Sportska mašina je cestovni automobil koji bi se što je moguce vise priblizio trkackim automobilima. 911 carrera koju spominjes nije ni izbliza najbrzi niti najekstremnija verzija 911 modela a m5 cs jeste najekstremnija verzija m5. Jos na Hockenheimu koji je staza za velikim pravcima. Eto kolika je tezina neprijatelj sportu i zasto m5 cs nije sportska masina. Sa 160 i kusur konja vise sporiji od carrere s. Kolika li je razlika na ringu tek?Bullet Tooth Tony wrote: ↑12/03/2021 06:35Problem je sto nikad nismo definisali sta je to vozacka masina za tebe ili za bilo koga?
Da je lagan jel? Da je mazda MX5
Ovo je limuzina koju hladno mozes voziti na stazi i gotovo sam siguran da sa svojim vozacikm umjecem nikada neces nagurati limit a osjecat ce se kao u formuli...
Jel porsche 911 vozacka masina? CS je sporiji 3 stotinke na Hockenheim...
BMW Blog BiH
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3301 Re: BMW Blog BiH
- Evolution_IV
- Posts: 13268
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3302 Re: BMW Blog BiH
Da malo zacinim,sta je poenta cs i skicnih "hardcore" modela,da budu brzi na stazi i cesti,a uz to da izbijaju kamenac iz bubrega??
cs me podsjeca na fq400 lancer evo...i koliko god ga extremno naprave nije odlican na stazi(dobar da) kao neki namjenski modifikovan M do pm,garant su i gume qrc sa ultra malim threadwear indexom
cs me podsjeca na fq400 lancer evo...i koliko god ga extremno naprave nije odlican na stazi(dobar da) kao neki namjenski modifikovan M do pm,garant su i gume qrc sa ultra malim threadwear indexom
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#3303 Re: BMW Blog BiH
Tezina ne igra toliko ulogu ko sto se misli. Igra al u teoriji. Petica je u osamdesetim s opremom imala tih 1700 kg. Jel neko nekad provozao neko od tih "teskih" auta s malo jacim motorom? Gdje je to gdje se ta tezina toliko osjeti? Ja je nisam osjetio, cak dapace. Ne moze se BMW poredit s Porseom , jbt price, pun forum teoreticara.
Sto se tice Jaguara, neki Jaguari s razvijaju ovdje i u Austriji, kvalitet je navodno katastrofa za tu cijenu. Lakse je pretpostaviti da je nesto sto se prodaje dobro, nego nalaziti 1001 razlog zasto se nesto prodaje lose.
Lavic je u pravu, sve se svodi na koliko para toliko muzike, bolji je koliko i skuplji. Oni kojim je BMW precijenjen su uglavnom oni kojim je i Golf preskup.
Problem modernog BMWa je sto zele da prodaju auta a ne da ih prave da bi ih izlozili u muzeju.
Sto se tice Jaguara, neki Jaguari s razvijaju ovdje i u Austriji, kvalitet je navodno katastrofa za tu cijenu. Lakse je pretpostaviti da je nesto sto se prodaje dobro, nego nalaziti 1001 razlog zasto se nesto prodaje lose.
Lavic je u pravu, sve se svodi na koliko para toliko muzike, bolji je koliko i skuplji. Oni kojim je BMW precijenjen su uglavnom oni kojim je i Golf preskup.
Problem modernog BMWa je sto zele da prodaju auta a ne da ih prave da bi ih izlozili u muzeju.
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3304 Re: BMW Blog BiH
Mlataraš naveliko. Dobar vozač osjeti težinu pri ozbiljnoj vožnji, raspored težine itd. Jok ti si provozao. Ako si ti teoretičar (sa lošim teorijama) ne mora značiti da su ostali. A i priča je bila oko m5cs ma stazi i šta uopšte automobil čini sportskom mašinom.ado-nekad-sampion wrote: ↑12/03/2021 10:57 Tezina ne igra toliko ulogu ko sto se misli. Igra al u teoriji. Petica je u osamdesetim s opremom imala tih 1700 kg. Jel neko nekad provozao neko od tih "teskih" auta s malo jacim motorom? Gdje je to gdje se ta tezina toliko osjeti? Ja je nisam osjetio, cak dapace. Ne moze se BMW poredit s Porseom , jbt price, pun forum teoreticara.
Sto se tice Jaguara, neki Jaguari s razvijaju ovdje i u Austriji, kvalitet je navodno katastrofa za tu cijenu. Lakse je pretpostaviti da je nesto sto se prodaje dobro, nego nalaziti 1001 razlog zasto se nesto prodaje lose.
Lavic je u pravu, sve se svodi na koliko para toliko muzike, bolji je koliko i skuplji. Oni kojim je BMW precijenjen su uglavnom oni kojim je i Golf preskup.
Problem modernog BMWa je sto zele da prodaju auta a ne da ih prave da bi ih izlozili u muzeju.
Colin Chapman je rekao:
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.
Prema tome, ne pametuj previše.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#3305 Re: BMW Blog BiH
Pa de onda reci koji si ti provozao. I sta ti je kod tog auta kao dobrom vozacku toliko zasmetalo da si to pripisao tezini.Behemoth wrote: ↑12/03/2021 11:17
Mlataraš naveliko. Dobar vozač osjeti težinu pri ozbiljnoj vožnji, raspored težine itd. Jok ti si provozao. Ako si ti teoretičar (sa lošim teorijama) ne mora značiti da su ostali. A i priča je bila oko m5cs ma stazi i šta uopšte automobil čini sportskom mašinom.
Colin Chapman je rekao:
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.
Prema tome, ne pametuj previše.
Pricu o M5 CS na stazi mogu pricati oni koji su makar prisli bilo kojoj petici, makar ona i ne bila M5, kao minimum minimuma, sto ti ocigledno nisi. Zato si pregledao sve reviewe i sve dokumentarce i znas sta je svako rekao i radio, od pocetka svijeta do danas.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20511
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#3306 Re: BMW Blog BiH
Meni je M5 bio ekstra kroz 6km krivina sto sam provozao i autoputa duplo... Meni nista vise ne treba, da imam potrebu i pare sutra bi uplatio, nista drugo ne bi ni gledao...
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#3307 Re: BMW Blog BiH
cekaj koja je sad zlatna? McQueenova ili 2004a ?Behemoth wrote: ↑11/03/2021 16:05Gdje si ti vidjeo da sam ja igdje napisao da je Mcqueen vozio bmw?Poenta je bila da je bmw kao i mnogi drugi brendovi itekako bio prisutan u zlatnoj eri automobilizma. Evo uzmemo M3 e46 csl. Automobil koji si mogao registrovati a u suštini je bio trkaci automobil. Pod prtljaznika od kartona, bez radija, bez navigacije sa gumama koje su ko zna kako prosle pod legalne.Pogledaj Enca Ferarija. Covjek je zelio samo da prodava automobile kako bi mogao da se trka. Mrzio je svoju klijentelu. O tome pricam.azdralovic wrote: ↑11/03/2021 15:49Prvi komercijalni BMW izasao 2 godine prije nego ce McQueen umrijeti...Behemoth wrote: ↑11/03/2021 15:10
Nije djecija prica. Nego nisi gleda dovoljno dokumentaraca.Imas npr Steve Mcqueena i James Deana koji su bilo dvojica klasicnih pobunjenika koji bi kupili automobile najbrze i najsportskije moguce koji su se proizvodili i divljali po cesti a Mcqueen se i trkao i to jako uspjesno. Naveo sam njih kao primjer a ima ih koliko hoces. Kad se 2 svjetski rat zavrsio masu inzinjera i genijalaca nije imalo sta raditi pa su po dotadasnjim lokalnom aerodromima poceli da testiraju automobile koje su ili tjunirali ili pravili. Tako ti je nastalo masu Britanskih sportskih marki. Oni su u tome bili izrazito prvi a bilo je toga i u Njemackoj i drugdje i trajalo je jako dugo
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#3308 Re: BMW Blog BiH
Ma fazon je sto ljudi gledaju klipove i citaju teoriju, a to je zapravo 90% show. Nazalost i ja sam vrtio godinama iste te stvari o tezini, kao lakse je bolje bla bla, dok nisam vidio da je to mahom ubleha. Ko prizna pola mu se prasta.
Nisam probao M5, ali jesam osmicu koja je i nesto teza od M5, dizel s 320 KS u M paketu (sportski ovjes, jace kocnice), to auto je za svojih 1900 kg bez opreme (+400 kg ljudstva unutra ) jbn karting. A imao je sve, od koze, muzike, multimedije, autonomne voznje, sjedala, head up displeja, znaci lakse nabrojat sta nije imao. Jos udobnost vrhunska.
Isto tako, nista ne bih dirao, nek je i dizel, svakako danas i jedan i drugi bez zvuka na zvucnike zvuce ko mikser.
