Avio kompanije all about

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Pasiflora
Posts: 3838
Joined: 30/03/2007 20:41
Location: Bolje bi bilo da je malo dalje

#51 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Pasiflora »

Topla voda wrote:
PeshtA wrote:Ali sve u svemu ... pozitivno je i nadam se da ce Turkish uloziti malo shta i u aerodrom i infrastrukturu iako neznam jeli to u vlasnistvu drzave ili je povezano sa BH Airlines jer nam je aerodrom jadan :) ... kad sletim u Rajvosa kao da sam sletio u Mogadish ... samo sto prije izadji sa aerodroma i kuci :)
cuj mogadish :lol:
kad si ti zadnji put bio/bila u sarajevu?
Izgleda jaaaaaaaaaako davno!
Turkish nece uloziti nista u aerodrom jer to nema veze s vezom. Zapravo, "uloziti" ce onoliko kolike su njegove komercijalne obaveze prema aerodromu.
Timotije
Posts: 1031
Joined: 07/06/2005 20:26

#52 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Timotije »

Slabo nam se pise BH Airlines-u, kako vidim pola letova u prosjeku otkazu. Imaju veoma jaku konkurenciju na letovima za Njemacku i Tursku. Vjerovatno zbog slabe popunjenosti moraju otkazati veliki broj letova, njihovo objasnjenje o "tehnickim" problemima mi ne pije vode. Recimo danas su otkazali sve svoje letove iz Sarajeva!?
Ima li neko malo podrobnije informacije, sta se s njima desava?
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#53 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by VR6 »

Nedavno sam iz ZG letio za SA, bilo nas je samo 10-ak u avionu, koji je mogao primiti 5-6 puta toliko.
User avatar
Bosanac sa dna kace
Posts: 9905
Joined: 27/06/2005 20:21
Location: ponutrače

#54 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Bosanac sa dna kace »

Timotije wrote:Slabo nam se pise BH Airlines-u, kako vidim pola letova u prosjeku otkazu. Imaju veoma jaku konkurenciju na letovima za Njemacku i Tursku. Vjerovatno zbog slabe popunjenosti moraju otkazati veliki broj letova, njihovo objasnjenje o "tehnickim" problemima mi ne pije vode. Recimo danas su otkazali sve svoje letove iz Sarajeva!?
Ima li neko malo podrobnije informacije, sta se s njima desava?
1.Kao neko ko nema pojma o avionima mogu ti rec da su im avioni leteci traktori, sa svih strana puse i ljeti i zimi, pa se nazebes, ja obavezno kapu stavim, propleri su im haman pa oni iz doba prije II. svjetskog rata pa dje god sjedes u avionu kodar si pored motora, zuji nikog zivog ne cujes, posle te najmanje 6 sati boli glava, a tome kako drnda kodar ide po najgorem makadamu a ne leti da ne pricam, sva mi se utroba izmijesa...
2.osoblje je maksimalno neuljudno, trude de se da budu sto vise neuljudni i bezobrazni, tako da ih svi sto vise izbjegavaju.
3.Zbog starih aviona letovi im traju duze.
4. Oni jos uvijek izgleda misle da zive u socijalizmu pa kontaju da nemaju konkurencije.
dlrmrl
Posts: 8
Joined: 26/09/2008 10:43

#55 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by dlrmrl »

Bosanac sa dna kace wrote:
Timotije wrote:Slabo nam se pise BH Airlines-u, kako vidim pola letova u prosjeku otkazu. Imaju veoma jaku konkurenciju na letovima za Njemacku i Tursku. Vjerovatno zbog slabe popunjenosti moraju otkazati veliki broj letova, njihovo objasnjenje o "tehnickim" problemima mi ne pije vode. Recimo danas su otkazali sve svoje letove iz Sarajeva!?
Ima li neko malo podrobnije informacije, sta se s njima desava?
1.Kao neko ko nema pojma o avionima mogu ti rec da su im avioni leteci traktori, sa svih strana puse i ljeti i zimi, pa se nazebes, ja obavezno kapu stavim, propleri su im haman pa oni iz doba prije II. svjetskog rata pa dje god sjedes u avionu kodar si pored motora, zuji nikog zivog ne cujes, posle te najmanje 6 sati boli glava, a tome kako drnda kodar ide po najgorem makadamu a ne leti da ne pricam, sva mi se utroba izmijesa...
2.osoblje je maksimalno neuljudno, trude de se da budu sto vise neuljudni i bezobrazni, tako da ih svi sto vise izbjegavaju.
3.Zbog starih aviona letovi im traju duze.
4. Oni jos uvijek izgleda misle da zive u socijalizmu pa kontaju da nemaju konkurencije.
drago mi je da si svjestan cinjenice: "Kao neko ko nema pojma o avionima" :roll: :roll: :?
1."sa svih strana puse i ljeti i zimi" - to se zove klima ili air condition :D :-), ako ne zelis da ti puse zatvoris lulicu i zdrao :D , da puse sa svih strana ne bi bilo moguce odrzavati pritisak u kabini (logicno)... inace pritisak u 99% aviona je jednak pritisku na 2500m...(da imas bar malo pojma...)
avioni su iz sredine 90ih a II svjetski rat je trajao od 41. - 45. g....,a ti avioni su danas jako popularni u svijetu (uz dash q400) na kracim relacijama zbog svoje ekonomicnosti
"kodar"??? - znaci???? :? :? :-) ("kao da", pretpostavljam)
2. "osoblje maksimalno neuljudno" - postujem tvoj dojam, mada se ne bih slozio...
3. avioni su daleko od starih, a istina je da letovi traju duze (npr. umjesto 1h45min - 2h 10 min)
4. moje misljenje je da ne misle i da je svrha privatizacije upravo zbog vece konkurencije...

@Timotije
neki letovi su otkazani zbog magle ovih dana kada niko nije slijetao/polijetao, a neki zbog redovnog odrzavanja aviona (checkova), obzirom da imaju samo 2 aviona u floti letovi se moraju otkazati
Last edited by dlrmrl on 16/11/2008 11:18, edited 1 time in total.
User avatar
Bosanac sa dna kace
Posts: 9905
Joined: 27/06/2005 20:21
Location: ponutrače

#56 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Bosanac sa dna kace »

dlrmrl wrote: 1.Kao neko ko nema pojma o avionima mogu ti rec da su im avioni leteci traktori, sa svih strana puse i ljeti i zimi, pa se nazebes, ja obavezno kapu stavim, propleri su im haman pa oni iz doba prije II. svjetskog rata pa dje god sjedes u avionu kodar si pored motora, zuji nikog zivog ne cujes, posle te najmanje 6 sati boli glava, a tome kako drnda kodar ide po najgorem makadamu a ne leti da ne pricam, sva mi se utroba izmijesa...
2.osoblje je maksimalno neuljudno, trude de se da budu sto vise neuljudni i bezobrazni, tako da ih svi sto vise izbjegavaju.
3.Zbog starih aviona letovi im traju duze.
4. Oni jos uvijek izgleda misle da zive u socijalizmu pa kontaju da nemaju konkurencije.
drago mi je da si svjestan cinjenice: "Kao neko ko nema pojma o avionima" :roll: :roll: :?
1."sa svih strana puse i ljeti i zimi" - to se zove klima ili air condition :D :-), ako ne zelis da ti puse zatvoris lulicu i zdrao :D , da puse sa svih strana ne bi bilo moguce odrzavati pritisak u kabini (logicno)... inace pritisak u 99% aviona je jednak pritisku na 2500m...(da imas bar malo pojma...)
avioni su iz sredine 90ih a II svjetski rat je trajao od 41. - 45. g....,a ti avioni su danas jako popularni u svijetu (uz dash q400) na kracim relacijama zbog svoje ekonomicnosti
"kodar"??? - znaci???? :? :? :-) ("kao da", pretpostavljam)
2. "osoblje maksimalno neuljudno" - postujem tvoj dojam, mada se ne bih slozio...
3. avioni su daleko od starih, a istina je da letovi traju duze (npr. umjesto 1h45min - 2h 10 min)
4. moje misljenje je da ne misle i da je svrha privatizacije upravo zbog vece konkurencije...

