BMW Blog BiH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5176 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

sime_cipol wrote: 08/02/2024 13:20 Koliki su uopste problemi sa AdBlue kod BMW, Mercedesa i drugih? Ok, kod Peugeota je to vidljivo i znam dva slučaja gdje je kod 308 to softverski ukinuto, ali kod drugih nisam cuo te slučajeve. DPF off jesam, ali AdBlue kod Golfa npr nisam.
Ako nisi cuo ne znaci da nema :D

Isti su problemi kod svih (senzori, pumpa, tank), francuzi iz nekog razloga prednjace i cesto pocne brljaviti sistem nakon 2-3 godine, kod ostalih nakon 6-7.

Sistem je svakako debilan, ostavis auto na minusu, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Ostavis ga duze vremena cak i u garazi, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Senzora ima jos dodatno 5-6 komada u odnosu na bez njega, svaki po par stoja, goni to u vrazju mater.

I da, moze kod svih off, ali nije ni to rjesenje, u italiji, njemackoj, austriji te posalju na vanredni tehnicki i opale kaznu par hiljada eura, dzaba sto su ti strane table.
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#5177 Re: BMW Blog BiH

Post by sehohari »

kravamuzara wrote: 08/02/2024 12:36
husoboss wrote: 08/02/2024 10:16
ElRe wrote: 08/02/2024 10:10 Image

Očaj
Dugo će se još G30 spominjati, pogotovo facelift...
S vana nije ni tako loše, ali unutra ovi nasađeni ekrani su fuj, G20 prije facelifta puno bolji od ovog LCi upravo zbog navedenog
Kod G30 facelifta je muka sto ima mild hybrid i Adblue za dizel i GPF za benzin.
Mada bili su Adblue i GPF vec i prije facelifta (od jula 2018.), ko trazi polovno prva polovica 2018. je vjerovatno najbolji izbor.
Sta je problem sa MHEV-om?
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5178 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

sehohari wrote: 08/02/2024 14:16
kravamuzara wrote: 08/02/2024 12:36
husoboss wrote: 08/02/2024 10:16

Dugo će se još G30 spominjati, pogotovo facelift...
S vana nije ni tako loše, ali unutra ovi nasađeni ekrani su fuj, G20 prije facelifta puno bolji od ovog LCi upravo zbog navedenog
Kod G30 facelifta je muka sto ima mild hybrid i Adblue za dizel i GPF za benzin.
Mada bili su Adblue i GPF vec i prije facelifta (od jula 2018.), ko trazi polovno prva polovica 2018. je vjerovatno najbolji izbor.
Sta je problem sa MHEV-om?
5-10 hiljada eura troska kad crkne, a crknut ce.
Za njega ne pomaze nikakav off, auto postane beskorisno.

I prije nego zagalamite "ali ne znam nikog da mu je crko", pricamo o autima koja ce tek doci kod nas kao polovni leshici i koja ce neko namjeravati voziti do 15+ godina starosti.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13309
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5179 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

najkrvavije od svega je, sto je integrisano, pa ne mozes nikako upalit SUS motor, po meni namjerno napravljeno tako :run:

znam eto za jedan izolovan slucaj cx30, kompletan sklop ide, bila u garanciji :-)

jedna velika karina od sistema
User avatar
sime_cipol
Posts: 16342
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#5180 Re: BMW Blog BiH

Post by sime_cipol »

kravamuzara wrote: 08/02/2024 13:56
sime_cipol wrote: 08/02/2024 13:20 Koliki su uopste problemi sa AdBlue kod BMW, Mercedesa i drugih? Ok, kod Peugeota je to vidljivo i znam dva slučaja gdje je kod 308 to softverski ukinuto, ali kod drugih nisam cuo te slučajeve. DPF off jesam, ali AdBlue kod Golfa npr nisam.
Ako nisi cuo ne znaci da nema :D

Isti su problemi kod svih (senzori, pumpa, tank), francuzi iz nekog razloga prednjace i cesto pocne brljaviti sistem nakon 2-3 godine, kod ostalih nakon 6-7.

