Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
Rmandic
Posts: 26
Joined: 17/03/2021 12:41

#23301 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Rmandic »

Lašva-Nević Polje ? Hoce li graditi Lašva-Koridor Vc ?
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#23302 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by P308 »

Sta je sa dionicom poslije tunela Ivan? Ima li tu kakvih aktivnosti?
User avatar
thekupus
Posts: 6787
Joined: 25/06/2011 22:38

#23303 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by thekupus »

P308 wrote: 06/10/2021 22:12 Sta je sa dionicom poslije tunela Ivan? Ima li tu kakvih aktivnosti?
Ivan-Ovčari 11,4 km i Ovčari - Prenj 10 km, planiraju početi krajem 2022. i sredinom 2023. tek, kao i Prenj - Mostar sjever
Doduše, to je po istom grafikonu gdje krajem 2021. počinju graditi tunel Prenj i Mostar sjever - jug, a znamo da to nije ni blizu, tako da...
User avatar
karanana
Posts: 47134
Joined: 26/02/2004 00:00

#23304 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by karanana »

Ne vidim ni da ce ovu dionicu sa tunelom ivan pustiti na ljeto 2022 ko sto kazu.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23305 Re: Autoputevi u BiH - kontraverze, malverzacije i kriminal

Post by So What! »

Autoceste pod lupom: Pogoduje li se kineskim firmama, namještanje tendera i otkazi uposlenika!
Image
Voloder, Terzić, Trhulj, Lasić

Mnogobrojne su navodne kriminalne radnje bivšeg direktora Autocesta FBiH Adnana Terzića (SBB) koji je zajedno s izvršnim direktorima koji mahom pripadaju HDZ-u vršio u svom mandatu. O tome svjedoči i izvještaj Finansijske policije Federacije BiH, u koji smo imali uvid, kao i izvještaji Ureda za reviziju, koji su nedvosmisleno potvrdili da ne mogu potvrditi efikasnost realizacije projekata jer nisu aktivirani i stavljeni u upotrebu u skladu s Planom aktivnosti na izgradnji autocesta i brzih cesta za 2020. godinu.

„Za završenu dionicu Zenica jug – Zenica sjever u iznosu od 484.705.059 KM nije osigurana upotrebna dozvola u skladu sa Zakonom o prostornom planiranju. Također, za ovu dionicu, kao i dionicu Svilaj – Odžak, izvršeno je povećanje prvobitno potpisanih ugovora za građenje za ukupno 42.357.128 EUR“, navodi se.

S obzirom na to da kreditna sredstva nisu realizovana u skladu s Planom poslovanja i Planom aktivnosti na izgradnji autocesta i brzih cesta za 2020. godinu, Društvu je obračunata taksa za nepovučena sredstva u iznosu od 3.178.213 KM za tri ugovora koja su potpisana sa EBRD-om.

Patria se u više navrata bavila nabavkom vatrogasnih vozila u Autocestama, a revizija i Finansijska policija su utvrdile da odredbe potpisanog ugovora za nabavku dva vatrogasna vozila u vrijednosti od 1.796.800 KM nisu ispoštovane.

Image
Dio iz Izvještaja Finansijske policije

„Tenderska dokumentacija za pojedine postupke nije sačinjena u skladu sa članom 53. Zakona o javnim nabavkama, u cilju jednakog tretmana i nediskriminacije potencijalnih ponuđača“, precizira se.

Uz Terzića ovim procesima su rukovodili izvršni direktor Marin Jelčić (HDZ), koji je ostao i u novoj Upravi, kao i njegova desna ruka Dario Ćuže.

Ali, dolaskom novog direktora Elmedina Volodera mnogi su očekivali drugačiji način rada. Izvori iz Autocesta otkrivaju drugačije.

Autoceste FBiH su već godinama izvor za nezakonito stjecanje imovinske koristi. Sumnja se da HDZ-ov resorni ministar u Vladi FBiH Denis Lasić uz pomoć svojih kadrova u ovoj javnoj kompaniji, predvođenih šeficom Službe za nabavke po međunarodnim procedurama, manipulira procedurama i procesima dodjele ugovora za dionice autoceste, ali i svim ostalim aspektima finansijskog poslovanja JP Autoceste FBiH.

