Sve je to poprilična glupost.
Dok se EU zajebava sa lovom na vjestice, CO2 Kina ide dalje.
U obnovljive (VE i SE) ulozeno 9000 milijardi dolara i dostigli 4% od globalne potrosnje energije.
Kao sto nedavno rece neki ekonomista, Europa se protiv CO2 bori destrukcijom a Kina inovacijom.
Sad im Kina uze sav taj posao, tuce ih njihovim oruzjem, solarnim panelima i elektroautima
I sad EU planira da uvodi poreze na kineska elektroauta.
Dekarbonizacija? Da. Ali samo brzinom koju tehnoloski mozes postići. Bez subvencija i kazni jer to nije dekarbonizacija nego destrukcija.
Što se tiče tog sto proizvodi pakne, moći će on kupiti el. Energiju sa zelenim certifikatom ali bi trebao kupiti i čelik sa zelenim certifikatom i ferodu, trebao bi imati sve ulazne komponente sa certifikatom, jako komplikovano u zemlji u kojoj se tesko reguliše bilo sta na državnom nivou. U prvom krugu gluposti,.. je planirano oporezivanje proizvoda sa visokim CO2 otiskom a to je el. energija, cement i čelik.
Ako sav taj cirkus ne bude otkazan ili odgođen na neko vrijeme,.. jer nema smisla.
U naprednoj Njemackoj već se plaća CO2 taksa na gorivo na pumpi, na gorivo za grijanje, na avionske karte,.. i tako će ići redom dok ne stignu do mesa, a onda će oni koji daju skoro jednu platu za stan i komunalije postati vegetarijanci, uglavnom dobar dio novca od CO2 zavrsi u dzepu bogatih. Imaš zgradu, izdaješ stanove po hiljadu i vise eura, deres sirotinju i onda te drzava novcem te sirotinje subvencionira da uradiš toplotnu izolaciju na zgradi, i ti onda umjesto da sniziš stanarine, ti ih još povećaš.
https://www.klix.ba/auto/nizozemci-zele ... /240320152
Evo kako napreduje zelena agenda.
Jedini način da se smanji CO2 emisija je manja potrošnja, zaustavljanje konzumerizma, kupi, baci, kupi novo,.. a to se ne uklapa u kapitalističke norme,.. Da je neko zaista želio smanjenje CO2 natjerao bi ljude da koriste javni prijevoz i ulagao bi u razvoj javnog prijevoza. Ali cilj je samo kontrola novčanih tokova i profita.