@Timotije
neki letovi su otkazani zbog magle ovih dana kada niko nije slijetao/poslijetao, a neki zbog redovnog odrzavanja aviona (checkova), obzirom da imaju samo 2 aviona u floti letovi se moraju otkazati[/quote]
1.i kad zatvorim klimu uredjaj puse ope, ne znam oklen :lol: , ne znam ja koja im je godina proizvodnje, al brate samo jos fali da neko dodje i rucno pokrene one propelere koji putnicima tokom voznje probiju usi...
3.let Istanbul-Sarajevo Turkisom najdulje traje 80 minuta, sa BHairlinesom 2h i 10 minuta.
4.nadam se da sam u krivu...

a za br2. evo sta sam napiso prije godinu, imas 2 teme o tome;
Bosanac sa dna kace wrote:Kome se zalit na usluge i ponasanje uposlenih u poslovnici BHAirlines-a u Istanbulu?
Ponasanje dviju gospodja(pitam se dal ih uopste treba tako nazvat), koje se usput hvale da su iz Foce (ne znam zasto), je prevrsilo svako granicu primitivizma.
Doticne 2 gospodje pored redovnog zakidanja musterija i uzimanja vise novca neg je naznaceno na karti, imaju i jako ruzan odnos prema musterijama, uvjeren sam da bi bilo koji vlasicki coban imao bolju kulturu izrazavanja.
par primjera;
1.
Musterija; Dobar dan, interesuje me kolko kosta povratna karta na 10 dana, Istanbul-Sarajevo?
BHAirlines; Pa eto otprilike mogli bismo prodat jednu kartu za oko 250-255 eura.
Musterija: jel ima popusta za studente?
(slijedi odgovor ko da joj neko cupa nokte)
BHAirlines: Kakav popust za studente, nema ovde nikakvog popusta za studente, al eto mogla bi ti dat za nekih 238 eura.
Musterija: Uredu, ako budem zainteresovan javim vam se, mislim da mi ne odgovara termin, prijatno.
2. Primjer;
Musterija; Dobar dan, dosli smo kupit kartu za par sa dvoipogodisnjim djetetom, intersuje nas kolko naplacujete kartu za dijete?
Gospodja1; Pa eto mozda 145 eura
Gospodja2; Pa eto za dijete je 165 eura( a za odrasle po osobi 175 eura)
Gospodja3(jedina koja ima normalno ponasanje, i uz to nije bosanka, turkinja je i zna nas); Do 2 godine naplacujemo 45 eura, a za dijete preko 2 godine karta kosta 115.
One dvije gospodje u horu(opet ko da im neko notke cupa): Nije 115, nego 123 eura!!!
A da ne pominjem odnos 2 gospodja prema Turcima i ostalima koji nisu Bosanci.

Da, i redovno svakog zakinu za najmnje 5 eura, mene su zakinlue jednom za 20 eura, naplatile su mi 239 a na karti pise 219 eura.

Interesuje me kome se zalit?
Jednom sam na ulazu u avion u Sa. pitao kome da se zalim, rekli su mi da se mnogi zale, medjutim niko im nista ne moze!?
cija je to kompanija BHAirlines? jel to njihova privatna???? :shock: :? :roll:

P.S.1; Turkinja koja radi u BHAirlinesu se jako fino i jako ljubazno ponasa prema sivma jako fino, ne zakida na cijeni karata i susta je suprotnost ovim dvjema tetama.
P.S.2;
serem se ja na patriotizam zbog ovakvih ljudi, zbog njih smo mi i propali.
http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtop ... 02#1307202
http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtop ... t#p1959678
dlrmrl
Posts: 8
Joined: 26/09/2008 10:43

#57 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by dlrmrl »

vezano za avione - ok, tebi puse :D i gotovo :D
a za odnos "gospodja" u istanbulu - strasno :shock: :shock: :shock: :run:
User avatar
Bosanac sa dna kace
Posts: 9905
Joined: 27/06/2005 20:21
Location: ponutrače

#58 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Bosanac sa dna kace »

dlrmrl wrote: a za odnos "gospodja" u istanbulu - strasno :shock: :shock: :shock: :run:
to je prestrasno, ljude samo sto ne pocnu pljuvat....
User avatar
Koshpa
Posts: 4908
Joined: 20/05/2007 19:59
Location: Sarajevo

#59 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Koshpa »

dlrmrl wrote:
Bosanac sa dna kace wrote:
Timotije wrote:Slabo nam se pise BH Airlines-u, kako vidim pola letova u prosjeku otkazu. Imaju veoma jaku konkurenciju na letovima za Njemacku i Tursku. Vjerovatno zbog slabe popunjenosti moraju otkazati veliki broj letova, njihovo objasnjenje o "tehnickim" problemima mi ne pije vode. Recimo danas su otkazali sve svoje letove iz Sarajeva!?
Ima li neko malo podrobnije informacije, sta se s njima desava?
1.Kao neko ko nema pojma o avionima mogu ti rec da su im avioni leteci traktori, sa svih strana puse i ljeti i zimi, pa se nazebes, ja obavezno kapu stavim, propleri su im haman pa oni iz doba prije II. svjetskog rata pa dje god sjedes u avionu kodar si pored motora, zuji nikog zivog ne cujes, posle te najmanje 6 sati boli glava, a tome kako drnda kodar ide po najgorem makadamu a ne leti da ne pricam, sva mi se utroba izmijesa...
2.osoblje je maksimalno neuljudno, trude de se da budu sto vise neuljudni i bezobrazni, tako da ih svi sto vise izbjegavaju.
3.Zbog starih aviona letovi im traju duze.
4. Oni jos uvijek izgleda misle da zive u socijalizmu pa kontaju da nemaju konkurencije.
drago mi je da si svjestan cinjenice: "Kao neko ko nema pojma o avionima" :roll: :roll: :?
1."sa svih strana puse i ljeti i zimi" - to se zove klima ili air condition :D :-), ako ne zelis da ti puse zatvoris lulicu i zdrao :D , da puse sa svih strana ne bi bilo moguce odrzavati pritisak u kabini (logicno)... inace pritisak u 99% aviona je jednak pritisku na 2500m...(da imas bar malo pojma...)
avioni su iz sredine 90ih a II svjetski rat je trajao od 41. - 45. g....,a ti avioni su danas jako popularni u svijetu (uz dash q400) na kracim relacijama zbog svoje ekonomicnosti
"kodar"??? - znaci???? :? :? :-) ("kao da", pretpostavljam)
2. "osoblje maksimalno neuljudno" - postujem tvoj dojam, mada se ne bih slozio...
3. avioni su daleko od starih, a istina je da letovi traju duze (npr. umjesto 1h45min - 2h 10 min)
4. moje misljenje je da ne misle i da je svrha privatizacije upravo zbog vece konkurencije...

