Nemam ga šta definisati - ovi PR botovi ga stalno reklamiraju (u vidu vještačke animacije):neki wrote:Haj nam definisi pojam "zeleni nadvoznjak"
Bumerang wrote:
Moderator: anex
Nemam ga šta definisati - ovi PR botovi ga stalno reklamiraju (u vidu vještačke animacije):neki wrote:Haj nam definisi pojam "zeleni nadvoznjak"
Bumerang wrote:
Ekologija se svodi na AutoCAD...Bumerang wrote:
nije to loša opcija, ali nema to veze sa realnošću, jer jednostavno taj pravac nije na ZACRTANOM od strane EUBumerang wrote:Evo jednog dijela informacija s jedne druge temeglockov kolac wrote:Bumerang wrote:Subota, 29. Decembar 2012 u 15:42
Prometna deblokada Tuzle
Autocesta
Koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.
Sarajevskom Institutu IPSA povjerena je izrada investiciono-tehničke dokumentacije za autocestu Žepče-Tuzla, preko koje bi se cijeli tuzlanski bazen priključio na autocestu 5C. Ideja o izgradnji ovog priključka u dužini od oko 65 kilometara, stara je već cijelu deceniju a nastala je kao odgovor prometnih stručnjaka u Federaciji BiH na izostanak interesa svih prehodnih vlada RS-a za izgradnju koridora 5C kroz Republiku Srpsku.
Dapače, još prije deset godina Vlada RS-a jasno je istaknula prometne prioritete manjeg bh. entiteta. Na prvo mjesto postavljena je izgradnja autoceste od Gradiške do Banje Luke, koja je već izgrađena, pa dalje od Banje Luke do Doboja, čija se izgradnja upravo ugovara. Za dionica autoceste 5C kroz RS, od Doboja do Svilaja, nije bilo interesa, što dokazuje i činjenica da za taj dio koridora još uvijek ne postoji ni elementarna dukumentacija na nivou idejnih rješenja.
U takvim okolnostima, Vlada Federacije BiH okrenula se alternativnom rješenju - koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.
S druga strane, na izgradnji ovog priključka insistirale su i sve dosadašnje vlade Tuzlanskog kantona koji se, iako najmnogoljudniji kanton u FBiH, našao u svojevrsnoj prometnoj izolaciji. Još prije pet godina u Tuzli je promoviran idejni projekt prometnog priključka ove regije na koridor 5C, pa je sarajevskom Insitutu IPSA preostao teži dio posla - da idejni projekat protoči u izvedbeni.
(A. M.)
http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/405 ... tuzle.html
Autoputevi u BiH - pregled izgradnje: http://www.klix.ba/forum/autoputevi-u-b ... 92842.html
Pametno, svaka cast za ovu promjenu trase autoputa tako da vise RS ne moze ucjenjivati, sabotirati Bosnjake i Hrvate, usporavati i slicno izgradnju kao i promet trase autoceste koja bi isla kroz RS. Ujedno ovaj autoput ce u isto vrijeme razviti ekonomski i na sve druge nacine grad Tuzlu kao i kompletnu tuzlansku regiju. Sjeverozapadni dio entiteta R:Srpska nece imati vise sa cim ucjenjivati i sabotirati Bosnjake i Hrvate u FBiH te ce njihov dio autoputa koji su izgradili od Gradiške do Banje Luke i autoput koji ce da grade od BL do Doboja ostati slijepo crijevo na sjeverozapadnom dijelu teritorije entiteta RS-a.
Bumerang wrote:
Zar Tuzla Kanton i njeni lokalni politicari ne mogu sami obezbjediti finansije i izgradti autoput Tuzla - Brcko - Doboj kopcanje na autoput 5C prema slikama iznad. To je sve ukupno negdje oko 90 km autoceste?