Avionske nesrece
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#4501 Re: Avionske nesrece
Mislim da je stari model
-
- Posts: 2958
- Joined: 07/09/2013 18:57
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#4503 Re: Avionske nesrece
Bio oglas za material za renoviranje kupatila, nemam namjeru da renoviram, eto da znas ,svasta narodu pada na pamet, jebiga klikno jednom da vidim sta ima sad svaki drugi oglas kupatilo .
-
- Posts: 27907
- Joined: 20/03/2013 15:38
#4504 Re: Avionske nesrece
Pad pod uglom od 90 stepeni...
- gentoo
- Posts: 3298
- Joined: 05/01/2008 12:10
- Location: Ze
- Grijem se na: MSZ-LN25 / MSZ-BT25
#4505 Re: Avionske nesrece
Ovo moze biti samo da je ko onaj Germanwings.. pilot factor. Nema sanse da ovako pada u bilo kojem drugom scenariju
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#4506 Re: Avionske nesrece
Snimak sa nadzorne kamere, pada skoro vertikalno
-
- Posts: 2958
- Joined: 07/09/2013 18:57
#4507 Re: Avionske nesrece
- Dupli_skalp
- Posts: 3351
- Joined: 05/08/2008 13:14
- Location: pleme Šavašavaha
#4508 Re: Avionske nesrece
-
- Posts: 2958
- Joined: 07/09/2013 18:57
#4509 Re: Avionske nesrece
A u pravu si. Zao mi je ljudi mada se trudim da me ne pogadjaju vijesti jer bih poludio ako bih se sikirao za sve. Jos uskoro i ja idem na avion.
-
- Posts: 3999
- Joined: 02/06/2021 10:04
- Location: bosansko jajčno mesto
#4510 Re: Avionske nesrece
Ovako bez detalja, jedan od mogučih uzroka je gubitak pritiska/oksigena iznad 30.000 ft. Za avion iznad 35.000 ft. putnici imaju samo 15 sekundi da stave masku, zato postoji pravilo da prvo sebi staviš masku, a potom pomogneš drugima. Piloti imaju znatno kompliciraniji proces stavljanja maski, a postoje nekad problem, prekasna realizacija nedostatka kiseonika.
Drugi uzrok može biti sa gubitkom kontrole uzrokovanim i automatizacijom, ili nekom malfunkcijom.
Drugi uzrok može biti sa gubitkom kontrole uzrokovanim i automatizacijom, ili nekom malfunkcijom.
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#4511 Re: Avionske nesrece
Cccc dje si vazdan..tak sad komentarišeš ?De reci ako nije bio neki kvar zar avion automatski ne dize nos kad se previše obori,koliko god pilot guroa palicu to mu racunar jace vraca palicu nazad?KraljicaIzJajca wrote: ↑21/03/2022 17:11 Ovako bez detalja, jedan od mogučih uzroka je gubitak pritiska/oksigena iznad 30.000 ft. Za avion iznad 35.000 ft. putnici imaju samo 15 sekundi da stave masku, zato postoji pravilo da prvo sebi staviš masku, a potom pomogneš drugima. Piloti imaju znatno kompliciraniji proces stavljanja maski, a postoje nekad problem, prekasna realizacija nedostatka kiseonika.
Drugi uzrok može biti sa gubitkom kontrole uzrokovanim i automatizacijom, ili nekom malfunkcijom.
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#4512 Re: Avionske nesrece
Nek bude ženska posada, u ovim slućajevima one imaju manju želju za samoubijanjem .
-
- Posts: 3999
- Joined: 02/06/2021 10:04
- Location: bosansko jajčno mesto
#4513 Re: Avionske nesrece
Ovo je bilo jako brzo, avion je doslovno u zraku na 30,000 počeo sa gubitkom visine, a pravolinijski dug pad je definitivno znak da se nije imalo vremena reagirati.Bobi wrote: ↑21/03/2022 17:15Cccc dje si vazdan..tak sad komentarišeš ?KraljicaIzJajca wrote: ↑21/03/2022 17:11 Ovako bez detalja, jedan od mogučih uzroka je gubitak pritiska/oksigena iznad 30.000 ft. Za avion iznad 35.000 ft. putnici imaju samo 15 sekundi da stave masku, zato postoji pravilo da prvo sebi staviš masku, a potom pomogneš drugima. Piloti imaju znatno kompliciraniji proces stavljanja maski, a postoje nekad problem, prekasna realizacija nedostatka kiseonika.
Drugi uzrok može biti sa gubitkom kontrole uzrokovanim i automatizacijom, ili nekom malfunkcijom.
De reci ako nije bio neki kvar zar avion automatski ne dize nos kad se previše obori,koliko god pilot guroa palicu to mu racunar jace vraca palicu nazad?
