Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
neki
Posts: 6674
Joined: 17/02/2005 07:57

#20501 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

emirolini wrote: 21/01/2021 21:14 Ja bi najradije da pricamo o nauci i naucnim dostignucima nasih strucnjaka, umjesto o tome da pricamo o jebenim osnovama statistike zemljista i kvaliteta betona koje "inzinjeri" koriste. Do tada, treba pricati i prozivati, imenom i prezimenom te bezmude idiote, redom od do. Danas sutra, kada im djeca porastu i potraze nesto o svojim roditeljima da stoji neki zapis u arhivi da su bili nesposobni da naprave autoput. Ono jeste da je sporo ali je kvalitetno? I jedno ali ni drugo. Inzinjeru.
Sta su “osnove statistike zemljišta”???
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20502 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Jel to jos nije zatvoren tunel Karaula ili sam preskočio?
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5612
Joined: 04/08/2020 19:22

#20503 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by -Chesterfield- »

Nivelacija wrote: 19/01/2021 12:54 Istinomjer je nakon dobijenih odgovora telefonski kontaktirao Ejuba Salkića, glavnog federalnog urbanističkog inspektora, koji nam je pojasnio da će prvo biti utvrđeno stanje na terenu za dionicu Karaula, te da će, ukoliko bude utvrđeno da pojedine dionice nemaju upotrebne dozvole, saobraćajnica biti zatvorena. Također, Salkić kaže da će na tunelu Vranduk prvo biti utvrđeno da li radovi još uvijek traju, te ukoliko to ne bude slučaj, i taj tunel će biti zatvoren.

tako je
U tunelu Vranduk radovi još traju. Ja danas prošao i vidim rade u tunelu za evakuaciju osoba.

U Topčić Polju postavljaju znakove, i prave pristupni put na brdo.

Image

Zna li neko da li će tunel ovdje biti?

Image
emirolini
Posts: 3500
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#20504 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by emirolini »

neki wrote: 21/01/2021 21:48
emirolini wrote: 21/01/2021 21:14 Ja bi najradije da pricamo o nauci i naucnim dostignucima nasih strucnjaka, umjesto o tome da pricamo o jebenim osnovama statistike zemljista i kvaliteta betona koje "inzinjeri" koriste. Do tada, treba pricati i prozivati, imenom i prezimenom te bezmude idiote, redom od do. Danas sutra, kada im djeca porastu i potraze nesto o svojim roditeljima da stoji neki zapis u arhivi da su bili nesposobni da naprave autoput. Ono jeste da je sporo ali je kvalitetno? I jedno ali ni drugo. Inzinjeru.
Sta su “osnove statistike zemljišta”???
Ajd sta moras sve citati, mislio sam na statiku zemljista a napisao statistiku.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20505 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

-Chesterfield- wrote: 22/01/2021 00:06
Nivelacija wrote: 19/01/2021 12:54 Istinomjer je nakon dobijenih odgovora telefonski kontaktirao Ejuba Salkića, glavnog federalnog urbanističkog inspektora, koji nam je pojasnio da će prvo biti utvrđeno stanje na terenu za dionicu Karaula, te da će, ukoliko bude utvrđeno da pojedine dionice nemaju upotrebne dozvole, saobraćajnica biti zatvorena. Također, Salkić kaže da će na tunelu Vranduk prvo biti utvrđeno da li radovi još uvijek traju, te ukoliko to ne bude slučaj, i taj tunel će biti zatvoren.

tako je
U tunelu Vranduk radovi još traju. Ja danas prošao i vidim rade u tunelu za evakuaciju osoba.

U Topčić Polju postavljaju znakove, i prave pristupni put na brdo.

Image

Zna li neko da li će tunel ovdje biti?

Image
To su pripreme za gradiliste tunela Golubinja koji ce biti jedan od najduzih na koridoru ako se ne varam cak 3.5 km i skratiti ce put Zenica Zepce za 6 kilometara.

Cengiz je izvodjac.
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5612
Joined: 04/08/2020 19:22

#20506 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by -Chesterfield- »

Neka tunela. Nešto kontam, koliko će samo posipnog materijala - soli u zimskom periodu uštedjeti. :D
Hendrix
Posts: 4101
Joined: 27/02/2004 00:00

