BMW E90
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 3079
- Joined: 14/04/2011 15:03
#26 Re: BMW E90
Golfista i jeste u pravu za lanac i nije, mnogo cesce se desavalo da se lanac mora mjenjati, i pocne se cuti dosta rano.
Jedini je tu belaj sto mora motor se vaditi da bi se zamjenio, ostalo je ok.
U krajnjem ako ti ostalo pase na autu sta se brines za lanac, kad prolupa zamjenis i nemas vise problem.
Jedini je tu belaj sto mora motor se vaditi da bi se zamjenio, ostalo je ok.
U krajnjem ako ti ostalo pase na autu sta se brines za lanac, kad prolupa zamjenis i nemas vise problem.
- Slo Burner
- Posts: 5344
- Joined: 09/03/2012 14:20
- Location: Apsurdistan
- Grijem se na: Pelet
- Vozim: Bembaru
#27 Re: BMW E90
Ma on mi bas malo konja imaboshniak wrote:Najpouzdaniji od ovih manjih motora je 318d od 89kw, nije imao problema sa lancem, i stvarno lijepo ide, zvucna izolacija je odlicna zvuk u kabini isti i na 1500 i na 3500 obrtaja
- Slo Burner
- Posts: 5344
- Joined: 09/03/2012 14:20
- Location: Apsurdistan
- Grijem se na: Pelet
- Vozim: Bembaru
#28 Re: BMW E90
Vidim nekog na mobile.de, pukao lanac, pa je cijena povoljno, eh sad kakvo je sranje mogao prouzrokovati ?lavic wrote:Golfista i jeste u pravu za lanac i nije, mnogo cesce se desavalo da se lanac mora mjenjati, i pocne se cuti dosta rano.
Jedini je tu belaj sto mora motor se vaditi da bi se zamjenio, ostalo je ok.
U krajnjem ako ti ostalo pase na autu sta se brines za lanac, kad prolupa zamjenis i nemas vise problem.
-
- Posts: 3079
- Joined: 14/04/2011 15:03
#29 Re: BMW E90
Mozda ti se u toj varijanti vise isplati uzeti drugi motor na otpadu i staviti ga, da se ne zajebavas sa generalkom.Slo Burner wrote:Vidim nekog na mobile.de, pukao lanac, pa je cijena povoljno, eh sad kakvo je sranje mogao prouzrokovati ?lavic wrote:Golfista i jeste u pravu za lanac i nije, mnogo cesce se desavalo da se lanac mora mjenjati, i pocne se cuti dosta rano.
Jedini je tu belaj sto mora motor se vaditi da bi se zamjenio, ostalo je ok.
U krajnjem ako ti ostalo pase na autu sta se brines za lanac, kad prolupa zamjenis i nemas vise problem.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37288
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#30 Re: BMW E90
pa nije generalka zamjena lanca i ventila
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#31 Re: BMW E90
Pazi, prvo ne razmisljaj o tome da ti "netreba" jaci motor ili "dovoljno" je 4 cilindra. Pusti se te price. Sto je dovoljno? Razlika u potrosnji izmedju 320d i recimo 325d ce biti u jednoj litri prosjecno, ali ce iskustvo u voznji biti drugacije. Da se razumijemo, ljudi koji kupuju BMW ne kupuju da bi isli od tacke A do tacke B uz sto manje drame.
Generalno, BMW sestaci su na glasu kao najbolji 6 cilindricni motori. Mana M57 sestaka je sto je tezak, i raspored tezine ce biti malo poremecen.
M57 problemi su:
1. Termostat. Nece ostati zatvoren, ali pocne polako ostajati u otvorenom polozaju. Ako temperatura padne na otvorenom ispod 80c, vrijeme je za mjenjati.
2. Modul grijaca. Ovo obicno strada jer termostat strada i ljudi ne mjenjaju na vrijeme. Ako temperatura tekucine padne ispod 75c, modul aktivira grijace da kompenziraju radi sto manje kolicine NOx.
3. Na odredjenim BMW modelima sa svim verzijama M57 motora, plasticna zastita iza motora koja sprecava da voda sa vjetrobranskog stakla dodje u motorni prostor zna da pukne Tada voda pocne prolaziti i obizno 5-ti ubrizgivac strada.
4. Ispod filtera zraka na nekim modelima se nalazi spuzva koja sluzi kao zvucna izolacija. Odmah je treba skinuti jer privlaci vlagu i zna biti uzrok problema na ubrizgivacima.
5. Ti jaci modeli obicno dolaze sa ZF automatskim mjenajcem. BMW ne preporucuje izmjenu tekucine. ZF opet kaze da se tekucina mjenja svakih 100,000km. Vidi da li je mjenjana. Takodje obavezno zamjeniti filter na mjenjacu koji je integrisan u podnicu mjenjaca.
