Avionske nesrece

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Edin H.
Posts: 47025
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#3701 Re: Avionske nesrece

Post by Edin H. »

Bobi wrote:A jesi ti s tom gumom :D, jel ono pretpostavljaju da je neka britva na vratima popustila,kakve to ima veze s gumom :D ?
Connaisseur Karlin wrote:
Edin H, nije problem starost aviona, vec odrzavanje aviona, a najvaznije je rad , protokol pilota i ostalih radnika :) Ryanair ima svoje hangare za odrzavanje na tri lokacije , a imati nove avione ne znaci nemati potrebu promjeniti gume i slicne detalje vezan za broj sat letenja. :)

Of onolikog aviona ona se napenalila da Ryan Air lafo ne mijenja gume, kao da je F1 tim, a ne avio kompanija :D
User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#3702 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin »

drndalo wrote:
Connaisseur Karlin wrote:
drndalo wrote: Pa upravo o tome i pricamo, mijesas babe i zabe. Avherald prati sve sto moze, i najcesce su to incidenti koji MORAJU biti prijavljeni po zakonima i propisima... Postoje i neke stroze kompanijske/drzavne procedure koje NISU obavezne... Lijepo je kada je neko strozi od opstih propisa, ali to nije OBAVEZNO!
AV Herlad radionoliko koliko smije, a ne radi sve sto moze :D

ouch, da radis sa mnom , upitalal bih se sto konketno podrazumijevas da je nesto neophodno ,a sto nije neophodno , tu sam jako nezgodna :-D
Da radim s tobom ili bismo se potukli drugi dan ili bi te natjerao da se najzad izrazis kako treba. Trcis pred rudu, napises nesto sto ni sama nisi mislila, ali onda to branis i kad znas da si lupila, dal brzinom, dal problemima sa izrazavanjem na nasem jeziku...

Zna se u avijaciji sta je Mandatory reportable... Voluntarely reportable occurences su dobro dosla poboljsanja. Ali ona nisu zakonski Mandator-na tj. obavezna...
ja upravo vodim ogorman prolbem sa postojanjem volunterely reporting , a koji se cesto puta izjbegava ,a moze biti eye opener :roll:

pa ako se potuemo, ne znaci, da nemamo iste stavove :D :lol:
User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#3703 Re: Avionske nesrece

Post by Connaisseur Karlin »

Edin H. wrote:
Of onolikog aviona ona se napenalila da Ryan Air lafo ne mijenja gume, kao da je F1 tim, a ne avio kompanija :D
hahhahaha lud si :lol: uf , da samo znas kako je biznis sa avio gumama dobar :thumbup:
Melo15
Posts: 896
Joined: 13/08/2011 21:36

#3704 Re: Avionske nesrece

Post by Melo15 »

Connaisseur Karlin wrote:
Edin H. wrote:
Of onolikog aviona ona se napenalila da Ryan Air lafo ne mijenja gume, kao da je F1 tim, a ne avio kompanija :D
hahhahaha lud si :lol: uf , da samo znas kako je biznis sa avio gumama dobar :thumbup:
Mozda si ti u tom biznisu a Ryanair ne kupuje od tebe pa ih pljujes? :mrgreen:
Bobi
Forum administrator
Posts: 32162
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#3705 Re: Avionske nesrece

Post by Bobi »

Image
Bobi
Forum administrator
Posts: 32162
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#3706 Re: Avionske nesrece

Post by Bobi »

User avatar
apsidejzi
Posts: 8258
Joined: 25/05/2013 23:49

#3707 Re: Avionske nesrece

Post by apsidejzi »

