Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
sumirprimus
Posts: 81625
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#1376 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sumirprimus »

Zbog nestabilne vremenske situacije i najavljenih padavina, kao i povećane opasnosti od odrona, savjetujemo oprezniju vožnju, prilagođenu trenutnim uvjetima i stanju na putevima. Zbog oštećenja na kolovozu usljed jučerašnjih padavina otežano se saobraća na magistralnom putu M-18 Stupari-Đurđevik.
kazu ne moze bolje, nema para a i sta ce bolje, haos :skoljka: :-)
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#1377 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

sumirprimus wrote:
Zbog nestabilne vremenske situacije i najavljenih padavina, kao i povećane opasnosti od odrona, savjetujemo oprezniju vožnju, prilagođenu trenutnim uvjetima i stanju na putevima. Zbog oštećenja na kolovozu usljed jučerašnjih padavina otežano se saobraća na magistralnom putu M-18 Stupari-Đurđevik.
kazu ne moze bolje, nema para a i sta ce bolje, haos :skoljka: :-)
Ih, koliko ja godina kukam kako će put "otići" upravo kod Stupara. Pored ovog poteza koji je sinoć nastradao, imaju barem još 2-3 mjesta gdje će se strmopizditi nizbrdo, jer klizišta nikad nisu sanirana kako treba...
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1378 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Pošto je HIH izvođač radova na toj dionici smatram da je ipak bolje da ništa ne diraju jer ako oni budu sanirali tek smo onda jebali ježa u leđa.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1379 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Pogledajte novoizgrađeni "Zeleni most" i atmosferu na otvaranju
Image

Uz vatromet i prisustvo brojnih posjetilaca svečano je otvoren novi most na lokaciji nekadašnjeg Zelenog mosta.

Most su, paljenjem svjetla, svečano otvorili Igor Radojičić, gradonačelnik Banjaluke i Milorad Dodik, predsjedavajući Predsjedništva BiH.

Svojom pjesmom "Rijeka bez imena" ovu svečanost je uljepšala banjalučka pjevačica Marija Šestić.

Novi most sa dvije saobraćajne trake, obostranim biciklističkim i pješačkim trakama i vidikovcem sada spaja naselje Obilićevo i Kočićev vijenac i predstavlja poveznicu Istočnog i Zapadnog tranzita, a uveliko će rasteretiti saobraćaj u gradu.

Ono što novi most čini posebnim je moderna rasvjeta koja pored rasvjetnih tijela na samom mostu, ima rasvjetu i na središnjem stubu.

Ovo je prvi od ukupno tri nova planirana mosta na Vrbasu. Nakon sprovođenja potrebnih procedura, do kraja ove godine uslijediće početak radova na izgradnji novog mosta u Srpskim toplicama, a krajem iduće godine planiran je početak izvođenja najvećeg projekta iz oblasti mostogradnje - novom mostu u naselju Dolac, koji bi trebalo da skrati put od Starčevice do centra grada na svega nekoliko minuta.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Nezavisne
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1380 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rehabilitacija regionalne ceste Tromeđa – Zvirovići
Image

Odlukom Vlade FBiH od 12.04.2018. godine odobrena su sredstva za rehabilitaciju predmetne regionalne ceste na dionici Tromeđa-Zvirovići, a za implementatora je određeno JP Autoceste FBiH.

Projektom izgradnje autoceste na koridoru Vc, na dionici Počitelj – Bijača, planiran je i izgrađen čvor Zvirovići-Međugorje koji je za sada, osim čvora Zvirići koji se nalazi uz samo granicu, jedini spoj lokalne mreže cesta na izgrađenu dionicu autoceste na jugu. Ovo znači da se sav promet koji ide iz smjera Čapljine i Čitluka prema i sa autoceste vodi preko regionalne ceste R-425a (Tromeđa-Zvirovići-Trebižat) što značajno utječe na povećanje opterećenja na navedeni pravac.

Kroz Ugovor o izgradnji autoceste na poddionici Zvirovići-Kravice izvršena je rehabilitacija na dionici Zvirovići-Trebižat (Faza 1) gdje je izvršena korekcija horizontalnih i vertikalnih elemenata ceste, povećanje nosivosti kao i izgradnja nogostupa uz cestu na dijelovima gdje cesta prolazi kroz naseljena područja. Ovim zahvatom je kvalitetno riješen prilaz na autocestu iz smjera Čapljine što je upotpunjeno i izgradnjom kružnog toka na spoju magistralne ceste M6 i regionalne ceste R-426a u mjestu Trebižat koji je financiran iz sredstava JP Ceste FBiH.

