Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9601 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

beobasket wrote:Sve u svemu izgradnja autoceste u Bosni ide ne sporo vec presporo. Ovim tempom nece od juga do sjevera biti gotovi do 2030. Znaci nekih 30-tak godina zida se hajmo reci 350 kilometara. To ga dodje nekih 11,6 kilometara godisnje. Misa mu dok spoje sve onaj dio Sarajevo - Visoko ce slaviti 25 obljetnicu :D Pokoji ce prije dobiti unucad ako racunamo od 2001 godine.
Složio bih se, ali je generalno problem što mi nemamo para. Jednostavno je, niko ne želi da nam da kredit, a koncesiju nikom nismo dali. Recimo Hrvatska ima autoceste, ali u kreditima su do guše, a pola autocesta je u vlasništvu koncesionara, plus već od prije rata su imali izgrađene autoceste dok mi recimo nismo.

Navodno sada novac od krilinškog duga će biti uložen u brzu cestu Lašva - Nević Polje, pa eto živi bili pa vidjeli.

Od petlje Zenica Sjever do petlje Medakovo (Tešanj) je planirano pet tunela od kojih je svaki 2km+, a najduži će se nalaziti između petlje Poprikuše (Žepče Jug) i petlje Ozimica (Žepče Sjever) te če iznositi 5,5 kilometara, svega nekih 100 metara kraći od tunela Sveti Rok.

Ukupna dužina navedenih pet tunela je 19,6 kilometara, a ne mogu ni da zamislim gdje ćemo da pronađemo novac za ovo.
User avatar
Matzan
Posts: 7008
Joined: 16/01/2015 13:25

#9602 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matzan »

Hajde, jasno mi je što je SDP 2014. godine otvaranje dionica izgrađenog autoputa koristio u predizborne svrhe - radili, završili pa se ima čime i pohvaliti. Jasno da je tu bilo pretjerivanja, bilo je donekle i smiješno čitati (očito) naručene članke koji su skoro svaki dan iskakali u raznim medijima.
Ali, kad pogledam sad da ova bagra već 3 godine nije izgradila ni metar puta, a dabogda da će i do 2018-e, onda stvarno ne mogu da shvatim da se isti imaju obraza pojavljivati u medijima svaka 3-4 dana, ponavljajući jednu te istu priču. Pa da bar zašute i poklope se ušima manje bi me iritiralo, ovako baš vrijeđaju inteligenciju i bezobrazno pljuju po onima koji su ih izabrali i čije pare uzalud troše.

https://www.klix.ba/biznis/terzic-plan- ... /170326014
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9603 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#9604 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

So What! wrote:
neki wrote: Jbg...reći da je pruga normalnog kolosijeka radjena po trasi uskotracne je isto kao da si rekao da se zenička zaobilaznica gradi po trasi magistrale... nigdje veze, na toj pruzi, osim tunela ivan, nista nije na trasi stare pruge.Kao i na ostalim...
HE medna 5 MW, vranduk čini mi se oko 20? To je smiješno pominjati...hoćemo li ikad vise napraviti HE snage bar 100MW? Posao me veže za izgradnju HE vranduk, obavljaju se samo zemljani radovi, projekat nije prošao reviziju i vraćen je na ponovnu izradu, strabag ima probleme da nadje izvođače koji imaju znanje i opremu da izvode betonske radove...
Zeljava je, prema procjenama, koštala oko 4 milijarde današnjih dolara..
Ne razumijem ja šta ti nije jasno u činjenici da je SFRJ mijenjala trasu željezničkog pravca samo gdje je morala, ali većina dionica je ostala.
Vidi, stvarno nije sramota neznati, ali jeste uporno neargumentovano tvrditi nešto što nije istina. Pruga Sarajevo-Ploče sa starom uskotračnom prugom dijeli samo tunel Ivan, ostalim dijelom ide potpuno novom trasom...ako meni ne vjeruješ, imaš na internetu tonu materijala vezano za sve faze razvoja i izgradnje neretvanske pruge, zarovi se i obrazuj, pa dodji opet i reci da li si bio u pravu kad si tvrdio da je u jugoslaviji samo skinuta stara uzana pruga i njenom trasom položen široki kolosjek.. :-)
Ta je pruga definitivno najveći graditeljski i inžinjerski poduhvat u BiH u posljednjih 100 godina.
Naravno autoput Vc će biti veći jednog dana kad se završi, ali će to nažalost trajati decenijama...sramota je da je 15 godina trebalo da se izgradi najjednostavnija i najjeftinija trećina ukupne trase, koja je čak većim dijelom bila pripremljena još prije 40 godina..
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9605 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

