BMW E90

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

lavic
Posts: 3079
Joined: 14/04/2011 15:03

#26 Re: BMW E90

Post by lavic »

Golfista i jeste u pravu za lanac i nije, mnogo cesce se desavalo da se lanac mora mjenjati, i pocne se cuti dosta rano.
Jedini je tu belaj sto mora motor se vaditi da bi se zamjenio, ostalo je ok.
U krajnjem ako ti ostalo pase na autu sta se brines za lanac, kad prolupa zamjenis i nemas vise problem.
User avatar
Slo Burner
Posts: 5344
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#27 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

boshniak wrote:Najpouzdaniji od ovih manjih motora je 318d od 89kw, nije imao problema sa lancem, i stvarno lijepo ide, zvucna izolacija je odlicna zvuk u kabini isti i na 1500 i na 3500 obrtaja
Ma on mi bas malo konja ima
User avatar
Slo Burner
Posts: 5344
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#28 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

lavic wrote:Golfista i jeste u pravu za lanac i nije, mnogo cesce se desavalo da se lanac mora mjenjati, i pocne se cuti dosta rano.
Jedini je tu belaj sto mora motor se vaditi da bi se zamjenio, ostalo je ok.
U krajnjem ako ti ostalo pase na autu sta se brines za lanac, kad prolupa zamjenis i nemas vise problem.
Vidim nekog na mobile.de, pukao lanac, pa je cijena povoljno, eh sad kakvo je sranje mogao prouzrokovati ?
lavic
Posts: 3079
Joined: 14/04/2011 15:03

#29 Re: BMW E90

Post by lavic »

Slo Burner wrote:
lavic wrote:Golfista i jeste u pravu za lanac i nije, mnogo cesce se desavalo da se lanac mora mjenjati, i pocne se cuti dosta rano.
Jedini je tu belaj sto mora motor se vaditi da bi se zamjenio, ostalo je ok.
U krajnjem ako ti ostalo pase na autu sta se brines za lanac, kad prolupa zamjenis i nemas vise problem.
Vidim nekog na mobile.de, pukao lanac, pa je cijena povoljno, eh sad kakvo je sranje mogao prouzrokovati ?
Mozda ti se u toj varijanti vise isplati uzeti drugi motor na otpadu i staviti ga, da se ne zajebavas sa generalkom.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37288
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#30 Re: BMW E90

Post by bitanga_sa_otesa »

pa nije generalka zamjena lanca i ventila
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#31 Re: BMW E90

Post by jefferson »

Pazi, prvo ne razmisljaj o tome da ti "netreba" jaci motor ili "dovoljno" je 4 cilindra. Pusti se te price. Sto je dovoljno? Razlika u potrosnji izmedju 320d i recimo 325d ce biti u jednoj litri prosjecno, ali ce iskustvo u voznji biti drugacije. Da se razumijemo, ljudi koji kupuju BMW ne kupuju da bi isli od tacke A do tacke B uz sto manje drame.
Generalno, BMW sestaci su na glasu kao najbolji 6 cilindricni motori. Mana M57 sestaka je sto je tezak, i raspored tezine ce biti malo poremecen.
M57 problemi su:
1. Termostat. Nece ostati zatvoren, ali pocne polako ostajati u otvorenom polozaju. Ako temperatura padne na otvorenom ispod 80c, vrijeme je za mjenjati.
2. Modul grijaca. Ovo obicno strada jer termostat strada i ljudi ne mjenjaju na vrijeme. Ako temperatura tekucine padne ispod 75c, modul aktivira grijace da kompenziraju radi sto manje kolicine NOx.
3. Na odredjenim BMW modelima sa svim verzijama M57 motora, plasticna zastita iza motora koja sprecava da voda sa vjetrobranskog stakla dodje u motorni prostor zna da pukne Tada voda pocne prolaziti i obizno 5-ti ubrizgivac strada.
4. Ispod filtera zraka na nekim modelima se nalazi spuzva koja sluzi kao zvucna izolacija. Odmah je treba skinuti jer privlaci vlagu i zna biti uzrok problema na ubrizgivacima.
5. Ti jaci modeli obicno dolaze sa ZF automatskim mjenajcem. BMW ne preporucuje izmjenu tekucine. ZF opet kaze da se tekucina mjenja svakih 100,000km. Vidi da li je mjenjana. Takodje obavezno zamjeniti filter na mjenjacu koji je integrisan u podnicu mjenjaca.
6. EGR ventil zna nekad problem napraviti, ali u vecini slucajeva nije EGR koji strada (on se treba samo ocistiti) nego pretvarac pritiska.

