Booking.com ALL ABOUT

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Pasiflora
Posts: 3838
Joined: 30/03/2007 20:41
Location: Bolje bi bilo da je malo dalje

#176 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Pasiflora »

Heller wrote:Svako ima pravo da sa svojom nekrefninom raspolaže kako hoće. Takođe sad nek trpi pritisak i ukidanje profila na bookingu.
Kao i na AirBNB-u i ostalim platformama + državno odvjetništvo
https://www.slobodnadalmacija.hr/dalmac ... vjetnistvu
nj0be
Posts: 107
Joined: 18/04/2009 22:20

#177 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by nj0be »

Jedno pitanje, rezervisao sam smjestaj preko Bookinga, ali sam sprijecen da idem na taj datum. Vrijeme za besplatno otkazivanje je isteklo i sada bih morao platiti cijeli iznos da bih ponistio rezervaciju. Meni na Bookingu nema podataka o mojoj kartici i slicno tako da mi ne mogu na taj nacin skinuti novac. Zanima me da li nekako drugacije mogu da potrazuju taj novac od mene ukoliko se ja ne pojavim a rezervacija ostane do kraja?
džakailibu
Posts: 613
Joined: 08/05/2013 11:37

#178 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by džakailibu »

nj0be wrote:Jedno pitanje, rezervisao sam smjestaj preko Bookinga, ali sam sprijecen da idem na taj datum. Vrijeme za besplatno otkazivanje je isteklo i sada bih morao platiti cijeli iznos da bih ponistio rezervaciju. Meni na Bookingu nema podataka o mojoj kartici i slicno tako da mi ne mogu na taj nacin skinuti novac. Zanima me da li nekako drugacije mogu da potrazuju taj novac od mene ukoliko se ja ne pojavim a rezervacija ostane do kraja?
Meni se slicno desilo, dakle rezervisao bez ikakvih informacija o karticama odnosno nacinu placanja. koliko se mogu sjetiti imas tu opciju kada bookiras da to radis bez dodatnih informacija (bankovne kartice). Dakle, slicno mi se desilo- uz put sam nasao bolji hotel i ostao u njemu. Nista se nije desilo, nisu mi uzeli novac samo sam imao dva tri poziva (jer sam ostavio broj telefona) na koji se nisam javljao.
Hakiz
Posts: 39669
Joined: 30/07/2015 20:01

#179 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Hakiz »

nj0be wrote:Jedno pitanje, rezervisao sam smjestaj preko Bookinga, ali sam sprijecen da idem na taj datum. Vrijeme za besplatno otkazivanje je isteklo i sada bih morao platiti cijeli iznos da bih ponistio rezervaciju. Meni na Bookingu nema podataka o mojoj kartici i slicno tako da mi ne mogu na taj nacin skinuti novac. Zanima me da li nekako drugacije mogu da potrazuju taj novac od mene ukoliko se ja ne pojavim a rezervacija ostane do kraja?
Ne naplaćuju cijeli iznos nego samo prvu noć u takvom slučaju.

Ako nemaju broj kartice, ne mogu ti naplatiti.
moonca
Posts: 88063
Joined: 20/12/2016 20:16

#180 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by moonca »

Kako je napravio rezervaciju bez kartice. ?
Hakiz
Posts: 39669
Joined: 30/07/2015 20:01

#181 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Hakiz »

džakailibu wrote:
nj0be wrote:Jedno pitanje, rezervisao sam smjestaj preko Bookinga, ali sam sprijecen da idem na taj datum. Vrijeme za besplatno otkazivanje je isteklo i sada bih morao platiti cijeli iznos da bih ponistio rezervaciju. Meni na Bookingu nema podataka o mojoj kartici i slicno tako da mi ne mogu na taj nacin skinuti novac. Zanima me da li nekako drugacije mogu da potrazuju taj novac od mene ukoliko se ja ne pojavim a rezervacija ostane do kraja?
Meni se slicno desilo, dakle rezervisao bez ikakvih informacija o karticama odnosno nacinu placanja. koliko se mogu sjetiti imas tu opciju kada bookiras da to radis bez dodatnih informacija (bankovne kartice). Dakle, slicno mi se desilo- uz put sam nasao bolji hotel i ostao u njemu. Nista se nije desilo, nisu mi uzeli novac samo sam imao dva tri poziva (jer sam ostavio broj telefona) na koji se nisam javljao.
Stvar je u tome, da takvim ponašanjem sebe dovodimo u lošu situaciju.

