BMW Blog BiH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#576 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Throttle wrote:Ko je razguljivao kockicu 325i, on zna sta je cejf :thumbup:
:thumbup:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#577 Re: BMW Blog BiH

Post by tempuser »

citroen xm wrote:Pa sad, veliko je pitanje. Ima stvari koje mi se ne sviđaju. Na šta je potrošio 6000 KM? Na raspar sjedišta, felge koje mu ne pristaju....? Neka je uradio ne znam kakvo profi farbanje i uložio recimo i 2000 što je kod nas teško moguće, gdje su još 4000? Priča za malu djecu. Fin jeste, ali ne znam vrijedi li ovoliko, pogotovo što je 518.
6k KM se itekako moze potrositi, a da ne vidis na autu, ali meni par stvari na ovom autu vuku da to nije bila prava restauracija nego sve sto ti fali ti skrpi sa oglasa ili otpada, cega nema bez toga se moze i da je prica o 6k KM suplja. Vrata prednja desna ne stoje kako treba, prednji branikdobio po lijevoj strani, fali prednji lijevi zmigavac, ni zadnja sjedala nisu original.
Ja sam svoj BMW radio prije 11 god kad nije ebaya i online kupovine, pik tec poceo, pa sam se hebavao sa sjedalima, nosio svoja tapetarima da ih rade, placa eko kozu 3 x skuplje nego obicni skaj da imam odgovarajucu nijansu, a mogao sam za 2 x manje para uvaliti prednja sjedala i E30 kojih je tad bilo na kilo u dobrom stanju.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#578 Re: BMW Blog BiH

Post by tempuser »

citroen xm wrote:
Apsolutno se ne slažem, ali govorim iz svog ugla gledanja sa kojim se ne mora niko složiti(logično). Nova auta, opet logično, jesu napredovala što je i trebalo da se desi i tu se sva priča završava. Kao što ti kažeš da postoje rijetka stara auta u kojima se ćeif voziti, ja tako kažem za nova. Ta nova takođe nisu baš lako dostupna. Kada sjednem u Golfa, Megana, 308, Astru itd, itd.... pa čak i klasu više sem početne znatiželje, i ne osjetim baš neku čar. Ništa čime me auto mami.

Kada sjednem u staro imam za moj ukus toplije materijale, moćniji mi je osjećaj voziti auto kod koga osjetim sve počevši od zvuka motora koji nije totalno prigušen pa na dalje. Naravno, nisam ni ja ljubitelj svih starih auta. I taj moj osjećaj nije patnja za prošlim vremenima jer ih ja nisam ni proživio, to je čista ljubav prema autima takvim kakva su. Zato kažem, najbolji spoj za onoga ko voli i može je staro i novo, novo za tandrkanje, staro za uživanje.