Probleme oko N47 su ti ostali vec objasnili. Koliko znam (mozda se varam) BMW je to rjesio 2009 godine,ali je moguce da je na nekim trzistima BMW pravio opoziv i zamjenio lanac.

Ja licno bi ganjao 325d ili 330d. M57 sa dvije turbine je fakat strava. Ali je motor dodatno kompleksan i na E90 335d je fakat jebeno ista zamjeniti (termostat u servisu je minimalno 4-5 sati izmjena. Dio je relativno jeftin).
Drzi se kod BMW-a dobrog ulja, nemoj ga siliti dok je hladan, i moze on prevaliti pola miliona km bez problema. Ja imam taj M57 motorsa dvije turbine u X5 i motor/mjenjac su strava pouzdani (termostat je naravno mjenjan) i jedine probleme sam imao sa SCR sistemom, ali u Evropi na E90 nema SCR sistem, tako da nemas sta brinuti.
lavic
Posts: 3079
Joined: 14/04/2011 15:03

#32 Re: BMW E90

Post by lavic »

bitanga_sa_otesa wrote:pa nije generalka zamjena lanca i ventila
Pa naveo je da je pukao lanac, pa mi ima logike da je to bilo u voznji, ako nista drugo mora naci majstora da rastavi komplet motor i sve pregleda, zamjeni sjebano i sastavi.
Do duse ti bi to mogao, ako imas vremena.
User avatar
spreca
Posts: 66518
Joined: 07/11/2006 19:31
Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu

#33 Re: BMW E90

Post by spreca »

NediM17 wrote:Sto ljudi sebi vole zabiti trn u zdravu nogu. :-D


:lol:
e jes ga nafalio :mrgreen: jedino ako ostavi kljuc u bravi i pun rezervoar i jednu hiljadu maraka na sjedistu ,mozda ga ko i uzme :lol: :lol: :lol:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37288
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#34 Re: BMW E90

Post by bitanga_sa_otesa »

lavic wrote:
Pa naveo je da je pukao lanac, pa mi ima logike da je to bilo u voznji, ako nista drugo mora naci majstora da rastavi komplet motor i sve pregleda, zamjeni sjebano i sastavi.
Do duse ti bi to mogao, ako imas vremena.
ma za zamjenu lanca svakako motor ide vani,treba jos skinuti glavu i zamijeniti ako je pokrivio ventile,mozda pregledati lezajeve radilice i to je to.mnogo je lakse te stvarcice uraditi kad je motor napolju.a ja ne bi mogao to jer mi je dosta takvih poslova,ovdje to niko ne placa ,svima je sve skupo,tako da ljepse mi je mijenjati zupcaste,kvacila ulja i filtere :-D
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#35 Re: BMW E90

Post by jefferson »

bitanga_sa_otesa wrote:
lavic wrote:
Pa naveo je da je pukao lanac, pa mi ima logike da je to bilo u voznji, ako nista drugo mora naci majstora da rastavi komplet motor i sve pregleda, zamjeni sjebano i sastavi.
Do duse ti bi to mogao, ako imas vremena.
ma za zamjenu lanca svakako motor ide vani,treba jos skinuti glavu i zamijeniti ako je pokrivio ventile,mozda pregledati lezajeve radilice i to je to.mnogo je lakse te stvarcice uraditi kad je motor napolju.a ja ne bi mogao to jer mi je dosta takvih poslova,ovdje to niko ne placa ,svima je sve skupo,tako da ljepse mi je mijenjati zupcaste,kvacila ulja i filtere :-D
BMW je skontao da je na proslim benzinskim motorima to bilo lako uraditi, pa su sad prebacili lanac na svim motorima iz nove B generacije nazad.
lavic
Posts: 3079
Joined: 14/04/2011 15:03

