BMW Blog BiH
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#2852 Re: BMW Blog BiH
...
Last edited by Bullet Tooth Tony on 25/11/2020 20:02, edited 1 time in total.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
-
- Posts: 2829
- Joined: 30/04/2020 19:47
#2854 Re: BMW Blog BiH
Sa vizuelnim oblikom svjetala, i to sa oblikom farova BMW je uradio odlican posao. Poceli su ga kopirati. Npr. Skoda oni znaju kopirati....Jeli BMW nekog iskopirao to ne znam, negdje sam vidio da su spominjali Toyotu ili nekog drugog azijskog proizvodjaca ali izgleda da ce biti uzor drugima prilikom konstrukcije farova posebno zadnjih, u buducnosti.
- Evolution_IV
- Posts: 13209
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#2855 Re: BMW Blog BiH
Ja vidio etrona na skenderiji,puni se u sklopu hotela...dizajn nije lijep ali mocan ,uvijek bi ga prije ovog bubreg ediŠn kupio...
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#2856 Re: BMW Blog BiH
BMW ima najjaci dizajn svjetala jos odavno, od prvih prstenova na peticama. Izmjenili su dosad 2-3 dizajna minimalno i opet svaki put kad dodju svjetla iza tebe po noci ne mozes zamijeniti BMW za bilo sta drugo.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
-
- Posts: 2829
- Joined: 30/04/2020 19:47
#2858 Re: BMW Blog BiH
Gore je bila četvorka, a meni se pravo sviđa M340i ...ovo što sam pogledao je fantastično
Cijena M340i xdrive prema cjenovniku Tomića u BiH : 98.855 KM.
Sa dodatnom opremom, da bi bio i opremljen dobro kako dolikuje ovom tipu vozila treba izdvojiti oko 120.000 KM do 130.000 KM.
Prema cijenama ovog tipa vozila, ovo su danas više nego korektne cijene, ako se uporede cijene konkurencije.
Mislim da je ova cijena povoljnija nego u EU, neka napiše @Bullet Tooth Tony koliko košta vani.
Cijena M340i xdrive prema cjenovniku Tomića u BiH : 98.855 KM.
Sa dodatnom opremom, da bi bio i opremljen dobro kako dolikuje ovom tipu vozila treba izdvojiti oko 120.000 KM do 130.000 KM.
Prema cijenama ovog tipa vozila, ovo su danas više nego korektne cijene, ako se uporede cijene konkurencije.
Mislim da je ova cijena povoljnija nego u EU, neka napiše @Bullet Tooth Tony koliko košta vani.
- konektovan
- Posts: 40550
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#2860 Re: BMW Blog BiH
Pa bazni model je povoljniji .. Nisam siguran za Njemacku ali ako gledamo Lux onda jeste ....artur morgan wrote: ↑03/12/2020 10:00
Mislim da je ova cijena povoljnija nego u EU, neka napiše @Bullet Tooth Tony koliko košta vani.
Moja konfiguracija je full i cijena je 83.573 eura ... opet napominjem ovo je full ( Adaptivni M ovjes, kocnice do HUD, grijanje sjedista itd )
Fin model je oko 70k eura
Jedino sto su fakat losi instrumenti ovi.. Vidio sam ih uzivo i jos su gori realno su trebali nesto skontat kao na 5ici.. Nek budu digitalni a ne ovaj odron
Dalje, za ovu cijenu se moze kupiti dobra M3ica, sredina 2018te, sa malom kilometrazom i da ti ostane 20k eura ili da se kupi M3 CS koja je i da ti ostane oko 5k eura
Last edited by Bullet Tooth Tony on 03/12/2020 12:01, edited 3 times in total.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#2861 Re: BMW Blog BiH
Ima za M performance spojler a nema za dobre gume likkonektovan wrote: ↑03/12/2020 10:12 http://ba.n1info.com/Regija/a492069/Nit ... ijali.html
Hebo li vas bemwe...
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#2862 Re: BMW Blog BiH
The BMW M2 CS has taken the title of EVO Magazine Car of the year 2020.
