BMW Blog BiH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
Behemoth
Posts: 138
Joined: 05/03/2021 18:09

#3301 Re: BMW Blog BiH

Post by Behemoth »

Bullet Tooth Tony wrote: 12/03/2021 06:35
Behemoth wrote: 11/03/2021 20:18
Jer je svinja od automobila. Vozacke mašine ne teže ko planeta Pluton. Čak i m3/m4 novi teže preko 1700 kg što je puno za sportski automobil. Da ne bi neki rekli masa se može sakriti modernom tehnologijom. Ne ne može se sakriti jer vas gravitacija ne pita.
Problem je sto nikad nismo definisali sta je to vozacka masina za tebe ili za bilo koga?

Da je lagan jel? Da je mazda MX5

Ovo je limuzina koju hladno mozes voziti na stazi i gotovo sam siguran da sa svojim vozacikm umjecem nikada neces nagurati limit a osjecat ce se kao u formuli...

Jel porsche 911 vozacka masina? CS je sporiji 3 stotinke na Hockenheim...
Sportska mašina je cestovni automobil koji bi se što je moguce vise priblizio trkackim automobilima. 911 carrera koju spominjes nije ni izbliza najbrzi niti najekstremnija verzija 911 modela a m5 cs jeste najekstremnija verzija m5. Jos na Hockenheimu koji je staza za velikim pravcima. Eto kolika je tezina neprijatelj sportu i zasto m5 cs nije sportska masina. Sa 160 i kusur konja vise sporiji od carrere s. Kolika li je razlika na ringu tek?
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13182
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#3302 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

Da malo zacinim,sta je poenta cs i skicnih "hardcore" modela,da budu brzi na stazi i cesti,a uz to da izbijaju kamenac iz bubrega??


cs me podsjeca na fq400 lancer evo...i koliko god ga extremno naprave nije odlican na stazi(dobar da) kao neki namjenski modifikovan M do pm,garant su i gume qrc sa ultra malim threadwear indexom :D
ado-nekad-sampion
Posts: 391
Joined: 01/10/2020 10:53

#3303 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-nekad-sampion »

Tezina ne igra toliko ulogu ko sto se misli. Igra al u teoriji. Petica je u osamdesetim s opremom imala tih 1700 kg. Jel neko nekad provozao neko od tih "teskih" auta s malo jacim motorom? Gdje je to gdje se ta tezina toliko osjeti? Ja je nisam osjetio, cak dapace. Ne moze se BMW poredit s Porseom :-) , jbt price, pun forum teoreticara.

Sto se tice Jaguara, neki Jaguari s razvijaju ovdje i u Austriji, kvalitet je navodno katastrofa za tu cijenu. Lakse je pretpostaviti da je nesto sto se prodaje dobro, nego nalaziti 1001 razlog zasto se nesto prodaje lose.

Lavic je u pravu, sve se svodi na koliko para toliko muzike, bolji je koliko i skuplji. Oni kojim je BMW precijenjen su uglavnom oni kojim je i Golf preskup.

Problem modernog BMWa je sto zele da prodaju auta a ne da ih prave da bi ih izlozili u muzeju.
Behemoth
Posts: 138
Joined: 05/03/2021 18:09

#3304 Re: BMW Blog BiH

Post by Behemoth »

ado-nekad-sampion wrote: 12/03/2021 10:57 Tezina ne igra toliko ulogu ko sto se misli. Igra al u teoriji. Petica je u osamdesetim s opremom imala tih 1700 kg. Jel neko nekad provozao neko od tih "teskih" auta s malo jacim motorom? Gdje je to gdje se ta tezina toliko osjeti? Ja je nisam osjetio, cak dapace. Ne moze se BMW poredit s Porseom :-) , jbt price, pun forum teoreticara.