#36 Re: BMW E90

Post by lavic »

bitanga_sa_otesa wrote:
lavic wrote:
Pa naveo je da je pukao lanac, pa mi ima logike da je to bilo u voznji, ako nista drugo mora naci majstora da rastavi komplet motor i sve pregleda, zamjeni sjebano i sastavi.
Do duse ti bi to mogao, ako imas vremena.
ma za zamjenu lanca svakako motor ide vani,treba jos skinuti glavu i zamijeniti ako je pokrivio ventile,mozda pregledati lezajeve radilice i to je to.mnogo je lakse te stvarcice uraditi kad je motor napolju.a ja ne bi mogao to jer mi je dosta takvih poslova,ovdje to niko ne placa ,svima je sve skupo,tako da ljepse mi je mijenjati zupcaste,kvacila ulja i filtere :-D
Ahhh, znam i razumijem te, danas svi vole sto manje platiti, nije bitno ko kako radi. Istina manje se umoris na tim "malim" poslovima a isto zaradis.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37288
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#37 Re: BMW E90

Post by bitanga_sa_otesa »

jefferson wrote: BMW je skontao da je na proslim benzinskim motorima to bilo lako uraditi, pa su sad prebacili lanac na svim motorima iz nove B generacije nazad.
vidim namijenjao si se lanaca pa znas da je lako...nije ni na jednom autu lako to zamijeniti ima sarafanja kolko volis.dok poskidas sva govna naprijed...poklopac ventila,poklopac motora,tek onda dodjes do lanca ...
lavic
Posts: 3079
Joined: 14/04/2011 15:03

#38 Re: BMW E90

Post by lavic »

:-D :-D :-D , preko tastature sve izgleda jednostavno i lagano.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#39 Re: BMW E90

Post by jefferson »

bitanga_sa_otesa wrote:
jefferson wrote: BMW je skontao da je na proslim benzinskim motorima to bilo lako uraditi, pa su sad prebacili lanac na svim motorima iz nove B generacije nazad.
vidim namijenjao si se lanaca pa znas da je lako...nije ni na jednom autu lako to zamijeniti ima sarafanja kolko volis.dok poskidas sva govna naprijed...poklopac ventila,poklopac motora,tek onda dodjes do lanca ...
Jbg, bio sam sarkastican, odmah ko kutnjak se upali.
User avatar
basicm
Posts: 10459
Joined: 16/01/2012 21:38

#40 Re: BMW E90

Post by basicm »

Ja znam 2 n47 kojima je lanac napravio havariju, jedan na oko 170 hiljada drugi ne znam koliko.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37288
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#41 Re: BMW E90

Post by bitanga_sa_otesa »

lavic wrote:
Ahhh, znam i razumijem te, danas svi vole sto manje platiti, nije bitno ko kako radi. Istina manje se umoris na tim "malim" poslovima a isto zaradis.
ma umorim se ja isto,samo sto se za ovo znaju cijene ...
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37288
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#42 Re: BMW E90

Post by bitanga_sa_otesa »

lavic wrote::-D :-D :-D , preko tastature sve izgleda jednostavno i lagano.
na youtube sve traje cirka pola sata :D
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#43 Re: BMW E90

Post by mali_milojica »

Mislim da je izmjena lanca najmanji problem.
Pa sta ako se treba zamjeniti? Zamjenis i miran dok je auto kod tebe.
To je stvar koja bi me zadnja odbila kod kupovine auta.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#44 Re: BMW E90

Post by Ned071 »

dobro lanac al morel uz sirokacu po snijegu taj bavarac?
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#45 Re: BMW E90

