BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekologija

Očuvanje čovjekove okoline.

Moderator: anex

Post Reply
neki
Posts: 6678
Joined: 17/02/2005 07:57

#76 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by neki »

Ovako je to otprilike zamisljeno prema vazecim rp Stup, Nedzarici i Dobrinja..

Image
User avatar
Comrad
Posts: 4326
Joined: 17/04/2007 12:40
Location: C:\Program files

#77 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Comrad »

Mozda im je onda bolje da su prvo krenuli sa ovim tezim dijelom, jer kako sad stoje stvari nece ovaj dio raditi sigurno jos 2-3 godine. Za to vrijeme ovdje ce niknuti jos kucica i kojekakvih skladista.

Ne znam, gledam ove linije, prepuno je objekata koje treba rusiti. Bice tu svega. Nisam nesto previse optimistican da ce se ovo ikad realizovati. :roll:
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#78 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

http://www.wnyc.org/i/raw/1/transportat ... lmori2.jpg
Image

http://media.komonews.com/images/120507_crossing.jpg

Image

Slika: http://www.jpautoceste.ba/web/images/ka ... nal-bg.jpg


Objavljeno 26.12.2012. u 12:45

NA KORIDORU 5C RADIT ĆE 5.000 LJUDI

Ensad Karić: Do 2014. FBiH će imati 100 kilometara autoceste

Dok većina zemalja jugoistočne Evrope ubrzano radi na proširenju mreže autocesta, Bosna i Hercegovina je u posljednjih 12 godina izgradila svega 71 kilometar. Direktor Javnog preduzeća Autoceste Federacije BiH Ensad Karić, u razgovoru za agenciju Anadolija, kazao da ukupna kilometraža autoputa na Koridoru 5C koji se gradi kroz BiH iznosi 335 kilometara od čega je 285 kilometara kroz FBiH.

Image
Ensad Karić (Foto: Anadolija)

Karić je također kazao da će kompanija sljedeće godine intenzivno raditi na tome da zatvori finansijsku konstrukciju i do 2014. završi 100 kilometara autoceste.

"Ja sam uvjeren da ćemo do tada završiti planiranu autocestu", istakao je on.

On je dodao da je uprava Autocesta FBiH na ovoj poziciji od septembra prošle godine i da su u proteklih godinu dana uspjeli završiti deset kilometara dionice od Kaknja do Bilješeva koja je bila vrlo zahtjevna sa jednim velikim klizištem.

Karić je također kazao da su proteklu godinu iskoristili da vrate povjerenje međunarodnih finansijskih institucija vezano za korištenje sredstava.

„Mi smo zatekli 255 miliona eura odobrenih 2008. godine, potpisanih ugovora, efektivnih para, a do ljeta 2011, kada sam ja imenovan kao v.d. direktora i predsjednik uprave bilo je utrošeno svega deset miliona eura. Mi smo, poređenja radi, ove godine u eksproprijaciju i gradnju autoceste uložili oko 300 miliona maraka“, kazao je Karić.

On je također istakao da su Autoceste FBiH pokrenule radove na jugu, deset kilometara od granice prema Međugorju uključujući i granični prelaz, zatim su pokrenuli gradnju dionice od 20 kilometara od Vlakova do Tarčina, te preuzeli dionicu Butila - Vlakovo za čiju izgradnju je podignut kredit 2004. godine.

"Od 2009. otplaćujemo kredit, već smo vratili 15 miliona eura, a JP Autoceste je tek u martu ove godine preuzelo da radi možda i najvažniji dio sarajevske zaobilaznice, dionicu od Butila do Vlakova. Mi smo u ovoj godini uspjeli završiti eksproprijaciju u potpunosti i samo za taj dio eksproprijacije smo uložili oko 18 miliona maraka i dobili građevinsku dozvolu tako da očekujemo da i taj dio sarajevske zaobilaznice bude u izgradnji", dodao je on.

"Naš trogodišnji plan je da imamo izgrađeno deset kilometara autoceste na jugu, deset kilometara na sjeveru i kompletnu dionicu od Tarčina do Zenice od 81 kilometar uključujući sarajevsku zaobilaznicu, a za to nam je potrebno oko milijardu i 200 miliona maraka", potvrdio je Karić.

On se osvrnuo i na kreditna sredstva koja su zatekli u iznosu oko 500 miliona maraka, a ostatak imaju od kreditne tranše Evropske investicijske banke, a još uvijek jedan dobar dio ugovorenih poslova nije finansijski obezbijeđen.

Na pitanje kada će građani BiH moći autoputem do mora, ali i do rijeke Save, Karić je kazao da sve zavisi od mogućnosti daljnjih zaduživanja.

"Tehnološki i tehnički bit će potreban određen broj godina da se to uradi i to ne može biti, čak ni sa te strane gledajući, toliko brzo, međutum, najviše zavisi od sredstava. Mi već imamo dobar dio kredita koji trebamo početi vraćati sljedeće godine, ali naći ćemo neke moduse i već smo pokrenuli razgovore koji su pri samom kraju. Ja sam čak očekivao da ćemo ove godine potpisati ugovor sa međunarodnim konsultantom za izgradnju dionice od Doboja prema Žepču", kazao je on.

On je također podsjetio i na nedavno potpisani ugovor sa turskom kompanijom Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret, koja je sa sedam bh. kompanija koje su partneri projekta, izvođač radova na poddionici autoputa Vlakovo – Lepenica. Ugovor je vrijedan 350.114.617 KM.

"Ovo predstavlja značajan poticaj za FBiH i čitavu BiH, pogotovo što su i u RS-u početi značajni projekti, i svi ovi infrastrukturni projekti mogu dovesti do poticaja za razvoj kompletne industrije i privrede u BiH", kazao je on.

Karić je također rekao da su u Autocestama FBiH vrlo zadovoljni radom turske kompanije.

"Oni su već odradili 15 posto projekta gledano sa finansijskog aspekta od maja do danas. Nema nekih značajnih kašnjenja i problema u postizanju rokova, tako da saradnja sa ovom turskom kompanijom je sasvim fer i mi očekujemo da se oni ponašaju u skladu sa ugovorom i da na vrijeme završe poslove", dodao je on.

On je također dodao da se na većini gradilišta radi i nedjeljom, čak i praznicima na nekim od njih, ali i tehnološki radovi na tunelima zahtijevaju dvadesetčetverosatno radno vrijeme.

"Nema pauza i radovi na svim tunelima na kojima radi turska kompanija, kao i oni koje odrađuje naša kompanija na tunelu Vijenac, odvijaju se u 24-satnom režimu", dodao je Karić.

