Sta rece i osta ziv
BMW Blog BiH
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 40
- Joined: 06/12/2018 08:31
#3327 Re: BMW Blog BiH
Dugo sam se smijao zaljubljenicima BMW-a dok i mene nije oborio s nogu.. u zadnje vrijeme samo nesto cackam, a ovdje dobijem uvijek korisne savjete i iskustva.
Elem, hocu na 520 (2015 xdrive) da nakacim neke 18ke pa me zanima gdje ima dobar izbor felgi sa razumnim cijenama? Kome ne bude mrsko i komentar na gume, sta se najbolje pokazalo, treba li na sta obracat paznju obzirom na tu flat tyre pricu itd.
Hvala!
Elem, hocu na 520 (2015 xdrive) da nakacim neke 18ke pa me zanima gdje ima dobar izbor felgi sa razumnim cijenama? Kome ne bude mrsko i komentar na gume, sta se najbolje pokazalo, treba li na sta obracat paznju obzirom na tu flat tyre pricu itd.
Hvala!
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#3328 Re: BMW Blog BiH
Samo olx, imas felgi kakvi zelis. Po meni je bolja polovna orginal no neke Kina replike. Ja vozim na RFT gumama i meni su ok.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3329 Re: BMW Blog BiH
AoLekodaddduka wrote: ↑14/03/2021 00:42 Dugo sam se smijao zaljubljenicima BMW-a dok i mene nije oborio s nogu.. u zadnje vrijeme samo nesto cackam, a ovdje dobijem uvijek korisne savjete i iskustva.
Elem, hocu na 520 (2015 xdrive) da nakacim neke 18ke pa me zanima gdje ima dobar izbor felgi sa razumnim cijenama? Kome ne bude mrsko i komentar na gume, sta se najbolje pokazalo, treba li na sta obracat paznju obzirom na tu flat tyre pricu itd.
Hvala!
ima vossen kod njega a bio je i bbs...
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20512
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
- sime_cipol
- Posts: 16326
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#3331 Re: BMW Blog BiH
Vjerovatno najbolji BMW ikada.
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3332 Re: BMW Blog BiH
Ovo je ultimativna vozačka mašina. Jedini bmw kojeg bih poželio uz možda m2 cs.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#3333 Re: BMW Blog BiH
Covjek nista nije puno krivo rekao, komparacija je bila malo nespretna, ali u biti je istina, teziste igra ulogu, tezina manje. Naravno da ima razlike ali 99.9 vozaca je nece ni osjetiti. Primjer elektricnih auta je dobar, teski ko tuc ali teziste nisko zbog baterije. Manja tezina je uvijek imperativ, ali danas je oprema toliko teska da je tu tesko napraviti kompromis, pogotovo ko prodaje luksuz, a danas svako prodaje luksuz. Zadnji X5 je sa svom opremom jedva prosao ukupnu dozvoljenu tezinu za putnicki auto.
Evo gledam nekidan slucajno Chris Harris vozi novi M3, kaze te suplje da je E90 zadnji pravi M3 su samo to - suplje. Veli imao ga on i F80 je puno puno bolji, kao i ovaj novi M3. Najjace su te price, zadnji pravi, staro je bolje, a nisi sjeo ni u taj pravi, kao ni jedan ni prije ni poslije njega.
@daddduka, kupi BMWove felge polovne ako mozes. Bolje nego cunga lunga nove. Meni RFT gume s oprostenjem qrcu nisu valjale, dosle su na autu i nisu bile nove da budem iskren, ali u cetvroj godini ko plastika, a bile su Michelin. Tvrde, ne drze...
Evo gledam nekidan slucajno Chris Harris vozi novi M3, kaze te suplje da je E90 zadnji pravi M3 su samo to - suplje. Veli imao ga on i F80 je puno puno bolji, kao i ovaj novi M3. Najjace su te price, zadnji pravi, staro je bolje, a nisi sjeo ni u taj pravi, kao ni jedan ni prije ni poslije njega.
@daddduka, kupi BMWove felge polovne ako mozes. Bolje nego cunga lunga nove. Meni RFT gume s oprostenjem qrcu nisu valjale, dosle su na autu i nisu bile nove da budem iskren, ali u cetvroj godini ko plastika, a bile su Michelin. Tvrde, ne drze...
