BMW Blog BiH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#1126 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

Haha, E34 M5 je bio pravi sleeper. :)

Image

Stara dobra vremena, M model a vani moze proci kao obicni 518i. Sad uzmes samo M paket ono ko transformers. :D

E34 mi je slaba tacka, to je moj prvi dodir s bembarom. :-)
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#1127 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

I sad izgleda savrseno :)
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#1128 Re: BMW Blog BiH

Post by golfiista »

Moj prvi auto je bio E34 525 24v, truhla visnja :lol: iz 92'
Sa automatskom klimom, grijanjem u sjedistima, el. podizacima, centralnom bravom, servom, board comp. , el. siberom itd. Prelijepo auto, kada imas dvadeset i koju :mrgreen:
mahalas505
Posts: 2783
Joined: 08/10/2005 09:13

#1129 Re: BMW Blog BiH

Post by mahalas505 »

condy wrote:Nikad se nisam kacio ni na jedno auto na cesti pa ni na BMW. Iako vidim da nekad srljaju i voze ko mahniti vozaci BMW-a i Audija sa vecim motorima. Ko ubice na cesti prolete 60+ km/h preko ogranicenja na magistralnoj cesti. Pored njih divljaju i ovi sa manjim autima Golfovi Octavije Focus...oni se ljepe pozadi. Ja magistralom ne prelazim 100 km/h osim ako preticem sleper ili bus, pa ubrza preko ali ga opet spustim kad ih predjem. Draga mi je vozacka :-D

Nema ceste za jaca vozila kod nas. Auto procvjeta kad odes na autoput ili vani i ljepo ga zavrtis. Tad nema ovih trkaCa koji se ljepe pozadi :mrgreen:
condy wrote:Pitanje u vezi tronosca. Na kojoj udaljenosti radar moze uslikati vozilo i mozeli slikati i ako si u tom momentu u ljevoj traci. Kolika je kazna za prekoracenje od 60km/h?

Preticanje je dozvoljeno i meni je uvijek bilo gust malo ga pricepit...razumijem i penzionerski stil voznje ali ga ne praktikujem
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#1130 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

Ja nikad ne divljam cestom, ne vozim u debelom prekoogranicenju brzine. Ako ubrzam 20+ km/h preko ogranicenja to je zbog divljaka koji pritisnu do poda u momentu dok ga pretices, zato je i bilo pitanje za ljevu traku.

Ali, klasicna zajazljiva i isfrustrirana neznalica poput tebe to nije ni tad skontala a ne konta ni sad, par godina od tog posta koji citiras.
User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#1131 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Obajsni mu matematicki, ogranicenje+60=ne valja :D
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#1132 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Grigio Telesto Pearl ZCP 6MT + Felge : BS LM DBK


Image

Image

Image
azdralovic
Posts: 4437
Joined: 29/05/2010 21:46

#1133 Re: BMW Blog BiH

Post by azdralovic »

Ja ne razumijem ovu pricu nema ceste za jako vozilo kod nas ? Pa druze ovdje mi bas treba kad imas 25centi isprekidane linije uzbrdo... na autoputu svaki przi....
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#1134 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

Nema ceste kod nas za ovako niska vozila ...
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1135 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

condy wrote:Nema ceste kod nas za ovako niska vozila ...
ova niska auta su samo show ako se voze cestom :-D

nije nuzno uvijek da je nizak i tvrd auto brzi , pa cak ni na stazi ako ta staza ima nagiba , neravnina i slicno :thumbup:


PS. auto koje ne moze skwatat nazad(ono kad klencne) sa tvrdim ovjesom , ima vece sanse da slajdra kad krece iz mjesta i na izlazu iz krivina , nego ono sa meksim ovjesom :D
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#1136 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

amar1994 wrote:
condy wrote:Nema ceste kod nas za ovako niska vozila ...
ova niska auta su samo show ako se voze cestom :-D

nije nuzno uvijek da je nizak i tvrd auto brzi , pa cak ni na stazi ako ta staza ima nagiba , neravnina i slicno :thumbup:


PS. auto koje ne moze skwatat nazad(ono kad klencne) sa tvrdim ovjesom , ima vece sanse da slajdra kad krece iz mjesta i na izlazu iz krivina , nego ono sa meksim ovjesom :D
Ne mozes na trotoar s niskim :-D

Nemam puno iskustva sa BMW-om a prvi dojam sa 3-tricim da je niza od drugih. Nize se sjedi ali je i auto dosta nisko. Ljep je ugodjaj kad se sa njim zaigras osjecaj je direktniji ali na losoj cesti ako jace cimne ili negdje gdje ima jak nagib ili ako lokva prekrije rupu....moze se vrlo lako udariti odozdo. Dovoljno je da malo cimne i udarit ce...to bi onda bila za*ebancija vozit a jos pogotovo kao sto kazes show bi bio voziti ove sportske izvedbe nasim cestama...nazalost!
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#1137 Re: BMW Blog BiH