„Direktna posljedica ovog koruptivnog djelovanja je očigledni zastoj u izgradnji Koridora Vc i nezabilježena zloupotreba finansijskih sredstava ovog javnog preduzeća. Nažalost, čini se da je sa imenovanjem Elmedina Volodera (SDA), v.d. generalnog direktora JP Autoceste FBiH, ova praksa eskalirala i poprimila razmjere koje izazivaju sve veću zabrinutost zaposlenih, ali još uvijek ne privlače pažnju niti medija, niti nadležnih institucija odgovornih za borbu protiv korupcije i organizovanog kriminala, što upućuje na činjenicu da se sve dešava pod pokroviteljstvom vladajućih političkih struktura“, navode zaposlenici ove kompanije u pismu koje je poslano na više adresa.

O navedenom svjedoče i sljedeće činjenice koje se vežu za poslovanje kompanije u prethodna dva mjeseca.

Dionica Buna – Tunel Kvanj - tenderska procedura za navedenu dionicu traje dvije i po godine. Komisija koja je provodila postupak je izvršila evaluaciju prispjelih ponuda i utvrdila da je konzorcij kojeg čine kompanije Hering i Azvirt najpovoljniji, te predložila da se navedenim kompanijama i dodijeli ugovor za izgradnju dionice.

Međutim, jedna od prvih aktivnosti novoimenovanog v.d. generalnog direktora Volodera, odmah po njegovom imenovanju, bila je da, u koordinaciji sa šeficom Službe za nabavke po međunarodnim procedurama, i nekadašnjim direktorom Federalne direkcije za autoceste i v.d. direktora Autocesta FBiH Erdalom Trhuljem, trenutno konsultantom koji po ugovoru pruža tehničku pomoć za provođenje ovog tendera, utvrdi kako pomenuta komisija za provođenje postupka nije radila svoj posao kvalitetno.

Image
Konsultantska firma Trhulja

Stvarni problem je u tome što komisija nije predložila kompaniju iz Kine koju, prema saznanjima uposlenika JP Autoceste FBiH, otvoreno favorizuje ministar Lasić.

Članovi komisije su smijenjeni, a istovremeno su imenovani 'podobni' uposlenici koji će pripremiti i potpisati drugačiji izvještaj, promijeniti rangiranje uspješnih ponuđača i ugovor dodijeliti firmi iz Kine čija ponuda je skuplja u odnosu na onu koju su dale kompanije Hering i Azvirt.

Ipak, i ovdje se pojavio problem, budući da se ispostavilo kako je u komisiju imenovan i jedan uposlenik koji očigledno nije prihvatio ovu očiglednu manipulaciju, te je dao otkaz nedvosmisleno navodeći da to čini zbog nezakonitog utjecaja na rad komisije i mobinga.

Image
Pritužbe člana komisije poslane direktoru Voloderu

Da cijela situacija bude još složenija, pobrinuo se i v.d. direktor Voloder koji je članovima komisije poslao i pismenu uputu u kojoj se ukazuje na potrebu da se kompanija Hering diskvalifikuje u ovoj tenderskoj proceduri.

On je ove navode u izjavi za Federalnu TV negirao.

"Ja sam tražio pismeno od komisije da donese konačnu odluku i preuzme odgovornost. Nisam sugerisao na koji način se treba raditi, nego samo da se mora okončati posao", kazao je Voloder.

Sada je na potezu Banka koja finansira projekat, a u krugovima uposlenika JP Autoceste FBiH, zabrinutim nad ovakvim djelovanje rukovodilaca, postoji nada da će se, u slučaju da se ovaj koruptivni scenario ostvari, navedeni tender ipak poništiti.

Ostaje pitanje da li će konačno reagovati naše pravosudne institucije i ispitati cijeli slučaj.

