BMW Blog BiH
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#826 Re: BMW Blog BiH
BMW pada i pada, Audi se penje i penje...
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#827 Re: BMW Blog BiH
I peugeot rucno sklapa motore, cak i vw.amar1994 wrote:konektovan wrote:
E cuj rucno radjen......
sta je tu cudno i nissan gtr ima rucno sklopljene motore
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#828 Re: BMW Blog BiH
Audi je top topova. Trenutno je glavni u germana.condy wrote:BMW pada i pada, Audi se penje i penje...
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#829 Re: BMW Blog BiH
jest jest , to je isti kvalitetkonektovan wrote:
I peugeot rucno sklapa motore, cak i vw.
- Rockefeller
- Posts: 7323
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#830 Re: BMW Blog BiH
A i oni su lopovi. Varalicecondy wrote:BMW pada i pada, Audi se penje i penje...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#831 Re: BMW Blog BiH
ja mislio da se ti motori nogama sklapaju
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#833 Re: BMW Blog BiH
Upravo ja ih danas ne raspoznajem koji je koji model koji je koja klasaamar1994 wrote:
po meni , vrhunac njihovog dizajna 80te i rane 90te , sve ostalo mi nako
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#834 Re: BMW Blog BiH
Jeben kompleks treba imati i pomisliti o X5 i stazi. Toliko o tome koliko ti imas iskustva sa ovim vozilima.99% vremena u voznji tih auta si proveo u voznji do 55 mph, tako da ti nisi bio ni blizu koristenja njegovih mogucnosti, a cisto sumnjam da si isao sa X5 na stazu da ga probas sta moze.
Nista licno i nista protiv samo mislim da pretjerujete sa hvaljenjem ili "kudjenjem" auta, i zaista svi mi necemo nikad moci iskoristiti potencijal auta koje vozimo.
A BMW nije bio glup kad je promjenio koncept svojih auta, sa tim potezom mu je porasla baza kupaca vozila, jedinica u EU, serija 2 tourer, svi X modeli su nasli mnogo kupaca kod klijentele koja je prije vozila Toyotu, Golfa, Renoe...da su ostali na niskom, tvrdom i sa zadnjim pogonom konceptu, vjerovatno bi se patili da opstanu kao i Fiat.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#835 Re: BMW Blog BiH
Naravno, tu nema dilemekonektovan wrote:Audi je top topova. Trenutno je glavni u germana.condy wrote:BMW pada i pada, Audi se penje i penje...
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#836 Re: BMW Blog BiH
jefferson wrote:Jeben kompleks treba imati i pomisliti o X5 i stazi. Toliko o tome koliko ti imas iskustva sa ovim vozilima.
A nije ni za teren. Što je onda? Falusni nastavak?
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#837 Re: BMW Blog BiH
Nista, malo veci karavan. Sta je X6? Cuj staza i X5? pa hajde mozda covjek se moze naci u nekoj situaciji da treba izvci sve iz xDrive ili malo visi klirens, ali staza?kidney wrote:jefferson wrote:Jeben kompleks treba imati i pomisliti o X5 i stazi. Toliko o tome koliko ti imas iskustva sa ovim vozilima.
A nije ni za teren. Što je onda? Falusni nastavak?
X5 kao i ovi manji crossoveri su samo malo prakticniji rodjaci auta. Koliko prakticni? Toliko da cu za par mjeseci prodati X5 i kupiti Toyotu. Jbg, sve ima svoje limite kada je upotrebljivost u pitanju.
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#838 Re: BMW Blog BiH
Pošteno. Mada problem je meni u priču što BMW, a i ostali Nijemci, ozbiljno kompromitiraju on-road performanse unatoč tome što ne nude niti off-road.jefferson wrote: Nista, malo veci karavan.
To je onda falusni nastavak.Sta je X6?
Toyota.Toliko da cu za par mjeseci prodati X5 i kupiti Toyotu.
