Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
mk ultra
Posts: 19511
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#1051 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »



Sta ono rece, 2.5h do tz sarajevo :lol:
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#1052 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Nivelacija »

I policija se povukla iz Nemile i Vranduka od sinoc, ne zele ispravljati greske JP Ceste Federacije.Komesar najavio krivicne prijave protiv odgovornih
Kako mi kaze prijatelj vec 2 dana radnik nije dosao na gradiliste.

Ovo ako nije za smjenu cijelog rukovodstva JP Ceste Federacije onda ne znam sta je.
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1053 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Prvi novac za izgradnju brze ceste Tuzla - Žepče (Lukavac - Mihatovići) ...

Za izgradnju autocesta i brzih cesta 153 miliona KM
Image

Federalna vlada usvojila je Program utroška uplaćenog dijela sredstava „Kapitalni transferi javnim poduzećima – transfer za izgradnju autocesta i brzih cesta” u iznosu od 153.000.000 KM utvrđenih u Budžetu Federacije BiH za 2018. godinu. Ova sredstva će biti prenesena na namjenski projektni račun Federalnog ministarstva prometa i komunikacija.

Putem ovog programa bit će finansirana izgradnja brze ceste Prača – Goražde, LOT 1 tunel Hranjen – faza 1. – u dužini od 5.500 metara u iznosu od 65.000.000 KM (za građevinske radove 60.000.000 KM, a za nadzor izvođenja građevinskih radova 5.000.000 KM), izgradnja brze ceste Mostar – Široki Brijeg Granica RH, poddionica Sjeverna obilaznica Mostar u iznosu od 13.000.000 KM (za eksproprijaciju 5.000.000 KM, za građevinske radove i nadzor 8.000.000 KM).

Za izgradnju i rekonstrukcija I transverzale – Dionica II (Bare – tunel Kobilja Glava – Hotonj) predviđeno je 35.000.000 KM (za građevinske radove 31.000.000 KM i za nadzor izvođenja 4.000.000 KM), i za poddionicu Mihatovići – Lukavac na trasi autoceste Žepče – Tuzla 40.000.000 KM. Za građevinske radove bit će izdvojeno 35.000.000 KM, za nadzor izvođenja 4.000.000 KM i za studijsko-tehničku dokumentaciju 1.000.000 KM.
Fokus
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#1054 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

Snijeg u Bosni i Hercegovini koji od jučer gotovo neprestano pada prouzrokovao je saobraćajni kolaps širom države. Iako do sada visina snijega u bh. gradovima uglavnom ne prelazi 30 centimetara, što je normalno za ovo doba godine, mnogi putevi su zavejani i neprohodni te brojna naselja odsječena.
Već u prvim satima snježnih padavina uslijedili su problemi na važnijim putevima u BiH.

Tako su vozači sinoć satima čekali na magistralnom putu M-17 prema Konjicu jer put nije na vrijeme očišćen te su brojni kamioni i autobusi ostali nepomični na ulici i blokirali prolaz vozilima iz oba pravca.
Image
https://www.klix.ba/vijesti/bih/zima-ka ... /181215092
Firme koje su dobile poslove održavanja puteva potpuno su zakazali već sa prvim snijegom. Bio sam sinoć u koloni nekoliko stotina vozila na Bradini, skoro dva sata, i vidio da nijedna radna mašina nije čistila snijeg niz Bradinu sve do Konjica. Moj put od Sarajeva do Mostara trajao je od 17.00 do 21.30,
Image
A na prilazu Jablanici nije čak ni sol bila posuta, a samo jedna grtalica gurala je snijeg u Donjoj Jablanici, i to da bi se pomjerio šleper koji je stao kod željezničkog nadvožnjaka.
Vilajet_Bosna
Posts: 542
Joined: 03/11/2018 13:51

#1055 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Vilajet_Bosna »

ahahahha,koji je ovo ku...c od države, društvo lopuža bitangi i moralnog ološa od običnog vodoinstalatera, keramičara, postavljača klime koji će gledati kako samo da te zajebe pa do predsjedništva :lol:
costacurta
Posts: 3514
Joined: 05/05/2005 08:25

#1056 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Napisah na drugoj temi, ali može komotno i ovdje:

