Dosta toga nije logicno oko ove zaobilaznice ali ko zna za sto je to tako.So What wrote:
Oko Brčkog je dobro, ali je fino i plaćeno, kasni se uveliko, španski Rubau izodi radove (pored toliko naših građevinskih kompanija) i meni najžalija star u svemu je činjenica da je ta obilaznica građena kao rješenje za sljedećih 50 godina, a ide u profilu 1+1.
Kada su je već odlučili graditi i zadužiti se, trebali su ići na 2+2, jer recimo Livno je dobilo 2+2 obilaznicu. Doduše, kraću i manje kompleksnu, ali i dalje mislim da su pogriješili sa manjim profilom.
Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#1101 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5953
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#1102 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
sta to jos nije logično, ispljuni ovdje da čujemo i mi ostali.Maraschino wrote:Dosta toga nije logicno oko ove zaobilaznice ali ko zna za sto je to tako.So What wrote:
Oko Brčkog je dobro, ali je fino i plaćeno, kasni se uveliko, španski Rubau izodi radove (pored toliko naših građevinskih kompanija) i meni najžalija star u svemu je činjenica da je ta obilaznica građena kao rješenje za sljedećih 50 godina, a ide u profilu 1+1.
Kada su je već odlučili graditi i zadužiti se, trebali su ići na 2+2, jer recimo Livno je dobilo 2+2 obilaznicu. Doduše, kraću i manje kompleksnu, ali i dalje mislim da su pogriješili sa manjim profilom.
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#1103 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Malo mi ovo povelika zaobilaznica za jedno Brcko a drugo, valjda se uskoro gradi auto put Bijeljina Doboj. Gdje ce on da prolazi?studiorum_tuzlaensis wrote:
sta to jos nije logično, ispljuni ovdje da čujemo i mi ostali.
https://www.google.nl/maps/@44.8484055, ... !1e3?hl=nl
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5953
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#1104 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ne vidim nelogičnost. Zaobilaznica obilazi grad. kuda bi je ti provuko, vidiš li ova silna predgrađa i sela?Maraschino wrote:Malo mi ovo povelika zaobilaznica za jedno Brcko a drugo, valjda se uskoro gradi auto put Bijeljina Doboj. Gdje ce on da prolazi?studiorum_tuzlaensis wrote:
sta to jos nije logično, ispljuni ovdje da čujemo i mi ostali.
https://www.google.nl/maps/@44.8484055, ... !1e3?hl=nl
- Dope_Man
- Posts: 7780
- Joined: 03/06/2016 16:31
#1105 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Slazem se, mada Brcko bi moglo svakako dobiti i taj AP. Koliko god nerealno izgledali novi kilometri, mislim da vlasti RS hoce ici u pravcu Beograda kroz narednih 10 godina, i tad ce isposlovati i taj dio oko Brckog. To je cak jedina dionica u koju vjerujem da ce se mozda i uraditi do recimo 2030te (Doboj-Bijeljina. Ipak i i to sve ravnica, moze se graditi.So What! wrote: Oko Brčkog je dobro, ali je fino i plaćeno, kasni se uveliko, španski Rubau izodi radove (pored toliko naših građevinskih kompanija) i meni najžalija star u svemu je činjenica da je ta obilaznica građena kao rješenje za sljedećih 50 godina, a ide u profilu 1+1.
Kada su je već odlučili graditi i zadužiti se, trebali su ići na 2+2, jer recimo Livno je dobilo 2+2 obilaznicu. Doduše, kraću i manje kompleksnu, ali i dalje mislim da su pogriješili sa manjim profilom.
S tim da bi se naravno politika oko Brckog mogla komplikovati, i onda bi ova zaobilaznica ostala veza izmedju dva dijela AP-a.
-
- Posts: 7577
- Joined: 19/09/2011 09:03
#1106 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
https://www.klix.ba/vijesti/bih/donosim ... /190227052
Dakle, po svemu sudeći, od brze ceste Sarajevo-Tuzla nema ništa. Bit će opcija: Sarajevo-Zenica-Žepče-Tuzla, koja će biti duga haman 200 km, te će vremenski biti tek nešto kraća od postojeće dionice. I 30 KM više novca na gorivo i putarine.
Dakle, po svemu sudeći, od brze ceste Sarajevo-Tuzla nema ništa. Bit će opcija: Sarajevo-Zenica-Žepče-Tuzla, koja će biti duga haman 200 km, te će vremenski biti tek nešto kraća od postojeće dionice. I 30 KM više novca na gorivo i putarine.