Sto se tice Jaguara, neki Jaguari s razvijaju ovdje i u Austriji, kvalitet je navodno katastrofa za tu cijenu. Lakse je pretpostaviti da je nesto sto se prodaje dobro, nego nalaziti 1001 razlog zasto se nesto prodaje lose.

Lavic je u pravu, sve se svodi na koliko para toliko muzike, bolji je koliko i skuplji. Oni kojim je BMW precijenjen su uglavnom oni kojim je i Golf preskup.

Problem modernog BMWa je sto zele da prodaju auta a ne da ih prave da bi ih izlozili u muzeju.
Mlataraš naveliko. Dobar vozač osjeti težinu pri ozbiljnoj vožnji, raspored težine itd. Jok ti si provozao. Ako si ti teoretičar (sa lošim teorijama) ne mora značiti da su ostali. A i priča je bila oko m5cs ma stazi i šta uopšte automobil čini sportskom mašinom.

Colin Chapman je rekao:

Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.

Prema tome, ne pametuj previše.
ado-nekad-sampion
Posts: 391
Joined: 01/10/2020 10:53

#3305 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-nekad-sampion »

Behemoth wrote: 12/03/2021 11:17

Mlataraš naveliko. Dobar vozač osjeti težinu pri ozbiljnoj vožnji, raspored težine itd. Jok ti si provozao. Ako si ti teoretičar (sa lošim teorijama) ne mora značiti da su ostali. A i priča je bila oko m5cs ma stazi i šta uopšte automobil čini sportskom mašinom.

Colin Chapman je rekao:

Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.

Prema tome, ne pametuj previše.
Pa de onda reci koji si ti provozao. :D I sta ti je kod tog auta kao dobrom vozacku toliko zasmetalo da si to pripisao tezini. :)

Pricu o M5 CS na stazi mogu pricati oni koji su makar prisli bilo kojoj petici, makar ona i ne bila M5, kao minimum minimuma, sto ti ocigledno nisi. Zato si pregledao sve reviewe i sve dokumentarce i znas sta je svako rekao i radio, od pocetka svijeta do danas. :-)
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20500
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#3306 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Meni je M5 bio ekstra kroz 6km krivina sto sam provozao i autoputa duplo... Meni nista vise ne treba, da imam potrebu i pare sutra bi uplatio, nista drugo ne bi ni gledao...
azdralovic
Posts: 4437
Joined: 29/05/2010 21:46

#3307 Re: BMW Blog BiH

Post by azdralovic »

Behemoth wrote: 11/03/2021 16:05
azdralovic wrote: 11/03/2021 15:49
Behemoth wrote: 11/03/2021 15:10

Nije djecija prica. Nego nisi gleda dovoljno dokumentaraca.Imas npr Steve Mcqueena i James Deana koji su bilo dvojica klasicnih pobunjenika koji bi kupili automobile najbrze i najsportskije moguce koji su se proizvodili i divljali po cesti a Mcqueen se i trkao i to jako uspjesno. Naveo sam njih kao primjer a ima ih koliko hoces. Kad se 2 svjetski rat zavrsio masu inzinjera i genijalaca nije imalo sta raditi pa su po dotadasnjim lokalnom aerodromima poceli da testiraju automobile koje su ili tjunirali ili pravili. Tako ti je nastalo masu Britanskih sportskih marki. Oni su u tome bili izrazito prvi a bilo je toga i u Njemackoj i drugdje i trajalo je jako dugo
Prvi komercijalni BMW izasao 2 godine prije nego ce McQueen umrijeti... :sax:
Gdje si ti vidjeo da sam ja igdje napisao da je Mcqueen vozio bmw?Poenta je bila da je bmw kao i mnogi drugi brendovi itekako bio prisutan u zlatnoj eri automobilizma. Evo uzmemo M3 e46 csl. Automobil koji si mogao registrovati a u suštini je bio trkaci automobil. Pod prtljaznika od kartona, bez radija, bez navigacije sa gumama koje su ko zna kako prosle pod legalne.Pogledaj Enca Ferarija. Covjek je zelio samo da prodava automobile kako bi mogao da se trka. Mrzio je svoju klijentelu. O tome pricam.
cekaj koja je sad zlatna? McQueenova ili 2004a ?
ado-nekad-sampion
Posts: 391
Joined: 01/10/2020 10:53

