tutku wrote:Posto sam ovdje i ranije pisao kao zainteresovan za kupovinu 118d, pogledao sam jedno vozilo koje mi se otprilike uklapa u budzet i u opremu/izgled vozila koju sam ganjao. Jedino sto mi je sporno sto je vozilo preslo 205 hiljada km, do sada nije mijenjan lanac, ali se nije ni cuo. Volio bih da cujem misljenja forumasa, s obzirom da se vec pisalo za taj problem s lancem, narocito do ovih e87 proizvedenih do 2010, a ovaj je 2008. Da li ce mi ovlasteni - tomic bmw servis, posto sam tamo mislio odvuci auto na pregled prije kupovine, moci reci u kakvom je stanju i taj lanac i u neku ruku moci garantovati (iako znam da je to haman pa nemoguce i zbog kilometraze i zbog same nepredvidivosti kvarova) da nece otici taj lanac na narednih 50k kilometara. Takodjer me interesuju vasa misljenja oko bmw servisera u sarajevu, kakva su vasa iskustva s majstorima, koji su najbolji i sl. Hvala svima
Prvo, problemi su do marta 2009., ako su problemi pucanje lanca i havarija motora. Od tog datuma tih problema nema ali se lanac zna cuti. Medjutim, generalno pravilo je da se na oko 200 k lanac zamijeni, a to
posebno vrijedi za modele ispod kriticnog datuma.
Tomic ce ti skenirati kljuc i vidjece odmah da li je tvoj model obuhvacen akcijom zamjene lanca i pratece opreme, koja je pocela nekad prije godinu i nesto, ali nisam siguran da jos traje. Obuhvaceni su bili modeli 2007. i 2008. godiste. Akcije je bila besplatna.
Medjutim, ako nisi obuhvacen akcijom, oni nece prihvatiti da diraju nista oko lanca (ovo je iz prve ruke), niti ce ti moci reci u kakvom je stanju lanac, a daleko od toga da ce garantovati. Da dodam, tu nije problem cuje li se lanac ili ne, tu je problem sto se on moze jednom cuti i da imas 2-3 hiljade stete.
Ako si obuhvacen akcijom sretan si covjek, tvoji problemi ce biti rijeseni.
Ako nisi, ja bih dobro razmislio bi li uzimao to auto. Prvo zamjena lanca i svega sto ide uz njega kosta oko 1100 maraka, dijelovi i ruke, u Bosni, ali u tim modelima nije problematican samo lanac, nego da budes potpuno siguran trebas i novu radilicu, a to povecava cijenu na 1500-2000, ukratko ne isplati se.
Ono sto mozes uraditi je ili odvuci auto kod Tomica da ti kazu jesi li u akciji, ili bar otici kod njih s brojem sasije pa da provjere.
Eh majstori, to sam zaboravio, imas majstora koji fakat znaju svoj posao, to nije problem, ali problem je pristup. Jedan se fura da je jebeni astronaut a ne majstor, i ne postuje dogovor, drugi ne postuje dogovor i zavlaci te, itd. Ali ima majstora koji su OK i znaju posao, sto se tice BMWa to nije problem. Tomic samo za ne daj boze...