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3334 Re: BMW Blog BiH
Opet lupaš. Navodiš brojeve nekakve iz glave (99.9). Ti pricao sa svima njima pa znaš sta oni osjete? Brate ako ti ne smijes uletiti 90 u krivinu ima onih koji smiju i osjete šta se dešava. Možeš ti imati nisko težište koliko hoćeš ali težina i dalje čini svoje pod zakonima fizike. I prvobitna priča je bila u okviru automobila sa motorima na unutrašnje sagorijevanje. Nebuloze...ti nisi sjeo u neki opasniji automobil. Drugi jesu. Kad budeš provozao par stotina kilometara u nečem poput focusa rs mk2, aktuelnog megana rs, fieste st ili audija s7 javi se pa brbljaj.ado-nekad-sampion wrote: ↑15/03/2021 10:38 Covjek nista nije puno krivo rekao, komparacija je bila malo nespretna, ali u biti je istina, teziste igra ulogu, tezina manje. Naravno da ima razlike ali 99.9 vozaca je nece ni osjetiti. Primjer elektricnih auta je dobar, teski ko tuc ali teziste nisko zbog baterije. Manja tezina je uvijek imperativ, ali danas je oprema toliko teska da je tu tesko napraviti kompromis, pogotovo ko prodaje luksuz, a danas svako prodaje luksuz. Zadnji X5 je sa svom opremom jedva prosao ukupnu dozvoljenu tezinu za putnicki auto.
Evo gledam nekidan slucajno Chris Harris vozi novi M3, kaze te suplje da je E90 zadnji pravi M3 su samo to - suplje. Veli imao ga on i F80 je puno puno bolji, kao i ovaj novi M3. Najjace su te price, zadnji pravi, staro je bolje, a nisi sjeo ni u taj pravi, kao ni jedan ni prije ni poslije njega.
@daddduka, kupi BMWove felge polovne ako mozes. Bolje nego cunga lunga nove. Meni RFT gume s oprostenjem qrcu nisu valjale, dosle su na autu i nisu bile nove da budem iskren, ali u cetvroj godini ko plastika, a bile su Michelin. Tvrde, ne drze...
Last edited by Behemoth on 15/03/2021 11:51, edited 1 time in total.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#3335 Re: BMW Blog BiH
Imal smisla da te opet pitam hoces li konacno napisati u koji si ti sjeo?
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3336 Re: BMW Blog BiH
Pa napisao sam ti u zadnjoj recenici. Zar si toliko slijep?ado-nekad-sampion wrote: ↑15/03/2021 11:43 Imal smisla da te opet pitam hoces li konacno napisati u koji si ti sjeo?
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20512
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#3337 Re: BMW Blog BiH
Fiesta stBehemoth wrote: ↑15/03/2021 11:50Pa napisao sam ti u zadnjoj recenici. Zar si toliko slijep?ado-nekad-sampion wrote: ↑15/03/2021 11:43 Imal smisla da te opet pitam hoces li konacno napisati u koji si ti sjeo?
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#3338 Re: BMW Blog BiH
Jos jednom po zakonima fizike masa ne igra ulogu za brzinu kretanja kroz krivinu.
To sto ljudi vole lupati je druga stvar. Masa naravno ima negativne posljedice, ali ne tu. I veci motor je naravno tezi, pa se par kila isplati, pa je najbrze vozilo na Ringu 1600-1700 kg. Ne 700 sa 200 ks.
To sto ljudi vole lupati je druga stvar. Masa naravno ima negativne posljedice, ali ne tu. I veci motor je naravno tezi, pa se par kila isplati, pa je najbrze vozilo na Ringu 1600-1700 kg. Ne 700 sa 200 ks.
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#3339 Re: BMW Blog BiH
Porsche 919 ima 850 kila ...madner wrote: ↑15/03/2021 12:00 Jos jednom po zakonima fizike masa ne igra ulogu za brzinu kretanja kroz krivinu.
To sto ljudi vole lupati je druga stvar. Masa naravno ima negativne posljedice, ali ne tu. I veci motor je naravno tezi, pa se par kila isplati, pa je najbrze vozilo na Ringu 1600-1700 kg. Ne 700 sa 200 ks.
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3340 Re: BMW Blog BiH
Drug s duznim postovanjem ti lupaš u ovom slučaju. A i jos par ljudi ovdje. Ne znate elementarne stvari iz fizike. I uredu je sto ne znate. Ali bar prije nego pocnete da bacate nuklearke malo se edukujte.madner wrote: ↑15/03/2021 12:00 Jos jednom po zakonima fizike masa ne igra ulogu za brzinu kretanja kroz krivinu.
To sto ljudi vole lupati je druga stvar. Masa naravno ima negativne posljedice, ali ne tu. I veci motor je naravno tezi, pa se par kila isplati, pa je najbrze vozilo na Ringu 1600-1700 kg. Ne 700 sa 200 ks.