Na primjer, neke stranice za prodaju preko interneta su prestale isporučivati u BiH zato što im je iz BiH dolazilo previše žalbi da nije stigla roba pa su ponovo slali itd. I kada su ljudi vidjeli da je nesrazmjer žalbi iz BiH u odnosu na druge države, zaključili su da ih naši ljudi varaju i prestali su isporučivati u BiH.

Tako da sličnim ponašanjem možemo očekivati da će hoteli preko bookinga našim ljudima početi naplaćivati odjednom cijeli iznos u trenutku rezervacije, ili da će odbijati rezervacije našim ljudima ili ko zna kakve posljedice.

Na kraju ćemo sami sebe zeznuti, ne njih.
Hakiz
Posts: 39669
Joined: 30/07/2015 20:01

#182 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Hakiz »

moonca wrote:Kako je napravio rezervaciju bez kartice. ?
Ni meni nije jasno, ali zbog diskusije pretpostavimo da jeste.

Prije će biti da možda postoji neka opcija "iskazivanja interesa" poslije kojeg imaš neki rok da napraviš pravu rezervaciju. Pa ako to ne uradiš u tom roku, smatra se da si odustao.

Ali ja nigdje nisam vidio mogućnost da rezervišeš sobu bez kartice.
User avatar
vjesticanametli
Posts: 15704
Joined: 15/02/2008 09:31
Location: Sarajevo X

#183 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by vjesticanametli »

E cuj ne javljat im se na tel.....pa zar nisi mogao poslati mail il nazvati.....fakat odron. Sto rece kolega zajebaces tim ciganskim ponasanjem sebe tj nas. Koji seljakluk :roll:
Ci-Nick
Posts: 5063
Joined: 15/03/2015 17:38

#184 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Ci-Nick »

Hakiz wrote:
moonca wrote:Kako je napravio rezervaciju bez kartice. ?
Ni meni nije jasno, ali zbog diskusije pretpostavimo da jeste.

Prije će biti da možda postoji neka opcija "iskazivanja interesa" poslije kojeg imaš neki rok da napraviš pravu rezervaciju. Pa ako to ne uradiš u tom roku, smatra se da si odustao.

Ali ja nigdje nisam vidio mogućnost da rezervišeš sobu bez kartice.
ima apartmana koji se mogu rezervisati i bez kartice, ja sam nedavno rezervisao apartman bez kartice.
Evo odmah piše ispod naziva "moguća rezervacije bez kreditne kartice"
Uglavnom stanovi koje ljudi iznajmljuju i naplaćuju u gotovini i nemaju POS.
Što se tiče prevare bookinga,.. pretpostavljam da i kod njih kao kod banaka imaš kreditnu istoriju i da će minimalno dobiti lošu ocjenu a nije isključeno da će ga pravno goniti.
User avatar
Laertes
Posts: 4237
Joined: 08/01/2015 18:25

#185 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Laertes »

Je li neko od vas dobio onaj link za podijeliti sa prijateljima preko kojeg ako se rezerviše, dobije se 10% popusta za onog koji rezerviše, a 15 dolara za onog čiji je link? Ja dobio, a nemam prijatelja koji koriste Booking, pa kontam mogli bismo razmijeniti, uhar je....
User avatar
vjesticanametli
Posts: 15704
Joined: 15/02/2008 09:31
Location: Sarajevo X

#186 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by vjesticanametli »

Do kad vazi ....razmjena dolazi u obzir :)
User avatar
Laertes
Posts: 4237
Joined: 08/01/2015 18:25