Sistem je svakako debilan, ostavis auto na minusu, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Ostavis ga duze vremena cak i u garazi, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Senzora ima jos dodatno 5-6 komada u odnosu na bez njega, svaki po par stoja, goni to u vrazju mater.

I da, moze kod svih off, ali nije ni to rjesenje, u italiji, njemackoj, austriji te posalju na vanredni tehnicki i opale kaznu par hiljada eura, dzaba sto su ti strane table.
Sloziti cemo se da je Golfova vise od 308, a daleko vise je 308 sa sranjima oko AdBlue. Sto ce meni reci ili je kod VW dobar ili je kod PSA totalno sranje.
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#5181 Re: BMW Blog BiH

Post by citroen xm »

Kod PSA je totalno sranje, za VW ne znam. Ali ostatak auta je prilično dobar i pouzdan, tako da me potencijalno isključivanje tog sistema usljed kvara ne bi odvratilo od kupovine auta.
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5182 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:30 najkrvavije od svega je, sto je integrisano, pa ne mozes nikako upalit SUS motor, po meni namjerno napravljeno tako :run:

znam eto za jedan izolovan slucaj cx30, kompletan sklop ide, bila u garanciji :-)

jedna velika karina od sistema
Taj je jos i jeftin jer nije u mjenjacu ko ovi zadnji.
User avatar
mk ultra
Posts: 19544
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#5183 Re: BMW Blog BiH

Post by mk ultra »

Ja sam samo primijetio da se na VW brze trosi ad blue :mrgreen:
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5184 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

sime_cipol wrote: 08/02/2024 14:31
kravamuzara wrote: 08/02/2024 13:56
sime_cipol wrote: 08/02/2024 13:20 Koliki su uopste problemi sa AdBlue kod BMW, Mercedesa i drugih? Ok, kod Peugeota je to vidljivo i znam dva slučaja gdje je kod 308 to softverski ukinuto, ali kod drugih nisam cuo te slučajeve. DPF off jesam, ali AdBlue kod Golfa npr nisam.
Ako nisi cuo ne znaci da nema :D

Isti su problemi kod svih (senzori, pumpa, tank), francuzi iz nekog razloga prednjace i cesto pocne brljaviti sistem nakon 2-3 godine, kod ostalih nakon 6-7.

Sistem je svakako debilan, ostavis auto na minusu, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Ostavis ga duze vremena cak i u garazi, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Senzora ima jos dodatno 5-6 komada u odnosu na bez njega, svaki po par stoja, goni to u vrazju mater.

I da, moze kod svih off, ali nije ni to rjesenje, u italiji, njemackoj, austriji te posalju na vanredni tehnicki i opale kaznu par hiljada eura, dzaba sto su ti strane table.
Sloziti cemo se da je Golfova vise od 308, a daleko vise je 308 sa sranjima oko AdBlue. Sto ce meni reci ili je kod VW dobar ili je kod PSA totalno sranje.
Ne znam ko je dobavljac francuzima.
Znam da Mazda i vecina svaba uzima od Bosch-a.
I znam da je u jeftinijih Mercedesa isto govno ko kod francuza.

Ovi vauvau-si iz moje okoline su gasili na oko 200k.
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5185 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

mk ultra wrote: 08/02/2024 14:35 Ja sam samo primijetio da se na VW brze trosi ad blue :mrgreen:
Cadjavci bili, cadjavci ostali :D
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13309
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5186 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

mk ultra wrote: 08/02/2024 14:35 Ja sam samo primijetio da se na VW brze trosi ad blue :mrgreen:
probaj fiatov 1.6mjet, jebo mater svako 2500km izbaci poruku adblue level low :run:

doduse teglilo je to auto i nije se stedilo nikad, mozda i to ima veze...
Last edited by Evolution_IV on 08/02/2024 14:53, edited 1 time in total.
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#5187 Re: BMW Blog BiH

Post by sehohari »

Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:30 najkrvavije od svega je, sto je integrisano, pa ne mozes nikako upalit SUS motor, po meni namjerno napravljeno tako :run:

znam eto za jedan izolovan slucaj cx30, kompletan sklop ide, bila u garanciji :-)

jedna velika karina od sistema
Ne razumijem, kako misliš izgasiti MHEV kada preko njega ide alanser?
Tj. auto nema alanser, nego umjesto njega tu malu baterijcu u gepeku.

