BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekologija

Očuvanje čovjekove okoline.

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#51 BiH. Entitet Federacija BiH. Izgradnja Autoputeva i Ekologij

Post by Bumerang »

Izgradnja autoputeva u Bosni i Hercegovini. Vise informacija i slika na: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 9&page=140

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 68&page=33

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 68&page=35

Koridor Vc - Zenica Bypass. 3D vizualizacija Zenicke dionice koridora Vc.
3D vizualization of the 5C by Zenica
Production: TZI Inzenjering d.o.o. Sarajevo

Last edited by Bumerang on 14/06/2012 12:48, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#52 Re: Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekologija

Post by Bumerang »

Image

Naslovna strana » Vijesti » Teme »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/teme/8 ... u-bih.html

Najskuplji objekat na bh. autoputu: Dvije stotine ljudi buši najduži tunel u BiH!

Tunel Vijenac će zadovoljavati najsavremenije evropske standarde

Autor M. AŠČIĆ | Objavljeno 05.04.2012. u 06:10

Izvučeno 200.000 kubika zemlje (Foto: F. Fočo)
Izgradnja tunela Vijenac na dionici autoputa na koridoru 5C, od Drivuše do Kaknja, trebala bi biti završena do početka februara 2014. godine, a do sada je iskopana jedna trećina tunela čija je ukupna dužina tri kilometra.

Vrijednost projekta iznosi 62 miliona eura, a iz firme „Primorje", koja je izvođač radova, vjeruju da će se do kraja godine spojiti sjeverna i južna strana. Ekipa „Dnevnog avaza" prva je ušla u tunel koji će biti najduži objekt takve vrste u BiH.

Iskopana trećina tunela

Evropski standardi

Šef gradilišta Bože Talić rekao je jučer za naš list da je izgradnja tunela Vijenac najskuplji i najveći građevinski objekt u BiH.

Talić: Radimo 24 sata

- Radimo 24 sata u dvije smjene. Odmora nema. Radimo i za praznike. Angažovano je više od 200 ljudi, desetine velikih mašina, četiri bušilice, devet bagera, 12 kamiona... Ovo je najveći građevinski projekt u BiH. Riječ je o tunelu koji će zadovoljavati najsavremenije evropske standarde - rekao je Talić.

Prema njegovim riječima, tunel Vijenac spada među pet najdužih u bivšoj Jugoslaviji, a ono što je najvažnije - bit će jedan od najsigurnijih.

- Tunel će imati devet pješačkih ulaza za evakuaciju, dvije trake za vozila u slučaju bilo kakve nesreće. Bit će povezan videonadzorima. Imat će radiodojave. Sve će biti uvezano u jedan elektronski sistem na Drivuši, s kojeg će se sve nadgledati. Posebna je priča hidrantska mreža i zaštita od požara - kaže Talić.


Završiti s iskopom

On navodi da će iz tunela biti izvučeno oko 600.000 kubika stjenovitog materijala.

- Već smo izvukli 200.000 kubika. Vjerujem da ćemo do kraja godine završiti s probijanjem, tačnije iskopom, nakon čega će uslijediti radovi na unutrašnjosti tunela. Znam samo da kašnjenja neće biti - rekao je on.


Problemi s metanom

Talić kaže da su se susretali s problemima s metanom, jer su ispod tunela nalazišta uglja.

- Bilo je problema, ali radilo se o malim količinama koji se probio kroz pukotine u stijenama. Brzo smo to riješili. Sada imamo mjere za otkrivanje matana, tako da je sve pod kontrolom - kaže Talić

http://www.dnevniavaz.ba/files.php?file ... 395702.jpg
Image
Last edited by Bumerang on 28/09/2018 09:00, edited 2 times in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#53 Re: Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekologija

Post by Bumerang »

Hadžić: Turska bi mogla graditi južnu dionicu autoceste kroz BiH

Radovi na projektu bi mogli početi već sljedeće godine, tvrdi Hadžić

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/iz-min ... z-bih.html

Autor Anadolija | Objavljeno 12.04.2012. u 02:26

Damir Hadžić
Ministar prometa i komunikacija Bosne i Hercegovine Damir Hadžić, koji boravi u zvaničnoj posjeti Republici Turskoj, kazao je za agenciju Anadolija da postoji mogućnost da Turska dobije koncesiju za izgradnju južne trase autoceste na Koridoru 5C kroz BiH.

Hadžić je u intervjuu za agenciju Anadolija kazao da je održao nekoliko sastanaka sa turskim kompanijama u vezi s izgradnjom južne trase autoceste na ovom panevropskom koridoru koji prolazi i kroz BiH. On je potvrdio da postoji mogućnost da Turska dobije poseban model saradnje sa Bosnom i Hercegovinom na ovom projektu.

Hadžić je napomenuo da južna trasa autoceste na Koridoru 5c povezuje Sarajevo sa Jadranskim morem i da BiH trenutno nema srestava da finansira ovaj projekat, ali da se razmatra mogućnost saradnje sa međunarodnim finansijskim institucijama.

Naglašavajući stratešku važnost ovog projekta, ministar Hadžić je rekao da izgradnja ovog dijela autoceste košta oko dvije milijarde eura.

