ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godine rute su bile privremeno blokirane
ti pise so slijetnaju C17 , cargo vojnih aviona i aviona koji su bili pod posebnom pdzovolm za slijetanje u Sarajevu
ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godine rute su bile privremeno blokirane
Pucali su na irak . I fulili su bazu(pogodili prazne satore oznacene kao smece) mada su javili iraku da ce doletit rakete. 5 sati prije su ih upozorili.rajvosaxo wrote: ↑10/01/2020 11:50Kako nisu u ratu ?
Sta je ispaljivanje raketa, vatromet ?
Gadjas jednu USA, ocekujes protivudar I ne zatvoris aerodrom ?
O cemu pricamo ?
Lufthansa je letila, BA takodje. Nisu letili prvih dana agresije ostalo normala. Nije se smjelo ispod 5000m i nisu smjeli gasit oznaku civilni. Servi su uzimali lijepe pare na osnovu juge za prelijetanjeConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 11:11ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godine rute su bile privremeno blokirane
ti pise so slijetnaju C17 , cargo vojnih aviona i aviona koji su bili pod posebnom pdzovolm za slijetanje u Sarajevu
Srbi su zaradili u ratnom periodu, to je potpuno OK, a tek u dcembru prosle godine je BiH dobila potpunu kontorlu vlastitog nema, nema vise bacanja novaca drugima,, ali, hej 25 godina je trebalo , jer je netko bio usporen u cvilnom avijaciji u BiHBiBi911 wrote: ↑10/01/2020 12:07Lufthansa je letila, BA takodje. Nisu letili prvih dana agresije ostalo normala. Nije se smjelo ispod 5000m i nisu smjeli gasit oznaku civilni. Servi su uzimali lijepe pare na osnovu juge za prelijetanjeConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 11:11ne, nisu letjeli iznad Balkana, narocito ne tokom '93 godine rute su bile privremeno blokirane
ti pise so slijetnaju C17 , cargo vojnih aviona i aviona koji su bili pod posebnom pdzovolm za slijetanje u Sarajevu
Žao mi je što nema trenutno mogućnosti da uploadam kartu na kojoj je jasno naznačeno da je zračni prostor iznad BiH bio deklarisan kao No fly area tokom cijelog rata. Susjedi jesu profitirali jer su sve rute išle preko Cro i Srb, pa su time ostvarili ogromnu finansijsku korist. Što je najvažnije, zadržali su kontinuitet, razvijali sisteme prateći trendove i ovoj branši i usvajali standarde koji su bili propisivani od strane ICAO.
helpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 13:48Žao mi je što nema trenutno mogućnosti da uploadam kartu na kojoj je jasno naznačeno da je zračni prostor iznad BiH bio deklarisan kao No fly area tokom cijelog rata. Susjedi jesu profitirali jer su sve rute išle preko Cro i Srb, pa su time ostvarili ogromnu finansijsku korist. Što je najvažnije, zadržali su kontinuitet, razvijali sisteme prateći trendove i ovoj branši i usvajali standarde koji su bili propisivani od strane ICAO.
Mi, mislim na BiH, nismo imali ništa od ovoga, sve se moralo iz početka uz sabotiranje svakog pokušaja preuzimanja makar dijela servisa. Na kraju smo odošli do ovoga danas uz nevjerovatan broj ICAO audita kako bi dokazali da smo sposobni pružati uslugu u skladu sa standardima i iznad svega pružati safe usluge po svim servisima koje danas provahder pruža.
Na koga mislite?
Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.Connaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 13:54BiHANSA
helpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:02Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.
Bilo bi lijepo kada biste ovde objasnili kako se moglo ranije
Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playa . Kolegicama a kolegama mahanjeConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:04helpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:02Mislim da se grdno varate. Trebali jesmo ranije, ali nije se moglo ranije. Mnogo faktora je uticalo na ovo, ali zahvaljujući trenutnom menadžmentu Agencije koji je uspio animirati ljude da daju 200% od sebe i stavljaju nekada glavu gdje drugi nisu htjeli nogu, mi danas imamo ovo. Dovoljno je da imate resornog ministra koji odlučuje na kraju o svemu, a koji ne zna kako agencija radi, kako se finansira ...Dok objasnite šta treba, dok objasnite šta koja skraćenica znači, zašto je važan neki sistem, prođe mnogo vremena. I na kraju imate nakaradan sistem javnih nabavki koji vam još doda soli na ranu. Dakle, napravite gantogram i onda slobodno sve te rokove morate množiti sa najmanje 3.
Bilo bi lijepo kada biste ovde objasnili kako se moglo ranije
uopce nisma pisala protiv radnika i strucnog osoblja, vec o gore doticnom dijelu
mi smo ipak profesinalno kolege, razumijem vas i nemam negativne kritike ka vama
Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH nebahelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:11 Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playa . Kolegicama a kolegama mahanje
FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...Connaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:40Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH nebahelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:11 Ne treba kriviti ni političare za svaki delay, kažem sistem javnih nabavki je jako puno kašnjenja napravio. Hoću reći da je bilo mnogo podmetanja, namjernih i nenamjernih odugovlačenja. Ali eto, kad se male ruke slože... A pogledajte, BHANSA je zajedno sa još nekolicinom provajdera među prvima uvela FRA koncept sa tri ili više država, pokazali da znamo i možemo i tako smo dobili i potporu od velikih igrača. To nam je pomoglo. Ima ipak fair playa . Kolegicama a kolegama mahanje
Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem
ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odluke Kakv je FRA konpcet, hvala
oh, da,ljubim te kao avio kolegu
hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jezikuhelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:50FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...Connaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:40
Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH neba
Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem
ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odluke Kakv je FRA konpcet, hvala
oh, da,ljubim te kao avio kolegu
Za eventualna pitanja stojim na raspolaganjuConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:59hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jezikuhelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:50FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...Connaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:40
Treba ih kritikovati , jer su pare mogle znatno prije da lijezu u BiH kasu od BH neba
Vama kao radnim koelgama se divim, i znam vrlo dobro, da je srtrsno raditi pod birokratskim ogranicenjeima , jer operma nije bila problem
ne mogu se sjetiti FRA koncepta, iako sam dugo remena pratila Maastricht i EUROCONTOROL odluke Kakv je FRA konpcet, hvala
oh, da,ljubim te kao avio kolegu
cijeli koncpet je bazian na operational cost i efficiency , ali nisam posebno obratila paznju na konkretan dio u vezi rada osoblja u domicilnoj bazi
jao, ovo je nasa tema, odnosn sve vezano za civilnu avijacijuhelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 15:00Za eventualna pitanja stojim na raspolaganjuConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:59hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jezikuhelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:50
FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...
cijeli koncpet je bazian na operational cost i efficiency , ali nisam posebno obratila paznju na konkretan dio u vezi rada osoblja u domicilnoj bazi
sto vas nema na liveATChelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 15:00Za eventualna pitanja stojim na raspolaganjuConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:59hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jezikuhelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 14:50
FRA (free route airspace) je koncept u kome u zračnom prostoru neke zemlje nema ruta, leti se od ulaznih do izlaznih predefinisanih tačaka proizvoljnim odabirom ili preko posrednih, također ranije objavljenih tačaka i unutar kojeg se opet pružaju usluge ATS. Znatno se skraćuje vrijeme preleta, manji troškovi i u konačnici bi trebalo doći do dmanjenja cijene avio karte, plus smanjeno onečišćenje zraka...
cijeli koncpet je bazian na operational cost i efficiency , ali nisam posebno obratila paznju na konkretan dio u vezi rada osoblja u domicilnoj bazi
Ulazak u streilnu zonu je komplikovan zbog potrebnih odobrenja od DGS i službe unutrašnje zaštite aerodroma, nažalost. Više detalja kroz PMConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 15:04
u Sarajevu sam, a jos nisam nikad bila na SJJ , ali da vidim aerodrom iz prefisonlanog ugla, ne kao putnica
Nemam tu informaciju, nažalostazdralovic wrote: ↑10/01/2020 15:07sto vas nema na liveATChelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 15:00Za eventualna pitanja stojim na raspolaganjuConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 14:59
hvala, sad sam procitalal na egleskom, ne razumijem bas dobro na nasem jeziku
cijeli koncpet je bazian na operational cost i efficiency , ali nisam posebno obratila paznju na konkretan dio u vezi rada osoblja u domicilnoj bazi
imas pm od mene , hvalahelpdesk1 wrote: ↑10/01/2020 15:11Ulazak u streilnu zonu je komplikovan zbog potrebnih odobrenja od DGS i službe unutrašnje zaštite aerodroma, nažalost. Više detalja kroz PMConnaisseur Karlin wrote: ↑10/01/2020 15:04
u Sarajevu sam, a jos nisam nikad bila na SJJ , ali da vidim aerodrom iz prefisonlanog ugla, ne kao putnica