@Timotije
neki letovi su otkazani zbog magle ovih dana kada niko nije slijetao/polijetao, a neki zbog redovnog odrzavanja aviona (checkova), obzirom da imaju samo 2 aviona u floti letovi se moraju otkazati


:thumbup:
Aviaticar
Posts: 36
Joined: 21/04/2008 22:10

#60 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Aviaticar »

dlrmrl wrote:
Bosanac sa dna kace wrote:
Timotije wrote:Slabo nam se pise BH Airlines-u, kako vidim pola letova u prosjeku otkazu. Imaju veoma jaku konkurenciju na letovima za Njemacku i Tursku. Vjerovatno zbog slabe popunjenosti moraju otkazati veliki broj letova, njihovo objasnjenje o "tehnickim" problemima mi ne pije vode. Recimo danas su otkazali sve svoje letove iz Sarajeva!?
Ima li neko malo podrobnije informacije, sta se s njima desava?
1.Kao neko ko nema pojma o avionima mogu ti rec da su im avioni leteci traktori, sa svih strana puse i ljeti i zimi, pa se nazebes, ja obavezno kapu stavim, propleri su im haman pa oni iz doba prije II. svjetskog rata pa dje god sjedes u avionu kodar si pored motora, zuji nikog zivog ne cujes, posle te najmanje 6 sati boli glava, a tome kako drnda kodar ide po najgorem makadamu a ne leti da ne pricam, sva mi se utroba izmijesa...
2.osoblje je maksimalno neuljudno, trude de se da budu sto vise neuljudni i bezobrazni, tako da ih svi sto vise izbjegavaju.
3.Zbog starih aviona letovi im traju duze.
4. Oni jos uvijek izgleda misle da zive u socijalizmu pa kontaju da nemaju konkurencije.
drago mi je da si svjestan cinjenice: "Kao neko ko nema pojma o avionima" :roll: :roll: :?
1."sa svih strana puse i ljeti i zimi" - to se zove klima ili air condition :D :-), ako ne zelis da ti puse zatvoris lulicu i zdrao :D , da puse sa svih strana ne bi bilo moguce odrzavati pritisak u kabini (logicno)... inace pritisak u 99% aviona je jednak pritisku na 2500m...(da imas bar malo pojma...)
avioni su iz sredine 90ih a II svjetski rat je trajao od 41. - 45. g....,a ti avioni su danas jako popularni u svijetu (uz dash q400) na kracim relacijama zbog svoje ekonomicnosti
"kodar"??? - znaci???? :? :? :-) ("kao da", pretpostavljam)
2. "osoblje maksimalno neuljudno" - postujem tvoj dojam, mada se ne bih slozio...
3. avioni su daleko od starih, a istina je da letovi traju duze (npr. umjesto 1h45min - 2h 10 min)
4. moje misljenje je da ne misle i da je svrha privatizacije upravo zbog vece konkurencije...

@Timotije
neki letovi su otkazani zbog magle ovih dana kada niko nije slijetao/polijetao, a neki zbog redovnog odrzavanja aviona (checkova), obzirom da imaju samo 2 aviona u floti letovi se moraju otkazati
Hahahahah neka si mu rekao uštedio si mi dosta kucanja tip nije u redu, fakat je sa dna kace :-) hahahaha
User avatar
Bosanac sa dna kace
Posts: 9905
Joined: 27/06/2005 20:21
Location: ponutrače

#61 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Bosanac sa dna kace »

Aviaticar wrote: Hahahahah neka si mu rekao uštedio si mi dosta kucanja tip nije u redu, fakat je sa dna kace :-) hahahaha
stojim iza svake svoje rijeci, kad sam jendom pito u Sa. kome se zalit na usluge vase poslovnice u Istanbulu, rekli su mi da tim tetama ne moze niko nista :-? i da nisam jedini koji se zali naime zalilo se prije mene na stotine putnika...
Aviaticar
Posts: 36
Joined: 21/04/2008 22:10

#62 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Aviaticar »

Bosanac sa dna kace wrote:
Aviaticar wrote: Hahahahah neka si mu rekao uštedio si mi dosta kucanja tip nije u redu, fakat je sa dna kace :-) hahahaha
stojim iza svake svoje rijeci, kad sam jendom pito u Sa. kome se zalit na usluge vase poslovnice u Istanbulu, rekli su mi da tim tetama ne moze niko nista :-? i da nisam jedini koji se zali naime zalilo se prije mene na stotine putnika...
Iako se možda osjećaš oštećen i uvrijeđen zbog neprofesionalnog ponašanja jedne osobe (koja usput nije uposlenik BH Airlinesa), u većini ostalih svojih postova na svim temama koje se tiču BH Airlinesa iznosiš dosta neistina (o avionima, ostalom osoblju i sl.) koje su jako maliciozne i za koje stvarno nemaš povoda. U potpunosti se slažem sa tvojim viđenjem dotičnih gospođa i nadam se da će se taj problem riješiti ulaskom THY u kompaniju jer oni u IST imaju svoju vlastitu prodajnu mrežu. Ipak ne mogu a da ti ne zamjerim zbog ostalih stvari koje pišeš a koje su čiste izmišljotine koje samo mogu svjedočiti o tvom neznanju i karakteru.
User avatar
Bosanac sa dna kace
Posts: 9905
Joined: 27/06/2005 20:21
Location: ponutrače

#63 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Bosanac sa dna kace »

Aviaticar wrote:
Bosanac sa dna kace wrote:
Aviaticar wrote: Hahahahah neka si mu rekao uštedio si mi dosta kucanja tip nije u redu, fakat je sa dna kace :-) hahahaha
stojim iza svake svoje rijeci, kad sam jendom pito u Sa. kome se zalit na usluge vase poslovnice u Istanbulu, rekli su mi da tim tetama ne moze niko nista :-? i da nisam jedini koji se zali naime zalilo se prije mene na stotine putnika...
Iako se možda osjećaš oštećen i uvrijeđen zbog neprofesionalnog ponašanja jedne osobe (koja usput nije uposlenik BH Airlinesa), u većini ostalih svojih postova na svim temama koje se tiču BH Airlinesa iznosiš dosta neistina (o avionima, ostalom osoblju i sl.) koje su jako maliciozne i za koje stvarno nemaš povoda. U potpunosti se slažem sa tvojim viđenjem dotičnih gospođa i nadam se da će se taj problem riješiti ulaskom THY u kompaniju jer oni u IST imaju svoju vlastitu prodajnu mrežu. Ipak ne mogu a da ti ne zamjerim zbog ostalih stvari koje pišeš a koje su čiste izmišljotine koje samo mogu svjedočiti o tvom neznanju i karakteru.
izvini, nisam shavtio, mozes ponovit, one tete dvije sto rade u vasoj poslovnici nisu uposlenice BHAirlines agenicje? :shock:
jel ti mene ovdje z*ebajes? :-?
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#64 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by jefferson »