On je istakao da ekonomska saradnja dvije zemlje dobija nove dimenzije i da bi ovaj projekat mogao biti potpisan na način „izgradi, upravljaj i vrati“.

Ističući da bi ovaj model saradnje trajao 20-30 godina, Hadžić je rekao da se o detaljima samog ugovora mora još dogovarati.

Na upit novinara agencije Anadolija o tome šta su naredni koraci, Hadžić je kazao: „Mi ćemo izvijestiti svoje vlade o održanim sastancima i detaljima dogovora, a ako uradimo potrebne predradnje, radovi na projektu bi mogli započeti već sljedeće godine“.
Dee-Dee_13
Posts: 394
Joined: 12/11/2011 21:57

#54 Re: Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekologija

Post by Dee-Dee_13 »

Dio puta koji ce ici btw. kroz gradsko naselje Zenice zaista napreduje :roll: Cijelu aleju divljih kestena starih bar 50-tak godina su uspjesno srusili :sad: Uzas jedan!!! Izgradnja i ekologija kod nas ocigledno ne idu jedno s drugim :sad:
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#55 Re: Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekologija

Post by Bumerang »

EU-BiH

http://www.nezavisne.com/novosti/eu-bih ... 38595.html

Izgradnja koridora 5c: Sarajevo i Banjaluka bliži za dva sata

Image
Hrvatska

DEJAN ŠAJINOVIĆ - 25.04.2012 17:34
Koridor 5c dio je evropske mreže panevropskih koridora, a u dužini od 336 kilometara će prolaziti kroz BiH. Cijenom od oko 3,5 milijardi evra radi se o jednom od najvećih pojedinačnih infrastrukturnih projekta ikad planiranih u BiH. Međutim, iako je konačni rok izgradnje kompletne dionice kroz BiH bio planiran za kraj 2017. godine, kako nam je rekao Namik Kupusović, projekt koordinator za koridor 5c u Ministarstvu transporta i komunikacija FBiH, sad je već sigurno da taj rok neće moći biti ispoštovan. "Prolongiranje je sad sigurno, ali ipak sve će zavisiti od intenziteta gradnje naredne dvije godine", rekao je Kupusović.

Kupusović nam je rekao da se BiH suočava s velikim finansijskim problemima. "Veliko je pitanje zaduženje za ovaj projekt preko prihvaćenog plana izgradnje do kraja 2014. godine", rekao je Kupusović. Od pomenutih 336 kilometara, 47 kilometara će od Doboja do Vukosavlja prolaziti kroz RS, a nadležnost u tom dijelu gradnje ima Ministarstvo saobraćaja i veza RS.

Iako je konačni rok izgradnje kompletne dionice kroz BiH bio planiran za kraj 2017. godine, prolongiranje je sad sigurno, kazao Kupusović.

Zlatko Jurić, šef Kabineta Ministarstva, je rekao da RS ima interes za izgradnju ove dionice autoputa jer će na taj način kvalitetno biti riješen spoj autoputa Banjaluka - Doboj s autoputem Zagreb - Beograd u blizini Slavonskog Broda.
On je rekao da je Republika Srpska aktivnosti na izgradnji dionice pokrenula 2003. godine, a obimna planersko studijska dokumentacija urađena je u razdoblju od 2004. do 2006. godine. U to su uključeni i tehnička studija, podloge za prostorno-plansku dokumentaciju, idejno rješenje, studija uticaja na okolinu, idejni projekt, saobraćajna studija, prethodna studija izvodivosti i studija izvodivosti.

Konkretne aktivnosti na izgradnji autoputa u FBiH traju već nekoliko godina. Kupusović nam je rekao da će do kraja 2014. godine biti izgrađene dionice Svilaj - Odžak u dužini od 10 kilometara, Banlozi - Drivuša u dužini od 12 kilometara, Drivuša - Kakanj, u dužini od 15 kilometara, uključujući i tunel Vijenac u dužini od tri kilometra. Dionica Kakanj - Jošanica u dužini od 37 kilometara je već izgrađeno, a biće izgrađeni još i dionica Jošanica - Vlakovo u dužini od 12 kilometara, uključujući i priključak za Sarajevo, te Vlakovo - Tarčin u dužini od 20 kilometara i Počitelj - Bijača u dužini od 20 kilometara.

Kupusović je rekao da putovanja do nekih ključnih dionica neće biti značajnije kraća u pogledu dažine, ali da će vrijeme putovanja biti znatno kraće, a vožnja će biti bezbjednija. "Brzina i sigurnost će sigurno biti veći, tako da bi pri punom kapacitetu autoceste putovanje od Sarajeva do Banjaluke trajalo manje od 2,5 sata, a do Zagreba 3,5 do četiri sata", rekao je Kupusović. Ako ovome dodamo i izgradnju autoputa Banjaluka - Doboj, koji će biti spojen s koridorom 5c, Sarajevo i Banjaluka će biti međusobno bliži za oko dva sata, pa će putovanje trajati nešto manje od toga.

Kupusović je rekao da se cijela dionica dijeli na dva dijela, A1 sjever i A1 jug, koje dijeli grad Sarajevo. Prva dionica je od Hrvatske do Sarajeva, odnosno od Svile do Jošanice, a drugi dio od Sarajeva ka moru, odnosno Vlakovo - Bijača.
"Ove dvije autoceste su različite po više kriterijuma i treba ih odvojeno posmatrati jer svaka za sebe čini jednu posebnu cjelinu u pogledu isplativosti, zakonodavne nadležnosti, saobraćaja, industrije, stanovništva, potencijalnih investitora i tako dalje", rekao je Kupusović.