Svi smo različiti. :thumbup:
Imao sam E34 kad je bio star 7 god i rijetko koji auto mi je prozio tako dobar osjwca voznje, imam relativno savremen auto i imam stari auto pa mislim da mogu biti objektivan. Nisi 100% u pravu jer te prije svega vode romantika i emocije (bas kao i mene), ali postoje nece cinjenice koje ne mozes pobiti.
Taj E34 je auto star 30 god i dan danas drzi cestu na 200 kao od sale, ali taj auto je vise srednja klasa koji je kostao danasnjih 50k EUR. To isto, ali i bolje moze moj auto 20 god mladji, 2 klase manji i 2,5 x jeftiniji koji ima isto KS, ali siri trag tockova, savremeniji ovjes i vecu dimenziju guma + sve dugmice i svu struju. Razlika izmedju E21, koji je nominalno srednja klasa, i savremenog kompakta, koji je osim u tehnoloskom smislu cak i u dimenzijama pretekao E21, u svim prakticnim i ekspoatacionim segmentima je jos i veca, o poredjenju istih klasak neck to neck da ne ne govorim.
Ono o cemu ti pises, osjecaj topline, materijali, skaj, hrom, plis, mekani tapecirunzi, metal umjesto plastike su prosla vremena, zvuk imaju svoju ljepotu ali su prosla vremena i te stvari nisu nenadoknadljivo nestale. Umjesto njih si dobio x% vecu sigrnost, bar 30% manju potrosnju, vecu udobnost, servo, cent. bravu. el prozore itd itd sto je danas standard. Da ti ne pisem o tome da danas svaki aut zgazi 400k km bez diranja motora sto je nekad bila privilegija rijetkih. Prije 30 god ljudi su vjerovatno na slican nacin razmisljali i povlacili paralele izmedju auta tad starih 30 god i savremenih auta, koji su nama danas pojam auta s dusom, jednako kao sto ce 2050 praviti paralelu izmedju savreenih auta i onoga sot mi danas vozimo.
Vrijeme ne mozes zaustaviti. Ja sam se na jednom OT forumu raspravljao da jednim clanom )nazalost vec pok.) koji je uporno pokusavao da zaustavi vrijeme tvrdnjama da nijedan auto it 80-ih nece biti oldtmer. Tvrdio je da Golf 2 jer je velikoserijski i opsteprisutan nikad nece biti oldtimer kao sto su Buba, R-4, Mini ili Spacek. Kad sam mu odgovorio da je taj isti Golf prooizveden u manje kom nego ti pobrojani, da je sve stvar perspektive i da su na isti nacin gledali na Bubu prije 30 god, kao sto ce za 10-15 god gledati na Golfa 2 kao sto mi danas gledmao na Bube nije imao odgovor.
citroen xm
Posts: 18133
Joined: 17/04/2012 22:57

#579 Re: BMW Blog BiH

Post by citroen xm »

Upravu si, slažem se da je napredak vidljiv i u dosta stvari koristan. Međutim sve što sam iznio,iznio sam kao lični stav. Sav taj napredak ja prihvatam, ali takođe ne budi ništa u meni u većini slučajeva. Volim stara auta i to što je na njima tako mi je daleko ugodnije i ljepše nego sve ovo novo što je taj napredak donio. Da li ću se u starom autu sjebati ako me lupi neko novo auto, hoću. Da li ću više visiti kod limara, hoću. Viša potrošnja goriva, teže dostupni dijelovi.... sve je to teže i lošije nego sa novim, ali jbg ljubav i razum se obično nikada ne slažu. Kada sve uzmem u obzir dođem do zaključka koji sam i naveo. Staro auto je teško voziti kao jedino i svakodnevno, ali ko ima mogućnosti staro+novo je idealna kombinacija. :thumbup:
tempuser wrote: 6k KM se itekako moze potrositi, a da ne vidis na autu, ali meni par stvari na ovom autu vuku da to nije bila prava restauracija nego sve sto ti fali ti skrpi sa oglasa ili otpada, cega nema bez toga se moze i da je prica o 6k KM suplja. Vrata prednja desna ne stoje kako treba, prednji branikdobio po lijevoj strani, fali prednji lijevi zmigavac, ni zadnja sjedala nisu original.
Ja sam svoj BMW radio prije 11 god kad nije ebaya i online kupovine, pik tec poceo, pa sam se hebavao sa sjedalima, nosio svoja tapetarima da ih rade, placa eko kozu 3 x skuplje nego obicni skaj da imam odgovarajucu nijansu, a mogao sam za 2 x manje para uvaliti prednja sjedala i E30 kojih je tad bilo na kilo u dobrom stanju.
Naravno da se mogu spucati te pare, ali kao što i sam kažeš kod ovoga primjerka je teško da je to baš tako. :thumbup:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#580 Re: BMW Blog BiH