Pitanje nisam razumjela. Ti pitaš za flight envelope? Ako to pitaš, da, mogli su imati problem manevrisanja, ali su tokom procesa stabiliziranja zrakoplova prešli taj maksimalan performans zrakoplova, ali uzroci prethodnog gubljenja balansa avioni su razni.
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#4514 Re: Avionske nesrece
KraljicaIzJajca wrote: ↑21/03/2022 17:11 Ovako bez detalja, jedan od mogučih uzroka je gubitak pritiska/oksigena iznad 30.000 ft. Za avion iznad 35.000 ft. putnici imaju samo 15 sekundi da stave masku, zato postoji pravilo da prvo sebi staviš masku, a potom pomogneš drugima. Piloti imaju znatno kompliciraniji proces stavljanja maski, a postoje nekad problem, prekasna realizacija nedostatka kiseonika.
Drugi uzrok može biti sa gubitkom kontrole uzrokovanim i automatizacijom, ili nekom malfunkcijom.
Vrli vjerovatno, ali nakon tri minuta poniranja se stabilizovao (ne znam koliko dugo) i onda odjednom ponovo počeo ponirati
-
- Posts: 3999
- Joined: 02/06/2021 10:04
- Location: bosansko jajčno mesto
#4515 Re: Avionske nesrece
Edin H. wrote: ↑22/03/2022 13:18KraljicaIzJajca wrote: ↑21/03/2022 17:11 Ovako bez detalja, jedan od mogučih uzroka je gubitak pritiska/oksigena iznad 30.000 ft. Za avion iznad 35.000 ft. putnici imaju samo 15 sekundi da stave masku, zato postoji pravilo da prvo sebi staviš masku, a potom pomogneš drugima. Piloti imaju znatno kompliciraniji proces stavljanja maski, a postoje nekad problem, prekasna realizacija nedostatka kiseonika.
Drugi uzrok može biti sa gubitkom kontrole uzrokovanim i automatizacijom, ili nekom malfunkcijom.
Vrli vjerovatno, ali nakon tri minuta poniranja se stabilizovao (ne znam koliko dugo) i onda odjednom ponovo počeo ponirati
Hvala za detalje, pa da, imali su problem stabiliziranja zrakoplova, auh
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
-
- Posts: 3999
- Joined: 02/06/2021 10:04
- Location: bosansko jajčno mesto
#4517 Re: Avionske nesrece
@Bobi @Edin H.
After climbing to an altitude of 29,100 feet, the jet cruised for 12 minutes at a speed of roughly 455 knots, or 524 miles an hour, according to Flightradar24 data. At 2:20 p.m. local time, its nose suddenly angled toward the ground.
The jet then plummeted from the sky, reaching vertical speeds of 31,000 feet a minute. It plunged more than 20,000 feet, to an altitude of 7,425 feet, then managed to gain about 1,200 feet in altitude before again nose diving toward the mountain, the data shows. The aircraft stopped transmitting at 3,225 feet, less than two minutes after entering the dive.
Pronašli su CVR
https://www.wsj.com/articles/china-plan ... jor_1_pos3
Pogledajte video.
After climbing to an altitude of 29,100 feet, the jet cruised for 12 minutes at a speed of roughly 455 knots, or 524 miles an hour, according to Flightradar24 data. At 2:20 p.m. local time, its nose suddenly angled toward the ground.
The jet then plummeted from the sky, reaching vertical speeds of 31,000 feet a minute. It plunged more than 20,000 feet, to an altitude of 7,425 feet, then managed to gain about 1,200 feet in altitude before again nose diving toward the mountain, the data shows. The aircraft stopped transmitting at 3,225 feet, less than two minutes after entering the dive.
Pronašli su CVR
https://www.wsj.com/articles/china-plan ... jor_1_pos3
Pogledajte video.
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#4518 Re: Avionske nesrece
@KraljicaIzJajca ovdje je skoro pa sigurno tehnički problem, kapetan je jedan od najiskusnijih u Kini. Pronašli su samo jedan CVR do sada, trebaće im vjerovatno i onaj sa tehničkim podacima da utvrde šta se desilo.
Kao što ti reče moguće je da su izgubili pritisak, pa je kapetan morao brzo smanjiti visinu, ali zašto onda odoše u stall ili potpuni gubitak kontrole nakon što ga je stabilizirao i počeo dizati?
Kao što ti reče moguće je da su izgubili pritisak, pa je kapetan morao brzo smanjiti visinu, ali zašto onda odoše u stall ili potpuni gubitak kontrole nakon što ga je stabilizirao i počeo dizati?
