A nisam na tebe mislio


Moderators: anex, _BataZiv_0809
Arteon 4Motion bi-turbo dizel 240 konja 500Nm ne moze pobjeci FWD bratu sa tifusarem 190 konja i 320Nm.EFD22 wrote: ↑21/11/2023 00:06 Joj međuubrzanja iz iste... Ja relevantnog podatka.
Bogtenejebo ko da smo svi invalidi i svi rođeni sa turbodizelima, a do jučer ovdje pojam bio Zastavin 1.1 kurac od motora.
Pa sjećam se svog Passata B3 1.8i sa 66kW, lagano ideš M17 do Sarajeva u petoj na 70-80, gospodski ga vratiš u treću i gas kad hoćeš preticati. Ne znam zašto je to problem?
Jedino ako nikako nemaš lijevu nogu i desnu ruku, onda ok.
Odjednom je svima problem mijenjati brzine...
Da je kako sve Nm od 0 do 3500 rpm, pa da ti ne trebaju brzine nikako...
A da, kupiš sebi EV, a za ljude koji znaju voziti tu su pravi motori.
Ma treba vozit', nek' se mane čitanja, ko je vidio dobra od knjige.kravamuzara wrote: ↑21/11/2023 00:10Arteon 4Motion bi-turbo dizel 240 konja 500Nm ne moze pobjeci FWD bratu sa tifusarem 190 konja i 320Nm.EFD22 wrote: ↑21/11/2023 00:06 Joj međuubrzanja iz iste... Ja relevantnog podatka.
Bogtenejebo ko da smo svi invalidi i svi rođeni sa turbodizelima, a do jučer ovdje pojam bio Zastavin 1.1 kurac od motora.
Pa sjećam se svog Passata B3 1.8i sa 66kW, lagano ideš M17 do Sarajeva u petoj na 70-80, gospodski ga vratiš u treću i gas kad hoćeš preticati. Ne znam zašto je to problem?
Jedino ako nikako nemaš lijevu nogu i desnu ruku, onda ok.
Odjednom je svima problem mijenjati brzine...
Da je kako sve Nm od 0 do 3500 rpm, pa da ti ne trebaju brzine nikako...
A da, kupiš sebi EV, a za ljude koji znaju voziti tu su pravi motori.
A FWD dizel sa 200 konja i 400Nm zaostane svjetlosnu godinu.
Nit kontaju ljudi koliko su euro 6d dizeli osakaceni nit koliko je bolji odziv benzinca.
Samo se brosure citaju, konektovani i canvra papagaji.
Jedan moj prijatelj ima alfu 159 JTD, isao kod njih- ne znam sta je u pitanju, kaze- bolje da nije, vec da je auto zamotao u 200 Eur i zapalio..EFD22 wrote: ↑21/11/2023 00:06Kako to, kad imaš u Laktašima MarketAuto koji je ovlašten za Fiat, Alfu, Jeep itd.
Ja sam kod njih kupio materi 500 prije 6 godina.
Provjeri ih, nisu daleko i dobri su momci, ne znam da li Duško još radi tamo.
E to nisam znao, ja sam Fiću kod njih redovno održavao u garanciji, sad to sâm radim.kuli1961 wrote: ↑21/11/2023 00:14Jedan moj prijatelj ima alfu 159 JTD, isao kod njih- ne znam sta je u pitanju, kaze- bolje da nije, vec da je auto zamotao u 200 Eur i zapalio..
i na lokalnom forumu vidim da se vlasnici Fiata nesto jako zale na njih, kao loši majstori... ne bih da testiram
pa eto, i sadasnji Renault. tj Guma M u BL, sve neki novi klinci, moja sreca pa jos im u nabavi dijelova radi stari radnik koji me poznaje, pa kad radim servis Dustera, nadgleda ih i kontrolise, inace ko zna sta bi bilo
Prije par mjeseci bila neka uporedba dva 1.2 turbo benzinca, isto konja cini mi se i razlika u 10Nm na papiru, ono znaci u stvarnosti +/-0,1s do 100, kaze konektovani ima bolje performanse ovaj sa 10Nm vise
Nastranu svi profesionalni recenzisti koje vi ne priznajete i iskustva ljudi koji voze i manje od tog CX-5 pa se žale na taj 2.0, sreća pa imamo i forumaše koji su baš na ovim temama iznijeli lično iskustvo koliko je trom i neoptimalan taj motor za CX-5.kravamuzara wrote: ↑21/11/2023 00:10Nit kontaju ljudi koliko su euro 6d dizeli osakaceni nit koliko je bolji odziv benzinca.EFD22 wrote: ↑21/11/2023 00:06 Joj međuubrzanja iz iste... Ja relevantnog podatka.