- Dope_Man
- Posts: 7780
- Joined: 03/06/2016 16:31
#1107 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Pa to je haman vec odavno poznato. Ja se ne sjecam kad je iko zadnji put spomenuo novu cestu tu. Mozemo biti sretni ako nastave peglati pokoju dionicu kao sto rade oko Karaule i to je to sto se tice direktne ceste. A kome nije skupo vozace se za 30tak godina preko Zepca
-
- Posts: 11043
- Joined: 05/12/2013 16:06
#1108 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Karaula
Slika i prilika zitelja ove drzave i sistema.
Slika i prilika zitelja ove drzave i sistema.
-
- Posts: 3394
- Joined: 23/05/2010 15:16
#1109 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
I dalje stojim kod toga da će broj onih koji će iz Sarajeva za Tuzlu tom autocestom biti u vrh glave 20% od ukupnog broja. I to je dosta nategnuto.
Od Sarajeva do Tuzle sad imaš 125km i 2h i 15 min vožnje u najgorim uslovima. Može i ispod toga. Kada bi samo još 2-3 dionice sredili kao Karaulu ili eventualno našli rješenje za posljednju dionicu prema Tuzli i naseljena mjesta, ovo bi hladno išlo na ispod 2h i bilo bi odlično.
Autoputem do Žepča, biće potrebno najmanje 1h vremena, a i to je vrlo, ali vrlo upitno (105-110km). Odatle do Tuzle, taman da naprave pravac, neku najkraću moguću rutu, neće ići ispod 70km, odnosno 40min. Znači, autoputem imaš 180km najmanje, što je u vrh glave ušteda pola sata.
Znači, da odeš do Tuzle, trebati će ti 20-25KM autoputem za putarinu, a gorivo je posebna priča. I tu imaš najmanje 10KM razlike.
Znači, ako moraš za Tuzlu i nazad, na jednoj strani imaš sat vremena duže vožnje, ali 60KM više u džepu, ili 60KM manje, a sat brže. I da, imaš veću sigurnost s ovim brže i što se plaća. No, kako god, to je totalno, ali totalno neisplativo. Povezivanje Zenice i Tuzle ok.
Osamsto puta bolje bi bilo da su od Žepča pružili krak brze ceste do Tuzle, a isto napravili sa Sarajevo-Tuzla, prateći postojeću dionicu. Jeftinije, bolje.
Od Sarajeva do Tuzle sad imaš 125km i 2h i 15 min vožnje u najgorim uslovima. Može i ispod toga. Kada bi samo još 2-3 dionice sredili kao Karaulu ili eventualno našli rješenje za posljednju dionicu prema Tuzli i naseljena mjesta, ovo bi hladno išlo na ispod 2h i bilo bi odlično.
Autoputem do Žepča, biće potrebno najmanje 1h vremena, a i to je vrlo, ali vrlo upitno (105-110km). Odatle do Tuzle, taman da naprave pravac, neku najkraću moguću rutu, neće ići ispod 70km, odnosno 40min. Znači, autoputem imaš 180km najmanje, što je u vrh glave ušteda pola sata.
Znači, da odeš do Tuzle, trebati će ti 20-25KM autoputem za putarinu, a gorivo je posebna priča. I tu imaš najmanje 10KM razlike.
Znači, ako moraš za Tuzlu i nazad, na jednoj strani imaš sat vremena duže vožnje, ali 60KM više u džepu, ili 60KM manje, a sat brže. I da, imaš veću sigurnost s ovim brže i što se plaća. No, kako god, to je totalno, ali totalno neisplativo. Povezivanje Zenice i Tuzle ok.
Osamsto puta bolje bi bilo da su od Žepča pružili krak brze ceste do Tuzle, a isto napravili sa Sarajevo-Tuzla, prateći postojeću dionicu. Jeftinije, bolje.
- thekupus
- Posts: 6813
- Joined: 25/06/2011 22:38
#1110 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Sve se slažem. Znam da ću ja za Brčko nastaviti istim putem kao i do sad, bez tog kruženja.
Al taj izbor ću morati napraviti tek za 20ak godina, tako da nema problema
Al taj izbor ću morati napraviti tek za 20ak godina, tako da nema problema
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#1111 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kašnjenje radova na Karauli će iznositi oko pola godine, a početak jula je period kada inžinjeri planiraju da nova dionica bude puštena u promet.
-
- Posts: 7577
- Joined: 19/09/2011 09:03
#1112 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Evo ovdje na kraju priloga vele da kao Ceste FBiH razmatraju treću traku na Čevljanovići - Nišići- Olovo i dalje od Karaule (šta god to značilo).
- King Theoden
- Posts: 14454
- Joined: 21/11/2018 13:15
#1113 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ako niš, barem ćemo biti povezani sa zenicom.
Drugo, uvijek biram vožnju autoputem nego klackanje preko karaule iza nekog teretnjaka.