MHEV kao sistem čak i možeš izgasiti u vožnji, samo uključiš sport modus (makar sam čitao da je tako kod Audijevih modela).
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#5188 Re: BMW Blog BiH

Post by sehohari »

kravamuzara wrote: 08/02/2024 14:38
sime_cipol wrote: 08/02/2024 14:31
kravamuzara wrote: 08/02/2024 13:56

Ako nisi cuo ne znaci da nema :D

Isti su problemi kod svih (senzori, pumpa, tank), francuzi iz nekog razloga prednjace i cesto pocne brljaviti sistem nakon 2-3 godine, kod ostalih nakon 6-7.

Sistem je svakako debilan, ostavis auto na minusu, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Ostavis ga duze vremena cak i u garazi, kristalizira se tecnost, sjebes ga.
Senzora ima jos dodatno 5-6 komada u odnosu na bez njega, svaki po par stoja, goni to u vrazju mater.

I da, moze kod svih off, ali nije ni to rjesenje, u italiji, njemackoj, austriji te posalju na vanredni tehnicki i opale kaznu par hiljada eura, dzaba sto su ti strane table.
Sloziti cemo se da je Golfova vise od 308, a daleko vise je 308 sa sranjima oko AdBlue. Sto ce meni reci ili je kod VW dobar ili je kod PSA totalno sranje.
Ne znam ko je dobavljac francuzima.
Znam da Mazda i vecina svaba uzima od Bosch-a.
I znam da je u jeftinijih Mercedesa isto govno ko kod francuza.

Ovi vauvau-si iz moje okoline su gasili na oko 200k.
Kako neće kada su u njima Renault motori
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#5189 Re: BMW Blog BiH

Post by sehohari »

Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:53
mk ultra wrote: 08/02/2024 14:35 Ja sam samo primijetio da se na VW brze trosi ad blue :mrgreen:
probaj fiatov 1.6mjet, jebo mater svako 2500km izbaci poruku adblue level low :run:

doduse teglilo je to auto i nije se stedilo nikad, mozda i to ima veze...
Pa, računaj, što više čestica to više potrebe za AdBlue-om.
Ako ti je auto u tom periodu npr. umjesto standardnih 8litara/100km trošilo 12 litara, naravno da ćeš onda i tečnost prije morati mjenjati.
User avatar
olensoner
Posts: 1151
Joined: 24/01/2008 19:34

#5190 Re: BMW Blog BiH

Post by olensoner »

kravamuzara wrote: 08/02/2024 14:25
sehohari wrote: 08/02/2024 14:16
kravamuzara wrote: 08/02/2024 12:36

Kod G30 facelifta je muka sto ima mild hybrid i Adblue za dizel i GPF za benzin.
Mada bili su Adblue i GPF vec i prije facelifta (od jula 2018.), ko trazi polovno prva polovica 2018. je vjerovatno najbolji izbor.
Sta je problem sa MHEV-om?
5-10 hiljada eura troska kad crkne, a crknut ce.
Za njega ne pomaze nikakav off, auto postane beskorisno.

I prije nego zagalamite "ali ne znam nikog da mu je crko", pricamo o autima koja ce tek doci kod nas kao polovni leshici i koja ce neko namjeravati voziti do 15+ godina starosti.
Ima slucajeva da vec na godinu dana starim autima se pojave problemi, konkretno znam za Volvo. Guglajte Volvo mild hybrid problems, ne fali materijala :D
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13309
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5191 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

sehohari wrote: 08/02/2024 14:53
Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:30 najkrvavije od svega je, sto je integrisano, pa ne mozes nikako upalit SUS motor, po meni namjerno napravljeno tako :run:

znam eto za jedan izolovan slucaj cx30, kompletan sklop ide, bila u garanciji :-)

jedna velika karina od sistema
Ne razumijem, kako misliš izgasiti MHEV kada preko njega ide alanser?
Tj. auto nema alanser, nego umjesto njega tu malu baterijcu u gepeku.