#187 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Laertes »

vjesticanametli wrote:Do kad vazi ....razmjena dolazi u obzir :)
Nisam nigdje vidio vremensko ograničenje. Jel' imaš taj link? Baci ga u pp ako imaš.
User avatar
vjesticanametli
Posts: 15704
Joined: 15/02/2008 09:31
Location: Sarajevo X

#188 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by vjesticanametli »

Nemam ja ali skontah imas ti pa reko posalji jer ja rezervisem preko bukinga pa meni popust tebi pare ha ja :mrgreen:
džakailibu
Posts: 613
Joined: 08/05/2013 11:37

#189 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by džakailibu »

vjesticanametli wrote:E cuj ne javljat im se na tel.....pa zar nisi mogao poslati mail il nazvati.....fakat odron. Sto rece kolega zajebaces tim ciganskim ponasanjem sebe tj nas. Koji seljakluk :roll:
Prvo nema nikakve veze sa BIH, niti je broj boisanski niti sam bookirao iz BiH. Drugo cim su stavili takvu opciju postoji mogucnost da ne korisitis njihove usluge. Trece ako sam nasao negdje bolje za istu cijenu naravno da cu iskoristiti tu opciju. cetvrto nisam rekao da su me oni zvali i dalje ne znam da li je taj hotel ili ne, jer su bila dva poziva iz dvije razlicite zemlje. A to da li sam mogao napisati mail ili im se javiti i u kakvoj sam situaciji bio nemas pojma. Tako da je bolje da ostavis svoje komentare za sebe, ugladjeni gospodine Bonton!
shheff
Posts: 687
Joined: 22/07/2013 14:11

#190 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by shheff »

Ma hajde nek si ti njih izradio, oni su veliki pa nece ni osjetiti, ipak je cilj svakog kockastog balkanca da on k'o nesto pametno profitira od mrskog stranca koji su civilizacijski svjetlosnim godinama napred.
džakailibu
Posts: 613
Joined: 08/05/2013 11:37

#191 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by džakailibu »

shheff wrote:Ma hajde nek si ti njih izradio, oni su veliki pa nece ni osjetiti, ipak je cilj svakog kockastog balkanca da on k'o nesto pametno profitira od mrskog stranca koji su civilizacijski svjetlosnim godinama napred.
kakav skup kompleksasha. strasno!
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#192 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by dresdener78 »

Koristim booking.com već niz godina, i to nekoliko puta godišnje.

Do sada nije bilo nijedne neugodnosti, jer oni su u suštini stvorili jednu vrstu monopola preko kojeg brojni hoteli i pansioni prodaju apsolutnu većinu noćenja - plaćaju proviziju od oko 20-25 posto ali zato imaju popunjene kapacitete dugo unaprijed. Pa sebi ne mogu dozvoliti neke prevare većeg formata jer izbrisanje sa Bookinga bi za mnoge bio kraj biznisa.

Par iskustava:

- Plaćanje nikad nije problem, ili biram opciju da se pare skinu odmah sa mog računa, ili služi broj moje banking kartice kao "garancija". Svakako nisam imao na početku nikako mogućnost da se registriram i da počnem rezervisati smještaje BEZ toga da navedem broj validne banking kartice. I meni se desilo da su se pare odmah "skinule" sa mog računa mada sam birao opciju "plaćanje na licu mjesta gotovinom", ali ovaj "pending payment" se kasnije ukinuo odnosno pare nisu napustile moj račun.

- Ako nisam sto posto siguran da ću stvarno moći putovati, ne biram opciju "no refund possible", nego plaćam par eura više i biram opciju mogućnosti storniranja pred sam kraj dolaska u hotel. Lakše je nego se kasnije žaliti i praviti scene mada sam na početku prihvatio jasne uslove.

- Da izbjegnem bilo koje probleme sa prevarantima na strani vlasnika hotela i pansiona, pažljivo gledam rejting - NIKAD ne bukiram ništa ispod "7" jer tamo već ima nekih problema (plaćanje, ponašanje osoblja, vrlo prljave / bučne sobe)... - za par minuta čitanja komentara čovjek vidi šta može očekivati.

