BiH proizvodi (domaće je najbolje)

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#5626 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Thorgerson »

vješalica wrote:
Thorgerson wrote:
Pocevsi od svega, usluge, pristupa klijentima, marketingu da ne govorimo...u tehnologiju iza svega se bas ne razumijem, ali otkad je dosao telemach ni sekund nisam pomislio da se vratim na telecom...konkurencija. :thumbup:
Sanela Sijerčić
komunikacioni tehničar at BH Telecom d.d. Sarajevo
:-)
sanela nije mjerilo i simbol za jos malo sposobnih koji odrazavaju kvalitet usluge u telekomu u gomili debila koji tamo rade
a iskreno seljobanke iz telemaha po salterima,upiljenih faca na kojekakva pitanja u dubokim dekolteima i prostackom jeftinom izgledu nije kvalitet vec mjerilo idiotizma i nekvalitete i furda koja stedi na kablovima nije kvalitet ni u panju poput telemaha
kao sto to radi telemah u odnosu na telekom
davno sam pricala kako ostave opremu koju nece da puste u rad i provjere da li uopce radi u odnosu na telekom.koji se doista nije stedio po tom pitanju
i naravno gospodin koji je dosao da to zavrsi,nije skarabusio
ali to je sve individualno ali generalizacija je problem prosjecnog zitelja ovog drustava
Vidi, ja nisam glup. Znaci ako imam izbor, uvijek cu traziti bolje, za sebe. Necu dozvoliti ni da me švabo šiša, a pogotovo necu dozvolit domacem da me pravi budalom.

Telecomu sam dao hrpu love jos od dial upa, pa nadalje. Odnos prema korisniku im je bio nikakav. Nikad nisu napravili neku akciju, snizenje itd, nisu me nazvali da mi kazu pa bravo korisnice, evo 10 si jebenih godina s nama od samog pocetka, evo ti za nagradu koji kanal, bolja brzina...bilo sta. Qrac.

Telemach, s druge strane.
- pola godine placao 50% cijene, popust za novog korisnika
- dobio duplo vecu brzinu i neogranicen download (u odnosu na tada koju sam imao na bh telecomu)
- nakon 2 godine me nazvali i ponudili produzenje ugovora i dali mi prosireni paket + jos nekih 7- 8 HD kanala

Dakle, poklonili su mi 6 mjeseci po 20 KM - 120 KM. Dali mi prosireni paket na dvije godine koji kosta dodatnih 8 KM - BESPLATNO. To je jos 190 KM.

Mislim meni to nista ne treba, ja bih svakako produzio ugovor. Ali kazem ti kako to ozbiljne firme rade - firme koje su svjesne konkurencije i koje se koliko-toliko bore za svakog klijenta.

Meni je zao vrijedne raje koje tamo ima, imam i ja prijatelja koji radi tamo i sjebem se kad cujem kakav je tu javasluk. Da nema te nekolicine da kazem "mazgi" koji to sve vuku, davno bi se to sve skrhalo.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#5627 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by vješalica »

okej tvoje iskustvo a znas sta hoces i placas sto je logicno
ja.znam kakav sam jad sa njima prezivila kad su uzeli.hs katv pod svoje i spickali mi uslugu
teror sa rcunima i knjizenjem nisam mogla podnijeti
uzela sam.bht iako.su i oni svoja govna sa uslugom
a iz telemaha me proganjali zasto sam uzela njih i koje reference su imali da ih ja uzmem ma haos
ali.sto se tice javaslucenja toga ima svugdje
doduse u drzavnim jos vise
eli eto
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#5628 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Thorgerson »

Mi o vuku.

Eto jos malo i nece vise biti bh proizvod.
https://www.klix.ba/biznis/privreda/vla ... /180207110
walk_M-A-N
Posts: 2003
Joined: 09/05/2007 16:35

#5629 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by walk_M-A-N »

Thorgerson wrote:Eto jos malo i nece vise biti bh proizvod.
https://www.klix.ba/biznis/privreda/vla ... /180207110
Najbitnije vijesti su sakrivene. Prodaja ide pod "poticanje rasta" i "otvaranje radnih mjesta"!? Jeste ali u EU, prokleti izdajnici i plaćenici koji rade za banke.
Veleizdaju je najlakše napraviti kad si nacionalna stranka ali nije teže ni kada si socijaldemokrata. Ujedinjeni u rasprodaji. Pod parolom "smanjen profit, daj da to nekom poklonimo".
kockakockica
Posts: 1706
Joined: 25/01/2017 14:47

#5630 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by kockakockica »

VISPAK


Image
kockakockica
Posts: 1706
Joined: 25/01/2017 14:47

#5631 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by kockakockica »

BOSANSKI LOKUM



Image


:mrgreen:
Heller
Posts: 4404
Joined: 02/05/2012 22:32
Location: Tuzla

#5632 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Heller »

kockakockica wrote:VISPAK


Image
Kako su oni imali dobre kakao kockice, nesto ko minjon kocke, zelena kutija
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#5633 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Thorgerson »

Malo im taj logo lici na Ritter :D
Image
User avatar
_Reds_
Posts: 9356
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#5634 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by _Reds_ »

Thorgerson wrote:
vješalica wrote:
:-)
sanela nije mjerilo i simbol za jos malo sposobnih koji odrazavaju kvalitet usluge u telekomu u gomili debila koji tamo rade
a iskreno seljobanke iz telemaha po salterima,upiljenih faca na kojekakva pitanja u dubokim dekolteima i prostackom jeftinom izgledu nije kvalitet vec mjerilo idiotizma i nekvalitete i furda koja stedi na kablovima nije kvalitet ni u panju poput telemaha
kao sto to radi telemah u odnosu na telekom
davno sam pricala kako ostave opremu koju nece da puste u rad i provjere da li uopce radi u odnosu na telekom.koji se doista nije stedio po tom pitanju
i naravno gospodin koji je dosao da to zavrsi,nije skarabusio
ali to je sve individualno ali generalizacija je problem prosjecnog zitelja ovog drustava
Vidi, ja nisam glup. Znaci ako imam izbor, uvijek cu traziti bolje, za sebe. Necu dozvoliti ni da me švabo šiša, a pogotovo necu dozvolit domacem da me pravi budalom.

Telecomu sam dao hrpu love jos od dial upa, pa nadalje. Odnos prema korisniku im je bio nikakav. Nikad nisu napravili neku akciju, snizenje itd, nisu me nazvali da mi kazu pa bravo korisnice, evo 10 si jebenih godina s nama od samog pocetka, evo ti za nagradu koji kanal, bolja brzina...bilo sta. Qrac.

Telemach, s druge strane.
- pola godine placao 50% cijene, popust za novog korisnika
- dobio duplo vecu brzinu i neogranicen download (u odnosu na tada koju sam imao na bh telecomu)
- nakon 2 godine me nazvali i ponudili produzenje ugovora i dali mi prosireni paket + jos nekih 7- 8 HD kanala

Dakle, poklonili su mi 6 mjeseci po 20 KM - 120 KM. Dali mi prosireni paket na dvije godine koji kosta dodatnih 8 KM - BESPLATNO. To je jos 190 KM.

Mislim meni to nista ne treba, ja bih svakako produzio ugovor. Ali kazem ti kako to ozbiljne firme rade - firme koje su svjesne konkurencije i koje se koliko-toliko bore za svakog klijenta.

Meni je zao vrijedne raje koje tamo ima, imam i ja prijatelja koji radi tamo i sjebem se kad cujem kakav je tu javasluk. Da nema te nekolicine da kazem "mazgi" koji to sve vuku, davno bi se to sve skrhalo.[/quote]


Ne branim BHT, imaju oni mana, ali evo odem na njihovu stranicu i:
MOJA TV

Postanite korisnik moja TV multimedijalnih paketa BH Phone, MojaTV Phone, MojaTV Net ili MojaTV Full za samo 1 KM i uz ugovor u trajanju od 24 mjeseca odaberite dar:

· popust u maksimalnom iznosu do 120 KM (sa PDV-om), na cijenu mjesečne naknade osnovnog paketa u toku trajanja ugovora, i to:

o 50 KM sa PDV za MojaTV BH Phone

o 70 KM sa PDV za MojaTV Phone

o 80 KM sa PDV za MojaTV Net

o 120 KM sa PDV za MojaTV Full, ili

· 50% popusta na cijenu mjesečne naknade osnovnog paketa tokom prva 2 mjeseca korištenja i BESPLATNO korištenje TV usluge na jednom dodatnom TV aparatu/ prijemniku (dodatni STB uređaj), tokom prvih 12 mjeseci, ili

· 50% popusta na cijenu mjesečne naknade osnovnog paketa tokom prva 2 mjeseca korištenja i BESPLATNO korištenje Dodatnog paketa za pozive prema BH Mobile mreži – Paket 100, tokom prvih 6 mjeseci ugovornog odnosa.
Tako da pola to tvoje priče ne stoji.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#5635 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Thorgerson »

_Reds_ wrote: Tako da pola to tvoje priče ne stoji.
Da, jeste sve tako - ali kada su ovo iznad poceli nuditi? U tome je stvar.