Nisam probao M5, ali jesam osmicu koja je i nesto teza od M5, dizel s 320 KS u M paketu (sportski ovjes, jace kocnice), to auto je za svojih 1900 kg bez opreme (+400 kg ljudstva unutra ) jbn karting. A imao je sve, od koze, muzike, multimedije, autonomne voznje, sjedala, head up displeja, znaci lakse nabrojat sta nije imao. Jos udobnost vrhunska.
Isto tako, nista ne bih dirao, nek je i dizel, svakako danas i jedan i drugi bez zvuka na zvucnike zvuce ko mikser.
- sime_cipol
- Posts: 16300
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#3309 Re: BMW Blog BiH
Istrci 100m.
Pa onda opet, ali sa 30kg na ledjima.
Javi nam rezultat.
Pa onda opet, ali sa 30kg na ledjima.
Javi nam rezultat.
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3310 Re: BMW Blog BiH
Vozio dizela koji teži ko nosač avion i to mu karting. To ti sve govori koliko zna o sportskim automobilima. Uzmi svog čađavog dizela olakšaj ga 200 kg pa vidi razliku u brzini, potrošnji, ubrzanju koliko mozes proci brzo kroz zavoje. Industrija trosi milione da olakša automobile, avione, rakete a on tvrdi da nema veze...presmiješno. Jedan od najvecih troskova u inzinjeringu automobila jeste olaksati ga sto povlaci dalji razvoj i upotrebu skupljih materijala. I daleko ima najveci impakt na performanse od svega sto mozes uraditi.
- Evolution_IV
- Posts: 13268
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3311 Re: BMW Blog BiH
meni ovaj noviji ispada laksi jer je veci motor i AWD,vjerovatno vise aluminija u karoseriji
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... CI-M5.html
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... M5-38.html
razilka nesto ispod 200kg
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... CI-M5.html
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... M5-38.html
razilka nesto ispod 200kg
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#3312 Re: BMW Blog BiH
Ljudi koji 200 ne vide jer poslje 80 imaju napade panike govore o tezini masina koje za 99.9% populacije mogu vise nego sto vozac moze.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3314 Re: BMW Blog BiH
Ma naravno da se osjeti. Trebaš biti operisan skroz od čula da ne osjetiš takve stvari. Kad vozim naporedo dva automobila koja posjedujem osjetim razlike u vješanju i kako reaguju na inpute a oba imaju multilink. Većina ljudi niti ima izgrađen osjećaj za vožnju niti za komunikaciju sa automobilom. Tretiraju automobile ko tostere. Kao posljedica toga svi voze suv kante na prednji pogon sa 1.6 motorom od 120 ks koji.jedva da su dovoljno za manji heč
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#3315 Re: BMW Blog BiH
Teziste je faktor u formulama, tezina ne. Ako su gume sire, nema razloga da je auto od dvije tone sporije od auta od tone u krivini.
- Evolution_IV
- Posts: 13268
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3316 Re: BMW Blog BiH
Kakve vi gluposti lupate zivot te jebo
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#3317 Re: BMW Blog BiH
Ma da fizika i formule, ko ce to gledati.
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3318 Re: BMW Blog BiH
Ja imam odličnu komunikaciju sa svojim automobilom, baš smo raja,.cesto pričam s njim..sta, kako ako se ne daj Boze pokvari, sta cu ja bez njega..
-
- Posts: 9334
- Joined: 20/12/2018 16:11
#3319 Re: BMW Blog BiH
Ono kad dobijes susramlje citajuci postove
- basicm
- Posts: 10477
- Joined: 16/01/2012 21:38
#3320 Re: BMW Blog BiH
Jaguar je samo lijep, kvalitet nigdje veze.
Lexus se i ne gura nesto u evropu, nemaju potrebu. A prodaju se, tako da nisu u racunici.
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3321 Re: BMW Blog BiH
Da je to istina sto kazes suvovi bi bili jednako brzi na stazama kao i sportski automobili. Sto tezi automobil i vise teziste manji mu je koeficijent bocne g sile tj slabije prijanjanje.
- basicm
- Posts: 10477
- Joined: 16/01/2012 21:38
#3322 Re: BMW Blog BiH
Procitaj opet sta je covjek napisao.
- Evolution_IV
- Posts: 13268
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#3323 Re: BMW Blog BiH
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#3324 Re: BMW Blog BiH
Teziste je bitan faktor. Da je to sto govorite istina elektricni 2 tonasi ne bi postavljali odlicna vremena na stazama.
-
- Posts: 138
- Joined: 05/03/2021 18:09
#3325 Re: BMW Blog BiH
Nisi trebao ovo postirati. Sad im se Colin Chapman smije (Madneru i ekipi)