Post by jefferson »

mali_milojica wrote:Mislim da je izmjena lanca najmanji problem.
Pa sta ako se treba zamjeniti? Zamjenis i miran dok je auto kod tebe.
To je stvar koja bi me zadnja odbila kod kupovine auta.
I to je BMW na nekim trzistima opozvao i zamjenio o svom trosku.
Sve se moze sazati putem servisne ili ako se malo potrudi, broja sasije.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#46 Re: BMW E90

Post by mali_milojica »

jefferson wrote:
mali_milojica wrote:Mislim da je izmjena lanca najmanji problem.
Pa sta ako se treba zamjeniti? Zamjenis i miran dok je auto kod tebe.
To je stvar koja bi me zadnja odbila kod kupovine auta.
I to je BMW na nekim trzistima opozvao i zamjenio o svom trosku.
Sve se moze sazati putem servisne ili ako se malo potrudi, broja sasije.
I da nije,ne bih zbog toga propustio dobar auto koji mi se dopada.
User avatar
konektovan
Posts: 40502
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#47 Re: BMW E90

Post by konektovan »

Ned071 wrote:dobro lanac al morel uz sirokacu po snijegu taj bavarac?
Moze jedino u need for speed. :mrgreen:
SarajlijaTM
Posts: 9
Joined: 11/10/2012 10:46

#48 Re: BMW E90

Post by SarajlijaTM »

konektovan wrote:
Ned071 wrote:dobro lanac al morel uz sirokacu po snijegu taj bavarac?
Moze jedino u need for speed. :mrgreen:
Kockica 318i sper,debica frigo 2 gume,skoro svaki dan na trebević preko hambine carine svi vremenski uslovi ;)
Samo ga treba kontati

Da se ukljucim u temu,od nedavno sam vlasnik E90 320d 163,ne znam puno o odrzavanju jer ga kratko imam,a sljedeci servis trazi u decembru 2019 (uvezen iz mackanje). Do sad sam imao e36,e46,e60 i e30(koji je najbolji od svih jos uvjek ;) ),zadnji je bio e60 530d koji je svima bio odlican,a mene je velicinom po gradu dovodio do ludila,tad sam tvrdio da je taj auto neprikosnoven po voznim karakteristikama,a sve ostalo mu je bilo za k. Pa povlaceci neku paralelu prema ovome e90,mogu reći da e90,na moje iznenadjenje uopste ne lezi losije na cesti,mozda cak i bolje iako je laksi. Naravno ide dosta slabije od e60,ali je zato mnogo manji potrosac,a tu razliku u snazi mozes osjetiti na otvorenoj cesti inace.
Moje misljenje o e90 da je to,bar do sada,za mene (izuzev kockice),najkompaktniji all-round automobil koji sam vozio.
kupi slobodno,ali samo odrzavan primjerak uz kilometrazu provjerenu kod tomića ili buze. Dosta sam ih sa pika pregledao i velika većina ih je motana i sta sve nije radjeno,najbolja opcija,malo vise love i njemacka,ali samo od svabe,ne od turcina,sipca ili jugovića.
I zaboravi na sve sto ti kude auto kad uzmes sa urednom servisnom,naravno onom koju potvrdi ovlasteni servis.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#49 Re: BMW E90

Post by condy »

Uvijek je bmw 3-ca bolja za vozit bila od 5-ce.

330d pa kad je bal nek je maskenbal! Al da ne bude poslije ocajavanje samo ulje kosta 250 KM, redovni servis 600 KM registracija preko 900 KM ili zadnje plocice oko 100 KM, pa opet ipak razmisli :-D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#50 Re: BMW E90

Post by amar1994 »

budala je ko da tomicu pare za to ulje ;-)

svi poznati brendovi ce odradit posao , na kraju krajeva bmw ne pravi ulje :)

tako da prekrizi to , ulje je do 100KM :D , ne isplati se staro auto u ovlasteni vozit za te redovne stvari.
Post Reply