Kako je navedeno u studijama izvodljivosti koje su rađene u pripremnoj fazi izgradnje ove putne komunikacije, ciljevi i koristi od izgradnje autoputa bi bili ušteda u vremenu od oko 50 odsto, ušteda u troškovima upravljanja vozilom, ušteda u troškovima nastalim kao posljedica saobraćajnih nesreća, smanjenje negativnih posljedica na prirodu, ali i povećana konkurentnost lokalnih ekonomija zbog boljeg pristupa tržištima zahvaljujući izgrađenom autoputu. Takođe, dugoročna korist su i veće investicije u nove projekte i lokalne ekonomije oko koridora 5c.

Od 336 kilometara koridora 5c, 47 kilometara će od Doboja do Vukosavlja prolaziti kroz RS
Prema studiji izvodljivosti, više od 50 odsto stanovništva u BiH živi oko pojasa koridora, koji je širine od oko 40 km, na manje od 20 odsto teritorije, sa učešćem od više od 60 odsto u formiranju bruto društvenog proizvoda. Nadalje, koridor 5c je jedina bosanskohercegovačka međunarodna trasa. Trenutno, gust i opterećujući teretni saobraćaj za centralnu i istočnu Evropu se često usmjereva na puno dužu i skuplju rutu preko Zagreba i Dalmacije. Ukupno, interna stopa povrata uloženih sredstava za autoput bi iznosila 13,19 odsto. Ekonomska neto sadašnja vrijednost se kreće od 3,182 miliona KM do 462 miliona KM pri sniženim stopama od osam odsto do 12 odsto. Analiza osjetljivosti povezana s povećanjem investicija, smanjenjem koristi i kašnjenjem u izgradnji nije pokazala značajne promjene na ukupne rezultate. Stoga se u studiji izvodljivosti zaključilo da je profitabilnost ukupnog projekta prihvatljiva i da nadmašuje planirane kreditne kamate.

Mreža evropskih koridora
Ako želimo steći sliku gdje se naš dio koridora 5c nalazi u odnosu na evropske koridore, možemo pogledati planove koje EU ima u pogledu širenja evropske putne i željezničke mreže. Kako bi se poboljšala saobraćajnu komunikaciju u EU i širom Evrope, donesena je odluka da se izgradi evropska mreža koridora, koji se u najvećoj mjeri odnose na zemlje centralne, istočne i južne Evrope. Panevropski saobraćajni koridori su definisani kao prometni putevi koji svojom važnošću zahtijevaju investiranje u narednih 10 do 15 godina. Ti koridori definisani su na tri evropske saobraćajne konferencije, održane na nivou ministara za saobraćaj.

Prva konferencija bila je u Pragu 1991. godine, nedugo nakon pada Berlinskog zida. Na njoj nije bilo moguće donijeti detaljnije zaključke zbog relativno burnih političkih promjena u istočnoj i centralnoj Evropi. Razvijena je samo koncepcija za buduće dogovore. Devet transportnih koridora definisano je na drugoj konferenciji na Kreti 1994. godine, dok je deseti koridor definisan na trećoj konferenciji u Helsinkiju 1997. godine. Koridori koji su dogovoreni na konferencijama na Kreti i u Helsinkiju podstiču usmjeravanje ulaganja na razvoj infrastrukture prioritetnih koridora, na bolju komunikaciju među zemljama obuhvaćenim na pojedinom koridoru kako bi, između ostalog, bio unaprijeđen protok graničnim prelazima, a istovremeno poboljšan kvalitet transporta.

Koridor I (sjever - jug):
Helsinki - Talin - Riga - Kauna - Varšava
a) putna veza "Via Baltica": Talin - Riga - Varšava (445 kilometara dužine)
b) željeznička veza "Rail Baltica": Talin - Riga - Varšava (550 kilometara dužine)
c) putna i željeznička veza: Riga - Kaliningrad - Gdansk

Koridor II (istok - zapad), 1.830 km dužine:
Putna i željeznička veza Berlin - Varšava - Moskva - Niči - Novgorod

Koridor III, 1.640 km dužine
Putna i željeznička veza Drezden - Vroclav - Lavov - Kiev

Koridor IV, 3.258 km ukupne dužine :
Putna i željeznička veza Dresden - Prag - Beč - Bratislava - Budimpešta - Uzgorod - Lavov
Grana: Nirnberg - Bukurešt - Sofija - Solun ili Istanbul

Koridor V (istok - zapad), 1.600 km dužine:
Putna i željeznička veza Venecija - Trst - Kopar - Ljubljana - Budimpešta - Uzgorod - Lavov
a) Bratislava - Žilina - Košice - Uzgorod - Lavov
b) putna veza Rijeka - Zagreb - Čakovec
b) željeznička veza Rijeka - Zagreb - Koprivnica - Dombovar
c) željeznička i putna veza Ploče - Mostar - Sarajevo - Osijek - Budimpešta

