Koju zaobilaznicu, majstore?Gray wrote:Mislim da se mora raditi na ovakvim stvarima 24 sata dnevno. Uvesti tri smjene, navečer od 22 do 6 kada nema šlepera potpuno zatvoriti tunele i preusmjeriti na obilaznicu i raditi non-stop sa koliko god ljudi treba.
Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
-
- Posts: 54
- Joined: 17/03/2013 16:54
#1401 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
- escobar__
- Posts: 8876
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#1402 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Pa uzevši u obzir da ljudi izgrade kompletan jebeni tunel za 18 mjeseci smatram da je razuman rok nešto kraći od toga. Ako ti smatraš da je pet ljudi u tunelu dnevno dovoljno da se radi bilo kakva ozbiljna rekonstrukcija onda očito imaš problem.So What! wrote:Šta je po tebi razuman rok za tunel i dva mosta poput onih na Vranduku, više ljudi na terenu, koliko si siguran da bi ubrzali dinamiku, adekvatno regulisanje, koje je bolje rješenje?escobar__ wrote:Evo onako laički: puno više ljudi na terenu, razumni rokovi i adekvatno regulisanje saobraćaja za vrijeme izvođenja radova. I, naravno, ne rekonstruišeš tri-četiri tunela na glavnim državnim cestama u isto vrijeme, ako su mogli čekat 60 mogu još 1 godinu.
Rekonstruišeš tunele kada imaš para, mi ih do sada za obimnu rekonstrukciju nismo imali, kada je pokrenut ovaj Program modernizacije cesta u Federaciji BiH, za koji su nam Svjetska banka i EIB dali 103 miliona eura, tek tada su i započeli ovi radovi po magistralama.
Dobro, možda se moglo čekati, tj. vremenski rasporediti gradilišta, ali svjestan si da su ovi objekti bombe koje otkucavaju.
Što se para tiče to me da ti pravo kažem boli kurac jel vi imate ili nemate pare. Mene redovno gulite kroz gorivo, cestarinu kod registracije, kojekakve eko-takse (ilegalne već par godina), poreze i sve drugo tako da mi o tome kako nemate pare nemoj džaba pričat. Ja nit sam ih pokrao nit mi je to nakon svih ovih harača koje uvodite neko opravdanje.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#1403 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
SasaVugdalic wrote:Koju zaobilaznicu, majstore?Gray wrote:Mislim da se mora raditi na ovakvim stvarima 24 sata dnevno. Uvesti tri smjene, navečer od 22 do 6 kada nema šlepera potpuno zatvoriti tunele i preusmjeriti na obilaznicu i raditi non-stop sa koliko god ljudi treba.
Govorim o tunelu Vranduk, znači ovu koja ide preko Nemile.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#1404 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Argument "nije bilo para" bi pio vode da nismo svjedoci koliko je projekata u cestogradnji kasnilo bez obzira na pare (SA zaobilaznica, Počitelj itd). Istina je da nije bilo para da se odjednom rade Vranduk, Crnaja, Ormanica, put za Neum i masa projekata po gradovima, to stoji. Ali da u zadnjih 20 i kusur godina nismo mogli odvojiti 10 miliona za Crnaju koja se ko fol radila nekoliko puta od rata do danas? E to ne stoji.escobar__ wrote:Pa uzevši u obzir da ljudi izgrade kompletan jebeni tunel za 18 mjeseci smatram da je razuman rok nešto kraći od toga. Ako ti smatraš da je pet ljudi u tunelu dnevno dovoljno da se radi bilo kakva ozbiljna rekonstrukcija onda očito imaš problem.So What! wrote: Šta je po tebi razuman rok za tunel i dva mosta poput onih na Vranduku, više ljudi na terenu, koliko si siguran da bi ubrzali dinamiku, adekvatno regulisanje, koje je bolje rješenje?
Rekonstruišeš tunele kada imaš para, mi ih do sada za obimnu rekonstrukciju nismo imali, kada je pokrenut ovaj Program modernizacije cesta u Federaciji BiH, za koji su nam Svjetska banka i EIB dali 103 miliona eura, tek tada su i započeli ovi radovi po magistralama.
Dobro, možda se moglo čekati, tj. vremenski rasporediti gradilišta, ali svjestan si da su ovi objekti bombe koje otkucavaju.