Drugo, uvijek biram vožnju autoputem nego klackanje preko karaule iza nekog teretnjaka.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#1114 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znači... Kašnjenje od 6 mjeseci radi nepovoljne meteorološke situacije? Nije mjesec, nije dva, već šest mjeseci.So What! wrote:Kašnjenje radova na Karauli će iznositi oko pola godine, a početak jula je period kada inžinjeri planiraju da nova dionica bude puštena u promet.
Oni care moj računaju da je zima počela dok sam ja jesenas plivao po Jadranu... Čuj šest mjeseci kašnjenja radi snijega I to neočekivanog snijega u januaru i februaru...
Koja hrpa idiota majko mila
-
- Posts: 11043
- Joined: 05/12/2013 16:06
#1115 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ubi me ako i u julu otvore. Ali hajde da vidimo.
- escobar__
- Posts: 8881
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#1116 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma kakav juli, do zime 19/20 ako završe bit će dobro.
-
- Posts: 3017
- Joined: 14/09/2006 11:02
#1117 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Šta kaže: Radovi se privode kraju, a 4 mjeseca prolongiran završetak.
Majke mi mile, ne znam ko mi je ovdje gori, izvođač radova ili novinarka
Majke mi mile, ne znam ko mi je ovdje gori, izvođač radova ili novinarka
-
- Posts: 11043
- Joined: 05/12/2013 16:06
#1118 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kad god zavrse biti ce dobro. Jer promijeniti nista ne mozes, penale i kazne dobijati nece i tako.. Drugim rijecima suti i cekaj da se zavrsi.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#1119 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Novinarka. U kadru stoji tabla na kojoj piše da je rok februar 2019, a ona kaže da je mart, da izgleda da se manje kasni. Dakle pet mjeseci... Plus kraljica kaže da će se putovanje skratiti za 30 minuta, a cijela dionica kilometar i kusur.doktor78 wrote:Šta kaže: Radovi se privode kraju, a 4 mjeseca prolongiran završetak.
Majke mi mile, ne znam ko mi je ovdje gori, izvođač radova ili novinarka
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#1120 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nema šta, prilog je totalni promašaj, što se tiče informacija, ali eto nije loš za pregled stanja na terenu.Alfons Kauders wrote:Novinarka. U kadru stoji tabla na kojoj piše da je rok februar 2019, a ona kaže da je mart, da izgleda da se manje kasni. Dakle pet mjeseci... Plus kraljica kaže da će se putovanje skratiti za 30 minuta, a cijela dionica kilometar i kusur.doktor78 wrote:Šta kaže: Radovi se privode kraju, a 4 mjeseca prolongiran završetak.
Majke mi mile, ne znam ko mi je ovdje gori, izvođač radova ili novinarka
Ako su mostovi najzahtjevniji, a oni su pred kraj, manje više, zašto toliko vremena treba da završe ni meni nije jasno.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#1121 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Državni vrh BiH ozvaničio početak radova: Tunel Hranjen je kapitalni projekt za Goražde
Klix
Na lokalitetu Hrenovice kod Prače danas je i formalno ozvaničen početak radova izgradnje tunela Hranjen kao najzahtjevnijeg dijela projekta izgradnje brze ceste Sarajevo - Goražde.
Izgradnjom puta udaljenost od glavnog grada BiH do grada na Drini bit će smanjena sa sadašnjih 95,6 na 56 kilometara, a vožnja od Sarajeva do Goražda trajala bi svega 45 minuta.
Svečanosti početka radova na izgradnji tunela, čiji je investitor JP Autoceste FBiH, prisustvovali su najviši bh. zvaničnici, član Predsjedništva BiH Šefik Džaferović, predsjedavajući Vijeća ministara BiH Denis Zvidzdić, premijer Vlade FBiH Fadil Novalić, Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH te zvaničnici iz BPK Goražde za koji je projekt gradnje tunela od historijske važnosti, jer Goraždani godinama čekaju na ispunjenje obećanja o gradnji brze ceste.
"Ovaj put je potreba i regiona i Federacije i države BiH. Do prije izvjesnog vremena s velikom nevjericom građani su razgovarali o ovom putu. Još od ukidanja uskotračne pruge govorilo se o raznim varijantama i zato danas zahvaljujemo svima koji su doprinijeli da stupimo u realizaciju ovako značajnog projekta. Ono što javnost treba da vidi i zna jeste da je da ovaj projekt živ od prije tri mjeseca i da živi i u narednom periodu. Molim nas sve da ne posustanemo i dalje radimo da brza cesta Goražde - Hrenovica - Prača - Pale - Sarajevo bude korisna svim građanima", poručio je Asim Zec.
Za stanovnike ovog dijela BiH, a posebno privrednike, početak radova na izgradnji tunela je od životne važnosti pa su organizatori Vlada BPK Goražde u koordinaciji s investitorima Autocestama BiH formalni čin početka radova simbolično posvetili jednom od najznačajnijih datuma - Danu nezavisnosti BiH.