#3308 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-nekad-sampion »

Ma fazon je sto ljudi gledaju klipove i citaju teoriju, a to je zapravo 90% show. Nazalost i ja sam vrtio godinama iste te stvari o tezini, kao lakse je bolje bla bla, dok nisam vidio da je to mahom ubleha. Ko prizna pola mu se prasta. :D

Nisam probao M5, ali jesam osmicu koja je i nesto teza od M5, dizel s 320 KS u M paketu (sportski ovjes, jace kocnice), to auto je za svojih 1900 kg bez opreme (+400 kg ljudstva unutra :D ) jbn karting. A imao je sve, od koze, muzike, multimedije, autonomne voznje, sjedala, head up displeja, znaci lakse nabrojat sta nije imao. :-) Jos udobnost vrhunska. :shock:

Isto tako, nista ne bih dirao, nek je i dizel, svakako danas i jedan i drugi bez zvuka na zvucnike zvuce ko mikser. :D
User avatar
sime_cipol
Posts: 16243
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#3309 Re: BMW Blog BiH

Post by sime_cipol »

Istrci 100m.
Pa onda opet, ali sa 30kg na ledjima.
Javi nam rezultat.
:D
Behemoth
Posts: 138
Joined: 05/03/2021 18:09

#3310 Re: BMW Blog BiH

Post by Behemoth »

Vozio dizela koji teži ko nosač avion i to mu karting. To ti sve govori koliko zna o sportskim automobilima. Uzmi svog čađavog dizela olakšaj ga 200 kg pa vidi razliku u brzini, potrošnji, ubrzanju koliko mozes proci brzo kroz zavoje. Industrija trosi milione da olakša automobile, avione, rakete a on tvrdi da nema veze...presmiješno. Jedan od najvecih troskova u inzinjeringu automobila jeste olaksati ga sto povlaci dalji razvoj i upotrebu skupljih materijala. I daleko ima najveci impakt na performanse od svega sto mozes uraditi.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13182
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#3311 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

meni ovaj noviji ispada laksi jer je veci motor i AWD,vjerovatno vise aluminija u karoseriji :D

https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... CI-M5.html
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... M5-38.html

razilka nesto ispod 200kg
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#3312 Re: BMW Blog BiH

Post by madner »

Ljudi koji 200 ne vide jer poslje 80 imaju napade panike govore o tezini masina koje za 99.9% populacije mogu vise nego sto vozac moze.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#3313 Re: BMW Blog BiH

Post by 530i »

Behemoth wrote: 12/03/2021 11:17 Dobar vozač osjeti težinu pri ozbiljnoj vožnji, raspored težine itd.
Vozio sam jedno vrijeme paralelno normalan auto B segmenta od 1200 kg i SUV od 1900 kg. Osjeti se masa i više težište na svakoj krivini.
Behemoth
Posts: 138
Joined: 05/03/2021 18:09

#3314 Re: BMW Blog BiH

Post by Behemoth »

530i wrote: 12/03/2021 20:13
Behemoth wrote: 12/03/2021 11:17 Dobar vozač osjeti težinu pri ozbiljnoj vožnji, raspored težine itd.
Vozio sam jedno vrijeme paralelno normalan auto B segmenta od 1200 kg i SUV od 1900 kg. Osjeti se masa i više težište na svakoj krivini.
Ma naravno da se osjeti. Trebaš biti operisan skroz od čula da ne osjetiš takve stvari. Kad vozim naporedo dva automobila koja posjedujem osjetim razlike u vješanju i kako reaguju na inpute a oba imaju multilink. Većina ljudi niti ima izgrađen osjećaj za vožnju niti za komunikaciju sa automobilom. Tretiraju automobile ko tostere. Kao posljedica toga svi voze suv kante na prednji pogon sa 1.6 motorom od 120 ks koji.jedva da su dovoljno za manji heč
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#3315 Re: BMW Blog BiH