Što se para tiče to me da ti pravo kažem boli kurac jel vi imate ili nemate pare. Mene redovno gulite kroz gorivo, cestarinu kod registracije, kojekakve eko-takse (ilegalne već par godina), poreze i sve drugo tako da mi o tome kako nemate pare nemoj džaba pričat. Ja nit sam ih pokrao nit mi je to nakon svih ovih harača koje uvodite neko opravdanje.
Uz ono govno na Kupresu, Crnaja je najgori tunel kojim sam putovao na jug - trebao se davno uraditi i to niko ne spori. Ali ne treba raditi sve odjednom, niti raditi u po turističke sezone. Ključni problem nije u samoj rekonstrukciji, mora se uraditi kad-tad, već u planiranju i rokovima:
1. Rokovi i dinamika - Kad je iko čuo da je neko plaćao penale jer kasni 2-3 mjeseca? Nikad, a nećete ni čuti. Evo Karaula kao najsvježiji primjer, trebala biti gotova u februaru, a sad vjerovatno neće ni u julu. Dinamika? Pa ko god vozi našim putevima zna na šta to liči - gradilišta su više pusta nego aktivna. Zašto? Zato jer tenderdžije zaboli kurac za rokovima - znaju da u po frke mogu poslati radnike i mehanizaciju na druge projekte, bez da plate penale. Pa tako po par sedmica ne rade ništa, imaju "državni projekt" dok uzimaju pare na drugim poslovima. Hoće li iko ikad platiti kaznu za kašnjenje? Neće.
2. Planiranje - evo na primjeru Vranduka, gdje se za razliku od Crnaje radi autoput. Pet godina rade zaobilaznicu oko Zenice, a da je urađeno u nekom normalnom roku, Vranduk bi se sad mogao skroz zatvoriti i rahat uraditi, jer bi imali autoput. Kakvi su genijalci, ne bi me čudilo da krenu raditi i tunel Ivan, dok pored njega budu bušili tunel za autoput. Isto tako nedavno su mislili zatvoriti tunel Ormanica bez ikakvog alternativnog pravca. Da je to urađeno i da sad imamo tri zatvorena tunela u isto vrijeme, od Save do južne granice bi se putovalo 12 sati, bilo preko Zenice, bilo preko Tuzle.
U nizu nelogičnosti, valja dodati i da se upravo radi tunel Žaba prema Neumu. Za pet mjeseci rada je probijeno 600 metara tunela ukupne dužine od skoro kilometar. Cijena je 24 miliona, rok 24 mjeseca. Za upola kraću Crnaju 13 miliona i 18 mjeseci. A Crnaja se ne probija.
- dobar osjecaj
- Posts: 3957
- Joined: 01/08/2014 11:31
#1405 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Crnaja je rupa bez dna.Alfons Kauders wrote: U nizu nelogičnosti, valja dodati i da se upravo radi tunel Žaba prema Neumu. Za pet mjeseci rada je probijeno 600 metara tunela ukupne dužine od skoro kilometar. Cijena je 24 miliona, rok 24 mjeseca. Za upola kraću Crnaju 13 miliona i 18 mjeseci. A Crnaja se ne probija.
Izvorna tehnička dokumentacija za tunel "Crnaja" nikad nije pronađena, stoga je nemoguće dobiti uvid u stvarne oblike i dimenzije izvršenih tunelskih konstrukcija. Međutim, poznato je da je sam tunel izgrađen u skladu sa novom belgijskom metodom.
Prema postojećoj dokumentaciji, tunel "Crnaja" nalazi se unutar aktivnog klizišta koje je aktivirano krajem 1955.godine. Geomorfološka struktura terena šireg područja tunela je vrlo složena zbog složene tektonske situacije, netektonskih aktivnosti i različitih ponašanja stijenske mase.
Padina kroz koju prolazi tunel je nestabilna, praktično unutar aktivnog klizišta Kukovi, koje se aktiviralo nakon formiranja akumulacionog jezera HE Jablanica. Dubina klizne površine je nepoznata, ali je za pretpostaviti da se ulazni i izlazni dio tunela nalazi u zoni klizišta, jer je tu nadsloj mali. Na osnovu obavljenih istražnih radova (bušotine u kolovozu, boku i svodu), treba istaći činjenicu da je betonska obloga vrlo neujednačenih dimenzija i da podnožni svod ne postoji na nekim sektorima. Beton obloge je na pojedinim mjestima takvog kvaliteta da bi se mogao okarakterisati kao «špar beton». Bušenjem je evidentirano da je injektiranje, urađeno u sklopu sanacionih radova 2005. godine, djelimično ojačalo postojeći loš beton.
Hidrogeološke karakteristike, na području klizišta Kukovi i tunela Crnaja su vrlo složene. Podzemne vode cirkulišu do vodonepropusne podloge, a zatim se sporo gravitaciono ocjeđuju. U zoni tunela, nailaskom na betonsku barijeru, podzemne vode se koncentrišu i značajno utiču na mehanička svojstva substrata na kontaktu sa oblogom. Kroz porozan beton i na spojevima kampada one se procjeđuju u tunelsku cijev tokom čitave godine, u vidu tečenja, prokapavanja ili jačeg provlažavanja obloge.
-
- Posts: 81500
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#1406 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
e cuj pocetak radova 01.07
pa sto niste u martu poceli sunce vam, kakve dvije godine
i kad pocnu o patriotizmu bljuje mi se...
sta je alternativa toj famoznoj crnaji, konacno rjesenje?
pa sto niste u martu poceli sunce vam, kakve dvije godine
i kad pocnu o patriotizmu bljuje mi se...
sta je alternativa toj famoznoj crnaji, konacno rjesenje?
-
- Posts: 7434
- Joined: 08/10/2011 12:28
#1407 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ako ideš na ljetovanje, onda Turska.sumirprimus wrote:e cuj pocetak radova 01.07
pa sto niste u martu poceli sunce vam, kakve dvije godine
i kad pocnu o patriotizmu bljuje mi se...
sta je alternativa toj famoznoj crnaji, konacno rjesenje?
-
- Posts: 81500
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#1408 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
ma kakva turska, nego ovaj nas neukluk i javasluk me pojede.
ne solidarisem se vise ni sa cim.
....
i kaze strucnjaci, rinaka strucnjaci, sve politicka potrcka i podobnjaci, sve.
ne solidarisem se vise ni sa cim.
....
i kaze strucnjaci, rinaka strucnjaci, sve politicka potrcka i podobnjaci, sve.
- drug_profi
- Posts: 50579
- Joined: 16/07/2012 16:00
#1409 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Neš šale niđe maknut...
Majke mi ko da namjerno odsjecaju ceste.
Majke mi ko da namjerno odsjecaju ceste.
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#1410 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
zavisi kuda ćeš, ako ćeš u mostar nemaš druge nego čekati, preko kalinovika/nevesinja je 3h minimum sa 14km makadama, preko livna je skoro 5h, obilazak lokalni možda i postoji ali ti je 1.5h od ostrožca do jablanice i to seoskog puteljkasumirprimus wrote:e cuj pocetak radova 01.07
pa sto niste u martu poceli sunce vam, kakve dvije godine
i kad pocnu o patriotizmu bljuje mi se...
sta je alternativa toj famoznoj crnaji, konacno rjesenje?
ali ipak, mora se rekonstruisati, čuj alternativni pravac
- holowey
- Posts: 8431
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#1411 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
jel' bas pod moranje ici u makarsku?
lasva-novi travnik-bugojno-livno-split
rogoj-cemerno-gacko-bileca-trebinje-dubrovnik(herceg novi)
lasva-novi travnik-bugojno-livno-split
rogoj-cemerno-gacko-bileca-trebinje-dubrovnik(herceg novi)
-
- Posts: 81500
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#1412 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
stani ba, sta je oknacna alternativa toj crnaji, imal kakvte autoceste, tunela nesto drugo u planu?mk ultra wrote:zavisi kuda ćeš, ako ćeš u mostar nemaš druge nego čekati, preko kalinovika/nevesinja je 3h minimum sa 14km makadama, preko livna je skoro 5h, obilazak lokalni možda i postoji ali ti je 1.5h od ostrožca do jablanice i to seoskog puteljkasumirprimus wrote:e cuj pocetak radova 01.07
pa sto niste u martu poceli sunce vam, kakve dvije godine
i kad pocnu o patriotizmu bljuje mi se...
sta je alternativa toj famoznoj crnaji, konacno rjesenje?