#20507 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hendrix »

neki wrote: 18/01/2021 13:26 Pola vas živi u kućama koje nemaju upotrebnu dozvolu ali ste se zabrinuli oko dva tunela kroz koje vas većina prođe jednom u tri godine :-)
Vrlo glup komentar, porediti neciju kucu i tunel koji bi trebao biti vrhunac kvalitete i inzenjerstva je smijesno. Tunel je najvazniji infrastrukturni objekat poslije mosta i ovakva sprdnja oko gradnje istog i prijema je nevjerovatna cak i za nase uslove. Jednostavno kvalitet opada i nikoga vise nije briga, ne treba ni dozvola... ma nista ba. Samo sklepaj, otvori i vozi.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#20508 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studiorum_tuzlaensis »

-Chesterfield- wrote: 22/01/2021 00:27 Neka tunela. Nešto kontam, koliko će samo posipnog materijala - soli u zimskom periodu uštedjeti. :D
Sitnica naspram potrošene struje za rasvjetu tunela 24/7/365 i redovnog održavanja.
User avatar
mk ultra
Posts: 19444
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#20509 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

još dodaj da tunel preko 3km mora imati svoju kontrolnu kućicu, i vjerovatno 2 trafostanice
sumirprimus
Posts: 81283
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#20510 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by sumirprimus »

Nivelacija wrote: 21/01/2021 23:34 Jel to jos nije zatvoren tunel Karaula ili sam preskočio?
tema je autoputevi u bih, profulo si temu :)
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20511 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Hendrix wrote: 22/01/2021 01:07Vrlo glup komentar, porediti neciju kucu i tunel koji bi trebao biti vrhunac kvalitete i inzenjerstva je smijesno. Tunel je najvazniji infrastrukturni objekat poslije mosta i ovakva sprdnja oko gradnje istog i prijema je nevjerovatna cak i za nase uslove. Jednostavno kvalitet opada i nikoga vise nije briga, ne treba ni dozvola... ma nista ba. Samo sklepaj, otvori i vozi.
Iako se nacelno slazem s tobom oko toga, da se ne mogu mijesati kruske i jabuke u ovom slucaju, ali cinjenica da ovakve dozvole su najcesce izdanak retardirane birokratije u nasoj drzavi i nazalost najcesce predstavljaju bahacenje sluzbenika ili nekih politicara koji vuku konce iza njih, umjesto da rade svoj posao.

Recimo tehnicki prijem Drzavnog zatvora u Vojkovicima je morala izvesti Opcina Istocna Ilidza, dakle skuplji projekat u ovoj opcini se nikada nije ni desio, a otezali su sa dozvolom dugo vremena.

Zatim su napumpali tu cijenu na 350 000 KM, iako je realna vrijednost oko 35 000 KM, kompletnog tehnickog prijema.

Dakle, na takvim poslovima se ubjedljivo najlakse moze ucijenjivati i uzimati neke pare, a to sto se radi o projektima od drzavnog znacaja, nemoj misliti da postanu izuzetak.

Direktor i načelnik napumpali cijenu za prijem objekta zatvora
Image

Zaposleni u Unis institutu za ekologiju, zaštitu na radu i zaštitu od požara iz Istočnog Sarajeva podnijeli su Tužilaštvu BiH krivičnu prijavu protiv direktora tog instituta Đorđa Milišića i načelnika opštine Istočna Ilidža Marinka Božovića, koje optužuju za pokušaj nezakonitog prisvajanja više od 350.000 maraka u postupku tehničkog prijema zgrade državnog zatvora u Vojkovićima, piše “Glas Srpske”.

Zaposleni u Unis institutu priložili su Tužilaštvu BiH i dokaze za to, odnosno dokumenta i snimke, a već su dali i izjave tužiocu kojem je taj slučaj dodijeljen.

– Njihova namjera je da putem direktnog sporazuma posao tehničkog prijema državnog zatvora bude dodijeljen Unis institutu po cijeni od 350.000 KM, iako je realna cijena tog posla 35.000 maraka – navedeno je u dopisu koji je u posjedu “Glasa Srpske” i koji je uz prijavu proslijeđen Tužilaštvu i drugim nadležnim institucijama BiH.

U prijavi piše i da je nekoliko firmi ponudilo opštini Istočna Ilidža obavljanje tehničkog prijema zatvora po povoljnim cijenama i da sve ispunjavaju uslove za taj posao, ali da je ipak odlučeno da putem direktnog sporazuma posao bude povjeren Unis institutu po deset puta višoj cijeni.

– Ponude tih firmi kreću se od 10.000 do 35.000 maraka. Kako i zašto posao dodjeljuju Unis institutu koji je dao ponudu sa najvišom cijenom? Direktor Milišić vrši pritisak na radnike da naprave kalkulacije za tehnički prijem objekta zatvora u kojem moramo da obračunavamo da je cijena rada jednog inženjera veća od 15.000 maraka, što je suludo. Istovremeno, mi u Unis institutu primamo 600 maraka mjesečno, a manji dio na ruke – navedeno je u dopisu.

Radnici tvrde i da postupak izbora firme za tehnički prijem državnog zatvora treba da bude obavljen putem javnog poziva i da glavni kriterijum treba da bude najpovoljnija ponuda.

– Nadamo se da Tužilaštvo BiH neće biti dio kriminalne grupe koja ima namjeru da putem inženjera zaposlenih u Unis institutu, koji primaju minimalac, opere veliki novac pod izgovorom hitnoće posla – zaključili su radnici Unis instituta u dopisu Tužilaštvu.

Opština Istočna Ilidža je za tehnički prijem zgrade prvo odredila cijenu od 50.000, a samo mjesec prije obavljanja posla naknadu koju treba da plati Ministarstvo pravde BiH povećala na 526.000 maraka. Od toga 70 odsto treba da ide Unis institutu, a 30 odsto opštini.

Ministarstvo pravde BiH, odnosno Jedinica za implementaciju projekta izgradnje Zavoda za izvršenje krivičnih sankcija, pritvora i drugih mjera BiH žalila se na odluku opštine Istočna Ilidža. Žalba je upućena Ministarstvu za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS, koje ju je odbacilo uz obrazloženje da odluka o troškovima nije upravni akt, zbog čega ne može biti predmet razmatranja u drugostepenom postupku.

Ministarstvo pravde BiH podnijelo je potom tužbu Okružnom sudu u Istočnom Sarajevu, koji je nedavno donio odluku kojom je naložio Ministarstvu za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS da u upravnom postupku ponovo razmatra žalbu.

U odluci suda navedeno je da je opština Istočna Ilidža odluku o enormnom povećanju cijene tehničkog prijema zgrade zatvora donijela mimo pravilnika o vršenju tehničkog pregleda objekta koji je donio ministar za prostorno uređenje i građevinarstvo RS.

Portparol Tužilaštva BiH Boris Grubešić rekao je da je pitanja koja smo mu poslali proslijedio u proceduru, ali odgovori na njih juče nisu stigli. Milišić je kazao da ne želi da daje izjave, a Božović se nije javljao na telefon.

Sukob interesa

Unis institut za ekologiju, zaštitu na radu i zaštitu od požara iz Istočnog Sarajeva je i u sukobu interesa, jer je učestvovao u izgradnji zatvora.

Direktor Jedinice za implementaciju projekta izgradnje zatvora Zoran Bašić rekao je da je Unis institut bio angažovan tokom gradnje zatvora kao podizvođač radova i da je zato u sukobu interesa u procesu tehničkog prijema objekta.
trebevic.net
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20512 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Kao sto se i ispostavilo, dionica Odzak - Svilaj mozda bude nekada do ljeta napokon funkcionalna.

Granični prelaz kod Svilaja u funkciji do polovine godine
Granični prelaz BiH sa Hrvatskom kod Svilaja trebalo bi da do polovine godine bude završen i pušten u funkciju sa ranije izgrađenim mostom na rijeci Savi, izjavio je ministar transporta i komunikacija u Savjetu ministara Vojin Mitrović.

Image

Mitrović je rekao da će završtetak auto-puta ubrzati razvoj ove regije i olakšati transport roba i usluga, te omogućiti dolazak novih investicija.

“Ogroman je značaj za BiH završetak auto-puta na koridoru `pet-ce` i auto-puta koji će se graditi od Vukosavlja preko Rače do Beograda”, rekao je Mitrović novinarima u Odžaku poslije sastanka sa načelnikom opštine Odžak Nadom Ćulap.

Ćulapova je rekla da će se završetkom auto-puta značajno poboljšati stanje privrede u Odžaku, te otvoriti veliki broj radnih mjesta.

“Nudimo saradnju i partnerski odnos sa resornim ministarstvom i nadležnim institucijama u realizaciji ovog kapitalnog projekta”, rekla je Ćulapova.
Biznis Info
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#20513 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

Imal slika o radovima granicnog prijelaza?
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#20514 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 19/01/2021 14:36
Alfons Kauders wrote: 19/01/2021 13:26 Hoće li ko ovoj dijagnozi objasniti da "Tuzlaci" ne izdaju upotrebne dozvole za tunele? Pogotovo ne u ZDK...