Jedna napomena ovima što imaju razumijevanja za putare, putari su dobili pare koje sam opet JA, TI, On, Mi i Vi izdvojili kroz registraciju, cijenu goriva, poreze. Prijaviti se na tender, dobiti posao održavanja puteva i staviti svoj potpis na to znači da se ti obavezuješ da ćeš za sumu od npr 1.5M KM održavati prohodnim put Stupari-Kladanj, Ili Jablanica-Konjic. Eh, fol je što si ti dobio taj tender ispred firme XY koji su za isti posao ponudili 3M jer su računali da će snijeg pasti u novembru i ostati do marta, 6 mjeseci čišćenja treba toliko tona posipnog materijala, goriva, struje za punktove itd itd. Ti, bosanski međed, si se dosjetio da bi mogao UKRASTI, ne UŠTEDJETI već UKRASTI od mene, od tebe, od nas neku kintu računajući da će snijeg da padne u februaru i da umjesto soli ti forsiraš hebenu rizlu i prodaješ raji muda pod bubrege tvrdeći da je rizla dobra za šlajdranje, a sad ako e snijeg padne u decembru ti ćeš se pozivati na stanje puteva u Njemačkoj i Austriji, Srbiji, Kosovu......
I na nafti ćeš da uštediš tako što ralicu nespuštaš do asfalta jer KAO ima neravnina i oštećuje se asfalt a ustvari što PLIĆE ZAOREŠ, jest manja brazda ali uštediš nafte jarane eheheeej.
A sad možda si u pravu, ima neravnina, ostećenja, rupa, kolotrazi naročito sprečavaju kvalitetnije čišćenje što dovodi do pojave leda, ALI opet za to su krivi HAVERI sa TOKMACIMA iz direkcije Putevi FBiH, Ceste FBiH ili kako se već zovu PARMACI odgovorni za održavanja puteva, jer održavanje puteva za njihA znači samo kantom jupola jednom godišnje prefarbaj linije, iskopaj kanale u koji kad upadneš kad zimi prokližeš Bog te ne izvadi i ako ima gdje rupa baci lopatu asfalta, malo rasplaniraj a Ibro čizmom uvalja.
P.S
Ovo nikako ne opravdava kelje koji sa ljetnim gumama misle da se zakoni fizike ne odnose na njih.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#1057 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

costacurta wrote:Napisah na drugoj temi, ali može komotno i ovdje:

Jedna napomena ovima što imaju razumijevanja za putare, putari su dobili pare koje sam opet JA, TI, On, Mi i Vi izdvojili kroz registraciju, cijenu goriva, poreze. Prijaviti se na tender, dobiti posao održavanja puteva i staviti svoj potpis na to znači da se ti obavezuješ da ćeš za sumu od npr 1.5M KM održavati prohodnim put Stupari-Kladanj, Ili Jablanica-Konjic. Eh, fol je što si ti dobio taj tender ispred firme XY koji su za isti posao ponudili 3M jer su računali da će snijeg pasti u novembru i ostati do marta, 6 mjeseci čišćenja treba toliko tona posipnog materijala, goriva, struje za punktove itd itd. Ti, bosanski međed, si se dosjetio da bi mogao UKRASTI, ne UŠTEDJETI već UKRASTI od mene, od tebe, od nas neku kintu računajući da će snijeg da padne u februaru i da umjesto soli ti forsiraš hebenu rizlu i prodaješ raji muda pod bubrege tvrdeći da je rizla dobra za šlajdranje, a sad ako e snijeg padne u decembru ti ćeš se pozivati na stanje puteva u Njemačkoj i Austriji, Srbiji, Kosovu......
I na nafti ćeš da uštediš tako što ralicu nespuštaš do asfalta jer KAO ima neravnina i oštećuje se asfalt a ustvari što PLIĆE ZAOREŠ, jest manja brazda ali uštediš nafte jarane eheheeej.
A sad možda si u pravu, ima neravnina, ostećenja, rupa, kolotrazi naročito sprečavaju kvalitetnije čišćenje što dovodi do pojave leda, ALI opet za to su krivi HAVERI sa TOKMACIMA iz direkcije Putevi FBiH, Ceste FBiH ili kako se već zovu PARMACI odgovorni za održavanja puteva, jer održavanje puteva za njihA znači samo kantom jupola jednom godišnje prefarbaj linije, iskopaj kanale u koji kad upadneš kad zimi prokližeš Bog te ne izvadi i ako ima gdje rupa baci lopatu asfalta, malo rasplaniraj a Ibro čizmom uvalja.
P.S
Ovo nikako ne opravdava kelje koji sa ljetnim gumama misle da se zakoni fizike ne odnose na njih.
:thumbup:

