BOJA I KVALITET GORIVA U BIH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
ninja-san
Posts: 406
Joined: 11/01/2007 11:04
Location: Sarajevo

#1 BOJA I KVALITET GORIVA U BIH

Post by ninja-san »

Ne znam je li netko vidio dobar clanak u magazinu StartBIH o tocenju goriva na pumpama.
Naime, novinari su isli da provjere da li pumpadzije mogu "zavrtati" musterije za pola litre po tocenju, kako se to prica medju rajom.
Isli su i nasuli po kanister od 4 litra na 4 razlicite pumpe i kolicina je bila ok. medjutim, gorivo bezolovni benzin b95 na 4 pumpe je imalo razlicitu boju na jednoj pumpi gotovo biijelo, samo malo zelenkasto, na drugoj pumpi morski plavo. na trecoj pumpi zuto, a na cetvrtoj sa smedjim nijansama ( postavljen je i foto kanistera i stvarno se vidi razlika(.

Sto mislite mogu li pumpadzije u BIH zavrtati raju, je li neko imao takvih iskustava i ima li boja goriva veze sa njegovim kvalitetom.
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#2

Post by FX900 »

Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ. :x :x :x :angry:
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#3

Post by nineac »

FX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ. :x :x :x :angry:
:lol: :lol: :lol:
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#4

Post by FX900 »

He, he, he, he :lol: :lol: :lol: :lol:
jezičar
Posts: 65
Joined: 27/03/2007 09:07

#5

Post by jezičar »

Kvalitet goriva je jadan. Najbolje je usuti benzin u kanister, pa onda vidjeti boju, kad malo odstoji. Jedan moj jaran je tako radio zbog ajnšprica. Može zbog vode da zahrđa brizgaljka.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#6

Post by nineac »

FX900 wrote:He, he, he, he :lol: :lol: :lol: :lol:
I tebi postale ove gluposti smjesne? :lol:
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#7

Post by FX900 »

nineac wrote:
FX900 wrote:He, he, he, he :lol: :lol: :lol: :lol:
I tebi postale ove gluposti smjesne? :lol:
Evo me u žalosti. Smijem se da ne bih plakao. Šalu na stranu, stvarno ponekad ima smijurije, ali samo ponekad. :lol: Od svega si mi ti najsmješniji 8-) :D
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#8

Post by nineac »

FX900 wrote:
nineac wrote:
FX900 wrote:He, he, he, he :lol: :lol: :lol: :lol:
I tebi postale ove gluposti smjesne? :lol:
Evo me u žalosti. Smijem se da ne bih plakao. Šalu na stranu, stvarno ponekad ima smijurije, ali samo ponekad. :lol: Od svega si mi ti najsmješniji 8-) :D
Drago mi je da na nekog ostavljam pozitivan utisak :lol:
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#9

Post by dr.iver »

jezičar wrote:Kvalitet goriva je jadan. Najbolje je usuti benzin u kanister, pa onda vidjeti boju, kad malo odstoji. Jedan moj jaran je tako radio zbog ajnšprica. Može zbog vode da zahrđa brizgaljka.
VW ili Audi? Neka uzme od Mercedesa, bronzane brizgaljke, one ne hrdjaju!

Jednom uzmem u kanister super98 na INI - onako plavkast
uzmem na nekoj divljoj pumpi kod Viteza - zelenkast
miris manje više isti

vadio 2x euro95 iz istog auta
jednom bez problema, malo je gorak
drugi put kad umro nisam :roll:
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#10

Post by FX900 »

Pa benzin se ne pije. :lol: :lol:
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#11

Post by dr.iver »

Uh, nisam to znao, upravo sam popio malo benzina pred spavanje, 'ocel' mi stetiti? :lol:
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#12

Post by FX900 »

Izmjeri koliko imaš promila. :lol:
Fox Mulder
Posts: 562
Joined: 24/04/2007 13:24
Location: Washington

#13

Post by Fox Mulder »

Ona eko-pumpa na Breki ima grozno gorivo. Ne kupujte tamo. Super 98 je katastrofa, radi auto ko dizel. Bezolovni je malo bolji. NE IDITE TAMO.
bianconero
Posts: 126
Joined: 04/02/2007 01:59