Nažalost, ova praksa se u JP Autoceste FBiH kontinuirano ponavlja. Primjera radi, tri godine ranije se dva puta poništavao tender na dionici Počitelj – Zvirovići jer je opet, sticajem okolnosti, kompanija Hering i ovdje bila najpovoljniji ponuđač. Rezultat je da se sada ta dionica tek gradi a trebali smo se njom voziti već tri godine.
Patria
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23306 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja autoputa Banja Luka - Prijedor [Pripremni radovi] - 30. 09. 2021.

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23307 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »







User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23308 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Nemila - Poprikuše - 03. 10. 2021. @ Mamkić (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23309 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Raspisan poziv za izgradnju dijela brze ceste Lašva-Nević Polje - Za 4,78 km predviđeno 53 mil KM
Image

JP Autoceste FBiH su raspisale javni poziv za izbor najpovoljnijeg izvođača radova na izgradnji dijela brze ceste Lašva-Nević Polje, tačnije za LOT 5 koji čini petlja "Vitez izlaz iz poslovne zone" – petlja Nević Polje".

Procijenjena vrijednost nabavke bez PDV-a iznos 53.000.000 KM, a biće sproveden i postupak e-aukcije.

Ugovor za izvođenje radova uključuje izvođenje radova na izgradnji dijela brze ceste između petlje "Vitez - izlaz iz poslovne zone" i petlje "Nević Polje" (Lot 5). Dužina sekcije ovog lota je 4,78 km, a na ovoj sekciji projektovane su sljedeće konstrukcije:

• Vijadukt Mali Mošunj 1 dužine 168 m,
• Most Mali Mošunj 2 dužine 88 m,
• Most Stara Bila dužine 30 m,
• Most Nova Bila dužine 32 m,
• Most Pečuhe dužine 65 m.

- Početak sekcije Lot-a 5 se nalazi poslije petlje "Vitez - izlaz iz poslovne zone", koja će biti izgrađena u sklopu gradnje Lot-a 4 (Poslovna zona Vitez). Na kraju sekcije Lot-a 5 predviđena je izgradnja petlje "Nević Polje" tipa denivelisani kružni tok. Na mjestu petlje, brza cesta se pistupnim rampama priključuje na magistalni put M-16.4 Nević Polje – Bugojno. Lot 5 je riješen kao cesta sa karakteristikama brze ceste sa dvije saobraćajne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja - ističe se u tenderskoj dokumentaciji.

U sklopu izgradnje ove dionice brze ceste je predviđena i regulacija rijeke Lašve na mjestima gdje je u koliziji sa trupom ceste.

Rok za izvođenje radova je 20 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao.

Ponude se primaju do 18. novembra.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23310 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Federaciju BiH skupo koštao "žuti FIDIC" pa sada najavljuju bržu dinamiku gradnje puteva
Image

Koridor 5C bit će skuplji za milijardu eura jer su probijeni rokovi, predugo se gradi, projekti su loši, ugovaranje je neefikasno, trase se razbijaju na male dionice…

I prema nedavnim zaključcima Vlade FBiH, očigledno je da postoji problem u radu i načinu ugovaranja projekata. Naime, pokazalo se da dolazi do dužeg vremena izgradnje pojedinih dionica autoceste na Koridoru 5C i značajnog povećanja ugovorenih budžeta. Vlada je donijela zaključke jer se pokazalo da su Autoceste neefikasne, kako u pogledu implementacije projekata, tako i finansijske kontrole tih projekata.

Sporije i skuplje

"Tako je npr. na dionici Donja Gračanica - Klopče budžet probijen za više od 50 posto u odnosu na prvobitni ugovor, odnosno za više od 50 miliona eura, a vrijeme izgradnje povećano je sa tri na šest godina", objašnjava Elmedin Voloder, koji je nedavno imenovan za v. d. direktora Autocesta FBiH.

Kako kaže, nova uprava napravila je presjek stanja o tome u kojoj fazi je realizacija projekata, zašto kasni gradnja nekih dionica, ali i kontrolu finansijskih utrošaka iz prethodnog perioda. Kako su konstatirali, jedan od problema su ugovori po takozvanom modelu "žutog FIDIC-a". S obzirom na to da se taj tip ugovora u praksi pokazao lošim, Vlada FBiH donijela je zaključak kojim se taj model više neće koristiti.

Image
Elmedin Voloder

Kako objašnjava Voloder, "žuti FIDIC" je model po kojem izvođač radova dostavlja ponudu i nudi projektno rješenje, a kada ugovori posao, tek počne da radi projekt, koji prilagođava sebi. Radi to na način da su lošija tehnička rješenja, da se radi jeftinije, da gradnja duže traje, a vijek trajanja objekta koji izgradi je uglavnom kraći, a za sve to ne nudi garanaciju.

Podsjeća da su se zbog takvog modela gradnje pojavili problemi u gradnji tunela Hranjen. Drugi primjer je dionica tunel Kranj - Buna, gdje se nakon izvršene pravne analize najboljeg ponuđača ispostavilo da ima cijeli niz pogrešaka u ponudi izvođača.

"Postupak provjere ispravnosti, potpunosti i tačnosti ponuda traje već 22 mjeseca, umjesto tri-četiri, kaže Voloder i dodaje da je za očekivati da bi se slični problemi pojavljivali i na ostalim dionicama koje bi bile rađene po ovom modelu.

Zbog toga je, kako kaže, potrebno naći drugi efikasan model. Navodi da je "crveni FIDIC" mnogo bolja opcija, jer podrazumijeva da se prije svega uradi glavni projekt, revidira, odobri, nakon čega se precizno definiraju sve karakteristike za materijale, vrijeme radova i sve ostalo na osnovu tačno urađenog projekta koji nije radio izvođač za sebe, nego ga je investitor naručio od kuće koja se bavi projektovanjem.

Gradnja brzih cesta

"Istovremeno, naručuje se i revizija od kuće koja vrši provjeru ispravnosti tehničkih rješenja, statičke proračune… Na ovaj način precizno se definiraju obaveze izvođača", kaže Voloder, koji potcrtava da se radi o boljem rješenju, s optimalnom cijenom i rokom te kvalitenijim radovima s dužim vijekom trajanja.

Upitan da li je realno da radovi na Koridoru 5C budu završeni do 2028. godine, on kaže da je taj rok poprilično optimističan i da ga je moguće ostvariti samo ukoliko se sve aktivnosti budu odvijale planski.

Govoreći o prioritetima za naredni period, potcrtava da je od izuzetne važnosti da počne gradnja brzih cesta. Kako kaže, građani nekih kantona, poput Unsko-sanskog i Tuzlanskog, plaćaju akcize, a od toga nemaju nikakve koristi.

Zato najavljuje angažman na gradnji brzih cesta Kladuša – Cazin – Bihać, autoceste Tuzla – Orašje, brze ceste od Mostara, preko Širokog Brijega, do granice s Hrvatskom te brze ceste Lašva – Travnik – Jajce. A ako i to bude samo još jedno od obećanja bez realizacije, građane ne treba iznenaditi s obzirom na dosadašnje iskustvo.
Klix
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#23311 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by P308 »

thekupus wrote: 06/10/2021 22:22
P308 wrote: 06/10/2021 22:12 Sta je sa dionicom poslije tunela Ivan? Ima li tu kakvih aktivnosti?
Ivan-Ovčari 11,4 km i Ovčari - Prenj 10 km, planiraju početi krajem 2022. i sredinom 2023. tek, kao i Prenj - Mostar sjever
Doduše, to je po istom grafikonu gdje krajem 2021. počinju graditi tunel Prenj i Mostar sjever - jug, a znamo da to nije ni blizu, tako da...
Hvala na odgovoru. Nadam se da ce bar odraditi ovih 11 kilometara do Ovcara.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23312 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Zvirovići - Počitelj - 04. 10. 2021.

Image

+ magistralna cesta M17.3, Stolac - Neum (tunel Žaba)

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23313 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Probijena druga cijev tunela Ivan na dionici Tarčin - Konjic dužine 1.721 metar
Image

Druga cijev tunela Ivan dužine 1.721 metar na dionici Tarčin - Konjic danas je probijena oko tri sedmice prije predviđenog roka. Tunel Ivan kapitalni je projekt koji će znatno promijeniti cestovnu infrastrukturu u Bosni i Hercegovini, na nadmorskoj visini i do 1.020 metara je centralna tačka koja spaja BiH.

Probijanju tunela Ivan prisustvovao je v. d. izvršnog direktora Sektora za projektovanje i građenje JP Autoceste FBiH Ešef Džafić sa šefom projekta na poddionici Tarčin – Ivan Erminom Handžarom i saradnicima.

Radovi na probijanju tunela kroz planinski prevoj Ivan-sedlo započeli su u januaru prošle godine. U julu ove godine probijena je lijeva cijev 1.761 metara.

Probijalo se 24 sata dnevno, u tri smjene. Prosječno dnevno napredovanje u probijanju cijevi bilo je do 3,5 metara, a iskopano je ukupno 330.000 prostornih metara materijala koji se ugrađuje u nasip trase autoceste.

Tunel Ivan je dvocijevni tunel sa po dvije trake, a lijeva i desna cijev su spojene sa pet poprečnih veza, kao i jednom poprečnom vezom za prolaz interventnih vozila.

Radovi su se izvodili u veoma izazovnoj i složenoj geološkoj strukturi, litološki sastav je bio heterogen, tako da je bilo nepredviđenih okolnosti koje su prevaziđene.

U toku je izrada sekundarne obloge tunela Ivan, do sada je izvedena na način da je armirana čitavom dužinom u obje cijevi te je izveden podnožni svod. Ovo govori koliko je okolno tlo bilo nestabilno i koliko je trebalo sigurnosnih mjera i podgrade izvesti da bi se osigurala stabilnost tunela. Završetak betoniranja sekundarne obloge očekuje se u martu 2022. godine, a instalacije i oprema počet će se ugrađivati početkom 2022. godine.

Izvođač radova na ovoj poddionici je Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH). Nadzor nad izgradnjom vrši IRD Engineering S.r.l. iz Italije.

Vrijednost Ugovora za izgradnju tunela Ivan je 57.628.570,37 eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 11,4 miliona eura, koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

S druge strane vrijednost ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 66.584.028,92 eura bez PDV-a i finansira se sredstvima osiguranim kod Evropske investicijske banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF (sredstva EU) u visini od 11,7 miliona eura.

Radovi na poddionici Tarčin – Ivan ukupne dužine 6,9 kilometara teku planiranom dinamikom. Predviđeni rok puštanja u promet je ljeto 2022. godine.
Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23314 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23315 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2708
Joined: 14/12/2005 21:21

#23316 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack »

Neizvjesna sudbina: Hoće li granični prijelaz Svilaj biti zatvoren nakon Nove godine?...
https://www.klix.ba/vijesti/bih/neizvje ... /211007078

:lol: :lol:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23317 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

jednonogi_Jack wrote: 07/10/2021 17:38
Neizvjesna sudbina: Hoće li granični prijelaz Svilaj biti zatvoren nakon Nove godine?...
https://www.klix.ba/vijesti/bih/neizvje ... /211007078

:lol: :lol:
Pa realno, što se tiče građevisnke strane sve je uredu, čak su i dozvole tu, problem je očigledno koškanja na državnom nivou, jer država mora postići sporazum sa drugom državom, a državne vlasti trenutno nemamo jer zastupnici iz RS-a odbijaju učešće u istoj.
User avatar
spree
Posts: 7868
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#23318 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by spree »

karanana wrote: 07/10/2021 03:41 Ne vidim ni da ce ovu dionicu sa tunelom ivan pustiti na ljeto 2022 ko sto kazu.
Danas sam prosao, nema teorije da ovo stignu za 8 mjeseci, a izgleda kao da im se ne zuri. Jedan kamion, tri radnika i bager. To je sve sto sam vidio. Eto tunel su probili prije roka, pa se nadam da sam u krivu.
User avatar
mk ultra
Posts: 19226
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#23319 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Jesen 2022 knap... Ima jos posla bruku