Aviaticar wrote:
Bosanac sa dna kace wrote:
Aviaticar wrote: Hahahahah neka si mu rekao uštedio si mi dosta kucanja tip nije u redu, fakat je sa dna kace :-) hahahaha
stojim iza svake svoje rijeci, kad sam jendom pito u Sa. kome se zalit na usluge vase poslovnice u Istanbulu, rekli su mi da tim tetama ne moze niko nista :-? i da nisam jedini koji se zali naime zalilo se prije mene na stotine putnika...
Iako se možda osjećaš oštećen i uvrijeđen zbog neprofesionalnog ponašanja jedne osobe (koja usput nije uposlenik BH Airlinesa), u većini ostalih svojih postova na svim temama koje se tiču BH Airlinesa iznosiš dosta neistina (o avionima, ostalom osoblju i sl.) koje su jako maliciozne i za koje stvarno nemaš povoda. U potpunosti se slažem sa tvojim viđenjem dotičnih gospođa i nadam se da će se taj problem riješiti ulaskom THY u kompaniju jer oni u IST imaju svoju vlastitu prodajnu mrežu. Ipak ne mogu a da ti ne zamjerim zbog ostalih stvari koje pišeš a koje su čiste izmišljotine koje samo mogu svjedočiti o tvom neznanju i karakteru.
Slazem se s tvojim postom generalno, medjutim, osoblje koje sjedi iza pulta i prodaje usluge BH Airlinesa automatski zastupa tu kompaniju. Mene uopce kao kupca ne interesuje njihov pravno odnos sa kompanijom, one prodaju usluge TE kompanije.
To je kao sto par forumasa pokusava ovdje da kaze kako eto zato sto je to BH Airlines ja trebam biti ovca i kupovat karte od njih.
Prvo, ja hocu da kupim kartu preko interneta jer nemam zivaca niti vremena da sjedim pored telefona i objasnjavam sta hocu. Koliko mi je rekao jedan forumas oni su trebali ETKT i ostale internetske usluge imati jos prosle godine a nemaju. Zato je nevidljiva ruka trzista (kako je to rekao Adam Smith) tu da to ispravi pa je tu Croatia, Lufthansa itd gdje se mogu karte kupiti bez problema.
Drugo, meni je pun k... merhametluka jer isti ti nasi ljudi nisu merhametli prema meni, i jedan od uzroka nase povrsnosti je taj merhametluk. Sto se mene tice neka BH Airlines propadne, ima ko ce uzeti njegovo mjesto ako neznaju raditi posao. Oni koliko sam skuzio se koprcaju, medjutim ima tu mnogo mjesta za poboljsanja usluga.
Trece, kada kupujem kartu iz USA niti jedna internet agencija izbaci BH Airlines ali zato croatia ili JAT su vazda u opciji, tako da cisto sumnjam da je to necija zavjera (sto me ne bi iznenadilo da par ljudi i na to ukazu).
Sve u svemu, mislim da ce biti bolje, medjutim, sto se mene tice, njima je trebalo dati 51% jer cinjenica da Vlada FBiH sa onim orangutanom ima vecinsko vlasnistvo mi nikako ne uljeva povjerenje tako da ce biti Lufthansa ili Air France i Zagreb do daljnjeg!
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#65 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by ins »

Bosanac sa dna kace wrote: 1.Kao neko ko nema pojma o avionima mogu ti rec da su im avioni leteci traktori, sa svih strana puse i ljeti i zimi, pa se nazebes, ja obavezno kapu stavim, propleri su im haman pa oni iz doba prije II. svjetskog rata pa dje god sjedes u avionu kodar si pored motora, zuji nikog zivog ne cujes, posle te najmanje 6 sati boli glava, a tome kako drnda kodar ide po najgorem makadamu a ne leti da ne pricam, sva mi se utroba izmijesa...
2.osoblje je maksimalno neuljudno, trude de se da budu sto vise neuljudni i bezobrazni, tako da ih svi sto vise izbjegavaju.
3.Zbog starih aviona letovi im traju duze.
4. Oni jos uvijek izgleda misle da zive u socijalizmu pa kontaju da nemaju konkurencije.
Kada neko napise ovakve budalastine, tesko da zasluzuje bilo kakav odgovor. Cak sam sklon sumnji da se doticni "Bosanac..." ikada vozio avionom...
Timotije
Posts: 1031
Joined: 07/06/2005 20:26

#66 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Timotije »

Ulaskom Germanwings-a, Bh-Airlines je dobio, takoreci, nepobjedivog suparnika za njemacko trziste. Bojim se da ce im oni doci glave, jer sa sadasnjom flotom mogu samo dobaciti do Kelna. Od Aprila Nijemci uvode i treci sedmicni avion na liniji za Keln/Stutgart, tako da ...mrka kapa. Da sam na njihovom mjestu, poceo bih malo drugacije razmisljati. Skandinavija je slabo pokrivena direktnim letovima, a dosta ima naseg svijeta koji se trucka autobisima po 35 sati, ponajvise od straha od presjedanja u tranzitu. To je nanjusio Norwegian, pa je uveo vrlo povoljne letove is Osla/Stockholma u ljetnom periodu. Copenhagen recimo, nema vise direktnu vezu sa SJJ, mislim da se tu trebaju ubacivati, kad im Turci daju jedan mlaznjak.
Koliko je to ekonomski isplativo,to je vec drugi padez, svojevremeno je SAS uvezao cijeli Balkan sa Copenhagenom ali su brzo odustali.
Uz sve dobre zelje i moje simpatije,zakoni trzista su nemilosrdni. Ljudi jednostavno zele dobar proizvod za svoj novac, ako nisu zadovoljni, odose dalje...
User avatar
Bosanac sa dna kace
Posts: 9905
Joined: 27/06/2005 20:21
Location: ponutrače

#67 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Bosanac sa dna kace »

Timotije wrote:zakoni trzista su nemilosrdni. Ljudi jednostavno zele dobar proizvod za svoj novac, ako nisu zadovoljni, odose dalje...
dok to u BHairlines agenciji shvate firme nece nidje bit....
User avatar
Koshpa
Posts: 4908
Joined: 20/05/2007 19:59
Location: Sarajevo

#68 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Koshpa »

Timotije wrote:Ulaskom Germanwings-a, Bh-Airlines je dobio, takoreci, nepobjedivog suparnika za njemacko trziste. Bojim se da ce im oni doci glave, jer sa sadasnjom flotom mogu samo dobaciti do Kelna. Od Aprila Nijemci uvode i treci sedmicni avion na liniji za Keln/Stutgart, tako da ...mrka kapa. Da sam na njihovom mjestu, poceo bih malo drugacije razmisljati. Skandinavija je slabo pokrivena direktnim letovima, a dosta ima naseg svijeta koji se trucka autobisima po 35 sati, ponajvise od straha od presjedanja u tranzitu. To je nanjusio Norwegian, pa je uveo vrlo povoljne letove is Osla/Stockholma u ljetnom periodu. Copenhagen recimo, nema vise direktnu vezu sa SJJ, mislim da se tu trebaju ubacivati, kad im Turci daju jedan mlaznjak.
Koliko je to ekonomski isplativo,to je vec drugi padez, svojevremeno je SAS uvezao cijeli Balkan sa Copenhagenom ali su brzo odustali.
Uz sve dobre zelje i moje simpatije,zakoni trzista su nemilosrdni. Ljudi jednostavno zele dobar proizvod za svoj novac, ako nisu zadovoljni, odose dalje...
ja cu samo ukratko, mrzi mi se pisat duboko i nasiroko, BH ima namjeru da otvori nove destinacije po dobijanju mlaznog aviona, a to su skandinavija,Amsterdam Vienna itd... I uvijek su imali u planu da lete za te destinacije samo sto im to visa sila nije dozvoljavala a to je da nemaju taj mlazni avion koji moze da dobaci do skandinavije ili negdje dalje, neko gore poredi JAT i Croatiu sa BH? pa covjece gdje ces njih porediti sa jednom od najmanjih avio kompanija na svijetu nidze veze
Aviaticar
Posts: 36
Joined: 21/04/2008 22:10

#69 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Aviaticar »

