Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
gr0ka
Posts: 16
Joined: 02/03/2021 20:52

#21326 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by gr0ka »

alen_alenovski wrote: 11/04/2021 13:57 A kad su vam napravili ovo cudo niste se zalili. Nezahvalni ste vi sa TK.
Image
De druže prođi sa autom od tuzle do lukavca, ne moram ti nista govoriti.... osjetit ces.
Capljina74
Posts: 6709
Joined: 13/01/2020 09:50

#21327 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Capljina74 »

drug_profi wrote: 11/04/2021 18:49 Ma SA-TZ je po svakom kriteriju prioritetni pravac, ali kleptomanska vlast ne zeli da gradi trece trake na usponima, da gradi obilaznice.
Zato ce rado u Hranjen strpati novac koji bi bio dovoljan i za Prenj.
Mislim da je vec skoro 200 miliona odvojeno.
Pa zar po standardu autoput nema tri trake u jednom pravcu?

I mislim da griješiš, jer što je veće površine pod asfaltom to im je više haira.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21328 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 11/04/2021 18:49 Ma SA-TZ je po svakom kriteriju prioritetni pravac, ali kleptomanska vlast ne zeli da gradi trece trake na usponima, da gradi obilaznice.
Zato ce rado u Hranjen strpati novac koji bi bio dovoljan i za Prenj.
Mislim da je vec skoro 200 miliona odvojeno.
Odakle ti cifra od 200 miliona?
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#21329 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 13/04/2021 11:49
drug_profi wrote: 11/04/2021 18:49 Ma SA-TZ je po svakom kriteriju prioritetni pravac, ali kleptomanska vlast ne zeli da gradi trece trake na usponima, da gradi obilaznice.
Zato ce rado u Hranjen strpati novac koji bi bio dovoljan i za Prenj.
Mislim da je vec skoro 200 miliona odvojeno.
Odakle ti cifra od 200 miliona?
2018 su izdvojili 70 miliona iz dobiti telekoma. 2019 su izdvojili čini mi se 60 iz budzeta. Imamo 1700 metara probijeno.
Ove godine slijedi nova injekcija slicne vrijednosti.
Rmandic
Posts: 26
Joined: 17/03/2021 12:41

#21330 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Rmandic »

Nije tačno da će magistralna cesta Prača-Hranjen-Goražde sluziti bas razvoju Pala nego ce bas biti prilika da se razvija Prača,a i cijeli BPK. Pa sad imamo opštinu Prača koja ima jedva 500 stalnih stanovnika, užasan put prema sjedišti BPK kome pripada, totalna besperspektivnost. Izgradnjom ceste prema Goraždu postat će super atraktivna za ulaganja, bit će na komunikaciji Goražde-Prača-Pale-Sarajevo i ne vidim razloga što u Prači u bliskoj budućnosti ne bi mogao da se desi ekonomski i demografski bum. I ja sam bio da se gradi tunal kroz Rogoj i da se Goražde i Ustikolina povežu sa Sarajevom i Koridorom VC,i sa Konjicem kvalitetnom magistralnom cestom. No,onda bi Prača nestala, ovako Goražde i Ustikolina dobivaju u oba slučaja. Ne znam kakva je cesta Goražde - Ustikolina,ako je loša treba to sanirati i dovesti u red. I Ustikolina treba da ima 4-5 hiljada ljudi a ne 1000 koliko sad ima.
User avatar
mk ultra
Posts: 19519
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21331 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

goražde ustikolina je OK cesta

ko će da živi u ustikolini? sama ustikolina nije ni 200m u dužinu, jedna kafana, most na Cvilin, općina, mlin slabo radi, tamo ona pilana zatvorena, a sela ima dosta ali niko u ta sela ne dolazi putem preko prače već se ide iz trnova i na grebak
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21332 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Image

Izgledat će moćno kada se završi ..
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21333 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 13/04/2021 11:532018 su izdvojili 70 miliona iz dobiti telekoma. 2019 su izdvojili čini mi se 60 iz budzeta. Imamo 1700 metara probijeno. Ove godine slijedi nova injekcija slicne vrijednosti.
12. 12. 2018. - Federalna vlada usvojila je Program utroška uplaćenog dijela sredstava „Kapitalni transferi javnim poduzećima - transfer za izgradnju autocesta i brzih cesta" u iznosu od 153.000.000 KM utvrđenih u Proračunu Federacije BiH za 2018. godinu. Ova sredstva će biti prenesena na namjenski projektni račun Federalnog ministarstva prometa i komunikacija.

Putem ovog programa bit će finansirana izgradnja brze ceste Prača - Goražde, LOT 1 tunel Hranjen - faza 1. – u dužini od 5.500 metara u iznosu od 65.000.000 KM (za građevinske radove 60.000.000 KM, a za nadzor izvođenja građevinskih radova 5.000.000 KM).