Koridor VI (sjeverozapad - jugoistok), 1.800 km dužine:
Putna i željeznička veza Gdansk - Grudžiac ili Varšava - Katovice - Žilina; grana za Brno

Koridor VII, 2.300 km dužine:
Dunavski plovni put sa priključcima:
a) dunavski unutrašnji plovni put
b) kanal Crno more - Dunav
c) dunavske grane Kilia i Sulina
d) kanal Dunav - Sava
e) kanal Dunav - Tisa
f) lučka infrastruktura

Koridor VIII, 1.300 km dužine:
Putna i željeznička veza Bari i Brindisi - Dur i Vlor - Tirana - Skoplje - Sofija - Varna i Burgas
a) Kafasan - Kapstice ili Kristalopigi
b) putna veza Sofija - Pleven - Biala i željeznička do Gorne Orahovice
c) Burgas - Svilengrad - Ormenion

Koridor IX, 6.500 km ukupne dužine:
Putna i željeznička veza Helsinki - Petrograd - Piskov ili Moskva - Kijev - Ljubaševka - Čisinau - Bukurešt - Dimitrovgrad - Aleksandropolis
a) Helsinki - Petrograd - Moskva
b) Kalinjingrad - Kijev
c) Kalinjingrad - Vilnius - Minsk

Koridor X, 2.360 km ukupne dužine:
Putna i željeznička veza Salcburg - Ljubljana - Zagreb - Beograd - Niš - Skoplje - Veles - Solun
a) Grac - Maribor - Zagreb
b) Budimpešta - Novi Sad - Beograd
c) Niš - Sofija - Dimitrovgrad - Istanbul
d) Veles - Prilep - Bitola - Frolina - Igumenisa

Slike, Hrvatska Autoceste: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=440820

Slike, Autoceste entitet FBiH: http://www.jpautoceste.ba
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#57 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Objavljeno 16.07.2012. u 16:16 | Komentari: 78

RADI SE PUNOM PAROM

Sarajevska zaobilaznica do ljeta 2014. godine


Ministri prometa i komunikacija BiH i FBiH, Damir Hadžić i Enver Bijedić, te predstavnici investitora – JP Ceste FBiH, izvođača i inžinjera, obišli su u ponedjeljak LOT 1 i LOT 2 Sarajevske zaobilaznice, kako bi se na mjestu događaja informisali o radovima na ovom objektu.

Piše: Nedžad Jamaković

Image
× FOTO: FEĐA KRVAVAC/KLIX.BA

Ministri, kao i direktor JP Ceste FBiH Filip Vujeva odišu optimizmom te ističu kako nema nikakvog razloga da se ne ispoštuju zadati rokovi na LOT-ovima 1 i 2.

"Poznato je da je gradnja na ovom objektu počela 2007. te da smo imali dvogodišnji prekid radova, jer firma SCT nije bila kadra da ga dovrši, pa smo morali ući u proceduru izbora novog izvođača radova. No, sada imamo nove izvođače na LOT-u 1 - Strabag i HP Investing - i oni će do kraja oktobra ove godine završiti ono što je SCT-u ostalo na ovoj dionici (Jošanica - Butila)", rekao je novinarima ministar prometa i komunikacija FBiH, Enver Bijedić, dodajući kako će 33 miliona KM pokriti sve preostale troškove na LOT-u 1, uključujući i potraživanja firmi kojim SCT nije isplatio obavljeni posao.

(Ne)odgovorni pojedinci

Direktor JP Ceste FBiH Filip Vujeva je dodao kako su na LOT-u 2, od Butila prema Sarajevu, završeni zemljani radovi, kao i 70 posto eksproprijacije objekata izgrađenih na predviđenoj trasi. "LOT 2 bi trebao biti završen na proljeće iduće godine. Kao što vidite, radovi se odvijaju punom parom i rokovi ne bi trebali doći u pitanje", kazao je Vujeva. On nije želio odgovoriti na pitanje novinara kako to da su u JP Ceste FBiH ostali raditi pojedinci koji snose odgovornost za to što je SCT pravio malverzacije na Sarajevskoj zaobilaznici, pravdajući to činjenicom da u to vrijeme nije bio direktor.

Tokom obilaska je istaknuto i kako je za LOT 3, prema Vlakovu, nadležno JP Autoceste FBiH, te da na toj dionici također ima objekata za koje je potrebna eksproprijacija, od koje zavisi i rok završetka LOT-a 3, no ministar prometa i komunikacija BiH Damir Hadžić iznio je uvjerenje kako bi i taj posao trebao biti završen do ljeta 2014.

"Ono što je dobro jeste da je novac za Sarajevsku zaobilaznicu davno izdvojen, što znači da je glavna prepreka za normalno odvijanje radova otklonjena i da oni mogu teći brzo. Također je bitno da su ovdje angažovane domaće firme, baš kao što je bitno da su skoro sve naše firme angažovane na izgradnji koridora Vc, čime smo pokazali da imamo kadrove i za najzahtjevnije dionice, što zaobilaznica svakako jest", kazao je ministar Hadžić.

Rasterećenje saobraćaja

Naravno, izgradnja Sarajevske zaobilaznice od velikog je značaja za rasterećenje saobraćaja u Sarajevu te je svima vrlo bitno da radovi konačno krenu onako kako bi trebali, kao i da, recimo, Strabag ne doživi sudbinu SCT-a.