MHEV kao sistem čak i možeš izgasiti u vožnji, samo uključiš sport modus (makar sam čitao da je tako kod Audijevih modela).
Pa sta sam ja pisao, nisam pisao o gasenju nego da ne mozes upalit auto ako to sranje ode

jebo mater sto ga ne bi nasilu pokusao, da mi zivce izvadi, u trecu i niz brdo, pa sjebao sjebao komplet sistem...smece govnjivo, da je makar odvojeno od SUS i da ima alnaser pa hajd, jok hajmo integrisat sve jer nam je jeftinije :run:
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5192 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

sime_cipol wrote: 08/02/2024 14:31 Sloziti cemo se da je Golfova vise od 308, a daleko vise je 308 sa sranjima oko AdBlue. Sto ce meni reci ili je kod VW dobar ili je kod PSA totalno sranje.
A i realno koliko je golfova kod nas sa adblue-om, mozda 5%.
Euro 5 Golf ga nema nijedan, 1.6TDI ga nema ni sa euro 6, a 2.0TDI mozda od 2018 ?

Od ostalih skula iz koncerna Oktavija mk3 ga nema, Passat sa 140-150 konja isto tek od 2018. mozda (osim onih blue verzija koje su ga imale i 2011.).

Ostanu Sharani, Avdije, Superb i 190KS Passati.
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#5193 Re: BMW Blog BiH

Post by sehohari »

Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:57
sehohari wrote: 08/02/2024 14:53
Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:30 najkrvavije od svega je, sto je integrisano, pa ne mozes nikako upalit SUS motor, po meni namjerno napravljeno tako :run:

znam eto za jedan izolovan slucaj cx30, kompletan sklop ide, bila u garanciji :-)

jedna velika karina od sistema
Ne razumijem, kako misliš izgasiti MHEV kada preko njega ide alanser?
Tj. auto nema alanser, nego umjesto njega tu malu baterijcu u gepeku.

MHEV kao sistem čak i možeš izgasiti u vožnji, samo uključiš sport modus (makar sam čitao da je tako kod Audijevih modela).
Pa sta sam ja pisao, nisam pisao o gasenju nego da ne mozes upalit auto ako to sranje ode

jebo mater sto ga ne bi nasilu pokusao, da mi zivce izvadi, u trecu i niz brdo, pa sjebao sjebao komplet sistem...smece govnjivo, da je makar odvojeno od SUS i da ima alnaser pa hajd, jok hajmo integrisat sve jer nam je jeftinije :run:
Ma nije im jeftinije, nego drugačije sistem ne bi ni funkcionisao.

Auto ima sistem, kada detektuje da voziš sa istom brzinom automatski gasi motor i baterija preuzima, ali samo par minuta.
I tako stalno, stalno gasi-pali, gasi-pali.
Neki normalni alanser to ne bi izdržao nikad.

Slažem se da mi se ne sviđa sistem, ali mislim da je to više zbog pritiska ekoloških udruga nego zbog njihove volje.
User avatar
ElRe
Posts: 10853
Joined: 12/12/2011 11:28

#5194 Re: BMW Blog BiH

Post by ElRe »

Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:53 probaj fiatov 1.6mjet, jebo mater svako 2500km izbaci poruku adblue level low
Dok smo radili sa Turcima, na rentacaru smo često dobijali Egeu 1.3 Multijet. U pravilu rezervni točak je uvijek bio nadopljen ureom. Negdje im je rezervoar fabrički pustao po svemu sudeći.
Momci iz rentacara bi samo rekli, no problem, just drive :D
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5195 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:57
sehohari wrote: 08/02/2024 14:53
Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:30 najkrvavije od svega je, sto je integrisano, pa ne mozes nikako upalit SUS motor, po meni namjerno napravljeno tako :run:

znam eto za jedan izolovan slucaj cx30, kompletan sklop ide, bila u garanciji :-)

jedna velika karina od sistema
Ne razumijem, kako misliš izgasiti MHEV kada preko njega ide alanser?
Tj. auto nema alanser, nego umjesto njega tu malu baterijcu u gepeku.