- Primjetio sam da je booking konstantno preko neke hotline na raspolaganju za osobe koje su rezervisale smještaj te za vlasnike hotela. Bio u Ukrajini, naveo vlasniku stana da budem na licu mjesta do 13,00 ali nešto sam izgubio orijentaciju u gradu pa kasnio 15 minuta. Već u 13,10 vidim da mene zove neki holandski broj na mobitelu, i uposlenik Booking.com mene pita kakva je situacija kod mene i kako vlasnik stana mene već očekuje i kad ću tamo doć (bio bukvalno već iza ugla).

Naravno ima i mogućnosti da kontaktirate direktno hotel / pansion i napišete njima "evo imam ponudu smještaja kod vas preko bookinga za 50 eur/noć, možemo li se dogovoriti "direktno" za 46 eura" - mnogi na to pristaju, ali onda nema nikakve garancije da je taj smještaj i stvarno bukiran na strani hotela, jer booking nije uključen u to. Dakle posebno u državi gdje ne pričam lokalni jezik nebi ovo rizikovao, i posebno kod nekih smještaja sa ukupnom ocjenom ispod prosjeka / sa lošim komentarima.

Malo off topic, imam VRLO neugodna iskustva sa stranicom ebookers.ie: Krajem prošle godine sam vidio da imaju najbolju ponudu avionskih karata za London, i PRVI PUT nisam provjerio rejting portala. Tokom plaćanja na webstranici (ukupan iznos od 95,00 EUR) je nakon ukucanja broja kartice nešto "crklo", nije išlo dalje, pa vidim na računu skinuto je u status "pending payment" DVAPUT 56,94 EUR. Kontaktirati ih preko telefona - mission impossible, pa sam nakon toga otkrio "skrivenu" e-mail adresu za klijente, dobio neki čudan odgovor kako kod njih nije ova transakcija nikako registrirana i "žao nam je bye bye ćao". Razgovarao sa mojom bankom o toj situaciji - moralo se čekati. Nakon otprilike 30 dana su se pare opet vratile na račun ali bez ikakve reakcije sa strane ovog portala. Kasnije sam čitao niz negativnih komentara da je komunikacija sa njima katastrofalna ako se bilo šta desi (ne odgovara nivo bukiranog smještaja, NEMA potvrđene rezervacije u rezervisanom hotelu, otkazan je let, itd.). Dakle valjda će biti ovo malo off topic iskustvo korisno za nekoga.
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#193 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by seoBIH »

Ako si rezervisao i pravila kažu da moraš platiti, plati. Sve drugo je prevara.

Pored toga, mogao si kontaktirati hotel, ili booking, zamoliti da ne platiš ništa, eventualno prvu noć.
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#194 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by seoBIH »

vjesticanametli wrote:Nemam ja ali skontah imas ti pa reko posalji jer ja rezervisem preko bukinga pa meni popust tebi pare ha ja :mrgreen:
Svi imaju taj link u profilu. Pronađi u opcijama.
Hakiz
Posts: 39669
Joined: 30/07/2015 20:01

#195 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Hakiz »

seoBIH wrote:Ako si rezervisao i pravila kažu da moraš platiti, plati. Sve drugo je prevara.