"Procedura izbora izvođača je takva da se može desiti da vam se izvođač prijavi na tender u trenutku kad je solventan te da kasnije zapadne u probleme. Strabag ima veliki broj uposlenih i zasad nema nikakvih naznaka da bi mogao zapasti u probleme, tako da s te strane nema brige", rekao je ministar Bijedić.

Image

http://www.klix.ba/vijesti/bih/sarajevs ... 0716073#12

-----------------
Odlicna vijest :-D :thumbup:
User avatar
mO k3
Posts: 34082
Joined: 23/09/2009 14:16
Location: https://youtu.be/xk7QKTXQGbg

#58 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by mO k3 »

Religious Fantastic wrote:Dobro Bumerang, osim što ti ovdje držiš monolog, šta planiraš postići ovom temom?
Ja rado navratim na ovu temu ,a tebi ako ne pase komotno je zaobidji

Bumerang :thumbup:
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#59 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

veliki dasa wrote:
Evo malo sam doradio da bude preglednije i dopunio sta se desilo u medjivremenu

Dionica Svilaj – Odžak (dužine 10,76 km) = Obezbjeđena sredstva za izgradnju (EIB) / Početak radova juni 2012

(Odžak) – Vukosavlje – Doboj jug (L=46,8 km) = Urađen glavni projekat Ova dionica bi trebala biti realizovana koncesijom / „partnerstvom privatnog i javnog“ kapitala. Opštine Doboj, Modriča i Vukosavlje su sprovele zakonsku proceduru i usvojile regulacione planove, čime su stvoreni uslovi za eksproprijaciju.

Doboj jug – Banlozi = Ova dionica bi trebala biti realizovana koncesijom / „partnerstvom privatnog i javnog“ kapitala.

Banlozi – Donja Gračanica (3,5 km) = Izrada glavnog projekta u toku

Dionica Donja Gračanica – Drivuša (8,5 km) = Urađen glavni projekat/Djelimično obezbijeđeno finansiranje (30 od 80 miliona EURA – KFAD)

Dionica Drivuša – Kakanj (dužine 15,85 km) = U izgradnji
- Poddionica Drivuša – Gorica (3 km) = U izgradnji
- Poddionica Gorica – Bilješevo (L=3,5 km) = U izgradnji
- Poddionica Kakanj – Bilješevo (9,35 kilometara) = U izgradnji

Kakanj – Jošanica (dužine 37 km) = U prometu

Sarajevska obilaznica ukupne dužine 9,3 km = U izgradnji
Rok za LOT 1 (Jošanica-Butila L=5,5 km) probijen još oktobra 2010! Novi rok novembar 2012
LOT 2 = U izgradnji (rok ???)
LOT 3A (Butila-Vlakovo L=3,8 km) ???

Vlakovo – Tarčin (dužine 20,35 km) = Urađen glavni projekat/Obezbjeđena sredstva za izgradnju (EIB)
- Poddionica Vlakovo - Lepenica = u toku tender za odabir izvođača
- Poddionica Lepenica – Suhodol (dužine 4,96 km) = U toku Tender za odabir izvođača
- Poddionica Suhodol – Tarčin (u dužini od 4,7 km) = U izgradnji

Tarčin - Konjic (dužine 22,15 km) = Izrada glavnog projekta u toku

Konjic – Mostar sjever = Urađena Studija izvodivosti

Mostar sjever – Počitelj (duga 37,2 km) = Ova dionica bi trebala biti realizovana koncesijom / „partnerstvom privatnog i javnog“ kapitala.

Počitelj – Zvirovići (duga 10,7 km)= Urađen glavni projekat - sporan vijadukt kod Počitelja/ davno obezbjeđena sredstva za izgradnju (EIB)

Zvirovići – Bijača – granica sa RH = U izgradnji
- Poddionica Zvirovići – Kravice (u dužini od 5 km) = U izgradnji
- Poddionica Kravice – Bijača (dužine 4,09 km) = U izgradnji
Ženski Dr.Med wrote:E da je te dionice na karti preraditi da imamo vizualno bilo bi .... :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
meni je ova dionica Tarčin sve do Mostara apsolutno nepotrebna !!
em je najskuplja i najzahtjevnija, em će biti totalno nerentabilna, pa na toj dionici ni ljeti u jeku sezone nema prometa
plus tu je ssavim dobar i ovaj postojeći magistralni put, uz Nertevu se komotno bez problema ide 100tka na sat i više, bez gužvi i zastoja, a i na samom auto-putu neće biti dozvoljeno više od 120, pa u čemu je onda dobitak !!

ne rješva se onaj dio koji je trenutno usko grlo i najgori za vožnju, a to je Žepče-Doboj, gdje je milion nekih naselja u kojima se brzina mora spustiti na 50 km/h
naravno i SA obilaznic aje bila usko grlo, ali će biti rješena
Image
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#60 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

ins wrote:Zavrsno usminkavanje na dionici Kakanj - Biljesevo:

Image
Last edited by Bumerang on 12/10/2016 22:22, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#61 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Objavljeno 21.08.2012. u 21:00 | Komentari: 9

BIZNEWS

Kako napreduju radovi na gradilištima Koridora Vc

Građevinske mašine i radnici ovog ljeta predano rade na dionicama Koridora Vc. Osim prema Zenici, radi se na poddionicama Tarčin – Suhodol (kod Sarajeva) te Bijača – Zvirovići - Kravice, u Hercegovini.