Post by tempuser »

citroen xm wrote:Upravu si, slažem se da je napredak vidljiv i u dosta stvari koristan. Međutim sve što sam iznio,iznio sam kao lični stav. Sav taj napredak ja prihvatam, ali takođe ne budi ništa u meni u većini slučajeva. Volim stara auta i to što je na njima tako mi je daleko ugodnije i ljepše nego sve ovo novo što je taj napredak donio. Da li ću se u starom autu sjebati ako me lupi neko novo auto, hoću. Da li ću više visiti kod limara, hoću. Viša potrošnja goriva, teže dostupni dijelovi.... sve je to teže i lošije nego sa novim, ali jbg ljubav i razum se obično nikada ne slažu. Kada sve uzmem u obzir dođem do zaključka koji sam i naveo. Staro auto je teško voziti kao jedino i svakodnevno, ali ko ima mogućnosti staro+novo je idealna kombinacija. :thumbup:
Taj subjektivni faktor emocija i licnih te tjera na pogresan zakljucak da je staro daleko ugodnije, ako pod tim ne mislis na ono ugodno oku (ako izuzmemo da je ljepota u oku posmatraca). Sjedala su na izgleda bila ljpesa, mozda na dodir bila udobnija, ali se konstrukciono i po drzanju tijela ne mogu porediti sa savremenim, ergonomija znatno napredovala, volan se stima u 2 pravca sjedalo 2-4 pravca. Cak i te mekane table, koje i ja jako volim, su pucale nakon 7-8 godina, pogledaj Mercedese 123, 190, 124, 126, BMW E30 na sta im table lice. Danasnje nepromjenjene po 20. Posmatras iz perspektive ocivanog ili obnovljenog oldtimera danas, ali ne iz perspektive svakodnevnog auta onog vremena.
citroen xm
Posts: 18133
Joined: 17/04/2012 22:57

#581 Re: BMW Blog BiH

Post by citroen xm »

Sve mi je jasno, ali džaba kada ne volim obilje plastike bilo kog kvaliteta koja je danas zastupljena u autima. Sve je obloženo plastikom. Meni je ljepši bio goli lim u boji auta. Opet kažem meni jer je to subjektivno. :thumbup:

I za ergonomiju si u pravu, ali 90% novijih auta u kojima sam se vozio mi nisu pružili ni djelić udobnosti moje stare Crome koju sam vozio par godina.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#582 Re: BMW Blog BiH

Post by tempuser »

citroen xm wrote:Sve mi je jasno, ali džaba kada ne volim obilje plastike bilo kog kvaliteta koja je danas zastupljena u autima. Sve je obloženo plastikom. Meni je ljepši bio goli lim u boji auta. Opet kažem meni jer je to subjektivno. :thumbup:

I za ergonomiju si u pravu, ali 90% novijih auta u kojima sam se vozio mi nisu pružili ni djelić udobnosti moje stare Crome koju sam vozio par godina.
Licne ukuse treba postovati, ali ne treba ih mijesati sa objektivni, a moras skontati koliko je od tih 90% novih auta bilo u klasi Crome i koliko su noviji od Crome bili.
citroen xm
Posts: 18133
Joined: 17/04/2012 22:57

#583 Re: BMW Blog BiH

Post by citroen xm »

Većina ih je iz nože klase, ali su mahom dosta noviji od nje. Recimo jedan Pasat B5+ i B6 su mi mnogo neudobniji, a pogotovo auta niže klase. A pričamo o napretku i ergonomiji.

Da ne dužimo, zabrljasmo temu. :thumbup:
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#584 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Zvuk nove M5ice :-) :-) :srce: :srce:



i 440i sa M Performance opremom

Image

Image
User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#585 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

I onda upalis m5 e60 da isperes usi pravim zvukom. Nista, slabo ovo skroz.
Ne mogu ova sjedista nikako da svarim u 440i, nekakva ravna, jednostavna.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#586 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

basicm wrote:I onda upalis m5 e60 da isperes usi pravim zvukom. Nista, slabo ovo skroz.
Ne mogu ova sjedista nikako da svarim u 440i, nekakva ravna, jednostavna.
Profilisana su sjedista , ali ti se zbog ugla cini da su ravna .... i bas dobro drze ... jer ovo je grand coupe , malo ide na GT ,,, ne smiju staviti performance sjedista

Image


a sto se tice e60 ... mislim da ce dobro ocuvani modeli, zbog tog V10 motora biti bas na cijeni u buducnosti ...