Mislis da su nudili ovakve akcije prije Telemacha? Jesu al u qrcu. Nego kad ih je stisla konkurencija, onda su se probudili. Da nije dosao Telemach ti bi i dalje sad imao neki ograniceni download, upload itd.
User avatar
Ja_Ja
Posts: 2633
Joined: 07/03/2006 06:59
Location: tamo daleko...

#5636 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Ja_Ja »

Pa i to je sasvim normalno. Zakon monopola. Niko nikad i nista nebi unaprijedio da ne postoji trzisna ekonomija jer nebi imali podsticaja da to urade. Zbog toga je uvijek bolje imati vise pa nek se oni izmedju sebe guraju.

Jedan od najvecih problema BH Telecom-a kao drzavne firme jeste u tome da se zakonski ne moze prilagodjavati trzistu onako kako Telemach moze. U Telemachu je dovoljno da glavna baja kaze moze ili hajmo i oni mogu da udju u bilo koji ugovor, nabavke, itd. te samim tim su odmah godinu ispred telekoma. Dok ovamo moraju da prolaze kroz birokratska kola, vladine odluke itd.itd. Zbog toga postoji potreba za reformom ili jednostavno prodajom telekoma.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#5637 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Thorgerson »

Ja_Ja wrote:Pa i to je sasvim normalno. Zakon monopola. Niko nikad i nista nebi unaprijedio da ne postoji trzisna ekonomija jer nebi imali podsticaja da to urade. Zbog toga je uvijek bolje imati vise pa nek se oni izmedju sebe guraju.

Jedan od najvecih problema BH Telecom-a kao drzavne firme jeste u tome da se zakonski ne moze prilagodjavati trzistu onako kako Telemach moze. U Telemachu je dovoljno da glavna baja kaze moze ili hajmo i oni mogu da udju u bilo koji ugovor, nabavke, itd. te samim tim su odmah godinu ispred telekoma. Dok ovamo moraju da prolaze kroz birokratska kola, vladine odluke itd.itd. Zbog toga postoji potreba za reformom ili jednostavno prodajom telekoma.
Da, ovo sto si naveo im je glavna kocnica. Toliko su spori nezgrapni zbog toga i zato i gube klijente.

Ma reformu je tu nemoguce sprovesti, mi to ne znamo. Mi ne znamo voditi drzavno preduzece jer se politika previse mijesa. Zato jedino sto ostaje jeste prodaja, i to se davno trebalo uraditi. Inace Telekom ce tonuti jos dublje i dublje i onda ce se na kraju opet morati prodati, samo tada za sicu.
User avatar
banjaluka078
Moderator
Posts: 7416
Joined: 16/01/2007 23:38

#5638 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by banjaluka078 »

Nije me baš lako nagovoriti da pijem sokove, osim cijeđenih, ali za ovaj njihov od višnje se nisam nimalo pokajala.

http://www.kulin.ba/sokovi/
kockakockica
Posts: 1706
Joined: 25/01/2017 14:47

#5639 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by kockakockica »

OVAKO DRUGO IME ZA KVALITET I SAVRŠEN OKUS


Image


Mesna industrija Ovako, koja djeluje u okviru grupacije Akova, lider je na bh. tržištu u oblasti mesne industrije. Konstantnim ulaganjem u proizvodne procese i širenjem asortimana proizvoda, Akova dugi niz godina zadovoljava potrebe svojih vjernih potrošača kako u Bosni i Hercegovini tako i u zemljama regiona, donoseći na stolove proizvode vrhunske kvalitete i savršenog okusa. O putu do uspjeha, usponima i padovima koji su ga pratili, za Business magazine govori Emina Džafić, kreativna direktorica Akova Grupacije.