Piše: N. Jamaković

Image
Dionica Tarčin - Vlakovo, poddionica Tarčin - Suhodol× Foto: Autoceste FBiH

Donosimo vam nove fotografije sa gradilišta na poddionicama dionica Tarčin – Vlakovo, odnosno Bijača – Kravica – Međugorje.

Izgradnja na poddionici Suhodol – Tarčin počela je 8. juna ove godine. Njena dužina je pet kilometara, a tu je najznačajniji objekt tunel Suhodol koji je dužine oko 2.800 metara. Osim ovog tunela značajni objekti na ovoj poddionici su tunel Tarčin dužine oko 400 metara, most Bijela dužine oko 90 metara, te petlja Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje sa magistralnom cestom M-17. Izvođači radova su Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. i Euroasfalt d.o.o. Sarajevo. Vrijednost ugovora je 115.155.407,78 eura, a ugovoreni rok za završetak radova je 28 mjeseci.

Izgradnja poddionice Bijača - Kravice započela je 4. oktobra prošle godine, a završetak je planiran do kraja ove godine. Najznačajniji objekti na ovoj poddionici su dva podvožnjaka, tri nadzvožnjaka, čvorište Zvirovići, čeoni cestarinski prolaz Zvirovići i odmorište Kravice. Prvi sloj asfalta je urađen na skoro cijeloj poddionici. Vrijednost ugovora je 23,3 miliona eura. Izvođač radova je BH Konzorcij: Euroasfalt, Hidrogradnja i ŽGP.

Image

Ministarstvo komunikacija i prometa BiH, Uprava za indirektno oporezivanje BiH, Ministarstvo prometa i komunikacija FBiH i JP Autoceste FBiH potpisali su Protokol o saradnji nadležnih organa u BiH o realizaciji izgradnje graničnih prijelaza Bijača i Svilaj. Unutar ove dionice, u dužini 5,25 kilometara, nalazi se Granični prijelaz Bijača.

Planirano je da kompletna dionica Tarčin - Vlakovo, u dužini nepunih 21 km, bude završena u jesen 2014. godine, dok bi na dionici Bijača – Kravica – Međugorje 10 kilometara autoputa trebalo biti završeno do početka 2014. U fotogaleriji možete vidjeti kako napreduju radovi na ovim gradilištima.

http://www.klix.ba/biznis/news/kako-nap ... /120821148
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#62 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Objavljeno 24.08.2012. u 21:10 | Komentari: 5

VIDEO

VEĆ U UTORAK NOVI UGOVOR

Pogledajte kako se gradi dionica Tarčin-Suhodol

Portal Klix.ba vam donosi videoprilog Autocesta FBiH sa izgradnje autoputa na dionici Suhodol-Tarčin. Radovi su počeli 8. juna, koštat će nešto više od 115 miliona eura, a rok za završetak je 28 mjeseci.

Piše: N. Jamaković

Dužina ove dionice je pet kilometara, a tu je najznačajniji objekt tunel Suhodol dug oko 2.800 metara. Osim ovog tunela značajni objekti na ovoj poddionici su tunel Tarčin dužine oko 400 metara, most Bijela dužine oko 90 metara te petlja Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje sa magistralnom cestom M-17. Izvođači radova su Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. i Euroasfalt d.o.o. Sarajevo.

Već u utorak naredne sedmice Autoceste FBiH će potpisati ugovor vrijedan 150 miliona KM o izgradnji novih pet kilometara na poddionici Lepenica - Suhodol, u okviru dionice Tarčin - Vlakovo. Planirano je da kompletna dionica Tarčin - Vlakovo, u dužini nepunih 21 km, bude završena u jesen 2014. godine.

http://www.klix.ba/biznis/news/pogledaj ... /120824091



:thumbup:
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#63 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Objavljeno 26.09.2012. u 09:21 | Komentari: 36

47,5 KM AUTOCESTE A1

Pogledajte petominutni snimak vožnje koridorom 5C kroz BiH


Od Jošanice do Bilješeva izgrađeno je 47,5 kilometara autoceste, a u ovom petominutnom videosnimku pogledajte kako izgleda vožnja za sada jedinim izgrađenim dijelom koridora 5C u Bosni i Hercegovini. Ova dionica se normalnom vožnjom može preći za oko 25 minuta u jednom smjeru.


Snimak je napravljen kamerom GoPro HD Hero 2, a u pozadini možete poslušati pjesme Lady Antebellum - Need You Now i Of Monsters and Men - Little Talks.

Podsjetimo, nedavno je završena izgradnja dionice Bilješevo-Kakanj u dužini 10 km, čime smo "u komadu" dobili 47,5 kilometara autoceste na Koridoru, od Jošanice do Bilješeva. Trenutno se dalje prema Zenici gradi poddionica Drivuša-Gorica (3 km) i poddionica Gorica-Bilješevo (3km), te se buši tunel Vijenac (2,8 km).

