Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21401 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Održan sastanak s gradonačelnikom Mostara: Podrška izgradnji poddionice Mostar Jug – Tunel Kvanj
Image

U sjedištu JP Autoceste FBiH održan je sastanak predstavnika JP Autoceste FBiH s gradonačelnikom Grada Mostara, Mariom Kordićem, s ciljem nastavka dijaloga i partnerskog odnosa u svrhu izgradnje poddionice Mostar jug – Tunel Kvanj.

Radi se o nastavku razgovora sa zvaničnim predstavnicima lokalnih zajednica na čiji će sveukupni razvoj izgradnja ovog dijela autoceste na Koridoru Vc pozitivno se odraziti.

Ovom prilikom predstavnici JP Autoceste FBiH, koje su predstavljali izvršni direktor za projektiranje i građenje Ešef Džafić, izvršni direktor za ekonomsko-financijske poslove Ivan Brkić i izvršni direktor za upravljanje i održavanje Marin Jelčić su gradonačelniku Kordiću prezentirali trasu autoceste na poddionici Mostar jug – tunel Kvanj kao i projekte izgradnje lokalnih prometnica i zahtjeva lokalne zajednice koji su ušli u Zahtjev za projektiranje.

Također, prezentirani su i dosadašnji rezultati eksproprijacije na ovoj poddionici.

Tijekom sastanka gradonačelnik Kordić je izrazio punu podršku izgradnji poddionice Mostar jug – tunel Kvanj kao projektu koji će značajno pridonijeti i razvoju grada Mostara i cjelokupne zajednice.

Razgovor je također bio usmjeren i na dosadašnju praksu potpisivanja Sporazuma o realizaciji projekata iz prijateljskog okruženja prilikom izgradnje autoceste na Koridoru Vc.

Zaključeno je da će se isti takav sporazum potpisati i s Gradom Mostarom za vrijeme izgradnje poddionice Mostar jug – tunel Kvanj. Ovim sporazumom JP Autoceste FBiH pomažu lokalnim zajednicama na prostoru gdje se obavljaju radovi da lakše prebrode fazu intenzivnog građenja i da će po okončanju posla sva infrastruktura biti vraćena u prvobitno stanje.

Podsjetimo, poddionica Mostar jug – Tunel Kvanj je duga 8,6 kilometara i tender za izbor izvođača provodi se po međunarodnim procedurama putem Otvorenog postupka s pretkvalifikacijom.

Izgradnja ove poddionice imat će višestruku koristi, poput poboljšanih usluga prijevoza, smanjenog prometa na lokalnim cestama, poboljšanog pristupa regionalnoj prometnoj infrastrukturi i turističkim središtima.
Biznis Info
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21402 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Turska gradi puteve u Republici Srpskoj i FBiH
BiH planira sa turskom kompanijom ‘TAŞYAPI İnşaat Taahhüt Sanayi ve Ticaret A.Ş’ potpisati Memorandum kojim se predviđa nastavak saradnje u oblasti važnih infrastrukturnih projekata.

Image

Osim autoputa Sarajevo-Beograd koji će graditi ova kompanija, sudeći prema najnovijem memorandumu Turci se, kada je u pitanju izgradnja puteva u BiH na tome neće zaustaviti.

„Cilj Memoranduma o razumijevanju je da doprinese daljem razvoju saradnje između turske kompanije i Savjeta ministara BiH, a u svrhu poboljšanja infrastrukture drumskog saobraćaja u FBiH i RS“, istaknuto je u dokumentu.

Kako je naglašeno, dogovoreno je da će se saradnja razvijati na polju infrastrukture drumskog saobraćaja i to putem već pomenutog projekta autoputa/brze ceste Sarajevo-Beograd, i izgradnje drugih drumskih infrastrukturnih projekata u FBiH i RS.