6. EGR ventil zna nekad problem napraviti, ali u vecini slucajeva nije EGR koji strada (on se treba samo ocistiti) nego pretvarac pritiska.
Probleme oko N47 su ti ostali vec objasnili. Koliko znam (mozda se varam) BMW je to rjesio 2009 godine,ali je moguce da je na nekim trzistima BMW pravio opoziv i zamjenio lanac.
Ja licno bi ganjao 325d ili 330d. M57 sa dvije turbine je fakat strava. Ali je motor dodatno kompleksan i na E90 335d je fakat jebeno ista zamjeniti (termostat u servisu je minimalno 4-5 sati izmjena. Dio je relativno jeftin).
Drzi se kod BMW-a dobrog ulja, nemoj ga siliti dok je hladan, i moze on prevaliti pola miliona km bez problema. Ja imam taj M57 motorsa dvije turbine u X5 i motor/mjenjac su strava pouzdani (termostat je naravno mjenjan) i jedine probleme sam imao sa SCR sistemom, ali u Evropi na E90 nema SCR sistem, tako da nemas sta brinuti.
Generalno, BMW sestaci su na glasu kao najbolji 6 cilindricni motori. Mana M57 sestaka je sto je tezak, i raspored tezine ce biti malo poremecen.
M57 problemi su:
1. Termostat. Nece ostati zatvoren, ali pocne polako ostajati u otvorenom polozaju. Ako temperatura padne na otvorenom ispod 80c, vrijeme je za mjenjati.
2. Modul grijaca. Ovo obicno strada jer termostat strada i ljudi ne mjenjaju na vrijeme. Ako temperatura tekucine padne ispod 75c, modul aktivira grijace da kompenziraju radi sto manje kolicine NOx.
3. Na odredjenim BMW modelima sa svim verzijama M57 motora, plasticna zastita iza motora koja sprecava da voda sa vjetrobranskog stakla dodje u motorni prostor zna da pukne Tada voda pocne prolaziti i obizno 5-ti ubrizgivac strada.
4. Ispod filtera zraka na nekim modelima se nalazi spuzva koja sluzi kao zvucna izolacija. Odmah je treba skinuti jer privlaci vlagu i zna biti uzrok problema na ubrizgivacima.
5. Ti jaci modeli obicno dolaze sa ZF automatskim mjenajcem. BMW ne preporucuje izmjenu tekucine. ZF opet kaze da se tekucina mjenja svakih 100,000km. Vidi da li je mjenjana. Takodje obavezno zamjeniti filter na mjenjacu koji je integrisan u podnicu mjenjaca.
6. EGR ventil zna nekad problem napraviti, ali u vecini slucajeva nije EGR koji strada (on se treba samo ocistiti) nego pretvarac pritiska.
Probleme oko N47 su ti ostali vec objasnili. Koliko znam (mozda se varam) BMW je to rjesio 2009 godine,ali je moguce da je na nekim trzistima BMW pravio opoziv i zamjenio lanac.
Ja licno bi ganjao 325d ili 330d. M57 sa dvije turbine je fakat strava. Ali je motor dodatno kompleksan i na E90 335d je fakat jebeno ista zamjeniti (termostat u servisu je minimalno 4-5 sati izmjena. Dio je relativno jeftin).
Drzi se kod BMW-a dobrog ulja, nemoj ga siliti dok je hladan, i moze on prevaliti pola miliona km bez problema. Ja imam taj M57 motorsa dvije turbine u X5 i motor/mjenjac su strava pouzdani (termostat je naravno mjenjan) i jedine probleme sam imao sa SCR sistemom, ali u Evropi na E90 nema SCR sistem, tako da nemas sta brinuti.
-
- Posts: 3079
- Joined: 14/04/2011 15:03
#32 Re: BMW E90
Pa naveo je da je pukao lanac, pa mi ima logike da je to bilo u voznji, ako nista drugo mora naci majstora da rastavi komplet motor i sve pregleda, zamjeni sjebano i sastavi.bitanga_sa_otesa wrote:pa nije generalka zamjena lanca i ventila
Do duse ti bi to mogao, ako imas vremena.