neki wrote:
So What! wrote:
neki wrote: Jbg...reći da je pruga normalnog kolosijeka radjena po trasi uskotracne je isto kao da si rekao da se zenička zaobilaznica gradi po trasi magistrale... nigdje veze, na toj pruzi, osim tunela ivan, nista nije na trasi stare pruge.Kao i na ostalim...
HE medna 5 MW, vranduk čini mi se oko 20? To je smiješno pominjati...hoćemo li ikad vise napraviti HE snage bar 100MW? Posao me veže za izgradnju HE vranduk, obavljaju se samo zemljani radovi, projekat nije prošao reviziju i vraćen je na ponovnu izradu, strabag ima probleme da nadje izvođače koji imaju znanje i opremu da izvode betonske radove...
Zeljava je, prema procjenama, koštala oko 4 milijarde današnjih dolara..
Ne razumijem ja šta ti nije jasno u činjenici da je SFRJ mijenjala trasu željezničkog pravca samo gdje je morala, ali većina dionica je ostala.
Vidi, stvarno nije sramota neznati, ali jeste uporno neargumentovano tvrditi nešto što nije istina. Pruga Sarajevo-Ploče sa starom uskotračnom prugom dijeli samo tunel Ivan, ostalim dijelom ide potpuno novom trasom...ako meni ne vjeruješ, imaš na internetu tonu materijala vezano za sve faze razvoja i izgradnje neretvanske pruge, zarovi se i obrazuj, pa dodji opet i reci da li si bio u pravu kad si tvrdio da je u jugoslaviji samo skinuta stara uzana pruga i njenom trasom položen široki kolosjek.. :-)
Ta je pruga definitivno najveći graditeljski i inžinjerski poduhvat u BiH u posljednjih 100 godina.
Naravno autoput Vc će biti veći jednog dana kad se završi, ali će to nažalost trajati decenijama...sramota je da je 15 godina trebalo da se izgradi najjednostavnija i najjeftinija trećina ukupne trase, koja je čak većim dijelom bila pripremljena još prije 40 godina..
:o :o :o

S kim sa se ja raspravljao. Prijatelju bojim se da si ti taj koji je slabo iščitao literaturu o željezničkom i drumskom saobraćaju jer bi znao ponešto više o tome i ne bi lupao ovdje.

Preporuka ti je da na ovoj temi budeš više posmatrač, naravno to je samo preporuka.

Prijatno. :)
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#9606 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

So What! wrote:
neki wrote:
So What! wrote:
Ne razumijem ja šta ti nije jasno u činjenici da je SFRJ mijenjala trasu željezničkog pravca samo gdje je morala, ali većina dionica je ostala.
Vidi, stvarno nije sramota neznati, ali jeste uporno neargumentovano tvrditi nešto što nije istina. Pruga Sarajevo-Ploče sa starom uskotračnom prugom dijeli samo tunel Ivan, ostalim dijelom ide potpuno novom trasom...ako meni ne vjeruješ, imaš na internetu tonu materijala vezano za sve faze razvoja i izgradnje neretvanske pruge, zarovi se i obrazuj, pa dodji opet i reci da li si bio u pravu kad si tvrdio da je u jugoslaviji samo skinuta stara uzana pruga i njenom trasom položen široki kolosjek.. :-)
Ta je pruga definitivno najveći graditeljski i inžinjerski poduhvat u BiH u posljednjih 100 godina.
Naravno autoput Vc će biti veći jednog dana kad se završi, ali će to nažalost trajati decenijama...sramota je da je 15 godina trebalo da se izgradi najjednostavnija i najjeftinija trećina ukupne trase, koja je čak većim dijelom bila pripremljena još prije 40 godina..
:o :o :o

S kim sa se ja raspravljao. Prijatelju bojim se da si ti taj koji je slabo iščitao literaturu o željezničkom i drumskom saobraćaju jer bi znao ponešto više o tome i ne bi lupao ovdje.