Iako nije navedeno o kakvim projektima je tačno riječ, u Memorandumu se ističe da Taşyapı razumije da su projekti izgradnje i rekonstrukcije drumske infrastrukture od državnog značaja i spremna je angažovati odgovarajuće resurse i najbolju praksu s ciljem podrške ekonomskom razvoju Bosne i Hercegovine.

Podsjetimo, polovinom marta su predsjedavajući i članovi Predsjedništva BiH, Milorad Dodik, Šefik Džaferović i Željko Komšić, boravili u zvaničnoj posjeti Turskoj, kada je rečeno da je izgradnja autoputa Sarajevo-Beograd uz pomoć Turske najveći infrastrukturni projekat u BiH.
CAPITAL
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21403 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Srbija će uraditi svoj dio auto-puta BG - SA, BiH kasni
Na izgradnju auto-puta Beograd-Sarajevo-Beograd na teritoriji Republike Srpske i Federacije BiH čekaće se godinama, dok će Srbija završiti svoju dionicu do Rače, uključujući i most na Savi.

Image

Ovo je konstatovao delegat u Domu naroda Parlamentu BiH Mladen Bosić, nakon odgovora na njegovo pitanje ministru komunikacija i transporta u Savjetu ministara Vojinu Mitroviću u vezi izgradnje auto-puta Beograd - Sarajevo.

Mitrović je rekao da se u idućoj godini očekuje završetak mosta na Savi kod Rače koji gradi Srbija kao dio budućeg auto-puta Beograd-Sarajevo-Beograd, a u BiH se sprovodi niz radnji u vezi sa ovim projektom.

Podsjećajući da su sporazumi između BiH i Srbije, a potom i sa Turskom o izgradnji ovog auto-puta potpisani 2019. godine, Mitrović je rekao da je na dijelu od Rače do Save određena trasa, izvršena parcelacija i eksproprijacija.

Na dionici od Brčkog do Vukosavlja određena je trasa i dijelom je izvršena eksproprijacija, dok je od Brčkog prema Žepču, odnosno Tuzli i od Sarajeva preko Pala, Rogatice i Višegrada urađen idejni projekat.

"U narednim mjesecima očekujemo pripremne radove na relaciji od Rače prema Bijeljini", rekao je Mitrović.

Što se tiče finansiranja izgradnje ovog auto-puta, Mitrović je naveo da je nedavno potpisanim sporazumom Savjeta ministara i Turske predviđeno da Turska finansira ovaj infrastrukturnih projekat, sa mogućnošću da se u finansiranje uključe strane banke.

"Definisane su oblasti finansiranje, projektovanje i izgradnja, a za pojedinačne etape radiće se pojedinačni ugovori", dodao je Mitrović.

Sjednica Doma naroda Parlamentarne skupštine BiH počela je delegatskim pitanjima ministrima u Savjetu ministara BiH.

Na dnevnom redu je i potvrđivanje odluke o smjeni ministra za ljudska prava Miloša Lučića.
BN
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21404 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21405 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja Graničnog prijelaza Svilaj - 08. 04. 2021.

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21406 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja Zeničke obilaznice [Donja Gračanica - Vraca] - 10. 04. 2021.

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21407 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21408 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21409 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Novi dijelovi autoputa do ljeta 2022.
Image

Građani Bosne i Hercegovine svakodnevno plaćaju akcize na gorivo, a dio novca od tih nameta izdvaja se za osiguranje kreditnih linija i kontinuiteta izgradnje Koridora 5c. Nakon što je završeno 11 kilometara Zeničke zaobilaznice, koja još nije puštena u promet, nastavljeni su radovi na gradnji dvije poddionice autoputa kod Zenice vrijednosti 136 miliona eura, a novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno na ljeto 2022. godine.

Radi se intenzivno, grade se buduće trase autoputa kroz Vrandučku kotlinu. Na 5,3 kilometra podionice Vranduk - Ponirak naziru se obrisi dva mosta, tri vijadukta, probijaju cijevi tunela Vranduk. Inženjerska rješenja i građevinski zahvati uvjetovani su stanjem na terenu.