Političkih tema za istresanje stranačkih i regionalnih frustracija je pun forum. Nema potrebe da se i ova sjebe prepucavanjem.
Izdajetel' sta drugo, poslovni prostor, apartman, zna li se sta? :D

Fakat, sta je reci, sto vas nema na temi?
Pa nema se o čemu pričati. Ništa nije otvoreno evo već 7 godina, a sve što je ko fol u izgradnji neće biti otvoreno još 2-3 godine. Mogu doći jednom u dvije godine i ništa neću propustiti.
Last edited by Alfons Kauders on 22/01/2021 13:20, edited 1 time in total.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#20515 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

neki wrote: 21/01/2021 16:50 Pun forum “inžinjera” koji su autoput vidjeli samo na slikama ali su zato uvjereni u los kvalitet gradnje..
Rado bi se mi uvjerili svojim očima, ali ta dionica autoputa je zatvorena zbog lošeg kvaliteta gradnje. :)
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20516 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote: 22/01/2021 13:20
neki wrote: 21/01/2021 16:50 Pun forum “inžinjera” koji su autoput vidjeli samo na slikama ali su zato uvjereni u los kvalitet gradnje..
Rado bi se mi uvjerili svojim očima, ali ta dionica autoputa je zatvorena zbog lošeg kvaliteta gradnje. :)
Kako ti to znas?
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#20517 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Pa valjda sto je zatvorena prije mjesec i po, i jos je zatvorena sa nepoznatim datumom otvaranja. A mahala prica intersantne price.
Da je sve do bukobrana i dilatacije, do sad bi se napravilo.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20518 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

drug_profi wrote: 22/01/2021 20:40 Pa valjda sto je zatvorena prije mjesec i po, i jos je zatvorena sa nepoznatim datumom otvaranja. A mahala prica intersantne price.
Da je sve do bukobrana i dilatacije, do sad bi se napravilo.
Fino receno 20 puta i opet se pravis pametan.

izbor novog direktora za 3 mjeseca

SDA i SBB u ratu

SDA nece Terzica hoce svoj kadar

Prvi dan kada bude jasno da Terzic odstupa otvorit ce je inspektor u toku vecernjih sati.

To je jedini objekat od 2000 izgradjenih koji je zatvoren zbog upotrebne dozvole.

Kakanj Biljesevo VC je tek nakon 3 godine dobilo dozvolu.

Karaula jos nema, Vranduk, GGM Zenica, Stari Most..

Ali to nije nista bitno jer Terzica ruse preko zatvorene obilaznice. Komisija ono sto treba za 7 dana radi 40 dana, bolovanje, godisnji, koronavirus lafo itd i odugovlačenje do odstupanja.

SMEČE i jedni i drugi.
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#20519 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

Jedna od rijetkih drzava u kojoj je sasvim normalno,javno i otvoreno da se mjesta po drzavnim/javnim presuzecima dodjeljuju po stranackoj liniji i bez ikakve veze sa strucnosti.Sta reci dalje..
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20520 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 22/01/2021 20:40 Pa valjda sto je zatvorena prije mjesec i po, i jos je zatvorena sa nepoznatim datumom otvaranja. A mahala prica intersantne price.
Da je sve do bukobrana i dilatacije, do sad bi se napravilo.
A daj, ja sam tebe smatrao ozbiljnim. Koristeći argumentaciju "mahala priča", tačno ne mogu a da ne pomislim da bi ti bio radostan kada bi sutra, cijela obilaznica kliznula do magistrale oko Zenice, samo da bi dokazao neku zavjeru i nesposobnost iza ove priče.
Dzontra_Volta
Posts: 6480
Joined: 20/01/2011 11:10

#20521 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

Ne znam šta nije jasno. Zenička zaobilaznica nije još otvorena zbog toga što radovi još nisu završeni i komisija neće dati pozitivno mišljenje dok sve ne bude gotovo. Prosto k'o pasulj.
Cesta ne bi bila ni zatvorena da novinari nisu digli halabuku, pa uspavana inspekcija morala djelovati.
Kakve gluposti oko SDA i SBB i direktora. Kao da je ikad trebao neki razlog da se neko smijeni. Skinu ga, postave drugog i gotovo. Pa da je čitav koridor izgradio za svog mandata.
Osim toga, komisiju za tehnički pregled formira ministar iz HDZ-a, a HDZ je bliži SBB-u nego SDA, tako da ni to ne pije vode.
Jednostavno, niti je komisija luda, a ni ministar da stavi potpis na nešto, pa da sutra neko pogine. Niko ih ne bi mogao oprati.
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#20522 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 22/01/2021 21:32
drug_profi wrote: 22/01/2021 20:40 Pa valjda sto je zatvorena prije mjesec i po, i jos je zatvorena sa nepoznatim datumom otvaranja. A mahala prica intersantne price.
Da je sve do bukobrana i dilatacije, do sad bi se napravilo.
A daj, ja sam tebe smatrao ozbiljnim. Koristeći argumentaciju "mahala priča", tačno ne mogu a da ne pomislim da bi ti bio radostan kada bi sutra, cijela obilaznica kliznula do magistrale oko Zenice, samo da bi dokazao neku zavjeru i nesposobnost iza ove priče.
Imam malo previse godina da vjerujem da su stvari onakve kakve se serviraju. pazi, nisam pobornik teorija zavjera i slicnih budalastina koje zamagljuju poglede, ali ovo kao politickih kao bitaka oko pozicije - ne pušim.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20523 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Tarčin - Ivan [Vijadukt Raštelica 2] - 17. 01. 2021. @ slow burn73 (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20524 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja mosta Gradiška - 17. 01. 2021. @ theAlien (Skyscrapercity forum)