Preporuka ti je da na ovoj temi budeš više posmatrač, naravno to je samo preporuka.

Prijatno. :)
Opet neargumentovan ispad s tvoje strane...pojasni sta ti je čudno u ovom sto si boldirao?
Valjda si upoznat sa činjenicom da je sadašnji autoput sa-ze u svom većem dijelu izgradjen kao "poluautoput" pred olimpijadu sa jednom trakom, denivelisanim petljama, radijusima krivina predvidjenim za autoput i otkupljenom zemljom za izgradnju druge trake u budućnosti...sto je i urađeno u prethodnih 15 godina kada je postojeća traka rekonstruisana i uz nju izgradjena nova. To jedino nije izvedeno na dijelu trase od biljeseva do drivuse gdje je stara trasa napuštena...
Brukaš se šefe...
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9607 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

neki wrote: Opet neargumentovan ispad s tvoje strane...pojasni sta ti je čudno u ovom sto si boldirao?
Valjda si upoznat sa činjenicom da je sadašnji autoput sa-ze u svom većem dijelu izgradjen kao "poluautoput" pred olimpijadu sa jednom trakom, denivelisanim petljama, radijusima krivina predvidjenim za autoput i otkupljenom zemljom za izgradnju druge trake u budućnosti...sto je i urađeno u prethodnih 15 godina kada je postojeća traka rekonstruisana i uz nju izgradjena nova. To jedino nije izvedeno na dijelu trase od biljeseva do drivuse gdje je stara trasa napuštena...
Brukaš se šefe...
Da, da, autoput je izgrađen samo od Sarajeva do Zenice.

Kao što rekoh prijatno :)
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#9608 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

So What! wrote:
neki wrote: Opet neargumentovan ispad s tvoje strane...pojasni sta ti je čudno u ovom sto si boldirao?
Valjda si upoznat sa činjenicom da je sadašnji autoput sa-ze u svom većem dijelu izgradjen kao "poluautoput" pred olimpijadu sa jednom trakom, denivelisanim petljama, radijusima krivina predvidjenim za autoput i otkupljenom zemljom za izgradnju druge trake u budućnosti...sto je i urađeno u prethodnih 15 godina kada je postojeća traka rekonstruisana i uz nju izgradjena nova. To jedino nije izvedeno na dijelu trase od biljeseva do drivuse gdje je stara trasa napuštena...
Brukaš se šefe...
Da, da, autoput je izgrađen samo od Sarajeva do Zenice.

Kao što rekoh prijatno :)
Pored sa-ze izgrađeno je još 40ak km na Vc, ali veći dio, kao što sam i rekao, je sa-ze, čijih je cca 70km izgrađeno proširivanjem postojeće magistrale....to i ptice na grani znaju, ali ti si propustio..
Prijatno i tebi, iskoristi slobodno vrijeme da se informišeš malo više oko stvari o kojima prilično bahato i neargumentovano polemišeš..
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9609 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput Prnjavor - Banja Luka (Miloševci) @ byM4k5 (SSC)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
avenija
Posts: 1529
Joined: 29/03/2016 16:20

#9610 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by avenija »

Slazem se sa @So What! , stvarno je ova obilaznica oko Zenice veliki projekat i za mnogo razvijenije zemlje, gledao sam slike sada na fb Autoceste , teren i trasa :-) :-)
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#9611 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:Image
Mocne cifre... :thumbup:

Na 33km preko 60% dionice objekti... Nisam znao da je toliko zahtjevan potez.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9612 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote:
Mocne cifre... :thumbup:

Na 33km preko 60% dionice objekti... Nisam znao da je toliko zahtjevan potez.
Pa dobro vi od Tuzle se rijeđe imate potrebe voziti potezom Zenica - Žepče - Doboj, stoga recimo malo ljudi zna kolike su one planine između ova grada.

Znam dok sam studirao, pa autobus kada ide između Zenice i Žepča, nikada da dođe.

Kada sam bio u Njemačkoj jedno pola godine i vratio se, tamo ravnica lijepo, ovamo došao i krenuo za Sarajevo, apsolutno zaboravio koliko smo mi ustvari brdsko-planinska zemlja.
beobasket
Posts: 934
Joined: 13/03/2015 10:26
Location: Kakanj je centar svijeta tako kazu nase nane.