1st BMW M2 CS
2nd McLaren 765LT
3rd Lamborghini Huracan Evo RWD
4th Toyota Yaris GR
https://www.evo.co.uk/bmw/m2/202953/bmw ... w-pictures
1st BMW M2 CS
2nd McLaren 765LT
3rd Lamborghini Huracan Evo RWD
4th Toyota Yaris GR
https://www.evo.co.uk/bmw/m2/202953/bmw ... w-pictures
- B6Redhell
- Posts: 5877
- Joined: 25/12/2010 04:56
#2863 Re: BMW Blog BiH
Oko mene polovni M2 bolje drze cijene od m3 ili m4.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#2864 Re: BMW Blog BiH
Strasan je to autici.. To je prvi moderni M koji sam vozio i na mene je ostavio predobar utisak. Ide ko vjetar a nije mu cilj da te ubije Lagan za kontrolisat, meni udoban jer nisam visok... Mogu mislit kako profesionalni vozaci uzivaju kad je meni dozvolio 15 min nekog "glupiranja"
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#2865 Re: BMW Blog BiH
Ja bih radije M140i, zbog prakticnosti.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#2866 Re: BMW Blog BiH
Nakon osmice sve to 1,2, izgleda ko djecije auto... bruka.
Ispljuno sam sve sto sam prico godinama. Strasan auto.
Ispljuno sam sve sto sam prico godinama. Strasan auto.
Last edited by ado-nekad-sampion on 08/12/2020 10:07, edited 1 time in total.
- B6Redhell
- Posts: 5877
- Joined: 25/12/2010 04:56
- B6Redhell
- Posts: 5877
- Joined: 25/12/2010 04:56
#2868 Re: BMW Blog BiH
Ja licno i nisam neki ljubitelj šestice. Bar izgledom. Pogotovo ove zadnje serije. Vozne karakteristike bi trebale biti kao i petica....ado-nekad-sampion wrote: ↑07/12/2020 15:18 Nakon sestice sve to 1,2, izgleda ko djecije auto... bruka.
Ispljuno sam sve sto sam prico godinama. Strasan auto.
- Evolution_IV
- Posts: 13209
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#2870 Re: BMW Blog BiH
rugoba
jebo vas cs,ja bi ovaj
jebo vas cs,ja bi ovaj
http://tech-racingcars.wikidot.com/bmw-e30-m3Type BMW S14 B23, straight 4 cyl, 4 stroke, petrol engine located front longitudinal with 30o right inclination (to co drivers side)
Capacity 2302 cc WRC: 2302 cc
Bore x Stroke (mm) 93.4 x 84.0
Compression ratio 10.5:1, 12.0:1
Output power - 280 - 300 HP / 8400 rpm 29.0 kgm (285 Nm) / 6500 rpm
Main bearings forged steel crankshaft with 5 main bearings 55mm diameter, big end journals diameter 48mm connecting rod length 144mm, big end bearing tunnel diameter 52mm, aluminium alloy pistons with 32 mm compression height and 22mm pin diameter
Materials block: cast iron, 100mm bore spacing, 217.4mm deck height, 277.5mm height cylinderhead: cross flow aluminium alloy with hemispherical combustion chambers, 95.9mm height
Cams/valves 2 overhead camshafts (DOHC), chain driven 4 valves/cyl. - 16 valves total. 37mm inlet valves diameter, 32mm exhaust valves diameter. Angle between valves 38o, symmetrical with vertical direction. 2 concentric coil springs per valve
Aspiration natural, Bosch DME Motronic electronic multi point fuel injection
Ignition Bosch DME mapped electronic, firing order 1-3-4-2
Cooling system jacketed watercooled with pump, radiator, 5 blades-380mm diameter fan and thermostat 10.5 lt
Lubricating system wet sump with 1 oil cooler 5 lt
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20505
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#2872 Re: BMW Blog BiH
ado-nekad-sampion wrote: ↑07/12/2020 15:18 Nakon sestice sve to 1,2, izgleda ko djecije auto... bruka.
Ispljuno sam sve sto sam prico godinama. Strasan auto.
Nova sestica je stara 5 GT a stara sestica nova 8ica?
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#2873 Re: BMW Blog BiH
Mislio sam na osmicu, pardon, ispravljeno. Nova osmica, koja je zamijenila sesticu.
@madner , tako je, 5 GT je sad 6 GT. A sestica je osmica. Mada je dosta drugacije auto, ali eto opet igraju tu igru izbacivanja sestice da bi se napravio prostor za osmicu.
@madner , tako je, 5 GT je sad 6 GT. A sestica je osmica. Mada je dosta drugacije auto, ali eto opet igraju tu igru izbacivanja sestice da bi se napravio prostor za osmicu.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#2874 Re: BMW Blog BiH
Ma dobro ja recimo nikad ne ulazim u ta auta sto ne mogu kupiti. Da mi ovo sto kupim ne bude bezveze.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact: