Bankovna kartica pomoc

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...
Post Reply
Simply_Red

Bankovna kartica pomoc

Post by Simply_Red » 17/05/2010 15:50

Pozdrav svima.

Ovakva je situacija: u roku od par dana (najvise 5), moram rezervisati jedan let za Tursku. Našao sam da mi je najjeftinije da idem iz beograda, i to drasticno jeftinije. Problem je sto traze (logicno), da uplatu izvrsim karticom, koju ja nikada nisam imao, a ukoliko bih uplatio sa tudjom karticom oni traze da ta osoba bude sa mnom na check-inu sto otpada. Danas sam mislio ici po bankama ali sam skontao da mi je ovako brze, valjda ce neko znati. Dakle treba mi obicna kartica, nista privilegije nista ovo-ono, jer sam student, nemam primanja, dakle kartica na koju mogu uplacivati i uzimati novac sa nje, ali u sto brzem roku da bude gotova. Zna li iko gdje bih to mogao odraditi i da li je moguce?

Rimad

Re: Bankovna kartica pomoc

Post by Rimad » 17/05/2010 16:42

Ja uvijek izbjegavam da plaćam karticom, zbog sigurnosnih razloga. Nasreću, uvijek je postojala opcija da uplatu izvršim preko banke. U tom slučaju moraš imati devizni račun. Mislim dati je potrebna samo CIPSova prijavnica i lična. Loša strana je što banka uzima mislim oko 10-20 eura provizije, ili to ide po procentu - nisam siguran.

Pogledaj da li ima drugih opcija plaćanja.

Malo mi je sumnjivo da ne možeš uplatiti koristeći tuđu kartica - valjda se ovako obezbjeđuju protiv zloupotreba.

Još nešto. Ne možeš sa bilo kojom karticom plaćati preko interneta, tako da ti opcija neke "najobičnije kartice otpada".
Last edited by Rimad on 17/05/2010 16:47, edited 1 time in total.

Michun

Post by Michun » 17/05/2010 16:46

Debitna kartica ti treba...
Jedini problem je sto za 5 dana ni u jednoj banci ti nece biti gotova.
Trazi ili da uplatis na neki racun ili nadji nekoga u Bgd da ti plati karticom.

akcija007

Post by akcija007 » 17/05/2010 19:38