Ali to samo govori da BMW sa X5 nema učinak. Nije sebe uspio prikazati kao BMW.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#839 Re: BMW Blog BiH
Ima X5 svoju namjenu. Da nemam dijete od 2g i da ne pravim rute na odmor po 6000-8000km gdje skoro pa kucu selim sta stvari ima (unatoc drugoj najvecoj Yakimi na krovu koja je u ponudi), X5 je extra auto. Ja sam ga uzeo jer cinjenica jeste da bolje drzi cestu nego bilo koji drugi SUV na cesti osim Porschea, da je volan strasno direktan (sto nije npr. slucaj sa F15). Nazad ima mjesta dovoljno dok je dijete malo bilo, sada sa sjedalicom noge vec udaraju u prednje sjediste. Takodje, E70 nazad ima vise mjesta nego F15. Npr. moja zena je dojila nazad na putovanjima bez problema u E70. U f15 nema teorije. Sta su oni radili s tim modelom veze nemam. Gepek je OK, ali ima limite. Za mene je X5 kompromis. Ono treba ti prostora ali daj da bar donekle se ponasa kao BMW (zato je po meni F15 promasaj jer se ne ponasa kao BMW nego kao Lexus/Mercedes/Audi. Ima mjenjac/motor kao u pravom BW-u, ali vozi ko qrtz. To je doduse mana svih vozila danas, daj da budu sve, a na kraju je neki buckuris).kidney wrote:Pošteno. Mada problem je meni u priču što BMW, a i ostali Nijemci, ozbiljno kompromitiraju on-road performanse unatoč tome što ne nude niti off-road.jefferson wrote: Nista, malo veci karavan.
To je onda falusni nastavak.Sta je X6?
Toyota.Toliko da cu za par mjeseci prodati X5 i kupiti Toyotu.
Ali to samo govori da BMW sa X5 nema učinak. Nije sebe uspio prikazati kao BMW.
Skontao sam da za ove potrebe za koje sam uzeo X5 vise dobijam sa Toyotom zbog prostora (doduse interesantna je za vozit otprilike ko kad lezis na kaucu i gledas u plafon). Koliko para cu potrositi na dobru polovnu, ostat ce mi za 2011 E90 335i sa rucnim mjenjacem
Sto se tice xDrive, to je dobar pogon. Moze on dosta toga, ali pitanje je ko ce ici sa takvim autom u neki off road? Ja sam pokusavao ono cisto iz znatizelje da vidim koliko je sposoban sa zimskim gumama u extra dubok snijeg ili blato. Snadje se on (naravno daleko je to od pravog 4x4 pogona). Za izlazak na neki makadam, malo losiji makadam sa dosta blata, dovoljno je. Ocekvat nesto vise je budalastina, kupis Land Cruiser i zavrsena prica. Mislimd a X5 ima vise smisla za recimo mene nego land Cruiser. Ljudi kupuju auta kao land Cruiser ili 4Runner a nikad ne vidi auto ono sto je vidio moj X5 do sada, a ne neki ozbiljan off road.
-
- Posts: 3088
- Joined: 14/04/2011 15:03
#840 Re: BMW Blog BiH
Nemam ja kompleks vec ti, jbt isao si na more sa jugom sad ti X5 mali , zena ti mora dojit u autu, ides na put od 6000-8000 km sa autom, presra ga majstore, ti otisao u USA pa kontas mi jos na granama, imalo bi se jos sta tu dodati ali nema veze, sve je ok. Have a nice day.jefferson wrote:Jeben kompleks treba imati i pomisliti o X5 i stazi. Toliko o tome koliko ti imas iskustva sa ovim vozilima.99% vremena u voznji tih auta si proveo u voznji do 55 mph, tako da ti nisi bio ni blizu koristenja njegovih mogucnosti, a cisto sumnjam da si isao sa X5 na stazu da ga probas sta moze.
Nista licno i nista protiv samo mislim da pretjerujete sa hvaljenjem ili "kudjenjem" auta, i zaista svi mi necemo nikad moci iskoristiti potencijal auta koje vozimo.
A BMW nije bio glup kad je promjenio koncept svojih auta, sa tim potezom mu je porasla baza kupaca vozila, jedinica u EU, serija 2 tourer, svi X modeli su nasli mnogo kupaca kod klijentele koja je prije vozila Toyotu, Golfa, Renoe...da su ostali na niskom, tvrdom i sa zadnjim pogonom konceptu, vjerovatno bi se patili da opstanu kao i Fiat.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#841 Re: BMW Blog BiH
Ja na more nikad sa Jugom nisam isao. Zene doje u autima, ljudi idu na puteve 6-8000km (to je bar u SAD nesto sasvim normalno zbog geografije, ali sve mi se cini da je to za tebe ipak visa matematika). Cinjenica da je to tebi izgleda nesto nerealno, da bi stavio X5 na stazu, govori da si ipak jos uvijek na grani.lavic wrote:Nemam ja kompleks vec ti, jbt isao si na more sa jugom sad ti X5 mali , zena ti mora dojit u autu, ides na put od 6000-8000 km sa autom, presra ga majstore, ti otisao u USA pa kontas mi jos na granama, imalo bi se jos sta tu dodati ali nema veze, sve je ok. Have a nice day.jefferson wrote:Jeben kompleks treba imati i pomisliti o X5 i stazi. Toliko o tome koliko ti imas iskustva sa ovim vozilima.99% vremena u voznji tih auta si proveo u voznji do 55 mph, tako da ti nisi bio ni blizu koristenja njegovih mogucnosti, a cisto sumnjam da si isao sa X5 na stazu da ga probas sta moze.