#9613 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by beobasket »

So What! wrote:
beobasket wrote:Sve u svemu izgradnja autoceste u Bosni ide ne sporo vec presporo. Ovim tempom nece od juga do sjevera biti gotovi do 2030. Znaci nekih 30-tak godina zida se hajmo reci 350 kilometara. To ga dodje nekih 11,6 kilometara godisnje. Misa mu dok spoje sve onaj dio Sarajevo - Visoko ce slaviti 25 obljetnicu :D Pokoji ce prije dobiti unucad ako racunamo od 2001 godine.
Složio bih se, ali je generalno problem što mi nemamo para. Jednostavno je, niko ne želi da nam da kredit, a koncesiju nikom nismo dali. Recimo Hrvatska ima autoceste, ali u kreditima su do guše, a pola autocesta je u vlasništvu koncesionara, plus već od prije rata su imali izgrađene autoceste dok mi recimo nismo.

Navodno sada novac od krilinškog duga će biti uložen u brzu cestu Lašva - Nević Polje, pa eto živi bili pa vidjeli.

Od petlje Zenica Sjever do petlje Medakovo (Tešanj) je planirano pet tunela od kojih je svaki 2km+, a najduži će se nalaziti između petlje Poprikuše (Žepče Jug) i petlje Ozimica (Žepče Sjever) te če iznositi 5,5 kilometara, svega nekih 100 metara kraći od tunela Sveti Rok.

Ukupna dužina navedenih pet tunela je 19,6 kilometara, a ne mogu ni da zamislim gdje ćemo da pronađemo novac za ovo.
Prije ili kasnje ce morati naci nekoga ko ce finansirati kreditom. Pa nece zar stavr se odvuci u daleku buducnost ili cak stati na pola? Iskreno, sta je alternativa?
Last edited by beobasket on 26/03/2017 20:44, edited 1 time in total.
User avatar
Matzan
Posts: 7008
Joined: 16/01/2015 13:25

#9614 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matzan »

So What! wrote:Image

Ovo mi je baš veliko iznenađenje!
Nekako sam očekivao da će dionica Zenica sjever - Doboj jug biti puno lakša za izgradnju.
Trenutno na toj dionici (ako me sjećanje dobro služi) ima 5 tunela čija je ukupna dužina otprilike nekih 5 km.
Ne sporim da su stručni ljudi tražili optimalno rješenje za trasu.
Zanima me, ako je neko bolje upućen u problematiku, iznos prosječne cijene kilometra autoputa i iznos prosječne cijene kilometra tunela. Znam da na cijenu kilometra autoputa može uticati niz stvari i da ista može poprilično varirati.
User avatar
ultima_palabra
Posts: 55677
Joined: 15/12/2008 16:53

#9615 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ultima_palabra »

Pogotovo ovaj dio oko Zenice mi se nije činio toliko zahtjevan, kad posmatraš magistralu.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9616 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

ultima_palabra wrote:Pogotovo ovaj dio oko Zenice mi se nije činio toliko zahtjevan, kad posmatraš magistralu.
Realno nama je bivša država u amanet ostavila solidne magistralne puteve, ali je problem što se oni nisu volili peglati i štediti ravnice, pa naši magistralni putevi uglavnom prate doline rijeka.

Tamo gdje su magistralni putevi pratili brda poput recimo Sarajevo - Tuzla magistralni pravci nisu baš odgovarajući. Ne postoje usponske trake, fali u tunela itd...

Recimo Ivan Sedlo je fantastično urađeno i ispeglano koliko se moglo, usponske trake, tuneli itd...

Kada se pogleda i M17 oko Zenice, dok se pruža Zeničkim poljem realno radi se o jednsotavnoj saobraćajnici sa nekoliko denivelisanih petlji.

Čim se prođe Donja Gračanica, ide mnoštvo tunela, mostova, a preticanje je rizično.

Ovi tuneli i msotovi koliko god bili zahtjevni i dalje su jeftinija opcija nego ići kroz ravnicu i rušiti naselja u dolini rijeke Bosne.

Kontinentalna Bosna je iznimno zafrkana, pa ne zovu Dinaride džabe, Balkanskim Alpama.