25. 02. 2021. - Vlada FBiH je danas donijela dvije odluke o programima utroška dijela sredstava kapitalnih transfera za kapitalne projekte izgradnje autocesta i brzih cesta u Federaciji BiH utvrđenih ovogodišnjim Bedžetom FBiH Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija u ukupnom iznosu od 118,2 miliona KM.

Od toga je 35 miliona KM namijenjeno za izgradnju brze ceste Prača - Goražde ( Lot1 i Lot2 tunel Hranjen - faza 1. u dužini od 5.500 metara) 30 miliona KM.

Elektroprivreda BiH je u februaru 2020. godine odbila da osigura 45 miliona KM iz dividende ovog preduzeća, pa je tako u 2021. godini, Vlada FBiH to osigurala iz budžeta.

Plan je bio da se izgradnja i pristupnih saobraćajnica finansira iz OFID-ovih kredita, tako da su dva kredita u ukupnoj vrijednosti od 75 miliona dolara bili u proceduri i onda su otkazani, što stoji i na njihovoj web stranici.
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21334 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

Realne procjene

Lasić je ustvrdio da je, prema njegovim procjenama, koje nisu ni optimistične ni pesimistične, realno da BiH dobije završenu autocestu na Koridoru 5C u dužini od 335 kilometara, od Bijače na jugu do Svilaja na sjeveru, najkasnije do 2028. godine.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#21335 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Sigma90 wrote: 14/04/2021 21:18 Realne procjene

Lasić je ustvrdio da je, prema njegovim procjenama, koje nisu ni optimistične ni pesimistične, realno da BiH dobije završenu autocestu na Koridoru 5C u dužini od 335 kilometara, od Bijače na jugu do Svilaja na sjeveru, najkasnije do 2028. godine.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pa da ujutro odmah pocnu Prenj kopati ne bi stigli do 2028.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#21336 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 14/04/2021 05:18
drug_profi wrote: 13/04/2021 11:532018 su izdvojili 70 miliona iz dobiti telekoma. 2019 su izdvojili čini mi se 60 iz budzeta. Imamo 1700 metara probijeno. Ove godine slijedi nova injekcija slicne vrijednosti.
12. 12. 2018. - Federalna vlada usvojila je Program utroška uplaćenog dijela sredstava „Kapitalni transferi javnim poduzećima - transfer za izgradnju autocesta i brzih cesta" u iznosu od 153.000.000 KM utvrđenih u Proračunu Federacije BiH za 2018. godinu. Ova sredstva će biti prenesena na namjenski projektni račun Federalnog ministarstva prometa i komunikacija.

Putem ovog programa bit će finansirana izgradnja brze ceste Prača - Goražde, LOT 1 tunel Hranjen - faza 1. – u dužini od 5.500 metara u iznosu od 65.000.000 KM (za građevinske radove 60.000.000 KM, a za nadzor izvođenja građevinskih radova 5.000.000 KM).

25. 02. 2021. - Vlada FBiH je danas donijela dvije odluke o programima utroška dijela sredstava kapitalnih transfera za kapitalne projekte izgradnje autocesta i brzih cesta u Federaciji BiH utvrđenih ovogodišnjim Bedžetom FBiH Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija u ukupnom iznosu od 118,2 miliona KM.

Od toga je 35 miliona KM namijenjeno za izgradnju brze ceste Prača - Goražde ( Lot1 i Lot2 tunel Hranjen - faza 1. u dužini od 5.500 metara) 30 miliona KM.

Elektroprivreda BiH je u februaru 2020. godine odbila da osigura 45 miliona KM iz dividende ovog preduzeća, pa je tako u 2021. godini, Vlada FBiH to osigurala iz budžeta.

Plan je bio da se izgradnja i pristupnih saobraćajnica finansira iz OFID-ovih kredita, tako da su dva kredita u ukupnoj vrijednosti od 75 miliona dolara bili u proceduri i onda su otkazani, što stoji i na njihovoj web stranici.
Dobro si pohvatao, trazio sam i ja malo, ali mi se nije dalo. Nasao sam za oko 150 miliona izvore. I bice sigurno potrebno jos za sami tunel, bez ceste prije i poslije.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21337 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 15/04/2021 00:24Dobro si pohvatao, trazio sam i ja malo, ali mi se nije dalo. Nasao sam za oko 150 miliona izvore. I bice sigurno potrebno jos za sami tunel, bez ceste prije i poslije.
Prva procjena za dionicu od Pobjede do Hranjena, kroz tunel i do Prače je 108 miliona dolara prema OFID-u.