Na brzinu automobila kroz zavoje ključna su 3 faktora:
1. Gume odnosno kolicina prijanjanja
2. Težina
3. Transfer težine
1. Automobil koji ima dobro ponašanje pri brzoj voznji bi trebao proizvesti oko 0.99 g u krivini. Ako uzmemo automobil od 1600 kg i pomnozimo to sa 0.99 dobijes 1584 kg u prijanjanju. Ako uzmes dakle taj automobil i dodas mu 200 kg taj automobil nece proizvesti 1766 kg u prijanjanju vec manje od toga obzirom da zbog povecane tezine nece moci da proizvede 0.99 g sile vec npr 0.97 zbog logicno slabijeg ubrzanja zbog dodate tezine.
Dakle ovo je cisto karakteristika guma gdje ce trakcija ne povecava proporcionalno opterenju uzrokovanog tezinom.
2. Iz gore napisanog jasno je da nije dobra trampa povecanje tezine kako bi poboljsala trakcija. Znaci tezina itekako utice i na brzinu i ubrzanje i na prijanjanje. Zato je lakse bolje jer vas cini brzim svugdje.
3. Transfer tezine
Tokom voznje u zavoju transfer tezine se odvija sa unutrasnje strane na vanjsku te kod kocenja sa zadnje strane na prednju i kod ubrzanja s prednje osovine na zadnju. Taj transfer utice i smanjuje trakciju automobila. U zavoju težina se premjesta sa unutrasnje strane gume na vanjsku a ovo mijenja vertikalno opterecenje na sve 4 gume. Unutrasnja guma gubi vertikalno opterecenje dok ga vanjska dobija. Međutim posto odnos između vertikalnog opterecenja na gumu i sile prijanja nije linearan kao posledica toga unutrasnja strana gume gume trakciju brze nego sto je vanjski dio dobija od dodatnog opterecenja prouzrokovanog sa dodatnih 200 kg. Samo 4 faktora uticu na efekat transfera tezine a to su: totalna tezina vozila, faktori koji uticu na teziste, osovinski razmak i sirina ceste ili staze. Ne treba biti puno pametan pa skontati da ako smanjis tezinu smanjujes transfer tezine i smanjujes teziste automobila sto ima samo pozitivne efekte a nimalo negativnih.
I automobili na ringu cestovni koji teze 1600 kg su izuzetno lagani ako uzmes da mclaren 650 gt3 sto je trkacki automobil tezi 1300 kg. Kad bi iz cestovnog porsea ili mclarena povadio luksuzne opcije(klimu, radio, el motore za sjedista i ostale gluposti) dobio bi vise manje 1400 kg.
Zato vise ne drobite kako tezina nema veze jer da nema ne bi niko pokusavao da bude laksi.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3341 Re: BMW Blog BiH
Dzabe krecimo,dobro je napisao profi,kad je astra teska onda je - a bmw +
PremiJum tezina
PremiJum tezina
- basicm
- Posts: 10479
- Joined: 16/01/2012 21:38
#3342 Re: BMW Blog BiH
A odnos ks/kg? Ima li njemu mjesta u svemu?
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3343 Re: BMW Blog BiH
kocnicama,gumama,tebi i meni ima,pojedinim nema
M2 C 248.6ks/1t
https://www.carfolio.com/bmw-m2-competition-549769
Lotus Exige 369.3ks/1t
https://www.carfolio.com/lotus-exige-sport-410-676225
oba su 410ks
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3344 Re: BMW Blog BiH
Ima mu mjesta ali je on posljedica cijele priče oko težine vozila. Hoces vise konja nabacuj mu svu mogucu tehnologiju (turbo, superpunjac, VTEC, VVT, bi turbo, vece interkulere i sve ostalo) ali sta god dodas više teži. Odnos ks/kg se povecava po zakonu opadajucih prinosa. Kad olakšaš automobil maltene da nema negativnih efekata. Nisam Gordon Muray pa ne mogu tvrditi ali olaksati masinu je najlaksi nacin da se poboljsaju ovi bitniji parametri.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20512
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#3345 Re: BMW Blog BiH
Koje je vrijeme na ringu oba?Evolution_IV wrote: ↑15/03/2021 17:05kocnicama,gumama,tebi i meni ima,pojedinim nema
M2 C 248.6ks/1t
https://www.carfolio.com/bmw-m2-competition-549769
Lotus Exige 369.3ks/1t
https://www.carfolio.com/lotus-exige-sport-410-676225
oba su 410ks
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#3346 Re: BMW Blog BiH
Glupa tvrdnja, glupo poredjenja. Nisam se htio na to osvratati, jer ja uopste nisam ulazio konkretno nego tezinu auta generalno, ali...Evolution_IV wrote: ↑15/03/2021 15:41 Dzabe krecimo,dobro je napisao profi,kad je astra teska onda je - a bmw +
PremiJum tezina
Astra J je bila 200 kg teza od direktne konkurencije, dakle Golfa, Focusa, 308 itd. Focus 3 je noviji model. To jest bezveze. 200 kg u ovom slucaju znaci s 1400 na 1600, dakle 15%. Tu je problem bila veca platforma da se ustedi.