Ovakvi clanci su sasvim nepotrebni na primjer:

https://www.klix.ba/vijesti/svijet/avio ... /181004003

U nedostatku stvarnih nesreca kad je sigurnost avio saobracaja na najvisem nivou, novinari traze bilo sta da plase narod jer je opstepoznato da su clanci koji strase "klikljiviji" = veca zarada, od onih koji nisu bazirani na strahu. Otvoris link i kontas sta se desilo i onda vidis da se nije desilo apsolutno nista. Piloti prijavili da su sisli na rezervu goriva kako bi sletili prekoreda. Na kraju se ispostavilo da nisu ni bili na rezervi nego je neki senzor pogresno ocitao stanje goriva. Helem, nista, a vijest bombasticna. Nije to samo klix, nego svjetski mediji prenose ovo dok u stvarnosti npr 2017 godina je bila godina bez i jedne zrtve u avionskim nesrecama. Znaci niko nije poginuo.
User avatar
drndalo
Posts: 22820
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#3708 Re: Avionske nesrece

Post by drndalo »

Da, samo si malo i ti "dodao"... Nije bilo mrtvih u nesrecama putnickih-mlaznih aviona u komercijalnom saobracaju... Bilo je u teretnom i u propelercima... Ali to ne mijenja sustinu bitno...

E sad, ovaj dio sa slijetanjem "preko reda" zvuci prejednostavno, da bi bilo bas tako... Iako proglasavanje Fuel Emergency-a uvijek za sobom povlaci pisanje izvjestaja i istragu... A to niko pametan bas ne zeli raditi nekoliko mjeseci... Da naglasimo da bi svako slijetanje sa gorivom ispod "konacne rezerve", tj. onoga sto u avionu mora minimalno ostati u rezervoaru nakon slijetanja na bilo koji od predvidjenih redovnih/alternativnih aerodroma (dakle za "ne daj-ne daj-ne daj-boze"), moralo biti prijavljeno kao Fuel Emergency, i time pokretanje istrage (ne krivicne), nego agencijske, da se takve stvari vise ne bi desavale...

Bio je nedavno jedan od poznatijih slucajeva sa Ryan-om, u Spaniji, kada su im 3 leta u kratkom razmaku istog dana zbog nevremena morala mijenjati aerodrom za alternciju, gdje su svi isli, pa kako ih je tamo cekao "holding", jer je bilo vise aviona od plana, izracunali su da ce im faliti goriva, jer ga oni inace nose sto je "knapije" moguce... Taj dogadjaj je Ryan-u privukao nezeljenu paznju regulatornih tijela EU, a bogami i agencija nekoliko zemalja clanica...
User avatar
gentoo
Posts: 3288
Joined: 05/01/2008 12:10
Location: Ze
Grijem se na: MSZ-LN25 / MSZ-BT25

#3709 Re: Avionske nesrece

Post by gentoo »

User avatar
apsidejzi
Posts: 8258
Joined: 25/05/2013 23:49

#3710 Re: Avionske nesrece

Post by apsidejzi »

I danas jedan spade

https://www.klix.ba/vijesti/svijet/u-mo ... /181029001

Nov novcat Boeing 737 max8. Ovo je zapravo prva narudzba novog boingovog modela. Nije ga narucila ni jedna velika kompanija. Valjda cekaju da ga ove male oprobaju. Nije slavno otpocela svoju karijeru Max serija...

Nakon 5 minuta leta gubi brzinu. Odrzava visinu od 5000 stopa par minuta i onda nestaje...
User avatar
sadie_forever
Posts: 6009
Joined: 24/08/2014 21:34

#3711 Re: Avionske nesrece

Post by sadie_forever »

rahmet im dusi :(
User avatar
Koshpa
Posts: 4908
Joined: 20/05/2007 19:59
Location: Sarajevo

#3712 Re: Avionske nesrece

Post by Koshpa »

apsidejzi wrote:I danas jedan spade

https://www.klix.ba/vijesti/svijet/u-mo ... /181029001

Nov novcat Boeing 737 max8. Ovo je zapravo prva narudzba novog boingovog modela. Nije ga narucila ni jedna velika kompanija. Valjda cekaju da ga ove male oprobaju. Nije slavno otpocela svoju karijeru Max serija...