Image
Emina Džafić, kreativna direktorica Akova Grupacije



Priča počinje osamdesetih godina prošlog stoljeća, kada je iz porodične tradicije, generacijskog iskustva u proizvodnji mesa i mesnih prerađevina i poduzetničkog duha porodice Džafić, osnovano niz fastfood radnji u Sarajevu pod nazivom Akova. Društvene reforme početkom devedesetih godina stvaraju okvir za organiziranje kompanije i transformaciju zanatske u industrijsku proizvodnju. Isključivo vlastitim ulaganjima, u proljeće 1992. godine izgrađena je i opremljena fabrika za preradu mesa na lokaciji Bojnik, kapaciteta deset tona dnevno. Međutim, zbog ratnih dešavanja, kompanija je prestala sa radom, a kompletna imovina je opljačkana i uništena. Zahvaljujući upornosti osnivača, kompanija počinje djelovati na izmještenoj lokaciji u Ljubljani, a osnovna djelatnost u to vrijeme bila je isporuka prehrambenih proizvoda u BiH.

Tokom 1994. godine obnavlja se rad u prijeratnom sjedištu u Sarajevu, a Akova kao izvorno proizvodno orijentirana kompanija, kreira vlastiti brend pod nazivom Ovako, koji podrazumijeva planski razvoj proizvodnje i prerade mesa i mesnih prerađevina. Kao prva privatna kompanija u BiH, Akova dobija od međunarodnih finansijskih organizacija koje su prepoznale perspektivnost projekta komercijalni kredit za izgradnju fabrike za preradu mesa. Svečano okončanje projekta i puštanje proizvodnih kapaciteta u rad desilo se 1999. godine, a dvije godine kasnije Akova Group zakoračila je i u fazu primarne proizvodnje kroz privatizaciju fabrike stočne hrane i farme u Visokom, te izgradnjom vlastitog repro centra i klaonice peradi pod imenom Brovis na istoj lokaciji. Danas se Akova grupacija sastoji od tri uspješne kompanije: AkovaImpex (prodaja i distribucija), Mesna industrija Ovako (proizvodnja mesnih prerađevina) i Brovis (proizvodnja pilećeg mesa).


Image
Image




Odanost tradiciji i kvaliteti


„Samo stvaranje novog brenda je izazov koji zahtijeva sofisticiranu strategiju. U današnje vrijeme kada je neki proizvod brend više se ne radi samo o kvalitetnom proizvodu i dobrom imenu, riječ je o puno više toga. Danas brendovi imaju moć okupiti ljude istih vrijednosti. Oni prodiru u podsvijest i mogu stvoriti mnoga uvjerenja koja mijenjaju percepciju, a samim tim mijenjaju i svijet“, kaže Džafić.

Tajna uspjeha brenda Ovako je kvalitet kao imperativ ove kompanije od njenog osnivanja do danas.

„Nikada nismo pravili kompromise s kvalitetom proizvoda. Bez obzira na sve turbulencije na tržištu, mi smo ostali dosljedni tradiciji i kvaliteti i upravo ta dosljednost nas je dovela do pozicije na kojoj se danas nalazimo, a to je da na bh. tržištu nastupamo kao lider u oblasti mesoprerađivačke industrije“, ističe Džafić.

Da uspjeh ne dolazi sam po sebi, u ovoj grupacijisu itekako svjesni. Uspješno poslovanje iziskuje stalan trud, ulaganje u modernizaciju proizvodnje, inovacije te komunikaciju sa potrošačima i ispunjavanje njihovih zahtjeva. Stoga, Akova i Ovako kontinuirano ulažu u kvalitet kadrova i tehnologije sa jedne strane te komunikaciju sa potrošačima sa druge strane.

„Smatram da su ova tri faktora presudna i da jedan bez drugog ne mogu dati željene rezultate. Svi koji su mislili da su dosegli vrhunac i posustali u ovim segmentima zabilježili su gubitke i narušavanje poslovne izvrsnosti. Naš cilj je da konstantno osluškujemo tržište i reagiramo prema njegovim zahtjevima“, dodaje Džafić.

Motivacija ključna za uspjeh

Akova grupacija trenutno upošljava oko 1.000 ljudi te sarađuje sa 100 kooperantskih farmi, širom BiH, koji se i sami indirektno finansiraju preko Akova grupacije. S obzirom na raznovrsnost djelatnosti kojima se kompanije unutar grupacije bave, profili uposlenika su različiti. U Akova grupaciji vjeruju da je motivacija uposlenika ključna za uspješno poslovanje.

