Sta nam bi sa Haris033?
Je l ga ovo ukinuo SoWhat!, bot euroasfalta?
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 217
- Joined: 14/09/2010 13:21
-
- Posts: 129
- Joined: 23/06/2010 15:03
#22002 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Muskim da SoWhat! nije bot, nego momak samo prati gradnju autoputa u BiH i pokušava ta na forumu iznosi činjenice što jesu. SoWhat ne pokušava da brani ni jednu vlast čak i napada određene institucije koje koče gradnju autoputa. Jeste da može forum sada ispisati bezbroj stranica što autoput nije završen i zašto nije ali realnost je da će ovakav tempo gradnje nastaviti i ostati i neće se promjeniti, takav smo narod i odgovara nam da kukamo i gledamo.
-
- Posts: 11987
- Joined: 09/08/2012 23:19
#22003 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dosta postova je pobrisano, a neki su prebačeni na druge teme. Ne bih bas rekao da je zbog trolanja i off topica.
-
- Posts: 2806
- Joined: 14/08/2006 12:03
#22004 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
Tezak i zahtjevan teren, rat juce stao prakticno, dobro je da imamo i ovoliko napravljenog
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22005 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma glupo je reci da je sowhat bot. Iznosi podatke, ali cesto nekriticno, u zelji da bude samo citac vijesti.Sonron wrote: ↑03/06/2021 22:01 Muskim da SoWhat! nije bot, nego momak samo prati gradnju autoputa u BiH i pokušava ta na forumu iznosi činjenice što jesu. SoWhat ne pokušava da brani ni jednu vlast čak i napada određene institucije koje koče gradnju autoputa. Jeste da može forum sada ispisati bezbroj stranica što autoput nije završen i zašto nije ali realnost je da će ovakav tempo gradnje nastaviti i ostati i neće se promjeniti, takav smo narod i odgovara nam da kukamo i gledamo.
A nas sve to iritira jer ima itekako sta da se komentarise na te "vijesti".
Pa njegov nedostatak kritike nas naelektrise. Inace ok momak. Samo sto ne voli Jugu. ali hajd. Doci ce tobe.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22006 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ko kaze da ne volim Jugudrug_profi wrote: ↑04/06/2021 00:34Ma glupo je reci da je sowhat bot. Iznosi podatke, ali cesto nekriticno, u zelji da bude samo citac vijesti.
A nas sve to iritira jer ima itekako sta da se komentarise na te "vijesti".
Pa njegov nedostatak kritike nas naelektrise. Inace ok momak. Samo sto ne voli Jugu. ali hajd. Doci ce tobe.
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#22007 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ljudi, ovo je tema "Izgradnja", kontraverze, mutne radnje, kritike, ovo ono imate dvije teme, ostavite ovu temu samo za dinamiku izgradnje, fotografije i kako sta napreduje ili ne napreduje . To isto kao da pišate u kadu a imate pored wc šolju .
-
- Posts: 3403
- Joined: 10/04/2017 15:12
#22008 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
voliš možda jedino jugu 45So What! wrote: ↑04/06/2021 07:08Ko kaze da ne volim Jugudrug_profi wrote: ↑04/06/2021 00:34Ma glupo je reci da je sowhat bot. Iznosi podatke, ali cesto nekriticno, u zelji da bude samo citac vijesti.
A nas sve to iritira jer ima itekako sta da se komentarise na te "vijesti".
Pa njegov nedostatak kritike nas naelektrise. Inace ok momak. Samo sto ne voli Jugu. ali hajd. Doci ce tobe.
bilo je dobrih stvari prije a ima ih i sada, isto važi i za one loše. problem je što su loše stvari sada toliko u prvom planu da ih je nemoguće ignorisati. ako ostanemo on topic na autoputevima, gradnja od niotkud do nigdje se u jugi nikad ne bi mogla desiti kao ni to da se gotov autoput ne koristi i niko da kaže šta je pravi razlog. naravno sada se puno više toga koristi u političke tj. stranačke svrhe, to u jugi nije bilo potrebno.
bilo kako bilo dok god se gradi dobro je, biće problem kad opet stane
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
- mk ultra
- Posts: 19535
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#22011 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
pa ispred kremlja normalno da ce ovako raditi
odes 3 bloka dalje nisu napravili ulicu 23 godine
odes 3 bloka dalje nisu napravili ulicu 23 godine
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22012 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Eh kakav je merak pišat u kadu....