Post by madner »

Teziste je faktor u formulama, tezina ne. Ako su gume sire, nema razloga da je auto od dvije tone sporije od auta od tone u krivini.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13182
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#3316 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

:lol: :lol: :lol:


Kakve vi gluposti lupate zivot te jebo :run:
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#3317 Re: BMW Blog BiH

Post by madner »

Ma da fizika i formule, ko ce to gledati.
User avatar
konektovan
Posts: 40502
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#3318 Re: BMW Blog BiH

Post by konektovan »

Ja imam odličnu komunikaciju sa svojim automobilom, baš smo raja,.cesto pričam s njim..sta, kako ako se ne daj Boze pokvari, sta cu ja bez njega..
izvrsni direktor
Posts: 9321
Joined: 20/12/2018 16:11

#3319 Re: BMW Blog BiH

Post by izvrsni direktor »

Ono kad dobijes susramlje citajuci postove :skoljka:
User avatar
basicm
Posts: 10459
Joined: 16/01/2012 21:38

#3320 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

sime_cipol wrote: 11/03/2021 23:28
basicm wrote: 11/03/2021 23:09 Nabroji jos koje dobro auto sa slabom prodajom.
Jaguar
Lexus (ako gledamo evropu)
Jaguar je samo lijep, kvalitet nigdje veze.
Lexus se i ne gura nesto u evropu, nemaju potrebu. A prodaju se, tako da nisu u racunici.
Behemoth
Posts: 138
Joined: 05/03/2021 18:09

#3321 Re: BMW Blog BiH

Post by Behemoth »

madner wrote: 12/03/2021 20:51 Teziste je faktor u formulama, tezina ne. Ako su gume sire, nema razloga da je auto od dvije tone sporije od auta od tone u krivini.
Da je to istina sto kazes suvovi bi bili jednako brzi na stazama kao i sportski automobili. Sto tezi automobil i vise teziste manji mu je koeficijent bocne g sile tj slabije prijanjanje.
User avatar
basicm
Posts: 10459
Joined: 16/01/2012 21:38

#3322 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Procitaj opet sta je covjek napisao.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13182
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#3323 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

madner wrote: 12/03/2021 21:17 Ma da fizika i formule, ko ce to gledati.
https://youtu.be/NqaWng6-_dU?t=345


920kg 200ps i 1600kg 420ps :)
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#3324 Re: BMW Blog BiH

Post by madner »

Behemoth wrote: 12/03/2021 21:38
madner wrote: 12/03/2021 20:51 Teziste je faktor u formulama, tezina ne. Ako su gume sire, nema razloga da je auto od dvije tone sporije od auta od tone u krivini.
Da je to istina sto kazes suvovi bi bili jednako brzi na stazama kao i sportski automobili. Sto tezi automobil i vise teziste manji mu je koeficijent bocne g sile tj slabije prijanjanje.
Teziste je bitan faktor. Da je to sto govorite istina elektricni 2 tonasi ne bi postavljali odlicna vremena na stazama.
Behemoth
Posts: 138
Joined: 05/03/2021 18:09

#3325 Re: BMW Blog BiH

Post by Behemoth »

Evolution_IV wrote: 12/03/2021 21:47
madner wrote: 12/03/2021 21:17 Ma da fizika i formule, ko ce to gledati.
https://youtu.be/NqaWng6-_dU?t=345


920kg 200ps i 1600kg 420ps :)
Nisi trebao ovo postirati. Sad im se Colin Chapman smije (Madneru i ekipi)
:lol:
Post Reply