Predmetna dionica ukupne duljine oko 5,8 km je izvođački podijeljena na 3 dionice:

Dionica 1: Zvirovići – Miletina – duljine 2,5 km

Dionica 2: Miletina – Međugorje (Atlas) – duljine 2,2 km

Dionica 3: Međugorje (Atlas) – Tromeđa – 1,1 km

Na gore navedenim dionicama potrebno je izvesti radove na rekonstrukciji i rehabilitaciji postojeće trase uz proširenje kolničke konstrukcije i izgradnju pješačkih staza gdje je to projektom predviđeno te je planirana izgradnja kružnog toka na lokaciji „Atlas“

Ugovor za izvođenje radova je sklopljen s poduzećem KTM Brina d.o.o. Posušje u vrijednosti od 5.448.481,38 KM s PDV-om, a nadzor vrši Konzorcij IPSA Institut d.o.o. Sarajevo i IGH Mostar. Radovi su službeno započeti 20.05.2019. godine uz rok od 14 mjeseci za rehabilitaciju postojeće ceste te dodatna 4 mjeseca za izgradnju kružnog toka.

Trenutno se izvode radovi na dionici Zvirovići – Miletina koji bi trebali biti završeni do kraja mjeseca rujna, kada se kreće s radovima na dionici Miletina – Međugorje (Atlas).
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
JP Autoceste FBiH
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1381 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Poznato kada će saobraćaj kroz tunel Vranduk u potpunosti biti pušten u promet
Image

Iz Javnog preduzeća Ceste FBiH saopćili su ključne podatke o tempu i rokovima za izvođenje radova u tunelu Vranduk kod Zenice. Poručuju da će tek početkom jula biti saniran alternativni put koji će rasteretiti kretanje kroz tunel, koji je za sada omogućen samo jednom trakom naizmjenično.

Obzirom na predstojeću turističku sezonu i povećanje prometa na svim putnim pravcima na teritoriji Federacije BiH, JP Ceste Federacije BiH apelira na sve učesnike u prometu na maksimalno strpljenje i razumijevanje usljed izvođenja radova u okviru Programa modernizacije magistralnih cesta u FBiH, posebno tokom rekonstrukcije tunela Vranduk II i mostova Bosna IV i Bosna V.

"Projektom rekonstrukcije tunela Vranduk II je, zbog tehnologije i kompleksnosti radova u tunelu, predviđeno korištenje alternativnih pravaca te je promet preusmjeren na regionalnu cestu R445 Nemila – Banlozi – Zenica", navode iz Cesta FBiH.

Međutim, prvobitno preusmjerenje prometa u samome tunelu tokom izvođenja radova na podnožju svoda, dovelo je do značajnog usporenja prometa.

"Također, prolazak teretnih vozila i uopće povećanje prometa regionalnom cestom koja nije projektirana za te potrebe, rezultirali su značajnim oštećenjima iste koja su umnogome dodatno usporila odvijanje prometa. JP Ceste FBiH je poduzelo aktivnosti na saniranju ovog alternativnog pravca koje bi trebale biti okončane početkom mjeseca jula, nakon čega će putnički promet biti u potpunosti preusmjeren na ovu cestu dok će se teretna vozila naizmjenično puštati jednom trakom kroz tunel. Na ovaj način će se smanjiti interval čekanja i ubrzati promet kroz sami tunel. Prema dinamici radova, osnovni radovi na rekonstrukciji tunela Vranduk II bi se trebali završiti do sredine oktobra, nakon čega će se promet pustiti u oba smjera kroz tunel, a samo u noćnim satima vršiti obustave zbog montaže opreme u tunelu", naglašavaju iz Cesta FBiH.

Iz ovog preduzeća obećavaju da će uložiti sve napore kako bi se maksimalno ubrzali radovi na rekonstrukciji tunela Vranduk II i što prije normalizirala situacija na ovoj jako prometnoj dionici.
Klix
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1382 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Novi cirkus u režiji JP Ceste Ljube Pravdića d.o.o. Naime, danas su u preduzeću potpisani ugovori o rekonstrukciji još jednog tunela, ovog puta nešto južnije. Radovi počinju 1. jula, a rok je 15. decembar 2020. godine - dakle ova i sljedeća ljetna turistička sezona.

Vijest
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1383 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Ja ne razumijem, šta je ovdje sad problem. Tunel je istruho, star je preko 60 godina, šta sad treba ga pustiti da propada. Eto napravljen je plan da se krene sa radovima nakon turističke sezone. U onom dijelu, obilaznice nema, ali je dosta kraći (550m) i redovi bi trebali biti manji.