Za dionicu Doboj-Modriča (46 km), za koju postoji glavni projekt, pregovara se sa EBRD-om kako bi se osigurao novac za izgradnju na principu koncesije. U blizini Sarajeva grade se dvije poddionice Tarčin-Suhodol (5 km) i Suhodol-Lepenica (5 km). U toku je izbor izvođača za radove na dionici Lepenica-Vlakovo (10 km), a kada se dionica Tarčin-Vlakovo izgradi ona će biti spojena sa Sarajevskom zaobilaznicom, odnosno sa sadašnjom autocestom od Jošanice prema Zenici. Na jugu zemlje u toku su završni radovi na poddionici Bijača-Kravice (4 km), a izabran je izvođač radova za dionicu Kravice-Zvirovići (5 km), gdje ubrzo počinju radovi.

U toku je izbor izvođača radova na međudržavnom mostu preko rijeke Save, a pri kraju je izrada glavnih projekata na dionici Tarčin-Konjic u dužini od 20 km, dok je u toku izražavanje interesa za izradu glavnog projekta na dionici Zvirovići-Počitelj.

Rješava se i eksproprijacija zemljišta za 26 km autoceste za koje postoje urađeni glavni projekti i za koje će nakon eksproprijacije biti raspisani tenderi za izbor izvođača radova. To su dionice Svilaj - Odžak (10 km), Gračanica-Klopča (9 km) i Tarčin-Zukići (5 km)



Vise slika i info na: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 9&page=463
Last edited by Bumerang on 26/09/2012 12:18, edited 2 times in total.
User avatar
Cossack
Posts: 7145
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#64 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Cossack »

@Bumerang samo naprijed! Odlicna tema! :thumbup:
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#65 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Cossack wrote:@Bumerang samo naprijed! Odlicna tema! :thumbup:
:D :thumbup: :bih:
User avatar
Tahta
Posts: 896
Joined: 22/01/2008 18:28

#66 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Tahta »

Cossack wrote:@Bumerang samo naprijed! Odlicna tema! :thumbup:
odlična naravno pogotovo u ovo predizborno vrijeme imaju se čime pofaliti pogotovo vrli načelnik i državni minisatr hadžić :D
Sarajevsku zaobilaznicu prave punih 5 i kusur godina i nisu napravili ništa uopotrebljivo, a po svemu sudeći kad se uzme brzina eksproprijacije neće ni za još 10 god
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#67 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Last edited by Bumerang on 12/10/2016 22:24, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#68 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Objavljeno 28.09.2012. u 07:30 | Komentari: 7

PROJEKTI VRIJEDNI 190 MILIONA EURA

Na gradilištu koridora 5C kod Tarčina radi se u tri smjene

Portal Klix.ba vam donosi fotografije i najnovije informacije sa gradilišta na dionicama Suhodol - Tarčin i Suhodol - Lepenica.

Piše: Nedžad Jamaković

Image

Image

Image

× Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba

Radovi na dionici Suhodol - Tarčin (4690 metara) počeli su 8. juna, koštat će nešto više od 115 miliona eura, a rok za završetak je 28 mjeseci. Izvođači radova su turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. i Euroasfalt d.o.o. Sarajevo. Također, 17. septembra su počeli pripremni radovi na dionici Suhodol - Lepenica (5500 metara) prema Vlakovu, a izvođač je također turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Rok za završetak ovih radova je 20 mjeseci, a koštat će nešto više od 75 miliona eura sa PDV-om.

Na terenu su svi puni riječi hvale kada je riječ o izvođenju radova. Ističu kako je turska kompanija vrlo ozbiljno ušla u posao, a radi se u tri smjene, 24 sata. Kamioni odvoze višak zemljišta, grade se pristupni putevi, platoi, buše se tuneli i sva potrebna mehanizacija je u pogonu. Šef projekta dionice Suhodol - Tarčin, Tarik Pihura iz JP Autoceste FBiH, za naš portal je govorio o onome šta je dosad urađeno. "Trenutno je na gradilištu angažovano 238 radnika, 68 iz Turske i 170 domaćih. Turska kompanija je došla sa novom mehanizacijom i kamionima, na gradilištu su instalirali betonaru, a tu imaju i laboratorij za ispitivanje kvaliteta materijala", govori Pihura.

Najznačajniji objekt na ovoj dionici je tunel Suhodol dužine 2800 metara. "Sa sjeverne strane urađen je pristupni put i 50 posto portala, dok je na južnoj strani urađen portal i probijeno 35 metara u jednoj cijevi, a počelo je i probijanje druge cijevi tunela. Obavljaju se i pripremni radovi za gradnju mosta Bijela (oko 90 metara), koji će se nalaziti između tunela Suhodol i tunela Tarčin (400 metara). Kada je riječ o tunelu Tarčin, tu je probijeno 30 metara cijevi sa sjeverne strane", kazao je Pihura.

Također, izvode se i radovi na petlji Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje sa magistralnom cestom M-17. "Tu je urađen dobar dio posla na propustima i regulaciji rijeke Kalašnice, kao i na potputnjaku, a posao se nastavlja planiranom dinamikom", kaže naš sagovornik.