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#22013 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jesi ikad pišo s balkona na ulicu , to je jos veci merak
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22014 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jesam sa garaže na plažu pa zapišao jarana koji je obrađivao čehinju...
Što nije pozicije upalio jbg... kako da ja znam da je tu.
Što nije pozicije upalio jbg... kako da ja znam da je tu.
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#22015 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
troleru jedan spamerski gori si od administratora
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22016 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Manje vise, to je to, ja samo ne volim iskljucivost, i podijelu na crno i bijelo, ali u sustini, samo budala moze reci da je Jugoslavija bila negativna.RJ57 wrote: ↑04/06/2021 08:04voliš možda jedino jugu 45So What! wrote: ↑04/06/2021 07:08Ko kaze da ne volim Jugudrug_profi wrote: ↑04/06/2021 00:34Ma glupo je reci da je sowhat bot. Iznosi podatke, ali cesto nekriticno, u zelji da bude samo citac vijesti.
A nas sve to iritira jer ima itekako sta da se komentarise na te "vijesti".
Pa njegov nedostatak kritike nas naelektrise. Inace ok momak. Samo sto ne voli Jugu. ali hajd. Doci ce tobe.
bilo je dobrih stvari prije a ima ih i sada, isto važi i za one loše. problem je što su loše stvari sada toliko u prvom planu da ih je nemoguće ignorisati. ako ostanemo on topic na autoputevima, gradnja od niotkud do nigdje se u jugi nikad ne bi mogla desiti kao ni to da se gotov autoput ne koristi i niko da kaže šta je pravi razlog. naravno sada se puno više toga koristi u političke tj. stranačke svrhe, to u jugi nije bilo potrebno.
bilo kako bilo dok god se gradi dobro je, biće problem kad opet stane
-
- Posts: 1170
- Joined: 16/02/2002 00:00
#22017 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
sta znamo o sljedecim dionicama na kojim bi se mogli voziti?
prema informacijama sa web stranice AC, čini se ovako nekako:
- Zvirovići - Počitelj - ljeto 2022.?
- Počitelj - Buna - ništa dok se ne završi sljedeća dionica
- Buna - Kvanj, Kvanj - Mostar jug - tenderi u toku, zna li se kakvi su tu rokovi nakon što počne gradnja?
- Mostar jug - Mostar sjever - ako Bog da nekad
- Mostar sjever - Konjic (Ovčari) - da Bog da ikad
- Konjic - Bradina (Tunel Ivan) - ako Bog da nekad
- Bradina - Tarčin - ljeto 2022.?
- Zenica jug - Zenica sjever - kad se smiluju izdati dozvole
- Zenica sjever - Žepče (Poprikuše) - ljeto 2024.? koliko shvatam, u izgradnji je sve osim najlakse dionice (Nemila Vranduk), a dok ne završe ovu zadnju dionicu do Poprikuša, ni jedna dionica između nije upotrebljiva?
- Poprikuše - granica RS - ako Bog da nekad (zadnja dionica prema RS je tenderisana, ali suštinski beskorisna bez ove dvije dionice do Žepča?)
- Odžak - Svilaj - možda čak i ovo ljeto, tj. kad završe granični prelaz?
Je li otprilike to to? Ili već ima najava probijanja nekih rokova? Ima li ikakvih naznaka kada će tenderi za ove "ako Bog da" dionice?
prema informacijama sa web stranice AC, čini se ovako nekako:
- Zvirovići - Počitelj - ljeto 2022.?
- Počitelj - Buna - ništa dok se ne završi sljedeća dionica
- Buna - Kvanj, Kvanj - Mostar jug - tenderi u toku, zna li se kakvi su tu rokovi nakon što počne gradnja?