BH Airlines je kompanija koja se podigla iz pepela bivše Air Bosne sa dijelom radnika Air Bosne ali bez i jednog člana starog menadžmenta kojemu se još sudi za radnje počinjene tokom mandata. Prilikom pokretanja sa sobom je ponjela teško breme dugova i zlog glasa nastalih lopovlukom bivših menadžera i predstavnika AB u raznim inostranim zemljama. Mnogo ljudi je ostalo oštećeno zbog lošeg poslovanja gore navedenih ali niko kao obični uposlenici koji ne mogu birati svoje menadžere. Porediti Croatiu ili JAT sa BH Airlinesom je stvarno smješno jer su oni pokrenuti od strane daleko bogatijih i močnijih država (Croatiu je pokrenuo Tuđman, dekretom izdvojio ogroman državni novac i kupio im avione koje većinom imaju i do danas, a JAT je decenijama gradila čitava bivša Juga od novaca naših očeva i djedova). BH Airlines sa druge strane kreće na zgarištima poharane i opljačkane BiH i na temeljima propale AB. Za mene je kao rodoljuba stvarno tužno vidjeti kako države poput Kazahstana, Albanije, Rumunije pa i Crne Gore imaju velike flote a BiH samo ova naša dva ATR-a ali to svoje stajalište stvarno nemam namjeru nametati bilo kome. Uvjerenja sam da je ovo samo jedno teško istorijsko razdoblje za našu zemlju i naš narod (Bosance i Hercegovce Bez obzira na vjeru) koje će kao i sva protekla proći. Konkurisanje u ravnopravnoj tržišnoj utakmici (open sky) koju evropa sada tako licemjerno nameće (nakon što su u svojim državama državnim novcem izgradili nacionalne aviokompanije) je skoro pa nemoguće. Jedina opcija BH Airlines-a je orjentacija na manje tržišne niše poput npr. naših mnogobrojnih izbjeglica koje su rasprostrti svuda po svijetu. Sa druge strane postoji i veliki broj vanjskih i unutarnjih zapreka razvoju i napretku ove kompanije. Vanjske zapreke su mnogobrojni lobiji velikih aviokompanija koji nalaze jako dobar prijem kod naših vrlih korumpiranih političara a unutarnje su svakodnevno političko međunacionalno prepucavanje i pokušaji zatiranja svega što nosi ime Bosna i Hercegovina. Opet veliki problem predstavlja i nedostatak know-how kod samog vrha BH Airlinesa jer se zbog nesretnog načina postavljanja čelnih ljudi u Bosni i Hercegovini najmanje na struku gleda, iako, bojim se kada bi se i gledalo vjerovatno se za sada ne bi imalo šta i vidjeti. Vrlo je važno da što se bezbjednosti operacija i održavanja aviona tiče, ne prave nikakvi kompromisi jer međunarodne organizacije u avijaciji (IATA) ne dopuštaju bilo kakva odstupanja bez obzira na veličinu kompanije (na veliku sreću svih nas zaposlenih), BH Airlines prolazi redovne inspekcije kod iste auditorske kuće koja vrši inspekcije u Lufthansi i mnogo iznenadnih (poput ostalih aviokompanija) na svim aerodromima gdje slećemo. Imamo zaista moderne i pouzdane avione (nije ih niko izbacio iz službe kako je neki pametnjaković napisao) koji lete i u mnogim drugim puno etabliranijim kompanijama i posade koje su obučavane po najstrožijim standardima u inostranstvu. Vidljivo je da se osjeti nedostatak većih i bržih aviona koji bi preuzeli neke od daljih destinacija koje BH Airlines sada drži i sa kojima bi se moglo krenuti u nove (Skandinavija). Obzirom na ogroman profesionalni napor i troškove koje je BH Airlines od svog osnivanja prije 3 godine do danas morala poduzeti (sa vrlo ograničenim ljudstvom) u svrhu udovoljavanja svih tih standarda, mnogi aspekti poslovanja su bili zapostavljeni pa i e-ticketing koji je danas nezaobilazan dio poslovanja modernih komapnija. Proteklu godinu se intenzivno radi na tome i rezultati tog rada bi trebali biti vidljivi vrlo brzo, naime uveden je sistem Mona Liza koji je bio preduslov za uvođenje e-ticketing-a i u izradi je i web stranica koja će povezati internet rezervaciju sa ovim sistemom.
Ulaskom Turkish Airlinesa u partnerstvo sa BH Airlinesom je fantastičan i jedini logičan potez koji je menadžment mogao preduzeti. To partnerstvo će prije svega donijeti know-how, pozitivne poslovne prakse jedne od rijetkih aviokompanija sa pozitivnim bilansom u 2008, pristup njihovoj prodajnoj mreži, dva veća aviona (za sada najvjerovatnije B 737). Nadam se da će ovo gore navedeno pomoći i u utakmici protiv German Wingsa mada također smatram da je u tom slučaju (znajući ko stoji iza njih) bolje što prije odrezati gubitke. Turkish istina postaje vlasnikom 49% kompanije ali to ni u kom slučaju ne znači da će ostaviti stručne i strateške odluke vladi Federacije na konto preostalih 51%. Na partnerstvo se sigurno nisu odlučili jer ne znaju šta da rade sa onih neto 600 miliona dolara profita iz prvih 10 mjeseci ove godine niti iz merhameta već zbog toga što su prepoznali dobru poslovnu priliku koju BH Airlines za sada samo djelomično iskorištava.
Evo meni ne bi mrsko odvojiti pola sata i napisati nešto jer vidim dosta neistina i poluistina koje pojednici pišu. Nekako najviše blaćenja dolazi upravo od (nekih) ''naših'' ljudi iz dijaspore koji su kao vidjeli kako to negdje ide pa sada bi nama ovdje objašnjavali i kritikovali ''kako vi to neznate'' i ''dok ne naučite ja ću u JAT-om i Croatiom''. Bujrum gospodo samo nemojte merhametluka molim vas to ovdje nikome ne treba. Ako neko smatra da je avijacijski stručnjak neka se fino sa kredencijama javi u direkciju kompanije (jer je velika potreba za tim kadrom) vjerujem da će ga primiti. Inače stvarno nije u redu kritikovati iz posta u post i zbog jednog lošeg iskustva sve množiti sa nulom i ''izbacivati dijete sa prljavom vodom''. Na kraju stvarno se ne bojim propasti kompanije jer lično uvijek mogu naći posla ali vjerujte da ću sve uraditi da se to ne desi pa makar zato što sam tvrdoglavi patriota koji je čvrstog ubjeđenja da su naši ljudi inteligentni i sposobni minimalno koliko i svi ostali a u bezbroj slučajeva i bolji.
Neću ulaziti u to koji je poslovno-pravni status predstavnika ali ću se složiti sa jeffersonom da ga kupac doživljava kao prvo lice, predstavnika kompanije koje vidi prilikom svog putnog iskustva. Kada čovjek doživi jedno loše iskustvo sa djelatnikom bilo kojeg preduzeća postoji način na koji se takve stvari rješavaju, pismene žalbe protestna pisma i sl (i sam sam to koristio nekoliko puta). Ne treba očekivati da će taj radnik/ca smjesta dobiti otkaz kako bi nezadovoljna mušterija dobila svoju zadovoljštinu i osvetu, ali opomene i ribanja šefova svakako neće izostati ni u GRANAP-u a kamoli u aviokompaniji.
Možda pretjeram ponekada pa mi nemojte zamjeriti molim ali se obzirom da sam hljebom vezan za BH Airlines osjećam dužan neke stvari objasniti i staviti u kontekst.
User avatar
Koshpa
Posts: 4908
Joined: 20/05/2007 19:59
Location: Sarajevo