Nakon 5 minuta leta gubi brzinu. Odrzava visinu od 5000 stopa par minuta i onda nestaje...
Image

Na Sarajevskom aerodromu
User avatar
djevojka bez imena
Posts: 3587
Joined: 14/10/2015 05:39

#3713 Re: Avionske nesrece

Post by djevojka bez imena »

Koshpa wrote:
apsidejzi wrote:I danas jedan spade

https://www.klix.ba/vijesti/svijet/u-mo ... /181029001

Nov novcat Boeing 737 max8. Ovo je zapravo prva narudzba novog boingovog modela. Nije ga narucila ni jedna velika kompanija. Valjda cekaju da ga ove male oprobaju. Nije slavno otpocela svoju karijeru Max serija...

Nakon 5 minuta leta gubi brzinu. Odrzava visinu od 5000 stopa par minuta i onda nestaje...
Image

Na Sarajevskom aerodromu

I fly Dubai ih koristi.
Nadzorna_ploca
Posts: 11043
Joined: 05/12/2013 16:06

#3714 Re: Avionske nesrece

Post by Nadzorna_ploca »

Kaze zatrazio da se vrati i od tad se gubi komunikacija.. izgleda da nije bilo vremena za reakciju. Ne do Bog nikome.
lajkujMe
Posts: 12254
Joined: 06/04/2011 17:44
Location: Na svom mocnom racunaru

#3715 Re: Avionske nesrece

Post by lajkujMe »

Nov novcat avion pade.
Prema onome sto sam vidio do sada sto su objavili s flightradara je da avion nije uspio dobiti brzinu i visinu ja tipam na udare ptica i da su oba motora otkazala ako ne to onda tvornicki defekt nemoguce da nov avion tek tako padne.
User avatar
apsidejzi
Posts: 8258
Joined: 25/05/2013 23:49

#3717 Re: Avionske nesrece

Post by apsidejzi »

E jbg. Ja sam onda procitao pogresno. Helem, ovo je bas neobicno da nov avion padne. Ne mozes reci nije odrzavan jer vjerovatno nije dosao red ni za prvi servis. Samo 800 sata leta od augusta 2018...

Na flightradaru se vidi da je uzlijetao 4 minute normalno onda je smanjio brzinu ali je i dalje nastavio dizati se jos par minuta dok nije dosao do 5000 stopa. Onda se par minuta borio sa visinom izmedju 5200 i 5000 da bi nakon trinaest minuta poceo naglo ponirati.
User avatar
djevojka bez imena
Posts: 3587
Joined: 14/10/2015 05:39

#3718 Re: Avionske nesrece

Post by djevojka bez imena »

Do 2021. Flota Turkisha će imati 40 B737max8.
Fudo387
Posts: 21793
Joined: 24/01/2015 19:44

#3719 Re: Avionske nesrece

Post by Fudo387 »

Imao tehnickih problema na letu prije ovoga, al’ to su braca zakrpili, vozi Misko.
Lion Air, sve ti je receno.
Ne sjedaj ako bas bas bas nemas drugu opciju.
Bobi
Forum administrator
Posts: 32162
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#3720 Re: Avionske nesrece

Post by Bobi »

Ko je kriv...kako razmišljaju dioničari :mrgreen:
Image

Stocks were defying gravity for the first half of the day on China's plan to lower import tax on autos by 50% and Italy keeping its 'triple-B' bond rating from S&P. Strength in banking stocks offset merger-related pressure on IBM ( IBM ) and heavy losses in Boeing ( BA ) tied to the Indonesian plane crash and lifted the blue chip index back towards technical resistance at its 200-day moving average for a 300+ point gain.
User avatar
apsidejzi
Posts: 8258
Joined: 25/05/2013 23:49

#3721 Re: Avionske nesrece

Post by apsidejzi »