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20525 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Dva nova granična prelaza trebalo bi da budu završena do aprila - Mostovi kod Gradiške i Rače na proljeće 2022.
Image

Radovi na četiri velika infrastrukturna projekta koja BiH, odnosno Republika Srpska, realizuju sa susjednim državama na obalama Save i Drine, teku bez većih problema i može se očekivati da dva nova granična prelaza budu završena do aprila, a novi mostovi u toku naredne godine.

Prvi projekat, na koji se dugo čeka, a koji bi trebalo da bude završen do 31. marta, je izgradnja graničnog prelaza Bratoljub kod istoimenog mosta na Drini, između Bratunca u Srpskoj i Ljubovije u Srbiji.

Most, u dužini od 227 metara i vrijedan oko 13 mil EUR, izgradila je Srbija još 2017. godine, ali zbog određenih komplikacija sa strane BiH, gradnja graničnog prelaza počela je lani u aprilu. Posao vrijedan 14,5 mil KM na tenderu je dobila firma Enikon gradnja iz Zvornika.

- Radovi, za sada, teku planiranom dinamikom. Hladno vrijeme ovih dana je zaustavilo radove, ali to neće uticati na plan, odnosno da do kraja marta bude završena gradnja. Nakon toga treba obezbijediti upotrebnu dozvolu i završiti još neke aktivnosti da bi prelaz Bratoljub bio otvoren - potvrdio je za Glas Srpske direktor zvorničke firme Miroslav Lazarević.

Završetak radova će, kako je rečeno, omogućiti i da sam most bude pušten u saobraćaj, a to dugo čekaju stanovnici i privrednici sa obje strane Drine.

Izgradnja mosta preko Save kod Gradiške zajednički je projekat BiH i Hrvatske, a realizuje se na osnovu sporazuma Savjeta ministara i Vlade Hrvatske nakon gotovo deceniju i po pregovora i mnogih prepreka. Plan je da bude završen tokom proljeća 2022. godine, a njime će BiH biti povezana na mrežu evropskih koridora te će i autoput Banjaluka - Gradiška dobiti još više na značaju.

- Imali smo manji zastoj zbog zime i praznika, ali očekujemo da će sve biti nastavljeno onako kako je i dogovoreno. Za sada je sve pod kontrolom - istakao je za Glas Srpske direktor Autoputeva Republike Srpske Dušan Topić.

Veliki regionalni projekat, u koji je aktivno uključena i BiH, je gradnja autoputa koji bi trebalo da povezuje Beograd i Banjaluku, odnosno Beograd i Sarajevo. Na toj trasi je planirana i gradnja mosta na Savi kod Bijeljine, odnosno Rače. I za taj most sredstva će obezbijediti Srbija.

Ministar komunikacija i transporta BiH Vojin Mitrović vjeruje da će svi projekti, uz završetak graničnog prelaza kod mosta u Svilaju, biti u roku završeni.

- Na licu mjesta sam se uvjerio da radovi kod Bratoljuba idu dobro. Takva situacija je kada je riječ o mostu na Rači. Turska kompanija radi na postavljanju nosača za most, koji bi trebalo da bude završen do kraja 2022. godine. Idući projekat je most kod Gradiške. I ti radovi bi trebalo da budu završeni u 2022. godini. Trenutno ima manjih problema, jer se rijeka Sava izlila, ali očekujemo smanjenje vodostaja u narednim danima - rekao je Mitrović za Glas Srpske.

Svilaj

Vojin Mitrović je naglasio da je za BiH veoma važan i projekat u Svilaju. Most kod graničnog prelaza je završen prošle godine.

- Rok za granični prelaz, prema dogovoru, je 1. mart. U četvrtak ću obići i most i radove. Tada ćemo imati jasniju sliku. Ostalo je da carinski terminal bude urađen - istakao je Mitrović.
eKapija
Post Reply