BMW 118

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#376 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

madner wrote:
ado-šampion wrote: Rjesavaju se jbg isto sto su u Boxteru samo 4cil motori, sto BMW ima motore 3cil i prednji pogon, ekologija. Ekoloski zahtjevi sve stroziji, auta se ocekuju bolja a cijena ista
Haj dobro. :D
2004 je bila E46, do 2011 si imao dva skoka u 3ici.
Haha, 2004. jeste bila E46 ali je izasla pocetkom 1998. i imala m.o.r. 272,5 cm. 2005. izasla E90, koja je imala 276 cm m.o.r., a 2012. je izasla F30 koja je imala (ima) 281 cm m.o.r.

Znaci medjuosovinski razmak kod trica za punih 14 godina (februar 1998. - februar 2012.), tri generacije, povecao se nepunih 10 cm. S obzirom da se nasljednik ocekuje tek 2018. to ce biti punih 20 godina, a ocekuje se da ce nova trica cak biti i nesto manja od aktuelne, s obzirom da je ova bas naisla na noz kod ljubitelja marke.

Sto se tice citiranog, jbg nisam mislio da ce me neko uzeti bukvalno za rijec :D. Recenica mozda jeste malo lose napisana, jbg ovo je forum, ne pisem naucni rad, ponavljam po deseti put (ko da spanski pricam :-) ), ekologija diktira ustede, pa bilo to na pogonu, materijalima u unutrasnjosti ili trecem, cetvrtom. Znaci, hocete BMW Euro 4 za 50 hiljada, moze, nije problem; hocete BMW Euro 7 za 50 hiljada, moze i to ali ce biti 3 cilindra i prednji pogon, tj. vozice se ko Golf.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#377 Re: BMW 118

Post by amar1994 »

joj koda smo s marsa pali :-) :lol: , ma kakva ekologija, ona je na drugom mjestu. Na prvom je zna se PROFIT :izet: , uvijek je bio i uvijek ce i ostati :thumbup:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#378 Re: BMW 118

Post by jefferson »

ado-šampion wrote:
madner wrote:
ado-šampion wrote: Rjesavaju se jbg isto sto su u Boxteru samo 4cil motori, sto BMW ima motore 3cil i prednji pogon, ekologija. Ekoloski zahtjevi sve stroziji, auta se ocekuju bolja a cijena ista.
Kakve veze ima sad prednji pogon sa ekologijom? :D

Prednji pogon je zbog ergonomije :D , odnosno zbog zelje kupaca da u kompaktu imaju i gepek.
Nema direktne veze, a ima utoliko sto je jednostavnije napraviti, plus svakako imas Mini i dvicu Active Tourer koji su prednji pogon iskoristis istu platformu, dakle smanjuju se troskovi a sve da bi se prodalo ekoloski prihvatljivije (i eventualno bolje) auto za istu cijenu. Zasto npr. Octavija 3 unutra ima losije materijale od Octavije 2? Da bi prodali ekoloski prihvatljivije i bolje auto za istu cijenu mora se negdje ustediti.

Isto tako i motori, razlika u potrosnji novog 1.5 dizela 3-cil. i starog 2.0 4-cil. je zanemariva, performanse losije, a razvijas novi motor, u kojeg zbog neparnog broja cilindara da obezbijedis istu kulturu rada treba vise uloziti, tako da je i izvedba skuplja.

Gepek nema veze s tim, aktuelna serija 1 360 litara, Golf i A3 380. Golf 5 i 6 - 350. Znaci ova aktuelna serija 1 kad je izasla (kraj 2011.) imala je veci gepek od Golfa. Ovaj moj isto ima korektan gepek - 330 litara i ima serijski preklopljiv zadnji naslov koji kad se preklopi daje gotovo ravan pod. Ne znam kakav je problem s gepekom u kompaktu u kojem bez problema troje odraslih putuje na 10 dana. Ako ti treba vise gepeka uzmi srednju klasu, ako nemas para srednju klasu Koreja i rijesen problem. Ne mozes zivagu a da ga ne ubacis. Ljudi bi da imaju sve u autu koje novo kosta 40 hiljada, jbg ne moze bas, negdje se moras stisnuti. Ili kupis Golfa pa kad vas krene cetverto na put izbacis od sviju po jednu torbu pa se tjesis da ima mjesta. Been there, seen that. :D

Nego zbog uzduzno postavljenog motora ispred prednje osovine kabina je pomaknuta unazad sto suzava prostor. To je problem vise nego zadnji pogon. Audi A4 nema zadnji pogon, ima samo uzduzno postavljen motor i to ne ispred predje osovine ko BMW, pa sjedi u njega pa sjedi u A3, nema nista vise mjesta, cak dapace.
Samo da te ispravim.
Kod svakog BMW-a motor lezi IZA prednje osovine i napsram usporedivog Audija oko 3-4cm iza.
Audi je poznat kao firma ciji motori "vise" ispred osovine. Ako mislis da nije tako, sjedi u Audi 80 "jaje" ili prvi A4, probaj izvuci maksimum u krivini kao sa BMW-om pa ces vidjti gdje ce prednji kraj zavrsiti.
BMW tradicionalno "gura" svoje motore vise nazad radi boljeg rasporeda tezine i iskoristavanja momenta.
Takodje, od pojave "drive by wire" sistem au BMW-u i transmisija je pomaknuta vise nazad da bi se kod X5, Serije 7 i sotalih kod kojih se koristi striktno A mjenjac dobio bolji raspored tezine.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#379 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

Ma ja, to sam mislio, ispred u odnosu na kabinu (tj. iza u odnosu na smjer kretanja) pa je kabina pomaknuta unazad sto suzava prostor, ali pridonosi rasporedu tezine. Razumijemo se.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#380 Re: BMW 118

Post by jefferson »

ado-šampion wrote:Ma ja, to sam mislio, ispred u odnosu na kabinu (tj. iza u odnosu na smjer kretanja) pa je kabina pomaknuta unazad sto suzava prostor, ali pridonosi rasporedu tezine. Razumijemo se.
Pa tako reci, jbg, ispred osovine je prema smjeru kretanja.
tutku
Posts: 1346
Joined: 18/06/2011 12:10

#381 Re: BMW 118

Post by tutku »

Posto sam ovdje i ranije pisao kao zainteresovan za kupovinu 118d, pogledao sam jedno vozilo koje mi se otprilike uklapa u budzet i u opremu/izgled vozila koju sam ganjao. Jedino sto mi je sporno sto je vozilo preslo 205 hiljada km, do sada nije mijenjan lanac, ali se nije ni cuo. Volio bih da cujem misljenja forumasa, s obzirom da se vec pisalo za taj problem s lancem, narocito do ovih e87 proizvedenih do 2010, a ovaj je 2008. Da li ce mi ovlasteni - tomic bmw servis, posto sam tamo mislio odvuci auto na pregled prije kupovine, moci reci u kakvom je stanju i taj lanac i u neku ruku moci garantovati (iako znam da je to haman pa nemoguce i zbog kilometraze i zbog same nepredvidivosti kvarova) da nece otici taj lanac na narednih 50k kilometara. Takodjer me interesuju vasa misljenja oko bmw servisera u sarajevu, kakva su vasa iskustva s majstorima, koji su najbolji i sl. Hvala svima :thumbup:
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#382 Re: BMW 118

Post by sema911s »

Tutku, nije lanac 54000KM, ako se cuje promjenis ga i miran si narednih kilometara,
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#383 Re: BMW 118

Post by amar1994 »

ma uzimaj, stvarno nije puno presao :mrgreen: , samo 200000km :oops: :-) , nemoj da sanjas da ces proci bez ulaganja u njega :wink: :)
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#384 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

tutku wrote:Posto sam ovdje i ranije pisao kao zainteresovan za kupovinu 118d, pogledao sam jedno vozilo koje mi se otprilike uklapa u budzet i u opremu/izgled vozila koju sam ganjao. Jedino sto mi je sporno sto je vozilo preslo 205 hiljada km, do sada nije mijenjan lanac, ali se nije ni cuo. Volio bih da cujem misljenja forumasa, s obzirom da se vec pisalo za taj problem s lancem, narocito do ovih e87 proizvedenih do 2010, a ovaj je 2008. Da li ce mi ovlasteni - tomic bmw servis, posto sam tamo mislio odvuci auto na pregled prije kupovine, moci reci u kakvom je stanju i taj lanac i u neku ruku moci garantovati (iako znam da je to haman pa nemoguce i zbog kilometraze i zbog same nepredvidivosti kvarova) da nece otici taj lanac na narednih 50k kilometara. Takodjer me interesuju vasa misljenja oko bmw servisera u sarajevu, kakva su vasa iskustva s majstorima, koji su najbolji i sl. Hvala svima :thumbup:
Prvo, problemi su do marta 2009., ako su problemi pucanje lanca i havarija motora. Od tog datuma tih problema nema ali se lanac zna cuti. Medjutim, generalno pravilo je da se na oko 200 k lanac zamijeni, a to posebno vrijedi za modele ispod kriticnog datuma.

Tomic ce ti skenirati kljuc i vidjece odmah da li je tvoj model obuhvacen akcijom zamjene lanca i pratece opreme, koja je pocela nekad prije godinu i nesto, ali nisam siguran da jos traje. Obuhvaceni su bili modeli 2007. i 2008. godiste. Akcije je bila besplatna.
Medjutim, ako nisi obuhvacen akcijom, oni nece prihvatiti da diraju nista oko lanca (ovo je iz prve ruke), niti ce ti moci reci u kakvom je stanju lanac, a daleko od toga da ce garantovati. Da dodam, tu nije problem cuje li se lanac ili ne, tu je problem sto se on moze jednom cuti i da imas 2-3 hiljade stete. :-)

Ako si obuhvacen akcijom sretan si covjek, tvoji problemi ce biti rijeseni. :) Ako nisi, ja bih dobro razmislio bi li uzimao to auto. Prvo zamjena lanca i svega sto ide uz njega kosta oko 1100 maraka, dijelovi i ruke, u Bosni, ali u tim modelima nije problematican samo lanac, nego da budes potpuno siguran trebas i novu radilicu, a to povecava cijenu na 1500-2000, ukratko ne isplati se.

Ono sto mozes uraditi je ili odvuci auto kod Tomica da ti kazu jesi li u akciji, ili bar otici kod njih s brojem sasije pa da provjere.

Eh majstori, to sam zaboravio, imas majstora koji fakat znaju svoj posao, to nije problem, ali problem je pristup. Jedan se fura da je jebeni astronaut a ne majstor, i ne postuje dogovor, drugi ne postuje dogovor i zavlaci te, itd. Ali ima majstora koji su OK i znaju posao, sto se tice BMWa to nije problem. Tomic samo za ne daj boze...
tutku
Posts: 1346
Joined: 18/06/2011 12:10

#385 Re: BMW 118

Post by tutku »

ado-šampion wrote:
tutku wrote:Posto sam ovdje i ranije pisao kao zainteresovan za kupovinu 118d, pogledao sam jedno vozilo koje mi se otprilike uklapa u budzet i u opremu/izgled vozila koju sam ganjao. Jedino sto mi je sporno sto je vozilo preslo 205 hiljada km, do sada nije mijenjan lanac, ali se nije ni cuo. Volio bih da cujem misljenja forumasa, s obzirom da se vec pisalo za taj problem s lancem, narocito do ovih e87 proizvedenih do 2010, a ovaj je 2008. Da li ce mi ovlasteni - tomic bmw servis, posto sam tamo mislio odvuci auto na pregled prije kupovine, moci reci u kakvom je stanju i taj lanac i u neku ruku moci garantovati (iako znam da je to haman pa nemoguce i zbog kilometraze i zbog same nepredvidivosti kvarova) da nece otici taj lanac na narednih 50k kilometara. Takodjer me interesuju vasa misljenja oko bmw servisera u sarajevu, kakva su vasa iskustva s majstorima, koji su najbolji i sl. Hvala svima :thumbup:
Prvo, problemi su do marta 2009., ako su problemi pucanje lanca i havarija motora. Od tog datuma tih problema nema ali se lanac zna cuti. Medjutim, generalno pravilo je da se na oko 200 k lanac zamijeni, a to posebno vrijedi za modele ispod kriticnog datuma.

Tomic ce ti skenirati kljuc i vidjece odmah da li je tvoj model obuhvacen akcijom zamjene lanca i pratece opreme, koja je pocela nekad prije godinu i nesto, ali nisam siguran da jos traje. Obuhvaceni su bili modeli 2007. i 2008. godiste. Akcije je bila besplatna.
Medjutim, ako nisi obuhvacen akcijom, oni nece prihvatiti da diraju nista oko lanca (ovo je iz prve ruke), niti ce ti moci reci u kakvom je stanju lanac, a daleko od toga da ce garantovati. Da dodam, tu nije problem cuje li se lanac ili ne, tu je problem sto se on moze jednom cuti i da imas 2-3 hiljade stete. :-)

Ako si obuhvacen akcijom sretan si covjek, tvoji problemi ce biti rijeseni. :) Ako nisi, ja bih dobro razmislio bi li uzimao to auto. Prvo zamjena lanca i svega sto ide uz njega kosta oko 1100 maraka, dijelovi i ruke, u Bosni, ali u tim modelima nije problematican samo lanac, nego da budes potpuno siguran trebas i novu radilicu, a to povecava cijenu na 1500-2000, ukratko ne isplati se.

Ono sto mozes uraditi je ili odvuci auto kod Tomica da ti kazu jesi li u akciji, ili bar otici kod njih s brojem sasije pa da provjere.

Eh majstori, to sam zaboravio, imas majstora koji fakat znaju svoj posao, to nije problem, ali problem je pristup. Jedan se fura da je jebeni astronaut a ne majstor, i ne postuje dogovor, drugi ne postuje dogovor i zavlaci te, itd. Ali ima majstora koji su OK i znaju posao, sto se tice BMWa to nije problem. Tomic samo za ne daj boze...

Hvala vam ljudi svima na odgovoru. ado, ukoliko sam obuhvacen tom akcijom - sta konkretno to znaci? Kako sam te ja shvatio, oni ce mi zamijeniti besplatno lanac? To mi nekako nerealno da bi uradili tek tako besplatno. U svakom slucaju, ukoliko nisam obuhvacen tom akcijom, preporucuje se svakako da zamijenim taj lanac, a to mi je na tek kupljeno auto jos milja troskova.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#386 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

tutku wrote:

Hvala vam ljudi svima na odgovoru. ado, ukoliko sam obuhvacen tom akcijom - sta konkretno to znaci? Kako sam te ja shvatio, oni ce mi zamijeniti besplatno lanac? To mi nekako nerealno da bi uradili tek tako besplatno. U svakom slucaju, ukoliko nisam obuhvacen tom akcijom, preporucuje se svakako da zamijenim taj lanac, a to mi je na tek kupljeno auto jos milja troskova.
Da, zamijenice besplatno sve sto je potrebno, u jednom slucaju su to samo zatezaci, u drugom i zatezaci i gornji lanac, u trecem i donji lanac, itd. Nije tek tako, to je servisna akcija i nije bitno da li je servisiran u ovlastenom ili ne. Ali ne znam da li jos traje, nacuo sam da ne traje vise od 1. januara, ali Tomic ce ti dati definitivnu informaciju.

To ti vjerovatno nije samo milja, prije ce biti 2 milje jer na tim motorima mijenjanje samo lanca uglavnom nije dovoljno. Kako napisah, modeli poslije kriticnog datuma imaju i novi dizajn radilice. Dok bi to sve rijesio mozes uzeti auto 2 godine novije kod kojeg su ti problemi rijeseni.

Auto je rizicno, ali ne znaci da se mora nesto desiti. Milioni vozila su prodani s tim motorima, minoran postotak je onih koji su imali havariju, sad te motore koristi Toyota... Medjutim, kad dajes vec 16-17 hiljada (pretpostavljam) bolje ti je skupiti jos 2 hiljade pa biti miran. Ili kupiti benzinca.

Samo nemoj odustajati od auta, jer sta god drugo slicno kupis pokajaces se. :D
User avatar
ranger
Posts: 2641
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#387 Re: BMW 118

Post by ranger »

ako si kratak s parama idi na m47 motor koji je isao do kraja 2006 godine ako se ne varam... on ti nema problema s lancem.
tutku
Posts: 1346
Joined: 18/06/2011 12:10

#388 Re: BMW 118

Post by tutku »

Hvala jos jednom.. provjericu sa Tomic servisom, iako cisto sumnjam da je i dalje aktuelna ta akcija. Definitivno mi se onda ne isplati uzimati vozilo na kojem cu to svakako morati mijenjati, a to mi je jos troskova ca. 2 hiljade. Sacekacu da se pojavi neki koji je proizveden od aprila 2009.g. - jer kako sam shvatio, ti novi motori nisu imali tu "urodjenu mahanu" kao ovi N47 iz 2008.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#389 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

Tacno, modeli proizvedeni od marta 2009., samo pazi sta je datum proizvodnje a sta je prva registracija. Kod mene je proizv. krajem 2010., a prva reg. juni 2011. Vodi se kod 2011. 116d bit trebalo da su svi sigurni jer taj model je u proizvodjni tek od marta 2009.