#14

Post by bianconero »

FX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ. :x :x :x :angry:
kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetli
malizeleni
Posts: 1198
Joined: 23/04/2007 11:55
Location: U nas u Sveckoj

#15

Post by malizeleni »

bianconero wrote:
kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetli
Ne popravlja kvalitet, nego mjenja mjesavinu goriva i zraka kako mu odgovara.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#16

Post by nineac »

bianconero wrote:
FX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ. :x :x :x :angry:
kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetli
Taman ga je zoom baniro a ti ga opet pozivas, pusit ga molim te!
User avatar
Romeo 80
Posts: 4378
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#17

Post by Romeo 80 »

bianconero wrote:
FX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ. :x :x :x :angry:
kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetli
Ne popravlja elektronika kvalitet goriva, već mijenja vrijeme paljenja smjese. Noviji benzinski motori imaju senzor detonatnog izgaranja, pa u milisekundi mijenjaju parametre rada motora s obzirom na trenutne potrebe! Kod benzina slabije kvalitete koji ima manji oktanski broj nego što je navedeno može doći do detonatnog izgaranja (prijevremenog paljenja smjese u cilindru prije nego klip dođe u gornju mrtvu tačku)! Da bi se to izbjeglo jer je veoma štetno senzor registruje detonacije i mijenja ugao pretpaljenja. Za posljedicu, auto ide nešto lošije, ali ništa ne može pomoći kad je u pitanju prljavo gorivo. Baš su savremeni motori daleko osjetljiviji po tom pitanju.
Fox Mulder
Posts: 562
Joined: 24/04/2007 13:24
Location: Washington

#18

Post by Fox Mulder »

nineac wrote:
bianconero wrote:
FX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ. :x :x :x :angry:
kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetli
Taman ga je zoom baniro a ti ga opet pozivas, pusit ga molim te!
Jesi li ti siguran da si zdrav?
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#19

Post by nineac »

Romeo 80 wrote:
bianconero wrote:
FX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ. :x :x :x :angry:
kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetli
Ne popravlja elektronika kvalitet goriva, već mijenja vrijeme paljenja smjese. Noviji benzinski motori imaju senzor detonatnog izgaranja, pa u milisekundi mijenjaju parametre rada motora s obzirom na trenutne potrebe! Kod benzina slabije kvalitete koji ima manji oktanski broj nego što je navedeno može doći do detonatnog izgaranja (prijevremenog paljenja smjese u cilindru prije nego klip dođe u gornju mrtvu tačku)! Da bi se to izbjeglo jer je veoma štetno senzor registruje detonacije i mijenja ugao pretpaljenja. Za posljedicu, auto ide nešto lošije, ali ništa ne može pomoći kad je u pitanju prljavo gorivo. Baš su savremeni motori daleko osjetljiviji po tom pitanju.
Noviji automobili??? Moja Ascona iz 1988 je mjenjala parametre rada motora i ugla paljenja prema kvaliteti goriva tj. oktanskom broju!
User avatar
Romeo 80
Posts: 4378
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#20

Post by Romeo 80 »

Pa to jeste karakteristika novijih motora, a to za Askonu me iznenađuje! :) Nisam znao da je Askona to imala. Hajde, nek je i Opel u nečemu nekada bio napredan! :D
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#21

Post by dr.iver »

Necu reci da se na fici mijenja ugao pretpaljenja, ali jedan jugo 100% ima vakumski korektor paljenja...tako da je to oldschool, a ne neka novost, jedino sto to danas vrsi elektronika...
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#22

Post by nineac »

Romeo 80 wrote:Pa to jeste karakteristika novijih motora, a to za Askonu me iznenađuje! :) Nisam znao da je Askona to imala. Hajde, nek je i Opel u nečemu nekada bio napredan! :D
Da imali su to OPELi davno zato sto se medju prvima krenuli i sa Multipoin ubrizgavanje. Dok su se Audiji i VW kotrljali sa sekvencijalnim ubrizgavanjem i jednom diznom, OPEL-i su imali multipoint!
Post Reply