"Prije više od četiri godine stidljivo smo govorili o razvoju putnog povezivanja Goražda sa Sarajevom, prešli smo dug put i hvala Bogu danas stojimo na mjestu gdje su pripremni radovi došli do finiša i ono što slijedi jesu glavni radovi. Moja impresija je da se iza 20 i više godina od kada postoji priča o povezivanu Sarajeva i Goražda prvi put uspostavila veza između svih nivoa vlasti. Znali smo šta trebamo, političku odluku, projekt i osiguravanje procedure i da trebamo novac. Poučeni ranijim greškama radili smo istovremeno na sve tri oblasti", podsjetio je Emir Oković, premijer BPK Goražde.
Predsjedavajući Vijeća ministara Denis Zvizdić istakao je ovom prilikom da je riječ o početku izuzetno važnog infrastrukturnog projekta koji predstavlja ukupnu ekonomsku reintegraciju čitave BiH.
"Projekt je posebno važan za BPK Goražde jer će predstavljati bazu u odnosu njegovog daljnjeg ekonomskog i društvenog razvoja, ekonomske i demografske obnove. Ovaj projekt ima za cilj povezivanje Sarajeva i Goražda, ne na način kako je to bilo do sada, jednosmjerna ulica od Goražda ka Sarajevu, već dvosmjerna ulica protoka ljudi, ideja, kapitala i robe, da građani BPK Goražde ostaju na ovom području koje ima izuzetno veliki, strateški značaj za kompletnu BiH i da svoja znanja i vještine koriste za daljnji razvoj ovog područja", poručio je Zvizdić.
Fadil Novalić, premijer FBiH, naglasio je ovom prilikom da će se tunel "bušiti" u naredne tri godine, međutim osvrnuo se i na priču o povezivanju Sarajeva i Beograda koja je posebno aktuelna ovih dana.
"Kad se govori o tom pravcu, ne može, a da u kalkulaciji ne bude i ova brza cesta. RS preko čije teritorije ide ta brza cesta je odlučila da ide preko Sokoca, Rogatice, dolje niže do Ustiprače. Mi smo se odlučili mimo tog projekta, mimo te priče za koju ne znamo kad će i hoće li biti, da gradimo ovaj projekt Sarajevo – Goražde i od sada ćemo ga samo tako zvati, povezivanje Sarajeva i Goražda i to brzom cestom. To nije usamljen projekt, jer mi smo i u novim akcizama predvidjeli čak tri feninga koja idu na kantone za gradnju brzih cesta. Vidjeli smo da imamo veliku razliku između autocesta koje su na federalnom nivou i magistralnih cesta koje su također na federalnom nivou, ali koje rješavaju pitanje magistralnih cesta, da između autocesta i magistralnih imamo tu prazninu koju smo pokrili brzim cestama. Neće se graditi samo ovdje, ići će i prema Travniku, Mostaru, prema Tuzli, tako da je to dio jednog ukupnog projekta Vlade FBiH, što povećava šansu za realizaciju ovog projekta. Tunel će se bušiti tri godine", izjavio je Fadil Novalić, premijer Vlade FBiH.
Izvođač radova na tunelu Hranjen je firma Euro-Asfalt iz Sarajeva.
Radovi u okviru LOT 1 podrazumijevaju probijanje tunela i izgradnju primarne pregrade cestovnog tunela Hranjen čiji je rok za gradnju 36 mjeseci.
- Logovan
- Posts: 94409
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#1122 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ovo k'o nadrealisti...The BEN10 wrote:Evo ovdje na kraju priloga vele da kao Ceste FBiH razmatraju treću traku na Čevljanovići - Nišići- Olovo i dalje od Karaule (šta god to značilo).
- spree
- Posts: 7886
- Joined: 04/04/2009 02:10
- Location: oʌǝɾɐɹɐs
#1123 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kaze 30 do 40 min jbt . Glupaca trabunja, a montažer joj ga smjestio da fino pise februar/veljača dok ona govori kraj marta. Onaj jadnicak jedva dvije rečenice sastavio. Vukojebina i to je to. Dobro ikada ista bude završeno.
- Porodice Foht
- Posts: 2830
- Joined: 14/01/2019 04:56
#1124 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kontam da je ovo nerealno za ocekivati jer bi valjalo odvaliti fin komad brda za jednu traku za sto treba dobra lova, ako se dobro sjetim one ceste prema Nisicima. Desno nemas gdje. Treca traka iz pravca KOnjica do Ivan sedla i od Rastelice do tunela je bila puuno jeftinija zbog konfiguracije terena a ovo za Tuzlu je bajka u koju ne vjerujem.The BEN10 wrote:Evo ovdje na kraju priloga vele da kao Ceste FBiH razmatraju treću traku na Čevljanovići - Nišići- Olovo i dalje od Karaule (šta god to značilo).
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA