Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 4582
- Joined: 15/07/2009 12:56
#21251 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma jasno je to druže, ja govorim naše interese. Iza Žepča bi nam bilo prioritetnije spojiti Banja Luku i Tuzlu (a preko TZ i Brčko, Beograd) nego neku Modriču
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#21252 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ma mi ovdje mozemo sada pisati zelje i pozdrave
to sta je nas interes itd mozemo diskutovati do besvjesti i pisati jel bolje preko modrice ili preko odzaka ili preko ne znam ni ja cega
jedino sta je sigurno da ce se napraviti je 5c doduse ne znam kad ce biti zavrsen vremenski sve ostalo je kako se kome digne u vladama ministarstvima urabinistima i sl
to sta je nas interes itd mozemo diskutovati do besvjesti i pisati jel bolje preko modrice ili preko odzaka ili preko ne znam ni ja cega
jedino sta je sigurno da ce se napraviti je 5c doduse ne znam kad ce biti zavrsen vremenski sve ostalo je kako se kome digne u vladama ministarstvima urabinistima i sl
-
- Posts: 22
- Joined: 22/07/2018 19:15
#21253 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne bih rekao da je objektivno porediti tunel Prenj sa nekim od najvećih građevinskih projekata u svijetu. Ako malo pogledamo u komšiluk možemo vidjeti da je rok za izvođenje Karavanki 5 god za 3,5 km tunela.General War wrote: ↑06/04/2021 20:11Pa ako je trebalo probiti tunele ispod lamansa za cetiri godine, mozes razmisliti onda sta je realno.Spuzva_bob wrote: ↑06/04/2021 19:34
A koji je to realan rok za izvođenje ovakvog tunela ako smijemo znati ?
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#21254 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
pa vjerovatno zbog vise faktora se u biti ne moze nista porediti sto se tice tunela
sto zbog geoloske te slike sto zbog vremena u kojem se gradi itd
dovoljno je ovo dvoje da vidimo da npr sveti rok sveti ilija i sl iako su duplo manji od ovog prenj
sto zbog geoloske te slike sto zbog vremena u kojem se gradi itd
dovoljno je ovo dvoje da vidimo da npr sveti rok sveti ilija i sl iako su duplo manji od ovog prenj
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#21255 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
...sve je to jasno...ali kad vidim koliko su lijeni kad treba i zavrsen put otvoriti (zenica)...valjda ce onda moje praunuce docekati. Da hoce onda sa druge strane pocerati pa kad tunel zavrse da samo kompletiraju dionicu...priznajem nisam bas pratio...kupujem SUV a nada me napustila odavno o normalnim putevima u BiHSpuzva_bob wrote: ↑06/04/2021 20:44Ne bih rekao da je objektivno porediti tunel Prenj sa nekim od najvećih građevinskih projekata u svijetu. Ako malo pogledamo u komšiluk možemo vidjeti da je rok za izvođenje Karavanki 5 god za 3,5 km tunela.General War wrote: ↑06/04/2021 20:11Pa ako je trebalo probiti tunele ispod lamansa za cetiri godine, mozes razmisliti onda sta je realno.Spuzva_bob wrote: ↑06/04/2021 19:34
A koji je to realan rok za izvođenje ovakvog tunela ako smijemo znati ?
-
- Posts: 7505
- Joined: 06/03/2009 11:19
#21256 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mount Ovit TunnelSpuzva_bob wrote: ↑06/04/2021 19:34 A koji je to realan rok za izvođenje ovakvog tunela ako smijemo znati ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Ovit_Tunnel
14.346 metara, dvije cijevi
Turci izgradili 2012-2018. Ulazi u tunel su na 1919 i 2236 metara nadmorske visine. Cijena 360 miliona USD.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#21257 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
gledajuci ove tunele na wiki otprilike svi ovi od 10ak kilometara tuneli su gradjeni u rasponu od 4-6 godina
-
- Posts: 3384
- Joined: 23/05/2010 15:16
#21258 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma što se autoputa tiče, da je završiti 5C Istovremeno, u RS će vjerovatno biti gotov put Prijedor-BL-Doboj-Bijeljina.
Sve dalje ne treba bježati od brze ceste. Tu postoje dva prioriteta. Prvi je linija Goražde-Sarajevo-Travnik-Jajce-Krajina, haman kičma države uz 5C i uz Hranjen, oblizanicu Goražda, brzu cestu lašvanskom dolinom, zahtijeva najmanje i direktnu vezu Travnika i Jajca, te tranzit u vidu gradskog autoputa kroz Sarajevo pravac zapad-istok. Drugi prioritet je Tuzla i njeno spajanje u raznim smjerovima sa svijetom. Objektivno, idealno bi bilo napraviti brzu cestu Sarajevo-Tuzla-Orašje. Vjerovatno će ipak Tuzla najprije biti povezana sa Žepčem (a mislim da je to najmanje bitan spoj za Tuzlu, ali eto).
Bez pretjerivanja ikakvog, da se ispravno radi, vjerujem da bi se redovnim uklapanjem i zaduženjima ovo dalo završiti u nekom realnom roku. Svi drugi putevi su sasvim ok i u formi magistralne ceste, makar u FBiH. Spoj Mostar-Stolac-Neum će evo biti dobar, ostaju kozmetičke izmjene. Cesta Mostar-Široki će sigurno biti izgrađena u narednih par godina, znači Hercegovina dosta fino riješena. Vakufi, Bugojno, pa i Livno imaju ok magistralne veze, ni nema prijeke potrebe za bolji. ZDK i TK bi ovim bili riješeni. Krajinu bi eventualno valjalo spojiti i na autoput kod Prijedora. Izganjati da RS pruži kraj ka Sanskom Mostu, njima to najviše i odgovara u finansijskom smislu, a onda od Sanskog Mosta odraditi put prema Bosanskoj Krupi i dalje prema Bihaću/Cazinu.
Sve dalje ne treba bježati od brze ceste. Tu postoje dva prioriteta. Prvi je linija Goražde-Sarajevo-Travnik-Jajce-Krajina, haman kičma države uz 5C i uz Hranjen, oblizanicu Goražda, brzu cestu lašvanskom dolinom, zahtijeva najmanje i direktnu vezu Travnika i Jajca, te tranzit u vidu gradskog autoputa kroz Sarajevo pravac zapad-istok. Drugi prioritet je Tuzla i njeno spajanje u raznim smjerovima sa svijetom. Objektivno, idealno bi bilo napraviti brzu cestu Sarajevo-Tuzla-Orašje. Vjerovatno će ipak Tuzla najprije biti povezana sa Žepčem (a mislim da je to najmanje bitan spoj za Tuzlu, ali eto).
Bez pretjerivanja ikakvog, da se ispravno radi, vjerujem da bi se redovnim uklapanjem i zaduženjima ovo dalo završiti u nekom realnom roku. Svi drugi putevi su sasvim ok i u formi magistralne ceste, makar u FBiH. Spoj Mostar-Stolac-Neum će evo biti dobar, ostaju kozmetičke izmjene. Cesta Mostar-Široki će sigurno biti izgrađena u narednih par godina, znači Hercegovina dosta fino riješena. Vakufi, Bugojno, pa i Livno imaju ok magistralne veze, ni nema prijeke potrebe za bolji. ZDK i TK bi ovim bili riješeni. Krajinu bi eventualno valjalo spojiti i na autoput kod Prijedora. Izganjati da RS pruži kraj ka Sanskom Mostu, njima to najviše i odgovara u finansijskom smislu, a onda od Sanskog Mosta odraditi put prema Bosanskoj Krupi i dalje prema Bihaću/Cazinu.
-
- Posts: 270
- Joined: 11/03/2012 21:39
#21259 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ima li iko vijesti za zenicku obilaznicu i Svilaj granicni prelaz?Dokle su radovi na Svilaju?Kada je planirano da puste u promet zenicku obilaznicu?
-
- Posts: 1181
- Joined: 05/01/2013 16:16
#21260 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Realan rok je oktobar 2022 godine tj. pred Opće izborezastavnik22 wrote: ↑07/04/2021 08:24 Ima li iko vijesti za zenicku obilaznicu i Svilaj granicni prelaz?Dokle su radovi na Svilaju?Kada je planirano da puste u promet zenicku obilaznicu?
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#21261 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
pa rokovi su uvijek oktobar samo je pitanje je li 22 24 26 itd
-
- Posts: 6486
- Joined: 20/01/2011 11:10
#21262 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kad završe radove.
-
- Posts: 3384
- Joined: 23/05/2010 15:16
#21263 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Za GP Svilaj je najavljen kraj radova za juni ove godine. Eh sad, dok prođe sve dozvole i čuda, a pošto u gradnji i nemaju šta puno zabrljati i odužiti, ja vjerujem da će to biti gotovo do kraja ljeta ili početka jeseni u svakom slučaju.
Kakvo je stanje sa tenderom za priključnu cestu od Bosanske Gradiške do Okučana u RH i njihov granični prijelaz? Most bi trebao biti gotov do tih izbora 2022., ali rade li Hrvati išta na tom planu?
Ovi mostovi su najpozitivnija stvar što se tiče saobraćajne infrastrukture u posljednjih par godina. Imat ćemo sad tri značajna prijelaza i prijelaza velikog kapaciteta na Savi: Bosanska Gradiška, Svilaj, Rača, plus Bratunac na Drini.
Kakvo je stanje sa tenderom za priključnu cestu od Bosanske Gradiške do Okučana u RH i njihov granični prijelaz? Most bi trebao biti gotov do tih izbora 2022., ali rade li Hrvati išta na tom planu?
Ovi mostovi su najpozitivnija stvar što se tiče saobraćajne infrastrukture u posljednjih par godina. Imat ćemo sad tri značajna prijelaza i prijelaza velikog kapaciteta na Savi: Bosanska Gradiška, Svilaj, Rača, plus Bratunac na Drini.
- Haris.ba
- Posts: 24798
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21264 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Danas donijeli odluku da krene eksproprijacija magistralne zaobilaznice Zivinice, i hoce autoput prema Orasju. Sta se desava? Jesu to izbori 2022?
https://www.akta.ba/investicije/autoces ... nje/133375
https://www.akta.ba/investicije/autoces ... nje/133375
Nakon više održanih sastanaka predstavnika Vlade Tuzlanskog kantona, predstavnika Vlade FBiH i predstavnika J.P. „Autoceste Federacije BiH“ usaglašeno je da se prihvati trasa koja je definisana idejnim projektom koji je urađen u 2012. godini i kojim raspolažu u preduzeću „Autoceste Federacije BiH“, a koja se kao takva nalazi definisana i u prostornom planu Tuzlanskog kantona.
Ovom je prilikom zaključeno da se u što kraćem roku iznađe mogućnost za gradnjom autoceste Tuzla – Orašje u dijelu od Tuzle do Brčkog, odnosno da navedena izgradnja počne u 2022. godini te da J.P. "Autoceste Federacije BiH" putem resornog ministarstva u Vladi FBiH dostavi Informaciju sa preporukom Vladi FBiH da ista donese u što kraćem roku Odluku o načinu finansiranja i načinu gradnje autoceste Tuzla – Brčko – Orašje.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#21265 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Stvarno bezobrazno najavljivati izgradnju u 2022. godini, za nešto za šta nemaju ni idejni projekat kako treba.
Još gluplje od naših medija, što prenose te njihove nebuloze, bez da imalo to preispitaju.
Još gluplje od naših medija, što prenose te njihove nebuloze, bez da imalo to preispitaju.
- nineinchnails
- Posts: 1667
- Joined: 24/02/2009 12:09
- drug_profi
- Posts: 50575
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21267 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prenj ce da kosta uzasno puno i u parama i u zivotima.
- mk ultra
- Posts: 19470
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
-
- Posts: 6486
- Joined: 20/01/2011 11:10
#21269 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#21270 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nevjerovatno da niko jos nije UHAPŠEN zbog drzanja zatvorene dionice koja je kostala gradjane POLA milijarde KM
Cak ni rusevne kuce u blizini koje su otkupili jos nisu uklonili, nisu bi zemljište poravnali, vegetaciju posadili.
POLA MILIJARDE
Cak ni rusevne kuce u blizini koje su otkupili jos nisu uklonili, nisu bi zemljište poravnali, vegetaciju posadili.
POLA MILIJARDE
- drug_profi
- Posts: 50575
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21271 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dublji je to problem izgleda. Bave se necim krupnijim, pu su ta dotjerivanja jos izvan interesovanja.
- mk ultra
- Posts: 19470
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#21272 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja jesam optimista često, ali ovo stvarno nikuda ne vodi
Zadnjih 15 godina se nesto ko gradi, ima nekih pomaka ali u globalu nismo nidokle
Ta prica ne valja teren, nije valjao ni 1900 kad je Austrougarska prugu pravila pa je napravila...