Sa dodatom dionicom od Pobjede do magistralne ceste M20, koja ukljucuje tunel Obarak od 1,7 kilometar, bice to sve skuplje.
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21338 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Image

Uz dionice Buna – Počitelj, dužine 7,2 kilometra, gdje su radovi u samom završetku, i Počitelj – Zvirovići, dugoj 11 kilometara, gdje se gradi punom parom, uskoro će na jugu naše zemlje, na izgradnji autoceste na Koridoru VC, biti otvoreno još jedno gradilište.

Radi se o dionici Mostar jug – Buna, koja je podijeljena na dvije poddionice Mostar jug – tunel ”Kvanj” i tunel ”Kvanj” – Buna. Tako će najprije početi izgradnja poddionice tunel ”Kvanj” – Buna, dužine 5,2 kilometra.

Na toj dionici najznačajniji je objekt dvocijevni tunel ”Kvanj”, čija je desna cijev dužine 2.645, a lijeva 2.720 metara.

Denis Lasić, federalni ministar prometa, kazao je za Avaz da uskoro očekuje "signal" iz JP "Autoceste FBiH" za potpisivanje ugovora za izgradnju tunela. On je, također, izrazio nadu kako će uslijediti neophodne aktivnosti i pripremne radnje za izgradnju ostalih dionica u Hercegovini.

"Završili smo financijsku konstrukciju i potpisali mandatna pisma za najveće projekte, kao što je tunel ”Prenj”, koji je izrazito zahtjevan, zapravo najzahtjevniji objekt na Koridoru Vc. Procijenjeno je već da će gradnja tog tunela, dugog 10 kilometara, trajati šest godina. Stoga, taj projekt i generalno dionice Mostar – jug – Mostar – sjever moramo što prije "napasti", kazao je Lasić.

Federalni ministar prometa je ustvrdio kako je, prema njegovim procjenama, koje nisu ni optimistične ni pesimistične, realno da BiH dobije završenu autocestu na Koridoru Vc u dužini od 335 kilometara, od Bijače na jugu do Svilaja na sjeveru, najkasnije do 2028. godine.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#21340 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

A vidi što to brzo raste. Kišna godina.
Concord
Posts: 952
Joined: 14/12/2017 15:51

#21341 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Concord »

Ja bi samo da pitam gdje su Kinezi i Azeri na izgradnji ovog mosta???
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#21342 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Concord wrote: 16/04/2021 11:42 Ja bi samo da pitam gdje su Kinezi i Azeri na izgradnji ovog mosta???
Preskupi :gunjastajl:
User avatar
prdimahovina
Posts: 160
Joined: 01/09/2006 15:46

#21343 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by prdimahovina »

Concord wrote: 16/04/2021 11:42 Ja bi samo da pitam gdje su Kinezi i Azeri na izgradnji ovog mosta???
Uzeli domaće firme da rade posao. Nedavno najavili da će rok biti probijen za cca. pola godine, navodno zbog korone.

Toliko o priči "dajte Kinezima nek prave koliko god da košta, oni bi sve za godinu-dvije uradili"
toooka
Posts: 110
Joined: 15/02/2016 08:12

#21344 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka »

prdimahovina wrote: 16/04/2021 15:37
Concord wrote: 16/04/2021 11:42 Ja bi samo da pitam gdje su Kinezi i Azeri na izgradnji ovog mosta???
Uzeli domaće firme da rade posao. Nedavno najavili da će rok biti probijen za cca. pola godine, navodno zbog korone.

Toliko o priči "dajte Kinezima nek prave koliko god da košta, oni bi sve za godinu-dvije uradili"
Skontali i kinezi da nas mogu levatit kako hoće bez ikakvih sankcija
RJ57
Posts: 3401
Joined: 10/04/2017 15:12

#21345 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

evo još dvije sa počitelja

Image

Image

prva je cool, a ova druga totalno nejasna .... šta će im bazen kad je neretva odma pored :? :D
User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2716
Joined: 14/12/2005 21:21

#21346 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack »

Pa biće skokovi i sa ovog mosta. :D
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#21347 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

jednonogi_Jack wrote: 16/04/2021 21:18 Pa biće skokovi i sa ovog mosta. :D
:mrgreen:

Al jebatevrag kolika je to stopa... mozes salu za mali fudbal staviti.
zilog
Posts: 7549
Joined: 06/03/2009 11:19

#21348 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zilog »

Zeleni most wrote: 14/04/2021 00:09 Image

Izgledat će moćno kada se završi ..
Gdje je ovo?
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21349 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

zilog wrote: 17/04/2021 07:08
Zeleni most wrote: 14/04/2021 00:09 Image

Izgledat će moćno kada se završi ..
Gdje je ovo?
Iz pravca Zenice prema Doboju. Nastavak na (ne)otvorenu Zenicku zaobilaznicu.
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#21350 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by un1ted »

Lakse je reci Vranduk. I nije iz smijera Zenice, vec Doboja/Zepca/Nemile :D
Post Reply