Pored toga, mogao si kontaktirati hotel, ili booking, zamoliti da ne platiš ništa, eventualno prvu noć.
Standardni uslovi u hotelima (apartmani, individualne sobe itd mogu imat idrugačije uslove) u svim hotelima u kojima sam ja boravio su takvi da ne skinu novac odmah sa kartice. Plaćam pri odjavljivanju i tada su mi skidali sa kartice. Rok za besplatno otkazivanje je 24 to 72 sata od dana očekivane prijave u hotel. Ako se javiš i otkažeš u tih 24 do 72 sata ili se ne pojaviš u hotelu do 24 sata na dan očekivane prijave, skinu cijenu jedne noći sa kartice. Ako ćeš stići kasno u hotel, recimo iza 22 sata, a pogotovo ako ćeš stići poslije 24 sata (ući u sljedeći dan a nećeš stići u hotel), recimo kasnio let i slično, hoteli očekuju, a i pristojno je, nazvati ili eMailom obavijestiti hotel da ćeš kasniti. Jer, može se desiti da kašnjenje shvate kao nedolazak, daju tvoju sobu drugom klientu i ti se onda pojaviš u hotelu a soba više nema. Tako da je i za tebe bolje da ih obavijestiš da ćeš kasniti, da ti čuvaju sobu.

Kao to ti kažeš, pristojnost i uviđavnost prema ljudima koji rade u hotelima niti je skupa, niti uzima puno vremena, a može biti od koristi.
User avatar
Reisova
Posts: 1004
Joined: 15/08/2011 16:28

#196 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Reisova »

dresdener78 wrote:Koristim booking.com već niz godina, i to nekoliko puta godišnje.

Do sada nije bilo nijedne neugodnosti, jer oni su u suštini stvorili jednu vrstu monopola preko kojeg brojni hoteli i pansioni prodaju apsolutnu većinu noćenja - plaćaju proviziju od oko 20-25 posto ali zato imaju popunjene kapacitete dugo unaprijed. Pa sebi ne mogu dozvoliti neke prevare većeg formata jer izbrisanje sa Bookinga bi za mnoge bio kraj biznisa.

Par iskustava:

- Plaćanje nikad nije problem, ili biram opciju da se pare skinu odmah sa mog računa, ili služi broj moje banking kartice kao "garancija". Svakako nisam imao na početku nikako mogućnost da se registriram i da počnem rezervisati smještaje BEZ toga da navedem broj validne banking kartice. I meni se desilo da su se pare odmah "skinule" sa mog računa mada sam birao opciju "plaćanje na licu mjesta gotovinom", ali ovaj "pending payment" se kasnije ukinuo odnosno pare nisu napustile moj račun.

- Ako nisam sto posto siguran da ću stvarno moći putovati, ne biram opciju "no refund possible", nego plaćam par eura više i biram opciju mogućnosti storniranja pred sam kraj dolaska u hotel. Lakše je nego se kasnije žaliti i praviti scene mada sam na početku prihvatio jasne uslove.

- Da izbjegnem bilo koje probleme sa prevarantima na strani vlasnika hotela i pansiona, pažljivo gledam rejting - NIKAD ne bukiram ništa ispod "7" jer tamo već ima nekih problema (plaćanje, ponašanje osoblja, vrlo prljave / bučne sobe)... - za par minuta čitanja komentara čovjek vidi šta može očekivati.

- Primjetio sam da je booking konstantno preko neke hotline na raspolaganju za osobe koje su rezervisale smještaj te za vlasnike hotela. Bio u Ukrajini, naveo vlasniku stana da budem na licu mjesta do 13,00 ali nešto sam izgubio orijentaciju u gradu pa kasnio 15 minuta. Već u 13,10 vidim da mene zove neki holandski broj na mobitelu, i uposlenik Booking.com mene pita kakva je situacija kod mene i kako vlasnik stana mene već očekuje i kad ću tamo doć (bio bukvalno već iza ugla).

Naravno ima i mogućnosti da kontaktirate direktno hotel / pansion i napišete njima "evo imam ponudu smještaja kod vas preko bookinga za 50 eur/noć, možemo li se dogovoriti "direktno" za 46 eura" - mnogi na to pristaju, ali onda nema nikakve garancije da je taj smještaj i stvarno bukiran na strani hotela, jer booking nije uključen u to. Dakle posebno u državi gdje ne pričam lokalni jezik nebi ovo rizikovao, i posebno kod nekih smještaja sa ukupnom ocjenom ispod prosjeka / sa lošim komentarima.