Od Doboja ka Savi je priča već drugačija.
beobasket
Posts: 934
Joined: 13/03/2015 10:26
Location: Kakanj je centar svijeta tako kazu nase nane.

#9617 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by beobasket »

Sarajevo - Sokolac - Kladanj - Tuzla - Doboj i nije neko brdo da su tako crtali autocestu. Na kraju ce autocesta kostati toliko para da niko nece voziti po njoj. Racunaj svaki tunel po 5 Maraka. Znaci od primjerice Doboja do Sarajeva racunam 35 Maraka u jednom pravacu.
User avatar
Matzan
Posts: 7008
Joined: 16/01/2015 13:25

#9618 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matzan »

beobasket wrote:Sarajevo - Sokolac - Kladanj - Tuzla - Doboj i nije neko brdo da su tako crtali autocestu. Na kraju ce autocesta kostati toliko para da niko nece voziti po njoj. Racunaj svaki tunel po 5 Maraka. Znaci od primjerice Doboja do Sarajeva racunam 35 Maraka u jednom pravacu.

Ne naplaćuju se tuneli posebno. Cijena je po kilometru.
Tako je zasad, a mislim da će biti i ubuduće.
beobasket
Posts: 934
Joined: 13/03/2015 10:26
Location: Kakanj je centar svijeta tako kazu nase nane.

#9619 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by beobasket »

Matzan wrote:
beobasket wrote:Sarajevo - Sokolac - Kladanj - Tuzla - Doboj i nije neko brdo da su tako crtali autocestu. Na kraju ce autocesta kostati toliko para da niko nece voziti po njoj. Racunaj svaki tunel po 5 Maraka. Znaci od primjerice Doboja do Sarajeva racunam 35 Maraka u jednom pravacu.

Ne naplaćuju se tuneli posebno. Cijena je po kilometru.
Tako je zasad, a mislim da će biti i ubuduće.
Prije 15 tak godina procita u danskoj moto reviji o Austriji, kako su poceli sa naplacivanjem na kilometar pa su kasnje uvidili kako nema fajde i uveli vinjetu plus placanje tunela. Uzmajuci u obzir koja kolicina tunela ce biti potrebna Bosni, iskreno ne vidim drugog izlaza, jer drugacije ce od juga do sjevera kostati nekih 70 Maraka jedan pravac.
kakaljin
Posts: 11648
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#9620 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kakaljin »

Matzan wrote:
beobasket wrote:Sarajevo - Sokolac - Kladanj - Tuzla - Doboj i nije neko brdo da su tako crtali autocestu. Na kraju ce autocesta kostati toliko para da niko nece voziti po njoj. Racunaj svaki tunel po 5 Maraka. Znaci od primjerice Doboja do Sarajeva racunam 35 Maraka u jednom pravacu.

Ne naplaćuju se tuneli posebno. Cijena je po kilometru.
Tako je zasad, a mislim da će biti i ubuduće.
I ja sad procitao da je napisao da se tunel placa svaki posebno, kod nas se ne naplacuje niti jedan tunel posebno, a za ubuduce neznam da li ce i jedan jer nema neke pretjerane duzine kao karavanke tunel izmedju slovenije i austrije. Dva najduza tunela na koridoru su tunel Prenj 6,3 km i tunel 5,5 km koji jos nema ime kod Petlje Ozimice. Tako da nevjerujem da ce se i ova dva najduza naplacivati.
beobasket
Posts: 934
Joined: 13/03/2015 10:26
Location: Kakanj je centar svijeta tako kazu nase nane.

#9621 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by beobasket »

kakaljin wrote:
Matzan wrote:
beobasket wrote:Sarajevo - Sokolac - Kladanj - Tuzla - Doboj i nije neko brdo da su tako crtali autocestu. Na kraju ce autocesta kostati toliko para da niko nece voziti po njoj. Racunaj svaki tunel po 5 Maraka. Znaci od primjerice Doboja do Sarajeva racunam 35 Maraka u jednom pravacu.