Jedino ako ih zima počasti, ali na prevoju tesko...
User avatar
nineinchnails
Posts: 1665
Joined: 24/02/2009 12:09

#23320 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nineinchnails »

spree wrote: 09/10/2021 00:24
karanana wrote: 07/10/2021 03:41 Ne vidim ni da ce ovu dionicu sa tunelom ivan pustiti na ljeto 2022 ko sto kazu.
Danas sam prosao, nema teorije da ovo stignu za 8 mjeseci, a izgleda kao da im se ne zuri. Jedan kamion, tri radnika i bager. To je sve sto sam vidio. Eto tunel su probili prije roka, pa se nadam da sam u krivu.
Sad će oni poslati još jedan kamion i još 3 radnika pa da vidiš kako se radi. Završiće oni sve prije roka kao što su Omladinske Radne Brigade završavale.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2802
Joined: 14/01/2019 04:56

#23321 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

mk ultra wrote: 09/10/2021 14:37 Jesen 2022 knap... Ima jos posla bruku

Jedino ako ih zima počasti, ali na prevoju tesko...
Zima ne igra ulogu za radove u tunelu, tu ce se raditi bez pauze, mene zanima izlaz iz tunela prema jugu. Da li se tu ista uradilo u pripremnim radovima za spoj na M17? Ili je to posljednji dio koji ce raditi pred otvaranje dionice?
User avatar
Login77777
Posts: 8549
Joined: 18/05/2021 09:11

#23322 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login77777 »

Porodice Foht wrote: 11/10/2021 11:12
mk ultra wrote: 09/10/2021 14:37 Jesen 2022 knap... Ima jos posla bruku

Jedino ako ih zima počasti, ali na prevoju tesko...
Zima ne igra ulogu za radove u tunelu, tu ce se raditi bez pauze, mene zanima izlaz iz tunela prema jugu. Da li se tu ista uradilo u pripremnim radovima za spoj na M17? Ili je to posljednji dio koji ce raditi pred otvaranje dionice?
to je privremeni spoj na m17 koliko znam. Zanima me gdje ide stalni izlaz sa AP. Valjda prije Prenja jos.
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23323 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Login77777 wrote: 11/10/2021 19:56
Porodice Foht wrote: 11/10/2021 11:12

Zima ne igra ulogu za radove u tunelu, tu ce se raditi bez pauze, mene zanima izlaz iz tunela prema jugu. Da li se tu ista uradilo u pripremnim radovima za spoj na M17? Ili je to posljednji dio koji ce raditi pred otvaranje dionice?
to je privremeni spoj na m17 koliko znam. Zanima me gdje ide stalni izlaz sa AP. Valjda prije Prenja jos.
Ovčari je sljedeći i ne znam da li će se u Bijeloj iznad Konjica praviti. Sumnjam. Naredni tek Vrapčići.
User avatar
Login77777
Posts: 8549
Joined: 18/05/2021 09:11

#23324 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login77777 »

drug_profi wrote: 11/10/2021 20:19
Login77777 wrote: 11/10/2021 19:56 to je privremeni spoj na m17 koliko znam. Zanima me gdje ide stalni izlaz sa AP. Valjda prije Prenja jos.
Ovčari je sljedeći i ne znam da li će se u Bijeloj iznad Konjica praviti. Sumnjam. Naredni tek Vrapčići.
Pa mogli su odma onda produziti do Ovcara. Prema mapsu ima od Bradine do Ovcara neki 10 km. Ustedis uz to pare za privremeni spoj.
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23325 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Login77777 wrote: 11/10/2021 20:25
drug_profi wrote: 11/10/2021 20:19

Ovčari je sljedeći i ne znam da li će se u Bijeloj iznad Konjica praviti. Sumnjam. Naredni tek Vrapčići.
Pa mogli su odma onda produziti do Ovcara. Prema mapsu ima od Bradine do Ovcara neki 10 km. Ustedis uz to pare za privremeni spoj.
Eh drug, preskocio si ovdje puno price.
To je jedna od najskupljih dionica jer treba sa 800 metara sici na 400 u tih oko 12 kilometara koliko ce iznositi ta trasa
Post Reply