Malo off topic, imam VRLO neugodna iskustva sa stranicom ebookers.ie: Krajem prošle godine sam vidio da imaju najbolju ponudu avionskih karata za London, i PRVI PUT nisam provjerio rejting portala. Tokom plaćanja na webstranici (ukupan iznos od 95,00 EUR) je nakon ukucanja broja kartice nešto "crklo", nije išlo dalje, pa vidim na računu skinuto je u status "pending payment" DVAPUT 56,94 EUR. Kontaktirati ih preko telefona - mission impossible, pa sam nakon toga otkrio "skrivenu" e-mail adresu za klijente, dobio neki čudan odgovor kako kod njih nije ova transakcija nikako registrirana i "žao nam je bye bye ćao". Razgovarao sa mojom bankom o toj situaciji - moralo se čekati. Nakon otprilike 30 dana su se pare opet vratile na račun ali bez ikakve reakcije sa strane ovog portala. Kasnije sam čitao niz negativnih komentara da je komunikacija sa njima katastrofalna ako se bilo šta desi (ne odgovara nivo bukiranog smještaja, NEMA potvrđene rezervacije u rezervisanom hotelu, otkazan je let, itd.). Dakle valjda će biti ovo malo off topic iskustvo korisno za nekoga.
Post ti je odlican ako ti jos sta padne napamet napisi. Booking jeste poskup ali za stranca je super jer tacno znas gdje ides. Veoma mi se svidja opcija da imas 24 sata da otkazes rezervaciju. Za sve sto si napisao se slazem jesu postavili monopol recimo pokusala sam koristiti Trivago I u vecini slucajeva me "baca" na booking.
User avatar
strucnjakdemagog
Posts: 2198
Joined: 16/02/2019 15:09

#197 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by strucnjakdemagog »

koliko sam upratio, booking jeste odlican, ali se ne isplati preko bookinga rezervisati smjestaj recimo na makarskoj rivijeri, jer je bolja opcija direktno pregovarati sa vlasnikom apartmana ili hotelom?
kontam da koristim booking samo kao pomoc pri odabiru, obzirom da imaju detaljnije informacije o samom smjestaju.
Hakiz
Posts: 39669
Joined: 30/07/2015 20:01

#198 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Hakiz »

strucnjakdemagog wrote:koliko sam upratio, booking jeste odlican, ali se ne isplati preko bookinga rezervisati smjestaj recimo na makarskoj rivijeri, jer je bolja opcija direktno pregovarati sa vlasnikom apartmana ili hotelom?
kontam da koristim booking samo kao pomoc pri odabiru, obzirom da imaju detaljnije informacije o samom smjestaju.
Meni za informacije služi tripadvosor, a za samu rezervaciju booking.
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#199 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by seoBIH »

strucnjakdemagog wrote:koliko sam upratio, booking jeste odlican, ali se ne isplati .
Ne bih bas rekao. Pored toga sto imas odredjena prava, ne mozes ostati bez smjestaja i slicno, cijena nije veca od 10%. Recimo, prosli put mi izleti ponuda od 200KM. Kada sam dosao u smjestja, vlasnik mi rece da bi mi i dao za 160KM, jer mu ostalo uzme booking.

Nema sanse da bi u nepoznatom gradi uzeo smjestaj van bookinga, ukoliko vec ranije nisam bio u tom smjestjau, ili nemam preporuke prijatelja. Na odmoru ne zelim da razbijam glavu glupostima radi 10%.
User avatar
ElRe
Posts: 10588
Joined: 12/12/2011 11:28

#200 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by ElRe »

Laertes wrote:Je li neko od vas dobio onaj link za podijeliti sa prijateljima preko kojeg ako se rezerviše, dobije se 10% popusta za onog koji rezerviše, a 15 dolara za onog čiji je link? Ja dobio, a nemam prijatelja koji koriste Booking, pa kontam mogli bismo razmijeniti, uhar je....
Jesam ja, prijatelj dobio 10%, a ja jos nisam 15$ :)
Vec prosla 2 mjeseca.
Post Reply