Tako da, opusteno, ne racunajte na to
Zbog ovakvih i slicnih sranja koja sam zadnjih godina pokusavao da ispravim i nisam uspio jer se na kraju od mene i slicnih trazi da svoju glavu podmetnemo, totalno sam promijenio i posao i zanimanje. Ovakvim đakonijama i budalaštinjama se ne isplati baviti... do vecine struke i izvođenja nije, kleptomani korupcija i pojedinci u Javnim preduzecima ce zakopati ovu drzavu.
Zadnjih 15 godina se nesto ko gradi, ima nekih pomaka ali u globalu nismo nidokle
Ta prica ne valja teren, nije valjao ni 1900 kad je Austrougarska prugu pravila pa je napravila...
Tako da, opusteno, ne racunajte na to
Zbog ovakvih i slicnih sranja koja sam zadnjih godina pokusavao da ispravim i nisam uspio jer se na kraju od mene i slicnih trazi da svoju glavu podmetnemo, totalno sam promijenio i posao i zanimanje. Ovakvim đakonijama i budalaštinjama se ne isplati baviti... do vecine struke i izvođenja nije, kleptomani korupcija i pojedinci u Javnim preduzecima ce zakopati ovu drzavu.
- Zeleni most
- Posts: 754
- Joined: 01/11/2013 21:18
#21273 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mjenjati tu trasu, pa da ide na Jablanicu uz dolinu Neretve.
Uvalit ce nam stranci kredit za taj tunel, kao Kinezi crnogorcima za autoput. Nece se isplatiti ni za 150 godina, a gradit ce se 20 godina.
Uvalit ce nam stranci kredit za taj tunel, kao Kinezi crnogorcima za autoput. Nece se isplatiti ni za 150 godina, a gradit ce se 20 godina.
-
- Posts: 3384
- Joined: 23/05/2010 15:16
#21274 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A kud da prođe uz Neretvu, a da ne budu viseći vrtovi? Pa će onda biti još gore Ja fakat ne znam što je tolika panika oko Prenja. Skratit će putovanje drastično, pa to je glavna prednost, ne utiče ni na šta. U biti, kad urade sve osim toga, najlakše je i dalje voziti M17 od Konjica do Mostara, dok Prenj iščekamo.
- Zeleni most
- Posts: 754
- Joined: 01/11/2013 21:18
#21275 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
_________________________________________________________________________________________________________________________________
https://www.poslovni.hr/regija/tunel-pr ... na-4238110
Tunel Prenj, najveći i nazahtjevniji objekt na Koridoru 5C trebao bi se početi graditi u drugoj polovici sljedeće godine, a izgradnja tog tunela koji će sa 10,1 km biti jedan od tri najduža u Europi trajat će najmanje šest godina, izjavio je Adem Zolj, izvršni direktor Autocesta FBiH, prenosi Hrvatski Medijski Servis.
Kredit od 600 milijuna eura za izgradnju tunela Prenj već su osigurale Europska banka za obnovu i razvoj i Europska investicijska banka.
“Ovo je generacijski poduhvat, vrlo zahtjevan, ne znamo što će nas sve dočekati u utrobi Prenja, možda će tamo biti jezera, pa ćemo možda morati graditi i neki most, ali sadašnja je procjena da će izgradnja trajati 6 do 7 godina”, rekao je Zolj.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Ako budu gradili mostove u tunelu bice avantura ... viseći vrtovi oko Jablanice ce biti mala maca.
``... trebao bi se početi graditi u drugoj polovici sljedeće godine`` ... receno 2020 god.
https://www.poslovni.hr/regija/tunel-pr ... na-4238110
Tunel Prenj, najveći i nazahtjevniji objekt na Koridoru 5C trebao bi se početi graditi u drugoj polovici sljedeće godine, a izgradnja tog tunela koji će sa 10,1 km biti jedan od tri najduža u Europi trajat će najmanje šest godina, izjavio je Adem Zolj, izvršni direktor Autocesta FBiH, prenosi Hrvatski Medijski Servis.
Kredit od 600 milijuna eura za izgradnju tunela Prenj već su osigurale Europska banka za obnovu i razvoj i Europska investicijska banka.
“Ovo je generacijski poduhvat, vrlo zahtjevan, ne znamo što će nas sve dočekati u utrobi Prenja, možda će tamo biti jezera, pa ćemo možda morati graditi i neki most, ali sadašnja je procjena da će izgradnja trajati 6 do 7 godina”, rekao je Zolj.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Ako budu gradili mostove u tunelu bice avantura ... viseći vrtovi oko Jablanice ce biti mala maca.
``... trebao bi se početi graditi u drugoj polovici sljedeće godine`` ... receno 2020 god.