#70 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Koshpa »

potpisujem sve gore receno, svaka cast kolega :thumbup:


:bih:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#71 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by jefferson »

Aviaticar wrote:BH Airlines je kompanija koja se podigla iz pepela bivše Air Bosne sa dijelom radnika Air Bosne ali bez i jednog člana starog menadžmenta kojemu se još sudi za radnje počinjene tokom mandata. Prilikom pokretanja sa sobom je ponjela teško breme dugova i zlog glasa nastalih lopovlukom bivših menadžera i predstavnika AB u raznim inostranim zemljama. Mnogo ljudi je ostalo oštećeno zbog lošeg poslovanja gore navedenih ali niko kao obični uposlenici koji ne mogu birati svoje menadžere. Porediti Croatiu ili JAT sa BH Airlinesom je stvarno smješno jer su oni pokrenuti od strane daleko bogatijih i močnijih država (Croatiu je pokrenuo Tuđman, dekretom izdvojio ogroman državni novac i kupio im avione koje većinom imaju i do danas, a JAT je decenijama gradila čitava bivša Juga od novaca naših očeva i djedova). BH Airlines sa druge strane kreće na zgarištima poharane i opljačkane BiH i na temeljima propale AB. Za mene je kao rodoljuba stvarno tužno vidjeti kako države poput Kazahstana, Albanije, Rumunije pa i Crne Gore imaju velike flote a BiH samo ova naša dva ATR-a ali to svoje stajalište stvarno nemam namjeru nametati bilo kome. Uvjerenja sam da je ovo samo jedno teško istorijsko razdoblje za našu zemlju i naš narod (Bosance i Hercegovce Bez obzira na vjeru) koje će kao i sva protekla proći. Konkurisanje u ravnopravnoj tržišnoj utakmici (open sky) koju evropa sada tako licemjerno nameće (nakon što su u svojim državama državnim novcem izgradili nacionalne aviokompanije) je skoro pa nemoguće. Jedina opcija BH Airlines-a je orjentacija na manje tržišne niše poput npr. naših mnogobrojnih izbjeglica koje su rasprostrti svuda po svijetu. Sa druge strane postoji i veliki broj vanjskih i unutarnjih zapreka razvoju i napretku ove kompanije. Vanjske zapreke su mnogobrojni lobiji velikih aviokompanija koji nalaze jako dobar prijem kod naših vrlih korumpiranih političara a unutarnje su svakodnevno političko međunacionalno prepucavanje i pokušaji zatiranja svega što nosi ime Bosna i Hercegovina. Opet veliki problem predstavlja i nedostatak know-how kod samog vrha BH Airlinesa jer se zbog nesretnog načina postavljanja čelnih ljudi u Bosni i Hercegovini najmanje na struku gleda, iako, bojim se kada bi se i gledalo vjerovatno se za sada ne bi imalo šta i vidjeti. Vrlo je važno da što se bezbjednosti operacija i održavanja aviona tiče, ne prave nikakvi kompromisi jer međunarodne organizacije u avijaciji (IATA) ne dopuštaju bilo kakva odstupanja bez obzira na veličinu kompanije (na veliku sreću svih nas zaposlenih), BH Airlines prolazi redovne inspekcije kod iste auditorske kuće koja vrši inspekcije u Lufthansi i mnogo iznenadnih (poput ostalih aviokompanija) na svim aerodromima gdje slećemo. Imamo zaista moderne i pouzdane avione (nije ih niko izbacio iz službe kako je neki pametnjaković napisao) koji lete i u mnogim drugim puno etabliranijim kompanijama i posade koje su obučavane po najstrožijim standardima u inostranstvu. Vidljivo je da se osjeti nedostatak većih i bržih aviona koji bi preuzeli neke od daljih destinacija koje BH Airlines sada drži i sa kojima bi se moglo krenuti u nove (Skandinavija). Obzirom na ogroman profesionalni napor i troškove koje je BH Airlines od svog osnivanja prije 3 godine do danas morala poduzeti (sa vrlo ograničenim ljudstvom) u svrhu udovoljavanja svih tih standarda, mnogi aspekti poslovanja su bili zapostavljeni pa i e-ticketing koji je danas nezaobilazan dio poslovanja modernih komapnija. Proteklu godinu se intenzivno radi na tome i rezultati tog rada bi trebali biti vidljivi vrlo brzo, naime uveden je sistem Mona Liza koji je bio preduslov za uvođenje e-ticketing-a i u izradi je i web stranica koja će povezati internet rezervaciju sa ovim sistemom.
Ulaskom Turkish Airlinesa u partnerstvo sa BH Airlinesom je fantastičan i jedini logičan potez koji je menadžment mogao preduzeti. To partnerstvo će prije svega donijeti know-how, pozitivne poslovne prakse jedne od rijetkih aviokompanija sa pozitivnim bilansom u 2008, pristup njihovoj prodajnoj mreži, dva veća aviona (za sada najvjerovatnije B 737). Nadam se da će ovo gore navedeno pomoći i u utakmici protiv German Wingsa mada također smatram da je u tom slučaju (znajući ko stoji iza njih) bolje što prije odrezati gubitke. Turkish istina postaje vlasnikom 49% kompanije ali to ni u kom slučaju ne znači da će ostaviti stručne i strateške odluke vladi Federacije na konto preostalih 51%. Na partnerstvo se sigurno nisu odlučili jer ne znaju šta da rade sa onih neto 600 miliona dolara profita iz prvih 10 mjeseci ove godine niti iz merhameta već zbog toga što su prepoznali dobru poslovnu priliku koju BH Airlines za sada samo djelomično iskorištava.
Evo meni ne bi mrsko odvojiti pola sata i napisati nešto jer vidim dosta neistina i poluistina koje pojednici pišu. Nekako najviše blaćenja dolazi upravo od (nekih) ''naših'' ljudi iz dijaspore koji su kao vidjeli kako to negdje ide pa sada bi nama ovdje objašnjavali i kritikovali ''kako vi to neznate'' i ''dok ne naučite ja ću u JAT-om i Croatiom''. Bujrum gospodo samo nemojte merhametluka molim vas to ovdje nikome ne treba. Ako neko smatra da je avijacijski stručnjak neka se fino sa kredencijama javi u direkciju kompanije (jer je velika potreba za tim kadrom) vjerujem da će ga primiti. Inače stvarno nije u redu kritikovati iz posta u post i zbog jednog lošeg iskustva sve množiti sa nulom i ''izbacivati dijete sa prljavom vodom''. Na kraju stvarno se ne bojim propasti kompanije jer lično uvijek mogu naći posla ali vjerujte da ću sve uraditi da se to ne desi pa makar zato što sam tvrdoglavi patriota koji je čvrstog ubjeđenja da su naši ljudi inteligentni i sposobni minimalno koliko i svi ostali a u bezbroj slučajeva i bolji.
Neću ulaziti u to koji je poslovno-pravni status predstavnika ali ću se složiti sa jeffersonom da ga kupac doživljava kao prvo lice, predstavnika kompanije koje vidi prilikom svog putnog iskustva. Kada čovjek doživi jedno loše iskustvo sa djelatnikom bilo kojeg preduzeća postoji način na koji se takve stvari rješavaju, pismene žalbe protestna pisma i sl (i sam sam to koristio nekoliko puta). Ne treba očekivati da će taj radnik/ca smjesta dobiti otkaz kako bi nezadovoljna mušterija dobila svoju zadovoljštinu i osvetu, ali opomene i ribanja šefova svakako neće izostati ni u GRANAP-u a kamoli u aviokompaniji.
Možda pretjeram ponekada pa mi nemojte zamjeriti molim ali se obzirom da sam hljebom vezan za BH Airlines osjećam dužan neke stvari objasniti i staviti u kontekst.
Slazem se sa svim sto si napisao. Nema tu govora da je korjen problema BH Airlines korumpiranost+nezainteresovanost politicara.
Medjutim, problem mimo toga je ipak i ili neznanje trenutnog rukovodstva BH Airlinesa kada je u pitanju marketinska promocija ili bojazan da ako zaposle strucnjake da bi to moglo ugroziti necija radna mjesta.
Problem BH Airlinesa je sto ljudi vise nece da budu jednostrane patriote, tj. da ih njihova drzava na osnovu patriotizma prakticno pljacka dok druge kompanije nude bolje usluge. Pazi ovdje nije toliko cijena u pitanju koliko sam nacin rada te komapnije. Ja konkretno karte striktno preko interneta kupujem, i s obzirom na ljubaznost osoblja u Bh Airlinesu ne pada mi na pamet da zovem pa da trazim veze niti imam vremena za to. Ja hocu na internetu da kupim uvezanu kartu za Sarajevo!
Drugi problem je cijena karata za Sarajevo. Za Zagreb sam ja konkretno platio sada 970 dolara kartu, za Sarajevo je oko 1,600! Ako BH Airlines nije do sada primjetio potencijal u tome, onda nisu nista bolje zasluzili od ovoga! Prebacivanje loptice na politicare, pa onda drzavne kompanije drugih zemlja je smijesno, jer BH Airlines nije u stanju da odrzava WEB stranicu kako bog zapovjeda, a za to netreba odluka premijera ili odluka ministra.
Trece, Croatia Airlines ima na balkanu najmoderniju foltu koja nicemu nesluzi jer ima prevelik kapacitet. Sada idu u prodaju A320 a ubacuju DHC8-400. JAT svakako ima zastarjelu flotu ali problem je sto obe kompanije imaju marketinske strucnjake koji znaju svoj posao.
Ja sam zato bio da se Turkishu dadne 51%. Sarajevo ima potencijal i za let za USA ako se dobro organizuje aerodrom i veze sa ostalim gradovima bivse Yu. Za to je potreban jedan avion (B767 s obzirom na duzinu piste) i Turkish bi to mogao obezbjediti dok bi vlada morala da udje u pregovore sa vladom SAD oko ispunjavanja sigurnosnih uvjeta. Mislim da bi to lakse s njima bilo uraditi nego sa evropskim drzavama bilo sta dogovoriti.
Ali eto, valjda ce Turkish dati B737-700 ili 800 pa ce piloti JAT-a sa zavisti gledati u njih s obzirom na skalamerije kojima oni lete.
Timotije
Posts: 1031
Joined: 07/06/2005 20:26