- Mostar jug - Mostar sjever - ako Bog da nekad
- Mostar sjever - Konjic (Ovčari) - da Bog da ikad
- Konjic - Bradina (Tunel Ivan) - ako Bog da nekad
- Bradina - Tarčin - ljeto 2022.?
- Zenica jug - Zenica sjever - kad se smiluju izdati dozvole
- Zenica sjever - Žepče (Poprikuše) - ljeto 2024.? koliko shvatam, u izgradnji je sve osim najlakse dionice (Nemila Vranduk), a dok ne završe ovu zadnju dionicu do Poprikuša, ni jedna dionica između nije upotrebljiva?
- Poprikuše - granica RS - ako Bog da nekad (zadnja dionica prema RS je tenderisana, ali suštinski beskorisna bez ove dvije dionice do Žepča?)
- Odžak - Svilaj - možda čak i ovo ljeto, tj. kad završe granični prelaz?
Je li otprilike to to? Ili već ima najava probijanja nekih rokova? Ima li ikakvih naznaka kada će tenderi za ove "ako Bog da" dionice?
-
- Posts: 3394
- Joined: 23/05/2010 15:16
#22018 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma vala već je izvjesno da će zbog onog dijela Vranduk-Nemila biti kašnjenja u tom tu dijelu. Nije ono nimalo jednostavan posao, u smislu da se mora izmiještati M17 cesta, a evidentno postoje problemi s eksproprijacijom i da sutra počnu intenzivno raditi, tek vjerovatno 2022. mogu početi s radovima. Čisto sumnjam da rok može biti ispod 24 mjeseca. Dakle, to bi bilo idealno, a neće i mene taj dio najviše brine, jer se od početka predstavlja kao "jednostavan", a ustvari bi mogao sve zakočiti.
Slična stvar je i na jugu. Umjesto da se navali na dionice Buna-Kvanj i Kvanj-Mostar Jug, imamo tapkanje u mjestu.
Buna-tunel Kvanj je završen tender prije pola godine i još nema ugovora? Šta je tu zapelo? Rok za radove je 36 mjeseci, pa taman i da krenu do kraja ove godine, to znači tek krajem 2024. završetak
Tunel Kvanj-Mostar jug mislim da ni eksproprijacija nije u potpunosti završena, uglavnom jeste, ali nije komplet. Za nadati se da će do kraja godine ići tender, mislim da je to realno.
Svejedno, sve ovo nećemo imati prije 2024-2025.
I još je kao realan taj dio Poprikuše-granica sa RS. Poprikuše-Medakovo se rade glavni projekti valjda, a ovo iznad malo je spremno za tenderisanje. Pare za ovaj dio cjelokupno postoje, tj. obezbjeđene su. Ma, mogli bi ovo isto zaganjati do 2024-2025. da ima ozbiljnosti
Ostatak je na stand by. Čak mislim da će pravi haos biti kad se ovo završi, neće znati šta sljedeće raditi, najradije ništa
Slična stvar je i na jugu. Umjesto da se navali na dionice Buna-Kvanj i Kvanj-Mostar Jug, imamo tapkanje u mjestu.
Buna-tunel Kvanj je završen tender prije pola godine i još nema ugovora? Šta je tu zapelo? Rok za radove je 36 mjeseci, pa taman i da krenu do kraja ove godine, to znači tek krajem 2024. završetak
Tunel Kvanj-Mostar jug mislim da ni eksproprijacija nije u potpunosti završena, uglavnom jeste, ali nije komplet. Za nadati se da će do kraja godine ići tender, mislim da je to realno.
Svejedno, sve ovo nećemo imati prije 2024-2025.