Direktor Autocesta FBiH je naglasio kako očekuje da će sljedeće godine biti angažovano oko pet hiljada radnika na izgradnji Koridora 5C.

"Jedno radno mjesto u građevinarstvu nosi dva i po mjesta u pratećim industrijama i to je zasigurno dobar pokazatelj za bh. privredu u cjelosti", kazao je on.

Trenutno na ovim radovima, s obzirom na zimski period, radi oko 2.000 uposlenih i tek na proljeće se očekuje intenziviranje radova kad počinju i radovi na dionici Svilaj - Odžak u dužini od 11 kilometara.

"Za dionicu od Tarčina prema Mostaru, koja je vrlo zahtjevna, trebat će nam sigurno više od milijardu eura, ali isto tako i za dionicu od Zenice prema Žepču koja je nešto manje zahtjevna. Za završetak kompletnog autoputa na Koridoru 5C treba nam još oko tri milijarde eura", zaključuje Karić.

http://www.klix.ba/biznis/news/ensad-ka ... /121226058

------------------------------------------------------------
Vrlo interesantno, ranije su rekli da ce cijeli autoput 5C od caa 335 km kroz cijelu BiH (FBiH plus RS) kostati oko 2,5 milijardi eura. Do sada su do kraja 2012 godine unutar FBiH izgradili caa 71 km i ne zna se tacno koliko je to kostalo?. Sada kazu da ce im za ostatak trase kroz FBiH od caa nekih 285 km - izgradjenih ca 71 km = 214 km trebati jos oko 3 milijarde eura? Po ovoj novoj varijanti izgradnja cijelog autoputa bi mogla kostati i 5 milijardi eura znaci duplo vise nego sto su rekli prije nekoliko godina?
Last edited by Bumerang on 28/09/2018 08:59, edited 4 times in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#79 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Subota, 29. Decembar 2012 u 15:42

Prometna deblokada Tuzle

Image
Autocesta

Koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

Sarajevskom Institutu IPSA povjerena je izrada investiciono-tehničke dokumentacije za autocestu Žepče-Tuzla, preko koje bi se cijeli tuzlanski bazen priključio na autocestu 5C. Ideja o izgradnji ovog priključka u dužini od oko 65 kilometara, stara je već cijelu deceniju a nastala je kao odgovor prometnih stručnjaka u Federaciji BiH na izostanak interesa svih prehodnih vlada RS-a za izgradnju koridora 5C kroz Republiku Srpsku.

Dapače, još prije deset godina Vlada RS-a jasno je istaknula prometne prioritete manjeg bh. entiteta. Na prvo mjesto postavljena je izgradnja autoceste od Gradiške do Banje Luke, koja je već izgrađena, pa dalje od Banje Luke do Doboja, čija se izgradnja upravo ugovara. Za dionica autoceste 5C kroz RS, od Doboja do Svilaja, nije bilo interesa, što dokazuje i činjenica da za taj dio koridora još uvijek ne postoji ni elementarna dukumentacija na nivou idejnih rješenja.

U takvim okolnostima, Vlada Federacije BiH okrenula se alternativnom rješenju - koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

S druga strane, na izgradnji ovog priključka insistirale su i sve dosadašnje vlade Tuzlanskog kantona koji se, iako najmnogoljudniji kanton u FBiH, našao u svojevrsnoj prometnoj izolaciji. Još prije pet godina u Tuzli je promoviran idejni projekt prometnog priključka ove regije na koridor 5C, pa je sarajevskom Insitutu IPSA preostao teži dio posla - da idejni projekat protoči u izvedbeni.

(A. M.)

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/405 ... tuzle.html
Last edited by Bumerang on 30/12/2012 19:48, edited 2 times in total.
glockov kolac
Posts: 1414
Joined: 30/04/2011 15:53

#80 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by glockov kolac »

Bumerang wrote:Subota, 29. Decembar 2012 u 15:42

Prometna deblokada Tuzle

Image
Autocesta

Koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

Sarajevskom Institutu IPSA povjerena je izrada investiciono-tehničke dokumentacije za autocestu Žepče-Tuzla, preko koje bi se cijeli tuzlanski bazen priključio na autocestu 5C. Ideja o izgradnji ovog priključka u dužini od oko 65 kilometara, stara je već cijelu deceniju a nastala je kao odgovor prometnih stručnjaka u Federaciji BiH na izostanak interesa svih prehodnih vlada RS-a za izgradnju koridora 5C kroz Republiku Srpsku.

Dapače, još prije deset godina Vlada RS-a jasno je istaknula prometne prioritete manjeg bh. entiteta. Na prvo mjesto postavljena je izgradnja autoceste od Gradiške do Banje Luke, koja je već izgrađena, pa dalje od Banje Luke do Doboja, čija se izgradnja upravo ugovara. Za dionica autoceste 5C kroz RS, od Doboja do Svilaja, nije bilo interesa, što dokazuje i činjenica da za taj dio koridora još uvijek ne postoji ni elementarna dukumentacija na nivou idejnih rješenja.

U takvim okolnostima, Vlada Federacije BiH okrenula se alternativnom rješenju - koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

S druga strane, na izgradnji ovog priključka insistirale su i sve dosadašnje vlade Tuzlanskog kantona koji se, iako najmnogoljudniji kanton u FBiH, našao u svojevrsnoj prometnoj izolaciji. Još prije pet godina u Tuzli je promoviran idejni projekt prometnog priključka ove regije na koridor 5C, pa je sarajevskom Insitutu IPSA preostao teži dio posla - da idejni projekat protoči u izvedbeni.

(A. M.)

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/405 ... tuzle.html
:thumbup:
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#81 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

glockov kolac wrote:
Bumerang wrote:Subota, 29. Decembar 2012 u 15:42

Prometna deblokada Tuzle

Image
Autocesta

Koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

Sarajevskom Institutu IPSA povjerena je izrada investiciono-tehničke dokumentacije za autocestu Žepče-Tuzla, preko koje bi se cijeli tuzlanski bazen priključio na autocestu 5C. Ideja o izgradnji ovog priključka u dužini od oko 65 kilometara, stara je već cijelu deceniju a nastala je kao odgovor prometnih stručnjaka u Federaciji BiH na izostanak interesa svih prehodnih vlada RS-a za izgradnju koridora 5C kroz Republiku Srpsku.

Dapače, još prije deset godina Vlada RS-a jasno je istaknula prometne prioritete manjeg bh. entiteta. Na prvo mjesto postavljena je izgradnja autoceste od Gradiške do Banje Luke, koja je već izgrađena, pa dalje od Banje Luke do Doboja, čija se izgradnja upravo ugovara. Za dionica autoceste 5C kroz RS, od Doboja do Svilaja, nije bilo interesa, što dokazuje i činjenica da za taj dio koridora još uvijek ne postoji ni elementarna dukumentacija na nivou idejnih rješenja.