#72 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Timotije »

Aviaticar wrote:BH Airlines je kompanija koja se podigla iz pepela bivše Air Bosne sa dijelom radnika Air Bosne ali bez i jednog člana starog menadžmenta kojemu se još sudi za radnje počinjene tokom mandata. Prilikom pokretanja sa sobom je ponjela teško breme dugova i zlog glasa nastalih lopovlukom bivših menadžera i predstavnika AB u raznim inostranim zemljama. Mnogo ljudi je ostalo oštećeno zbog lošeg poslovanja gore navedenih ali niko kao obični uposlenici koji ne mogu birati svoje menadžere. Porediti Croatiu ili JAT sa BH Airlinesom je stvarno smješno jer su oni pokrenuti od strane daleko bogatijih i močnijih država (Croatiu je pokrenuo Tuđman, dekretom izdvojio ogroman državni novac i kupio im avione koje većinom imaju i do danas, a JAT je decenijama gradila čitava bivša Juga od novaca naših očeva i djedova). BH Airlines sa druge strane kreće na zgarištima poharane i opljačkane BiH i na temeljima propale AB. Za mene je kao rodoljuba stvarno tužno vidjeti kako države poput Kazahstana, Albanije, Rumunije pa i Crne Gore imaju velike flote a BiH samo ova naša dva ATR-a ali to svoje stajalište stvarno nemam namjeru nametati bilo kome. Uvjerenja sam da je ovo samo jedno teško istorijsko razdoblje za našu zemlju i naš narod (Bosance i Hercegovce Bez obzira na vjeru) koje će kao i sva protekla proći. Konkurisanje u ravnopravnoj tržišnoj utakmici (open sky) koju evropa sada tako licemjerno nameće (nakon što su u svojim državama državnim novcem izgradili nacionalne aviokompanije) je skoro pa nemoguće. Jedina opcija BH Airlines-a je orjentacija na manje tržišne niše poput npr. naših mnogobrojnih izbjeglica koje su rasprostrti svuda po svijetu. Sa druge strane postoji i veliki broj vanjskih i unutarnjih zapreka razvoju i napretku ove kompanije. Vanjske zapreke su mnogobrojni lobiji velikih aviokompanija koji nalaze jako dobar prijem kod naših vrlih korumpiranih političara a unutarnje su svakodnevno političko međunacionalno prepucavanje i pokušaji zatiranja svega što nosi ime Bosna i Hercegovina. Opet veliki problem predstavlja i nedostatak know-how kod samog vrha BH Airlinesa jer se zbog nesretnog načina postavljanja čelnih ljudi u Bosni i Hercegovini najmanje na struku gleda, iako, bojim se kada bi se i gledalo vjerovatno se za sada ne bi imalo šta i vidjeti. Vrlo je važno da što se bezbjednosti operacija i održavanja aviona tiče, ne prave nikakvi kompromisi jer međunarodne organizacije u avijaciji (IATA) ne dopuštaju bilo kakva odstupanja bez obzira na veličinu kompanije (na veliku sreću svih nas zaposlenih), BH Airlines prolazi redovne inspekcije kod iste auditorske kuće koja vrši inspekcije u Lufthansi i mnogo iznenadnih (poput ostalih aviokompanija) na svim aerodromima gdje slećemo. Imamo zaista moderne i pouzdane avione (nije ih niko izbacio iz službe kako je neki pametnjaković napisao) koji lete i u mnogim drugim puno etabliranijim kompanijama i posade koje su obučavane po najstrožijim standardima u inostranstvu. Vidljivo je da se osjeti nedostatak većih i bržih aviona koji bi preuzeli neke od daljih destinacija koje BH Airlines sada drži i sa kojima bi se moglo krenuti u nove (Skandinavija). Obzirom na ogroman profesionalni napor i troškove koje je BH Airlines od svog osnivanja prije 3 godine do danas morala poduzeti (sa vrlo ograničenim ljudstvom) u svrhu udovoljavanja svih tih standarda, mnogi aspekti poslovanja su bili zapostavljeni pa i e-ticketing koji je danas nezaobilazan dio poslovanja modernih komapnija. Proteklu godinu se intenzivno radi na tome i rezultati tog rada bi trebali biti vidljivi vrlo brzo, naime uveden je sistem Mona Liza koji je bio preduslov za uvođenje e-ticketing-a i u izradi je i web stranica koja će povezati internet rezervaciju sa ovim sistemom.
Ulaskom Turkish Airlinesa u partnerstvo sa BH Airlinesom je fantastičan i jedini logičan potez koji je menadžment mogao preduzeti. To partnerstvo će prije svega donijeti know-how, pozitivne poslovne prakse jedne od rijetkih aviokompanija sa pozitivnim bilansom u 2008, pristup njihovoj prodajnoj mreži, dva veća aviona (za sada najvjerovatnije B 737). Nadam se da će ovo gore navedeno pomoći i u utakmici protiv German Wingsa mada također smatram da je u tom slučaju (znajući ko stoji iza njih) bolje što prije odrezati gubitke. Turkish istina postaje vlasnikom 49% kompanije ali to ni u kom slučaju ne znači da će ostaviti stručne i strateške odluke vladi Federacije na konto preostalih 51%. Na partnerstvo se sigurno nisu odlučili jer ne znaju šta da rade sa onih neto 600 miliona dolara profita iz prvih 10 mjeseci ove godine niti iz merhameta već zbog toga što su prepoznali dobru poslovnu priliku koju BH Airlines za sada samo djelomično iskorištava.