I još je kao realan taj dio Poprikuše-granica sa RS. Poprikuše-Medakovo se rade glavni projekti valjda, a ovo iznad malo je spremno za tenderisanje. Pare za ovaj dio cjelokupno postoje, tj. obezbjeđene su. Ma, mogli bi ovo isto zaganjati do 2024-2025. da ima ozbiljnosti
Ostatak je na stand by. Čak mislim da će pravi haos biti kad se ovo završi, neće znati šta sljedeće raditi, najradije ništa
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22019 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- Zvirovići - Počitelj po trenutnoj dinamici vjeruju kao velika i značajna dionica, kojom će se političari busati u prsa i otvoriti je vjerovatno pred izore 2022. godine. Tunel Počitelj (oko 1 km) je probijen, gotovo cijeli zemljani dio trase djeluje kao nešto što bi se do kraja godine moglo završiti, jedino ostaje pitanje da li će most postići tu dinamiku. Tri stuba su već visoko, četvrti je počeo da izranja iz Neretve, a peti još nisam vidio da je izašao iznad zemlje. Ipak, sveukupan dojama je da bi ta dionica mogla stići na vrijeme.the_stick wrote: ↑04/06/2021 15:03 sta znamo o sljedecim dionicama na kojim bi se mogli voziti?
prema informacijama sa web stranice AC, čini se ovako nekako:
- Zvirovići - Počitelj - ljeto 2022.?
- Počitelj - Buna - ništa dok se ne završi sljedeća dionica
- Buna - Kvanj, Kvanj - Mostar jug - tenderi u toku, zna li se kakvi su tu rokovi nakon što počne gradnja?
- Mostar jug - Mostar sjever - ako Bog da nekad
- Mostar sjever - Konjic (Ovčari) - da Bog da ikad
- Konjic - Bradina (Tunel Ivan) - ako Bog da nekad
- Bradina - Tarčin - ljeto 2022.?
- Zenica jug - Zenica sjever - kad se smiluju izdati dozvole
- Zenica sjever - Žepče (Poprikuše) - ljeto 2024.? koliko shvatam, u izgradnji je sve osim najlakse dionice (Nemila Vranduk), a dok ne završe ovu zadnju dionicu do Poprikuša, ni jedna dionica između nije upotrebljiva?
- Poprikuše - granica RS - ako Bog da nekad (zadnja dionica prema RS je tenderisana, ali suštinski beskorisna bez ove dvije dionice do Žepča?)
- Odžak - Svilaj - možda čak i ovo ljeto, tj. kad završe granični prelaz?
Je li otprilike to to? Ili već ima najava probijanja nekih rokova? Ima li ikakvih naznaka kada će tenderi za ove "ako Bog da" dionice?
- Počitelj - Buna je i zvanično završena i tako će da zjapi prazna, po mojoj procjeni, pet godina, osim ako neko u međuvremenu ne izmisli neki privremeni priključak.
- Tender za dionicu Buna - Kvanj je trebao biti priveden kraju još krajem 2020. godine, a najavljivan je u prvom tromjesečju ove godine, zatim drugom tromjesečju ove godine i tako prođe dugo, a mi još nemamo pobjednika tendera, iako imamo imena konzorcija koji su ušli u finalnu selekciju. Bez dileme je da se na ovom tenderu muti negdje u pozadini, ja se nadam da neće još dugo i da će EBRD presijeći cijelu priču te da ćemo napokon dobiti izvođača za tu dionicu na kojoj je predviđena petlja Hodbina. Komentarisati dionicu Kvanj - Mostar Jug se ne usudim, jer koplja se godinama lome, eksproprijacija je na većini zemljišta izvršena, dionica je finansirana, međunarodni tender je raspisan i vjerovatno će se autoput izgraditi kako je i zamišljen, ali koliko ćemo čekati da prođe cijela igranka, to je nezahvalno komentarisati.
- Mostar Jug - Ivan, biće zanimljivo pratiti ovo, ali ovo je definitvno koridor Vc poslije koridora Vc, finansije navodno postoje, organizovan je neki road show za zainteresovane kompanije, ali bio bih krajnje neozbiljan kada bi rekao da će realizacija ovoga početi brzo, dakle slušat ćemo mi autoput između ove dvije tačke sigurno i sljedećih 10 - 15 godina.
- Ivan - Tarčin, idealna dionica, nema problema za sada, jedan tunel, dva duža vijadukta, nešto nasipa, a napravit će veliku razliku i po trenutnoj dinamici još jedna dionica koja će biti pozornica u predizbornoj kampanji sljedeće godine, prije puštanja u promet.
- Zenička obilaznica je završena i komentarisati političko naguravanje je smiješno, dvije od tri pod-dionice imaju sve dozvole, kod treće je sporan vijadukt Donja Gračanica. Kada politika se usaglasi na višim nivoima, ide u Zenička obilaznica u promet.
- Zenica Sjever - Poprikuše (Žepče Jug) je u izradnji osim jedne dionice Vranduk - Nemila, kojoj fali još novca i eksproprijacija nije još završena. Ista može sa radovima započeti i sredinom 2022. godine, jer ništa posebno ne mijenja činjenicu da su rokovi na dionici Nemila - Poprikuše do sredine 2024. godine.
- Poprikuše - Ozimice - Medakovo su u eksproprijaciji i radi se na projektima. Ljudi u mom kraju su već masovno pristali na ponude jer su uglavnom više nego što bi i ljudi zahvaćeni eksproprijacijom tražili. Najavljivati tendere i početak nekih radova je nezahvalno, ali psotoji mogućnost u sljedećih par godina.
- Medakovo - Karuše - Putnikovo Brdo - Rudanka, ovdje je već izabran izvođač na dionici sa RS strane, na FBiH strani, čekamo i dalje, ali mislim da ćemo to saznati tek sljedeće godine. Uglavnom ima tunela ovdje, najzahtijevniji dio koridora Vc na teritoriji RS-a.
- Rudanka - Johovac - Oddžak, koridor Vc kroz RS će ići kao i kroz FBiH, sitnim koracima i manjim dionicama, kao što je i započeo, a nagodinu ćemo imati i prvu dionicu korirdora Vc u RS-u, koji će biti servis autoputu Doboj - Banja Luka u međuvremenu.
- Odžak - Svilaj koji je morao biti završen još prije dvije godine minimalno, ove godine će biti zaokružen u potpunosti s mostom i graničnim prijelazom. U augustu bi se već moglo sve koristiti, ali Vijeće Ministara mora dodijeliti graničnom prijelazu status, što još uvijek nisu uradili, pa postoje mogućnosti za blokade.
- mk ultra
- Posts: 19535
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#22020 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
Jah težak teren
Eto ljudi pa i sa ovih prostora nisu nikad ovdje gradili ili i na tezim terenima
Predlazem da pogledate video o izgradnji HE Čapljina
Fino je koncipirano i gledljivo
Eto ljudi pa i sa ovih prostora nisu nikad ovdje gradili ili i na tezim terenima
Predlazem da pogledate video o izgradnji HE Čapljina
Fino je koncipirano i gledljivo
-
- Posts: 6
- Joined: 03/02/2021 16:46
#22021 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
@So What
Sve si ubo u sridu, samo ti još fali šesti stub na mostu Počitelj u čitavom referatu. Bez zamjerke, naravno.
Sve si ubo u sridu, samo ti još fali šesti stub na mostu Počitelj u čitavom referatu. Bez zamjerke, naravno.
- MorningStar
- Posts: 9431
- Joined: 22/11/2019 18:43
#22022 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Cisto da sumiramo.So What! wrote: ↑04/06/2021 18:54- Zvirovići - Počitelj po trenutnoj dinamici vjeruju kao velika i značajna dionica, kojom će se političari busati u prsa i otvoriti je vjerovatno pred izore 2022. godine. Tunel Počitelj (oko 1 km) je probijen, gotovo cijeli zemljani dio trase djeluje kao nešto što bi se do kraja godine moglo završiti, jedino ostaje pitanje da li će most postići tu dinamiku. Tri stuba su već visoko, četvrti je počeo da izranja iz Neretve, a peti još nisam vidio da je izašao iznad zemlje. Ipak, sveukupan dojama je da bi ta dionica mogla stići na vrijeme.the_stick wrote: ↑04/06/2021 15:03 sta znamo o sljedecim dionicama na kojim bi se mogli voziti?
prema informacijama sa web stranice AC, čini se ovako nekako:
- Zvirovići - Počitelj - ljeto 2022.?
- Počitelj - Buna - ništa dok se ne završi sljedeća dionica
- Buna - Kvanj, Kvanj - Mostar jug - tenderi u toku, zna li se kakvi su tu rokovi nakon što počne gradnja?
- Mostar jug - Mostar sjever - ako Bog da nekad
- Mostar sjever - Konjic (Ovčari) - da Bog da ikad
- Konjic - Bradina (Tunel Ivan) - ako Bog da nekad
- Bradina - Tarčin - ljeto 2022.?
- Zenica jug - Zenica sjever - kad se smiluju izdati dozvole
- Zenica sjever - Žepče (Poprikuše) - ljeto 2024.? koliko shvatam, u izgradnji je sve osim najlakse dionice (Nemila Vranduk), a dok ne završe ovu zadnju dionicu do Poprikuša, ni jedna dionica između nije upotrebljiva?
- Poprikuše - granica RS - ako Bog da nekad (zadnja dionica prema RS je tenderisana, ali suštinski beskorisna bez ove dvije dionice do Žepča?)
- Odžak - Svilaj - možda čak i ovo ljeto, tj. kad završe granični prelaz?
Je li otprilike to to? Ili već ima najava probijanja nekih rokova? Ima li ikakvih naznaka kada će tenderi za ove "ako Bog da" dionice?
- Počitelj - Buna je i zvanično završena i tako će da zjapi prazna, po mojoj procjeni, pet godina, osim ako neko u međuvremenu ne izmisli neki privremeni priključak.
- Tender za dionicu Buna - Kvanj je trebao biti priveden kraju još krajem 2020. godine, a najavljivan je u prvom tromjesečju ove godine, zatim drugom tromjesečju ove godine i tako prođe dugo, a mi još nemamo pobjednika tendera, iako imamo imena konzorcija koji su ušli u finalnu selekciju. Bez dileme je da se na ovom tenderu muti negdje u pozadini, ja se nadam da neće još dugo i da će EBRD presijeći cijelu priču te da ćemo napokon dobiti izvođača za tu dionicu na kojoj je predviđena petlja Hodbina. Komentarisati dionicu Kvanj - Mostar Jug se ne usudim, jer koplja se godinama lome, eksproprijacija je na većini zemljišta izvršena, dionica je finansirana, međunarodni tender je raspisan i vjerovatno će se autoput izgraditi kako je i zamišljen, ali koliko ćemo čekati da prođe cijela igranka, to je nezahvalno komentarisati.
- Mostar Jug - Ivan, biće zanimljivo pratiti ovo, ali ovo je definitvno koridor Vc poslije koridora Vc, finansije navodno postoje, organizovan je neki road show za zainteresovane kompanije, ali bio bih krajnje neozbiljan kada bi rekao da će realizacija ovoga početi brzo, dakle slušat ćemo mi autoput između ove dvije tačke sigurno i sljedećih 10 - 15 godina.
- Ivan - Tarčin, idealna dionica, nema problema za sada, jedan tunel, dva duža vijadukta, nešto nasipa, a napravit će veliku razliku i po trenutnoj dinamici još jedna dionica koja će biti pozornica u predizbornoj kampanji sljedeće godine, prije puštanja u promet.
- Zenička obilaznica je završena i komentarisati političko naguravanje je smiješno, dvije od tri pod-dionice imaju sve dozvole, kod treće je sporan vijadukt Donja Gračanica. Kada politika se usaglasi na višim nivoima, ide u Zenička obilaznica u promet.
- Zenica Sjever - Poprikuše (Žepče Jug) je u izradnji osim jedne dionice Vranduk - Nemila, kojoj fali još novca i eksproprijacija nije još završena. Ista može sa radovima započeti i sredinom 2022. godine, jer ništa posebno ne mijenja činjenicu da su rokovi na dionici Nemila - Poprikuše do sredine 2024. godine.
- Poprikuše - Ozimice - Medakovo su u eksproprijaciji i radi se na projektima. Ljudi u mom kraju su već masovno pristali na ponude jer su uglavnom više nego što bi i ljudi zahvaćeni eksproprijacijom tražili. Najavljivati tendere i početak nekih radova je nezahvalno, ali psotoji mogućnost u sljedećih par godina.
- Medakovo - Karuše - Putnikovo Brdo - Rudanka, ovdje je već izabran izvođač na dionici sa RS strane, na FBiH strani, čekamo i dalje, ali mislim da ćemo to saznati tek sljedeće godine. Uglavnom ima tunela ovdje, najzahtijevniji dio koridora Vc na teritoriji RS-a.
- Rudanka - Johovac - Oddžak, koridor Vc kroz RS će ići kao i kroz FBiH, sitnim koracima i manjim dionicama, kao što je i započeo, a nagodinu ćemo imati i prvu dionicu korirdora Vc u RS-u, koji će biti servis autoputu Doboj - Banja Luka u međuvremenu.
- Odžak - Svilaj koji je morao biti završen još prije dvije godine minimalno, ove godine će biti zaokružen u potpunosti s mostom i graničnim prijelazom. U augustu bi se već moglo sve koristiti, ali Vijeće Ministara mora dodijeliti graničnom prijelazu status, što još uvijek nisu uradili, pa postoje mogućnosti za blokade.
- Rockefeller
- Posts: 7323
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
-
- Posts: 6499
- Joined: 20/01/2011 11:10
#22024 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vidiš dionica Odžak - Svilaj ima isti problem kao i zenička zaobilaznica. Tehnički pregled je započeo kad i na zeničkoj zaobilaznici (u decembru prošle godine) i još nije gotov, jer i tamo ima nedostataka.So What! wrote: ↑04/06/2021 18:54- Zvirovići - Počitelj po trenutnoj dinamici vjeruju kao velika i značajna dionica, kojom će se političari busati u prsa i otvoriti je vjerovatno pred izore 2022. godine. Tunel Počitelj (oko 1 km) je probijen, gotovo cijeli zemljani dio trase djeluje kao nešto što bi se do kraja godine moglo završiti, jedino ostaje pitanje da li će most postići tu dinamiku. Tri stuba su već visoko, četvrti je počeo da izranja iz Neretve, a peti još nisam vidio da je izašao iznad zemlje. Ipak, sveukupan dojama je da bi ta dionica mogla stići na vrijeme.the_stick wrote: ↑04/06/2021 15:03 sta znamo o sljedecim dionicama na kojim bi se mogli voziti?
prema informacijama sa web stranice AC, čini se ovako nekako:
- Zvirovići - Počitelj - ljeto 2022.?
- Počitelj - Buna - ništa dok se ne završi sljedeća dionica
- Buna - Kvanj, Kvanj - Mostar jug - tenderi u toku, zna li se kakvi su tu rokovi nakon što počne gradnja?
- Mostar jug - Mostar sjever - ako Bog da nekad
- Mostar sjever - Konjic (Ovčari) - da Bog da ikad
- Konjic - Bradina (Tunel Ivan) - ako Bog da nekad
- Bradina - Tarčin - ljeto 2022.?
- Zenica jug - Zenica sjever - kad se smiluju izdati dozvole
- Zenica sjever - Žepče (Poprikuše) - ljeto 2024.? koliko shvatam, u izgradnji je sve osim najlakse dionice (Nemila Vranduk), a dok ne završe ovu zadnju dionicu do Poprikuša, ni jedna dionica između nije upotrebljiva?
- Poprikuše - granica RS - ako Bog da nekad (zadnja dionica prema RS je tenderisana, ali suštinski beskorisna bez ove dvije dionice do Žepča?)
- Odžak - Svilaj - možda čak i ovo ljeto, tj. kad završe granični prelaz?
Je li otprilike to to? Ili već ima najava probijanja nekih rokova? Ima li ikakvih naznaka kada će tenderi za ove "ako Bog da" dionice?
- Počitelj - Buna je i zvanično završena i tako će da zjapi prazna, po mojoj procjeni, pet godina, osim ako neko u međuvremenu ne izmisli neki privremeni priključak.
- Tender za dionicu Buna - Kvanj je trebao biti priveden kraju još krajem 2020. godine, a najavljivan je u prvom tromjesečju ove godine, zatim drugom tromjesečju ove godine i tako prođe dugo, a mi još nemamo pobjednika tendera, iako imamo imena konzorcija koji su ušli u finalnu selekciju. Bez dileme je da se na ovom tenderu muti negdje u pozadini, ja se nadam da neće još dugo i da će EBRD presijeći cijelu priču te da ćemo napokon dobiti izvođača za tu dionicu na kojoj je predviđena petlja Hodbina. Komentarisati dionicu Kvanj - Mostar Jug se ne usudim, jer koplja se godinama lome, eksproprijacija je na većini zemljišta izvršena, dionica je finansirana, međunarodni tender je raspisan i vjerovatno će se autoput izgraditi kako je i zamišljen, ali koliko ćemo čekati da prođe cijela igranka, to je nezahvalno komentarisati.
- Mostar Jug - Ivan, biće zanimljivo pratiti ovo, ali ovo je definitvno koridor Vc poslije koridora Vc, finansije navodno postoje, organizovan je neki road show za zainteresovane kompanije, ali bio bih krajnje neozbiljan kada bi rekao da će realizacija ovoga početi brzo, dakle slušat ćemo mi autoput između ove dvije tačke sigurno i sljedećih 10 - 15 godina.
- Ivan - Tarčin, idealna dionica, nema problema za sada, jedan tunel, dva duža vijadukta, nešto nasipa, a napravit će veliku razliku i po trenutnoj dinamici još jedna dionica koja će biti pozornica u predizbornoj kampanji sljedeće godine, prije puštanja u promet.
- Zenička obilaznica je završena i komentarisati političko naguravanje je smiješno, dvije od tri pod-dionice imaju sve dozvole, kod treće je sporan vijadukt Donja Gračanica. Kada politika se usaglasi na višim nivoima, ide u Zenička obilaznica u promet.
- Zenica Sjever - Poprikuše (Žepče Jug) je u izradnji osim jedne dionice Vranduk - Nemila, kojoj fali još novca i eksproprijacija nije još završena. Ista može sa radovima započeti i sredinom 2022. godine, jer ništa posebno ne mijenja činjenicu da su rokovi na dionici Nemila - Poprikuše do sredine 2024. godine.
- Poprikuše - Ozimice - Medakovo su u eksproprijaciji i radi se na projektima. Ljudi u mom kraju su već masovno pristali na ponude jer su uglavnom više nego što bi i ljudi zahvaćeni eksproprijacijom tražili. Najavljivati tendere i početak nekih radova je nezahvalno, ali psotoji mogućnost u sljedećih par godina.
- Medakovo - Karuše - Putnikovo Brdo - Rudanka, ovdje je već izabran izvođač na dionici sa RS strane, na FBiH strani, čekamo i dalje, ali mislim da ćemo to saznati tek sljedeće godine. Uglavnom ima tunela ovdje, najzahtijevniji dio koridora Vc na teritoriji RS-a.
- Rudanka - Johovac - Oddžak, koridor Vc kroz RS će ići kao i kroz FBiH, sitnim koracima i manjim dionicama, kao što je i započeo, a nagodinu ćemo imati i prvu dionicu korirdora Vc u RS-u, koji će biti servis autoputu Doboj - Banja Luka u međuvremenu.
- Odžak - Svilaj koji je morao biti završen još prije dvije godine minimalno, ove godine će biti zaokružen u potpunosti s mostom i graničnim prijelazom. U augustu bi se već moglo sve koristiti, ali Vijeće Ministara mora dodijeliti graničnom prijelazu status, što još uvijek nisu uradili, pa postoje mogućnosti za blokade.
Samo ne znam kako to niko ne komentariše da se radi o političkoj odluci.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22025 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako ima i najmanje sumnje da je nesto nebezbjedno za saobracaj (a sumnje ima ako nema sve dokaza da je bezbjedno) onda i ne treba da se otvara.
Ko zna cija bi porodica sretna, vesela, zavrsila svoj put i vrijeme na ovom svijetu radi konstrukcijske greske ili stednje na materijalu.
Ko zna cija bi porodica sretna, vesela, zavrsila svoj put i vrijeme na ovom svijetu radi konstrukcijske greske ili stednje na materijalu.