne poveze tom cestom i fala k.urcu da se i to rijesi, bar zbog one sjajne industrije u tom gradu a vala i ljudi, svih nas koji ponekad volimo otici na Drinu.Alfons Kauders wrote:Nije samo cijev u zemlji, već način da €41 milion, odnosno dobit koju će BH Telecom ostvariti u narednih 14-18 mjeseci, prebacimo na račun Euroasfalta...mk ultra wrote:davno smo mi ovdje pisali da je ovaj tunel samo cijev u zemlji, nikakve logike što se cestovnog povezivanja tiče...
Sve to kako bi Euroasfalt za 5-6 godina mogao dobiti ugovore teške preko €400 miliona (Prenj i Mostar Sjever).
Tunel Hranjen neće biti samo cijev u zemlji, već najveći spomenik korupciji u BiH i šire.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#2047 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Bilo bi mi drago da je posao dobio najbolji ponuđač na međunarodnom tenderu, a ne domaća mafija. Bilo bi mi još draže da postoji neki projekt ili plan da se taj put zaista i završi, a ne da se radi tunel preko reda, ne znajući da li će se ostatak ceste ikad napraviti.Porodice Foht wrote:Kontam tu pricu, ali da je posao dobio Strabag, da li bi ti bilo godra? Meni nekako svejedno jer korupciju obudyati ne moyes. Osim toga, racunam ako se taj tunel napravi nema sanse da se Gorazde bar za 10 godina ne poveze tom cestom i fala k.urcu da se i to rijesi, bar zbog one sjajne industrije u tom gradu a vala i ljudi, svih nas koji ponekad volimo otici na Drinu.Alfons Kauders wrote:
Nije samo cijev u zemlji, već način da €41 milion, odnosno dobit koju će BH Telecom ostvariti u narednih 14-18 mjeseci, prebacimo na račun Euroasfalta...
Sve to kako bi Euroasfalt za 5-6 godina mogao dobiti ugovore teške preko €400 miliona (Prenj i Mostar Sjever).
Tunel Hranjen neće biti samo cijev u zemlji, već najveći spomenik korupciji u BiH i šire.
- Porodice Foht
- Posts: 2841
- Joined: 14/01/2019 04:56
#2048 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kako bolan nece kad uradis najveci dio posla na trasi za Gorazde?
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#2049 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Pa fino, jer se ne radi cesta za Goražde, već tunel za Euroasfalt... Misliš da se ovo stvarno odjednom preko noći i mimo ikakvog reda počelo graditi jer neko odjednom voli Goražde? Ne drug moj, ovo se radi za Euroasfalt, ne za Goraždane.Porodice Foht wrote:Kako bolan nece kad uradis najveci dio posla na trasi za Gorazde?
- So What!
- Posts: 11173
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#2050 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Hajmo malo brojeva, i činjenica, tzv. brza cesta Sarajevo - Goražde, je ustvari izmjena planirane rute nikada dovršene magistrale M5 koja je došla do mjesta Hrenovica, a koje je igrom slučaja završilo u FBiH, pa ovaj entitet ima taj luksuz da završi ovaj pravac.izvrsni direktor wrote: Pri tome treba naglasiti da je 41 milion eura za tunel u gorazdu ustvari samo za prvu fazu, tj probijanje tunela. A bog zna koliko ce jos kostati ostalo.
Mudro se o tome suti, jer EA treba reference za probijanje tunela, ostalo njima ne treba. A i narodu lakse podvaliti ovu cifru, poredi malo sa slovencima, hrvatima i eto vidite koliko jeftino smo prosli.
Sumnjam da su za karavanke radpisali tender samo za probijanje rupe a da su za ostalo rekli "otompotom" i da je tolika cifra izasla.
PS da budemo jasni, cifra za tunel u gorazdu mi uopce ne smeta, smatram da je ok, niti se moze tek tako porediti sa drugim tunelima. Glupost je praviti poredjenja.
Ali mi smeta kriminal i pozadina svega iza ovog probijanja tunela. A pogotovo mi smeta kad to neko opravdava i spominje cijenu kostanja i poredi sa nekim tunelom u EU
Sam završetak magistralnog pravca M5, a koji bi išao ekskluzivno teritorijom FBiH unio je radikalne izmjene poput ovog 5,5 kilometara dugog tunela (5,8 je bio planiran, prije posljednje izmjene projekta).
Dakle planirana dužina trase od Hrenovice do Goražda je 15,8 kilometara i ukupna procijenjena vrijednost radova na ovoj trasi iznosi 190 miliona KM.
Vrijednost radova prve faze (probijanje) na tunelu Hranjen iznosi 81.899.883 KM. Iz dividende BH Telecoma koja pripada Vladi FBiH osigurano je 70 miliona KM.
Iz dividende Elektroprivrede koja pripada Vladi FBiH, za putnu infrastruktru izdvojeno je 45 miliona KM. Iz ovih sredstava će se namiriti ostali iznos 11.899.883 KM za prvu fazu izgradnje tunela Hranjen.
Dakle ostatak trase, opremanje tunela i izgradnja saobraćajnice Hrenovica - Hranjen i Hranjen - Goražde bi trebala iznositi oko 110 miliona KM.
Za finansiranje ostatka trase zainteresovan je OPEC-ov fond za razvoj OFID, čiji su predstavnici uveliko bili angažovani na ovom projektu.