Evo meni ne bi mrsko odvojiti pola sata i napisati nešto jer vidim dosta neistina i poluistina koje pojednici pišu. Nekako najviše blaćenja dolazi upravo od (nekih) ''naših'' ljudi iz dijaspore koji su kao vidjeli kako to negdje ide pa sada bi nama ovdje objašnjavali i kritikovali ''kako vi to neznate'' i ''dok ne naučite ja ću u JAT-om i Croatiom''. Bujrum gospodo samo nemojte merhametluka molim vas to ovdje nikome ne treba. Ako neko smatra da je avijacijski stručnjak neka se fino sa kredencijama javi u direkciju kompanije (jer je velika potreba za tim kadrom) vjerujem da će ga primiti. Inače stvarno nije u redu kritikovati iz posta u post i zbog jednog lošeg iskustva sve množiti sa nulom i ''izbacivati dijete sa prljavom vodom''. Na kraju stvarno se ne bojim propasti kompanije jer lično uvijek mogu naći posla ali vjerujte da ću sve uraditi da se to ne desi pa makar zato što sam tvrdoglavi patriota koji je čvrstog ubjeđenja da su naši ljudi inteligentni i sposobni minimalno koliko i svi ostali a u bezbroj slučajeva i bolji.
Neću ulaziti u to koji je poslovno-pravni status predstavnika ali ću se složiti sa jeffersonom da ga kupac doživljava kao prvo lice, predstavnika kompanije koje vidi prilikom svog putnog iskustva. Kada čovjek doživi jedno loše iskustvo sa djelatnikom bilo kojeg preduzeća postoji način na koji se takve stvari rješavaju, pismene žalbe protestna pisma i sl (i sam sam to koristio nekoliko puta). Ne treba očekivati da će taj radnik/ca smjesta dobiti otkaz kako bi nezadovoljna mušterija dobila svoju zadovoljštinu i osvetu, ali opomene i ribanja šefova svakako neće izostati ni u GRANAP-u a kamoli u aviokompaniji.
Možda pretjeram ponekada pa mi nemojte zamjeriti molim ali se obzirom da sam hljebom vezan za BH Airlines osjećam dužan neke stvari objasniti i staviti u kontekst.
Izvrstan post, cestitam. Potpuno se slazem sa svim sto si gore naveo. Radujem se pobjedi BiH u pikadu, a ne kamoli u etabliranju jake i stabilne (domace) avio kompanije, niko sretniji od mene! Zivim sa Dancima, gledam i proucavam sta i kako rade, gdje je tajna njihovog uspjeha. Danci kazu:"Mi smo jedna jaka siromasna zemlja, u kojoj se jako dobro zivi"! I to je istina.
Pa kako, na koji fol...
Danac nece kupiti francusku, delises jabuku, mirise na kilometar! Ceka domacu, nazor zrelu, polu kiselu i skoro duplo skuplju (!?)...zasto??
Odgovor je jednostavan, zato sto taj isti kupac mora materijalno izdrzavati proizvodjaca jabuka,ako doticni propadne.
Banalan i jednostavan primjer, namjerno sam ga izabrao da docaram sta hocu reci, na najsitnijem primjeru globalne ekonomije.
Nema BH-Airlines kapacitete za velike stvari, ali mora se menadzment potruditi uzeti novac tamo gdje se moze.
80.000 nasih ljudi u Svedskoj, 20.000 u Danskoj, preko 15.000 u Norveskoj, garantuju siguran profit.
Svaka nasa nena ce savladati normalan i prirodan strah od letenja (ha nije insan ptica da leti..), ako je na ulasku u avion doceka neka nasa lijepa i ljubazna stjuardesa, i zivi i zdravi slete na Butmir. Kud ces vece srece, pogotovo za nase starije ljude, istraumirane godinama,ratom, tudjinom i stranim jezikom...
Mislim da je jedina sansa BH-Airlinesa, potpuno oslanjanje na domace potencijale.
Nece Nijemac, Svicarac ili Turcin uzeti kartu kod njih, ako bas ne mora...
User avatar
Bosanac sa dna kace
Posts: 9905
Joined: 27/06/2005 20:21
Location: ponutrače

#73 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Bosanac sa dna kace »

ako vam i dalje nastave karte prodavat one dvije tete u vasoj poslovnici u Istanbulu, a to vam je jedna od bitnijih linija, slobodno pisi propalo....
a drug moj ovo je kapitalizam, nema vise socijalizma....ako dam pare hocu da i dobijem nesto za te pare...mani me te patriotske politike, sit sam ja te price na kojoj se pojedinci bogate...
Molim te reci mi gdje to ima da su karte za studente skuplje od obicnih- a to vam se desava u vasoj poslovnici u Istanbului, nazovem da pitam kolko je povratna karta Istanbul-Sarajevo, studentska naravno,kaze jedna od ove dvije pa eto to je skuplje nego normalna kartai, studentska je 283 a normalna 250 :run: ....eto kako jedna drzavna firma u BiH daje podsticaj obrazovanju...i da kolko ja znam prostorije koje vasa poslovnica posjeduje u Istanbulu ste dobili od JATA...
a o znanju dvije doticne najbolje govori to da jedna drugu pitaju dje se pali masina (kompjuter) :lol:
User avatar
Brisbane
Posts: 742
Joined: 07/09/2007 04:03

#74 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by Brisbane »

Samo da i ja dodam da hocu E_TICKET opciju !!!
NAdam se da ce napraviti novu stranicu, da mogu kupiti e-ticket, platiti karticom u BAM :mrgreen: i isprintati kartu.
Ne znam uopste sta rade do sada. PLatite kompaniju da vam to napravi, a ne "mali od Ajke" da se igra 4 godine na kompjuteru!
To se mora uraditi sto prije ! :thumbup:
Inace idem sa bilo kojom drugom kompanijom. :twisted:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#75 Re: TURKISH AIRLINES - STRATESKI PARTNER BH AIRLINESU

Post by jefferson »

Brisbane wrote:Samo da i ja dodam da hocu E_TICKET opciju !!!
NAdam se da ce napraviti novu stranicu, da mogu kupiti e-ticket, platiti karticom u BAM :mrgreen: i isprintati kartu.
Ne znam uopste sta rade do sada. PLatite kompaniju da vam to napravi, a ne "mali od Ajke" da se igra 4 godine na kompjuteru!
To se mora uraditi sto prije ! :thumbup:
Inace idem sa bilo kojom drugom kompanijom. :twisted:
To i govorim! Necu uopce da se zajebavam sa papirnom kartom.
Na kraju krajeva kako ce oni meni akrtu prodati ja u USA? poslat postom? Evo ja trebam rezervisati kartu Sarajevo-Zagreb dok sam dole? Naravno, Croatia ima ETKT a BH Airlines????
Post Reply