Po obicaju, par tuznih prica i nedosanjanih snova ljudi koji nastradaju. Ovaj put je to neka zena koja je krenula na umjetnu oplodnju jer nije mogla imati djece sa muzem. Tu je i druga zena koja je sa roditeljima krenula neni na sahranu. Sad im je svima sahrana... Isto tako, citav odjel ministarstva finansija se zatekao u avionu jer su bili u Jakarti preko vikenda pa se vracali sad na posao. Samo je jedan od njih zakasnio na avion jer je zaglavio u saobracaju pa nije stigao na vrijeme. Mislim da vise nikad necw galamit na druge kad upadne u guzvu :D
User avatar
Thorgerson
Posts: 8543
Joined: 15/04/2015 11:26

#3722 Re: Avionske nesrece

Post by Thorgerson »

In the ten years from 2008 to 2017, there were 1,410 hull loss accidents (i.e. an accident where the aircraft was damaged beyond economic repair) worldwide involving fixed-wing aircraft with six or more seats, yet from those accidents, only 8,530 people died. For comparison, an estimated 1.25 million people worldwide die from road accidents every year. Apart from one or two outlier years, both the number of airline accidents and deaths have been on a sustained downward trend since the mid-1990s.
User avatar
Edin H.
Posts: 47025
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#3723 Re: Avionske nesrece

Post by Edin H. »

A log obtained by the BBC showed the plane had experienced technical problems while flying from Bali to Jakarta the previous day.

The log showed one instrument was giving "unreliable" airspeed readings and the captain had to hand over to the first officer. Altitude readings also differed on the captain and first officer's instruments.

Lion Air chief executive Edward Sirait said on Tuesday that the plane had been repaired before being allowed to fly again.
:-)
User avatar
apsidejzi
Posts: 8258
Joined: 25/05/2013 23:49

#3724 Re: Avionske nesrece

Post by apsidejzi »

Pronasli su olupinu, sad salju ronioce da istraze teren i izvuku crne kutije te tijela nastradalih.
User avatar
apsidejzi
Posts: 8258
Joined: 25/05/2013 23:49

#3725 Re: Avionske nesrece

Post by apsidejzi »

Evo jos jedan update u vezi ovog zadnjeg pada kompanije Lion. Navodno je nekakav sensor bio pokvaren pa je zamjenjen jedan let ranije. Ovo je bio drugi let nakon zamjene. To je sensor koji mjeri ugao pod kojim leti avion. Izgleda da je i taj novi zakazao ili je mozda pogresno postavljen. Uglavnom senzor je autopilotu govorio da je previse naget uzrak i onda je autopilot prvo povecao brzinu. Dozvoljena brzina je cca 250 maha na visinama ispod 8000 stopa a avion se kretao haman 400 maha.

Posto je senzor i dalje slao pogresan ugao, autopilot je odlucio da obori nos aviona jer ce tako izbjeci stall posto nije htio da povecava brzinu vise. Piloti su se poceli boriti sa autopilotem tako sto su ispravljali avion a ovaj ga obarao jer mu je senzor slao pogresan signal. Na kraju su piloti izgubili bitku jer ih avion nije htio slusati. Ovo naravno nije zvanicni izvjestaj ali je glavna teorija koja ce se sada dokazivati jer su pronasli jednu crnu kutiju i izvadili je.

Moderni avioni imaju dosta automatizovanih mehanizama tako da ako ti iskljucis autopilota i dalje je dobar dio letjelice automatizovan. Ovaj mehanizam je dio tog sistema. Koliko sam mogao razumjeti istrazitelja, postoji nekakva tipka koja iskljucuje taj senzor i sistem koji obara nos aviona. Haman piloti nisu znali za nju. Boeing je vec poslao obavijest pilotima koji upravljaju sa ovim modelom da u slucaju slicnog problema iskljuce senzor i ukazao je gdje se nalazi ta tipka. Sada ce istraga ici i u tom smjeru da se utvrdi da li su piloti imali obuku u kojoj se uci o sistemu. Posto je mlad model aviona i posto je ubaceno dosta novih stvari u njega, trening pilota je bio veoma zahtjevan. Pitanje je da li je kompanija platila isti.

Eto tako...
Post Reply