Pogledaj prvih 10 sec klipa :D :D

User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#587 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

E, ono je urlik i zvuk :thumbup:
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#588 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Image

Image

Image

Image

Image
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#589 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

Ovaj bmw 320d f30, fina igracka. Igracka definitivno :mrgreen:

Fino ukopa za sjediste ide zestoko jedino bio je manuelac koji ne moze izvuc sve iz masine. Na prvu dosta zanimljivije auto za vozit od petice. Motor kad se spustis na zemlju pa realno prosudis najbolja mjera iako r6 il v6 nista ne moze zamjenit.

Zanimljivo, da uzivo izgleda daleko bolje nego kad gledas slike. Premium auto u svakom pogledu, sve je uradjeno kvalitetno bez mane, vidi se to na prvu. Ima vise prostora od prethodnog modela.

U toj klasi prvi mi je bio Merc C, ali kad ih uzivo uporedis Merc C i Audi A4 nemaju sportski sarm koji ima Bmw 3.
User avatar
kabal1337
Posts: 8112
Joined: 11/02/2012 21:08
Location: DIY
Vozim: Destroy it yourself

#590 Re: BMW Blog BiH

Post by kabal1337 »

condy wrote:Ovaj bmw 320d f30, fina igracka. Igracka definitivno :mrgreen:

Fino ukopa za sjediste ide zestoko jedino bio je manuelac koji ne moze izvuc sve iz masine. Na prvu dosta zanimljivije auto za vozit od petice. Motor kad se spustis na zemlju pa realno prosudis najbolja mjera iako r6 il v6 nista ne moze zamjenit.

Zanimljivo, da uzivo izgleda daleko bolje nego kad gledas slike. Premium auto u svakom pogledu, sve je uradjeno kvalitetno bez mane, vidi se to na prvu. Ima vise prostora od prethodnog modela.

U toj klasi prvi mi je bio Merc C, ali kad ih uzivo uporedis Merc C i Audi A4 nemaju sportski sarm koji ima Bmw 3.
mjenjac kriv sto vozac nije znao
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#591 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

:lol: :lol:

Pa coek zagovara automatiku , sta ocekujes :mrgreen:

A ne zna da vise gubitaka ima kroz auto mjenjac , nego manuelni :D
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#592 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

Nek vi znate saltat :roll:

Ko ga od vas bude presaltao brzo ko automatik ja cu mu ga odma kupit :wink:

A ako automatik bude od vas brzi u saltanju za dvije brzine, vi meni kupite :P

Moze ? :lol:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#593 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Samo sekvencijalni bajo moj :D , kakvi dct kakvi manuelni :skoljka:
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#594 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Tri rijetke boje na jedom mjestu : :-) :-) :srce: :srce:

Velvet Blue Metallic,
British Racing Green
Flamenco Red Metallic

Image

Image

Image

Image

Image



i malo muzike na kraju

User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#595 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Od 0:50 vidi suvozaca kako kliznu nazad :thumbup:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#596 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »



8)
User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#597 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Valjda je to to, onaj smijeh i kikotanje koje stvara vozacu...
User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#598 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Jos ga salta :izet:

Last edited by basicm on 07/12/2017 14:12, edited 1 time in total.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#599 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

basicm wrote:Valjda je to to, onaj smijeh i kikotanje koje stvara vozacu...
bas je dobar , napokon su AWD ubacili :) , dobar su mjenjac i transfer case sklopili sigurno , valja prenijet onoliko snagu na tockove :thumbup:

ps. vratili se sa DCT mjenjaca na standardni torque converter :)
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#600 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Odem do ovlastenog prije nekoliko dana kad ima sta vidjeti .... ljudi kao da su mene pitali za specifikacije ... od boje ,opreme .... znaci :oops: :oops: :oops:

Kaze lik , gospodine gotovo auto ... ma reko pusti me ba , gledaj ovo :lol: :lol:

Image

Image

Image
Post Reply