- Imamo dvije osnovne geološke formacije: neogeni bazen u prostoru Sarajeva i Zenice i ovaj jursko-kredni fliš Vrandučke klisure. Svakih 15-20 metara promjena je geoloških uslova. Sve je to nabrano i u tijesnom prostoru – objašnjava Ahmed Mušija, predstavnik investitora JP Autoceste FBiH.

Na radilištima svakodnevno radi oko 500 radnika koje ni loši vremenski uvjeti proteklih mjeseci nisu ometali u gradnji izuzetno zahtjevnih objekata. Pandemija koronavirusa i komplikovani uvjeti za građevinare također nisu usporili planiranu dinamiku radova.

- Sve vrijeme se radi. Imali smo manjih problema za nabavku opreme za slobodnu konzolnu gradnju koja nam je dolazila iz Kine, ali dodatnim angažmanom smo stigli i mostove ćemo napraviti u ugovorenom roku – ističe Marin Nikolić, voditelj radova na dionici Vranduk –Ponirak.

Gradi se i na poddionici Ponirak – Vraca. Najzahtjevniji objekt je tunel Zenica, čije probijanje prate enormne količine podzemnih voda. Za gradnju autoputa kod Zenice karakteristika je postala promjena idejnih rješenja.

- Imamo velika neslaganja projekata i stvarnih geoloških i geotehničkih uslova, posebno na sektorima 1 i 7 trase, gdje je takva konfiguracija terena da je upitno da li će se taj dio moći izvesti u skladu s projektima – naglašava Mušija.

Prateći dinamiku radova novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno na ljeto 2022. godine. No, poučeni iskustvom Zeničke zaobilaznice, nezvahvalno je prognozirati rokove puštanja u funkciju izgrađenih dionica.

VIDEO PRILOG
federalna.ba
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21410 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Upitno da li će se tunel Zenica moći izvesti u skladu sa projektom
Image

Nakon što je završeno 11 kilometara Zeničke zaobilaznice, koja još nije puštena u promet, nastavljeni su radovi na gradnji dvije poddionice autoputa kod Zenice vrijednosti 136 miliona eura, a novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno na ljeto 2022. godine.

Radi se intenzivno, grade se buduće trase autoputa kroz Vrandučku kotlinu. Na 5,3 kilometra poddionice Vranduk – Ponirak naziru se obrisi dva mosta, tri vijadukta, probijaju cijevi tunela Vranduk.

“Imamo dvije osnovne geološke formacije: neogeni bazen u prostoru Sarajeva i Zenice i ovaj jursko-kredni fliš Vrandučke klisure. Svakih 15-20 metara promjena je geoloških uslova. Sve je to nabrano i u tijesnom prostoru“, objašnjava Ahmed Mušija, predstavnik investitora JP Autoceste FBiH.

Na gradilištima svakodnevno radi oko 500 radnika, a pandemija koronavirusa nije usporila planiranu dinamiku radova.

Gradi se i na poddionici Ponirak – Vraca. Najzahtjevniji objekt je tunel Zenica, čije probijanje prate enormne količine podzemnih voda.

"Imamo velika neslaganja projekata i stvarnih geoloških i geotehničkih uslova, posebno na sektorima 1 i 7 trase, gdje je takva konfiguracija terena, da je upitno da li će se taj dio moći izvesti u skladu s projektima" naglašava Mušija.

Novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno na ljeto 2022. godine, iako je nezahvalno prognozirati rokove puštanja u funkciju izgrađenih dionica.
Akta
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#21411 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Eee super. Nisu mogli relativno lako dostupne stijene geoloski pravilno utvrditi, a Prenj su odokativno sa 15 kilometara udaljenosti procijenili na iznos novca i vremena koji je kao fiksan.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21412 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 21/04/2021 13:05 Eee super. Nisu mogli relativno lako dostupne stijene geoloski pravilno utvrditi, a Prenj su odokativno sa 15 kilometara udaljenosti procijenili na iznos novca i vremena koji je kao fiksan.
Ne smiju jos u javnosti da provuku vijest, da je tunel Zenica znatno produzen i da kopanje juznog portala nikada nisu ni zapoceli na mjestu koje je prvobitno bilo predvidjeno, vec su podavno shvatili da nece moci onako kako je zamisljeno.

Za Prenj se slazemo, nece biti moguce procijeniti takav projekat, jer se radi o megaprojektu cak i za uslove Europe.
User avatar
Cossack
Posts: 7146
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#21413 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack »

So What! wrote: 21/04/2021 14:06
drug_profi wrote: 21/04/2021 13:05 Eee super. Nisu mogli relativno lako dostupne stijene geoloski pravilno utvrditi, a Prenj su odokativno sa 15 kilometara udaljenosti procijenili na iznos novca i vremena koji je kao fiksan.
Ne smiju jos u javnosti da provuku vijest, da je tunel Zenica znatno produzen i da kopanje juznog portala nikada nisu ni zapoceli na mjestu koje je prvobitno bilo predvidjeno, vec su podavno shvatili da nece moci onako kako je zamisljeno.

Za Prenj se slazemo, nece biti moguce procijeniti takav projekat, jer se radi o megaprojektu cak i za uslove Europe.
A zašto ne bi smjeli? Nije baš prvi put da nešto košta više i da se pravi duže od planiranog.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21414 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Cossack wrote: 21/04/2021 14:32A zašto ne bi smjeli? Nije baš prvi put da nešto košta više i da se pravi duže od planiranog.
Zato sto press JP Autocesta FBiH od svega pravi spektakularnu vijest, koju prenesu gotovo svi mediji, a evo vec vise od pola godine, kopaju duzi tunel i u javnost pustaju informaciju, joj ljudi, haman cemo mi nesto morati mijenjati ovdje, a ustvari je odavno promijenjen plan.
doboj71
Posts: 600
Joined: 21/07/2011 05:20

#21415 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by doboj71 »

:ima li neko infornacija za tunel Crnaja, kako ide, koliko dugo se ceka, da li postoji zaobilazni put?
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21416 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja mosta Gradiška - 31. 03. 2021.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21417 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21418 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Pripreme za gradnju Koridora Vc kroz općinu Tešanj
Image

Izvršni direktor Sektora za projektovanje i građenje JP Autoceste FBiH, Ešef Džafić sastao se sa načelnikom Tešnja Suadom Huskićem kako bi razgovarali o pripremama za gradnju Koridora Vc kroz ovu općinu.

U toku je ukupno 1200 predmeta eksproprijacije za dvije dionice autoceste koje će proći kroz općinu Tešanj. Prioritet je dionica Putnikovo brdo Medakovo, a odmah se nastavlja eksproprijacija na dionici Medakovo-Ozimice.

"U toku su razgovori JP Autoceste FBiH sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) o temama bunari na Tešanjci i regulacija preostalog dijela Tešanjke", informisao je Džafić općinskog načelnika.

Dionica Putnikovo brdo – Medakovo proteže se u dužini od 8,5 kilometara i dio je obilaznice oko Doboja na području FBiH. Izgradnja ove dionice bi se trebala finansirati sredstvima Evropske banka za obnovu i razvoj (EBRD). JP Autoceste FBiH su objavile po međunarodnim procedurama Otvoreni postupka s predkvalifikacijom. Evaulacija pristiglih ponuda je u toku.

Dionica Medakovo – Ozimice duga je 21 kilometar i ugovor o finsiranju je potpisan sa Evropskom investicijskom bankom u decembru prošle godine.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21419 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21420 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Do Rače stigao auto-put, istoku Srpske obećanje i šipak
Image

I dok u Bosni i Hercegovini i Brčko Distriktu još nije ni utvrđena trasa budućeg auto-puta Sarajevo – Beograd, Srbija završava svoj dio posla. Turska firma, koja je glavni izvođač radova, privodi kraju iskope i radove na Rači, granici BiH – Srbija, i vrlo brzo će biti završena dionica autoputa od Rače do Kuzmina, auto-puta Zagreb – Beograd. Sa druge strane granice ledina!

Image

Kako je u Srbiji sve završeno, a mi nismo ni počeli? Da li je problem u kadrovima, politici, korupciji, interesima moćnika i da li je ovo najbolji pokazatelj koliko smo tromi, spori i nesposobni? Da tuga bude veća, upravo je resorni ministar veza i komunikacija u Savjetu ministara BiH Vojin Mitrović iz Bijeljine, i ako se ne bori za svoj grad, kako će za ostale?

Image

I dok Vlada Srpske uzima milijarde maraka kredita kako bi se izgradilo stotine kilometara preskupih auto-puteva od Bijeljine do Prijedora i Gradiške, na istoku Srpske sve zamire i osim obećanja od vlasti su donili veliki šipak. Iako je Narodna skupština Republike Srpske još 2014. usvojila Regulacioni plan koji predviđa izgradnju brze ceste od Bijeljine i Zvornika do sada nije urađen ni metar.

Žive li na istoku Srpske građani drugog reda? Zbog čega je istok Srpske zapostavljen i kada će se prekinuti maćehinski odnos?

Opširnije u video prilogu sa Rače.

Nebojša Vukanović
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21421 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Kako je FBiH zabilježila minus kod povlačenja granta: Uzeli više sredstava pa morali vratiti
Image

U Bosni i Hercegovini u prošloj godini je realizirano 9,4 miliona KM grant sredstava, a najveći iznos povukle su institucije BiH i RS, dio je informacije o provedbi međunarodnih finansijskih ugovora u 2020. godini, koju je razmatralo Vijeće ministara BiH.

Ono što je zanimljivo jeste da se u informaciji navodi da, s druge strane, Federacija BiH bilježi "negativni rezultat povlačenja grant sredstava".

Tražili smo i dobili kompletnu informaciju. Precizirano je da je FBiH "u minusu" oko 4,8 miliona eura jer je zapravo morala vratiti više povučena sredstva za WBIF investicioni grant za dionicu Svilaj - Odžak na Koridoru Vc. Ova dionica je izgrađena i duga je 10,7 kilometara.

- Više povučena sredstva od strane JP Autoceste Federacije BiH u iznosu od 4.711.491 eura vraćena su na glavni projektni račun Ministarstva finansija i trezora u februaru 2020. godine, radi isplate drugim provedbenim subjektima – stoji u informaciji.

Zanimalo nas je kako je došlo do ovoga.

Image

Adnan Terzić, direktor Autocesta FBiH, pojasnio je da je ovo bio prvi grant koji su povukli i trebalo je godinu i po da se uspostavi mehanizam. Istakao je da banka nije precizno pojasnila kakva je procedura.

- Grant je išao preko Evropske investicione banke i banka je uzela konsultanta da napravi model kako da se radi. Grant sredstva možemo dobiti samo ako mi platimo radove i usluge svojim novcem, a onda nam se preko granta vrate sredstva na račun. I mi smo povukli ono što smo platili za radove i nadzor, a onda su oni rekli da deset posto mora ostati nepovučeno do konačnog obračuna i revizije kompletnog procesa – kazao je Terzić.

Dodao je da je i kod banke bilo "lutanja", te da ovo nije u konačnici "oštetilo" preduzeće.

Brčko distrikt BiH u 2020. godini, kao i prethodnih godina, nije bio korisnik grantova.
Faktor
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21422 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zeničkoj obilaznici nedostaje još samo jedna dozvola da bude puštena u rad
Image

Dionica autoputa Zenica jug - Zenica sjever, poznatija kao Zenička obilaznica, još neko vrijeme neće biti otvorena za građane s obzirom da je potrebna još samo jedna dozvola.