ali ipak, mora se rekonstruisati, čuj alternativni pravac
-
- Posts: 81500
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#1413 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
ne idem ja u makarsku ima i 20 godinaholowey wrote:jel' bas pod moranje ici u makarsku?
lasva-novi travnik-bugojno-livno-split
rogoj-cemerno-gacko-bileca-trebinje-dubrovnik(herceg novi)
hocu na peljesac al iz tuzle
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#1414 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
pa kad bude tunel prenj 2045 onda, do tad, saobraćaj jednom trakomsumirprimus wrote:stani ba, sta je oknacna alternativa toj crnaji, imal kakvte autoceste, tunela nesto drugo u planu?mk ultra wrote:zavisi kuda ćeš, ako ćeš u mostar nemaš druge nego čekati, preko kalinovika/nevesinja je 3h minimum sa 14km makadama, preko livna je skoro 5h, obilazak lokalni možda i postoji ali ti je 1.5h od ostrožca do jablanice i to seoskog puteljkasumirprimus wrote:e cuj pocetak radova 01.07
pa sto niste u martu poceli sunce vam, kakve dvije godine
i kad pocnu o patriotizmu bljuje mi se...
sta je alternativa toj famoznoj crnaji, konacno rjesenje?
ali ipak, mora se rekonstruisati, čuj alternativni pravac
do mora ima pravaca, eto su napisali gore, ili livno, ili foča/dubrovnik, ali ko mora u mostar/posušje/ljubuški/čapljinu, popušio ga je dobro...
-
- Posts: 81500
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#1415 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
znaci tunel prenj, to je ovaj koridor vc..
pa sto ne krenu p.im materina eto im patriotizma, busi tunel.
pa sto ne krenu p.im materina eto im patriotizma, busi tunel.
-
- Posts: 1026
- Joined: 08/10/2018 12:09
#1416 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da li postoji neki organ u BiH kojem se moze poslati e-mail zalbe na ove "nase" ceste FBiH?
Da li ima neko ko kontrolise njihov rad?
Vecu skupinu idiota (osim nas koji ih trpimo) nisam vidio. Zasto?
Prvo sto su idioti pokusali preusmjeriti sav sadrzaj na jedan mali kruzni tok u Zenici. Prilikom tog cina su uspjeli razvaliti cestu Nemila-Vranduk (stara cesta), cestu u samom Vranduku, cestu Vranduk-Banlozi (novu cestu koja je tako lahko propala da se covjek zapita koliko li ce izdrzati ovaj novi tunel kad ga zavrse posto radi isti izvodjac). Uz to, pocela je propadati relativno nova cesta Tetovo-Zenica te novi kruzni tok na GGM-u u Zenici. Tim cinom su onesposobili sva lokalna sela, ali ni zaobilaznica nije funkcionisala.
Nakon mjesec dana patnje su odlucili to zaustaviti I uvesti ovaj sistem od po 15 minuta.
Ovaj sistem je relativno dobro funkcionisao dok se neko nije sjetio unistiti trake u tunelu pa je onda saobracaj znacajno usporen.
Sad su opet poceli eksperimentisati I to rezultira kolonama od dva tri sata.
Ja tunel koristim sedmicno dva puta. "Zaobilaznice" koristim dnevno. Prosao sam kroz sve faze koje su do sad imali, I ne mogu da shvatim da li ima I jedna strucna osoba u toj organizaciji.
Kako neko moze preusmjeriti 12000-15000 auta na jedan mali kruzni tok I ocekivati da to funkcionise? Kako nisu mogli predvidjeti da stare ceste nisu za kamione? A nisu vala ni njihove nove. Jesu li racunali na dva veoma uska tunela koja se nalaze na zaobilaznicama? Jesu li racunali da se ide kroz naseljena podrucja? Ili ih je iznenadio broj auta kao sto nasa komunalna preduzeca iznenadi snijeg u januaru? Gdje su nam toliki strucnjaci iz oblasti saobracaja? Imamo fakultet zar ne?
A gdje je ovdje jos rok izvodjenja 18 mjeseci?
P.s. nisam ja zaglavio u ovoj danasnjoj guzvi, ili nekoj drugoj od sat I vise do sad, mozete onda misliti kako razmisljaju ovi ljudi koji jesu. Doduse, niko nam nije kriv osim samih nas.