Post by kidney »

BMW G20

Benzin
  • 318i sa 3 cilindra 1.5 litre 140 KS - 4 KS više nego prije
  • 320i s 4 cilindara 2 litre 190 KS - 6 KS više
  • 330i (u osnovi isti motor kao i 320i), 260 KS i 400 Nm
  • M340i sa 6 cilindara 3 litara sa380 KS
  • M3 s 6-cilindričnim 3 litarskim S58 sa TwinScroll turbom i 48-voltnom tehnologijom, te s električnim motorom umetnutim između mjenjača motora (P2 hibrid). Snaga ne manja od 460 KS.

Hibrid
  • 325e sa 1.5 litarskim 3 cilindra i električnim motorom, 150 + 110 KS. Skupa 224 KS (isti sustav kao MINI Cooper S E Countryman ALL4 Plug-in Hybrid).
  • 330e koji kombinira 2-litarski turbo motor s električnim motorom ukupne snage 280 KS. Uz bežični induktivni sustav punjenja, koji je nedavno debitirao na BMW 530e.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#1138 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Zive slike Z4ke i malo 850i

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#1139 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Ne gotivim ovog lika ali je objasnio vecinu osnovnih stvari ... na kraju ima i zvuk ovog 40i

azdralovic
Posts: 4437
Joined: 29/05/2010 21:46

#1140 Re: BMW Blog BiH

Post by azdralovic »

Bullet Tooth Tony wrote:Ne gotivim ovog lika ali je objasnio vecinu osnovnih stvari ... na kraju ima i zvuk ovog 40i
malo je reci da ga ne gotivim...
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#1141 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

Ovaj Z4 ce sigurno biti ekstra jer iz prve ruke znam da se nije stedilo. Al bice i skup. Unutra je bombona.

A Supra ce biti jos bolja. BMW je radio razvoj oba auta, a ocekuje se da ce Supra biti vrlo interesantna kolekcionarima i da ce joj cijena ici gore.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1142 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Nece kod fanova toyote i 2jz , nema toyotin sestak :D

jedino ako se iz tog bmw motora mogne 800ks izvuc bez mijenjanja unutrasnjih dijelova u bloku u sta sumnjam :evil:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#1143 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

Ko sisa fanove, kupice ga Svabo koji je siguran da ce mu cijena posle par godina narasti. Toyota je svakako sto se tice takvog tipa auta toliko daleko dogurala s tim fanovima da mora platiti razvoj drugoj firmi (i dati jos stosta) da bi dobili know-how kako se takvo auto danas pravi, sto je zalosno.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1144 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Bave se dosadnim i ecobox autima :thumbup:

I dalje je JZA80 skola kako treba kvalitetan auto da izgleda , gdje je sve predimenzionisano , da nisam vidio uzivo rekao bi da lazu ljudi :-D


PS. bas me briga za svabu , meni nije supra ako nema toyota sestak , dobar ce auto bit al nije toyota , isto ko i GT86 8-)
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1145 Re: BMW Blog BiH

Post by jefferson »

ado-šampion wrote:Ko sisa fanove, kupice ga Svabo koji je siguran da ce mu cijena posle par godina narasti. Toyota je svakako sto se tice takvog tipa auta toliko daleko dogurala s tim fanovima da mora platiti razvoj drugoj firmi (i dati jos stosta) da bi dobili know-how kako se takvo auto danas pravi, sto je zalosno.
Toyota je to otvoreno rekla. Oni su sa Subaruom pokusali preko razvoja BRZ ali su skontali da sa Subarum, koji je jos gori kada je konfekcija u pitanju, nisu nigdje stigli.
Rekli su da su se sa BMW-om udruzili jer su izgubili skroz know-how u razvoju ovih automobila. BMW s druge strane je dobio Toyotinu hibridnu tehnologiju.
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#1147 Re: BMW Blog BiH

Post by vauvau »

Hahaha, klasika, uvijek ovi neki napaljeni iz vag grupe dobiju od BMWa. :lol:
Concord
Posts: 952
Joined: 14/12/2017 15:51

#1148 Re: BMW Blog BiH

Post by Concord »

Za ovog desnog bi odma potpisao da ne vozim drugo auto do kraja zivota :D
Image
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20512
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#1149 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

jedna porodicna

Image
Throttle
Posts: 13014
Joined: 10/06/2016 12:35

#1150 Re: BMW Blog BiH

Post by Throttle »

uhh z3
Post Reply