Samo da dodam da nisu samo bosanski, već i hercegovački međedi... Biseri imaju jednu grtalicu od Ivana do Doljana :lol:
User avatar
escobar__
Posts: 8880
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1058 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

costacurta wrote:Napisah na drugoj temi, ali može komotno i ovdje:

Jedna napomena ovima što imaju razumijevanja za putare, putari su dobili pare koje sam opet JA, TI, On, Mi i Vi izdvojili kroz registraciju, cijenu goriva, poreze. Prijaviti se na tender, dobiti posao održavanja puteva i staviti svoj potpis na to znači da se ti obavezuješ da ćeš za sumu od npr 1.5M KM održavati prohodnim put Stupari-Kladanj, Ili Jablanica-Konjic. Eh, fol je što si ti dobio taj tender ispred firme XY koji su za isti posao ponudili 3M jer su računali da će snijeg pasti u novembru i ostati do marta, 6 mjeseci čišćenja treba toliko tona posipnog materijala, goriva, struje za punktove itd itd. Ti, bosanski međed, si se dosjetio da bi mogao UKRASTI, ne UŠTEDJETI već UKRASTI od mene, od tebe, od nas neku kintu računajući da će snijeg da padne u februaru i da umjesto soli ti forsiraš hebenu rizlu i prodaješ raji muda pod bubrege tvrdeći da je rizla dobra za šlajdranje, a sad ako e snijeg padne u decembru ti ćeš se pozivati na stanje puteva u Njemačkoj i Austriji, Srbiji, Kosovu......
I na nafti ćeš da uštediš tako što ralicu nespuštaš do asfalta jer KAO ima neravnina i oštećuje se asfalt a ustvari što PLIĆE ZAOREŠ, jest manja brazda ali uštediš nafte jarane eheheeej.
A sad možda si u pravu, ima neravnina, ostećenja, rupa, kolotrazi naročito sprečavaju kvalitetnije čišćenje što dovodi do pojave leda, ALI opet za to su krivi HAVERI sa TOKMACIMA iz direkcije Putevi FBiH, Ceste FBiH ili kako se već zovu PARMACI odgovorni za održavanja puteva, jer održavanje puteva za njihA znači samo kantom jupola jednom godišnje prefarbaj linije, iskopaj kanale u koji kad upadneš kad zimi prokližeš Bog te ne izvadi i ako ima gdje rupa baci lopatu asfalta, malo rasplaniraj a Ibro čizmom uvalja.
P.S
Ovo nikako ne opravdava kelje koji sa ljetnim gumama misle da se zakoni fizike ne odnose na njih.
Nemoj bit negativan, moraš razumjeti okolnosti u kojima se nalazimo. Radi se najbolje što se može.

:D
User avatar
Dope_Man
Posts: 7777
Joined: 03/06/2016 16:31

#1059 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Nisam odavno vozio na istok, zna li neko jesu li ikad sanirali kako treba onaj odron na putu prema Foci koji se desio nekad ljetos.
User avatar
mk ultra
Posts: 19511
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#1060 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Alfons Kauders wrote:
costacurta wrote:Napisah na drugoj temi, ali može komotno i ovdje:

Jedna napomena ovima što imaju razumijevanja za putare, putari su dobili pare koje sam opet JA, TI, On, Mi i Vi izdvojili kroz registraciju, cijenu goriva, poreze. Prijaviti se na tender, dobiti posao održavanja puteva i staviti svoj potpis na to znači da se ti obavezuješ da ćeš za sumu od npr 1.5M KM održavati prohodnim put Stupari-Kladanj, Ili Jablanica-Konjic. Eh, fol je što si ti dobio taj tender ispred firme XY koji su za isti posao ponudili 3M jer su računali da će snijeg pasti u novembru i ostati do marta, 6 mjeseci čišćenja treba toliko tona posipnog materijala, goriva, struje za punktove itd itd. Ti, bosanski međed, si se dosjetio da bi mogao UKRASTI, ne UŠTEDJETI već UKRASTI od mene, od tebe, od nas neku kintu računajući da će snijeg da padne u februaru i da umjesto soli ti forsiraš hebenu rizlu i prodaješ raji muda pod bubrege tvrdeći da je rizla dobra za šlajdranje, a sad ako e snijeg padne u decembru ti ćeš se pozivati na stanje puteva u Njemačkoj i Austriji, Srbiji, Kosovu......
I na nafti ćeš da uštediš tako što ralicu nespuštaš do asfalta jer KAO ima neravnina i oštećuje se asfalt a ustvari što PLIĆE ZAOREŠ, jest manja brazda ali uštediš nafte jarane eheheeej.
A sad možda si u pravu, ima neravnina, ostećenja, rupa, kolotrazi naročito sprečavaju kvalitetnije čišćenje što dovodi do pojave leda, ALI opet za to su krivi HAVERI sa TOKMACIMA iz direkcije Putevi FBiH, Ceste FBiH ili kako se već zovu PARMACI odgovorni za održavanja puteva, jer održavanje puteva za njihA znači samo kantom jupola jednom godišnje prefarbaj linije, iskopaj kanale u koji kad upadneš kad zimi prokližeš Bog te ne izvadi i ako ima gdje rupa baci lopatu asfalta, malo rasplaniraj a Ibro čizmom uvalja.
P.S
Ovo nikako ne opravdava kelje koji sa ljetnim gumama misle da se zakoni fizike ne odnose na njih.
:thumbup:

Samo da dodam da nisu samo bosanski, već i hercegovački međedi... Biseri imaju jednu grtalicu od Ivana do Doljana :lol:
Sta ce ti u hercegovini grtalica za snijeg :lol:
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#1061 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Dope_Man wrote:Nisam odavno vozio na istok, zna li neko jesu li ikad sanirali kako treba onaj odron na putu prema Foci koji se desio nekad ljetos.
Nije bio saniran u augustu kad sam zadnji put tuda isao, ali to ti je 50 metara puta i moze se normalno zaobici.
User avatar
Logovan
Posts: 94379
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#1062 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Logovan »

Dope_Man wrote:Nisam odavno vozio na istok, zna li neko jesu li ikad sanirali kako treba onaj odron na putu prema Foci koji se desio nekad ljetos.
Krajem oktobra nije bilo sanirano, vjerovatno je odron još tamo, turistička atrakcija. :D Ima asfaltiran put oko njega, može se zaobići bez problema.
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#1063 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ma ne moze se ono sanirati sa malo para. Tu treba komplet brdo ucvrstiti ako se ono makne. A ne moze se maknuti jer ce se brdo obrusiti. Tako da je lakse ispeglati cestu oko odrona (kao sto je uradjeno na Moscanici), izgraditi nasip, asfaltirati, ozidati odron...
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#1064 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Kao sto sam i najavio, tunel Ormanica se ipak nece rekonstruisati.

http://tip.ba/2018/12/24/videoevo-zasto ... nica-u-tk/

A to sto neki u Sarajevu donose odluke ovog tipa bez konsultacije privrednika i lokalne zajednice samo dodatno potvrdjuje moju tezu da svi ukljuceni u cestogradnju u BiH pate od nekih ozbiljnih psihickih poremecaja.

Ovakve stvari ne mogu uraditi zdrave osobe, vec iskljucivo mentalno retardirani.
SSemir
Posts: 4580
Joined: 26/02/2009 08:42

#1065 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by SSemir »

Da ne povjerujes da je razum uspio nadvladati bosanski apsurd
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1066 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Nažalost nije, tunel će se morati sanirati, ali pri tome će morati shvatiti neku normalniju alternativu.

S druge strane, ovaj idiotizam je napoko dobio normalnije rješenje.

Od danas naizmjenično odvijanje saobraćaja jednom trakom kroz tunel Vranduk
Image

Nakon jučer održanog sastanka u Gradskoj upravi Zenice povodom odvijanja saobraćaja u Vranduku pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona danas su počeli naizmjenično odvijanje saobraćaja kroz tunel Vranduk.

Načelnik Policijske uprave I Zenica Admir Gazić je na sastanku predstavnika mjesnih zajednica i gradonačelnika Zenice Fuada Kasumovića, koji je održan u srijedu poslijepodne u Gradskoj upravi Zenice, najavio kako će pripadnici MUP-a ZDK testirati naizmjenično odvijanje saobraćaja kroz tunel Vranduk jednom trakom iz Zenice ka Doboju i obrnuto.

Pripadnici MUP-a ZDK danas su u poslijepodnevnim satima izašli na mjesto događaja te pustili naizmjenično odvijanje saobraćaja jednom trakom kroz tunel kako bi rasteretili odvijanje saobraćaja kroz mjesne zajednice, čime bi se stvorili sigurniji uvjeti za kretanje vozila, ali i pješaka.

Glasnogovornica MUP-a ZDK Aldina Ahmić je ovu informaciju potvrdila za Klix.ba te dodala da je stanje na terenu za sada zadovoljavajuće.

Vozači se mole za strpljenje i poštivanje privremeno postavljene saobraćajne signalizacije.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1067 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Radovi na mostu preko rijeke Bosne uskoro će biti intenzivirani
Image

Izgradnja mosta preko rijeke Bosne, na kraju vangradske dionice Glavne gradske magistrale (GGM) u Zenici, s priključkom na magistralni put M-17 i Koridor 5C, uskoro će se intenzivirati, a saobraćaj preko mosta trebao bi biti pušten naljeto.

Izmještanje dalekovoda

U proteklom periodu radovi su bili zaustavljeni, a prema riječima Fuada Kasumovića, gradonačelnika Zenice, razlog je izmještanje dalekovoda Zenica - Busovača.

"Zbog prenamjene zemljišta na ovom lokalitetu promijenjen je i naš stav pa smo tražili da se dio dalekovoda koji se izmješta na lokalitetu buduće poslovne zone radi podzemno. Zbog toga je došlo do zastoja na radovima" – pojašnjava Kasumović.

Također, planirana je izgradnja dva kružna toka, jedan na putu M-17 i drugi na regionalnoj saobraćajnici Zenica - Lašva, te projekti poput nove kanalizacione linije.

Kasumović ističe da je u toku izmjena projektne dokumentacije i za izgradnju kružnog toka na M-17, kojom će biti omogućena direktna veza iz Perinog Hana na kružni tok na M-17. Tako će, kaže, stanovnici okolnih naselja, preko kružnog toka i mosta imati direktnu saobraćajnu vezu prema GGM-u i centru grada.

Realiziranje ovog projekta doprinijet će i boljoj saobraćajnoj uvezanosti južnih naselja oko grada sa centrom, smanjenju gužve na ulazima u grad i boljoj uvezanosti industrijskih kapaciteta u poslovnim zonama Raspotočje, Drivuša i Janjići.

"Otvara se i vangradska dionica GGM-a za korištenje u trenutnom stanju i priprema njena kompletna rekonstrukcija kako je to predviđeno, te otvara i uvezuje prostor nove Poslovne zone Zenica jug na Koridor 5C i M-17" – ističe on.

Preostali radovi

Nakon izmještanja dalekovoda, čija oprema će biti kompletirana početkom februara, procjena je da će preostali radovi na izgradnji mosta biti završeni do ljeta, kada se očekuje saobraćanje ovim značajnim infrastrukturnim projektom za grad čelika.

Ozbiljni investitori

Na ovom lokalitetu planira se otvaranje poslovne zone Zenica, a Gradska uprava već je obavila nekoliko razgovora s ozbiljnim investitorima.
"Oni su zainteresirani za ulaganje u izgradnju sadržaja u poslovnoj zoni. Ali, kad Regulacion plan bude usvojen, a ulažemo napore da to bude u drugoj polovini ove godine, moći će se pristupiti izvođenju radova i izgradnji objekata" – kaže Kasumović.
SA-C
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1068 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Sanacija tunela Vranduk II - Januar

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#1069 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Uskoro radovi na GP Bratunac na mostu "Bratoljub"
Image

Uprava za indirektno oporezivanje BiH (UIO) raspisala je tender za izgradnju graničnog prelaza Bratunac, procijenjene vrijednosti 12,3 miliona KM bez PDV-a.

Rok za dostavljanje ponuda na ovaj tender ističe 7. marta u 12 časova, a ponuđači da bi učestvovali u postupku javne nabavke moraju dostaviti i originalnu bezuslovnu bankarsku garanciju za ozbiljnost ponude. Iznos tražene garancije za ponudu je 145.000.000 KM, dok je rok za izgradnju graničnog prelaza 350 dana od dana uvođenja u posao.

Između ostalog, ponuđači da bi učestvovali na ovom tenderu moraju dokazati da su u 2017. godini pozitivno poslovali kao i to da su u posljednje tri godine imali manimum prometa od 14 miliona KM za svaku godinu.

Takođe, ponuđači će morati dokazati da su u periodu od 1. januara 2016. godine do dana podnošenja ponude izvršili najmanje jedan ugovor o izvođenju radova koji su predmet ove javne nabavke, odnosno da su izvršili radove niskogradnje ili radove na rehabilitaciji puteva ili visokogradnje, čija je vrijednost minimalno pet miliona KM bez PDV-a. Pored toga, ponuđači moraju imati najmanje 100 zaposlenih ili angažnovanih radnika, da imaju postavljenu asfaltnu bazu kapaciteta minimialno 100 tona u svom vlasništvu ili na raspolaganju koja je od mjesta izvođenja radova udaljena maksimalno 70 kilometara, a isto tako i betonsku bazu koja ne smije biti udaljena više od 70 kilometara.

Podsjećanja radi, granični prelaz gradiće se poslije nekoliko godina zastoja na mostu "Bratoljub", čiju izgradnju je finansirala Republika Srbija, a nalazi se na rijeci Drini na relaciji Bratunac - Ljubovija. Njegova izgradnja trajala je od oktobra 2015. do maja 2017. godine i koštala je oko 13 miliona evra.
Nezavisne
User avatar
escobar__
Posts: 8880
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1070 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Opet da pitam (jer niko nije odgovorio prvi puta), je li donesen neki novi pravilnik kojim se uređuje ponovno postavljanje znakova sa žutom podlogom (znakovi opasnosti ili znakovi izričitih naredbi) jer ih u Kantonu Sarajevo sve više postavljaju takvih (i nisu to stari znakovi već ih ima i nedavno postavljenih)?
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#1071 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

escobar__ wrote:Opet da pitam (jer niko nije odgovorio prvi puta), je li donesen neki novi pravilnik kojim se uređuje ponovno postavljanje znakova sa žutom podlogom (znakovi opasnosti ili znakovi izričitih naredbi) jer ih u Kantonu Sarajevo sve više postavljaju takvih (i nisu to stari znakovi već ih ima i nedavno postavljenih)?
Prema važećem Pravilniku, znakovi sa žutom podlogom su znakovi privremenog karaktera na dionicama gdje je preusmjeren/izmjenjen saobraćaj zbog radova na cesti ili kompletnim dionicama. U Sarajevu su na GGM odskora postavljeni divovski znakovi ograničenja kretanja vozilima iznad 3.5 tone bez odobrenja, jer vozači kamiona u tranzitu satraše glavnu magistralu i šine u užem dijelu grada. Sad ima znak i policija zaustavlja i kažnjava redom sve koji prolaze bez odobrenja Općine ili Kantona.


A istina je da su nekad davno bili znakovi sa žutim podlogama, sad su ja mislim ukinuti manje-više svugdje osim u siromašnijem entitetu i to na reg. cestama (istočna Bosna).
User avatar
escobar__
Posts: 8880
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1072 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

^^ Hvala ti.

Žute postavljaju i na magistralnoj cesti prema Tuzli, ima novijih znakova (koji nisu privremeni) sa žutom podlogom, a vidio sam i te divovske pa sam zato i postavio pitanje.
Digresija
Posts: 321
Joined: 09/01/2019 22:28

#1073 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Digresija »

Dokle su radovi na Karauli?
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#1074 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

Nema na čemu, a što se tiče tih novih prema Tuzli, jedino obrazloženje po meni može biti da u različitim kantonima imaju različite Pravilnike s obzirom da svaki kanton ima kantonalnu Direkciju za puteve koja se brine o vertikalnoj signalizaciji na magistralama zajedno uz JP Ceste Federacije BiH.

Ako su znakovi iza Srednjeg, onda Direkcija za puteve ZDK, a ako su iza Olova onda Direkcija za puteve TK.

Država apsurda je ovo, tako da nemoj da te čudi bilo šta, a pogotovo ovakve stvari. :D
User avatar
escobar__
Posts: 8880
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#1075 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Ma ovo samo po Kantonu Sarajevo, ZDK i TK se drže državnog zakona barem kada je signalizacija u pitanju.

Što se radova na Karauli tiče, nidokle. Ona mini-obilaznica na južnom početku nove trase je u katastrofalnom stanju, asfalt je propao i bukvalno imaš osjećaj da vozič nekom rudničkom trasom.
Post Reply