„Svaka kompanija mora prepoznati važnost motivacije uposlenika za uspješan razvoj svog poslovanja, jer doprinosi poslovnim rezultatima i s tim u vezi odlučiti se za jedan od načina kontinuiranog ulaganja u sve zaposlene. Prevazišli smo to tako što su predstavnici svakog sektora, a u komunikaciji sa službom za ljudske resurse postavili određene parametre za koje smatraju da mogu biti motivirajući te kao takvi od koristi i za kompaniju i za uposlenike“, kaže Džafić.

Pored bonusa i nagrada, kompanija organizuje i različite eduakacije, treninge i seminare bilo da su internog ili eksternog tipa, na temelju kojih pokušava postići da svi uposleni u grupaciji postanu svjesni da i oni svojim radom pridonose boljim rezultatima kompanije, odnosno čitave Grupacije.

Da su sve aktivnosti koje provode s ciljem unapređenja proizvodnje i ulaganja u uposlenike dobro osmišljene govori i činjenica da je izvoz u 2017. bilježio rast od skoro 30 posto, što je i više nego zadovoljavajuće. Proizvodi Ovako mogu se naći na policama u Srbiji, Makedoniji, Kosovu, Crnoj Gori, Albaniji, Australiji, Hong Kongu, Vijetnamu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Siriji. Dobivanjem dozvole za izvoz piletine i proizvoda od pilećeg mesa u EU očekuje se značajna ekspanzija i prema evropskim zemljama. Kada je u pitanju proizvodnja svježeg pilećeg mesa trenutni kapaciteti proizvodnje u kompaniji Brovis su 60.000 komada na dnevnoj osnovi, dok su kapaciteti u proizvodnji prerađevina oko 100 tona dnevno. Dozvola za izvoz u zemlje EU zahtijevala je razvoj strategije za proširenje kapaciteta u oba proizvodna segmenta. Nakon što kompletiraju plan proširenja proizvodnih kapaciteta, očekuje se povećanje proizvodnje za dodatnih 50 posto, a samim tim i otvaranje novih radnih mjesta.

Koliko su krajnji potrošači zadovoljni proizvodima Ovako, dokaz su i brojne nagrade kojim se ovaj brend može pohvaliti.

„Svaka nagrada je posebna i svakoj se jednako veselimo. Jedna od nagrada koju bih izdvojila je nagrada od strane potrošača, a koja naš poznati brend Mini i Jumbo hrenovke stavlja u sam vrh kategorije. Smatram da je naša dugogodišnja liderska pozicija najbolja nagrada i potvrda kvalitete“, kaže Džafić.

U ovoj kompaniji poseban akcenat je i na standardima koje kompanija posjeduje i koji su zapravo rezultat dugogodišnjeg truda, rada i ulaganja u kadrove i proizvodne pogone. Cilj je da kroz standardne procedure, unapređenje poslovanja i edukaciju kadra ponude dodatnu vrijednost potrošačima.

„Nastojimo uvijek biti u dodiru sa potrošačima, osluškivati šta nam to naši kupci poručuju, koji su trenutni trendovi, tako da se može reći da nam je cilj za ovu, ali i sve naredne godine koje su pred nama našim kupcima pružiti proizvode i uslugu u skladu sa njihovim zahtjevima i potrebama“, dodaje Džafić.

Briga i zaštita okoliša

Od samog osnivanja kompanije pa sve do danas Ovako je usmjeren na to da se na neki način oduži zajednici u kojoj djeluju. Svake godine kompanija organizira veliku donatorsku akciju sa fokusom na socijalno ugroženo stanovništvo. Tri godine zaredom bili su generalni sponzor košarkaške reprezentacije BiH, konstantno pružaju podršku kulturno – sportskim manifestacijama i nastoje podržati pojedince i projekte za koje smatraju da mogu biti od koristi za društvenu zajednicu.

“Ono na šta smo ponosni i što želim istaći jeste činjenica da smo kompanija koja posebnu pažnju posvećuje brizi i zaštiti okoliša. Naime, jedina smo kompanija u BiH koja posjeduje sistem za pročišćavanje vode i vlastitu kafileriju. Kompanija smo koja ovdje živi, radi i djeluje i jedna od naših vizija je da budućim pokoljenjima ostavimo što kvalitetniju životnu sredinu. Nadamo se da će u budućnosti i druge kompanije slijediti naš primjer“, ističe Džafić.