- spreca
- Posts: 66518
- Joined: 07/11/2006 19:31
- Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu
#33 Re: BMW E90
e jes ga nafalio jedino ako ostavi kljuc u bravi i pun rezervoar i jednu hiljadu maraka na sjedistu ,mozda ga ko i uzmeNediM17 wrote:Sto ljudi sebi vole zabiti trn u zdravu nogu.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37288
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#34 Re: BMW E90
ma za zamjenu lanca svakako motor ide vani,treba jos skinuti glavu i zamijeniti ako je pokrivio ventile,mozda pregledati lezajeve radilice i to je to.mnogo je lakse te stvarcice uraditi kad je motor napolju.a ja ne bi mogao to jer mi je dosta takvih poslova,ovdje to niko ne placa ,svima je sve skupo,tako da ljepse mi je mijenjati zupcaste,kvacila ulja i filterelavic wrote:
Pa naveo je da je pukao lanac, pa mi ima logike da je to bilo u voznji, ako nista drugo mora naci majstora da rastavi komplet motor i sve pregleda, zamjeni sjebano i sastavi.
Do duse ti bi to mogao, ako imas vremena.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#35 Re: BMW E90
BMW je skontao da je na proslim benzinskim motorima to bilo lako uraditi, pa su sad prebacili lanac na svim motorima iz nove B generacije nazad.bitanga_sa_otesa wrote:ma za zamjenu lanca svakako motor ide vani,treba jos skinuti glavu i zamijeniti ako je pokrivio ventile,mozda pregledati lezajeve radilice i to je to.mnogo je lakse te stvarcice uraditi kad je motor napolju.a ja ne bi mogao to jer mi je dosta takvih poslova,ovdje to niko ne placa ,svima je sve skupo,tako da ljepse mi je mijenjati zupcaste,kvacila ulja i filterelavic wrote:
Pa naveo je da je pukao lanac, pa mi ima logike da je to bilo u voznji, ako nista drugo mora naci majstora da rastavi komplet motor i sve pregleda, zamjeni sjebano i sastavi.
Do duse ti bi to mogao, ako imas vremena.
-
- Posts: 3079
- Joined: 14/04/2011 15:03
#36 Re: BMW E90
Ahhh, znam i razumijem te, danas svi vole sto manje platiti, nije bitno ko kako radi. Istina manje se umoris na tim "malim" poslovima a isto zaradis.bitanga_sa_otesa wrote:ma za zamjenu lanca svakako motor ide vani,treba jos skinuti glavu i zamijeniti ako je pokrivio ventile,mozda pregledati lezajeve radilice i to je to.mnogo je lakse te stvarcice uraditi kad je motor napolju.a ja ne bi mogao to jer mi je dosta takvih poslova,ovdje to niko ne placa ,svima je sve skupo,tako da ljepse mi je mijenjati zupcaste,kvacila ulja i filterelavic wrote:
Pa naveo je da je pukao lanac, pa mi ima logike da je to bilo u voznji, ako nista drugo mora naci majstora da rastavi komplet motor i sve pregleda, zamjeni sjebano i sastavi.
Do duse ti bi to mogao, ako imas vremena.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37288
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#37 Re: BMW E90
vidim namijenjao si se lanaca pa znas da je lako...nije ni na jednom autu lako to zamijeniti ima sarafanja kolko volis.dok poskidas sva govna naprijed...poklopac ventila,poklopac motora,tek onda dodjes do lanca ...jefferson wrote: BMW je skontao da je na proslim benzinskim motorima to bilo lako uraditi, pa su sad prebacili lanac na svim motorima iz nove B generacije nazad.
-
- Posts: 3079
- Joined: 14/04/2011 15:03
#38 Re: BMW E90
, preko tastature sve izgleda jednostavno i lagano.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#39 Re: BMW E90
Jbg, bio sam sarkastican, odmah ko kutnjak se upali.bitanga_sa_otesa wrote:vidim namijenjao si se lanaca pa znas da je lako...nije ni na jednom autu lako to zamijeniti ima sarafanja kolko volis.dok poskidas sva govna naprijed...poklopac ventila,poklopac motora,tek onda dodjes do lanca ...jefferson wrote: BMW je skontao da je na proslim benzinskim motorima to bilo lako uraditi, pa su sad prebacili lanac na svim motorima iz nove B generacije nazad.
- basicm
- Posts: 10459
- Joined: 16/01/2012 21:38
#40 Re: BMW E90
Ja znam 2 n47 kojima je lanac napravio havariju, jedan na oko 170 hiljada drugi ne znam koliko.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37288
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#41 Re: BMW E90
ma umorim se ja isto,samo sto se za ovo znaju cijene ...lavic wrote:
Ahhh, znam i razumijem te, danas svi vole sto manje platiti, nije bitno ko kako radi. Istina manje se umoris na tim "malim" poslovima a isto zaradis.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37288
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#42 Re: BMW E90
na youtube sve traje cirka pola satalavic wrote: , preko tastature sve izgleda jednostavno i lagano.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#43 Re: BMW E90
Mislim da je izmjena lanca najmanji problem.