U takvim okolnostima, Vlada Federacije BiH okrenula se alternativnom rješenju - koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

S druga strane, na izgradnji ovog priključka insistirale su i sve dosadašnje vlade Tuzlanskog kantona koji se, iako najmnogoljudniji kanton u FBiH, našao u svojevrsnoj prometnoj izolaciji. Još prije pet godina u Tuzli je promoviran idejni projekt prometnog priključka ove regije na koridor 5C, pa je sarajevskom Insitutu IPSA preostao teži dio posla - da idejni projekat protoči u izvedbeni.

(A. M.)

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/405 ... tuzle.html
:thumbup:
Evo jednog dijela informacija s jedne druge teme
Autoputevi u BiH - pregled izgradnje: http://www.klix.ba/forum/autoputevi-u-b ... 92842.html

Pametno, svaka cast za ovu promjenu trase autoputa tako da vise RS ne moze ucjenjivati, sabotirati Bosnjake i Hrvate, usporavati i slicno izgradnju kao i promet trase autoceste koja bi isla kroz RS. Ujedno ovaj autoput ce u isto vrijeme razviti ekonomski i na sve druge nacine grad Tuzlu kao i kompletnu tuzlansku regiju. Sjeverozapadni dio entiteta R:Srpska nece imati vise sa cim ucjenjivati i sabotirati Bosnjake i Hrvate u FBiH te ce njihov dio autoputa koji su izgradili od Gradiške do Banje Luke i autoput koji ce da grade od BL do Doboja ostati slijepo crijevo na sjeverozapadnom dijelu teritorije entiteta RS-a. :thumbup: :bih:
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#82 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

U izgradnji dio autoputa 5C Bijača - Kravice

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .18_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .17_mn.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .16_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .15_mn.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .14_mn.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .13_mn.jpg
Image

Zavrsena dionica Autoceste
http://static.klix.ba/media/images/vije ... .11_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.5_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.4_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.3_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.2_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.7_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.6_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.8_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.9_mn.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .10_xl.jpg
Image

VIJESTIBIH26.06.2013. u 16:43 21

Pogledajte kako iz ptičje perspektive izgleda autoput Bijača - Kravice

Prije šest dana otvoreno je pet kilometara autoceste na poddionici Bijača - Kravice, a u našoj fotogaleriji kako ovaj dio puta zajedno s graničnim prijelazom izgleda na snimcima iz helikoptera.

POVEZANO
GP Bijača i Bosanska Gradiška će biti put za bh. proizvode u EU
Špirić: Bijača i Bosanska Gradiška će biti spremni do 1. jula
Sokolar: Neće biti drastičnih promjena pri ulasku u Hrvatsku nakon 1. jula
Vijeće ministara utvrdilo prijedlog Ugovora o graničnim prijelazima
Parafirani ugovori između BiH i Hrvatske: Promet preko granice i nakon 1. jula


Pogledajte kako iz ptičje perspektive izgleda autoput Bijača - Kravice

Projekt je vrijedan 56 miliona KM, a uspješno su ga izvele domaće kompanije ŽGP i Hidrogradnja, predvođene kompanijom Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo. U sklopu poddionice Bijača - Kravice je izgrađen i granični prijelaz Bijača. Prijelaz će biti otvoren i pušten u promet 28. juna.

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.2_xl.jpg
Image

Ovaj granični prijelaz će imati sve prateće objekte, kao i veterinarsku inspekciju, fitosanitarnu inspekciju i sanitarna preduzeća, a izgradnja je koštala osam miliona KM.

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .12_xl.jpg
Image

Na poddionici - Kravice, pored autoceste dužine 5 kilometara izgrađena su 2 nadvožnjaka, 3 podvožnjaka, Centar za održavanje i kontrolu prometa, čeoni cestarinski prolaz i odmorište Kravice.

http://www.klix.ba/vijesti/bih/pogledaj ... 30626104#2
Last edited by Bumerang on 20/11/2013 16:58, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#83 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

FTV na gradilištu mosta na dionici Zvirovići - Kravice
Video: http://www.federalna.ba/bhs/vijest/8003 ... ona-maraka

Radovi na jednom od najzahtjevnijih projekata u državi - gradnji mosta na dionici Zvirovići - Kravice - ostavljaju bez teksta. U širokoj dolinu rijeke Studenčice u Ljubuškom trasa autoceste će prelaziti mostom dužine od 560 metara. Vrijednost ovog projekta je oko 15 milijuna maraka. Primjenjuju se najsuvremenije metode i tehnologije građenja. Predviđeni završetak radova na izgradnji mosta je planiran do polovine sljedeće godine.
Last edited by Bumerang on 12/10/2016 22:35, edited 2 times in total.
User avatar
Mu'min
Posts: 2233
Joined: 12/12/2011 11:09

#84 Orašje - Tuzla?

Post by Mu'min »

Da li se zna tj. kada će biti poznata gdje tačno ide autocesta Orašje - Tuzla?
Volio bi vidjeti kartu?
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#85 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

BIZNISPRIVREDA19.11.2013. u 11:54 16

JP Autoceste FBiH dobile certifikat za kvalitet

U Trebinju, okviru 8. Konferencije kvaliteta u BiH, Javnom preduzeću Autoceste FBiH d.o.o. Mostar uručen je certifikat o zadovoljavanju standarda u oblasti sistema upravljanja kvalitetom ISO 9001:2008.

JP Autoceste FBiH dobile certifikat za kvalitet Proceduru provjere dostizanja standarda, kao i dodjelu certifikata provela je renomirana certifikacijska kuća TÜVadria d.o.o. Sarajevo, koja je partner u svijetu priznate certifikacijske kuće TÜV Thüringen. Direktoru JP Autoceste FBiH Ensadu Kariću certifikat je uručio direktor TÜVadria d.o.o. Sarajevo Muamer Peljto.

"Kvalitetno i profesionalno poslovanje je sistem vrijednosti Javnog preduzeća Autoceste FBiH. Meni predstavlja izuzetno zadovoljstvo što smo uspjeli dobiti certifikat ISO 9001:2008 i to pokazuje našu opredjeljenost ka uvođenju sistema kvaliteta i istrajnosti na radu u preduzeću koje je zasnovano na kvalitetnom poslovanju. Ovaj certifikat je još jedan dokaz naše posvećenosti poslu", istakao je direktor JP "Autoceste FBiH" d.o.o. Mostar Ensad Karić povodom dodjele navedenog certifikata.

U ovom konkretnom slučaju certifikat o ispunjavanju stadarda u skladu sa ISO 9001:2008 dodijeljen je za oblast pripreme, organizacije i vođenja izgradnje autocesta i brzih cesta, te za upravljanje, održavanje i zaštitu izgrađenih dionica autocesta i brzih cesta.

Procesni pristup u sistemu upravljanja, te orjentiranost ka zadovoljavanju zahtjeva krajnjih korisnika, a to su u ovom konkretnom slučaju svi oni koji se voze autocestom i brzim cestama kojima upravlja JP "Autoceste FBiH" d.o.o. Mostar, dva su ključna kriterija koja su JP Autoceste FBiH ispunile.

"Posebno je značajno da je jedno javno preduzeće, kao što su Autoceste Federacije BiH, prepoznalo značaj dostizanja savremenih standarda u oblasti upravljanja kvalitetom. To je ostvareno, prije svega, zahvaljujući mladim i kompetentnim ljudima, koji su educirani i koji znaju šta znači kvalitetno rukovođenje, šta je menadžment, šta znači biti poduzetnik i šta znači investirati u svoje resurse i kadrove. Samo kvalitetan tim ljudi ovako nešto može uspješno realizovati", istakao je Peljto.

Na kraju, direktor Karić je najavio rad na dostizanju međunarodnih standarda u oblasti zaštite životne sredine, kao i u oblasti sistema upravljanja sigurnošću i zaštitom na radu.

http://www.klix.ba/biznis/privreda/jp-a ... /131119053
User avatar
Micko+
Posts: 99
Joined: 17/11/2013 11:35

#86 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Micko+ »

Bumerang wrote:
glockov kolac wrote:
Bumerang wrote:Subota, 29. Decembar 2012 u 15:42

Prometna deblokada Tuzle

Image
Autocesta

Koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

Sarajevskom Institutu IPSA povjerena je izrada investiciono-tehničke dokumentacije za autocestu Žepče-Tuzla, preko koje bi se cijeli tuzlanski bazen priključio na autocestu 5C. Ideja o izgradnji ovog priključka u dužini od oko 65 kilometara, stara je već cijelu deceniju a nastala je kao odgovor prometnih stručnjaka u Federaciji BiH na izostanak interesa svih prehodnih vlada RS-a za izgradnju koridora 5C kroz Republiku Srpsku.

Dapače, još prije deset godina Vlada RS-a jasno je istaknula prometne prioritete manjeg bh. entiteta. Na prvo mjesto postavljena je izgradnja autoceste od Gradiške do Banje Luke, koja je već izgrađena, pa dalje od Banje Luke do Doboja, čija se izgradnja upravo ugovara. Za dionica autoceste 5C kroz RS, od Doboja do Svilaja, nije bilo interesa, što dokazuje i činjenica da za taj dio koridora još uvijek ne postoji ni elementarna dukumentacija na nivou idejnih rješenja.

U takvim okolnostima, Vlada Federacije BiH okrenula se alternativnom rješenju - koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

S druga strane, na izgradnji ovog priključka insistirale su i sve dosadašnje vlade Tuzlanskog kantona koji se, iako najmnogoljudniji kanton u FBiH, našao u svojevrsnoj prometnoj izolaciji. Još prije pet godina u Tuzli je promoviran idejni projekt prometnog priključka ove regije na koridor 5C, pa je sarajevskom Insitutu IPSA preostao teži dio posla - da idejni projekat protoči u izvedbeni.

(A. M.)

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/405 ... tuzle.html
:thumbup:
Evo jednog dijela informacija s jedne druge teme
Autoputevi u BiH - pregled izgradnje: http://www.klix.ba/forum/autoputevi-u-b ... 92842.html

Pametno, svaka cast za ovu promjenu trase autoputa tako da vise RS ne moze ucjenjivati, sabotirati Bosnjake i Hrvate, usporavati i slicno izgradnju kao i promet trase autoceste koja bi isla kroz RS. Ujedno ovaj autoput ce u isto vrijeme razviti ekonomski i na sve druge nacine grad Tuzlu kao i kompletnu tuzlansku regiju. Sjeverozapadni dio entiteta R:Srpska nece imati vise sa cim ucjenjivati i sabotirati Bosnjake i Hrvate u FBiH te ce njihov dio autoputa koji su izgradili od Gradiške do Banje Luke i autoput koji ce da grade od BL do Doboja ostati slijepo crijevo na sjeverozapadnom dijelu teritorije entiteta RS-a. :thumbup: :bih:
nije to loša opcija, ali nema to veze sa realnošću, jer jednostavno taj pravac nije na ZACRTANOM od strane EU
koji ide od Osijeka do Svilaja i jednostavno tu ulazi u BH a ne na Orašju
osim toga sve što se ide istočnije sa trasom je u korist HR jer njima plačaš putarinu
čak i dio od Tuzle do Orašja predviđen kao AC je čista glupost
pametnije je praviti krak od Tuzle do Johovca i tu se spojiti sa AC na koji se inače spaja i AC četniteta od Banja Luke

Image
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#87 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

quote="Micko+"]
Bumerang wrote:
glockov kolac wrote:
Bumerang wrote:Subota, 29. Decembar 2012 u 15:42

Prometna deblokada Tuzle

Image
Autocesta

Koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

Sarajevskom Institutu IPSA povjerena je izrada investiciono-tehničke dokumentacije za autocestu Žepče-Tuzla, preko koje bi se cijeli tuzlanski bazen priključio na autocestu 5C. Ideja o izgradnji ovog priključka u dužini od oko 65 kilometara, stara je već cijelu deceniju a nastala je kao odgovor prometnih stručnjaka u Federaciji BiH na izostanak interesa svih prehodnih vlada RS-a za izgradnju koridora 5C kroz Republiku Srpsku.

Dapače, još prije deset godina Vlada RS-a jasno je istaknula prometne prioritete manjeg bh. entiteta. Na prvo mjesto postavljena je izgradnja autoceste od Gradiške do Banje Luke, koja je već izgrađena, pa dalje od Banje Luke do Doboja, čija se izgradnja upravo ugovara. Za dionica autoceste 5C kroz RS, od Doboja do Svilaja, nije bilo interesa, što dokazuje i činjenica da za taj dio koridora još uvijek ne postoji ni elementarna dukumentacija na nivou idejnih rješenja.

U takvim okolnostima, Vlada Federacije BiH okrenula se alternativnom rješenju - koridor 5C kod Žepča „preusmjeren“ je na Tuzlu i dalje na Orašje, tako da bi se cijela trasa koridora 5C od Save na sjeveru do Zvirovića na jugu države nalazila na teritoriji Federacije BiH.

S druga strane, na izgradnji ovog priključka insistirale su i sve dosadašnje vlade Tuzlanskog kantona koji se, iako najmnogoljudniji kanton u FBiH, našao u svojevrsnoj prometnoj izolaciji. Još prije pet godina u Tuzli je promoviran idejni projekt prometnog priključka ove regije na koridor 5C, pa je sarajevskom Insitutu IPSA preostao teži dio posla - da idejni projekat protoči u izvedbeni.

(A. M.)

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/405 ... tuzle.html
:thumbup:
Evo jednog dijela informacija s jedne druge teme
Autoputevi u BiH - pregled izgradnje: http://www.klix.ba/forum/autoputevi-u-b ... 92842.html

Pametno, svaka cast za ovu promjenu trase autoputa tako da vise RS ne moze ucjenjivati, sabotirati Bosnjake i Hrvate, usporavati i slicno izgradnju kao i promet trase autoceste koja bi isla kroz RS. Ujedno ovaj autoput ce u isto vrijeme razviti ekonomski i na sve druge nacine grad Tuzlu kao i kompletnu tuzlansku regiju. Sjeverozapadni dio entiteta R:Srpska nece imati vise sa cim ucjenjivati i sabotirati Bosnjake i Hrvate u FBiH te ce njihov dio autoputa koji su izgradili od Gradiške do Banje Luke i autoput koji ce da grade od BL do Doboja ostati slijepo crijevo na sjeverozapadnom dijelu teritorije entiteta RS-a.

nije to loša opcija, ali nema to veze sa realnošću, jer jednostavno taj pravac nije na ZACRTANOM od strane EU
koji ide od Osijeka do Svilaja i jednostavno tu ulazi u BH a ne na Orašju
osim toga sve što se ide istočnije sa trasom je u korist HR jer njima plačaš putarinu
čak i dio od Tuzle do Orašja predviđen kao AC je čista glupost
pametnije je praviti krak od Tuzle do Johovca i tu se spojiti sa AC na koji se inače spaja i AC četniteta od Banja Luke



Alternativni autoput povezan sa C5 autoputem preko Tuzle i dalje sjeverno prema hrvatskom autoputputu je odlicno alternativno rjesenje za Entitet FBiH, tako da gradjane FBiH, Republika Srpska nikada i na bilo koji nacin ne moze ucjenjivati, maltretirati ili naplacivati skupo dio autoputa kroz RS. Inace ovaj autoput FBiH moze imati u isto vrijeme dva kraka jedan preko Tuzle i dalje na sjever i preko RS. Medjunarodna zajednica iako je ucrtan medjunarodni autoput 5c ne moze i nema nista sa alternativnim autoputevima i putevima u FBiH i u BiH.
Last edited by Bumerang on 12/10/2016 22:30, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#88 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Najlošije puteve na Balkanu imaju Srbija, Makedonija i BiH

Nakon što se u medijima pojavila vijest da je asfalt na sarajevskoj zaobilaznici tanji za blizu tri centimetra od projektom predviđene debljine, a što je potvrđeno i iz Tužilaštvu Bosne i Hercegovine, novinari agencije Anadolija su istražili koliki je uistinu kvalitet puteva i putne infrastrukture u BiH, zemljama regije i svijetu.

Prema posljednjem istraživanju WEF-a, Srbija se nalazi na 119. mjestu od 148 zemalja obuhvaćenih pomenutim istraživanjem. Od više od 40.000 kilometara puteva svih kategorija u toj zemlji, nijedna dionica, osim novih dijelova Koridora 10, ne zaslužuje najvišu ocjenu, niti ispunjava potrebne standarde.

Goran Rodić iz Privredne komore Srbije ranije je izjavio za srbijanske medije da se na izgradnji saobraćajnica u Srbiji angažuju nerijetko sumnjive firme, koje imaju slabu opremu i kadar, a često se dešava da nadzor svoj posao ne uradi do kraja. Štaviše, saobraćajni stručnjaci tvrde da u Srbiji ima čak 16.000 kilometara puteva koje treba hitno obnoviti, za šta treba uložiti 2,2 milijarde eura.

Nakon Srbije, slijedi Makedonija koja se, prema istraživanju WEF-a, nalazi se na 111. mjestu. BiH je jedna od zemalja regije sa najlošijim putevima i cestovnom infrastrukturom, a na listi WEF-a nalazi se na 104. mjestu.

Stručnjaci smatraju da je za BiH veliki problem nepostojanje dovoljno autoputeva te da zemlja nema ni blizu dovoljan broj brzih cesta i autocesta.

Ranija istraživanja su pokazala da će BiH imati loš rejting sve dok ne bude imala razvijenu mrežu autoputeva koji su, osim što popravljaju kvalitet vožnje, prema svim karakteristikama najbezbjedniji i na kojima je najmanja šansa da se doživi saobraćajna nesreća.

Zanimljivo je da bolje i kvalitetnije puteve od gore pomenute tri zemlje regije imaju, primjerice, Vijetnam, Zimbabve, Zambija, Jermenija, Etiopija, Kambodža, Kenija i Trinidad i Tobago.

S druge strane, najbolje puteve u regiji imaju Hrvatska, Albanija i Crna Gora.

Hrvatska je prema kvaliteti puteva u samom svjetskom vrhu. Prema istraživanju WEF-a, Hrvatska je pozicionirana na 21. mjestu na globalnom nivou, Albanija se nalazi na 76., a Crna Gora na 95. mjestu.

Apsolutni lider u regiji po pitanju autocesta je Hrvatska s 1.060 kilometara izgrađenih cesta i još 450 u fazi gradnje ili u pripremi. Slovenija ima oko 600 kilometara uz još 100 u planu. Visoko je i Srbija s 540 kilometara izgrađenih prometnica i 180 u gradnji. Bosna i Hercegovina raspolaže s oko 80 kilometara autoceste. Čak i Kosovo ima 80 kilometara autocesta, a Makedonija 10, uz planiranih još 30, na koridoru Beograd – Solun.

Od ostalih zemalja šireg regiona Balkana, najbolju putnu infrastrukturu ima Slovenija, koja se nalazi na 32. mjestu WEF-ove liste, a iza nje slijede Turska, koja je na 44., Grčka 63., Mađarska 73. i Slovačka na 85. mjestu.

Najlošije puteve na evropskom nivou ima Moldavija koja se nalazi na posljednjem mjestu ove liste, Rumunija koja je na 145., a slijede ih Ukrajina, Srbija i Bugarska.

Prema istraživanju WEF-a, najkvalitetnije puteve u svijetu imaju Ujedinjeni Arapski Emirati (UAE), a slijedi ih Francuska, Oman, Portugal, Hong Kong, Austrija, Singapur, Švicarska, Finska i Holandija. Od 20 najbolje rangiranih zemalja u svijetu prema kvalitetu putne infrastrukture, njih 10 su evropske, a osam azijske, što znači da su najbolji putevi u svijetu u Evropi i Aziji.

S druge strane, najlošije puteve u svijetu imaju Moldavija, a slijede je Gvineja, Timor, Rumunija, Ukrajina, Haiti, Mozambik, Mongolija, Gabon i Angola. Od 20 najlošije rangiranih zemalja u svijetu prema kvalitetu putne infrastrukture, njih osam su afričke, a sedam azijske, što znači da su najnekvalitetniji putevi u Africi.

Prilikom izgradnje puteva i cesta, propisi dozvoljavaju odstupanje do deset posto, ali to mora da se prijavi investitoru da bi se korigovala cijena, a ako se ne prijavi i nadzor ne reaguje, onda je to zloupotreba, odnosno čista krađa.

http://www.klix.ba/vijesti/bih/najlosij ... /131121037
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#89 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

http://www.jpautoceste.ba/images/koridorvc_mod.jpg
Image

http://i10.klix.com/4380aie.jpg
Image

http://img337.imageshack.us/img337/9485/koridor5c.jpg


Prihvaćen Izvještaj o realizaciji izgradnje autoceste na koridoru 5C

Vlada Federacije BiH prihvatila je danas Izvještaj o realizaciji izgradnje autoceste na koridoru 5C, na dionici Drivuša - Kakanj.

Izgradnja dionice Drivuša - Kakanj finansira se na osnovu Ugovora između Bosne i Hercegovine i Evropske investicijske banke u iznosu od 75 miliona eura, Ugovora s EBRD-om od 60 miliona eura i s 23,4 miliona eura vlastitih sredstava.

Ugovoreni poslovi na dionici autoceste Drivuša - Kakanj predstavljaju izgradnju ukupno 16 km na koridoru 5C.

Radovi su opterećeni nekvalitetnim projektima i nepreciznim predmjerima, što je rezultiralo povećanjem ukupnih vrijednosti radova na svakoj pojedinačnoj poddionici. Ovo je za posljedicu imalo povećanje ukupne vrijednosti radova u odnosu na početno ugovorenu vrijednost, saopćio je Ured za odnose s javnošću Vlade FBiH.

http://www.skyscrapercity.com

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 368&page=1
Last edited by Bumerang on 12/10/2016 22:32, edited 1 time in total.
User avatar
Hajlac
Posts: 3843
Joined: 15/02/2012 15:08
Location: Chris Hedges!

#90 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Hajlac »

Koliko će brojčano biti ovakvih zelenih nadvožnjaka za divlje životinje?

Između ostalog, ovdje:
Image

i ovdje:
Image

?


U nazivu teme postoji riječ ekologija, tema je na podforumu Priroda i ekologija ali autoputevi s ekologijom generalno imaju primarno negativnu vezu jer potpuno onemogućavaju kretanje divljih životinja na prirodnim staništima. Da ne govorim o buci, zagađenju, promjeni mikroklime(vreo asfalt i velika proizvodnja toplote tokom unutrašnjeg sagorjevanja motornih vozila). Umjesto da su se modernizovale Željeznice na već postojećoj infrastrukturi, što za putnički što za teretni promet.
Samo ovi zeleni nadvožnjaci(trenutno, na papiru) predstavljaju pokušaj umanjenja tog negativnog uticaja...

Uz dužno poštovanje postavljaču za trud, ova tema je čista razvojna propaganda i mjesto joj je na pf Ekonomija :roll:

Npr. upravo zbog projekta Vc, već godinama se opstruiše i onemogućava proglašenje NP Prenj...

Bitno je da EU(odatle se i upumpavaju krediti=dug za Vc) dobije bolju vezu s Jadranskim pristaništima(što je jasno vidljivo na ovoj slici: Image) a priroda&ekologija Bosne i Hercegovine je "kolateralna šteta". Samo se spinuju "benefiti" pretvaranja BH dolina u autostrade kao neki magični ključ uspjeha naše države&ekonomije :run:
User avatar
ala7
Posts: 1348
Joined: 04/03/2011 16:12
Location: 43°52′0″N 18°25′0″E

#91 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by ala7 »

a ne kod nas imaju vijadukti, mostovi, tuneli. gdje ćeš to pitati vezano za ekologiju i migraciju divljači u BiH. ovdje je samo u pitanju lova, beton i asfalt a ostalo ništa. navodno imaju to u planu, al samo u planu. njemac misli 50 godina unaprijed a mi 50 unazad.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#92 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

A1: Sarajevo - Mostar
Tunel Suhodol i kompletna dionica autoputa od Sarajeva...
http://www.youtube.com/watch?v=UBUe9xgjVAM
Last edited by Bumerang on 04/01/2014 16:15, edited 2 times in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#93 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Last edited by Bumerang on 12/10/2016 22:33, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#94 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Last edited by Bumerang on 12/10/2016 22:33, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#95 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Image
Ilustracija Autoput

http://www.wnyc.org/i/raw/1/transportat ... lmori2.jpg
Image

http://media.komonews.com/images/120507_crossing.jpg
Image

Image

Kreće izrada idejnog projekta autoceste Tuzla – Žepče

Izvor: eKapija.BA, 26.12.2012 15:01:12

Image

Direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar Ensad Karić i direktor IPSA Instituta d.o.o. Sarajevo Amir Fejzić danas su u prostorijama Vlade Tuzlanskog kantona potpisali Ugovor o izradi investiciono- tehničke dokumentacije autoceste Tuzla – Žepče, priključak na Koridor Vc.

Potpisanim ugovorom predviđeno je da se izradi idejni projekat, studija izvodljivosti, studija uticaja na okoliš, izrada elaborata eksproprijacije i svih drugih potrebnih dozvola za dobijanje urbanističke saglasnosti. Dužina autoceste Tuzla–Žepče je cca 65 km. Vrijednost ugovora je 2.702.182,21 KM s PDV-om, a rok za realizaciju ugovora je 18 mjeseci, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH d.o.o Mostar.


Ova studijska i projektna dokumentacija za autocestu ima za cilj da sveobuhvatno razmotri potrebu za poboljšanjem kvaliteta transporta, kapaciteta i sigurnosti saobraćaja kroz izgradnju autoputa punog profila.

Izgradnjom autoputa od Tuzle do Žepča doći će do povezivanja centara međunarodne, nacionalne i regionalne važnosti u širem području BiH i omogućavanja njihove veze s međunarodnim centrima i saobraćajnim koridorima od interesa za BiH.

Potpisivanju Ugovora prisustvovali su federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić, premijer Tuzlanskog Kantona Sead Čaušević, ministar za trgovinu, turizam i saobraćaj TK Senaid Hadžić, ministar za pravosuđe i upravu ZKD Romana Brkić, ministar unutrašnjih poslova ZDK Rifat Delić, ministar za prostorno uređenje, saobraćaj, komunikacije i zaštitu okoline ZDK Raif Seferović, navodi se u saopćenju.

http://www.ekapija.ba/Vijest/vijesti/kr ... zepce/1037
Last edited by Bumerang on 31/12/2017 17:19, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#96 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.2_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.3_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.4_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.5_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.6_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.7_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.8_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.9_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .10_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .11_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .12_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .13_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .24_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .27_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .28_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .29_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... .30_xl.jpg
Image

Koridor 5C: Probijen tunel Suhodol, najznačajniji objekt na poddionici Suhodol - Tarčin

Na poddionici Suhodol - Tarčin na Koridoru 5C danas je svečano završen proboj tunela Suhodol dužine tri kilometra, a upriličen je i obilazak dionice Tarčin – Lepenica, javlja Anadolija. Tunel Suhodol će se zvati tunel "25. novembar".

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 1.1_xl.jpg
Image
Foto: Anadolija

Radove na ovom dijelu autoputa na Koridoru 5C izvodi turska kompanija Cengiz Insaat. Svečanosti su prisustvovali dopredsjedavajući Vijeća ministara Bosne i Hercegovine i ministar vanjskih poslova BiH Zlatko Lagumdžija, premijer Federacije BiH Nermin Nikšić, generalni direktor ''Elektroprivrede BiH'' Elmedin Grabovica, direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić i Asim i Ekrem Cengiz, članovi Uprave kompanije Cengiz Insaat.

Tom prilikom su se obratili premijer Nikšić, direktor JP Autoceste FBiH Karić, te Asim Cengiz, član Uprave kompanije Cengiz Insaat. Govornici su se zahvalili radnicima na uspješno obavljenom zadatku, te istaknuli kako se radovi odvijaju predviđenom dinamikom.

''Do kraja 2014. godine, ako se radovi nastave ovom dinamikom, FBiH bi trebala imati 102 kilometra moderne autoceste'', istakao je , uz ostalo, federalni premijer Nermin Nikšić.

"Siguran sam kako je vaš osjećaj zadovoljstva, sreće i ponosa zbog ovoga što radite s pravom daleko veći. Nažalost, živimo u vremenu kada su samo loše stvari vijest. Čestitam firmama izvođačima radova, a posebno čestitam i zahvaljujem se radnicima, koji su u rekordnom roku završili još jedan građevinski poduhvat probijanjem tunela od skoro tri kilometra", rekao je Nikšić.

Istakavši kako je ovo drugi tunel približne dužine koji je na trasi Koridora 5C probijen u posljednjih godinu dana, Nikšić je kazao kako očekuje da radovi budu nastavljeni ovom dinamikom i da autocesta od Zenice do Tarčina bude izgrađena u roku, te da do kraja 2014. u BiH budu u funkciji ukupno 102 kilometra moderne autoceste na Koridoru 5C.

Direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić kazao je kako u novu godinu ulaze s uspjehom, te da je ''ovaj uspjeh zasnovan na puno truda i zajedničkog rada''.

"Zadovoljstvo mi je saopćiti da ćemo, nakon što smo najveći tunel Vijenac preimenovali u tunel '1. Mart' i tunelu Suhodol dati ime tunel '25. Novembar'. Tako ćemo dva najznačajnija datuma u modernoj historiji BiH obilježiti sa dva najveća tunela na Koridoru 5C", poručio je Karić.

Inače, 25. novembra 1943. godine na zasjedanju u Mrkonjić Gradu obnovljena je državnost BiH, te udareni moderni temelji te države.

Član Uprave ''Cengiz'' Insaata Ekrem Cengiz podsjetio je da je sa iskopom tunela započeto u septembru 2012. godine, tri mjeseca nakon potpisivanja ugovora sa Vladom FBiH, te da su tada obećali da će tunel biti probijen u roku od 15 mjeseci.

"Ponosni smo na činjenicu što smo ispoštovali rokove i uvjeravam vas da će tako biti i ubuduće. Uspjeli smo da za kratko vrijeme probijemo tunel dužine 2.800 metara. Za to vrijeme radovi na ostalim dijelovima trase napreduju u skladu sa planiranom dinamikom. Zasluge pripadaju i lokalnim partnerima sa kojima smo sarađivali i rješavali probleme", poručio je Cengiz.

On je dodao da je kompanija ''Cengiz Insaat'' gradila i duže tunele, ali prvi put vidi toliko interesovanje za probijanje jednog tunela.

Probijanju tunela Suhodol prisustvovao je i ministar vanjskih poslova BiH Zlatko Lagumdžija, predstavnici Ambasade Republike Turske u Sarajevu, kao i brojni radnici.

Tunel Suhodol dužine je tri kilometara, a pripada dionici dugačkoj 20 kilometara, čija je vrijednost preko 70 miliona KM. Na ovoj dionici nalazi se pet tunela, sedam mostova i vijadukta, tri petlje, čelno naplatno mjesto, a u sklopu ovog projekta planirana je izgradnja osam km lokalnih i servisnih saobraćajnica. Kompletna dionica će biti završena i puštena u pogon do kraja 2014. godine.

Najznačajniji objekt na poddionici Suhodol - Tarčin je upravo tunel Suhodol dužine tri kilometra. Ugovor za izgradnju poddionice Suhodol - Tarčin potpisan je 21. maja 2012. godine s turskom kompanijom Cengiz Insaat San. ve Tic. AS, dok je završetak i puštanje u promet cjelokupne dionice Vlakovo - Tarčin planirano za drugu polovinu ove godine.

(Anadolija)

http://www.klix.ba/biznis/privreda/kori ... /140110041
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#97 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

Image

Uskoro počinje izgradnja autoceste od Zenice prema sjeveru

JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar obaviještava javnost da je okončana predkvalifikacijska procedura za izbor izvođača radova za izgradnju dionice Donja Gračanica – Kakanj, poddionica Klopče – Drivuša.

Uskoro počinje izgradnja autoceste od Zenice prema sjeveru Izgradnja navedene poddionice će se finansirati iz sredstava Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj.
Procjenjena vrijednost radova iznosi oko 38,5 miliona eura.

Najznačajniji objekti na pomenutoj poddionici su: most Drivuša dužine oko 650 metara, te vijadukt Perin Han dužine oko 390 metara.

Kompanije koje su ispunile predkvalifikacijske uslove su: Mohammed Abdulmohsin Al-Kharafi & Sons W.L.L (Kuvajt), OHL ŽS a.s. (Češka Republika), Construcciones Rubau S.A. (Španija), Strabag AG (Austrija), Azvirt L.L.C (Azerbejdžan), Copri Construction Enterprises W.L.L. (Kuvajt), JV: GP ŽGP d.d. i Euroasfalt d.o.o. (BiH), Hering d.d. (BiH).

Predkvalifikovanim kompanijama poslat će se poziv za dostavu finansijskih ponuda.

Planirano je da će ugovori za izgradnju i nadzor nad izgradnjom biti dodijeljeni sredinom 2014. godine.
Potpisivanjem ovog Ugovora otvorit će se i deveto gradilište na Koridoru 5C. Novi investicioni ciklus kao i intenzivna izgradnja Koridora 5C značajno utiču na bruto društveni proizvod (BDP) u Federaciji BiH, a time i na rast zaposlenosti i ekspanziju građevinskog sektora.

http://www.klix.ba/biznis/privreda/usko ... /140204047

(Klix.ba)

Vise info i slika na: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 9&page=737
Last edited by Bumerang on 11/05/2014 02:13, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1611
Joined: 27/06/2003 00:00

#98 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Bumerang »

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.1_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.2_xl.jpg
Image

http://static.klix.ba/media/images/vije ... 4.4_xl.jpg
Image

BIZNIS PRIVREDA 10.05.2014. u 21:32 45

Između Počitelja i Međugorja će se graditi najduži most na Koridoru 5C

Direktor Javnog preduzeća Autoceste FBiH Ensad Karić izjavio je u razgovoru za Klix.ba da investicijom od 250 miliona eura ova kompanija počinje novi investicioni ciklus.


Riječ je, pojašnjava Karić, o izgradnji novih 20 kilometara autoceste i dionicama Zenica jug – Zenica sjever i Počitelj - Međugorje. Time se, veli, nastavlja dinamika gradnje Koridora 5C kako na sjeveru tako i na jugu naše zemlje.

"Radovi na dionici Zenica jug – Zenica sjever počinju ovog ljeta. Finansirat će se sredstvima iz fondova KFAED i OPEC. Eksproprijacija je završena, a od važnijih objekata projektovano je pet vijadukta, most i tunel. Kada je riječ o jugu zemlje, naredni korak je povezivanje Počitelja sa Međugorjem, naša dva važna turistička i kulturno-historijska centra, pa sve do granice sa Hrvatskom", kazao je Karić za Klix.ba.

Trenutno se vrše završne aktivnosti na izradi glavnog projekata te pripreme za početak eksproprijacije. Izgradnju dionice će finansirati Evropska investiciona banka.

"U sklopu dionice Počitelj – Međugorje gradit će se i najduži most na Koridoru 5C blizu hiljadu metara dužine sa stubovima preko 90 metara, a još su projektovani tunel i petlja Počitelj. Autoceste FBiH u ovoj godini puštanju u saobraćaj 102 kilometra autoputa na Koridoru 5C, a tenderima za ove dionice čine prvi korak ka ostvarenju najavljenog investicionog ciklusa od 80 kilometara", zaključio je Karić.

JP Autoceste uputilo je 6. maja poziv za dostavljanje finansijskih ponuda za izgradnju autoceste na Koridoru 5C, dionica Donja Gračanica - Drivuša, poddionica Drivuša - Klopče.

Poziv za dostavljanje ponuda upućen je na adrese sedam kompanija koje su ranije prošle fazu predkvalifikacije na osnovu informacija sadržanih u dostavljenim aplikacijama. Kompanije kojima je upućen poziv su: JV: ŽGP d.d. Sarajevo i Euroasfalt d.o.o. Sarajevo, te Hering d.d. iz Bosne i Hercegovine, Strabag AG iz Austrije, AZVIRT LLC iz Azerbejdžana, Construcciones Rubau S.A. iz Španije, te kuvajtske kompanije Mohammed Abdulmohsin Al-Kharafi & Sons for General Trading, General Contracting and Industrial Structures W.L.L. i Copri Construction Enterprises W.L.L.

Izgradnja navedene poddionice će se finansirati iz sredstava Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj.

Rok za dostavljenje ponuda je 20. juni 2014. godine. Početak izgradnje autoceste Zenica jug - Zenica sjever očekuje se tokom ljeta ove godine.

(Klix.ba)Tagovi: JP Autoceste FBiH Ensad Karić

http://www.klix.ba/biznis/privreda/novi ... /140509114

Koridor Vc - Zenica Bypass - I, II i III poddionica


Koridor Vc - Zenica Bypass - III poddionica
User avatar
Hajlac
Posts: 3843
Joined: 15/02/2012 15:08
Location: Chris Hedges!

#99 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by Hajlac »

Hajlac wrote:
Koliko će brojčano biti ovakvih zelenih nadvožnjaka za divlje životinje?

Između ostalog, ovdje:
Image

i ovdje:
Image

?


U nazivu teme postoji riječ ekologija, tema je na podforumu Priroda i ekologija ali autoputevi s ekologijom generalno imaju primarno negativnu vezu jer potpuno onemogućavaju kretanje divljih životinja na prirodnim staništima. Da ne govorim o buci, zagađenju, promjeni mikroklime(vreo asfalt i velika proizvodnja toplote tokom unutrašnjeg sagorjevanja motornih vozila). Umjesto da su se modernizovale Željeznice na već postojećoj infrastrukturi, što za putnički što za teretni promet.
Samo ovi zeleni nadvožnjaci(trenutno, na papiru) predstavljaju pokušaj umanjenja tog negativnog uticaja...

Uz dužno poštovanje postavljaču za trud, ova tema je čista razvojna propaganda i mjesto joj je na pf Ekonomija :roll:

Npr. upravo zbog projekta Vc, već godinama se opstruiše i onemogućava proglašenje NP Prenj...

Bitno je da EU(odatle se i upumpavaju krediti=dug za Vc) dobije bolju vezu s Jadranskim pristaništima(što je jasno vidljivo na ovoj slici: Image) a priroda&ekologija Bosne i Hercegovine je "kolateralna šteta". Samo se spinuju "benefiti" pretvaranja BH dolina u autostrade kao neki magični ključ uspjeha naše države&ekonomije :run:
Štaće ovakva čista propagandna tema na podforumu Priroda i ekologija kad se dotični oglušuju na pitanja o zelenim nadvožnjacima s AutoCAD prezentacija(ubleha)?
neki
Posts: 6678
Joined: 17/02/2005 07:57

#100 Re: BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekolo

Post by neki »

Haj nam definisi pojam "zeleni nadvoznjak" :-)
Post Reply