Ne naplaćuju se tuneli posebno. Cijena je po kilometru.
Tako je zasad, a mislim da će biti i ubuduće.
I ja sad procitao da je napisao da se tunel placa svaki posebno, kod nas se ne naplacuje niti jedan tunel posebno, a za ubuduce neznam da li ce i jedan jer nema neke pretjerane duzine kao karavanke tunel izmedju slovenije i austrije. Dva najduza tunela na koridoru su tunel Prenj 6,3 km i tunel 5,5 km koji jos nema ime kod Petlje Ozimice. Tako da nevjerujem da ce se i ova dva najduza naplacivati.
Pa 6,3 kilometra nije mala stvar. Mislim da Karavanke tunel je nekih 7,5 kilometara. Austrija isto napacuje tunele, neki su bas tih duzina.
kakaljin
Posts: 11648
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#9622 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kakaljin »

beobasket wrote:
kakaljin wrote:
Matzan wrote:

Ne naplaćuju se tuneli posebno. Cijena je po kilometru.
Tako je zasad, a mislim da će biti i ubuduće.
I ja sad procitao da je napisao da se tunel placa svaki posebno, kod nas se ne naplacuje niti jedan tunel posebno, a za ubuduce neznam da li ce i jedan jer nema neke pretjerane duzine kao karavanke tunel izmedju slovenije i austrije. Dva najduza tunela na koridoru su tunel Prenj 6,3 km i tunel 5,5 km koji jos nema ime kod Petlje Ozimice. Tako da nevjerujem da ce se i ova dva najduza naplacivati.
Pa 6,3 kilometra nije mala stvar. Mislim da Karavanke tunel je nekih 7,5 kilometara. Austrija isto napacuje tunele, neki su bas tih duzina.
Pa eto neka se ta dva naplacuju, samo neka se vise sto prije napravi kompletan autoput da bude u funkciji sto prije
beobasket
Posts: 934
Joined: 13/03/2015 10:26
Location: Kakanj je centar svijeta tako kazu nase nane.

#9623 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by beobasket »

kakaljin wrote:
Pa eto neka se ta dva naplacuju, samo neka se vise sto prije napravi autoput kompletan autoput da bude u funkciji sto prije
Ovim tempom ako bude od juga do sjevera gotvo do 2030, dobro ce biti. Mada, iskreno receno navijam. Kad se sjetim price 2002 godine kako ce do 2015 preko 2/3 cjelokupne streke biti u prometu, evo nas 2017 i tek je 1/4.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#9624 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

kakaljin wrote:
Matzan wrote:
beobasket wrote:Sarajevo - Sokolac - Kladanj - Tuzla - Doboj i nije neko brdo da su tako crtali autocestu. Na kraju ce autocesta kostati toliko para da niko nece voziti po njoj. Racunaj svaki tunel po 5 Maraka. Znaci od primjerice Doboja do Sarajeva racunam 35 Maraka u jednom pravacu.

Ne naplaćuju se tuneli posebno. Cijena je po kilometru.
Tako je zasad, a mislim da će biti i ubuduće.
I ja sad procitao da je napisao da se tunel placa svaki posebno, kod nas se ne naplacuje niti jedan tunel posebno, a za ubuduce neznam da li ce i jedan jer nema neke pretjerane duzine kao karavanke tunel izmedju slovenije i austrije. Dva najduza tunela na koridoru su tunel Prenj 6,3 km i tunel 5,5 km koji jos nema ime kod Petlje Ozimice. Tako da nevjerujem da ce se i ova dva najduza naplacivati.
Prenj će da bude 9,1 kilometar, kako smo proračunali biće negdje oko 30. mjesta najdužih drumskih tunela na svijetu.

Trenutno najduži su tuneli 1. mart (2949m) i 25. novembar (2802m), fini, moderni, sređeni, a ne naplaćuju se posebno. Pola marke je dionica od tunela 1. mart do Drivuše (Zenica Sjever).
Astrix
Posts: 1890
Joined: 30/09/2009 14:14

#9625 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Astrix »

beobasket wrote: Pa 6,3 kilometra nije mala stvar. Mislim da Karavanke tunel je nekih 7,5 kilometara. Austrija isto napacuje tunele, neki su bas tih duzina.
Koliko znam na našim prostorima se na autoputu ne naplaćuju tuneli. Plaća se tunel Sv. Ilija kod Makarske koji nije autoput i tunel Podgorica - Sutomore se isto naplaćuje...
Post Reply