MHEV kao sistem čak i možeš izgasiti u vožnji, samo uključiš sport modus (makar sam čitao da je tako kod Audijevih modela).
Pa sta sam ja pisao, nisam pisao o gasenju nego da ne mozes upalit auto ako to sranje ode

jebo mater sto ga ne bi nasilu pokusao, da mi zivce izvadi, u trecu i niz brdo, pa sjebao sjebao komplet sistem...smece govnjivo, da je makar odvojeno od SUS i da ima alnaser pa hajd, jok hajmo integrisat sve jer nam je jeftinije :run:
Mazda 3 i CX-30 imaju i klasicni starter.
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5196 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:53
mk ultra wrote: 08/02/2024 14:35 Ja sam samo primijetio da se na VW brze trosi ad blue :mrgreen:
probaj fiatov 1.6mjet, jebo mater svako 2500km izbaci poruku adblue level low :run:

doduse teglilo je to auto i nije se stedilo nikad, mozda i to ima veze...
CX-60 evo voze po 20-25 hiljada i jos ne trazi da se dospe.
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5197 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

olensoner wrote: 08/02/2024 14:56 Ima slucajeva da vec na godinu dana starim autima se pojave problemi, konkretno znam za Volvo. Guglajte Volvo mild hybrid problems, ne fali materijala :D
Za 5-10 godina ce polovna auta biti bezvrijedna, to stalno ponavljam :D
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13309
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#5198 Re: BMW Blog BiH

Post by Evolution_IV »

kravamuzara wrote: 08/02/2024 15:03
Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:57
sehohari wrote: 08/02/2024 14:53

Ne razumijem, kako misliš izgasiti MHEV kada preko njega ide alanser?
Tj. auto nema alanser, nego umjesto njega tu malu baterijcu u gepeku.

MHEV kao sistem čak i možeš izgasiti u vožnji, samo uključiš sport modus (makar sam čitao da je tako kod Audijevih modela).
Pa sta sam ja pisao, nisam pisao o gasenju nego da ne mozes upalit auto ako to sranje ode

jebo mater sto ga ne bi nasilu pokusao, da mi zivce izvadi, u trecu i niz brdo, pa sjebao sjebao komplet sistem...smece govnjivo, da je makar odvojeno od SUS i da ima alnaser pa hajd, jok hajmo integrisat sve jer nam je jeftinije :run:
Mazda 3 i CX-30 imaju i klasicni starter.
nisam siguran, kad dodjem kuci uci cu u katalog al mislim da nema..
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#5199 Re: BMW Blog BiH

Post by kravamuzara »

Evolution_IV wrote: 08/02/2024 15:06
kravamuzara wrote: 08/02/2024 15:03 Mazda 3 i CX-30 imaju i klasicni starter.
nisam siguran, kad dodjem kuci uci cu u katalog al mislim da nema..
Ne brini, znam vec fix :kiss:

Normalno paljenje ide sa njim, a onda remen preuzima start&stop.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16342
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#5200 Re: BMW Blog BiH

Post by sime_cipol »

kravamuzara wrote: 08/02/2024 15:04
Evolution_IV wrote: 08/02/2024 14:53
mk ultra wrote: 08/02/2024 14:35 Ja sam samo primijetio da se na VW brze trosi ad blue :mrgreen:
probaj fiatov 1.6mjet, jebo mater svako 2500km izbaci poruku adblue level low :run:

doduse teglilo je to auto i nije se stedilo nikad, mozda i to ima veze...
CX-60 evo voze po 20-25 hiljada i jos ne trazi da se dospe.
Ovo sam citao, kazu da AdBlue skoro i ne radi :D
Post Reply