Nista licno i nista protiv samo mislim da pretjerujete sa hvaljenjem ili "kudjenjem" auta, i zaista svi mi necemo nikad moci iskoristiti potencijal auta koje vozimo.
A BMW nije bio glup kad je promjenio koncept svojih auta, sa tim potezom mu je porasla baza kupaca vozila, jedinica u EU, serija 2 tourer, svi X modeli su nasli mnogo kupaca kod klijentele koja je prije vozila Toyotu, Golfa, Renoe...da su ostali na niskom, tvrdom i sa zadnjim pogonom konceptu, vjerovatno bi se patili da opstanu kao i Fiat.
-
- Posts: 3088
- Joined: 14/04/2011 15:03
#842 Re: BMW Blog BiH
]
Ma tebe i da stave za CO u firmi ti bi i dalje bio bukvalac, nema veze sto si "svjetski" covjek i putnik i dalje ti fali "gradskog" smeka, a sa tim se u glavnom radja ili jako tesko uci.
Ja na more nikad sa Jugom nisam isao. Zene doje u autima, ljudi idu na puteve 6-8000km (to je bar u SAD nesto sasvim normalno zbog geografije, ali sve mi se cini da je to za tebe ipak visa matematika). Cinjenica da je to tebi izgleda nesto nerealno, da bi stavio X5 na stazu, govori da si ipak jos uvijek na grani.[/quote]lavic wrote:Nemam ja kompleks vec ti, jbt isao si na more sa jugom sad ti X5 mali , zena ti mora dojit u autu, ides na put od 6000-8000 km sa autom, presra ga majstore, ti otisao u USA pa kontas mi jos na granama, imalo bi se jos sta tu dodati ali nema veze, sve je ok. Have a nice day.jefferson wrote:Jeben kompleks treba imati i pomisliti o X5 i stazi. Toliko o tome koliko ti imas iskustva sa ovim vozilima.99% vremena u voznji tih auta si proveo u voznji do 55 mph, tako da ti nisi bio ni blizu koristenja njegovih mogucnosti, a cisto sumnjam da si isao sa X5 na stazu da ga probas sta moze.
Nista licno i nista protiv samo mislim da pretjerujete sa hvaljenjem ili "kudjenjem" auta, i zaista svi mi necemo nikad moci iskoristiti potencijal auta koje vozimo.
A BMW nije bio glup kad je promjenio koncept svojih auta, sa tim potezom mu je porasla baza kupaca vozila, jedinica u EU, serija 2 tourer, svi X modeli su nasli mnogo kupaca kod klijentele koja je prije vozila Toyotu, Golfa, Renoe...da su ostali na niskom, tvrdom i sa zadnjim pogonom konceptu, vjerovatno bi se patili da opstanu kao i Fiat.
Ma tebe i da stave za CO u firmi ti bi i dalje bio bukvalac, nema veze sto si "svjetski" covjek i putnik i dalje ti fali "gradskog" smeka, a sa tim se u glavnom radja ili jako tesko uci.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#843 Re: BMW Blog BiH
Znam, ta karika DNA je vrlo jebena, i samo se nalazi u odbaranim licnostima poput tebe, kojima je nerealno da zena moze dojiti u autu. Mislim, sta uopste radi izvan kuce dok jos uvijek doji dijete.Ma tebe i da stave za CO u firmi ti bi i dalje bio bukvalac, nema veze sto si "svjetski" covjek i putnik i dalje ti fali "gradskog" smeka, a sa tim se u glavnom radja ili jako tesko uci.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20512
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#845 Re: BMW Blog BiH
evo jedan poster ... da se smire malo tenzije
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#846 Re: BMW Blog BiH
Bullet Tooth Tony wrote:evo jedan poster ... da se smire malo tenzije
ma mrs
-
- Posts: 13014
- Joined: 10/06/2016 12:35
#848 Re: BMW Blog BiH
Možda bi još malkice bolji bio da su pragovi u boji auta