Sta konkretno nedostaje dizajnu kesica ovih Semberskih supa? Da li moze bolje, naravno, ali meni sasvim ok izgledaju. Jedino sto su mogli neku bolju sliku same supe staviti da se malo ove kesice vise razlikuju, ali oni su ovdje fkt stavili supu onakvu kakva izgleda kad je napravis. Ono, jbg trebaju skontati da se u marketingu moze i "malo" slagati.pinkman wrote:Tako je. Nisam je probao, niti planiram jer ne jedem te proizvode iz kesice. Istina jeste da se hrana vise proizvodila u Hrvatskoj, nego u BiH, pa je jasno da su oni naslijedili mnoge kompanije koje imaju zaista dobre proizvode.bh.tornjak wrote: cisto sumljas....?
znaci ni probao nisi...a vec znas da je Podravka bolja....
pa, to sto je nekad bila teska industrija danas od njihove supe imas tanjir vruce slane vode...al narod je naucen i predprogramiran da mu je tudje po nekom automatizmu bolje...jbg...kompleksi
s druge strane....sve je stvar ukusa.....neko me ce ove Semberkine supe biti dobre....a nekome nece...
Nista ovo sto pisem nema veze kompleksima niti "predprogramiranjem" da je tudje bolje. To se zove marketing. Bh. kompanije ne zele da investiraju u marketing, gledaju na njega kao na trosak, a ne investiciju. U Bingu izgleda nisu culi za marketing, pocevsi od ove ambalaze pa nadalje. Sve je produkt jeftinih cijena, ali je stvar da vise ni cijene nisu kao sto su bile.
Najbolji primjer o marketingu je Jana - ljudi je kupuju puno, a mi imamo isto kvalitetnu vodu, ali dzaba.
Npr. evo kako to Podravka radi. Jaime oliver je ne moze napraviti iz ove kesice da izgleda ovako kao na slici. Dakle nema jebene sanse. Ali jbg to je marketing.
Ali imaju i oni kica