Da li ima neko ko kontrolise njihov rad?
Vecu skupinu idiota (osim nas koji ih trpimo) nisam vidio. Zasto?
Prvo sto su idioti pokusali preusmjeriti sav sadrzaj na jedan mali kruzni tok u Zenici. Prilikom tog cina su uspjeli razvaliti cestu Nemila-Vranduk (stara cesta), cestu u samom Vranduku, cestu Vranduk-Banlozi (novu cestu koja je tako lahko propala da se covjek zapita koliko li ce izdrzati ovaj novi tunel kad ga zavrse posto radi isti izvodjac). Uz to, pocela je propadati relativno nova cesta Tetovo-Zenica te novi kruzni tok na GGM-u u Zenici. Tim cinom su onesposobili sva lokalna sela, ali ni zaobilaznica nije funkcionisala.
Nakon mjesec dana patnje su odlucili to zaustaviti I uvesti ovaj sistem od po 15 minuta.
Ovaj sistem je relativno dobro funkcionisao dok se neko nije sjetio unistiti trake u tunelu pa je onda saobracaj znacajno usporen.
Sad su opet poceli eksperimentisati I to rezultira kolonama od dva tri sata.
Ja tunel koristim sedmicno dva puta. "Zaobilaznice" koristim dnevno. Prosao sam kroz sve faze koje su do sad imali, I ne mogu da shvatim da li ima I jedna strucna osoba u toj organizaciji.
Kako neko moze preusmjeriti 12000-15000 auta na jedan mali kruzni tok I ocekivati da to funkcionise? Kako nisu mogli predvidjeti da stare ceste nisu za kamione? A nisu vala ni njihove nove. Jesu li racunali na dva veoma uska tunela koja se nalaze na zaobilaznicama? Jesu li racunali da se ide kroz naseljena podrucja? Ili ih je iznenadio broj auta kao sto nasa komunalna preduzeca iznenadi snijeg u januaru? Gdje su nam toliki strucnjaci iz oblasti saobracaja? Imamo fakultet zar ne?
A gdje je ovdje jos rok izvodjenja 18 mjeseci?
P.s. nisam ja zaglavio u ovoj danasnjoj guzvi, ili nekoj drugoj od sat I vise do sad, mozete onda misliti kako razmisljaju ovi ljudi koji jesu. Doduse, niko nam nije kriv osim samih nas.
Last edited by skoronikako on 19/06/2019 19:31, edited 1 time in total.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#1417 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Haos pred Vrandukom: Kilometarske kolone i višesatna čekanja po visokim temperaturama
Klix
Zbog asfaltiranja alternativnog puta kroz Vranduk čitav saobraćaj preusmjeren je kroz tunele zbog čega su se stvorile kilometarske kolone iz pravca Doboja i Zenice ka Vranduku.
Asfaltiranje alternativnog puta uslijedilo je rano jutros, a brojna vozila koja su pokušala zaobići kolonu u Vranduku krenuvši kroz Nemilu alternativnim putem ka Zenici zapali su u gužvu u kojoj na prolazak čekaju više od dva sata.
"Situacija na Vranduku je izmakla kontroli u svakom segmentu. Iz pravca Žepča kolona auta počinje od restorana 'Lovac' u Topčić Polju. Ljudi čekaju po tri sata u koloni. Alternativni putevi koji su se koristili i oni su izrovani, asfaltiraju se i oni. Doslovno put između Zenice i Žepča je odsječen", kazali su čitatelji portala Klix.ba.
Kako bi se spriječila blokada saobraćaja u Topčić Polju policija je jedno vrijeme blokirala ulaz u ovo naseljeno mjesto, osim za mještane, a u kolonama se osim teretnih nalazi i veliki broj putničkih vozila koji nemaju alternativu za svoj put dalje.
Čitatelji nam javljaju i da se u vozilima nalazi i dosta djece koja više od tri sata na temperaturi iznad 35 stepeni čekaju da se završi asfaltiranje.
"Stanje na putu zbog radova u tunelu Vranduk je užasno. Tri sata se već čeka u koloni koja se doslovno ne pomjera iz pravca Maglaja prema Zenica. Zaobilaznica koje je bila u funkciji je također blokirana jer su neki idioti odlučili da je sada asfaltiraju. Zbog toga su ljudi prisiljeni da čekaju u koloni bez alternative. Temperatura asfalta je 43 stepena, djeca u autima, katastrofa", kaže nam čitatelj.
