Ne znam je li netko vidio dobar clanak u magazinu StartBIH o tocenju goriva na pumpama.
Naime, novinari su isli da provjere da li pumpadzije mogu "zavrtati" musterije za pola litre po tocenju, kako se to prica medju rajom.
Isli su i nasuli po kanister od 4 litra na 4 razlicite pumpe i kolicina je bila ok. medjutim, gorivo bezolovni benzin b95 na 4 pumpe je imalo razlicitu boju na jednoj pumpi gotovo biijelo, samo malo zelenkasto, na drugoj pumpi morski plavo. na trecoj pumpi zuto, a na cetvrtoj sa smedjim nijansama ( postavljen je i foto kanistera i stvarno se vidi razlika(.
Sto mislite mogu li pumpadzije u BIH zavrtati raju, je li neko imao takvih iskustava i ima li boja goriva veze sa njegovim kvalitetom.
BOJA I KVALITET GORIVA U BIH
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 406
- Joined: 11/01/2007 11:04
- Location: Sarajevo
-
- Posts: 197
- Joined: 08/03/2007 15:02
#2
Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ.
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#3
FX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ.
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#8
Drago mi je da na nekog ostavljam pozitivan utisakFX900 wrote:Evo me u žalosti. Smijem se da ne bih plakao. Šalu na stranu, stvarno ponekad ima smijurije, ali samo ponekad. Od svega si mi ti najsmješnijinineac wrote:I tebi postale ove gluposti smjesne?FX900 wrote:He, he, he, he
-
- Posts: 981
- Joined: 02/05/2006 12:33
#9
VW ili Audi? Neka uzme od Mercedesa, bronzane brizgaljke, one ne hrdjaju!jezičar wrote:Kvalitet goriva je jadan. Najbolje je usuti benzin u kanister, pa onda vidjeti boju, kad malo odstoji. Jedan moj jaran je tako radio zbog ajnšprica. Može zbog vode da zahrđa brizgaljka.
Jednom uzmem u kanister super98 na INI - onako plavkast
uzmem na nekoj divljoj pumpi kod Viteza - zelenkast
miris manje više isti
vadio 2x euro95 iz istog auta
jednom bez problema, malo je gorak
drugi put kad umro nisam
-
- Posts: 562
- Joined: 24/04/2007 13:24
- Location: Washington
#13
Ona eko-pumpa na Breki ima grozno gorivo. Ne kupujte tamo. Super 98 je katastrofa, radi auto ko dizel. Bezolovni je malo bolji. NE IDITE TAMO.
-
- Posts: 126
- Joined: 04/02/2007 01:59
#14
kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetliFX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ.
-
- Posts: 1198
- Joined: 23/04/2007 11:55
- Location: U nas u Sveckoj
#15
Ne popravlja kvalitet, nego mjenja mjesavinu goriva i zraka kako mu odgovara.bianconero wrote:
kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetli
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#16
Taman ga je zoom baniro a ti ga opet pozivas, pusit ga molim te!bianconero wrote:kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetliFX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ.
- Romeo 80
- Posts: 4378
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
#17
Ne popravlja elektronika kvalitet goriva, već mijenja vrijeme paljenja smjese. Noviji benzinski motori imaju senzor detonatnog izgaranja, pa u milisekundi mijenjaju parametre rada motora s obzirom na trenutne potrebe! Kod benzina slabije kvalitete koji ima manji oktanski broj nego što je navedeno može doći do detonatnog izgaranja (prijevremenog paljenja smjese u cilindru prije nego klip dođe u gornju mrtvu tačku)! Da bi se to izbjeglo jer je veoma štetno senzor registruje detonacije i mijenja ugao pretpaljenja. Za posljedicu, auto ide nešto lošije, ali ništa ne može pomoći kad je u pitanju prljavo gorivo. Baš su savremeni motori daleko osjetljiviji po tom pitanju.bianconero wrote:kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetliFX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ.
-
- Posts: 562
- Joined: 24/04/2007 13:24
- Location: Washington
#18
Jesi li ti siguran da si zdrav?nineac wrote:Taman ga je zoom baniro a ti ga opet pozivas, pusit ga molim te!bianconero wrote:kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetliFX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ.
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#19
Noviji automobili??? Moja Ascona iz 1988 je mjenjala parametre rada motora i ugla paljenja prema kvaliteti goriva tj. oktanskom broju!Romeo 80 wrote:Ne popravlja elektronika kvalitet goriva, već mijenja vrijeme paljenja smjese. Noviji benzinski motori imaju senzor detonatnog izgaranja, pa u milisekundi mijenjaju parametre rada motora s obzirom na trenutne potrebe! Kod benzina slabije kvalitete koji ima manji oktanski broj nego što je navedeno može doći do detonatnog izgaranja (prijevremenog paljenja smjese u cilindru prije nego klip dođe u gornju mrtvu tačku)! Da bi se to izbjeglo jer je veoma štetno senzor registruje detonacije i mijenja ugao pretpaljenja. Za posljedicu, auto ide nešto lošije, ali ništa ne može pomoći kad je u pitanju prljavo gorivo. Baš su savremeni motori daleko osjetljiviji po tom pitanju.bianconero wrote:kako elektronika moze popraviti kvalitet goriva? haj me malo prosvijetliFX900 wrote:Kvalitet goriva je općenito grozan. Ispiraju tankere pa ima svega u gorivu. Probaj sa HIFA-om. Odlično gorivo. Kad voziš noviji tip auta, elektronika popravlja situaciju, ali nije svemoguća. Kad fali puno oktana, onda tu nema pomoći. Za Starije aute bez puno elektronike gdje još uvijek imaš razvodnu kapu i finger na njoj, gdje još ima "platina" i ostale mehanike osjeti se odmah razlika. Ali opet i kod novijih kola stradaju brizgaljke jer korodiraju zbog sveprisutne vode. Sad su materijali kvalitetniji pa ni njima puno ne smeta kao kod tipova sa početka 90-tih i kraja 80-tih. Jedno pitanje? Kako je gorivo moglo valjati prije 20-30 godina, a sad ne valja? Kradu brate kradu. Znam za nove norme i policiklične spojeve i ostala sranja da se dobiju kvalitetnija goriva sa puno oktana i malo preuranjenih detonacija, ali ako je gorivo valjalo 97 ili 98 isto ono valja i danas. Kvalitetno gorivo je uvijek kvalitetno, samo treba sipati propisanu vrstu. E sad što nema države i kontrole kvaliteta kriva je politika. Pa oni svjesno hoće da izmijene zakon da bi se moglo prodavati nekvalitetno rusko gorivo iz Bosanskog Broda. Još nisam nigdje čuo da se država i zakonodavstvo prilagođava lopovski privatiziranim kompanijama. FUJ.
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#22
Da imali su to OPELi davno zato sto se medju prvima krenuli i sa Multipoin ubrizgavanje. Dok su se Audiji i VW kotrljali sa sekvencijalnim ubrizgavanjem i jednom diznom, OPEL-i su imali multipoint!Romeo 80 wrote:Pa to jeste karakteristika novijih motora, a to za Askonu me iznenađuje! Nisam znao da je Askona to imala. Hajde, nek je i Opel u nečemu nekada bio napredan!