Druga vijest je nastavak radova na magistralnoj cesti M.17.3 (Neum - Stolac), ovaj puta gradi se sa stolačke strane.

Potpisani ugovori za rekonstrukciju tunela Crnaja i nastavak izgradnje magistralne ceste M-17.3 Neum – Stolac, dionica Stolovi - Drenovac
Image

Ugovor su potpisali direktor JP Ceste Federacije BiH, Ljubo Pravdić i predstavnici izvođača - JV u sastavu HP Investing d.o.o. Mostar i Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo. Vrijednost ugovora je 12, 8 mil KM sa PDV-om. Radovi će se finansirati iz kreditnih sredstava Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) i Evropske investicijske banke (EIB).

Pripremni radovi na gradilištu će početi 1.7.2019. uz napomenu da će glavni radovi na rekonstrukciji započeti krajem turističke sezone odnosno krajem perioda godišnjih odmora. Planirani rok za završetak radova je 15.12.2020.

Danas je također potpisan i Ugovor za izgradnju magistralne ceste M-17.3 Neum – Stolac, izgradnja dionice Stolovi – Drenovac, dužine 8.785 m koji predstavlja dio Programa modernizacije cestovnog sektora u FBiH. Izvođač radova je JV HP Investing d.o.o. Mostar, Putovi d.o.o. Grude i Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo. Vrijednost ugovora je 17, 5 mil KM sa PDV-om a isti će se finansirati iz kreditnih sredstava IBRD-a i EIB-a. Datum početka radova je 15.7.2019. a planirani rok za završetak je 485 dana.

Obzirom na morfologiju terena dionice Konjic – Jablanica, iznimno loše stanje tunela Crnaja i neophodnost i kompleksnost same rekonstrukcije te činjenicu da ne postoje alternativni pravci u smislu obilaska budućeg gradilišta na tunelu Crnaja, JP Ceste FBiH moli učesnike u prometu za maksimalno razumijevanje i strpljenje tokom izvođenja radova.
JP Ceste FBiH
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#1384 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Ok, ubuduće na more u Tursku.

Ove retarde treba strijeljati na stadionu i naplaćivati ulaz.
splinter
Posts: 7444
Joined: 08/10/2011 12:28

#1385 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by splinter »

escobar__ wrote:Novi cirkus u režiji JP Ceste Ljube Pravdića d.o.o. Naime, danas su u preduzeću potpisani ugovori o rekonstrukciji još jednog tunela, ovog puta nešto južnije. Radovi počinju 1. jula, a rok je 15. decembar 2020. godine - dakle ova i sljedeća ljetna turistička sezona.

Vijest
Ono što dodikovi rade s migrantima na destabilizaciji BiH, to ova adezeova potrčkala rade na svoj način, inače dobro izučen u vrijeme najcrnjih ratnih dešavanja i blokada pogotovu tokom 1993.godine.
Naravno da je u pitanju klasična blokada Federacije BiH, odnosno dijela kroz ide žila kucavica. Još kad na to dodaš tradicionalni kriminal širih razmjera onda sve ide potpuno neometano:
https://nap.ba/news/1435
https://zurnal.info/novost/20646/sukob- ... este-fbih-
. . . S obzirom na to da će pozicija novog izvršnog direktora JP Ceste FBiH vjerovatno pripasti HDZ-u BiH, jasno je da će konačne odluke u tom preduzeću donositi ta stranka. Naime, generalni direktor JP Ceste BiH je kao i ministar, kadar HDZ-a BiH i višestruki povratnik na poziciju direktora – Ljubo Pravdić. Upravo njemu se daju neograničena ovlaštenja novim Statutom. Tako će direktor Pravdić „određivati obim odgovornosti i djelokrug poslova izvršnih direktora“, što znači da će Pravdić i njegov budući kolega iz HDZ-a (kojeg će prema informacijama Žurnala formalno predložiti SBB Fahrudina Radončića), suštinski upravljati svim budućim projektima u oblasti cestogradnje u FBiH.