Kada je riječ o dionici Lepenica - Suhodol, tu su 17. septembra počeli radovi na sječi šume i geodetskoj mreži. Ove dvije dionice grade se u okviru dionice Tarčin - Vlakovo, čija je dužina nepunih 21 km i koja bi kompletna trebala biti završena u jesen 2014. godine.

http://www.klix.ba/forum/posting.php?mo ... 32&t=54798
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#70 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Image

Image

NASLOVNICA » VIJESTI » SARAJEVO | OBJAVLJENO: 29.10.2012. 18:59 | AUTOR: FENA

RASTEREĆENJE POSTOJEĆE GRADSKE SAOBRAĆAJNICE

Početak izgradnje južne longitudinale naredne godine

FOTO: F. FOČO

Image

Služba za imovinsko-pravne poslove i katastar nekretnina Općine Centar Sarajevo privodi kraju proceduru rješavanja imovinsko-pravnih poslova za dionicu planirane trase buduće južne longitudinale, na dijelu koji prolazi kroz područje središnje sarajevske općine.

- Do sada je Služba okončala proceduru na dvije lokacije od mosta Suade i Olge na Vrbanji do platoa Skenderija, gdje je planirana trasa nove saobraćajnice. Za treću parcelu smo uputili Pravobranilaštvu Općine Centar inicijativu za pokretanje postupka upisa prava raspolaganja u korist Općine Centar. Očekujemo da ćemo završiti proceduru do sljedeće redovne sjednice Općinskog vijeća Centar, kako bi se vijećnici mogli očitovati o Prijedlogu rješenja o dodjeli zemljišta u svrhu izgradnje dijela trase južne longitudinale na području Općine Centar, kazao je pomoćnik općinskog načelnika za imovinsko-pravne poslove i katastar nekretnina Damir Konjičanin.

Dodao da je Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo, kao realizator projekta uime Ministarstva saobraćaja KS kao finansijera, dobio od Službe za prostorno uređenje i komunalne poslove Općine urbanističku saglasnost, dok je u proceduri izdavanje dozvole za gradnju dijela pomenute saobraćajnice kroz područje općine Centar, a u sklopu te procedure je i rješavanje imovinsko-pravnih odnosa.

Početak radova na izgradnji južne longitudinale planiran je tokom naredne godine, a njena osnovna uloga je da rastereti postojeće gradske saobraćajnice.

Planirano je da južna longitudinala poveže Baščaršiju s Ilidžom i da se spoji na zapadni prilaz gradu.

Buduća saobraćajnica će imati četiri kolovozne trake i njena trasa ide duž sadašnje trolejbuske linije.

Sredstva za izgradnju južne longitudinale i XII transverzale - Stupske petlje osigurao je Sarajevski kanton kreditom kod Evropske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 16,5 miliona eura, saopćeno je iz Općine Centar.

Izvor priloga: http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/poc ... dne-godine

Slike autocesti Bosne i Hercegovine: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 9&page=489
User avatar
mO k3
Posts: 34082
Joined: 23/09/2009 14:16
Location: https://youtu.be/xk7QKTXQGbg

#71 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by mO k3 »

@bumerang iskreno ti puno hvala na trudu !!!
User avatar
Bumerang
Posts: 1612
Joined: 27/06/2003 00:00

#72 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Ženski Dr.Med wrote:@bumerang iskreno ti puno hvala na trudu !!!
Hvala nama :thumbup: :D
Last edited by Bumerang on 26/12/2012 17:12, edited 1 time in total.
User avatar
Comrad
Posts: 4326
Joined: 17/04/2007 12:40
Location: C:\Program files

#73 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Comrad »

Mene samo zanima kako oni misle spojiti južnu longitudinalu sa zapadnim prilazom. Mapa to sve fino i lijepo prikazuje, ali stanje na terenu je druga prica. Pa na trasi ovog puta ima sigurno preko 100+ izgradjenih objekata?!

Image

I koliko sam citao oni ce sada ovo uraditi do svrakinog, a ostatak bog zna kad ce biti uradjen. Tj. odradit ce ovaj dio koji je 'laksi', ali opet nista se ne postize dok se ne spoji za zapadnim izlazom/prilazom.

Bilo bi fino ako bi neko mogao postaviti kuda tacno prolazi ova trasa do zapadnog prilaza, jer jednostavno ne vidim kuda je mogu provuci. Pogledaj ti sta su idioti uradili, pa ko god je kreno pravit kucu trebalo mu je odmah temelje rusit, a ne pustiti ljude da izgrade petospratnice i evo sta sad imamo na terenu. Provjeriti ko je izdavao dozvole i sve fino tuziti redom.

Image
User avatar
shiljak
Posts: 6496
Joined: 13/01/2005 11:58
Location: internet

#74 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by shiljak »

sigurno ce da izmjene put, pa ce samo prosiriti postojeci
Image
Last edited by shiljak on 01/11/2012 11:04, edited 1 time in total.
User avatar
Comrad
Posts: 4326
Joined: 17/04/2007 12:40
Location: C:\Program files

#75 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Comrad »

shiljak wrote:mozda vec po postojecem putu dodati dvije trake, ima dosta kuca (vise firmi) sto se tu uz put nalaze, ali nije bas 100+.. vecinom ce ostati bez "avlije" :D
Image
Ma ne znam, ovdje nema postojeceg puta, imas male puteljke i imas ovaj put bosne srebrene. Ali ne mozes ti cetiri trake vrtit tamo vamo, uglavnom i mapa ova to pokazuje.
Post Reply