Jedanaest kilometara autoputa kod Zenice koje je bh. građane koštalo 225 miliona eura, još uvijek nije otvoreno jer nedostaje još jedan papir.

Zenička obilaznica zatvorena je 5. decembra prošle godine, a iako je prvobitno bilo najavljeno da će upotrebne dozvole biti izdate kroz sedam dana, to se nije dogodilo ni četiri mjeseca poslije. Iz Autocesta Federacije BiH za Klix.ba su kazali da je potrebna još dozvola za poddionicu Tunel Zenica - Donja Gračanica.

"Dio autoceste na Koridoru Vc, nazvan tzv. Zenička obilaznica, sastoji se od tri poddionice, Drivuša - Klopče, Klopče - Donja Gračanica i dio poddionice Donja Gračanica - Tunel Zenica (južna sekcija). Do sada je JP Autoceste FBiH dobilo upotrebnu dozvolu od Federalnog ministarstva za prostorno uređenje za poddionicu Drivuša - Klopče koja je duga 2,23 kilometra i za poddionicu Klopče - Donja Gračanica koja je duga 5,8 kilometara", kazali su iz Autocesta te dodali:

"Za poddionicu Tunel Zenica - Donja Gračanica (južna sekcija) koja je duga dva kilometra procedura za izdavanje upotrebne dozvole je u toku."

Ekipa portala Klix.ba u srijedu je obišla dionicu Zeničke obilaznice te smo se uvjerili da je urađeno još dosta posla na obilaznici, koji nije bio urađen neposredno nakon otvorenja dionice kao sigurne za bh. građane.

Podsjetimo, Zenička obilaznica je zatvorena nakon što je federalni inspektor utvrdio da za novoizgrađene kilometre nije izdata upotrebna dozvola.

Nešto kasnije, Autoceste FBiH su obraćanju javnosti kazali da su o odluci o zatvaranju dionice upoznati preko medija te da nisu dobili Rješenje o zabrani korištenja dionice od Federalne uprave za inspekcijske poslove te da će se o svemu očitovati kada dobiju rješenje.

Međutim, do danas se nisu očitovali o rješenju, a ni o propustima vezanim za Zeničku obilaznicu te ko je odgovoran što dionica četiri mjeseca nije u upotrebi.
Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21423 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
Dope_Man
Posts: 7780
Joined: 03/06/2016 16:31

#21424 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

doboj71 wrote: 22/04/2021 01:28 :ima li neko infornacija za tunel Crnaja, kako ide, koliko dugo se ceka, da li postoji zaobilazni put?
Ovo ti je za temu magistralni putevi, ali uglavnom iz iskustva osobe sa kojom radim, a koja pocesto putuje, kaze da je zadrzavanje ne duze od 15 min, sto mi je iznenadjujuce da su tako nesto uspjeli. Sad, da li je do termina kada prolazi (bude to rano ujutro ili oko 5-6 poslijedpodne) ili je stvarno dobra organizacija, ne znam. Mene pomisao na cekanje odbija od puta u tom pravcu.
doboj71
Posts: 600
Joined: 21/07/2011 05:20

#21425 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by doboj71 »

Dope_Man wrote: 22/04/2021 22:54
doboj71 wrote: 22/04/2021 01:28 :ima li neko infornacija za tunel Crnaja, kako ide, koliko dugo se ceka, da li postoji zaobilazni put?
Ovo ti je za temu magistralni putevi, ali uglavnom iz iskustva osobe sa kojom radim, a koja pocesto putuje, kaze da je zadrzavanje ne duze od 15 min, sto mi je iznenadjujuce da su tako nesto uspjeli. Sad, da li je do termina kada prolazi (bude to rano ujutro ili oko 5-6 poslijedpodne) ili je stvarno dobra organizacija, ne znam. Mene pomisao na cekanje odbija od puta u tom pravcu.
Hvala, i meni je to cekanje gore.biti ce sigurno vise guzve kada pocne sezona.
Post Reply