BEZOBRAZLUK SA CIJENAMA :P

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40718
Joined: 29/06/2011 23:39

#26 Re: BEZOBRAZLUK SA CIJENAMA :P

Post by dječak sa šibicama »

karanana wrote:kakvo visoko kakvi bakraci. prije ce onaj u trebinju. odakle milijarde za to? i plus rashodovanje ovoga. sta bi bilo mjesto ovoga aerodroma? tibrine zgrade? kakve price bacaju, i ljudi se hvataju za to, to je nevjerovatno.
jebote, iznad pejtona i ilidze avionske gume haman dotaknu riblja kost antene na zgradama pa aerodrom i te zgrade egzistiraju vec decenijama i sad neko naso prodavati pricu o stupu i izgradnji tibre koja uopste nije ni u putanji aviona koji se spustaju i dizu nego je sa lijeve strane piste i rute spustanja, u rejonu bivseg interexa odnosno desne strane rijeke dobrinje.
dakle, zgrade treba da se prilagodjavaju aerodromima a ne aerodromi zgradama. ako su te nove tibrine zgrade opasnost za avione, a ja mislim da nisu, onda one sigurno ne bi dobile ni dozvolu za gradnju.
Ma nigdje veze prica, dovoljno baciti pogled na kartu

Image

gdje je aerodromska pista i putanja slijetanja/uzlijetanja aviona, a gdje su Tibra, Interex i desna obala Dobrinje.

Laik vidi da to nema veze sa vezom.
Bodkin
Posts: 21581
Joined: 03/09/2008 00:48
Location: Overseas

#27 Re: BEZOBRAZLUK SA CIJENAMA :P

Post by Bodkin »

karanana wrote:sa-zg sa adriom?
to preko ljubljane?
Ne sa-zg nego opcenito linije za sa
User avatar
adda_sa
Posts: 830
Joined: 11/03/2006 21:52
Location: where my friends are

#28 Re: BEZOBRAZLUK SA CIJENAMA :P

Post by adda_sa »

cijena ne zavisi od udaljenosti ili duzine leta, nego aerodromskih taksi...croatian airlines, kao i bh airlines nisu low budget kompanije, dok npr wizz air i ryanair i germanwings jesu....
evo ti primjer bus prevoza :
sarajevo-zagreb, 6h, 400km, 50eura jedan smjer
zagreb-bec, 4h, 370km, 60e povratna
oba sa centrotransom, dok je npr biss tours ovako :
sarajevo-bec, 12h, 800km, 40e povratna
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#29 Re: BEZOBRAZLUK SA CIJENAMA :P

Post by Thorgerson »

Mi mozda sada ne mozemo premjestiti aerodrom, necemo moci ni za 5-10 godina - najvjerovatnije. Ali da smo normalna drzava vec danas bi se odredila parcela i otkupila npr. eto u Visokom ili negdje jos blize, gdje nema puno magle i gdje je ok infrastruktura. Otkupi ako je privatno, ako je drzavno zacrtaj da ce se tu planira aerodrom, pa za 30 godina, za 30. I ove ceste koje se sad grade su ucrtane prije 30+ godina. Da nisu, qrac bi i danas bile izgradjene.

Dakle, treba planirati i tu nema nista lose. Ali bosnjo to ne zna.

Idealno bi bilo da se aerodrom izmjesti, na onom dijelu se moze prosiriti Dobrinja, te spojiti neprirodno presjecen dio prema Hrasnici i Butmiru, puknuti tamo tramvaje, trole, onaj dio bi bio super za zivot.

Jer, ako cemo gledati dugorocno ovaj aerodrom je karina. Nit se moze prosiriti, nit nista...dakle sutra eto da odjednom dozivimo neki boom ekonomski, sta ces sa ovim aerodromom? Prkno.

Onako brate izmjesti ga na ledinu, kao sto je i u svim vecim evropskim gradovima...pa onda imas prostora da se i siris, da gradis..spoji ga na autoput i dovidjenja...

Kad naprave pristup autoputu dole sa Brijesca, pa u Visokom si za 15-ak min.
User avatar
karanana
Posts: 47237
Joined: 26/02/2004 00:00

#30 Re: BEZOBRAZLUK SA CIJENAMA :P

Post by karanana »

ima li visochaka da potvrde da u moshtrama nema magle?

ja kad god sam jutrom i po noci prolazio u ova doba godine pa do proljeca, magle su haman pa iste kao i u sarajevu. ne toliko guste ali bi i tamo sigurno stvarale problem.
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#31 Re: BEZOBRAZLUK SA CIJENAMA :P

Post by drndalo »

Ko o cemu besposlen pop o krstenju jarica... Ekonomski bum ? Booommmm !

Puce metla k'o top...

I prije sam na onoj velikoj temi, koju je ocito nekim mrsko citati napisao: Ako Tito, SFRJ, i JNA nisu mogli/stigli premjestiti SJJ na Romaniju, a vjerujem da je studija mogucih lokacija napravljena '73 mjerodavnija od ijedne sada (visedecenijsko pracenje prosjeka vremena), onda je sve jasno... Sarajevo nema potrebe za vecim aerodromom, barem jos jedno 100 godina... Zasto ? Zato sto je projektovani kapacitet ovog i ovakvog oko 2 miliona putnika godisnje... Sada smo tek presli 600.000 kom... Cijela zemlja, iz koje je iz mnogih krajeva lakse, brze, i jeftinije putovati iz okolnih, ZAG, BEG, SPU, DBV, ima mozda 3.5 mil. stanovnika, i nek' je 2 mil. kom. dijaspore... Koliko je to ? Projektovani godisnji kapacitet aerodroma je 40% kompletnog stanovnistva zemlje ?

Dje vi zivite ? U zemlji ljubicastih lala ?

Povecanje kapaciteta aerodroma se ne pravi samo kvadratima tla na kojem se nalazi... Moze se praviti kategorijom aerodroma, gdje avioni slecu po losijem vremenu od sada moguceg, ali to isto nije bas moguce, barem do licenciranja avionske GPS navigacije u dovoljnoj preciznosti... Sto moze biti za 10 godina, ili 20... Sa sadasnjom tehnologijom ne moze, prije svega zbog Trebevica, koji je tu gdje jeste... A on potencijalno moze smetati avionu koji mora da fuli prilaz, i napravi krug za ponovno slijetanje, ali na 1 motoru, jer je drugi u kvaru... A takav avion ima losije karakteristike penjanja od onoga sa 2 ispravna...
adda_sa wrote:cijena ne zavisi od udaljenosti ili duzine leta, nego aerodromskih taksi...croatian airlines, kao i bh airlines nisu low budget kompanije, dok npr wizz air i ryanair i germanwings jesu....
De malo provjeri sta pises...
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#32 Re: BEZOBRAZLUK SA CIJENAMA :P

Post by drndalo »

Evo, molim da mi se objasni koje su to taxe sa SJJ koje jako poskupljuju letenje sa SJJ...

Image

Na ovoj slici za vidimo let SJJ-CGN-SJJ u februaru. Cijena oba pravca je ista: 59.99 EUR... Od toga je let SJJ-CGN podijeljen ovako: Prevoz odrasle osobe 23.78 EUR, plus 36.21 EUR raznih taksi... Obratno, CGN-SJJ, takse se svega 14.19 EUR, ali je prevoz dignut na 45.80 EUR... Iz cega mozemo zakljuciti posto su konacne cijene za oba pravca putniku iste, da za pravac CGN-SJJ gdje je manje taxi naplaceno putniku, naplaceno vise extra profita firmi...

Opet kada gledamo tacnu razliku takse ova 2 aerodroma 36.21 - 14.19 = 22.02 EUR... Da li su 43 KM razlike u cijeni takse SJJ u odnosu na CGN zaista odlucujuce u kupovini avio karte za ovu razdaljinu, od skoro 1500 km ? Tj. da li bi bila odlucujuca razlika za let avionom razlika u cijeni od 142 EUR u odnosu na 120 EUR ? Ili 120 EUR u odnosu na 98 EUR ?
Post Reply