(zurnal.info)
doktor78
Posts: 3017
Joined: 14/09/2006 11:02

#1386 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by doktor78 »

Divno, još Ormanicu da počnu raditi i eto nas k'o '93., u blokadi sa svih strana!
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1387 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

So What! wrote:Ja ne razumijem, šta je ovdje sad problem. Tunel je istruho, star je preko 60 godina, šta sad treba ga pustiti da propada. Eto napravljen je plan da se krene sa radovima nakon turističke sezone. U onom dijelu, obilaznice nema, ali je dosta kraći (550m) i redovi bi trebali biti manji.
60 godina tunelu, sav istruho i sasvim slučajno se potrefi i njegova rekonstrukcija kad se radi rekonstrukcija Vranduka (gdje je paralizovan dio države), te kada su se malo krenuli zajebavat i u Ormanici. Na Karauli tradicionalno kasne već po' decenije.
doktor78
Posts: 3017
Joined: 14/09/2006 11:02

#1388 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by doktor78 »

escobar__ wrote:
So What! wrote:Ja ne razumijem, šta je ovdje sad problem. Tunel je istruho, star je preko 60 godina, šta sad treba ga pustiti da propada. Eto napravljen je plan da se krene sa radovima nakon turističke sezone. U onom dijelu, obilaznice nema, ali je dosta kraći (550m) i redovi bi trebali biti manji.
60 godina tunelu, sav istruho i sasvim slučajno se potrefi i njegova rekonstrukcija kad se radi rekonstrukcija Vranduka (gdje je paralizovan dio države), te kada su se malo krenuli zajebavat i u Ormanici. Na Karauli tradicionalno kasne već po' decenije.
Tako je, escobar!
Nije problem što se radi rekonstrukcija, problem je tajming.
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1389 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Problem je tajming, problem je rok i problem je način izvođenja radova - sav cirkus već viđen stotinu puta, a najsvježije na primjeru Vranduka.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#1390 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

escobar__ wrote:
So What! wrote:Ja ne razumijem, šta je ovdje sad problem. Tunel je istruho, star je preko 60 godina, šta sad treba ga pustiti da propada. Eto napravljen je plan da se krene sa radovima nakon turističke sezone. U onom dijelu, obilaznice nema, ali je dosta kraći (550m) i redovi bi trebali biti manji.
60 godina tunelu, sav istruho i sasvim slučajno se potrefi i njegova rekonstrukcija kad se radi rekonstrukcija Vranduka (gdje je paralizovan dio države), te kada su se malo krenuli zajebavat i u Ormanici. Na Karauli tradicionalno kasne već po' decenije.
A koji li je ovo put da ga renoviraju od rata? Isto one ploče na Ferhadiji, radili Crnaju svaku drugu godinu... :D

I sad 12.8 miliona da ga opet rade... Pa će za 3-4 godine opet propasti i ponovo raditi
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1391 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

escobar__ wrote:Problem je tajming, problem je rok i problem je način izvođenja radova - sav cirkus već viđen stotinu puta, a najsvježije na primjeru Vranduka.
Eto nek je tajming problem, uvažavam argument, moralo se čekati to je sigurno, ali znaš li ti bolji i efikansiji način za rekonstrukciju tunela, ako znaš, možeš li ga molim te, napisati ovdje.
Last edited by So What! on 18/06/2019 14:37, edited 1 time in total.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5951
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#1392 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

gledao sam studiju izvodljivosti i Idejni projekat za Crnaju prije nekoliko godina. Ne vjerujem da su štelili da ide u paketu sa Vrandukom, ali tako je kako je.

Što se tiče Vranduka, tunel kao objekat nije problematičan koliko su sami mostovi na portalima u tunele. Nije se moglo čekati ni 2 godine, jer most prema Nemili se raspada već 20 godina i statika je ozbiljno narušena. Ovo je zadnji trenutak za potpunu revitalizaciju prije nego doživi sudbinu onog u Genovi. Sa strane Zenice je ista priča, imamo mostove stare više od 50 godina koji su iza rata doživjeli manje farbanje i kozmetičke prepravke.

Crnaja je posebna priča, svod tunela propada po čitavim segmentima, na sve strane curi, a niveleta puta podignuta za najmanje pola metra u zadnjih 50 godina. Kako je koja vlast (i ona prije rata) saniral,a tako ga je presvukla novim slojem i zagletovala napuknuća, tako da su prije par godina morali skinuti dobar sloj asfalta da bi šleperi uopće mogli prolaziti.

Ovo su repovi iz prošle države koji su došli na red tek 25 godina od rata. U oba slučaja se DEBELO kasni sa rekonstrukcijom, isto kao i sa Ormanicom doduše.