BMW 3 je od nekih konkurenata tezi od nekih laksi, kao najnoviji auto u segmentu. Evo na ovom testu: https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/, od C klase je tezi 38 kila (2%), od Volva laksi 250 (16%). Ima testova gdje trica bude laksa od svih. Primjera radi: https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/. Ocigledno da je njegova tezina u skladu s ostalim modelima u klasi, od kojih je ponovicu najnoviji model i nudi vise opcija od svih njih.
Tako da to dvoje nikako nije isto. Sta je dokaz? Da je ogoljena Alfa kojih se za godinu ne proda kao trica za mjesec dana laksa? Pa po prodajnim ciframa ti je jasno koliko je BMWu Alfa relevantna. BMWu su relevatna svega 2 modela tu, prvi se zove A4, drugi se zove C Klasa, bez posebnog reda. Ostalo sve ih zanima ko lanjski snijeg.
Zao mi je sto je ovo na tvoj post, jer ti nemas zlu namjeru, samo si zelen pa se primas.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3347 Re: BMW Blog BiH
ne znam jebo vas ring,najgluplja staza sto bi rekao Nikki LaudaBullet Tooth Tony wrote: ↑15/03/2021 17:47Koje je vrijeme na ringu oba?Evolution_IV wrote: ↑15/03/2021 17:05kocnicama,gumama,tebi i meni ima,pojedinim nema
M2 C 248.6ks/1t
https://www.carfolio.com/bmw-m2-competition-549769
Lotus Exige 369.3ks/1t
https://www.carfolio.com/lotus-exige-sport-410-676225
oba su 410ks
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20512
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#3348 Re: BMW Blog BiH
Hahahaha znas znas kad kakav japaner nesto zbrza onda se sve zna
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3349 Re: BMW Blog BiH
ja ne znam sta je smijesno,ne znam jer me boli qrc za tim vremenima
-
- Posts: 2839
- Joined: 30/04/2020 19:47
#3350 Re: BMW Blog BiH
Koliko vidim pojavljuje se usporedbe izmedju nove M3-ce i Alfe Giulie Quadrifoglio. Sa novijom GTA jos nisu probali koliko sam vidio. Na tim usporedbama njihov subjektivni zakljucak da se bolje vozi Alfa, da je i dalje upravljivija, da se motor ljepse cuje, da je sasija od Alfe i dalje bez premca.....dok novi M3 ima bolju zavrsnu obradu. Novi M3 ima sjajan motor, grub ovjes i sjajne vozne osobine ali u odnosu na druge konkurente.
Alfa ima Ferrarijev motor i njihovu sasiju. Da to nije problem BMW-u misle samo oni koji misle da prestiz M3-ce BMW-u nije bitan. Tako da se ne lazemo, bitno kako nije. To znaci da je ustvari na sceni dvoboj BMW vs. Ferrari, koji BMW gubi ocekivano... Bore se protiv italijanskog bolje reci Ferrarijevog remek djela super sportasa sa znakom Alfe u kojeg je ulozeno mnogo predanosti i stila.
Tako da ce Ring sve sumnje rjesit i dati posljednju sansu novom M3....ali tesko da ce je stici jer njemci nikad nisu mogli napravit super sportasa kao italijani. To je jednostavno tako. Nemaju oni tu predanost, stil i osjecaj za takvo nesto.
Ferrari sa strane gleda, i uziva kako se njemci pate zbog njihovog remek djela
I da, da ne zaboravim, sta je sa onim pisanjem kako je redni sestak bolji od V6 motora
Alfa ima Ferrarijev motor i njihovu sasiju. Da to nije problem BMW-u misle samo oni koji misle da prestiz M3-ce BMW-u nije bitan. Tako da se ne lazemo, bitno kako nije. To znaci da je ustvari na sceni dvoboj BMW vs. Ferrari, koji BMW gubi ocekivano... Bore se protiv italijanskog bolje reci Ferrarijevog remek djela super sportasa sa znakom Alfe u kojeg je ulozeno mnogo predanosti i stila.
Tako da ce Ring sve sumnje rjesit i dati posljednju sansu novom M3....ali tesko da ce je stici jer njemci nikad nisu mogli napravit super sportasa kao italijani. To je jednostavno tako. Nemaju oni tu predanost, stil i osjecaj za takvo nesto.
Ferrari sa strane gleda, i uziva kako se njemci pate zbog njihovog remek djela
I da, da ne zaboravim, sta je sa onim pisanjem kako je redni sestak bolji od V6 motora