Pa sta ako se treba zamjeniti? Zamjenis i miran dok je auto kod tebe.
To je stvar koja bi me zadnja odbila kod kupovine auta.
Pa sta ako se treba zamjeniti? Zamjenis i miran dok je auto kod tebe.
To je stvar koja bi me zadnja odbila kod kupovine auta.
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#44 Re: BMW E90
dobro lanac al morel uz sirokacu po snijegu taj bavarac?
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#45 Re: BMW E90
I to je BMW na nekim trzistima opozvao i zamjenio o svom trosku.mali_milojica wrote:Mislim da je izmjena lanca najmanji problem.
Pa sta ako se treba zamjeniti? Zamjenis i miran dok je auto kod tebe.
To je stvar koja bi me zadnja odbila kod kupovine auta.
Sve se moze sazati putem servisne ili ako se malo potrudi, broja sasije.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#46 Re: BMW E90
I da nije,ne bih zbog toga propustio dobar auto koji mi se dopada.jefferson wrote:I to je BMW na nekim trzistima opozvao i zamjenio o svom trosku.mali_milojica wrote:Mislim da je izmjena lanca najmanji problem.
Pa sta ako se treba zamjeniti? Zamjenis i miran dok je auto kod tebe.
To je stvar koja bi me zadnja odbila kod kupovine auta.
Sve se moze sazati putem servisne ili ako se malo potrudi, broja sasije.
- konektovan
- Posts: 40502
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#47 Re: BMW E90
Moze jedino u need for speed.Ned071 wrote:dobro lanac al morel uz sirokacu po snijegu taj bavarac?
-
- Posts: 9
- Joined: 11/10/2012 10:46
#48 Re: BMW E90
Kockica 318i sper,debica frigo 2 gume,skoro svaki dan na trebević preko hambine carine svi vremenski uslovikonektovan wrote:Moze jedino u need for speed.Ned071 wrote:dobro lanac al morel uz sirokacu po snijegu taj bavarac?
Samo ga treba kontati
Da se ukljucim u temu,od nedavno sam vlasnik E90 320d 163,ne znam puno o odrzavanju jer ga kratko imam,a sljedeci servis trazi u decembru 2019 (uvezen iz mackanje). Do sad sam imao e36,e46,e60 i e30(koji je najbolji od svih jos uvjek ),zadnji je bio e60 530d koji je svima bio odlican,a mene je velicinom po gradu dovodio do ludila,tad sam tvrdio da je taj auto neprikosnoven po voznim karakteristikama,a sve ostalo mu je bilo za k. Pa povlaceci neku paralelu prema ovome e90,mogu reći da e90,na moje iznenadjenje uopste ne lezi losije na cesti,mozda cak i bolje iako je laksi. Naravno ide dosta slabije od e60,ali je zato mnogo manji potrosac,a tu razliku u snazi mozes osjetiti na otvorenoj cesti inace.
Moje misljenje o e90 da je to,bar do sada,za mene (izuzev kockice),najkompaktniji all-round automobil koji sam vozio.
kupi slobodno,ali samo odrzavan primjerak uz kilometrazu provjerenu kod tomića ili buze. Dosta sam ih sa pika pregledao i velika većina ih je motana i sta sve nije radjeno,najbolja opcija,malo vise love i njemacka,ali samo od svabe,ne od turcina,sipca ili jugovića.
I zaboravi na sve sto ti kude auto kad uzmes sa urednom servisnom,naravno onom koju potvrdi ovlasteni servis.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#49 Re: BMW E90
Uvijek je bmw 3-ca bolja za vozit bila od 5-ce.
330d pa kad je bal nek je maskenbal! Al da ne bude poslije ocajavanje samo ulje kosta 250 KM, redovni servis 600 KM registracija preko 900 KM ili zadnje plocice oko 100 KM, pa opet ipak razmisli
330d pa kad je bal nek je maskenbal! Al da ne bude poslije ocajavanje samo ulje kosta 250 KM, redovni servis 600 KM registracija preko 900 KM ili zadnje plocice oko 100 KM, pa opet ipak razmisli
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#50 Re: BMW E90
budala je ko da tomicu pare za to ulje
svi poznati brendovi ce odradit posao , na kraju krajeva bmw ne pravi ulje
tako da prekrizi to , ulje je do 100KM , ne isplati se staro auto u ovlasteni vozit za te redovne stvari.
svi poznati brendovi ce odradit posao , na kraju krajeva bmw ne pravi ulje
tako da prekrizi to , ulje je do 100KM , ne isplati se staro auto u ovlasteni vozit za te redovne stvari.