Činjenice koje (možda) niste znali

Akova grupacija sastoji se od tri uspješne kompanije: Akova Impex (prodaja i distribucija), Mesna industrija Ovako (proizvodnja mesnih prerađevina) i Brovis (proizvodnja pilećeg mesa);
Akova grupacija trenutno upošljava oko 1.000 ljudi te sarađuje sa 100 kooperantskih farmi širom BiH;
Izvoz u 2017. godini bilježio rast od skoro 30 posto, što je i više nego zadovoljavajuće;
Proizvodi Ovako mogu se naći na policama u Srbiji, Makedoniji, Kosovu, Crnoj Gori, Albaniji, Australiji, Hong Kongu, Vijetnamu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Siriji;
Trenutni kapaciteti proizvodnje svježeg pilećeg mesa u kompaniji Brovis su 60.000 komada na dnevnoj osnovi, dok su kapaciteti u proizvodnji prerađevina oko 100 tona dnevno



:thumbup:
Heller
Posts: 4404
Joined: 02/05/2012 22:32
Location: Tuzla

#5641 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Heller »

U ratu pravili u Ljubljani a prodavali u BiH, e tad su se pare uzimale :run:
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20503
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#5642 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by Bullet Tooth Tony »

banjaluka078 wrote:Nije me baš lako nagovoriti da pijem sokove, osim cijeđenih, ali za ovaj njihov od višnje se nisam nimalo pokajala.

http://www.kulin.ba/sokovi/
Dizajn boce i cepa je bas super :thumbup: :thumbup:
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66050
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#5643 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by _BataZiv_0809 »

kockakockica wrote: Međutim, zbog ratnih dešavanja, kompanija je prestala sa radom, a kompletna imovina je opljačkana i uništena. Zahvaljujući upornosti osnivača, kompanija počinje djelovati na izmještenoj lokaciji u Ljubljani, a osnovna djelatnost u to vrijeme bila je isporuka prehrambenih proizvoda u BiH.
:D

User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66050
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#5644 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by _BataZiv_0809 »

manekenka u penziji wrote:
DaShip wrote:
manekenka u penziji wrote:
To se zove teasing.
Da, a za šta se to koristi?Za filmove, serije, video igre, aute, telefone i ostalu skupocjenu i poznatu robu, ko će u BOSNI obraćati pažnju na neke misteriozne plakate?
Ocito im je teasing uspio jer kako vidim, nisu prosli nezamjeceno. Kako vidiš, koristi se u marketinške svrhe.

Sjetimo se plakata: Ko je Sejla Grac? :D i kompletne price oko toga.

To su bili jedni od prvih teasing reklama u BiH
I ja saM Centar svijeta :D
tap3ah75
Posts: 5979
Joined: 07/09/2009 14:14

#5645 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by tap3ah75 »

Thorgerson wrote:
tap3ah75 wrote:Što nisi napisao koliko košta kakanjski keks? :bih:
I gdje kupiti? Fino izgleda
10 KM 300g.
Kupiti u MGM apotekama .... u Kaknju.
Za ostalo ne znam.
developer10
Posts: 785
Joined: 12/12/2012 13:45
Location: München, DE

#5646 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by developer10 »

manekenka u penziji wrote:
DaShip wrote:
manekenka u penziji wrote:
To se zove teasing.
Da, a za šta se to koristi?Za filmove, serije, video igre, aute, telefone i ostalu skupocjenu i poznatu robu, ko će u BOSNI obraćati pažnju na neke misteriozne plakate?
Ocito im je teasing uspio jer kako vidim, nisu prosli nezamjeceno. Kako vidiš, koristi se u marketinške svrhe.

Sjetimo se plakata: Ko je Sejla Grac? :D i kompletne price oko toga.

To su bili jedni od prvih teasing reklama u BiH
Ja koliko se sjecam, prva koju sam vidio te vrste bila je reklama Tvornice Duhana Rovinj, pisalo je samo MC2 i nesto kao: Ja sam centar svijeta... Njihova nova marka cigareta bila u pitanju.
AkumAone
Posts: 188
Joined: 08/04/2009 22:36

#5650 Re: Bh. proizvodi široke potrošnje

Post by AkumAone »

Novi Bonito cajevi. Energija i Disi slobodno su odlicni, ostala cetiri nisam stigao probati.
Image
Last edited by AkumAone on 11/03/2018 06:49, edited 2 times in total.
Post Reply