Za sada još uvijek nema naznaka kada će asfaltiranje biti završeno, a saobraćaj s tunela Vranduk rasterećen na alternativni pravac.
- drug_profi
- Posts: 50579
- Joined: 16/07/2012 16:00
#1418 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ovaj belaj oko Vranduka i najavljeni jos gori oko Crnaje nam je skrenuo paznju sa puta M17.3 koji bi izgleda trebao u punoj duzini biti gotov oko opstinskih izbora 2020.
Dakle konacno normalna magistrala do Neuma, bez prelaska granice.
A dotel ce valjda i Vranduk i Crnaja biti zavrseni...
Dakle konacno normalna magistrala do Neuma, bez prelaska granice.
A dotel ce valjda i Vranduk i Crnaja biti zavrseni...
- Dope_Man
- Posts: 7775
- Joined: 03/06/2016 16:31
#1419 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ta cesta sad ne znaci raji nista. Super je sto se gradi i sto cemo konacno imati modernu magistralu do Neuma, ali razumljivo je zasto je cesta u izgradnji nebitna pored dva tunela koji fakticki zaustavljaju saobracaj na glavnoj cesti u drzavi.
- studeni76
- Posts: 5419
- Joined: 03/06/2009 14:12
#1420 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Juce prosao kroz Crnaju, mora se priznat da je onaj tunel bio zreo za sanacije prije 20god. Opasno se vozit kroz njega, gledam kamo se kamioni tesko mimoilaze. E sad sto nema alternative jel problem, al sta da se radi! Ono cudo se mora dotjerat
- drug_profi
- Posts: 50579
- Joined: 16/07/2012 16:00
#1421 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma crnaja nikad nije valjala. Znam da je pocela da propada nekad pred rat. Tad je pocelo da kapa sa svoda. Cim se voda pojavi, znas da je svod ugrozen. I evo srecom do danas niko nije stradao od nekog odrona.
Crnaja je kriticna, ali je gore sto nema alternativu. Nadam se da ce dobro isplanirati i isprojektovati.
Cak mislim da bi mozda bilo jeftinije i brze izbusiti novi tunel i pristupne ceste.
Crnaja je kriticna, ali je gore sto nema alternativu. Nadam se da ce dobro isplanirati i isprojektovati.
Cak mislim da bi mozda bilo jeftinije i brze izbusiti novi tunel i pristupne ceste.
- thekupus
- Posts: 6808
- Joined: 25/06/2011 22:38
#1422 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ako se uzme u obzir samo cijena radova, onda ne bi bilo jeftinije.drug_profi wrote:Ma crnaja nikad nije valjala. Znam da je pocela da propada nekad pred rat. Tad je pocelo da kapa sa svoda. Cim se voda pojavi, znas da je svod ugrozen. I evo srecom do danas niko nije stradao od nekog odrona.
Crnaja je kriticna, ali je gore sto nema alternativu. Nadam se da ce dobro isplanirati i isprojektovati.
Cak mislim da bi mozda bilo jeftinije i brze izbusiti novi tunel i pristupne ceste.
Ali ako se uzme u obzir sveukupna šteta po turizam i ekonomiju, sigurno.
- drug_profi
- Posts: 50579
- Joined: 16/07/2012 16:00
#1423 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ne znas ni za cijenu. Imas sad procjenu, ali obzirom da je aktivno kliziste i da ima podzemne vode, a da se mora prosiriti poprilicno da bi se izbetonirala nova cijev sa nosivim svodom, u stvari nema niko pojma koliko ce na kraju doci racun.thekupus wrote:Ako se uzme u obzir samo cijena radova, onda ne bi bilo jeftinije.drug_profi wrote:Ma crnaja nikad nije valjala. Znam da je pocela da propada nekad pred rat. Tad je pocelo da kapa sa svoda. Cim se voda pojavi, znas da je svod ugrozen. I evo srecom do danas niko nije stradao od nekog odrona.
Crnaja je kriticna, ali je gore sto nema alternativu. Nadam se da ce dobro isplanirati i isprojektovati.
Cak mislim da bi mozda bilo jeftinije i brze izbusiti novi tunel i pristupne ceste.