Bogtenejebo ko da smo svi invalidi i svi rođeni sa turbodizelima, a do jučer ovdje pojam bio Zastavin 1.1 kurac od motora.
Pa sjećam se svog Passata B3 1.8i sa 66kW, lagano ideš M17 do Sarajeva u petoj na 70-80, gospodski ga vratiš u treću i gas kad hoćeš preticati. Ne znam zašto je to problem?
Jedino ako nikako nemaš lijevu nogu i desnu ruku, onda ok.
Odjednom je svima problem mijenjati brzine...
Da je kako sve Nm od 0 do 3500 rpm, pa da ti ne trebaju brzine nikako...
A da, kupiš sebi EV, a za ljude koji znaju voziti tu su pravi motori.
Samo se brosure citaju, konektovani i canvra papagaji.
Nisam gledao cijene.
Jedno je kad kazem okej, drugo zabadanje u sjediste sa 600Nm.canvra888 wrote: ↑21/11/2023 00:26Nastranu svi profesionalni recenzisti koje vi ne priznajete i iskustva ljudi koji voze i manje od tog CX-5 pa se žale na taj 2.0, sreća pa imamo i forumaše koji su baš na ovim temama iznijeli lično iskustvo koliko je trom i neoptimalan taj motor za CX-5.kravamuzara wrote: ↑21/11/2023 00:10Nit kontaju ljudi koliko su euro 6d dizeli osakaceni nit koliko je bolji odziv benzinca.EFD22 wrote: ↑21/11/2023 00:06 Joj međuubrzanja iz iste... Ja relevantnog podatka.
Bogtenejebo ko da smo svi invalidi i svi rođeni sa turbodizelima, a do jučer ovdje pojam bio Zastavin 1.1 kurac od motora.
Pa sjećam se svog Passata B3 1.8i sa 66kW, lagano ideš M17 do Sarajeva u petoj na 70-80, gospodski ga vratiš u treću i gas kad hoćeš preticati. Ne znam zašto je to problem?
Jedino ako nikako nemaš lijevu nogu i desnu ruku, onda ok.
Odjednom je svima problem mijenjati brzine...
Da je kako sve Nm od 0 do 3500 rpm, pa da ti ne trebaju brzine nikako...
A da, kupiš sebi EV, a za ljude koji znaju voziti tu su pravi motori.
Samo se brosure citaju, konektovani i canvra papagaji.
Pencilin za vas sektaše![]()
Taj razočarani forumaš nije rekao da je okej taj 2.0, nego da je teška grobina.kravamuzara wrote: ↑21/11/2023 00:31Jedno je kad kazem okej, drugo zabadanje u sjediste sa 600Nm.canvra888 wrote: ↑21/11/2023 00:26Nastranu svi profesionalni recenzisti koje vi ne priznajete i iskustva ljudi koji voze i manje od tog CX-5 pa se žale na taj 2.0, sreća pa imamo i forumaše koji su baš na ovim temama iznijeli lično iskustvo koliko je trom i neoptimalan taj motor za CX-5.kravamuzara wrote: ↑21/11/2023 00:10
Nit kontaju ljudi koliko su euro 6d dizeli osakaceni nit koliko je bolji odziv benzinca.
Samo se brosure citaju, konektovani i canvra papagaji.
Pencilin za vas sektaše![]()
Glupiras se i govoris kako taj 1.6 dizel subjektivno kida u odnosu na atmo, ubi se jadan kidajuci 6,6s 60-100, toliko idu benzinci sa 100 konja.
Da te citiram, "ukljuci mozak".