-
- Posts: 3999
- Joined: 02/06/2021 10:04
- Location: bosansko jajčno mesto
#4519 Re: Avionske nesrece
Da, izbacila sam mogučnost hipoksije, a i dalje moguče promjene pritiska u avionu, izgleda da je, moja druga pretpostavka, neki kvar, ali ga nisu dovoljno brzo prepoznali, iako su iskusni piloti, sve se dešavalo jako brzo.Znaš da se prilikom brzih reakcija davanja novih komandi se dešava blokada istih.Edin H. wrote: ↑24/03/2022 12:33 @KraljicaIzJajca ovdje je skoro pa sigurno tehnički problem, kapetan je jedan od najiskusnijih u Kini. Pronašli su samo jedan CVR do sada, trebaće im vjerovatno i onaj sa tehničkim podacima da utvrde šta se desilo.
Kao što ti reče moguće je da su izgubili pritisak, pa je kapetan morao brzo smanjiti visinu, ali zašto onda odoše u stall ili potpuni gubitak kontrole nakon što ga je stabilizirao i počeo dizati?
Druga mogučnost je požar u kabini uzrokovan strujom.
Gubitak transmisije se desio ispod dvije minute prije dodira zrakolova sa tlom. To su duge dvije minute za gubitak transmisije prije pada.
Pad zrakoplova pod takvim kutom je doslovno jako rijedak kod zrakolovnih nesreća. Ovo je najupečatljiviji dio nesreče.
Esdin H., zaboravih komentirati CVR, to če definitvno pomoći, a vjerovatno če pronač FDR, poslali su visok broj vojnika sa opremom.
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#4520 Re: Avionske nesrece
Vjerujem da su ovdje kineski mehaničari negdje dobro zabrljali.
Kažu avion je prošao safety checks, najvjerovatnije su Kinezi nešto popravljali, ali neće da kažu šta.
Evo nađoh, stabilizovali su avion deset sekundi, prije nego što se ponovo strmoglavio.
Kažu avion je prošao safety checks, najvjerovatnije su Kinezi nešto popravljali, ali neće da kažu šta.
Evo nađoh, stabilizovali su avion deset sekundi, prije nego što se ponovo strmoglavio.
-
- Posts: 3999
- Joined: 02/06/2021 10:04
- Location: bosansko jajčno mesto
#4521 Re: Avionske nesrece
Posebno je sumnjivo jer u u članku rekli da drže na oku ostale iste modele, oko 1000 i nešto istih u upotrebi.
Održavanje je znamo kritično važno, a ako bude tako, oboje smo u pravu da se desila malfunkcija.
Očigledno ne da su bili sposobni piloti, jer su pokušali stabilizirati, ali nešto ih je spriječilo.
Video pada je prestrašan, odoše životi.
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#4522 Re: Avionske nesrece
Ne bi me čudilo da se nikada ne sazna tačan uzrok, jer ako su Kinezi koristili kopije rezervnih djelova (a znamo po auto industriji da sposobni sve kopirati) nikada to neće objelodaniti.
Kažu da se treba govoriti o pozitivnim aspektima npr. koliko vojske učestvuje u operaciji pretraživanja terena.
Kažu da se treba govoriti o pozitivnim aspektima npr. koliko vojske učestvuje u operaciji pretraživanja terena.
-
- Posts: 3999
- Joined: 02/06/2021 10:04
- Location: bosansko jajčno mesto
#4523 Re: Avionske nesrece
Papirogija logistike djelova se uvijek može provjeriti, s obzirom da su svi dio tima istraživanja nesreče, nisam sigurna da Kinezi mogu sakriti od svojih partnera, a od javnosti se može sve sakriti.Edin H. wrote: ↑24/03/2022 17:01 Ne bi me čudilo da se nikada ne sazna tačan uzrok, jer ako su Kinezi koristili kopije rezervnih djelova (a znamo po auto industriji da sposobni sve kopirati) nikada to neće objelodaniti.
Kažu da se treba govoriti o pozitivnim aspektima npr. koliko vojske učestvuje u operaciji pretraživanja terena.
Vojska je besplatna radna snaga koja ne smije otkriti dio istrage, vjerovatno su najviše zaduženi za sakupljanje leševa, a dijelovi aviona se ne bi trebali još dirati, osim, ako su već sve skdnirali i dokumentirali.
- drugtito2011
- Posts: 2888
- Joined: 01/08/2011 18:45
#4524 Re: Avionske nesrece
Vrijedi pogledati, Downfall: The Case Against Boeing
https://www.imdb.com/title/tt11893274/
Ima na Netflixu
https://www.imdb.com/title/tt11893274/
Ima na Netflixu
- ZyzzSar
- Posts: 2436
- Joined: 08/04/2017 02:14
- Location: Sarajevo
#4525 Re: Avionske nesrece
neki kvar skoro pa sigurno, nesto se iznenada desilo, promjena nagiba je bila nagla
kormilo mozda, lici mi na ranije padove koji su uzrokovani time