Savjet s M47 starijim motorom je dobar, ali to onda nije facelift (od marta 2007. je FL i tad se preslo na N47 motore). Nisam siguran koje su sve razlike, znam samo da je komplet tabla s donje strane revidirana, materijali i to, obloge vrata isto tako, prije FL to je bilo vrlo tanko za BMW standarde, vjerovatno da se ne ugrozi stara trica koja je jos godinu dana ostala u prodaji kad je taj kec izasao. Takodjer, izbor opreme je puno veci. Kazu da je i amortizacija izmijenjena i jos dosta sitnih promjena, sto ja ne mogu potvrditi jer nisam vozio pre-FL model.
illbill
Posts: 261
Joined: 09/01/2014 07:56

#390 Re: BMW 118

Post by illbill »

Mene zanima prostor unutra, u tom rangu treba mi sto komfornije i sto sire unutra..dvoumim se izmedju ovog bmw i golfa 5tice, st ose tice komfora unutra koji je veci,siri da tako kazem
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20505
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#391 Re: BMW 118

Post by Bullet Tooth Tony »

illbill wrote:Mene zanima prostor unutra, u tom rangu treba mi sto komfornije i sto sire unutra..dvoumim se izmedju ovog bmw i golfa 5tice, st ose tice komfora unutra koji je veci,siri da tako kazem
Sto se tice zadnje klupe - golf
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#392 Re: BMW 118

Post by amar1994 »

Kec je jedno 2x kvalitetniji i ima bolju limariju :-D
boshniak
Posts: 2007
Joined: 20/04/2014 11:48

#393 Re: BMW 118

Post by boshniak »

illbill wrote:Mene zanima prostor unutra, u tom rangu treba mi sto komfornije i sto sire unutra..dvoumim se izmedju ovog bmw i golfa 5tice, st ose tice komfora unutra koji je veci,siri da tako kazem
Ako trazis komfor naprijed bmw je bolji, ne znam jesi li sjedio naprijed u BMWu, niska sjedista i dubok prostor za noge, skoro pa lezis u vozilu, udobniji, zvucna izolacija bar 3 puta bolja nego kod golfa, ali zadnja klupa skucena skroz, imas osjecaj kao da je vozilo iz B segmenta, gepek isto tako, zadnja vuca, za tako malo vozilo nije narocito prakticno zimi.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#394 Re: BMW 118

Post by amar1994 »

ima taj auto i TCS i ESP,tako da ta prica o neprakticnosti zimi suvisna(jedino za debilkose na celavim i ljetnim gumama)...

zadnja klupa mu je previse niska i plitka i to je najveci minus,al barem nije drvena klupa :)
illbill
Posts: 261
Joined: 09/01/2014 07:56

#395 Re: BMW 118

Post by illbill »

Ma za sada mi je najbitnije komfor za vozaca i suvozaca..da mi nije usko i skuceno..Audi A3 mi ne pase nikako,ja se nadam da je ovaj BMW malo komforniji i siri za vozaca i suvozaca..cini mi se general oda je malo veci u odnosu na A3
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20505
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#396 Re: BMW 118

Post by Bullet Tooth Tony »

amar1994 wrote:ima taj auto i TCS i ESP,tako da ta prica o neprakticnosti zimi suvisna(jedino za debilkose na celavim i ljetnim gumama)...

zadnja klupa mu je previse niska i plitka i to je najveci minus,al barem nije drvena klupa :)
Da bi vozio uz neko brdo pokriveno snijegom moras iskljuciti taj DSC ... :)
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#397 Re: BMW 118

Post by amar1994 »

Bullet Tooth Tony wrote:
amar1994 wrote:ima taj auto i TCS i ESP,tako da ta prica o neprakticnosti zimi suvisna(jedino za debilkose na celavim i ljetnim gumama)...

zadnja klupa mu je previse niska i plitka i to je najveci minus,al barem nije drvena klupa :)
Da bi vozio uz neko brdo pokriveno snijegom moras iskljuciti taj DSC ... :)
:thumbup:

Prije 2god mi se mazda ugasila zbog njega :lol: ,od tad ga iskljucujem kad se penjem po ugazenom snijegu...
Mr.Fundamental
Posts: 561
Joined: 21/04/2009 18:48

#398 Re: BMW 118

Post by Mr.Fundamental »

illbill wrote:Ma za sada mi je najbitnije komfor za vozaca i suvozaca..da mi nije usko i skuceno..Audi A3 mi ne pase nikako,ja se nadam da je ovaj BMW malo komforniji i siri za vozaca i suvozaca..cini mi se general oda je malo veci u odnosu na A3
Ako ti A3 ne odgovara onda neće ni BMW kec, kod njega je kabina još uža :)
illbill
Posts: 261
Joined: 09/01/2014 07:56

#399 Re: BMW 118

Post by illbill »

Nemam bas iskustva s tim tipovima auta, od oka mi onako djelovalo da golf 5 ima siru i vecu kabinu od bmw keca, isto i za golf 6 vazi naspram bmw keca..ili sam u zabludi :)
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#400 Re: BMW 118

Post by bitanga_sa_otesa »

Image
Post Reply