Ovakvih tj. nesigurnih tunela, mostova i dijelvoa puta imate koliko hoćete na našim magistralama.
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1393 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Evo onako laički: puno više ljudi na terenu, razumni rokovi i adekvatno regulisanje saobraćaja za vrijeme izvođenja radova. I, naravno, ne rekonstruišeš tri-četiri tunela na glavnim državnim cestama u isto vrijeme, ako su mogli čekat 60 mogu još 1 godinu. :-)
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1394 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Da, problem je tajming, moralo se raditi po redu, kako ne bi imali više čepova odjednom.

Na zalasku bivše države ovi objekti nisu bili toliko stari, sada jesu, doslovno plešemo po ivici sa njima, vakat nam ih je rekonstruisat, a rekonstrukcija je počela kada nam je EBRD dao pare, zamislite tek kada bi se neki od ovih tunela ili mostova urušio, da li biste isto ovako pisali, što se nije čekalo i slično.
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#1395 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

So What! wrote:Ja ne razumijem, šta je ovdje sad problem. Tunel je istruho, star je preko 60 godina, šta sad treba ga pustiti da propada. Eto napravljen je plan da se krene sa radovima nakon turističke sezone. U onom dijelu, obilaznice nema, ali je dosta kraći (550m) i redovi bi trebali biti manji.
garantujem da će se čekati vikendima od Orahovice, a moraju zatvoriti oko 1.3km, i uzmi u obzir striminu puta u ostrošcu, a 40T kamion sa prikolicom i nije baš stvar koja ubrzava bez problema, tako da, zabijaju ga opasno...

ja moram tuda proći sigurno jednom sedmično, a obilaska nema :-)

jedini logičan put mi je na Kalinovik pa Nevesinje - Mostar, samo i to ne mogu ispod 3h, s tim da imam 14km makadama oko Morina.
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1396 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

So What! wrote:Da, problem je tajming, moralo se raditi po redu, kako ne bi imali više čepova odjednom.

Na zalasku bivše države ovi objekti nisu bili toliko stari, sada jesu, doslovno plešemo po ivici sa njima, vakat nam ih je rekonstruisat, a rekonstrukcija je počela kada nam je EBRD dao pare, zamislite tek kada bi se neki od ovih tunela ili mostova urušio, da li biste isto ovako pisali, što se nije čekalo i slično.
Ti uporno nama stavljaš riječi u usta kao da je ovdje iko i riječ rekao protiv sâme rekonstrukcije - ne, nije problem rekonstrukcija i dobrodošla je i ova i ona na Vranduku, Ormanici, izgradnja prijevoja Karaula... Problematične su druge stvari, nema potrebe da se ponavljamo jer sve piše iznad.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1397 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

escobar__ wrote:Evo onako laički: puno više ljudi na terenu, razumni rokovi i adekvatno regulisanje saobraćaja za vrijeme izvođenja radova. I, naravno, ne rekonstruišeš tri-četiri tunela na glavnim državnim cestama u isto vrijeme, ako su mogli čekat 60 mogu još 1 godinu. :-)
Šta je po tebi razuman rok za tunel i dva mosta poput onih na Vranduku, više ljudi na terenu, koliko si siguran da bi ubrzali dinamiku, adekvatno regulisanje, koje je bolje rješenje?

Rekonstruišeš tunele kada imaš para, mi ih do sada za obimnu rekonstrukciju nismo imali, kada je pokrenut ovaj Program modernizacije cesta u Federaciji BiH, za koji su nam Svjetska banka i EIB dali 103 miliona eura, tek tada su i započeli ovi radovi po magistralama.

Dobro, možda se moglo čekati, tj. vremenski rasporediti gradilišta, ali svjestan si da su ovi objekti bombe koje otkucavaju.
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#1398 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

sve to stoji, ali stoji li da ti treba od maglaja do mostara 10h vožnje

uzmi još u obzir da se na vranduku ovoliko čeka sa vozilima koja zaobilaze, ili preko nemile, ili preko Zavidovića - Ribnica - Olovo, ili preko nekih drugih pravaca, ovdje nema apsolutno nikakvog normalnog obilaska ;-)
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#1399 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Gray »

Mislim da se mora raditi na ovakvim stvarima 24 sata dnevno. Uvesti tri smjene, navečer od 22 do 6 kada nema šlepera potpuno zatvoriti tunele i preusmjeriti na obilaznicu i raditi non-stop sa koliko god ljudi treba.
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#1400 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Gray »

Mislim da se mora raditi na ovakvim stvarima 24 sata dnevno. Uvesti tri smjene, navečer od 22 do 6 kada nema šlepera potpuno zatvoriti tunele i preusmjeriti na obilaznicu i raditi non-stop sa koliko god ljudi treba.
Post Reply