Naravno, opet serpentina pri ukljucenju na autoput. Nasi planeri bas nimalo ne misle o kamionskom saobracaju, a citav autoput bi trebao biti upravo njima podredjen i prilagodjen.So What! wrote: ↑12/08/2021 15:56Valjda se mozes orijentisati:Mate_Miso_Kovac wrote: ↑12/08/2021 15:48 A gdje će se čovjek uključivati na taj autoput, specificno kako ce se s magistrale iz Sarajeva dolaziti do one petlje iznad Pocitelja ?
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- geralt
- Posts: 5199
- Joined: 14/09/2017 12:45
#22801 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22802 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A štaš mu kad se valja odozdo popet 100 metara.
Mada sumnjam a ce se ikakvi kamioni ovdje ukljucivati.
Mada sumnjam a ce se ikakvi kamioni ovdje ukljucivati.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#22803 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A kako bi ti ovo uradio bez serpertine?
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
- geralt
- Posts: 5199
- Joined: 14/09/2017 12:45
#22805 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Niti primam platu da o tome razmisljam, niti mi je fah. Kao laik mogu vidjeti da ne valja i da nije prilagodjeno namjeni. Hajd da je jedan izlaz takav pa OK, ali Zenica Sjever je jos gora.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#22806 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- geralt
- Posts: 5199
- Joined: 14/09/2017 12:45
#22807 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne zelim da prihvatim. Ne znam ni plocice lijepiti, ali imam oci da vidim ako je keramicar sfuserio.Tesla Edison wrote: ↑12/08/2021 16:28Kad je tako, onda fino prihvatiš ovo sve kao jako dobro rješenje i to je to.
Uporno se zaboravlja da svrha autoputa nije da ja i ti dodjemo brze do mora. Svrha autoputa je da se stimulise ekonomija. A ekonomija se stimulise olaksanjem i ubrzanjem teretnog, tj. kamionskog transporta.
U Americi je recimo 90% ulica i raskrsnica (koje nisu rezidencijalne) napravljene tako da sleper moze kroz njih voziti i u raskrsnici skrenuti pod 90 stepeni. Nije slucajno, niti je Amerika slucajno tamo gdje jeste.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22808 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
U Zenici se kamioni bez ikakvih problema ukljucuju i na sjevernoj i na juznoj petlji.geralt wrote: ↑12/08/2021 16:40Ne zelim da prihvatim. Ne znam ni plocice lijepiti, ali imam oci da vidim ako je keramicar sfuserio.Tesla Edison wrote: ↑12/08/2021 16:28
Kad je tako, onda fino prihvatiš ovo sve kao jako dobro rješenje i to je to.
Uporno se zaboravlja da svrha autoputa nije da ja i ti dodjemo brze do mora. Svrha autoputa je da se stimulise ekonomija. A ekonomija se stimulise olaksanjem i ubrzanjem teretnog, tj. kamionskog transporta.
U Americi je recimo 90% ulica i raskrsnica (koje nisu rezidencijalne) napravljene tako da sleper moze kroz njih voziti i u raskrsnici skrenuti pod 90 stepeni. Nije slucajno, niti je Amerika slucajno tamo gdje jeste.
- geralt
- Posts: 5199
- Joined: 14/09/2017 12:45
#22809 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Na juznu nemam primjedbe, ali ne bih nazvao milenje 5-10 km/h na djelovima sjeverne ukljucenjem "bez problema". Tom logikom moze kamion "bez problema" proci i Bradinom i Nisicima i Karaulom, tako da su autoput i dalja ulaganja u ceste nepotrebni.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#22810 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
Mene sramota? Zato sto govorim istinu???izvrsni direktor wrote: ↑12/08/2021 15:33znaci pored jednog adnana terzica, pored nebuloza fadila novalica, pored dovodjenja novog sda-ovca na vrh autocesta, pored fijaska sa tunelom hranjen, pored svega sto se desavalo vezano za autoput a dovodjeno u vezu sa sda i ekipom...ti nasjednes na ovu pricu? jel te sramota?
U izgradnju koridora Vc je debelo ušla politika i mafija, a glavni kocnicari su hrvati (HDZ), naravno, u talu sa bosnjackim mafijasima, koji se prodaju za par hiljada KM.
Hoces li mi objasniti kako je jedan Tihomir Brajković mogao napraviti carstvo pravljenjem urbicida u Sarajevu?
Zašto neki Mujo ne može napraviti carstvo u Neumu, Zagrebu ili Splitu?
Cuj da me bude sramota???
Što kažem da je minđušar Bevanda glavni baja u FBiH i koji upravlja svim novcem u vecem bh entitetu.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22811 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Čekaj, problem je što postoji uspon do petlje na autoput, pa gdje je trebalo smjestiti sjevernu petlju, da iste ne bi bilo?
-
- Posts: 6494
- Joined: 20/01/2011 11:10
#22812 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pristupna cesta sa M17 je bonus i nije ni bila planirana. To je ustupak lokalnoj zajednici da se ne bi auta penjala kroz gornji grad u Počitelju do autoceste.
Jedini planirani priključak je bio sa M16 na cesti za Stolac.
Kamioni će tu biti vrlo rijetki i za njih to nije ni planirano.
Jedini planirani priključak je bio sa M16 na cesti za Stolac.
Kamioni će tu biti vrlo rijetki i za njih to nije ni planirano.
- geralt
- Posts: 5199
- Joined: 14/09/2017 12:45
#22813 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
-
- Posts: 6694
- Joined: 17/02/2005 07:57
#22814 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
POgledaj Genovu i njene veze s autoputem..
Autoput na trasi m17 kroz zenicu je najgore rjesenje, kakva su s razlogom napuštena jos prije 50 godina sirom svijeta
- Mate_Miso_Kovac
- Posts: 1474
- Joined: 09/09/2019 10:05
#22815 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sve jasno, hvalaSo What! wrote: ↑12/08/2021 15:56Valjda se mozes orijentisati:Mate_Miso_Kovac wrote: ↑12/08/2021 15:48 A gdje će se čovjek uključivati na taj autoput, specificno kako ce se s magistrale iz Sarajeva dolaziti do one petlje iznad Pocitelja ?
- geralt
- Posts: 5199
- Joined: 14/09/2017 12:45
#22816 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vala nije gore od onoga sto je napravljeno. Genova ima specificnu geografiju i nema je smisla porediti sa Zenicom. Kad u jednom Parizu moze autoput prolaziti na kilometar od Trijumfalne kapije i dva od Ajfelovog tornja, ne bi ni Zenici nista falilo. Nema uspona, nema klizista, nema visecih vrtova. Neuporedivo jeftinije i prakticnije.
-
- Posts: 6694
- Joined: 17/02/2005 07:57
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22818 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
U Parizu nije autoput, vec gradska cesta, velika razlika.geralt wrote: ↑12/08/2021 20:11Vala nije gore od onoga sto je napravljeno. Genova ima specificnu geografiju i nema je smisla porediti sa Zenicom. Kad u jednom Parizu moze autoput prolaziti na kilometar od Trijumfalne kapije i dva od Ajfelovog tornja, ne bi ni Zenici nista falilo. Nema uspona, nema klizista, nema visecih vrtova. Neuporedivo jeftinije i prakticnije.
Sljedeca stvar je, visinska razlika izmedju M17 koji ide dolinom Nertve i A1, koji ide brdima je ogromna i zaista je tesko skontati prakticnije rjesenje od ovog.
Slicna stvar je i sa Zenicom, prvobitno je plan (a tako je prikazano i na onim 3D animacijama) da autoput od Donje Gracanice ide mostom preko rijeke Bosne do naselja Banlozi, gdje bi se nalazila petlja, a zatim opet mostom predje rijeku Bosnu i iznad naselja Donja Vraca ponire u tunel Zenica, a M17 bi imao vezu na petlju preko dodatnog mosta koji bi se izgradio izmedju.
Kada je Zenicka obilaznica zapoceta sa izgradnjom, odustalo se od tog projekta, jer takvo rjesenje je mnogo skuplje u odnosu na ovo koje smo dobili, i samim time bi dodatno poskupilo, taj preskupi projekat Zenicke obilaznice.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#22819 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
znaci sada se moze voziti najdalje od tarcina do zenice sjever
i dole u hercegovini zvirovici granica jel tako nekako ako sam dobro skontao
i dole u hercegovini zvirovici granica jel tako nekako ako sam dobro skontao
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#22821 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
nadati se da ce brzo ovaj ivan probiti i tu bar malo produziti trasu
gore iza zenice ne znam sta rade i dokle bi uskoro mogli
gore iza zenice ne znam sta rade i dokle bi uskoro mogli
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22822 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dok ne dodje put do Nemile nemas nista od koristenja. A tu ima jedna dionica sto nije ni zapoceta, koliko sam u toku.
- jednonogi_Jack
- Posts: 2716
- Joined: 14/12/2005 21:21
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#22824 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
s tim da ovo pocitelj kako sam skontao nema jos uvijek prikljucak normalan osim onog sto je neko postavio vijugavi put ili tako nestojednonogi_Jack wrote: ↑15/08/2021 12:49Ako bude sreće do ljeta 2022. bi mogle biti gotove dionice Tarčin-Ivan (7km) i Počitelj-Zvirovići (11km)
ajd super 20ak kilometara je ipak napredak u bih
-
- Posts: 110
- Joined: 15/02/2016 08:12
#22825 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pitanje je da li će se most uspjeti završiti iduće godine...jednonogi_Jack wrote: ↑15/08/2021 12:49Ako bude sreće do ljeta 2022. bi mogle biti gotove dionice Tarčin-Ivan (7km) i Počitelj-Zvirovići (11km)