BiH. Entitet FBiH Obnova zeljeznickog saobracaja i Ekologija

Očuvanje čovjekove okoline.

Moderator: anex

User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#1 BiH. Entitet FBiH Obnova zeljeznickog saobracaja i Ekologija

Post by Bumerang »

Image

Sarajevo - Bosnia & Herzegovina.
Obnova i razvoj zeljeznickog saobracaja i infrastukture u Federaciji BiH i Ekologija


Central Intellegence Agency

THE WORLD FACTBOOK (Kompletne informacije Bosnia & Herzegovina)
https://www.cia.gov/library/publication ... os/bk.html

Zeljeznice entiteta FBiH http://www.zfbh.ba

Image

Istorija zeljeznica Bosne i Hercegovine!http://forum.vozovi.com/viewtopic.php?f=32&t=474

Lijepi hrvatski Koncarevi vozovi

Image



Karta zeljeznickog saobracaja kroz Bosnu i Hercegovnu (entiteti Federacija BiH i R. Srska)
Image
Biznews

http://www.sarajevo-x.com/clanak/081028043

Predstavnici španske kompanije Talgo u Vladi FBiH

Image

Premijer Federacije BiH Nedžad Branković, s federalnim ministrom prometa i komunikacija Nailom Šećkanovićem, primio je danas u sjedištu Vlade FBiH predstavnike firme Talgo Španija: generalnog direktora Hosea Maria Oriola Fabra, direktora marketinga Marija Orioa i direktora predstavništva ove firme za BiH Josipa Brkića.
Razgovarano je o realizaciji ugovora koji su s ovom španskom firmom zaključile Željeznice FBiH o nabavci devet najsavremenijih putničkih garnitura nagibne tehnike u vrijednosti 66,7 miliona eura.

Dvije garniture bit će isporučene 2010., a ostalih sedam 2011. godine. Nove garniture, od kojih je pet dnevnih i četiri noćne, bit će uvrštene u saobraćaj na linijama za Zagreb, Ljubljanu, Beograd i dalje prema Evropi.

Ističući značaj Talgo projekta, koji je uvršten u Program javnih investicija Vlade Federacije u ovom mandatnom periodu i čiji je suštinski značaj obnova međunarodnog putničkog željezničkog saobraćaja Bosne i Hercegovine na najsavremeniji način, premijer Branković je istakao da on predstavlja transfer tehnologije i pretpostavku za uspostavljanje dugoročnijih veza između Španije i Federacije BiH u željezničkom sektoru.

Bilo je riječi i o pripremnim radovima u Bosni i Hercegovini za pogon za održavanje i instaliranje najsavremenije opreme za te namjene te aranžmanu za dugoročne operacije i održavanje ovih vozova.

Kako je istakao generalni direktor JP Željeznice FBiH Narcis Džumhur u toku su lokalni radovi koji se finansiraju s dva miliona eura iz kredita za rekonstrukciju i modernizaciju željeznica i na kojima su angažovane domaće firme, saopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.

Image
Komentar
Ovo je dobar potez politicara iz Federacije BiH da obnove zeljeznicki saobracaj i to je za svaku pohvalu. Medjutim i ovdje ce izgleda politicari ici na dizanje kredita za kupovinu vozova i obnavljanje infrastrukture a gradjani i putnici ce finansirati te dugove sa velikim kamatama. Bolje bi im bilo da su dali spancima na koncesiju cijeli zeljeznicki saobracaj na nekih 20 tak godina tako da im ovi ubace svoje nove vozove i obnove infrastrukturu.
Last edited by Bumerang on 03/01/2017 00:46, edited 22 times in total.
paratrooper
Posts: 713
Joined: 20/02/2008 08:05

#2 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by paratrooper »

i onda ce ovi iz RS-a naci par lokalnih imbecila da upropaste sjedala i da isaraju te vozove.
User avatar
Mx
Posts: 1073
Joined: 17/07/2003 00:00

#3 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Mx »

paratrooper wrote:i onda ce ovi iz RS-a naci par lokalnih imbecila da upropaste sjedala i da isaraju te vozove.
Pa neka ugrade kamere za snimanje putnika u tim vozovima. Neka zaposle vise redara/cuvara koji ce cijelo vrijeme raditi na tim vozovima i obezbjedjivati sigurnost putnika i enterijera vagona.
User avatar
atko
Posts: 6054
Joined: 06/07/2006 14:51

#4 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by atko »

Koncesija je jedino normalno i logicno rjesenje za zeljeznice bilo ... ovo ulaganje u putnicke vozove na kredit je zavala zesca, uvijek je putnicki saobracaj bio u minusu i zahtjevao je subvencije ... nama je za pocetak trebalo obnova pruga i ulaganje u teretni saobracaj uz lobiranje da zeljeznice preuzmu prevoz nafte, psenice i slicno sto je malo nemoguce uz politicko-kriminalni lobi koji to drzi...

Oni ulazu u neke moderne i brze vozove a na pojedinim mjestima je pruga u toliko losem stanju da vozovi moraju ici 20 na sat ... a na pojedinim mjestima nagib pruge izlazi iz standarda sto se prikriva jer bi inace veci dio dionica u BiH bio iskljucen iz medjunarodne zeljeznicke mreze ;)
paratrooper
Posts: 713
Joined: 20/02/2008 08:05

#5 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by paratrooper »

atko wrote:Koncesija je jedino normalno i logicno rjesenje za zeljeznice bilo ... ovo ulaganje u putnicke vozove na kredit je zavala zesca, uvijek je putnicki saobracaj bio u minusu i zahtjevao je subvencije ... nama je za pocetak trebalo obnova pruga i ulaganje u teretni saobracaj uz lobiranje da zeljeznice preuzmu prevoz nafte, psenice i slicno sto je malo nemoguce uz politicko-kriminalni lobi koji to drzi...

Oni ulazu u neke moderne i brze vozove a na pojedinim mjestima je pruga u toliko losem stanju da vozovi moraju ici 20 na sat ... a na pojedinim mjestima nagib pruge izlazi iz standarda sto se prikriva jer bi inace veci dio dionica u BiH bio iskljucen iz medjunarodne zeljeznicke mreze ;)
da bas tako ali ima jednan problem; koncesija je obicno monopol i onaj ko dobije koncesiju ne mora mnogo ulagati , dovoljno je samo da odrzava i izvlaci profit. Ali u drugom dijelu se potpuno slazem, osim tih problema mislim da je jedna pruzna traka prema plocama nedovoljna. Bolje je da su uzeli kredit da izgrade jos jednu.
User avatar
atko
Posts: 6054
Joined: 06/07/2006 14:51

#6 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by atko »

Ma kako god imamo monopol ... samo sto nas domaci monopol zavaljuje u kredite...
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#7 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Bumerang »

Spanija: Izgradnja brzih tracnica i brzi vozovi.

Taiwan, "Bullet Train" brzi voz:

TGV voz, 575 kilometara na sat:

Japan godina 2003, brzina voza 581 kilometar/sat, umjesto standardnih tracnica i tockova, nova magnetska tehnika.

Momentalno se vrse istrazivanja nove tehnike infrastrukture i masina gdje bi se dostigla brzina super brzih vozova koji bi isli 8.000 kilometara/sat
Last edited by Bumerang on 25/09/2016 20:38, edited 1 time in total.
User avatar
Toto
Posts: 8103
Joined: 21/04/2009 11:09
Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
Grijem se na: solarno
Vozim: EJ

#8 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Toto »

a gdje je ovdje ekologija iz naslova teme
User avatar
Mx
Posts: 1073
Joined: 17/07/2003 00:00

#9 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Mx »

Toto wrote:a gdje je ovdje ekologija iz naslova teme
Ima ovdje ekologije i u ovom segmentu i to koliko hoces. Znaci zavisno na koja goriva ili pogon ide ili ce u buducnosti ici zeljeznicki saobracaj. Ta pogonska goriva a u dansnjoj situaciji je to vecinom pogon na struju ili dizel gorivo. Struja sa njenim magnetskim poljima kao i dizel gorivo utice na prirodu oko nas pa ili je unistavaju ili ne a automatski i nas jer smo zavisni od te prirode i proizvoda da li su zdravi ili bolesni.

Ranije je zeljeznicki saobracaj isao na ugalj kao pogonsko gorivo i dolazilo je do ogromnog unistavanja prirode, prirodnih resursa, ljudi itd. Pa se zatim preslo na dizel goriva i struju cime se zagadjivanje prirode i okoline drasticno smanjilo i to je za prirodu i covjecanstvo veliki uspjeh. Sada se radi na razvoju pogonskih goriva koji nece nikako zagadjivati prirodu i ljude i ako se to uspije ova planeta zemlja, priroda, ljudi itd. ce se spasiti.
User avatar
tech10
Posts: 15316
Joined: 14/09/2005 14:04

#10 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by tech10 »

Bumerang wrote: TGV voz, 575 kilometara na sat:
Image
Ovaj krene za Konjic i zaustavi se u Ostroshcu. :D
holger
Posts: 111
Joined: 19/10/2009 14:27

#11 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by holger »

nije li da za imalo bolje vozove potrebno na pruzi imati betonske pragove?
User avatar
Toto
Posts: 8103
Joined: 21/04/2009 11:09
Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
Grijem se na: solarno
Vozim: EJ

#12 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Toto »

holger wrote:nije li da za imalo bolje vozove potrebno na pruzi imati betonske pragove?
nije do pragova i struje
hercegovci prave i jedno i drugo
holger
Posts: 111
Joined: 19/10/2009 14:27

#13 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by holger »

a jessu instalirani na prugama, mogao bi nam se talgo godinama klackati ko i ciro(ne trener)
User avatar
kurty
Posts: 45056
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#14 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by kurty »

ma nase pruge su skroz lose za iole brze vozove...mislim da se za brze vozove (preko 120km/h)treba cjelokupna zeljeznicka mreza pruga mijenjati...

to je jedna stvar...Druga stvar jeste ta da recimo nama na fakultetu niko ne spominje ove super brze vozove, i ove nove tehnologije
User avatar
Mx
Posts: 1073
Joined: 17/07/2003 00:00

#15 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Mx »

http://www.sarajevo-x.com/bih/clanak/091026098

BiH|26.10.2009. u 20:00

Eko-forum Zenica

"I Vlada FBiH kriva za Mittalovo zagađivanje"

Kako nam je rekao Hasan Kreho, predsjednik ekološke organizacije "Eko forum" iz Zenice, povodom posljednjih dešavanja u vezi sa ArcelorMittalom, ako se želi zaustaviti dalje zagađivanje okoline mora doći do stvarne namjere Vlade FBiH koja ima udio u vlasništvu od 8 posto i kao takva snosi dio odgovornosti i ima mjesto u Nadzornom odboru kompanije.

Piše: A. Karadža

Image

Kreho smatra da se moraju pokazati iskrene namjere, da se treba uključiti FMUP i da nije dovoljno samo angažovanje Federalne uprave za inspekcijske poslove koja je, kako Kreho tvrdi, zauzela stav "vuk sit, ovce na broju".

"Oni upisuju minimalne kazne, tako da se izgleda kao da se nešto radi, a ustvari je to samo predstava za narodne mase. A kompanija će nastaviti sa istim poslom vikendom i tokom noći", izjavio je Kreho za naš portal.

On je nadležnim iz uprave kompanije ArcelorMittal uputio pitanje zašto se ne objavljuje interni monitoring o emisiji štetnih materija.

"Da je interni monitoring dobar sigurno bi bio objavljen", rekao je Kreho.

Podsjećamo da su inspektori Federalne uprave za inspekcijske poslove proveli u subotu kontrolu u pogonima "Arcelor Mittala", zbog učestalih prijava građana da ova kompanija noću i u danima vikenda pojačanom emisijom opasnih materija u vazduh i vodu zagađuje životnu sredinu.
"Posebna meta" kontrola bio je tehnološki proces u pogonima Aglomeracija i Čeličane, a da će rezultati akcije biti poznati tokom nove sedmice.

Federalni inspektori su do sada izdali 56 prekršajnih naloga kompaniji "Arcelor Mital".

U pogonima Aglomeracija i Čeličana, čiji je tehnološki proces zbog zagađenja životne sredine pod posebnom pažnjom inspekcija, uskoro bi trebalo da budu postavljeni novi filteri.

Stanovnici zeničkog naselja Tetovo zaprijetili su da će tužiti "Arcelor Mital", ali i opštinu Zenica i Federalnu upravu inspekcija, za koje tvrde da ne rade svoj posao.

(Sarajevo-x.com)
Ne znam da li se ovaj prilog bas uklapa u ovu temu, ali i oni u Zenici vrse transport roba putem zeljeznice i uticu na ekologiju odnosno zagadjivanje prirode i okoline.
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#16 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Bumerang »


http://www.sarajevo-x.com/biznis/news/clanak/100111075

Biznews |11.01.2010. u 13:29

Željeznice FBiH * Prvi talgo vozovi ove godine na bh. prugama


Image

Pomoćnik direktora Željeznica Federacije BiH Smajo Salketić izjavio je da bi prva kompozicija "talgo vozova" trebala stići u BiH sredinom februara.

"Tehničke delegacije iduće sedmice idu po prvu garnituru u Španiju i očekujemo da će ta kompozicija ovdje stići oko 15. februara. Početkom marta, kada se završe carinske i ostale formalnosti, počet će tehnička ispitivanja 'talgo garniture' na našim i prugama u regionu", kazao je Salketić Feni.

On je dodao da će 'talgo' u međunarodni saobraćaj biti uveden u decembru, a ukoliko se prije obave tehnička ispitivanja, već bi krajem ljeta mogla biti uključena takva garnitura na nekoj od linija prema Beogradu, Zagrebu ili Pločama.

"Naša je želja da sa 'talgo' vozovima idemo tzv. program 3B - Beograd, Budimpešta, Beč. Radimo na tome intenzivno i nadamo se da će se za par godina naši planovi ostvariti", dodao je Salketić.

Nabavkom "talgo vozova" uspostavit će se najsavremeniji putnički servis i obnoviti međunarodni željeznički putnički saobraćaj. Vozovi "talgo" spadaju u red najsavremenijih i mogu saobraćati na svim prugama, a karakteristični su po posebnoj nagibnoj tehnici koja je jednostavna za održavanje i omogućava visoki komfor i velike brzine.

Talgo garnitura podrazumjeva devet vagona sa oko 270 mjesta prvog i drugog razreda sa posebnim odjeljcima za invalide, restoranom itd. Željeznica Federacije BiH je kupila devet garnitura, a Željeznica RS četiri.

"Uvjereni smo da sa 13 garnitura možemo pokriti sve ove glavne pravce i za otprilike dvije godine, kada to sve bude u funkciji, uvjeren sam da će željeznica biti glavni prevoznik putnika u regionu i šire", kazao je Salketić.

(FENA)
Najzad dobre i pozitivne vijesti :) Interesuje me koliko je kostalo ovih 9 garintura vozova i odakle finansirana kupovina pa ako neko ima vise informacije neka ovdje postavi.
Last edited by Bumerang on 03/01/2017 01:30, edited 2 times in total.
Bo Bo
Posts: 117
Joined: 04/02/2010 09:04
Location: Sarajevo

#17 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Bo Bo »

Što se tiče Talgo vozova, jako sam pozitivan oko njihove nabavke. Kao što je navedeno kupljeno je 9 kompozicija po 9 vagona 7 genetacije. Od toga 5 je dnevnih a 4 noćne kompozicije. Ove kompozicije razvijaju brzinu od 220 km/h što kod nas na prugama nije moguće dostići.

Prijeratni brzinski rekord je bio 120 km/h, remonti su planirani, očekivanja optimistična pa se u željeznicama nadaju da će taj prag moći da se pomakne na 140 km/h. Ali ovih 140 km/h će se moći ostvariti samo na nekim dionicama od po 3-4 km. Neki će reći zbog čega kupovati kompozicije koje idu 220 km/h kada ta brzina se neće moći postići, a isto takvo pitanje se može postaviti zbog čega kupovati automobil za tu brzinu kada mi nemamo auto puta za brzine veće od 130 km/h

Lokomotive za ove vozove nisu nabavljene, razlog tome je konfikuracija terena, visoka cijena skoro kao i cijena jedne garniture. Prema nekim informacijama koje imam prva kompozicija mogla bi početi pristizati već naredne sedmice. Za početak evo nekoliko slika prvog i drugog razreda iz ove kompozicije.

Pozdrav Bo Bo ;) .

1. razred
Image
2 razred
Image

Image
vagon bife
Image
User avatar
kurty
Posts: 45056
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#18 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by kurty »

Nije mi jasno, zasto se kupuju prvo vozovi, koji ce godinu ili dvije, minimalno, smetati po garazama, a u medjuvremenu rekontruisati pruge...

Zar nije logicnije, rekontruisati prvo pruge pa tek kupovati vozove, koji ce za godinu ili dvije biti jeftiniji...

Gdje je logika tu, gdje su troskovi ekploatacije :x :x
fišek
Posts: 38
Joined: 05/02/2010 21:18

#19 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by fišek »

Ma nema ti na željeznici logike.
Valjda kontaju da će Španci otegnuti sa dostavom vagona,a dotle će se bar remontovati Sarajevo-Čapljina i onda će svih devet vozova testirati tu nekoliko godina dok se ne remontuje ostala mreža pruga.
User avatar
macan prvi
Posts: 3328
Joined: 24/08/2008 23:24

#20 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by macan prvi »

Bo Bo wrote:Što se tiče Talgo vozova, jako sam pozitivan oko njihove nabavke. Kao što je navedeno kupljeno je 9 kompozicija po 9 vagona 7 genetacije. Od toga 5 je dnevnih a 4 noćne kompozicije. Ove kompozicije razvijaju brzinu od 220 km/h što kod nas na prugama nije moguće dostići.

Prijeratni brzinski rekord je bio 120 km/h, remonti su planirani, očekivanja optimistična pa se u željeznicama nadaju da će taj prag moći da se pomakne na 140 km/h. Ali ovih 140 km/h će se moći ostvariti samo na nekim dionicama od po 3-4 km. Neki će reći zbog čega kupovati kompozicije koje idu 220 km/h kada ta brzina se neće moći postići, a isto takvo pitanje se može postaviti zbog čega kupovati automobil za tu brzinu kada mi nemamo auto puta za brzine veće od 130 km/h

Lokomotive za ove vozove nisu nabavljene, razlog tome je konfikuracija terena, visoka cijena skoro kao i cijena jedne garniture. Prema nekim informacijama koje imam prva kompozicija mogla bi početi pristizati već naredne sedmice. Za početak evo nekoliko slika prvog i drugog razreda iz ove kompozicije.

Pozdrav Bo Bo ;) .

1. razred
Image
2 razred
Image

Image
vagon bife
Image
Interesantno. :thumbup: Mene samo zanima hoce li kad dodju nove kompozicije povecati broj vozova za Mostar i dalje za jug jer trenutno za Mostar voz ide samo dvaput dnevno sto je nevjerovatno :x , narocito ako se zna koliko su puni autobusi koji voze prema tom gradu. Nije valjda da Zeljeznice trenutno nemaju dovoljno kompozicija da se prema mjestima dalje od Konjica salju vozovi cesce od dvaput dnevno? :shock:
Bo Bo
Posts: 117
Joined: 04/02/2010 09:04
Location: Sarajevo

#21 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Bo Bo »

Mene samo zanima hoce li kad dodju nove kompozicije povecati broj vozova za Mostar i dalje za jug jer trenutno za Mostar voz ide samo dvaput dnevno sto je nevjerovatno , narocito ako se zna koliko su puni autobusi koji voze prema tom gradu.
Sa dolaskom Talga i niskopodnog voza iz Končara može se očekivati povećanje broja linija prama Mostru-Pločama. Monentalno vozni par je jako srkoman nekih 20 vagona što nije dovoljno. Trenutno se vrši testiranje prototipa niskopodnog voza, i ukoliko sve prođe u najboljem redu, a velika je vjerovatnoća da hoće, ići će se u nabavku 9 ovakvih garnitura. Evo jedne slikice, nije nekog kvaliteta nastala na testiranju u stanici A. Most.

Image
Valjda kontaju da će Španci otegnuti sa dostavom vagona,a dotle će se bar remontovati Sarajevo-Čapljina i onda će svih devet vozova testirati tu nekoliko godina dok se ne remontuje ostala mreža pruga.
Na proljeće počinje remont pruge Konjic-Čapljina, Španci neće ništa otezati sa dostavom Talga, šta više juče je jedan i sitigao na carinski terminal oko 11 sat, a sinoć prebačen u ** No links ** Rajlovac. Testiranje Talga će trajati 6 mjeseci da bi mogao dobiti sve potrebne dozvole da saobraća po prugama Srbije i Hrvacke, Crne Gore a za zemlje EU odavno postoje dozvole.

Pozdrav Bo Bo ;) .
User avatar
macan prvi
Posts: 3328
Joined: 24/08/2008 23:24

#22 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by macan prvi »

Bo Bo wrote:
Mene samo zanima hoce li kad dodju nove kompozicije povecati broj vozova za Mostar i dalje za jug jer trenutno za Mostar voz ide samo dvaput dnevno sto je nevjerovatno , narocito ako se zna koliko su puni autobusi koji voze prema tom gradu.
Sa dolaskom Talga i niskopodnog voza iz Končara može se očekivati povećanje broja linija prama Mostru-Pločama. Monentalno vozni par je jako srkoman nekih 20 vagona što nije dovoljno. Trenutno se vrši testiranje prototipa niskopodnog voza, i ukoliko sve prođe u najboljem redu, a velika je vjerovatnoća da hoće, ići će se u nabavku 9 ovakvih garnitura. Evo jedne slikice, nije nekog kvaliteta nastala na testiranju u stanici A. Most.

Image
Slika je odlicna, ako nista zato sto na jednom tako modernom vozu pise "Sarajevo". :-D
Al da postavim ocigledno pitanje - kad takvi vozovi dodju, kako ce se sprijeciti da domaci divljaci odmah unutra naprave rusvaj na inventaru? :roll: I koliko je ** No links ** u Rajlovcu uopste zasticen - nadam se da ne moze bilo ko doci tek tako do tih vozova pa ih razvaliti izvana... :roll:
Hoce li Koncarevi niskopodni vozovi uglavnom saobracati kao lokali?
Bo Bo wrote:
Valjda kontaju da će Španci otegnuti sa dostavom vagona,a dotle će se bar remontovati Sarajevo-Čapljina i onda će svih devet vozova testirati tu nekoliko godina dok se ne remontuje ostala mreža pruga.
Na proljeće počinje remont pruge Konjic-Čapljina, Španci neće ništa otezati sa dostavom Talga, šta više juče je jedan i sitigao na carinski terminal oko 11 sat, a sinoć prebačen u ** No links ** Rajlovac. Testiranje Talga će trajati 6 mjeseci da bi mogao dobiti sve potrebne dozvole da saobraća po prugama Srbije i Hrvacke, Crne Gore a za zemlje EU odavno postoje dozvole.

Pozdrav Bo Bo ;) .
Zna li se tacno kad ce poceti i kad treba zavrsiti remont pruge? Bilo bi lose kad bi za vrijeme ljeta pruga bila zatvorena jer iz vlastitog iskustva znam da je sve vise putnika koji vozom idu na more.
Bo Bo
Posts: 117
Joined: 04/02/2010 09:04
Location: Sarajevo

#23 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Bo Bo »

Al da postavim ocigledno pitanje - kad takvi vozovi dodju, kako ce se sprijeciti da domaci divljaci odmah unutra naprave rusvaj na inventaru? I koliko je ** No links ** u Rajlovcu uopste zasticen - nadam se da ne moze bilo ko doci tek tako do tih vozova pa ih razvaliti izvana...
Hoce li Koncarevi niskopodni vozovi uglavnom saobracati kao lokali?
Pozdrav Macan prvi, što se tiče uništavanja unutrašnjosti, to se da jako lahko rješiti uvođenjem osiguranja u vozove, a čak je u planu da se pojedine stanice zaobiđu na kojima je bilo do sada problema. ** No links ** Rajlovac je po prilično osiguran, i ne može doći i ući svako ko poželi. Što se tiče Končarevca on će voziti kao regionalni voz tipa Sa-Doboj;
Sa-Mostar; Mostar-Ploče, Mostar-Doboj. U planu je i nabavka dizel verzija od Gredelja sa ciljem rješavanja putničkog saobraćaj u Tuzli i Bihaću.
Zna li se tacno kad ce poceti i kad treba zavrsiti remont pruge? Bilo bi lose kad bi za vrijeme ljeta pruga bila zatvorena jer iz vlastitog iskustva znam da je sve vise putnika koji vozom idu na more.
Što se tiče remonta pruge to sve zavisi od firme koja je dobila posao, u toku je deminiranje terena radi odpočinjanja posla.

U ljetnoj sezoni voz za Ploče je krcat, po postoje naznake da bi možda prva kompozicija Talga mogla biti data baš na ovu relaciju.

Pozdrav Bo Bo :) .
Bo Bo
Posts: 117
Joined: 04/02/2010 09:04
Location: Sarajevo

#24 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by Bo Bo »

Za sve one koji žele informaciju više o Talgo vozovima, mogu dobiti na ovom linku: http://www.megaupload.com/?d=XIXCDIM4 .
Rječ je ppt prezentaciji napravljenoj na osnovu dosadašnjih informacija o ovim vozovim, nije ništa spektakularno ali nadam se da može pomoći. Pozdrav Bo Bo ;) .
User avatar
macan prvi
Posts: 3328
Joined: 24/08/2008 23:24

#25 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija

Post by macan prvi »

Bo Bo wrote:
Al da postavim ocigledno pitanje - kad takvi vozovi dodju, kako ce se sprijeciti da domaci divljaci odmah unutra naprave rusvaj na inventaru? I koliko je ** No links ** u Rajlovcu uopste zasticen - nadam se da ne moze bilo ko doci tek tako do tih vozova pa ih razvaliti izvana...
Hoce li Koncarevi niskopodni vozovi uglavnom saobracati kao lokali?
Pozdrav Macan prvi, što se tiče uništavanja unutrašnjosti, to se da jako lahko rješiti uvođenjem osiguranja u vozove, a čak je u planu da se pojedine stanice zaobiđu na kojima je bilo do sada problema. ** No links ** Rajlovac je po prilično osiguran, i ne može doći i ući svako ko poželi. Što se tiče Končarevca on će voziti kao regionalni voz tipa Sa-Doboj;
Sa-Mostar; Mostar-Ploče, Mostar-Doboj. U planu je i nabavka dizel verzija od Gredelja sa ciljem rješavanja putničkog saobraćaj u Tuzli i Bihaću.
Zna li se tacno kad ce poceti i kad treba zavrsiti remont pruge? Bilo bi lose kad bi za vrijeme ljeta pruga bila zatvorena jer iz vlastitog iskustva znam da je sve vise putnika koji vozom idu na more.
Što se tiče remonta pruge to sve zavisi od firme koja je dobila posao, u toku je deminiranje terena radi odpočinjanja posla.

U ljetnoj sezoni voz za Ploče je krcat, po postoje naznake da bi možda prva kompozicija Talga mogla biti data baš na ovu relaciju.

Pozdrav Bo Bo :) .
Samo nemojte da bude kao sa zastitarima u sarajevskim tramvajima - najavljeni, a nema ih nigdje. :roll: Bilo bi steta, jer su u te vozove ulozeni veliki novci.
Znas li sta ce se kad dodje talgo dogoditi s kompozicijama koje se trenutno koriste za Ploce, Zagreb i Beograd? Mislim da bi ih trebalo i dalje koristiti, ako nista da se poveca frekvencija vozova do odredjenih destinacija - mogu se mozda ponuditi kao neka vrsta "polubrzog" :D voza s nizom cijenom u odnosu na voznje talgom. Razmislja li se o tome?
U svakom slucaju, ne bi bilo lose koristiti ih i dalje, ako nista zato sto se u njima moze spustiti prozor za slikanje kanjona Neretve. ;-)

A i ovaj vijadukt sigurno jos moze izdrzati i vecu frekvenciju vozova:

Image

Slika ukradena s jednom zeljeznicarskog foruma na kojem nisam clan, ali koji citam redovno. :D
Post Reply