A 3.0 sa 1.6 ima veze kakve tacno ?canvra888 wrote: ↑21/11/2023 00:38Taj razočarani forumaš nije rekao da je okej taj 2.0, nego da je teška grobina.kravamuzara wrote: ↑21/11/2023 00:31Jedno je kad kazem okej, drugo zabadanje u sjediste sa 600Nm.canvra888 wrote: ↑21/11/2023 00:26
Nastranu svi profesionalni recenzisti koje vi ne priznajete i iskustva ljudi koji voze i manje od tog CX-5 pa se žale na taj 2.0, sreća pa imamo i forumaše koji su baš na ovim temama iznijeli lično iskustvo koliko je trom i neoptimalan taj motor za CX-5.
Pencilin za vas sektaše![]()
Glupiras se i govoris kako taj 1.6 dizel subjektivno kida u odnosu na atmo, ubi se jadan kidajuci 6,6s 60-100, toliko idu benzinci sa 100 konja.
Da te citiram, "ukljuci mozak".
Drugo, kažeš za 1.6 crdi dok on skonta šta se dešava, 2.0 sa-g je već na 4k... Jašta jeTe bifle možeš pričati nekom ko se nije družio pola životnog vijeka sa atmo benzincima
Ponavljam, za nekoga ko dolazi sa BMW-ovog motora koji vrvi momentom, naravno da subjektivno kida taj 1.6 u Kiji poredeći ga sa 2.0 sa-g.
Radi konteksta i komparacije performansi 2.0 sa-g, jer je i sam OP pomenuo 1.6.kravamuzara wrote: ↑21/11/2023 01:00A 3.0 sa 1.6 ima veze kakve tacno ?canvra888 wrote: ↑21/11/2023 00:38Taj razočarani forumaš nije rekao da je okej taj 2.0, nego da je teška grobina.kravamuzara wrote: ↑21/11/2023 00:31
Jedno je kad kazem okej, drugo zabadanje u sjediste sa 600Nm.
Glupiras se i govoris kako taj 1.6 dizel subjektivno kida u odnosu na atmo, ubi se jadan kidajuci 6,6s 60-100, toliko idu benzinci sa 100 konja.
Da te citiram, "ukljuci mozak".
Drugo, kažeš za 1.6 crdi dok on skonta šta se dešava, 2.0 sa-g je već na 4k... Jašta jeTe bifle možeš pričati nekom ko se nije družio pola životnog vijeka sa atmo benzincima
Ponavljam, za nekoga ko dolazi sa BMW-ovog motora koji vrvi momentom, naravno da subjektivno kida taj 1.6 u Kiji poredeći ga sa 2.0 sa-g.
Zbog tezine i aerodinamike navedenih vozila, taj 1.6T ce se lakse nositi od Mazdinog 2.0 atmosferca
Velika razlika u cijeni jer je Compass PHEV. Usporedi sa PHEV drugih proizvodjaca.
Ovo sam ja pričao od početka pa sam odustao. Na stranu izbor, legitimno pravo da kupiš šta god želiš, ali vozači su vremenom postali invalidi baš zbog TD motora. Ubace manuelca u četvrtu i voze ga kao automatika, nema više pipkanja ni kvačila ni ručice.EFD22 wrote: ↑21/11/2023 00:06 Joj međuubrzanja iz iste... Ja relevantnog podatka.
Bogtenejebo ko da smo svi invalidi i svi rođeni sa turbodizelima, a do jučer ovdje pojam bio Zastavin 1.1 kurac od motora.
Pa sjećam se svog Passata B3 1.8i sa 66kW, lagano ideš M17 do Sarajeva u petoj na 70-80, gospodski ga vratiš u treću i gas kad hoćeš preticati. Ne znam zašto je to problem?
Jedino ako nikako nemaš lijevu nogu i desnu ruku, onda ok.
Odjednom je svima problem mijenjati brzine...
Da je kako sve Nm od 0 do 3500 rpm, pa da ti ne trebaju brzine nikako...
A da, kupiš sebi EV, a za ljude koji znaju voziti tu su pravi motori.
citroen xm wrote: ↑21/11/2023 12:39 Ma da, inače je san svakog ljubitelja auta jedan turbo dizel ispod haube.![]()
Imaš li išta konkretnije prigovoriti?