Ali ako se uzme u obzir sveukupna šteta po turizam i ekonomiju, sigurno.
Mozda se moglo razmisliti o busenju novog tunela. Mislim da bi godina bila dovoljna za sve.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#1424 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Tunel kroz Žabu gotovo probijen, počeli radovi iz pravca Stoca
Bljesak.infoDo sada je izgrađeno 12 kilometara ceste od Neuma do Broćanca. Iako oni koji putuju za Neum i iz Neuma, već koriste tu cestu ona još službena nije puštena u promet, a bit će vrlo skoro.
Tunel kroz planinu Žaba, što je najzahtjevniji objekt na magistralnoj cesti Neum-Stolac trebao bi biti probijen u prvom tjednu srpnja. Tunel je dužine 975 metara, a do sada je probijeno više od 850 metara, potvrdio je za Hrvatski Medijski Servis direktor Autocesta FBiH Ljubo Pravdić, napominjući da se paraleno radi i tunel za evakuaciju.
Prema njegovim riječima do kraja godine, ili početkom sljedeće bit će završen tunel Žaba i još 1.700 metara trase koja ide prema Stocu. Inače, do sada je izgrađeno 12 kilometara ceste od Neuma do Broćanca. Iako oni koji putuju za Neum i iz Neuma, već koriste tu cestu ona još službena nije puštena u promet, a bit će uskoro, čim Federalno ministarstvo prostornog uređenja izda rješenje o njenoj tehničkoj ispravnosti, kaže Pravdić.
U međuvremenu su počeli radovi i iz pravca Stoca. Prije tri dana, točnije 18. lipnja potpisan je ugovor za izgradnju dionice Drenovac- Stolovi u dužini od 8,7 kiometara. Posao vrijedan 17 milijuna KM dobio je konzorcij kojeg čine mostarski HP Investing i Putovi Grude, a rok za završetak ove dionice je 16 mjeseci, javlja Večernji list.
Također je raspisan natječaj za dionicu Broćanac- Prapratnica, do ulaza u Tunel Žaba, u dužini od 3,5 km, s dvije petlje u Babinom dolu i Oštrovcu. Rok za dostavu ponuda za izgradnju te dionice je 25. srpanj, a Pravdić očekuje kako bi se ugovor s najpovoljnijim ponuđačem mogao potpisati u kolovozu, dok bi rok za izgradnju ove dionice bio oko godinu dana.
''Preostala je dionica od nešto više od 10 kilometara, koju smo podjelili u dva dijela; to su lot 5 i lot 6, između Stolova i tunela Žaba'', kaže direkor “Cesta FBiH”.
Tu je, prema njegovim riječima, već urađena eksproprijacija zemljišta na polovici trase. Pravdić očekuje da će se u 9. mjesecu završiti eksproprijaciju na preostaloj trasi i raspisati natječaj i za tu dionicu, te da će se do kraja godine potpisati ugovor i za ta dva lota.
Rok za izgradnju tih nešto više od 10 kilometara ceste bio bi godinu i pol dana. Budući je dio ceste kroz Stolac iz pravca Neuma prilično uzak, Pravdić kaže kako se rade idejna rješenja obilaznice koja bi trebala biti dužine između 5,5 i 6 kilometara i koja bi se, u međuvremenu izgradila, dok se rade ostale dionice.
''Kompletna cesta Stolac- Neum, M17.3, u dužini od 36 kilometara trebala biti u funkciji sredinom 2021. godine. Time bi konačno jedini bh grad na moru- Neum, bio povezan s ostatkom zemlje kvalitetnom magistralnom cestom'', kaže direktor Cesta FBiH Ljubo Pravdić za HMS.
Podsjetimo, za izgradnju ceste Stolac-Neum, koja je počela u kolovozu prošle godine, bit će utrošeno 40 milijuna eura kreditnih sredstava Europske investicijske banke i Svjetske banke. To je ujedno najveći projekat iz Programa modernizacije magistralnih cesta u FBiH, vrijedan 173 milijuna eura.
- escobar__
- Posts: 8876
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#1425 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Mislim da će tu saobraćajnicu pustit u upotrebu prije nego saniraju Vranduk i Crnaju, te završe radove na Karauli i polukružni tok kod TE Tuzla.